Last news in Fakti

4 Юли, 2014 11:19 12 253 10

Вижте новото лице на Mercedes CLS

  • mercedes-benz-
  • cls-
  • shooting brake

Преди десет години със своя CLS Mercedes-Benz положи основите на сегмента на купетата с четири врати. Така за първи път CLS обедини елегантността и динамиката на купето с комфорта и функционалността на лимузината. Той беше първият автомобил, предлаган като опция динамични изцяло LED фарове. Mercedes-Benz продължи развитието на CLS със своя CLS Shooting Brake. С този спортен модел с пет врати премиум марката от Щутгарт отново доказа концептуалната си креативност. Сега от Mercedes-Benz обновиха визията и модернизираха доста от основните възли и агрегати на CLS и CLS Shooting Brake.

И двата модела вече са серийно оборудвани с LED фарове. Като опция двата типа автомобили могат да бъдат закупени с разработените от Mercedes-Benz нови MULTIBEAM LED фарове с нов дизайн. С тази иновация марката задава нова насока в областта на светлинната техника. MULTIBEAM LED техниката обединява най-доброто от актуалните светлинни технологии и напасва оптимално, незабавно и автоматично разпределението на светлината при почти всяка пътна ситуация. Така осигурява непрекъснато, далечно, прецизно и ярко осветяване с висока резолюция на пътното платно и неговия край, без да заслепява другите водачи.

За иновационния интериор допринасят и новият отделен цветен дисплей на главния модул с 20.3 см диагонал (8 инча). Нови са и спортният волан с три спици, както и множеството фини детайли, които акцентират върху високото качество на интериора. Петте атрактивни интериорни цвята, шестте варианта на декоративни елементи, както и варианти на кожа от обикновена до кожа PASSION Exklusiv предлагат множество възможни индивидуални решения. Новата линия AMG Plus допълва досегашните линии на дизайн и изпълнение Sport Paket Exterieur и AMG Line и така дава повече възможности за индивидуализиране с подчертано спортен вариант, акцентирайки върху динамиката и ексклузивността.

Ето и петте двигателя, с които е оборудвано новото поколение на CLS-Klasse. Всички те отговарят на изискванията на стандарт Евро 6. Новият CLS 220 BlueTEC с четирицилиндров дизелов двигател с Common-Rail директно впръскване от четвърто поколение разполага с двустепенно турбокомпресорно нагнетяване на отработените газове и BlueTEC технология. Той развива мощност от 125 кВт (170 к.с.) и е с максимален въртящ момент от 400 Нм. При CLS 250 BlueTEC на старта е четирицилиндровият дизелов двигател с мощност 150 кВт (204 к.с.) и въртящ момент от 500 Нм. Дизеловият двигател V6 при CLS 350 BlueTEC изпреварва тези стойности със своите 190 кВт (258 к.с.) и въртящ момент от 620 Нм.

Бензиновият двигател V6 с турбокомпресорно нагнетяване на отработените газове при CLS 400 с 3.5 литра работен обем на двигателя и битурбо задвижване. Благодарение на потенциала си за висока мощност и изключително големия си въртящ момент при ниски обороти той задава нови мащаби в своя сегмент. В сравнение с предшественика си с двигател с атмосферно пълнене със своите 245 кВт (333 к.с.) той е с 20 кВт по-голяма мощност. Въртящият му момент е по-голям със 110 Нм и достига 480 Нм. Предлага се в широк диапазон на оборотите от 1 200 до 4 000 об/мин. На върха застава най-мощната модификация - CLS 500 с мощност 300 кВт (408 к.с.) и въртящ момент до 600 Нм.

