Last news in Fakti

4 Юли, 2014 10:13 27 134 30

Ето го новия Volkswagen Passat

  • volkswagen-
  • passat-
  • viii-
  • mqb

Volkswagen разсекрети седан и комби версиите на новото осмо поколение на модела Passat. Автомобилът, който е по-лек и малко по-компактен от предшественика си, ще се предлага на пазара с богат набор от оборудване, както и с девет дизелови и бензинови турбоагрегата. За първи път моделът ще разполага и с хибридна схема на задвижване.

Новият Passat е построен на модулната платформа MQB, на която е направен и Golf VII. За сметка на новото шаси осмото поколение на Passat е намалило теглото си с цели 85 килограма. Passat VIII тежи 1 312 килограма. Габаритната дължина на автомобила е 4 767 мм, широчината му е 1 832 мм, а височината - 1 456 мм. Това го прави с 2 мм по-къс, с 12 мм по-широк и с 14 мм по-нисък от досегашния модел.

Интересно е още, че предният и заден надвес са скъсени с 67 и с 13 мм, съответно. Въпреки че иновацията е малко по-къса от предшественика, салонът е значително по-просторен. Свободното място за краката на пасажерите е увеличено с 33 мм, а багажният обем е нараснал с 21 и с 47 литра съответно за версиите седан и комби. Багажникът на седана поема 586 литра, а на универсала - 650 литра.

При бензиновите двигатели впечатление прави малкият 1.4-литров мотор с мощност 125 и 150 конски сили. 1.8-литровата версия развива 180 коня, а двулитровата е с два мощностни варианта - 220 и 280 конски сили. Дизелите стартират с 1.6-литров двигател със 120 коня, но основен се явява двулитровият дизел, който ще се предлага в три варианта - със 150, 190 и с 240 конски сили.

По думи на представители на Volkswagen всички нови двигатели са с 20% по-икономични и екологични. Всички версии са серийно оборудвани със start/stop система, както и с такава за рекупериране на спирачната енергия. Трансмисиите, предвидени за новия Passat, са две - шестстепенна механична и седемстепенна роботизирана с два съединителя.

Хибридната версия ще позволява зареждане на акумулаторите от битовата ел. мрежа. В състава на комбинирания силов тракт са включени 1.4-литров бензинов мотор и електродвигател с мощност 80 киловата. Комплектът йон-литиеви батерии е с капацитет 9.9 киловат часа. Сумарната мощност на хибридния тракт е 211 конски сили. Само на ток хибридният Passat може да измине разстояние от 50 километра.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошo

    1 16 Отговор
    КоНбито е особено грозно, а в съчетание с китайскито табло е просто отвратително

    Коментиран от #16

  • 2 ярослав станчев

    12 4 Отговор
    Ама разбира се бе,Дошо? Пасат конби е грозен,обаче пък Цивик конби е ролс ройса на всички конбита.

    Коментиран от #13

  • 3 wulkan

    10 3 Отговор
    Грозна, не грозна, пуснат ли промоция без пари вземам една. Ха дано, ама надали :) След 10 години са в Бг само на по 142 000 км.
  • 4 Виктор Георгиев

    3 3 Отговор
    ne e zle R Line versiqta shte e super :)
  • 5 Emre Mustafa

    7 2 Отговор
    Аз съм Фен на Пассат , но този път не ми хареса само таблото и предницата иначе задните стопове ме кефят и за моторите 1.6 дизела 120к.с е много добре също и 1.4 150к.с бензин. Иначе добре се справило с моторите

    Коментиран от #15

  • 6 Кобрата

    7 2 Отговор
    Passat-ът е страхотен, пожелавам на всеки да си има такъв пък тогава ще изказвате мнение дали е хубав или лош.
  • 7 Естребовски

    3 7 Отговор
    Ще го чакам нов внос.....
  • 8 Никой

    1 4 Отговор
    Красива, качествена и практична, толкоз. Сега ако и направят R версия със задно...
  • 9 Симеон Тасев

    0 9 Отговор
  • 10 Георги Алексиев

    6 8 Отговор
    НЕ БИХ КУПИЛ НИКОГА НАРОДНАТА ТРОШКА ИЗЛИЗА МНОГО ПО СКЪПО ЗА ПОДДРЪЖКА ОТ БМВ КАЗВАМ ГО ОТ ОПИТ

    Коментиран от #20, #28

  • 11 Нема Бира

    4 2 Отговор
    Хич не е зле пасатчето!!!
  • 12 Shmeker

    5 2 Отговор
    1300 кг!
    Браво - това харесвам в Пасатите - просторни, удобни, леки и икономични коли!
  • 13 zendera

    2 3 Отговор

    До коментар #2 от "ярослав станчев":

    Браво бе,с тоя дизелов вариант от 2.0д-240кс направо ме зашемети.Ето това е супер агрегат.

