Трудно е да се повярва, че старо BMW трета серия, произведено през вече далечната 1997 година, може да струва повече от чисто нова М3-ка. Колата от снимките обаче не е обикновена.
Под капака и е монтиран V-образен дванайсетцилиндров двигател, като "присаждането" не е дело на някой самоук тунинг специалист, а на небезизвестното тунинг ателие JML Motorsport.
Автомобилът става още по-ценен, защото от него са произведени само две бройки. Една от тях е обявена за продажба в Германия, като цената е 164 500 евро. Според обявата състоянието на автомобила отлично.
Версията носи точното наименование BMW M3 356CSI JML V12, а двигателят е заимстван от сравнително рядкото BMW 850 CSI. Към него е монтирана шестстепенна механична скоростна кутия.
С този агрегат, който е с работен обем 5.6 литра леката "тройка" достига максимална скорост от 320 км/ч., а от 0 до 100 км/ч. ускорява за под четири секунди. Мощността е 500 конски сили, а пробегът на екземпляра е 32 720 км. Повече за това уникално BMW вижте в обявата.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Николай Стоянов
Коментиран от #18, #27, #28, #30
12:36 28.07.2014
2 Ивайло Иванов
12:41 28.07.2014
3 Симеон Тасев
12:46 28.07.2014
4 Бай Иван
12:53 28.07.2014
5 Делчо Тричков
12:58 28.07.2014
6 Никой
13:16 28.07.2014
7
Коментиран от #8
13:31 28.07.2014
8 bmw e36
До коментар #7 от " ":
е36 е кола проектирана 88ма,като 1вите бройки са произведени Декември 89та.Нима очаквате колата да покрие стандарт за сигурност 10 години по-късно?Изпускате и другия момент при краш-тестовете,че скоростите на тестовете са различни през годините ;) Преди 97ма и съществуването на европейското подразделение тестовете са провеждани при 56км/ч,а не 64.За времето и стандартите по времето на проектирането е36 се е представяла достатъчно добре ;
Коментиран от #11, #12
13:47 28.07.2014
9 bmw e36
13:53 28.07.2014
10 nikis72
14:16 28.07.2014
11 zendera
До коментар #8 от "bmw e36":
Абе остави ги тия,от 10 кладенеца вода ще ти извадят зада ти покажат колко мноооого нестава Е36-цата.По тяхната логика всичко което не покрива изискванията на краш-тестовете значи не струва,от което следва,че всички коли преди 90-та са боклуци.Да,цената наистина е солена,но пък са произведени само два екземпляра с доработен 5.6 литра.Стандартния е със максимум 381кс ако не се лъжа.Коментиран от #19, #25
14:20 28.07.2014
12 zendera
До коментар #8 от "bmw e36":
Аз лично ако бях на мястото на тази тунинг фирма,бих заложил и на по-агресивен външен вид.Е36-ци по път и над път,но едни раздути калници биха накарали всеки тунинг маниак да се позагледа в този модел.14:24 28.07.2014
13 bobby was
14:31 28.07.2014
14 ярослав станчев
Тоя змей ще е ниско летящ самолет,ама то не е чудно щото БМВ в самото си начало са правели точно самолетни мотори.
Ще и се намери купувач,не и берете кахъра,за всеки влак си има пътници.
Коментиран от #20, #57
16:59 28.07.2014
15 Курти Куртев
17:00 28.07.2014
16 Красимир_0
Коментиран от #17
17:10 28.07.2014
17 ярослав станчев
До коментар #16 от "Красимир_0":
Така си е.Много пари са особено за нашенец.Едва ли ще се продаде тук.Между другото,виждал ли си картина на Пикасо?Значи към 90% от рисунките му са все едно пиян бояджия е клепал с г... си. Обаче има хора дето дават по няколко милиона за оригинал,без да им мигне окото.
Та и с тоя бумер ще е така.Все ще се намери един маниак с много пари.
