25 Юли, 2014 10:41 19 424 34

Как се ходи за хляб със Subaru WRX STI

  • subaru-
  • wrx-
  • sti
Представете си жизненоважна ситуация: успали сте се, искате да впечатлите половинката си с апетитна закуска, но у вас няма хляб. Какво трябва да сторите, ако имате на разположение само две минути и половина?
 
Истинският Subaru-фен знае, а за да разберете и вие, изгледайте новата реклама на Subaru WRX STI, показваща по забавен начин преимуществата на 4х4 предаването и тези на опозитния двигател.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    4 1 Отговор
    От тая реклама следва че трябва да са импотенти. Като няма хляб пращаш жената да купи. Явно не се е предтавил добре през нощта тоя, че да не вземе да я ядоса е хукнал за хляб...

    Коментиран от #19

  • 2 Асен Асенов

    6 0 Отговор
    Прилича ми на бледа реплика на Кен Блок!Не ме грабна рекламата особено въпреки, че харесвам Субару.
  • 3 ярослав станчев

    2 3 Отговор
    Рекламата е много хубаво нещо.Обаче реалността е малко по-различна.Subaru WRX STI vs. Audi S3 Sedan

    Коментиран от #5, #8

  • 4 йордан иванов

    2 0 Отговор
    Само очукаха боята на колата по тоя чакъл!
  • 5 drdrdr

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "ярослав станчев":

    А ти защо си мислиш, че това не е някаква скрита реклама на нескафе?
    "Освен това WRX STI е с почти 100 кг. по-тежък"
    Не подценявай законите на физиката!

    Коментиран от #7, #9

  • 6 Антон Хулиян

    3 1 Отговор
    Не изглежда лоша количка, ама въпреки че Субару не се славят с дизайна си, този път за мене са направили едно голямо НИЩО! Много без характерен дизайн, при старите още от далече си личеше каква е колата, тази можеш да я сбъркаш много лесно.
  • 7 ярослав станчев

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "drdrdr":

    Е ама разбира се.Очакваше се.Някой като претрепе най-напомпаното Субару,дет се казва "рали иконата" им и почвате с оправданията.
    Не че е лоша колата,даже напротив много е добра.Просто,както писах по-долу,рекламата и реалността нямат много общо.

    Коментиран от #10

  • 8 Shmeker

    3 2 Отговор

    До коментар #3 от "ярослав станчев":

    Ехее тва S3 го прави смешно
  • 9 Shmeker

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "drdrdr":

    Ами да я направят лека ве. То това е голяма част от труда на инженерите по един нов модел. От VAG са почнали да правят колите по-леки. Пасатите стигнаха 1500 кила, сега новияте модели ще са пак 1300 кила. Аудитата - аналогично, те там от едно време си ползват алуминий и почти винаги са по-леки от баварките и мерцедесите. Все пак на големите версии им слагат задължително куатро и за това другото трябва да е леко.

    Коментиран от #14

  • 10 drdrdr

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "ярослав станчев":

    Да, съгласен съм! Имай предвид, че във всичко се крие реклама (вестници, клипове в www.youtube.com, авто предавания и т.н) и съответнo срещу всяка от тях стои различна реалност. Някои виждат тази реалност, други - не.
    Има много други клипове в нета, които предполагам няма да ти харесат как се развиват, но е факт, че всеки харесва и вярва на това, което му отърва.
  • 11 Иван Господинов

    2 0 Отговор
    Хлебаря май има интересни клиенти като гледам колко кръгчета имаше и как отръки му подаде франзелата
  • 12 Stoyan

    3 0 Отговор
    Що не пуснат реклама за техният дизел.

