Last news in Fakti

25 Юли, 2014 09:45 62 273 78

Вижте какви коли се карат най-много в БГ

  • кат-
  • мвр-
  • автомобили
Според официалната статистика на МВР българинът предпочита германските автомобили. От данните изнесени от МВР става ясно, че към 01.07.2014 година по пътищата на страната ни се движат 476 327 автомобила с марката Volkswagen.
 
Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България вече получиха възможността за официална статистика от страна на КАТ относно регистрираните моторни превозни средства по пътищата на България.
 
Предвид информацията, която ни дава тази статистика може да се заключи, че Volkswagen е една от любимите марки на българина или поне най-достъпната. С 476 327 нови и употребявани автомобили към 01.07.2014, които се водят на отчет в системата на пътната полиция, Volkswagen е със значително предимство най-използваната автомобилна марка в страната.
 
Според официалната статистика отново Volkswagen е на първо място и при първоначалните постоянни регистрации за първото полугодие на тази година за нови и употребявани автомобили и с общо 14 490 броя "народната кола" продължава да държи лидерската позиция.
 
Ето и кои са най-караните марки автомобили в България
Информацията е от сайта на МВР


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пеццта

    7 7 Отговор
    Те във цял свят навсякъде Volkswagen е номер 1! Колата на народа! Но съм учуден че Мерц са 4-ти :D
  • 2 Делчо Тричков

    7 5 Отговор
    Те са го казалил - "Koлата на народа" ...
  • 3 Николай Стоянов

    7 6 Отговор
    Не по света номер едно е Тойота, виж кой е производител номер едно от доста време. Японците са ненадминати, VW май бяха на 3-то място.

    Коментиран от #9

  • 4 Калин Крумов

    1 3 Отговор
    Интересно, че превес в бройките на фолксваген спрямо опел, има при нови коли от 0-5 год. и над 20год. т.е. вноса на опели е по голям през останалите години и като се стигне 20 год. кошници ФВ отново е начело :) Също, че мерцедес е 4-та по популярност марка ме съмнява.
  • 5 Fill Hristovski

    0 7 Отговор
    VW са на второ, малко пред GM. Мен не концерна, а годините ме изумяват :D
  • 6 Shmeker

    10 4 Отговор
    При над 20 годишните VW са първи от западните. Вечни коли!
  • 7 Димитър Стоянов

    11 4 Отговор
    Опела е на 2ро заради циганите, 70% от тях са с Вектри и астри над 20 годишни, а 30 % с БМВ пак над 20 год.
  • 8 ярослав станчев

    10 4 Отговор
    Нормално.Колите от края на 80-те и началото на 90-те са 20 пъти по-здрави от сегашните.На една 20+ годишна талига за 300 лева и се прави ремонт на двигателя,за още 300 и се сменят половината ламарини и ще изкара още 10 години по нашенските "аутобани".А на една нова кола за 300 лева даже и "здрасти" няма да ти кажат в сервиза.
    След още 7-8 години в графата "над 20 год." ще са останали 50-60000 коли или въобще няма да има такава.И най-старите коли ще са до 15-20 г.Ама като гледам съвременното автомобилостроене може и 15-20 годишни да няма.
    Ама ко да прайм,прогрес,да го е..,щем не щем ще се наложи някой ден да караме скъпи,трошливи,съвременни,самоходни компютри.

    Коментиран от #10

  • 9 Пеццта

    3 3 Отговор

    До коментар #3 от "Николай Стоянов":

    Ето ти доказателство че VW се кара най - много във Европа и Света! http://www.best-selling-cars.com/europe/2014-half-year-europe-best-selling-car-manufactures-brands-models/

    Коментиран от #17

  • 10 Furinax xx

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "ярослав станчев":

    Suzhalqvam za latinicata, no nqmam kirilica tuk.

    Ne si prav chovek. Sled 7-8 godini kolite, koito v momenta sa v grafa "nad 20" pak shte si budat tam....

    Коментиран от #12

  • 11 Emre Mustafa

    9 3 Отговор
    Браво Фолксваген !!
  • 12 ярослав станчев

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "Furinax xx":

    То тогава ще трябва да има нова графа; 0-5, 6-10 и над 30 г.,ретро автомобили.
    И аз се надявам да има такава графа и след години,щото за нова гробница едно,че няма пари да си я купя от магазина,а дори и да мога да я взема до 5-6 години вече ще е пред полу-разпад,заради "качествените" материали и изработки.
  • 13 Златин Славчев

    2 5 Отговор
    fiati ima mnogo da
  • 14 Shmeker

    7 3 Отговор
    Купи си Фиат да та е яд

    Коментиран от #19

  • 15 Мартин Патарински

    4 1 Отговор
    Само като видиш 133,5 хил в графата ВАЗ 20+ ти става ясно колко точно отразява действителността тази статистика
  • 16 Георги Воденичарски

    3 3 Отговор
    Ами значи от 0 до 10 г. води пежо по брой автомобили
  • 17 drdrdr

    3 1 Отговор

    До коментар #9 от "Пеццта":

    During the first half of 2014, Volkswagen remained the top-selling car manufacturer and brand in the EU.
    Само не видях за света, aмa щом така казваш, сигурно е така.
  • 18 Stoyan Petrov