17:17 28.07.2014
18 Stanimir Yordanov
До коментар #1 от "Николай Стоянов":
cqlata rabota e 4e qvno nemu se prodava na sobstvenika :)17:18 28.07.2014
19 Никой
До коментар #11 от "zendera":
321*17:20 28.07.2014
20 Никой
До коментар #14 от "ярослав станчев":
Хаха, много точно.17:21 28.07.2014
21 Пламен Пепелов
18:21 28.07.2014
22 Нен Нен
18:21 28.07.2014
23 Нен Нен
18:21 28.07.2014
24 Румен Янев
18:41 28.07.2014
25
До коментар #11 от "zendera":
Не съм казал че е36 не става, просто това е прекалена мощност за тая кола, а цената е абсурдна. За мен е36 е едно от най красивите BMWта, по добре изглежда и от по новите тройки, e36 излиза на пазара в края на 91г.19:18 28.07.2014
26 Vasik Atanasova
ЧЕ ДА МОЖЕ ДА СИ ЧЕШЕМ ЕЗИЦИТЕ ТУКА
19:27 28.07.2014
27 Златин Славчев
До коментар #1 от "Николай Стоянов":
tezi koito sa ti slojili 12 minusa imat takiva koli i si mislit che karat koli :D19:52 28.07.2014
28 Златин Славчев
До коментар #1 от "Николай Стоянов":
tova e palen bokluk i 1000 ne struvaКоментиран от #29
19:53 28.07.2014
29 Никой
До коментар #28 от "Златин Славчев":
Не съм сигурен дали това купе ще се справя добре с 5 литров V12, а и тези китайски гарове са много гадни. Но бас държа, че ако покараш стандартна М3ка, ще си промениш мнението доста бързо. Ако изобщо си фен на спортните коли де....Коментиран от #32
19:58 28.07.2014
30 Златин Славчев
До коментар #1 от "Николай Стоянов":
utre puntoto go slagam za 200 000 evro che e i po nova :D20:02 28.07.2014
31 Никой
Коментиран от #33
20:02 28.07.2014
32 Златин Славчев
До коментар #29 от "Никой":
ne sam fen na barzite koli moita starata beshe 60 k.s i iskah da ia skupiavam poveche ot 100 ne mi triabvaКоментиран от #36
20:04 28.07.2014
33 Златин Славчев
До коментар #31 от "Никой":
sram me e da vliaza v takava stara kola20:05 28.07.2014
34 Никой
https://www.youtube.com/watch?v=J9dObRHKzbU&list=UUtS0JcoBgAIEjmifiip8IJg
Коментиран от #35
20:07 28.07.2014
35 Златин Славчев
До коментар #34 от "Никой":
bilo e bmw predi ti da se rodish tova za tez pari mazerati shte vzema po nova20:11 28.07.2014
36 Никой
До коментар #32 от "Златин Славчев":
И защо коментираш в статия за спортна кола, като не обичаш бързите коли... Един човек много добре описа Ферари Енцо. Ако не го караш бързо и не се наслаждаваш на шофирането, то тогава за теб ще е некомфортна, тясна и досадна кола. Демек, всеки влак си има пътници и недей да коментираш нечий друг влак като не споделяш същия път ;)Коментиран от #37, #38
20:20 28.07.2014
37 Златин Славчев
До коментар #36 от "Никой":
tova i kola :D :D :DКоментиран от #39
20:26 28.07.2014
38 Златин Славчев
До коментар #36 от "Никой":
tova stava samo za podigravka20:28 28.07.2014
39 Никой
До коментар #37 от "Златин Славчев":
Бих казал тва за твоя пластмасов паркетник... Старите коли имат чар, който явно никога няма да разбереш. Бих предпочел винаги по-старата кола. Те са много по-аналогови и живи.20:29 28.07.2014
40 Plamen Sabev
Коментиран от #44
21:26 28.07.2014
41 Stanislav Instruktora
22:17 28.07.2014
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 setfan333 .
23:02 28.07.2014
44 Златин Славчев
До коментар #40 от "Plamen Sabev":
opa razbiracho ia se ospokoi kade si chul i vidial twingo sas 17 konq nishto ne razbirash ot koliКоментиран от #56
23:04 28.07.2014
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 bmw e36
До коментар #45 от "Златин Славчев":
хаха ти неможеш дори да пишеш бе момче ма като гледам неможе да се отчни с точност кво си къде се буташ при хора гледам добре си флизаш от профилите навсякъде по четри минуса ха нали ти обесних колата ти за кво служи хахахаКоментиран от #47
23:35 28.07.2014
47 Златин Славчев
До коментар #46 от "bmw e36":
e i lape da ne sam ti gi slojil az minusite haide ne govori poveche po moi adres gledai si jivota karai si kenefa i ne me obsajdai da ne si razvalim priatelstvoto23:39 28.07.2014
48 Никой
Коментиран от #49
23:43 28.07.2014
49 Златин Славчев
До коментар #48 от "Никой":
kakav klas e tui bmw tui samo emblemata mu bmw az razbiram da sravniavash fiat 2012 g. i bmw2012 godina che da govorim za klasaКоментиран от #50
23:46 28.07.2014
50 Никой
До коментар #49 от "Златин Славчев":