    Отиваш до магазина и няма да се върнеш.
  • 13

    1 0 Отговор
    Не ми харесва дизайна и това, че се е освинило със 100кг ,кефи ме че новият пасат ще тежи 1300кг при тези внушителни размери, новите коли станаха прекалено тежки, време е вече да се помисли за това и за по семпъл и елегантен дизайн, че и там станаха големи извращения.
  • 14 drdrdr

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Shmeker":

    Да бе брат, много леки ги правят, затова всички плачат от алуминиевите носачи на пасатите а а4-те.

    Коментиран от #15, #20

  • 15

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "drdrdr":

    От носачите са спестили сигурно 20ина кг и аз не виждам смисъл, знам че са калпави. В новия може да са по надеждни, смятам че са видяли грешките си.

    Коментиран от #16

  • 16 drdrdr

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от " ":

    Едва ли, тъй като наскоро видях една статия, където от Ауди щели да правят и ПВЦ пружини или нещо от сорта беще
    По-скоро продължават с грешките, но ще видим - времето ще покаже.

    Коментиран от #17

  • 17 ярослав станчев

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "drdrdr":

    Да да,вярно е това,ама бяха стъклени пружините.Страшно ще е.Представям си го примерно S3 с такива пружини по този "път" дето лети Субаруто от рекламата.На втория завой ще трябва 2 бригади часовникари да му събират ходовата част.
  • 18 Никой

    1 0 Отговор
    Абе нещо много компютърно ми изглежда тва видео. Също като при рекламата на М4. Особено в началото.
  • 19 Нен Нен

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Shmeker":

    Че какво е лошото да иде да купи хляб, най-много се дразня на такива изказвания . Твърде женствено ли е за един мъж да купува хляб ? Всички български мъже се плашат, че подобни неща не изглеждат достатъчно мъжествени, явно много се плашите за мъжествеността си, но ще кажа едно, истинския мъж помага на жена си, истинския мъж не седи по цял ден на дивана гледайки футбол, пиейки ракия и ядейки салата, докато жена му през това време се трепе да му готви и угажда .

    Коментиран от #21

  • 20 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "drdrdr":

    Носачите 8 броя струват 300 лв. с накрайниците и всичко нови.
    Оригиналните изкарват над 300 000 км. ако не се издевателства над тях. Ся много ясно че бай Спас, който е продал голфа и си е взел пасат ще му се види скъпо като иде при някой масторяга. По моргите са по 25-30 лв. читави носачи. Рециклирането и то е толкоз.

    Въпреки това от пасат B6 нататък пак са със стоманени носачи ако не знаете. За Ауди остава алуминия. Но такива носачи има и при БМВ и Мерцедес от край време. Не е само VAG.

    Коментиран от #22

  • 21 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Нен Нен":

    Ми дразниш се. Как няма да се дразниш. Ако ей тая му е изпила акъла на тоя и за тва лети по завоите за тая спетихната фрназела, само и само да има мир в къщи - как няма да се дразниш
    Лично аз купувам всичко за вкъщи в момента, ама няма никога да рискувам с такова каране. Само в някоя критична ситуация.
    Спомням си едно време на баварката ми и стана много спечено когато трябваше да се връщам спешно до едно място по един планински път - като пристигнах светеше червено между третия и четвъртия цилиндър на блока........
  • 22 drdrdr

    0 1 Отговор

    До коментар #20 от "Shmeker":

    Оригиналните едва ли могат да изкарат и 200к и то само по немските аутобани. Струват 300, а колко км ще изкарат. Щото мога да ти дам пример и за пасат б5 точно с евтини и скъпи носачи. Сега са 300лв. а преди 5г. колко бяха евтините/скъпите(TRW). То и сега за моята хонда има шарнири по 15лв. ама има и по30лв. на 555. Познай, кои са по-добите? А и нали знаеш, че са им скъпи и на тях частите. Представям си преди 5-7 години на какви цени са били.