    8 2 Отговор
    Какво се очудвате за Мерцедеса? Колко стотици хиляди си взеха мерцедеси на изплащане за 10 и 15 години, само и само да се правят на тарикати пред курвите, които и срещу една евтина водка с кола пак ше им пуснат. Има семейства, които буквално няма какво да ядат, но пред блока паркирали мерцедеса и чакат някой да им се кланя. Смешници големи сме българите

    Коментиран от #21, #22

  • 19 Златин Славчев

    2 4 Отговор

    До коментар #14 от "Shmeker":

    az si kupih fiat i hich ne me e iad dori naprotiv
  • 20 гошо прупрунков

    2 3 Отговор
    странна класация учудва ме форд на 3- то място според мен там трябва да е хонда или поне така ми се струва като се огледам около мен

    Коментиран от #23

  • 21 Бай Иван

    5 2 Отговор

    До коментар #18 от "Stoyan Petrov":

    Не си прав.В България има и богати хора които си купуват Мерцедес защото искат качествена и сигурна кола.А к..вите са лесни, хвърляш им една стотачка и ближат ди изнемощяване!
  • 22 Бай Иван

    6 4 Отговор

    До коментар #18 от "Stoyan Petrov":

    Според мен най добрата кола на 90те е Опел Вектра и Опел Астра
  • 23 ярослав станчев

    7 3 Отговор

    До коментар #20 от "гошо прупрунков":

    Каква Хонда бе човек?Те след 15 години вече са изгнили и ставали по 4-5 пъти на кутийки за бира или на шишета за лимонада.Хората са ти направили класация за коли,а не за пластмасови изделия.

    Коментиран от #24, #26

  • 24 setfan333 .

    2 2 Отговор

    До коментар #23 от "ярослав станчев":

    Значи тази снимка с кратка извадка. Пълният списък може да се види от линака към дайта на МВР. Хонда всъщност е след Нисан и Тойота. Изненада за мен е 13 300 и нещо Симсона !!
    Иначе хондите гният. На мен ми изгни една S2000 пред блока, пък на село до кошарата с прасетата ми изгни един NSX. Бегай-легай голям гнилоч...
  • 25 Киро Стоев

    9 2 Отговор
    Изненадан съм че BMW е на последно масто след като при нас в Столипиново всеки със златен зъб има баварец
  • 26 drdrdr

    4 1 Отговор

    До коментар #23 от "ярослав станчев":

    Извинявай, че не си спомням, но ти каква кола имаш, караш и поддържаш, че не си спомням от предните ти коментари?
    Колко Хонди кара и какво в тях не ти харесва? Не приемам за сериозни отговори от типа - кибритени кутии, капачки от бира, и тем подобни.
    Очаквам отговора ти!
  • 27 ярослав станчев

    3 6 Отговор
    Е,как не се сещаш,знаеш ли колко минуси съм отнесъл заради колата.
    В графата над 20 години е,Ауди 80,както му казват терикатите "бе четри". Произведено през далечната 1992 г.Няма ръжда,няма пластмаса,поддръжката и ремонта му са символични.И за радост издържа на нашите превъзходни пътища.
    За Хонда мога да говоря само като пряк наблюдател,но не като собственик.Писал съм и в други теми за впечатленията ми от тази марка.Ще ги споделя отново,само заради теб,но не сега.Може би утре или в други ден,само да се освободя малко.

    Коментиран от #34, #44, #45

  • 28 PIRANHA

    1 9 Отговор
    Тия от МВР нещо послъгват, най-големия автомобилен форум в България е именно на БМВ, а тука излиза че БМВ е на последно място.... някак си не се връзват нещата

    Коментиран от #29, #30

  • 29 Nickname

    7 5 Отговор

    До коментар #28 от "PIRANHA":

    Само дето в същия форум всяка втора тема е - "Моля помогнете БМВ-то се счупи". Няма вече балъци които да си купуват БМВта

    сега връзват ли ти се нещата

    Коментиран от #36, #41

  • 30 Erem Aliş

    1 6 Отговор

    До коментар #28 от "PIRANHA":

    аз съм фен на Фолксваген , но и аз сам един от потребителите на БМВ , познавам много хора които харесват БМВ-тата , но карат друга марка !
  • 31 Kaloqn Kostadinov

    2 5 Отговор
    abe kvi volksvageni be egati selskiq butrak...kato 4uq taq marka i si predstavqm remarke
  • 32 Kaloqn Kostadinov

    2 5 Отговор
  • 33 lt. kolombo

    6 1 Отговор
    За огромно съжаление статията, статистиката и форума показва колко сме прости, злобни, бедни и нещастни.
  • 34 Златин Славчев

    2 5 Отговор

    До коментар #27 от "ярослав станчев":

    xaxa audi 60 imahme predi 15 godini ti kola niamash komentirash punto 2012 godina :D

    Коментиран от #35, #39

  • 35 Златин Славчев

    1 5 Отговор

    До коментар #34 от "Златин Славчев":

    izviniavam se 80 iskah da kaja
  • 36 Златин Славчев

    2 2 Отговор

    До коментар #29 от "Nickname":

    aaa ne ima ciganite i komplexari
  • 37 Nashio

    1 2 Отговор
    Продавам едно Пасат-че :)

    Коментиран от #38

  • 38 Бай Иван

    0 2 Отговор

    До коментар #37 от "Nashio":

    И неизбежно последващия въпрос е АГУ има ли. Че то на дизел ,вече започна да става неизгодно да се кара а и няма от къде да се купува крадена нафта вече.
  • 39

    9 3 Отговор

    До коментар #34 от "Златин Славчев":

    Ауди80 е много добре направена кола, единственна за времето и класа си перфектна защита против корозия, има 80ки на по 27г които се движат безпроблемно и почти нямат ръжда. Аз не карам ауди но фактите са си факти. Не ти ли омръзна да го хвалиш тва пунто всеки ден да не ти плащат от ФИАТ.

