Last news in Fakti

26 Юли, 2014 09:49 14 285 9

Запознайте се с новото лице на Porsche Cayenne

  • porsche-
  • cayenne
Компанията Porsche представи официални снимки и информация за обновената версия на всъдехода си Cayenne. Премиерата пред публика е насрочена за есента на тази година и ще се състои в рамките на автомобилното изложение в Париж
 
Външните отличия на новата генерация се откриват в по-голямата радиаторна решетка, в новите брони и в различните въздухозаборници. Различни са предните и задните светлини. Новите фарове са биксенонови с интегрирани в тях диодни дневни светлини. Стоповете също са малко по-различни.
 
В салона на очи се набива новият мултифункционален волан, с интегрирани зад него "пера" за ръчно превключване на предавките, а така също и вентилираните задни кресла, които обаче ще се предлагат в качеството на опция.
Основните изменения при обновената версия обаче се крият под капака на автомобила. Автомобилът получава нов 3.6-литров битурбо мотор. Този агрегат е V-образен шестцилиндров, а мощността му е 420 конски сили.
 
Максималният въртящ момент на новия двигател е 550 Нм. Иновацията заменя досегашния 4.8-литров осмак и позволява на Porsche Cayenne да ускорява от 0 до 100 км/ч. за 5.4 секунди. Максималната скорост е електронно ограничена на 259 км/ч.
 
Освен това обновеното Porsche Cayenne ще се предлага и с нов хибриден силов тракт. Този вариант се нарича S E-Hybrid. Хибридът включва трилитров компресорен V6 мотор с мощ 333 коня и електродвигател, добавящ още 95 конски сили. Ускорението на хибрида до 100 км/ч. е 5.9 секунди, а максималната скорост - 243 км/ч.
И накрая, версията Porsche Cayenne Turbo е оборудвана с 4.8-литров V-образен осемцилиндров двигател, който притежава мощност от 530 конски сили. Ускорението на версията Turbo от 0 до 100 км/ч. е 4.5 секунди.
 
Шасито на автомобила също е подложено на модернизация, а изцяло нова е start/stop системата, която според хората от Porsche, прави колата още икономична, без това да се отразява на комфорта и динамиката.
 
Продажбите на обновената версия на Porsche Cayenne ще стартират веднага след публичната премиера на колата - през октомври тази година. В Европа базовата цена на рестайлинг варианта ще е 66 260 евро.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1

    1 9 Отговор
    Грозен мамут
  • 2 гошо прупрунков

    5 3 Отговор
    вече доказаха от пета предавка че старт стоп системата спестява много по малко гориво от ремонта на стартера не знам защо в порше са решили че клиентите им искат да пестят гориво , тъпо е да караш порше и да правиш икономии , ще изчакам модела с фабрична газова уредба

    Коментиран от #10

  • 7 Монго

    2 2 Отговор
    Ей, модераторите, моля да триете постовете на тези , които не са си взели хапчетата...
  • 8 Симеон Тасев

    0 4 Отговор
    АМИ КОЛЕГА ТАКА Е ПРАВ СИ АМА ИМА ЛИ ДРУГИ ХОРА КАТО НАС КОЙТО ДА ИСКАТ ДА НАПРАВАТ НЕЩО ДА СЪБУДАТ ХОРАТА
  • 9 Владислав Димитров

    2 5 Отговор
    ..... и всички се юрнаха да си го купят !
  • 10 galaxy

    5 0 Отговор

    До коментар #2 от "гошо прупрунков":

    Гошо, Аз карам от 3 години старт-стоп система и нямам никаква индикация, че стартера има проблеми. Това са специални стартери, които нямат нищо общо с тези които ти ги знаеш. Тази система ми пести близо литър на градско, а и не знам никой от моите приятели със същата система да е имал проблеми. Когато германците направят скъп продукт бъди сигурен, че са го измислили много добре. А това, че карам скъпи джипове не значи, че не ме интересува разхода на гориво. Освен икономията на гориво, е по-малко и замърсяването на околната среда. Порше едва ли ще сложи газова уредба, но можеш да си купиш Кади, шкода, Дачия с фабрични газови уредби. Скъпите коли са на бензин, дизел,хибриди, на ток, с водород.
  • 11

    0 3 Отговор
    Тъп дебел SUV срам за легендата PORSCHE
  • 12 Ростислав Драгостинов

    0 2 Отговор
    Веднага си личи че това е "ново" лице... даже си мисля, че са прекалили с новостите - така има риск автомобила да изгуби фирмена си идентичност.
  • 13 Кобрата

    1 0 Отговор
    Porsche Cayenne