    Коментиран от #23

  • 23 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "drdrdr":

    Ми да ти покажа Пасат 2000 година със щампа на носачите 2000-та година. На около 400 000.
  • 24 drdrdr

    0 0 Отговор
    Вероятно е така. Даже може да му е бил върнат километража и реално да е бил на 700 000км. Не знам къде ги е навъртял, но силно се съмнявам в думите ти.
  • 25 drdrdr

    0 0 Отговор
    Мой познат твъдеше, че пасата му е на релани 150к и докато му навъртя 100к му смени 3 пъти окачването. Най-верочтно щото се опита да мине с тези от 300лв. Иначе щеше да е само два пъти.

    Коментиран от #26

  • 26 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "drdrdr":

    Съмнчвай се колкото си искаш. Б5 обаче с TDI 1.9 е най-икономичната кола в класа си от ония години, което е достатъчно да ти спести пари за 2-3 такива пасата за 150 000 км. Носачите дори за тия км. ти излизат без пари

    Коментиран от #27, #28

  • 27 drdrdr

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Shmeker":

    Спести пари спрямо кое? 150 000км при цена на нафтата 2.5 и комбиниран разход от 6л/100км ти излизат около 22 500лв. само горивото. Ти видя ли до сега нещо спестено при тия 22 500лв.?Ако карам същия пасат но 1.8Т на газ, дали ще ми е по-икономична от 1.9 и дали ще ми спести пари за 150 000 км? При среден разход 12 за същите километри ще изхарчи 21 600лв. Средния разход и на двете коли е приблизителен и може да има отклонения, но ти видя ли някъде икономия и спестени пари? Та така и не разбрах с какво я сравняваш точно за да преценя колко ще спестя и аз. А това, че е най-икономичната като литри/100км може и да е така, но едва ли някой го интересува с колко точно 0.0*л. е по-икономична от друга в същия клас.
  • 28

    4 1 Отговор

    До коментар #26 от "Shmeker":

    Карането на газ e на същата цена дори да е много икономичен дизела и е доста по екологично. В Англия ако решиш да си сложиш АГУ държавата ти я плаща.
  • 29 Valentin Penev

    0 0 Отговор
    Реалността ?! И каква е реалността, господин инженер ? Какво общо имат автомобилите, каква им е базата за сравнение- класът ли ? И мисля че дотук е достатъчно Това прозвуча повече от смешно ! Audi отдавна напуснаха Rally, Tuner класа, затова тези сравнения са повече от недопустими. Единственият автомобил, който има база за съпоставяне с тази на Subaru, е Mitsubishi Lancer EVO. Единственият плюс при ускорението на Audi- то, е че пикът на нютоните му започват да се "изцеждат" от 1800 rpm.
    Впрочем това е USDM моделът на WRX STi, който не струва нищо, защото японците пазят меда за себе си ! Пренесем ли се в JDM сферата, работите стават коренно различни: FA20 DIT 2.0 BOXER, с ковани компоненти, по- голямо Twin Scroll Turbo, което работи на 1.0 бар, съответно по- голям overboost, по- големи нютони, 1450 кг маса, 6 РСК/CVT, с подобрено DCCD, по- агресивна електроника с японски модул, ремапнато ECU. По- добро управление- по- бърза рейка, по- твърдо и добро окачване от тези за щатския и европейския пазар. 400 метра- 12, 6 секунди. Audi- то не го виждам срещу JDM модела на WRX STi, особено на Time attack- в двата варианта на пистите- бърза и бавна.. Нима правата отсечка определя кой автомобил е по- бърз ? Много "фантастични" автомобили, с по 500 к.с.+, вече плакаха по пътищата на шуменското плато от 300- коньови STi- ки и EVO- та :)
    И да Subaru са легендарни рали автомобили- рали икони, не знам защо си го поставил в кавички, след като навсякъде Suba
  • 30 Valentin Penev

    0 0 Отговор
    И да Subaru са легендарни рали автомобили- рали икони, не знам защо си го поставил в кавички, след като навсякъде Subaru е определяно като рали икона, легендарен рали автомобил и още като Ferrari- то в рали спорта- дори в една от статиите на Auto Express е опоменат като рали легенда. Винаги ще има дразги между Audi и Subaru феновете, основно за рали спорта, но ще ти кажа едно: докато Audi се състезаваха във WRC само 4 години, Subaru се задържаха от 1980 до 2008, правейки Subaru World Rally Team най- дълго състезавалият се отбор във WRC, по- дълго от всеки друг отбор в настоящата си форма.