    Коментиран от #54

  • 40 Бай Иван

    1 4 Отговор
    От този период не само Ауди имат добра защита против корозия , но и Пежо 405 .Но Пежото е доста сложно конструирано докато Аудито е сравнително прост и лек за обслужване което го прави предпочитана кола.Кофти е само ,че са го праили като че ли за виетнамци, толкова е тясно вътре а и тези стъкла над главата и като караш слънцето те напича и на предните и на задните седалки.

    Коментиран от #42

  • 41 PIRANHA

    2 3 Отговор

    До коментар #29 от "Nickname":

    Колега, аз карам други марки коли, но да казваш че БМВ-то е боклук и само се чупи, в това не можеш да убедиш никой освен себе си, всяка кола се чупи, но най-много се чупят най-НЕподдържаните! Иначе всеки тука ще сподели че е карал кола пълен боклук, не щото колата е боклук а защото той е купил най-евтината на пазара и после казва ОЛЕЛЕ какво стана
  • 42

    0 2 Отговор

    До коментар #40 от "Бай Иван":

    Наклонените странични стъкла на 80ката са направени така с цел по добра аеродинамика и економиа на гориво. В коя кола не пече отстрани, в някой соцсандък по малко сигурно.

    Коментиран от #43, #56

  • 43 Симеон Тасев

    0 5 Отговор

    До коментар #42 от " ":

    ти пЪ с тая 80 ка нема що ако е за въпрос 190 е на мерцедес бенз е 1000000 пъти по-добро ако изобщо имаш идея или ако си виждал такава ама запазена и подържана
  • 44 drdrdr

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "ярослав станчев":

    Ами моля те, сподели опита ти от пръв поглед с Хонда и ако може да конкретизираш модел/година на производство/какъв двигател/ от къде е внесена/ имала ли е удари/ за каква цена са били закупени(ниска/средна/висока за стандарта) и такива подробности за да преценим дали може да се уповаваме на твоето мнение. Защото и в нашето село имаше една раздрънкана 80-ка, но мнението ми за Ауди не се базира само на нея, а и на други по-запазени модели от същата марка.

    Коментиран от #47

  • 45 drdrdr

    1 1 Отговор

    До коментар #27 от "ярослав станчев":

    Та по случайност забравих да спомена, че и колата, която карам е Сивик седан от 92. Какво съвпадение и дамата караме коли от 92

    Коментиран от #46, #48, #49, #50

  • 46 ярослав станчев

    0 2 Отговор

    До коментар #45 от "drdrdr":

    Значи първото ми впечатление беше от Сивик 5 генерация,купе,на един колега и приятел-1,6 мисля,че беше 125 коня.Но е възможно да е била и 160 коне в-тек,щото вървеше като самолет.Возията не и беше силна страна,предполагам си съгласен.Салона също,основно пластмаса,което за кола на години си показва слабостта,поскърцваше от време на време.Преди 4 или 5 години я пребоядисва цялостно,защото изгни много.Уж в гараж я държеше обаче спасение няма,вежди-задни и прагове почти нямаше.И след 2 години пак започна да ръждясва.Мотора обаче беше много здрав,само 1 гарнитура на капака и смени за 9 години каране.Малко дето похапваше масълце,ама оня гази.Газ нямаше,само бензин.Е и двата предни амортисьора смени щото в България не може иначе.За друго не знам да е имал проблеми.Продаде я за 2000 лева миналата година.И той не вярваше,че и е взел толкова пари.Сега търси друга пак Хонда,но по-нова,Акорд около 2000 г.,обаче не му се дават пари.
  • 47 ярослав станчев

    1 2 Отговор

    До коментар #44 от "drdrdr":

    Тъста ми си взе миналата година Хонда ЦРВ,1998 или 1999,2,0,128 к.с.,за 7000 лева.От Италия с ГИ Ланди Ренцо.И почнаха мизериите.Той си поддържа колите в идеално състояние и я обслужи както е редно.Знам,че 2 накрайника и тампони и сменя.Не личи да е удряна,но му дърпаше на дясно.Прави реглаж на предница и отзад.Било задължително,може би заради 4х4,не знам.Останах изненадан,че вози доста добре,като за СУВ,даже много добре.Обезшумено вътре,широко и удобно,отзад малко дървени седалки,ама само това лошо мога да кажа.Обаче пак масово пластмаса по таблото и вратите.И с тези наши пътища започна да поскърцва.Прокапа му задния диференциал.Дали са го замаскирали или той го е пре...л,не мога да кажа,обаче прокапа.Смени го с друг,втора употреба,щото не било препоръчително да се заварява.И 200 лева до тук.Обаче "новия" при завой,ляв или десен вие.Уж предните колела завиват,а задния диф вие.Смени го с друг,без пари,пак започна да вие.И с половината от неговия си и единия от другите 2 направиха един,дето да е в ред,сега си върви,ама към 500 лева излезе масрафа,щото на приятелски начала.Иначе в сервиз,особено пък в официален щеха да му отрежат главата....от кръста.
    После смени гарнитура на капака,протече.Реглаж на клапани,заради газовото казват трябвало да се прави.И там лев.Сега е пред смяна на масло и май пак за реглаж го канят.Не знам дали е редно на всяка смяна да се прави или искат да го дерат.Подгаря и масло и отива към смяна на гумички,не дай си боже да е
  • 48 ярослав станчев