    Коментиран от #14

  • 14 Shmeker

    5 2 Отговор

    До коментар #13 от "zendera":

    Ще души БМВ-та и с по-малък мотор. Просто щото бмв-тата остават тежки.
  • 15 tost

    1 4 Отговор

    До коментар #5 от "Emre Mustafa":

    „„„„„„„„„Аз съм Фен на Пассат , но този път не ми хареса само таблото и предницата иначе задните стопове ме кефят“““““““““““
    Загледай се в стоповете на новото АУДИ 4 и ще видиш доста голяма прилика

    Коментиран от #23

  • 16 Владислав Димитров

    1 3 Отговор

    До коментар #1 от "Дошo":

    Сложи си очелките и виж, че универсала е даже по красив от седана ! А за това колко е по практичен и удобен, няма да говорим...
  • 17 дими колев

    1 4 Отговор
    не е лош, ама що не правят повече коли със задно предаване по забавни са
  • 18 Десислав Попов

    1 1 Отговор
    Красив е,но дано 2.0ТДИ вече да не пука цилиндрова глава и DSG-то да се разваля по-малко.Иначе изглежда доста по-модерно от стария.Браво на дизайнерите!

    Коментиран от #19

  • 19 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #18 от "Десислав Попов":

    1. Тва с пукането беше гаранционно правено с нова версия на главата.
    2. Тоя 2.0 ТДИ е друг
  • 20 Дошo

    3 8 Отговор

    До коментар #10 от "Георги Алексиев":

    Сигурен съм че е така.Няма по-голям батал от СОЦваген.
    Що се отнася до ,,новия" Патас - лъха на китайско качество още от снимките

    Коментиран от #21, #25

  • 21 ярослав станчев

    6 0 Отговор

    До коментар #20 от "Дошo":

    Мчи как няма да ти лъха на китайско,като все с жълтите очила гледаш.Ама като гледаш Хонда и Тойота ги махаш,щото иначе почва да прозира през оризовата хартия,от която ги правят китайците.

    Коментиран от #22

  • 22 Shmeker

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "ярослав станчев":

    Муахахахааа
  • 23 Erem Aliş

    4 0 Отговор

    До коментар #15 от "tost":

    Е как няма да има прилика ве нали ауди е на Фолксваген омг -_-
  • 24 dhcp

    5 0 Отговор
    Не знам аз ли съм извратеняк или какво, но си падам по комбитата :) Сега съм с пасат комби и с удоволствие бих яхнал тоя красавец комби с 1.8 :)
  • 25 Кобрата

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "Дошo":

    Дошо...Дошо
    И малко да те поограмотя...Volkswagen се произвежда в Германия, модела по-горе е Passat и VW е на 3-то място по производство в света.
    Ако не са хубави, защо всяка 3-та кола по улицата е Volkswagen.
    много мразя некадърници като теб да изказват мнение.
  • 26 Стоян Стоянов

    1 1 Отговор
    на мен на фейслифт по-скоро ми прилича, не на нов модел. VW си държат като цяло на традициите и дизайна: не се впускат да експериментират особено. Намерили са добра формула да продават.
    А иначе - новото си е ново наистина, но и както казва колегата Ярослав Станчев: ха - да го видим това нещо след 5-6 (за повече не ми се и предполага) години как ще е.

    Коментиран от #27

  • 27 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Стоян Стоянов":

    Не е фейслифт - по-компактен е външно, а вътре е по-просторен. Това са част от измененията. Другите са олекотяването и по-икономичните мотори.
    За Фейслифт се говори когато не се пипа каросерията, а са обновяват моторите, екстрите и оборудването
  • 28 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Георги Алексиев":

    BMW, Mercedes и Audi имат една от най-скъпите поддръжки, не може да се сравнява с тази на VW.
    То ако беше по-евтино хората щяха да карат повече, BMW-та, а не Volkswagen.
    Аз лично съм много доволен от Volkswagen-ите, то ако ще караш някво изпърдяно BMW 3-ка как няма де е евтин ремонта, ама ако караш BMW до 5-6 годишно ще ти стане лошо като отидеш в сервиза.

    Коментиран от #29

  • 29 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Кобрата":

    Не е вярно. БМВ и Мерцедес имат по-евтина поддръжка от Ауди и VW, които са с ремъци обикновено, а двигателите им са еднакви
  • 30

    0 0 Отговор
    1300кг това е страхотно