    Коментиран от #31, #32

  • 31 ярослав станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "Valentin Penev":

    Предполагам коментара ти е адресиран до мен. Благодаря за което.В спора се ражда истината.
    Никога не съм оспорвал успехите на Субару в рали спорта.Както не мога да пренебрегна успехите на Ланча,Мицубиши,Тойота и другите марки дали по нещо в тези състезания.Да наистина Ауди се състезават само 4 години във ВРЦ,но знаеш предполагам,че в тогавашната група Б е било доста по-различно от сега.А сигурно знаеш и за революцията,която Ауди Куатро прави във ВРЦ.Да Субару е фирма с дълго участие в ралитата,но за 18 години има 3 спечелени титли,а Ланча за същия период има 10 титли.Ауди за 4 години има 2 титли.Не оспорвам успехите на нито една фирма,но не само Субару са легендарни рали коли.И останалите също са достойни за уважение.
    А относно тунинга,прав си.Наистина японците умеят да засилват колите си,но в повечето случаи не ги предлагат извън Япония.Обаче мисля ще се съгласиш,че и в останалия свят хората не спят.Дори в една България има фирми,които разбират от тунинг,Маднес и Проспийд са примери за това.
    За сравнението между ВРХ СТИ и С3,а защо да се сравняват? Мисля,че не са много далеч едно от друго.Поне по тт данни.И двете са серийни коли,без доработки.Друг е въпроса какво ще стане по някое трасе за рали и кой кого. Друго ще е и ако двете коли са "пипани".
    Пък и едва ли някой ще си кара ВРХ-са като в горния клип.Не защото колата не става,а защото,за да се кара така трябват умения доста по-добри от нормалните.Тя и една Дачия Логан,като я карам аз си е оби

    Коментиран от #33

  • 32 ярослав станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "Valentin Penev":

    Тя и една Дачия Логан,като я карам аз си е обикновен дънер,ама като се качи Димитър Илиев става самолет.

    Та така,уважавам Субару,защото са много добри коли,дори преди години имах желание да си взема такава,не стана,но няма значение,може би занапред ще стане.
  • 33 Valentin Penev

    2 0 Отговор

    До коментар #31 от "ярослав станчев":

    Така е ! Абсолютно съм прав с теб- и за "гарнитурата" между волана и седалката, и за голямата крачка и голямата следа, която оставя Audi във WRC- въвеждането на задължително задвижване на четирите колела и редица други технически прогреси- това е същото както първият създаден WRC автомобил (World Rally Car формула)- Subaru Impreza WRC97', въвеждането на активните диференциали, боксерът, хидравлично действаща полу- автоматична скоростна кутия с "Drive- by- Wire" цифрово електронна система и др. Винаги съм възприемал Subaru като продължителят на завета на Audi във WRC, именно заради това се влюбих в този автомобил, именно затова харесвам Audi най- много от немските автомобили. Все пак ако позволиш ще те поправя- Subaru имат 6 титли от FIA WRC. Титлите не винаги са толкова важни- и Citroen извоюваха нечуван брой титли, но това не ги прави легендарен отбор- напротив. Всичко се дължи на това, че легендарните рали пилоти се оттеглиха от спорта, а Loeb остана сам на "дансинга" Приятен ден !

    Коментиран от #34

  • 34 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "Valentin Penev":

    Така е, не титлите правят добрия рали отбор, а новите технологии, които въвеждат. Към Ауди и Субару бих добавил Ланчия