    1 2 Отговор

    До коментар #45 от "drdrdr":

    Подгаря и масло и отива към смяна на гумички,не дай си боже да е сегменти.Дори днес идва и покарах малко,почнало нещо да похлопва отпред,от дясно,а не хлопаше до преди месец.
    Като се има предвид,че зимата почти не я кара и я държи в гараж ме учудва,защо по капачката на резервоара има лека ръжда.Не съм се заглеждал по другите ламарини. А за газовото колко пари хвърли,не е истина,към 400 кинта за диагностика и ремонт в сервиз на Ланди,щото другите сервизи нямали софтуер. Ама айде ГИ е консуматив,дет се казва и колата няма вина.Сега е перфектна и си я кара.До кога обаче не е ясно.По груби сметки с всички дребни и едри ремонти му е на 9-9500 до тук.6 месеца седя в Мобиле и в останалите сайтове за коли,като и искаше само 7 бона,колкото да си вземе първоначалните пари.Един не се нави.Идват,гледат и си отиват.А колата сега е в много добро състояние
  • 49 ярослав станчев

    1 2 Отговор

    До коментар #45 от "drdrdr":

    Друг мой познат също си взе ЦРВ,пак 1-ва генерация,е същата пластмаса.Единия ми братовчед има също ЦРВ,но 2-ра генерация.Много добра кола,дизел.Обаче пак си е доста пластмасова.Имах щастието да карам и Субару Форестър дизел.Много яка машина,хареса ми като цяло.Обаче пак много пластмаса.Айде за Хонда сивик съм съгласен,в "голфовия" клас няма нужда от кожа и маса екстри,ама за такава кола да я набухаш с пвц си е грях,все едно Дачия.
    Обаче имам приятел с Акорд 2005,докара си я от САЩ,нова от магазина.Е впечатли ме.Всичко за модела и то за около 22 000 долара с доставката.2,4 мисля да беше.Много добра кола.Същия модел в Бултрако е към 60 000 лева и то без половината екстри и бъкан с пластмаса.
    Съседа кара Нисан примера,набор на моя шлеп,двигател чук,обаче вежди-задни и предни в ръжда,праговете тръгнали.Друг съсед и приятел има Съни-93-94,няма ламарина по задните калници и по задния капак.Обаче мотора кърти,кара го с каквото масло падне и когато падне,обаче няма трошене,но ламарините и салона са пред полуразпад.
    Преди 7-8 години карах една 80-ка б3 от 87-ма.Нямаше ръжда никъде.Само на задната дясна врата имаше малко щото я подпрях в една виетнамка и падна боята.Остана само на цинка.По същото време мой приятел караше една Мазда 323 дизел от 88-ма.Мотора беше на реални около 800 000 км. само с едни сегменти.Обаче купето рев да зареве.Тъмно синя с проебладаващо кафяво.Друг мой приятел имаше Мицубиши Паджеро пак 88-ма.Легендарен джип,ама корозия
  • 50 ярослав станчев

    3 2 Отговор

    До коментар #45 от "drdrdr":

    Легендарен джип,ама корозия поголовно,чак по мостовете и по шасито беше почнала.Но нямаше спиране,танк.Продаде го и си взе Патрул 2000 г. Реве с глас.Вътре широко,удобни седалки и ..... пластмаса. А като се счупи,а той се чупи,го посрещат вместо със "здрасти",със "100 лева".Заради разхода си купи и Микра 2006 г. Там е страшно.Всичко е в пластмаса от най-евтината.Даже се шегува,че му скърцало успокояващо.
    Общо мога да кажа,че японските са здрави коли,особено моторите,обаче с тая пластмаса направо ме разбиват.Предполагам,че заради по-ниската цена ги правят така,обаче на коли като Акорд,Паджеро,Форестър,ЦРВ да слагат толкова много пвц си е престъпление.
    Немските талиги имат кусури,обаче,особено в средния клас,специално по комфорт и качество на материалите,сравнени с други марки,според времето на производство мисля,че превъзхождат в това отношение.Имам предвид колите над 15 години.За новите не искам нищо да пиша,без значение на марки и модели.Както се казва,за мъртвеца или хубаво или нищо.Е аз не искам нищо да кажа.

