Представете си жизненоважна ситуация: успали сте се, искате да впечатлите половинката си с апетитна закуска, но у вас няма хляб. Какво трябва да сторите, ако имате на разположение само две минути и половина?
Истинският Subaru-фен знае, а за да разберете и вие, изгледайте новата реклама на Subaru WRX STI, показваща по забавен начин преимуществата на 4х4 предаването и тези на опозитния двигател.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
Коментиран от #19
10:45 25.07.2014
2 Асен Асенов
10:52 25.07.2014
3 ярослав станчев
Коментиран от #5, #8
10:57 25.07.2014
4 йордан иванов
11:00 25.07.2014
5 drdrdr
До коментар #3 от "ярослав станчев":
А ти защо си мислиш, че това не е някаква скрита реклама на нескафе?"Освен това WRX STI е с почти 100 кг. по-тежък"
Не подценявай законите на физиката!
Коментиран от #7, #9
11:17 25.07.2014
6 Антон Хулиян
12:05 25.07.2014
7 ярослав станчев
До коментар #5 от "drdrdr":
Е ама разбира се.Очакваше се.Някой като претрепе най-напомпаното Субару,дет се казва "рали иконата" им и почвате с оправданията.Не че е лоша колата,даже напротив много е добра.Просто,както писах по-долу,рекламата и реалността нямат много общо.
Коментиран от #10
13:09 25.07.2014
8 Shmeker
До коментар #3 от "ярослав станчев":
Ехее тва S3 го прави смешно13:16 25.07.2014
9 Shmeker
До коментар #5 от "drdrdr":
Ами да я направят лека ве. То това е голяма част от труда на инженерите по един нов модел. От VAG са почнали да правят колите по-леки. Пасатите стигнаха 1500 кила, сега новияте модели ще са пак 1300 кила. Аудитата - аналогично, те там от едно време си ползват алуминий и почти винаги са по-леки от баварките и мерцедесите. Все пак на големите версии им слагат задължително куатро и за това другото трябва да е леко.Коментиран от #14
13:40 25.07.2014
10 drdrdr
До коментар #7 от "ярослав станчев":
Да, съгласен съм! Имай предвид, че във всичко се крие реклама (вестници, клипове в www.youtube.com, авто предавания и т.н) и съответнo срещу всяка от тях стои различна реалност. Някои виждат тази реалност, други - не.Има много други клипове в нета, които предполагам няма да ти харесат как се развиват, но е факт, че всеки харесва и вярва на това, което му отърва.
15:29 25.07.2014
11 Иван Господинов
16:42 25.07.2014
12 Stoyan
Отиваш до магазина и няма да се върнеш.
03:36 26.07.2014
13
06:51 26.07.2014
14 drdrdr
До коментар #9 от "Shmeker":
Да бе брат, много леки ги правят, затова всички плачат от алуминиевите носачи на пасатите а а4-те.Коментиран от #15, #20
13:01 26.07.2014
15
До коментар #14 от "drdrdr":
От носачите са спестили сигурно 20ина кг и аз не виждам смисъл, знам че са калпави. В новия може да са по надеждни, смятам че са видяли грешките си.Коментиран от #16
08:05 27.07.2014
16 drdrdr
До коментар #15 от " ":
Едва ли, тъй като наскоро видях една статия, където от Ауди щели да правят и ПВЦ пружини или нещо от сорта бещеПо-скоро продължават с грешките, но ще видим - времето ще покаже.
Коментиран от #17
10:00 27.07.2014
17 ярослав станчев
До коментар #16 от "drdrdr":
Да да,вярно е това,ама бяха стъклени пружините.Страшно ще е.Представям си го примерно S3 с такива пружини по този "път" дето лети Субаруто от рекламата.На втория завой ще трябва 2 бригади часовникари да му събират ходовата част.12:54 27.07.2014
18 Никой
21:48 27.07.2014
19 Нен Нен
До коментар #1 от "Shmeker":
Че какво е лошото да иде да купи хляб, най-много се дразня на такива изказвания . Твърде женствено ли е за един мъж да купува хляб ? Всички български мъже се плашат, че подобни неща не изглеждат достатъчно мъжествени, явно много се плашите за мъжествеността си, но ще кажа едно, истинския мъж помага на жена си, истинския мъж не седи по цял ден на дивана гледайки футбол, пиейки ракия и ядейки салата, докато жена му през това време се трепе да му готви и угажда .Коментиран от #21
05:41 28.07.2014
20 Shmeker
До коментар #14 от "drdrdr":
Носачите 8 броя струват 300 лв. с накрайниците и всичко нови.Оригиналните изкарват над 300 000 км. ако не се издевателства над тях. Ся много ясно че бай Спас, който е продал голфа и си е взел пасат ще му се види скъпо като иде при някой масторяга. По моргите са по 25-30 лв. читави носачи. Рециклирането и то е толкоз.