Аз ако започна да ти сравнявам бмв 2012 година с Фиат от 2012, то е ясно кой е победителя, освен ако не си някакъв предубеден Фиат фен. Година и клас са две много различни неща, моето момче. Ако харесваш спортните коли като мен, не би избрал фиат от 2012, а бмв, което е със задно и има наистина чудесно управление спрямо тая пазарска количка, макар да е 10-15 години по-старо. Просто групите от хора, за които са създадени тези коли, толкова се различават, че не могат да се сравнят. Ако искаш да ти е евтино и практично - Фиата е очевидния избор. Ако цениш повече динамиката и управлението - 3та серия, ЦЛК и т.н. Ако искаш комфорт има си А8, S класа и 7ер. Тва се опитвам да ти обясня. Тъпо е да казваш как тая кола от статията не струва дори 1000лв. За твоите изисквания може да е така, но за някй друг може да си струва цената. Убеден съм, че ще се намери купувач, защото има хора, които ценят такива коли не заради марката, а заради динамиката и управлението.Коментиран от #51, #58
23:56 28.07.2014
51 Златин Славчев
До коментар #50 от "Никой":
moshna kola ti triabva koiato da ti sedi v garaja shtoto gori mnogo kato vsichki imam i takiva poznati ,bmw e kola za P.T.PКоментиран от #52, #53, #54
23:59 28.07.2014
52 Никой
До коментар #51 от "Златин Славчев":
Тука пак зависи от човека. Ако можеш да си го позволиш и главните ти приоритети са динамиката и управлението това е перфектна кола. Защо трябва да хейтваш нещо, което не е създадено за теб и защото не можеш да го поддържаш не мога да разбера...Както казах, не може да имаш лъв и да го храниш с котешка храна. Някои хора предпочитат котки - други лъвове Аре да като не можеш да гледаш лъв при теб, да казваш, че лъвовете са тъпи и котките са 100 пъти по-добриКоментиран от #55
00:11 29.07.2014
53 Бай Бай
До коментар #51 от "Златин Славчев":
Тебе няма ли вече някой да те изреже от този форум, че ми омръзна да ти чета д.рвените философии! Толкова много самочувствие и его къде ги събра в това в това Пунто не знам. Като си най умния и велик човек на света защо не коментираме някоя статия за теб или за някой автомобил който ти си тунинговал. Такива мам.ни синчета аман вече от тях.00:19 29.07.2014
54 Бай Бай
До коментар #51 от "Златин Славчев":
Златния на мама бе. Хубаво момче ама горния етаж не обзаведен.00:22 29.07.2014
55 Златин Славчев
До коментар #52 от "Никой":
i 1000 k.s da e pak shte ia karam sas 100 km shte si karam po dobre da si umen ot kolkoto prost sas tozi lav vednaj shte otidesh do dadeno miasto za tezi pari koito s moita kotka 2 pati ili 3 pati draj si lava vnimavai samo da ne se zabiesh v niakoe darvoКоментиран от #60
00:25 29.07.2014
56 Plamen Sabev
До коментар #44 от "Златин Славчев":
говоря за това бе https://www.google.bg/#q=renault+twizy ,капиш ? аре повече да не съм те видял :)02:22 29.07.2014
57
До коментар #14 от "ярослав станчев":
Това което пишеш са глупости, новите коли са в пъти по сигурни от това BMW, макар и да не са тлкова атрактивни. Разцепват се там където трябва за да поемат енергията на удара, но пътническата клетка е много здрава.06:35 29.07.2014
58 zendera
До коментар #50 от "Никой":
Е той как да го разбере това,като мама и тати са си купили Фиат Пунто (в което няма нищо лошо) и му го дават след настоятелно питане за вечерта да се врътне пред чалготеката.........Коментиран от #59
08:59 29.07.2014
59 Златин Славчев
До коментар #58 от "zendera":
kolata si e lichno moia i nikoi ne ia kara osven az, az i ne davam da se kachvat v moe presastvie zashtoto moje da se odraska niakade ili da izcapat10:38 29.07.2014
60 Никой
До коментар #55 от "Златин Славчев":
Пак май не чатна нищо. При такава кола е важен пътят, не крайната точка и колко ще ти излезе. Ти се раздвай, че си спестил 2-3 лева, а аз ще се радвам, че съм си искарал страхотно зад волана.Коментиран от #61
11:12 29.07.2014
61 Симеон Тасев
До коментар #60 от "Никой":
точно удоволствието от шофирането докато такива като този номер 59 са икономичен и върви уж без радост от шофирането12:06 29.07.2014
62 brake point
12:49 29.07.2014
63 brake point
Коментиран от #64
12:51 29.07.2014
64 zendera
До коментар #63 от "brake point":
Пък ако му сложим двигател на ракета ще е още по....Изобщо имаш ли си представа за какво става на въпрос в статията?Двигатела на ГТ-Р изобщо не е уникален защото е един турбиниран агрегат и нищо повече.Самите системи на колата направиха ГТ-Р спортист от висока класа.Докато тук имаме уникален атмосферен двигател без турбо конверсия постигащ зашеметяващи технически параметри.Коментиран от #65
13:23 29.07.2014
65 brake point
До коментар #64 от "zendera":
Колега нещо много остро се опитваш да влизаш.Какво му е уникално на 5,6 литров двигател с 500 коня?
