8 Юли, 2014 11:52 6 130 4

400 хибридни коня за Volvo XC90 T8

  • volvo-
  • xc90-
  • t8

Върховата модификация на следващото поколение Volvo XC90 ще бъде хибрид с възможност за зареждане на батериите от битовата мрежа, става ясно от официално съобщение на шведския производител до медиите.

Версията T8 ще разполага с 400 к.с. и 640 Нм, генерирани от 2.0-литров четирицилиндров двигател от семейството Drive-E с турбокомпресор и механичен нагнетател за предния мост и 59-киловатов електромотор за задната ос.



В стандартен режим двата агрегата на T8 ще работят съвместно, но хибридният XC90 ще може да изминава до 40 км само на ток. Ако твърденията на шведите се окажат верни, всъдеходът ще има рекордно ниски за возило от този клас вредни емисии от 60 грама въглероден двуокис на километър.



По-обикновените XC-деветдесетки от новото поколение ще се екипират с два дизела с мощност 190 и 225 к.с. (400 и 470 Нм съответно). Бензиновите модификации също са две - с 254 и 320 к.с. (350 и 400 Нм).



Следващото XC90 ще стане първият модел на Volvo, построен на модулната платформа SPA. Шведите вече рекламираха интериора на всъдехода като най-луксозният в историята на марката.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кобрата

    5 0 Отговор
    Има визия Volvo-то обаче предпочитам да не е хибрид.
  • 2 Владислав Димитров

    3 4 Отговор
    Волво = мощ, лукс, безопасност !

    Коментиран от #3

  • 3 РОРО

    2 4 Отговор

    До коментар #2 от "Владислав Димитров":

    Няй добрата марка, обаче явно 13 души, предпочитат да карат кошници и всяка година по 1000 лева за ремонт, от колкото да се качът на Волво и да забравят, какво е монтьор и резервни части. Другия вариант е просто да не са се качвали на Волво и да са се возили единственно на Руска или Немска техника, които доказват постоянно, че целят единственно печалба, за сметка на всякакво качество на материалите. Това го казвам за висок клас спрямо цена. Но всеки си знае гьола!

    Коментиран от #4

  • 4 Владислав Димитров

    1 3 Отговор

    До коментар #3 от "РОРО":

    Не обръщай внимание на разни ограничени хейтъри с промити мозъци ! които не знаят как и не могат да получат каквото и да е удоволствие от собствения си живот и затова се самозадоволяват с цъкане на минуси.