Въпреки това от пасат B6 нататък пак са със стоманени носачи ако не знаете. За Ауди остава алуминия. Но такива носачи има и при БМВ и Мерцедес от край време. Не е само VAG.
Коментиран от #22
07:52 28.07.2014
21 Shmeker
До коментар #19 от "Нен Нен":
Ми дразниш се. Как няма да се дразниш. Ако ей тая му е изпила акъла на тоя и за тва лети по завоите за тая спетихната фрназела, само и само да има мир в къщи - как няма да се дразнишЛично аз купувам всичко за вкъщи в момента, ама няма никога да рискувам с такова каране. Само в някоя критична ситуация.
Спомням си едно време на баварката ми и стана много спечено когато трябваше да се връщам спешно до едно място по един планински път - като пристигнах светеше червено между третия и четвъртия цилиндър на блока........
07:57 28.07.2014
22 drdrdr
До коментар #20 от "Shmeker":
Оригиналните едва ли могат да изкарат и 200к и то само по немските аутобани. Струват 300, а колко км ще изкарат. Щото мога да ти дам пример и за пасат б5 точно с евтини и скъпи носачи. Сега са 300лв. а преди 5г. колко бяха евтините/скъпите(TRW). То и сега за моята хонда има шарнири по 15лв. ама има и по30лв. на 555. Познай, кои са по-добите? А и нали знаеш, че са им скъпи и на тях частите. Представям си преди 5-7 години на какви цени са били.Коментиран от #23
09:25 28.07.2014
23 Shmeker
До коментар #22 от "drdrdr":
Ми да ти покажа Пасат 2000 година със щампа на носачите 2000-та година. На около 400 000.10:40 29.07.2014
24 drdrdr
20:13 29.07.2014
25 drdrdr
Коментиран от #26
20:16 29.07.2014
26 Shmeker
До коментар #25 от "drdrdr":
Съмнчвай се колкото си искаш. Б5 обаче с TDI 1.9 е най-икономичната кола в класа си от ония години, което е достатъчно да ти спести пари за 2-3 такива пасата за 150 000 км. Носачите дори за тия км. ти излизат без париКоментиран от #27, #28
21:49 29.07.2014
27 drdrdr
До коментар #26 от "Shmeker":
Спести пари спрямо кое? 150 000км при цена на нафтата 2.5 и комбиниран разход от 6л/100км ти излизат около 22 500лв. само горивото. Ти видя ли до сега нещо спестено при тия 22 500лв.?Ако карам същия пасат но 1.8Т на газ, дали ще ми е по-икономична от 1.9 и дали ще ми спести пари за 150 000 км? При среден разход 12 за същите километри ще изхарчи 21 600лв. Средния разход и на двете коли е приблизителен и може да има отклонения, но ти видя ли някъде икономия и спестени пари? Та така и не разбрах с какво я сравняваш точно за да преценя колко ще спестя и аз. А това, че е най-икономичната като литри/100км може и да е така, но едва ли някой го интересува с колко точно 0.0*л. е по-икономична от друга в същия клас.18:08 30.07.2014
28
До коментар #26 от "Shmeker":
Карането на газ e на същата цена дори да е много икономичен дизела и е доста по екологично. В Англия ако решиш да си сложиш АГУ държавата ти я плаща.02:25 31.07.2014
29 Valentin Penev
Впрочем това е USDM моделът на WRX STi, който не струва нищо, защото японците пазят меда за себе си ! Пренесем ли се в JDM сферата, работите стават коренно различни: FA20 DIT 2.0 BOXER, с ковани компоненти, по- голямо Twin Scroll Turbo, което работи на 1.0 бар, съответно по- голям overboost, по- големи нютони, 1450 кг маса, 6 РСК/CVT, с подобрено DCCD, по- агресивна електроника с японски модул, ремапнато ECU. По- добро управление- по- бърза рейка, по- твърдо и добро окачване от тези за щатския и европейския пазар. 400 метра- 12, 6 секунди. Audi- то не го виждам срещу JDM модела на WRX STi, особено на Time attack- в двата варианта на пистите- бърза и бавна.. Нима правата отсечка определя кой автомобил е по- бърз ? Много "фантастични" автомобили, с по 500 к.с.+, вече плакаха по пътищата на шуменското плато от 300- коньови STi- ки и EVO- та :)