    Коментиран от #65

  • 51 wulkan

    3 3 Отговор
    Един пример и малко статистика от онзи ден по магистралата. Примера е следния - иде отзад(гледам на огледалото) един пасат В5 TDI с двете буквички червени-мисля 130к.с., но не съм сигурен, да кажат знаещите. Аз карам С5 HDI 2,0л. 110к.с. Изпреварва ме и решавам да се закача за него. Закачка, така и така бърза човека, пък го гледам амбициран. Аз съм с четирима души и багаж. 130,140,150 (държи се - голям мотор), 160, 170 в продължение на пет минути и изпуши. Замириса отпред, отби и спря. От Шумен беше (Н). Статистика: вчера гледам на магистралата от 5 спрени коли (които видях аз) с вирнати с вирнати капаци - два фолксвагена, едно ауди(същата фирма), една лагуна и до нея пак фолксваген, но вероятно се е притекъл на помощ човека, или пътуват заедно, защото се суетяха край лагуната(лагуна І - модел 1994година). Не коментирам, причините може да са различни: претоварване на моторите например или текущи дефекти, но това са фактите. Искам да ви кажа, че в Бг по принцип много се плаща данък на градски легенди и митове и като юрнат някоя марка или модел и голямо търсене, голямо чудо. Специално за ФВ груп говоря. Опелите и фордовете е ясно за какво се купуват, евтини ама да са немски. Но това е положението. Сега знам, че ще има опоненти, които ще викнат със ситрото къде си тръгнал като даже не си в най-караните. Но това не е толкова важно - важното е автомобила да е в добро технически и визуално състояние както се казва. Останалото са марки, модели, фукни, приказки и

    Коментиран от #53, #58

  • 52 wulkan

    4 1 Отговор
    Останалото са марки, модели, фукни, приказки и мерене на п.., оппа на ушите да кажа. Специално за френските зная отношението на мнозинството от хората, но това ми позволява да си купувам не лоши коли за малко пари. За италианките нямам наблюдение, но японките наистина смущават с пластмасите си по салоните. Иначе здрави коли като цяло, ако не попаднеш на убит екземпляр, тъй като ние караме все пак трета ръка автомобили. Ако съм разгневил някого моля за прошка, но това се е мое мнение и не е насочено против никого персонално.
  • 53 Georgi Georgiev

    3 1 Отговор

    До коментар #51 от "wulkan":

    Това е защото от тази марка има повече коли в страната и е нормално да виждаш повече от тях . А иначе аз лично имам 30годишен vw santana и сега си вдига 200 ама си поддържа 180 без проблеми мотора е 1.6 75 кс.

    Коментиран от #64

  • 54 Златин Славчев

    2 4 Отговор

    До коментар #39 от " ":

    toz pak nikoi ne mi plashta prosto toi se hvashta za kolata mi , a toi nasreshta kola niama 80 za vremeto si e bilo kola nashite imaha predi 15 godini 80 s chetiri skorosna kutia bilo e kola za predi 25 godini
  • 55 rosica kaleva

    5 2 Отговор
    НЕ СЕ КАРАЙТЕ ИСТИНАТА Е ,ЧЕ СМЕ БЕДНИ И ТО МНОГО БЕДНИ.

    Коментиран от #57

  • 56 Бай Иван

    0 3 Отговор

    До коментар #42 от " ":

    За какво и е аеродинамика на тази кочина?Та тя едва вдига 180км в час.

    Коментиран от #61

  • 57 Бай Иван

    2 3 Отговор

    До коментар #55 от "rosica kaleva":

    Наистина сме пълни въшкари, но може би не смеем да си го признаем
    ,защото истината боли много,но това е реалноста у нас!
  • 58 Бай Иван

    1 6 Отговор

    До коментар #51 от "wulkan":

    Няма по смешна кола от Ситроен С5. На някой глупак му дошло на акъла да навърже окачване , спирачки, управление, всичко на едно та като откаже помпата и хайде през глава в канавката!

    Коментиран от #62

  • 59 TODOR STOYANOV

    8 1 Отговор
    АЗ КАРАМ Alfa romeo 159 sportwagon 2.4JTD-210кс. КОЛАТА Е ВЕЧЕ НА ПЕТ ГОДИНКИ.АВТОМОБИЛА Е СТРАХОТЕН!ОСВЕН ВИЗИЯ, ПРИТЕЖАВА И СТРАХОТНА ДИНАМИКА И КОМФОРТ, СЪЩО И СИГУРНОСТ!ИЗМИНАЛ СЪМ МНОГО КИЛОМЕТРИ ДО СЕГА(ОКОЛО 2 000 000), СМЕНИЛ СЪМ ОСЕМ АВТОМОБИЛА, НЕ СЪМ ФЕН НА НИКОЯ МАРКА, НО ЗНАМ ОТ ЛИЧЕН ОПИТ, ЧЕ НАЙ-ХУБАВАТА Е ТАЗИ ЧИИТО КЛЮЧОВЕ ДРЪНКАТ В ДЖОБА ТИ!ПОДДЪРЖАЙТЕ АВТОМОБИЛИТЕ СИ, НЕ ПРАВЕТЕ КОМПРОМИСИ И ТЕ ЩЕ ВИ СЛУЖАТ ДЪЛГО И ВЯРНО!ШОФИРАЙТЕ ВНИМАТЕЛНО-В КЪЩИ ВИ ЧАКАТ!!!
  • 60 Димитър Стоянов

    2 3 Отговор
    За 5 години 2 милиона км Ти да не ходиш до луната

    Коментиран от #63, #68

  • 61 ярослав станчев

    2 2 Отговор

    До коментар #56 от "Бай Иван":

    Доста крайни изводи правиш,бай Иване.На Ауди коефициента на въздушно съпротивление е 0,28 на 100 С3,0,28 при 80 Б3 и 0,29 на 80 Б4.От 1995 до сега имат точно 2 коли с cw под 0,30-ТТ и Р8.
    Я кажи сега на МБ 190 и 124 дето се водят по-добрите машини,колко е най-ниския коефициент?Предполагам ще е малко по-добър от на Геландваген,не тухла четворка,а по-скоро тухла единичка с очукани ръбове.
    За това,че сме пълни въшкари обаче си прав.Самата статистика го показва-над 1 000 000 коли на повече от 20 години.И това са само тези от първата десетка с останалите марки може и да 1,5 милиона.
    Ситроен била смешна кола.Може и да е,ама по-смешното е да кажеш,че е смешна една марка доказала се в много и различни рали състезания,като Дакар и ВРЦ.

