През следващата година компанията Dodge ще представи нова модификация на седана Charger. Тази версия ще разполага с V-образен осемцилиндров двигател с мощност 707 конски сили. Максималният въртящ момент на наточения мотор, който се нарича Hellcat, е 880 Нм. Въпросният мотор ще бъде заимстван от купето Challenger.
Информацията все още не е официално потвърдена от компанията, но до нея се стига, след като специалисти от Road & Track изучават подробно сертификата SAE за двигателя Hellcat. В документа е ясно указано, че 6.2-литровият осмак ще се монтира, както на Challenger, така и на Charger.
Използването на двигателя Hellcat като основен агрегат за Charger ще го превърне в най-мощния нетунингован сериен седан в света. Ще припомним, че купето Dodge Challenger SRT Hellcat беше представено в края на месец май, а въпросният двигател е най-мощния осмак, произвеждан от концерна Chrysler.
Моторът разполага с кован колянов вал, алуминиева цилиндрова глава, бутални болтове с карбоново покритие, както и с модернизирани ковани мотовилки. Агрегатът може да работи съвместно с две трансмисии - с шестстепенна механична или с осемстепенна автоматична скоростна кутия.
Още нещо интересно за купето Challenger SRT Hellcat, което най-вероятно ще важи и за най-мощния седан Charger е, че колата се предава на собственика с два ключа - червен и черен. Първият позволява използването на цялата мощност на двигателя, докато с втория, мощността се ограничава до 500 конски сили.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Никой
13:15 28.07.2014
2
13:33 28.07.2014
3 Петя Червенкова
16:07 28.07.2014
4 ярослав станчев
17:01 28.07.2014
5 Нен Нен
Коментиран от #8, #10
18:24 28.07.2014
6 Владислав Димитров
18:44 28.07.2014
7 Дошo
19:55 28.07.2014
8 Никой
До коментар #5 от "Нен Нен":
Изобщо има ли кола, която не си хейтвал досега??Коментиран от #9
20:21 28.07.2014
9 Монго
До коментар #8 от "Никой":
Но този път мнението му съвпада с "онези" от "Пета предавка"...06:20 29.07.2014
10
До коментар #5 от "Нен Нен":
Колата е тежичка нормално е да е малко по трудна в завоите06:47 29.07.2014
11 Стоян Стоянов
А и през онези години не знам дали е имало европейски аналог на Mustang, Charger, Cuda и т.н. Класики!
Коментиран от #12
08:29 29.07.2014
12 zendera
До коментар #11 от "Стоян Стоянов":
Еми пич,ти си отговори сам,без чужда помощ.Просто харчат много.Това е основния недостатък.Аз лично много обичам и Корвет,Камаро,Вайпър,Транс Ам и други,но наистина гълтат горивото като за световно.Европейските аналози харчат по-малко,имат по-добро пътно поведение и са с по-добро качество.Ето а това не се наложиха в Европа,независимо че са по-евтини .Коментиран от #13
09:09 29.07.2014
13
До коментар #12 от "zendera":
19:32 30.07.2014
14 Кобрата
20:03 30.07.2014