Да не давам примери на атмосферки и то серийни с над 100 коня от литър рекорда е някъде около 130 коня от литър по мои спомени за серийна кола.Това значи по най груба сметка че "уникалното" двигателче на БМВ трябва да е към 730 коня за да е наистина уникално.
И понеже явно не разбираш много от двигатели вземи се поразходи при някои момчета занимаващи се с тунинг да ти обяснят какво значи RB26 и после пиши за системи на GTR.
Можеш и да се пообразоваш на кое казват Skyline.
Коментиран от #67, #68, #70
14:02 29.07.2014
66 medika
Коментиран от #79, #91
14:21 29.07.2014
67 zendera
До коментар #65 от "brake point":
А бе пич,какво остро ти влизам?Уникалното е че двигатела е доработен от известна тунинг компания.Стандартния при кси-то е 381кс ,тук е 500.И става въпрос за стар автомобил,не за сегашни постижения.И става въпрос за автомобил който няма да се състезава за някой отбор,а просто мощен модел от който има само 2 броя.Не разбирам от други коли,нямам и кой знае какво желание да се образовам,шот не съм на зор.Темата е за БМВ,коментирам БМВ.Ти като нямаш какво да кажеш по темата по-добре си мълчи.Като не ти харесва модела,по-добре се обоснови.Така правят нормалните хора.Всичко останало си е само детско хейтърстване14:28 29.07.2014
68 zendera
До коментар #65 от "brake point":
И да ти поясня,интересувам се и карам само БМВ.За другите марки коли,зная твърде малко,за тях имам по-скоро бегла информация.Те не ме вълнуват,че дори и да са по-добри от бумера.Коментиран от #69
14:35 29.07.2014
69 brake point
До коментар #68 от "zendera":
Вече ми е ясно защо се изказваш неподготвен.След като ще коментираш само БМВ защо се изказваш кое му било силно и слабо на GTR-a и кой двигател бил уникален.
И кой ти говори за съвременни двигатели,има образци от 80 те с атмосферни мотори с над 100 коня от литър и при това СЕРИЙНИ не като тази правени в тунинг студио в две бройки.
По начало двигателя на 850 не е нищо особено.Цялата кола се оказва неуспех и БМВ я спират.Така че за какви уникати да говорим.
Но нали се интересуваш живо от марката трябва да ги знаеш тия работи.
Коментиран от #71, #72
14:46 29.07.2014
70 zendera
До коментар #65 от "brake point":
То изобщо незнам как да ти го обяснявам за какво точно става на въпрос в тая статия.Има и по-мощни автомобили,тук уникалноста се състои в това че е натъпкан 12так в Е36 от известна тунинг компания.На времето това направиха КОЕНИГ със Е30-двигател от Е32 750.Даже неможеш го намери това за продан,толкова е уникално.Това имах в предвид.Да,цената е много солена,но знаеш ли,все някой който не си знае парите може и да го купи.Далеч съм от мисълта че няма по-добри тунинг разработки,но това което си го изтипосал няма тази стийност защото не е с двигател на бмв,защото е правено от безизвестни тунери и защото можеш при желание и достатъчно пари и сега да ти го направят,при модела от статията това неможе да се случи-затова и цената е такава.14:50 29.07.2014
71 zendera
До коментар #69 от "brake point":
Е ,850 е неуспех само според теб.Този модел,се произвежда над 10 години,германците надали са толкова твърдоглави да го правят толкова дълго щом е на загуба.Коментиран от #74
14:53 29.07.2014
72 zendera
До коментар #69 от "brake point":
Попитай някой бмв-маниак какво означава серия 8 за него.Никой няма да ти каже лоша приказка защото осма серия не е състезателен автомобил ГТ.Целта беше да разполага с огромен двигател и колосален Нм.На по-късен етап излезе така да се каже икономичното 840..15:00 29.07.2014
73 zendera
15:03 29.07.2014
74 brake point
До коментар #71 от "zendera":
Това на видеото,което ти пуснах струва повече.За 140 хиляди евро не можеш да направиш кола с подобна подготовка.Точно защото е сложен по добър двигател от тези на БМВ колата има стойност.На лекото купе на Е36 с подходящи доработки се получава истински екстремен автомобил,а не някакви смешки да набутаме огромен 12 цилиндров мотор,който дори не е тунингован като хората.
Що се отнася до 8 ма серия мъчат се да я продават 10 години защото са набутали над милиард марки в разработката а после продажбите са много зле.