    Коментиран от #67

  • 62 wulkan

    5 2 Отговор

    До коментар #58 от "Бай Иван":

    А Бай Иване, аз ти сложих минусчето. Това, което казваш изобщо не е вярно. Дано и другите технически "компетенции" не са ти такива. Какво е устройството на С5 оставям на теб да разучиш. За самообучение.
  • 63 Златин Славчев

    2 1 Отговор

    До коментар #60 от "Димитър Стоянов":

    choveka ima predvid prez celia si jivot ako e na 60 e normalno ako kara mnogo
  • 64

    1 1 Отговор

    До коментар #53 от "Georgi Georgiev":

    Твоята santana е по надежна от passat b5 TDI, а че сме бедни и караме много стари коли всеки го знае, айде очаквам ядосани шьофори на passati, макар че съм карал такъв и по принцип ми харесва.
  • 65 drdrdr

    3 0 Отговор

    До коментар #50 от "ярослав станчев":

    А бе по-обобщено излиза, че най-много не навиждаш ръждата и пластмасата, така ли е? Относно ръждата ще ти кажа, че приятел с Колт го изкърпи преди 5 години(4 зими) и не е мръднал досега. Чак сега има леки намеци да избие пак или с други думи зависи кой ти я прави тая ръжда. Относно "евтината" пластмаса ще те питам как така тя държи по 20г., а скъпата и хубавата в Голф4, Ауди А3, Пасат и Ауди А4 се е излюпила още на 10-тата година ис е почват едни лакове едни разправи да се възстанови този шедьовър. Това със скърцането също не съм съгласен с него, дори и да има не е както го изкарваш, а е по-скоро нормално за 15-20г. кола. И тук е момента да вметна, че веднъж се возих с пасат б4 и при преминаването през релси му изпаднаха две от копчетата по таблото в краката ми. Собственика се направи, че нищо не е станало и си ги сложи обратно на мястото им. Ако за теб това е образец за табло, за мен не е. Очевидно ти имаш други критерии за кола и не можеш да приемеш японските в този им вид, но за мен са перфектни - надеждни, практични и най-големия плюс за мен е, че се кара с лекота и удоволствие. На феновете на дизелите няма да им хареса, но аз съм свикнал на бензин и на мен не ми харесва да карам дизел (щото видиш ли тръгвали без газ, което също е поредната глупост).
    Относно марката предполагам знаеш, че тая история със СР-В-то може да се види при всяка една кола без значение от марката(да не дава Господ). Искам също да добавя, че без значение от марката всички те си

    Коментиран от #69, #70

  • 66 drdrdr

    3 0 Отговор
    имат черните овце в семейството. Като фен на японските не ги хваля всичките, а само тези заслужили уважение.
    Моя Сивик го карам 5 години и едва ли има човек, който да ме убеди, че е скапана кола. Сменени са 3 шарнира и капачката на делкото. Имал е и дребни проблеми, но не смятам, че ще са интересни. Изгнил е от както го взех, но и сега си го карам така без да ме подвеждал никога. Ходил съм с него и до Германия и ме прибра обратно без проблеми.
    Общо взето предпочитам кола с ръжа(зависи колко е) и да няма други сериозни проблеми, от колкото да е перфектна на купе и да има проблеми с двигател, кутия, окачване, ел. инсталация и т.н. Държа да кажа,че всички бутони работят и до ден днешен. Защото знам за много други коли, на които стрелките по таблото, ако изобщо работят, играят харлем шейк. Други мои познати с Голф 3 и 4 им се е случвало лятото да карат със затворени прозорци(нямат климатик или ако има и той не работи в някои от случаите). Та мисълта ми беше, че аз си имам едни критерии, ти други и всеки си избира кола според тях.
  • 67 drdrdr

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "ярослав станчев":

    Хахахах... а пък за тоя коефициент на въздушно съпротивление едва ли над 2% от хората знаят какво е и за какво се ползва
  • 68 TODOR STOYANOV

    1 0 Отговор

    До коментар #60 от "Димитър Стоянов":

    МИТКО, ВИЖДАМ, ЧЕ СИ ВПЕЧАТЛЕН.КЪДЕ В ПО-ПРЕДНИЯ КОМЕНТАР КАЗВАМ, ЧЕ 2 000 000км. СЪМ ИЗМИНАЛ ЗА ПЕТ ГОДИНИ?!ИМАМ КНИЖКА ОТ 1989г., НО АКТИВНО КАРАМ ОТ 1992г. ИЗМИНАЛ СЪМ ТЕЗИ КИЛОМЕТРИ(МОЖЕ И ПОВЕЧЕ) В ТОВА ВРЕМЕ!ИНАЧЕ ЛУНАТА Е ЛЮБОПИТНА ДЕСТИНАЦИЯ
  • 69 ярослав станчев

    2 1 Отговор

    До коментар #65 от "drdrdr":