И да Subaru са легендарни рали автомобили- рали икони, не знам защо си го поставил в кавички, след като навсякъде Suba
11:36 31.07.2014
30 Valentin Penev
Коментиран от #31, #32
11:37 31.07.2014
31 ярослав станчев
До коментар #30 от "Valentin Penev":
Предполагам коментара ти е адресиран до мен. Благодаря за което.В спора се ражда истината.Никога не съм оспорвал успехите на Субару в рали спорта.Както не мога да пренебрегна успехите на Ланча,Мицубиши,Тойота и другите марки дали по нещо в тези състезания.Да наистина Ауди се състезават само 4 години във ВРЦ,но знаеш предполагам,че в тогавашната група Б е било доста по-различно от сега.А сигурно знаеш и за революцията,която Ауди Куатро прави във ВРЦ.Да Субару е фирма с дълго участие в ралитата,но за 18 години има 3 спечелени титли,а Ланча за същия период има 10 титли.Ауди за 4 години има 2 титли.Не оспорвам успехите на нито една фирма,но не само Субару са легендарни рали коли.И останалите също са достойни за уважение.
А относно тунинга,прав си.Наистина японците умеят да засилват колите си,но в повечето случаи не ги предлагат извън Япония.Обаче мисля ще се съгласиш,че и в останалия свят хората не спят.Дори в една България има фирми,които разбират от тунинг,Маднес и Проспийд са примери за това.
За сравнението между ВРХ СТИ и С3,а защо да се сравняват? Мисля,че не са много далеч едно от друго.Поне по тт данни.И двете са серийни коли,без доработки.Друг е въпроса какво ще стане по някое трасе за рали и кой кого. Друго ще е и ако двете коли са "пипани".
Пък и едва ли някой ще си кара ВРХ-са като в горния клип.Не защото колата не става,а защото,за да се кара така трябват умения доста по-добри от нормалните.Тя и една Дачия Логан,като я карам аз си е оби
Коментиран от #33
09:41 01.08.2014
32 ярослав станчев
До коментар #30 от "Valentin Penev":
Тя и една Дачия Логан,като я карам аз си е обикновен дънер,ама като се качи Димитър Илиев става самолет.Та така,уважавам Субару,защото са много добри коли,дори преди години имах желание да си взема такава,не стана,но няма значение,може би занапред ще стане.
09:42 01.08.2014
33 Valentin Penev
До коментар #31 от "ярослав станчев":
Така е ! Абсолютно съм прав с теб- и за "гарнитурата" между волана и седалката, и за голямата крачка и голямата следа, която оставя Audi във WRC- въвеждането на задължително задвижване на четирите колела и редица други технически прогреси- това е същото както първият създаден WRC автомобил (World Rally Car формула)- Subaru Impreza WRC97', въвеждането на активните диференциали, боксерът, хидравлично действаща полу- автоматична скоростна кутия с "Drive- by- Wire" цифрово електронна система и др. Винаги съм възприемал Subaru като продължителят на завета на Audi във WRC, именно заради това се влюбих в този автомобил, именно затова харесвам Audi най- много от немските автомобили. Все пак ако позволиш ще те поправя- Subaru имат 6 титли от FIA WRC. Титлите не винаги са толкова важни- и Citroen извоюваха нечуван брой титли, но това не ги прави легендарен отбор- напротив. Всичко се дължи на това, че легендарните рали пилоти се оттеглиха от спорта, а Loeb остана сам на "дансинга" Приятен ден !Коментиран от #34
16:21 02.08.2014
34 Никой
До коментар #33 от "Valentin Penev":
Така е, не титлите правят добрия рали отбор, а новите технологии, които въвеждат. Към Ауди и Субару бих добавил Ланчия22:13 02.08.2014