Тежък тромав кош с двигател 300 коня и огромен разход още на третата година продажбите спадат с 2/3 не е чудно като се знае какъв боклук е била колата.Една от най неуспешните коли за БМВ.
Коментиран от #75, #76, #77
15:14 29.07.2014
75 zendera
До коментар #74 от "brake point":
Е това го твъдиш ти,не значи че е така.Освен това,ей тук в България,ще ми направят тунинг който ще е поне 2 пъти по-евтин от твоите 140 000 евро.Ноооо,както и да е.Не се спори с хора които изобщо не проумяват идеята на модела от статията.Нямам повече време да ти отделя,адиос,че път ме чака..15:25 29.07.2014
76 Никой
До коментар #74 от "brake point":
Всеки може да направи малък двигател с голяма производителност. Въпросът е колко ще е приложим този двигател на пътя и колко ще е надежден. Все пак, колкото повече цилиндри и повече литри, толкова по-разтоварен и рафиниран ще е той при една и съща мощност. Имаше филмче как поставят изправена монета на работещ двигател от 850 и тя дори не падна. 8цата не е състезателна кола, а е GT. Няма как да очакваш от нея някаква брутална производителност и състезателни наклонности при това през 90-те. И да, вярно е, че е неуспешен модел, но това се дължи на фактът, че е скъпа, а не че е лоша кола. Повечето скъпи и луксозни коли, особено такива купета, не се радват на особен интерес. Колата от статията, според мен, събира най-доброто от двете коли - шасито и окачването от М3 с двигателя от 850, който като се доработи правилно може да стане голям звяр, както си личат характеристиките.:)15:52 29.07.2014
77 Никой
До коментар #74 от "brake point":
За теб добре доработен двигател означава, да изкарва по 200кс на литър, така ли?? Аре да те видим после как ще му сменяш блока всеки път като отидеш до магазина. Тва дето си го показал е кола за писта, която е направена за напълно различни дейности. Освен това ако за теб 0-100 за 6 секунди на 2 тона купе през 90-те е тромаво, трябва да си преосмислиш разбиранията за автомобилите;)15:58 29.07.2014
78 TODOR STOYANOV
Коментиран от #80
18:23 29.07.2014
79 Златин Славчев
До коментар #66 от "medika":
moito momche moga da ti kaja che poveche ot teb gi e..19:16 29.07.2014
80 Златин Славчев
До коментар #78 от "TODOR STOYANOV":
evala mislih che samo puberteti ima tuk haresa mi komentara tiКоментиран от #83
19:22 29.07.2014
81 Stanislav Grahliov
Коментиран от #82, #84, #85, #86
19:43 29.07.2014
82 Златин Славчев
До коментар #81 от "Stanislav Grahliov":
2000 leva za takava kola ? mnogo bre...Коментиран от #109
19:52 29.07.2014
83 TODOR STOYANOV
До коментар #80 от "Златин Славчев":
ОТ 20г. СИ ИЗКАРВАМ ХЛЯБА С РЕМОНТ НА АВТОМОБИЛИ!НАГЛЕДАЛ СЪМ СЕ НА "ТУНИНГИ"! "ЧИПОСВА", КЪРТИ, МАХА, СЛАГА... УЖАС!!!ПОСЛЕ ПИШМАН "ШОФЬОРИ", КОИТО МИСЛЯТ, ЧЕ ЩЕ СА "УНИКАТ" ПСУВАТ МАРКИ И МОДЕЛИ!ЕЕЕЕ...НЕ ТАКА ВЕ МАЙНА!НАЙ-ДОБРИЯТ АВТОМОБИЛ Е ТОЗИ, ЧИИТО КЛЮЧОВЕ ДРЪНКАТ В ДЖОБА ТИ!КАЗВАЛ СЪМ ГО ТУК 1000 ПЪТИ!ГРИЖЕТЕ СЕ ЗА КОЛИТЕ СИ, НЕ ПРАВЕТЕ КОМПРОМИСИ И ТЕ ЩЕ ВИ СЛУЖАТ ДЪЛГО И БЕЗОТКАЗНО!И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ, ЧЕ В КЪЩИ ВИ ЧАКАТ ЛЕКО С ДЕСНИЯ ПЕДАЛ!!!19:54 29.07.2014
84 Златин Славчев
До коментар #81 от "Stanislav Grahliov":
Текст към връзкатаКоментиран от #97
19:55 29.07.2014
85 Златин Славчев
До коментар #81 от "Stanislav Grahliov":
Текст към връзката20:00 29.07.2014
86 Златин Славчев
До коментар #81 от "Stanislav Grahliov":
Текст към връзкатаКоментиран от #88, #89, #90
20:03 29.07.2014
87 Easy ryder
За незнайковците да прочетат за F20C,B16A,SR16VE.