Със своите 410 кВт (557 к.с.) до 430 кВт (585 к.с.) и 720 до 800 Нм, вземайки предвид максималната мощност, въртящия момент и разхода, 5.5-литровият AMG V8 битурбодвигател се нарежда сред най-ефективните серийни осемцилиндрови двигатели в света. CLS 63 AMG с мощност 410 кВт (557 к.с.) и задно задвижване изразходва общо 9.9 литра на 100 километра (231 грама CO² на километър). Вариантът с 410 кВт и 4MATIC задвижване на всички колела, както и S-моделът с 430 кВт (585 к.с.) и задвижване на всички колела отбелязват само малко по-високи стойности - 10.4 до 10.6 литра на 100 км (243 до 248 грама CO²/км). Всички модели CLS 63 AMG отговарят на изискванията на втора степен еконорма EU6.

За да предостави най-високо ниво на безопасност за всички, CLS-Klasse ще бъде оборудвана с много нови и допълнени с важни функции асистиращи системи. COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS вече е част от серийното оборудване и помага за избягване на сблъсък с автомобил отпред чрез автономно задействане на спирачките при необходимост. Като опция се предлагат и най-модерните асистиращи системи от S-Klasse, например DISTRONIC PLUS с асистент за волана и Stop&Go Pilot, BAS PLUS с асистент за кръстовища, PRE-SAFE® спирачка със система за разпознаване на пешеходци, PRE-SAFE PLUS, активни асистенти за сляпа зона и за задържане на автомобила в пътната лента, асистент за разпознаване на пътни знаци, активен асистент за паркиране с PARKTRONIC, включително напречно паркиране и камера 360 градуса.

При новото поколение CLS-Klasse „Mercedes connect me“ стартира нов пакет сервизни услуги в Европа. Чрез интегриран в автомобила сериен KOM-модул със собствена SIM карта например може да се осъществи връзка за спешно повикване към Mercedes-Benz и случай на произшествия, техническо обслужване и аварии. Чрез „connect.mercedes.me“ клиентите могат навсякъде и по всяко време да се свържат със своя автомобил през интернет и да проверят например наличното в резервоара гориво. И още нещо интересно. В бъдеще ще се предлагат четири вместо досегашните два модела с постоянно задвижване на всички колела. Към отбора се присъединяват новите CLS 250 BlueTEC 4MATIC и CLS 400 4MATIC.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 дими колев

    2 6 Отговор
    много грозен дизайн

    Коментиран от #9

  • 2 Harry Gore

    11 0 Отговор
    В статията има доста неточности стигащи до откровена техническа неграмотност....турбокомпресорът(турбокомпресорите) нагнетява/т не изгорелите газове, които само задвижват перката на турбината , а чист въздух, който се всмуква през въздушния филтър от атмосферата.....въртящият момент не се ПРЕДЛАГА, а се постига или развива от двигателя в даден оборотен диапазон....моделът CLS 400 е с двигател с обем 3.0 литра, а не 3.5.....втора степен на Евро 6 не ми е известно да има...и .т.н. Редактирайте си, ако обичате, глупостите....
  • 3 Монго

    2 5 Отговор
    Такава изчанчена визия не съм срещал от Фиат Мултипла...
  • 4 Кольо Фильов

    5 1 Отговор
    Стара новина
  • 5 Кобрата

    6 1 Отговор
    Като цяло Мерца си го бива
  • 6 Никой

    3 3 Отговор
    Не знам как може да не ви харесва. Преди фейслифта повече ми харесваше предницата, но все още си е много красив, най-красивия Мерцедес в момента всъщност, също както Серия 6 Gran Coupe е най-красивото БМВ. Просто линии и извивки - особено около задната гума, за много яки. Различни вкусове все пак..
  • 7 Георги Алексиев

    2 1 Отговор
    ХУБАВ Е НЕ МОЖЕШ ДА КАЖЕШ НА ЧЕРНОТО БЯЛО ! СТАРА НОВИНА Е ВЯРНО ! АКО ВСИЧКИ ИМАХМЕ ПАРИ ЩЯХМЕ ДА ВИДИМЕ КОЯ МАРКА ЩЕ СЕ КАРА НАИ - МНОГО ?
  • 8 Нема Бира

    2 2 Отговор
    Готин!!! , Комбито обаче е недоразумение....
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Пламен Пепелов

    1 0 Отговор
    груФ, Груф