    Така е.От всичко в една кола най-много мразя ръждата.Имах Самара от 92-ра,преди години и Ауди 80 от 87-ма.Е Самарата беше по-нова с 5 години и всяка година при тенекеджия за кърпене.Все по нещо ръждясваше.Не беше лоша кола,по-проходима и непретенциозна беше от всички западни леки автомобили от нейния клас,макар и само на предно.Обаче ръжда.И пластмасата вътре под всякаква критика.Затова съм казал,от тогава никаква кола повече дето ръждясва.
    И между другото,през 2010,като си търсих друга кола се бях навил на Субару.Търсих и намерих едно комби Импреза,турбо 200 коня,95-96-та.Много ми хареса.Обикалях го като гладен чакал няколко дни и накрая се реших.Искаха му 5000 лв.Имах парите,но ми се видяха много и джамбаза свали на 4400.Обаче или аз съм карък или джамбито беше честен.Няма да му забравя думите.Каза-глей ся,тая кола е самолет,много е корава,обаче ако се счупи ще се хванеш за главата.Няма кой да ти я направи.Като и вдигнат капака "майсторите" и те питат къде са и свещите.С турбо е и все някой ден ще се наложи да го правиш.И не гори малко,тез коне искат да ядат.Други ядове няма да имаш,ама пак си помисли и ела,като решиш.
    И аз се отказах да го ева.Може и да е било за добро,щото като гледам на А4 1,8Т ремонта на турбото е 1000 лева,предполагам и на Субито няма да е по-долу.Само тогава бях прежалил,че има много пластмаса,щото пък беше кожен салон.Абе перфектна беше колата,ама карай,минало.А друго Субару не исках,щот като се качих в това и като го пробвах ми с
  • 70 ярослав станчев

    2 1 Отговор

    До коментар #65 от "drdrdr":

    А друго Субару не исках,щот като се качих в това и като го пробвах ми се видя безсмислено да сравнявам повече.Та така,с японските приключих за сега,но не се знае за напред. Може и да си харесам някоя,ама ще е само Суби и от по-старичките.
    А за коефициента въпроса беше само към бай Иван,да го заям,че много крайно пише.То верно,че е казано Мерцедес и всички останали,ама нещо напоследък и те клонят към талаша.
    Та така,дано не ни принуди системата да се отказваме от старите си коли в скоро време,че като гледам новите......

    Коментиран от #74

  • 71 hienata

    1 1 Отговор
    Колега аз имам книжка от 1990 и карам активно от тогава. Имал съм 10 автомобила (в момента 3) никога не съм бил "бакшиш". Всеки ден изминавам между 65 и 110км и все още мисля че не съм навъртял 1 000 000км. Ти излиза че си карал всяка от твойте по 200 - 300 000км. Не вярвам да си "бакшиш" , колата ти не е добра за такси.
    "drdrdr" в последно време някои японски производители (особенно Мазда) са занемарили изцяло невидимата част на автомобилите си . Погледни някоя 3-4 г Мазда 6 отдолу и виж сам за какво говоря. Ти специялно си късметлия, щом на твоята хонда не си регулирал или сменял клапани и легла на клапани. Хонда Акорд на мой колега е за пребоядисване, бели се лака и това е често срещано при Хонди произведени в Англия. Аз самия имам Тойота, но нямаше да я купя ако VIN номера не започваше с "J.."

    Коментиран от #72, #73

  • 72 TODOR STOYANOV

    1 0 Отговор

    До коментар #71 от "hienata":

    ВЕРОЯТНО В ПРВАТА ЧАСТ НА КОМЕНТАРА СИ СЕ ОБРЪЩАШ КЪМ МЕН?!ЩЕ ОТГОВОРЯ ТАКА: КОЛЕГА, ВСЕКИ ДЕН ИЗМИНАВАМ МЕЖДУ 150 И 600км. ОТ 1995г. ИМАМ АВТО СЕРВИЗ, СЕГА ВЕЧЕ СА НЯКОЛКО В ПЛОВДИВ, СОФИЯ, СТАРА ЗАГОРА И БУРГАС!ПРЕДИ ГОДИНИ ДОСТАВЯХ АВТОМОБИЛИ ОТ ЧУЖБИНА, НО САМО ДОБРИ!ПОСЛЕ ВСИЧКИ ТРЪГНАХА И СТАНА ДОСТА ПОШЛО ВСИЧКИ ВИЕ СТЕ БИЛИ КЛИЕНТИ НА "СЕКЪНД ХЕНД АУТО"!ВТОРАТА ЧАСТ НА КОМЕНТАРА ТИ МЕ КЕФИ НАЙ-ВЕЧЕ ЗАРАДИ ИЗКАЗА ТИ "ЗАНЕМАРИЛИ ИЗЦЯЛО НЕВИДИМАТА ЧАСТ НА АВТОМОБИЛА" В СЕРВИЗИТЕ МИ СЕ ИЗВЪРШВАТ И АВТОБОЯДЖИЙСКИ УСЛУГИ, СКОРО ПОЗНАТ ТЪРСЕШЕ СЕДЕМ МЕСТЕН ВАН, ДОКАРАХ МУ ЕДИН СТРАХОТЕН "ШАРАН", НО ТОЙ ЯВНО ДЕКЛАРИРА ПО-ВИСОКИ ФИНАНСОВИ ВЪЗМОЖНОСТИ ОТ ИСТИНАТА!КАКТО И ДА Е ВАНА СЕ ПРОДАДЕ МОМЕНТАЛНО.МОЯТ ПОЗНАТ МИ ПРИСТИГА С МАЗДА MPV НЕ КАЗА ЗА КОЛКО, НО МИ ПОИСКА "ОФЕРТА" ЗА ТЕНЕКЕДЖИЙСКИ И БОЯДЖИЙСКИ РЕМОНТ КАЗАХ МУ ЦЕНАТА И...УЖАС!ПРЕДЛОЖИХ МУ ДА НАПРАВИ ПЪЛНО КАСКО, ДА Я ХАКНЕ В НЯКОЙ ЯЗОВИР И ДА ЗАБРАВИ
  • 73 drdrdr