20:04 29.07.2014
88 bmw e36
До коментар #86 от "Златин Славчев":
злати тия е36 дет си ги показал е останало само еблемата на е36 ма ко да се прави не напразно си толкова неук20:12 29.07.2014
89 bmw e36
До коментар #86 от "Златин Славчев":
20:13 29.07.2014
90 bmw e36
До коментар #86 от "Златин Славчев":
ето едни хубаво е3620:14 29.07.2014
91 bmw e36
До коментар #66 от "medika":
ха тва ме изкефи20:16 29.07.2014
92 триста итридесети
Еталона на сносен разход към мощност и с голям ресурс е Е46 М3 - там се направи всичко каквото може за да има добра мощност на разумен разход, няма да споменавам 330i
Коментиран от #93, #98
20:54 29.07.2014
93 Красимир Петров
До коментар #92 от "триста итридесети":
буахахах БМВ да има потенциал да бие GT-R.. тва само некой болен мозък на тема БМВ може да го изръси... Неслучайно GT-R го нарочат Годзила, мойто момче...21:02 29.07.2014
94
21:54 29.07.2014
95 hienata
23:14 29.07.2014
96 hienata
23:29 29.07.2014
97 Никой
До коментар #84 от "Златин Славчев":
Не те знам, златист ли си, какъв си, но знам че си много твърдоглав. Тези, които ги показваш, нямат нищо общо с колата от статията, освен обозначението е36. Ама не, ти си решил да докажеш калпавата си теория, като показваш някви 318ки и тд-та за 1000лв. Истината е, че тези коли не споделят и една част по окачването, двигателя и интериора. А тва са нещата, които правят една кола.Вадете си обяви и цъкайте минуси колкото си искате, но фактите говорят достатъчно...Коментиран от #100
23:38 29.07.2014
98 Easy ryder
До коментар #92 от "триста итридесети":
Това за ресурса по добре не го казвай.БМВ не се слави със здрави двигатели за това прибягва до повече кубици за да не гърмят.Ако Хонда прави 250 коня от 2 литров мотор на БМВ му трябват 3 литра за да постигне подобна надеждност.
Това е простата разлика.
А през 80-те е имало двигатели с обем 1,6 и 175 коня и то серийно производство.БМВ от 1,6 най много 100 коня да извадят.
Ако се позагледаш в клипчето от 62 ри коментар ще видиш ,че хората не ползват редови шестак на БМВ който уж бил добър а RB26 двигател известен сред познавачите на хард тунинга.Който не знае този двигател се ползва в модели на Нисан Скайлайн например.
Може още много да се говори но навлизаме в специфична материя и няма смисъл.
Който иска да си дава 160 000 евро,за всеки влак си има пътници може и за този да се намерят.
Коментиран от #99, #104, #105
00:01 30.07.2014
99 Никой
До коментар #98 от "Easy ryder":
Ами ще се намерят, убеден съм. Отново казвам, че този двигател в статията е изработен от истинска тунинг фирма, която е доказана и знае какво прави, а не от някакви "познавачи" на хард тунинга, който ще гръмне след 500км. БМВ не ги мисли, от 1.6 за вадили 1400к.с и както може да се очаква не е бил особено надежден. Ако ще и на Хонда да е, пак няма да е издръжлив. Най-надеждния мотор на БМВ е 2.5 193к.с., който за времето си в такава серийна кола е бил доста мощен за кубиците си. Друг добре познат двигател сред тунингарите е 4.4 V8, който е доста здрав, а може да издържи на голямо натоварване.00:12 30.07.2014
100 Златин Славчев
До коментар #97 от "Никой":
prosto kazvam che e moralno ostariala kola i ne struva kupeto00:47 30.07.2014
101
07:04 30.07.2014
102
Коментиран от #103
07:58 30.07.2014
103 Никой
До коментар #102 от " ":
Прав си. Заедно с 4та серия може би.11:31 30.07.2014
104 триста итридесети
До коментар #98 от "Easy ryder":
Какво да не казвам ???Хами да почна да показвам тогава 6-ци на по 50-60 години в движение ако искаш?
Ако на хонда им трябва литър обем за 100 коня през 1985, БМВ са вадели 100 коня от 100 милитра ... през 1983!
Вдяваш ли?