    0 0 Отговор

    До коментар #71 от "hienata":

    Ами моята няма този проблем с клапаните, а иначе относно регулирането на клапаните се прави на всички, които са механични(демек повечето японки особено по-високо оборотните). При мен се препоръчва на 40к да се регулират, ако си на газ на 30к и е задължително за всички с механични клапани. Тези с хидравличните си имат други ядове ;)
  • 74 drdrdr

    1 0 Отговор

    До коментар #70 от "ярослав станчев":

    Няколко приятели минаха на субарута, някои са много доволни, други се сцепиха от даване на пари. Тоя, който се сцепи сам си е виновен, защото не гледа какво купува и предполагам си е взел поука след 2-3к по ремонти. Относно разхода всички я имат тая "екстра". Само един приятел има wrx 96-та 211коня. Колата има основен проблем със скоростната кутия(проблемни са и при много стартове от място на настилки с високо сцепление натоварването е голямо). Ако се щади може да изкара дълго. Относно турбото и той го смени с някакво от EVO (доста под 1000лв. беше) мисля и дори тръгна още повече. Ако се интересуваш от драг неговото има записани 14.06 на Кондофрей и 14.14 на Божура. като първите 60фт ги взима по спомен за 1.98*. Относно ремонтите ако има кой да ги прави не е проблем, но сервизите малко прекаляват с цените. Те прекаляват с всички марки като се замисля.
  • 75 Пеццта

    3 5 Отговор
    Хора още ли не го разбрахте че Народната Кола е най - добрата във света ? :D Не ги хвалете тия БМВ-та, където закъсват на всеки втори дъжд и зимата не могат ги изкарат от гаража :D VW са най - добрите хем че доминират във продажбите, хем че правят качествени автомобили, да не казваме че правят и двигателите на Ламбо Порше Бугати Бентли... а може и Ауди. Откакто VW купи Сеат и Шкода, тия 2 марки дърпат само и само и само нагоре! Голфа е класика, независимо какъв Голф е 1 2 или 7, Всеки който е карал Голф знае каква здрава машина е! А и хейтърите могат да си хейтват, ама те продължават да си мислят че БМВ е най - добрия :D :D :D :D
  • 76 Кобрата

    1 0 Отговор
    Тези над 20 години са най-много за съжаление сме бедняци.
    Както се пее в една песен-''Живеем юнашки живот сиромашки''
  • 77 Zelmer

    1 0 Отговор
    Отделих време и прочетох всички коментари..и смятам че 80% са писани от хора който са карали Пежо (на пример 306-93г.) и след това са си купили Голф 3 и са почувствали уникално чувство на удовлетвореност от ниската цена на резервните части.. Е това ли е смисълът да имаш кола да я купиш заради 3-лева по евтин шарнир :) ?!!.. Нормалният човек си купува кола според вкуса и паралелно според възможностите си.. сега на всички ни е ясно че тази кола не е голфа .. проблема на нашето общество не е само че сме сравнително бедни ами и това че не можем да мислим, бил съм в германия 7 години там живях във едно кварталче в близост до Мюхен и хората не карат голф, ако видиш 2-3ма с голф след това се изсипват поне 20-30 със Бмв и то старички, на пример Е36 хората си ги карат масово, сега нали се сещате че и във Германия падат снегове и има хълмове и тем подобни ?! .. ако си мислите че германеца е глупав много грешите, той предпочита да доплати 20евра отгоре на резервна част но да се вози във комфортна и здрава кола.. е повярвайте голфа може да е здрав (което е под въпрос за много модели) ..НО думата комфорт там НЕ съществува !!! Замислете се преди да пишете глупави коментари, аз съм човек който е имал над 20-автомобила от различни марки и VW съм карал и Мерцедеси (3) и Пежо (2) и Опел (2) .. и още други.. сега имам 2 БМВ-та който карам едното(1996-Е36) от 4 години а по новото (2003_Е46) от година и половина.. харчат ми добре, возят ме къде къде по меко от всеки голф и най важното поддръжката ми е перфектна (те не са направени да се чупят).. заявявам че от 7 години до момента НЕ съм се ограничавал да отида на планина където и да е с баварките, според мен хората който говорят глупости по адрес на марката просто не са карали и са наплашени от "митът" за задното предаване който преобладава именно тук в България :)
    Има една народна мъдрост която ще използвам като завършек.. Не питай старило, питай патило !!! ;) Не слушайте какво ви говорят хората а саи изпитайте за да знаете.. все пак да не забравим да споменем че хората често пъти говорят колкото да съществуват! Поздрави на всички който действат с разумът си а не приемат общото мнение за свое :)
  • 78 Грифона Сф

    0 0 Отговор
    Напълно съгласен със Зелмер жалко на истина за хората който само съдят автомобилни марки а са карали една или две коли през живота си и то предимно бензинов мотор 1.3 на поло :D