Коментиран от #107
11:34 30.07.2014
105 Никой
До коментар #98 от "Easy ryder":
Тези митове, че Хонда са много надеждни не би обяснявай. Надеждни са, да, но не тези за които си мислиш. Ти се обосноваваш на някакви класации, където повечето двигатели на Хонда са от малолитражките за Джаз и Сивик, които не вадят кой знае каква производителност особено за днес. Като добавим, че ги карат предимно баби и дядовци се разбира защо рядко се ремонтират. Не отричам че има някои наистина много производителни японски двигатели, като на Хонда S 2000, но в тези класации за които си мислиш, не тези се разглеждат, а новите, които повечето са (ако не всичките) както казах нищо особено за днес. Да не говорим за роторните двигатели на Мазда, които и те се славят с голяма производителност, но харчат като за световно и след 100 000км гърмят топа.11:45 30.07.2014
106 Симеон Николов
Коментиран от #113
12:14 30.07.2014
107 Нен Нен
До коментар #104 от "триста итридесети":
БМВ никога не са вадели 100 коня от 0.1 литър, поне не серийно .Коментиран от #108
12:22 30.07.2014
108 триста итридесети
До коментар #107 от "Нен Нен":
Това, че не е серийно, означава ли че не могат?13:01 30.07.2014
109 Stanislav Grahliov
До коментар #82 от "Златин Славчев":
Знам аз, че е около 1000лв, ама си викам ако напиша такава сума ще ме разстрелят БМВ-стите, та се застраховах с още 1000Коментиран от #114, #118, #149, #150
14:30 30.07.2014
110 brake point
Дай да го видим този модел коя година е атмосферен двигател ли и е и в каква серия се е произвеждал.
Истината е проста от 1,6 атмосферен сериен мотор БМВ вади 100 коня Хонда и Нисан над 170.
Хайде да не отваряме статистиките за двигатели защото там БМВ е наравно с Фиат Пежо и Опел по трошливост на мотори.
Само Ауди успяваше да го бие.
На обратния полюс са Хонда,Тойота и Мерцедес.
Коментиран от #111, #112
16:37 30.07.2014
111 Никой
До коментар #110 от "brake point":
Аз се опитах да ти обясня защо класациите за надеждност са такива, ама ти продължаваш да си говориш глупости. Кво да обяснявам на заслепен от предубеденост човек, който просто не иска да приеме истината. Хонда в момента имат ли аналог на 3.0л дизел 381 к.с.? Когато имат, тогава ми се обади да ги сравняваме в надеждност. Същата е историята и при другите двигатели. В момента нито Хонда, нито Тойота правят хубави високо производителни двигатели, само се подпират на стара слава. Като включим, че ги карат предимно дядовци и баби и се разбира защо не се чупят много. И при двигатели от рода на 1.6, 90к.с. как да е иначе? Тези класации сравняват напълно различни класове и двигатели и само заслепени фенчета като теб могат да говорят така. Всеки може да извади много коне от малък мотор - зависи от софтуера, дюзите и материалите на блока. Проблема е с издръжливостта. Някога да си се замислял, защо старите американски коли имат големи двигатели и малко коне? Не че немогат да ги направят много, а е заради големите разстояния там. Ако става въпрос БМВ за вадили 1400к.с. от 1.6...Коментиран от #116
20:17 30.07.2014
112 триста итридесети
До коментар #110 от "brake point":
"Featuring a high compression ratio of 7.5:1, and with a hugely potent KKK Garret single turbocharger attached to it, the M12/13 Formula 1 unit was to become the most powerful Formula 1 engine in history. By 1986, strapped into the back of the Brabham BT55 at an 18-degree angle, BMW were pushing almost 5.5 bars in Qualifying trim, corresponding to around 1350-1400hp. Reliability issues and the Brabham’s relatively unsuccessful chassis restricted its success in Formula 1."Коментиран от #115
08:20 31.07.2014
113 Златин Славчев
До коментар #106 от "Симеон Николов":
evala dobar komentar09:45 31.07.2014
114 Този коментар е премахнат от модератор.
115 brake point
До коментар #112 от "триста итридесети":
Ти не можеш явно да четеш.Писал си за някакъв двигател от Формула 1 с турбина който предполагаемо успял да развие 1400 коня но само за една обиколка.
Естествено си пише че поради проблеми с надеждност на този двигател не е имал успех в състезанията.
Пак да повторя.
БМВ 316 1,6 литров атмосферен двигател 100 коня.
Това могат да направят БМВ серийно без да се счупи.
Хонда и Нисан правят такъв двигател само че с над 170 коня.
Това са фактите.
11:43 31.07.2014
116 brake point
До коментар #111 от "Никой":
Все се чудя какви дядовци и баби карат TypeR,Skyline, или някое AMG.По смешно оправдание за чупливите баварски двигатели не бях чувал.
За американците нещата са други,ресурси много бензин евтин слагаме двигатели от камион на кола.И пак качеството на двигателите им не е кой знае какво затова изпофалираха и Дженеръл Мотърс и Крайслер.
Коментиран от #120
11:49 31.07.2014
117 триста итридесети
Значи в обобщение: БМВ най-добре знаят как се вади мощност и най-добре знаят кога един двг ще има дълъг живот, не че някой го е казал това - не, действителността е такава.
Коментиран от #119
12:13 31.07.2014
118 Златин Славчев
До коментар #109 от "Stanislav Grahliov":
samo na selo se kara takova bmw15:50 31.07.2014
119 Easy ryder
До коментар #117 от "триста итридесети":
Какво знаели БМВ?Разбрали са ,че не умеят да направят двигател с голяма мощност без да гръмне след една обиколка.И за това са решили да правят само талиги с ниска мощност от единица обем.като видиш само че от 5 литра едвам 300 коня изкарват сметни колко знаят да вадят мощност.
Ей това ти е действителноста.
А и още нещо БМВ дето уж знаели да правят двигатели НИКОГА не са станали шампион във Формула 1.Да не ти изброявам колко други отбори са били шампиони и между другото водят в класациите по надеждност пред БМВ.
Коментиран от #121
17:29 31.07.2014
120 Никой
До коментар #116 от "brake point":
Класациите засягат сегашните им коли не Skyline, а R type-вете са една малка част от цялата им гама. Повечето им са хечбеци и малки малолитражки.17:57 31.07.2014
121 Никой
До коментар #119 от "Easy ryder":
Тва е GT кола. Не състезателна за да вади 700к.с. от 5 литра. Освен това малките високо производителни японски мотори са ужасно ненадежни, както и роторните на Мазда, които са пълен кенеф. Дават фира след 100хил. Ще кажа на теб тва, което казах и на другия - тези класации на които се обосновавате се отнасят за сегашната гама, която се състои предимно от малолитражки с малко коне като Сивик, Аурис и Джаз. Нормално да не се чупят често особено след като добавим, че Джаз беше обявена за най-бабешката кола. Като погледнеш гамата на Мерц, БМВ или Ауди, там повечето модели са доста по-високо производителни. И като не знаели да вадят мощност виж 3литровия дизел с 381 к.с. или 3.2 с 321к.с в М3 през 90-те още. Какво ми говориш за 316ките, където главната цел изобщо не е била да е състезателна кола, а да е максимално надеждна, икономична и с нисък данък. То и аз мога да кажа за новата Мазда 2, че 1.5 дизеловият двигател с 105к.с.(докато БМВ вадят 184к.с. от 2.0д) е това което компанията може да постигне максимално и да ги наричам боклуци, но целта им е съвсем друга, ако ме разбираш.Коментиран от #122
18:09 31.07.2014
122 Easy ryder
До коментар #121 от "Никой":
Уж малките мощни японски мотори се оказва че изкарват повече киломери от уж надеждните БМВ.Ти колко S2000 си карал и си хвърлял мотор на 100 000.Хайде стига общи приказки и оправдания,че БМВ ги карали бързо и за това се чупели.И Мерцедес и тях ги карат само баби и пенсионери до аптеката и за това са с 3 пъти по здрави двигатели от БМВ.
И престани да бъркаш турбо с атмосферни двигатели.
За това ти беше даден примера как махат БМВ двигател и слагат RB26.BMW нямат двигател,който да постигне неговата мощност и надеждност просто осъзнай факта и престани да се оправдаваш с разни смешки от сорта на баби които карали японски коли и само състезатели които карат бмв та по писти и ги трошат.
Коментиран от #123
19:22 31.07.2014
123 Никой
До коментар #122 от "Easy ryder":
Не съм го хвърлял аз разбира се. Познавам монтьори, които казват това. Не мога да го потвърдя от личен опит. И аз сега ще те попитам колко S 2000 си карал, за да ги наричаш надеждни. Казах ти самата истина - ако можеш ме оправдай, че днешната гама на японските производители не е пълна с високопроизводителни бегачки и затова излизат надеждни. Говорим за средни стойности и една две наистина добри коли като GTR не променят особено цялостната работа.Дали БМВ имат двигател способен на голяма мощност и надеждност не мога да ти кажа със сигурност, защото не се занимавам с това.:) Макар че 4.4 V8 е доста тунингован. При някои случаи пък има турбинирани 3.8 мотори от М5 на 913 к.с.
https://www.youtube.com/watch?v=1LRJ83ylRec
Коментиран от #125, #126, #127
20:22 31.07.2014
124 триста итридесети
3.0 6-к мотор на БМВ с 231 коня, харчи по-малко и върви повече от 2.0 4 цилиндъра мотор на хонда с 240 коня
Та какво от това че от по-малко кубик вадят повече коне ?
Коментиран от #128, #129
22:30 31.07.2014
125 Easy ryder
До коментар #123 от "Никой":
Аз пък познавам други монтьори които твърдят точно обратното.И да карал съм S2000,Беше на 150 000 и не и беше сменян мотора и работеше прекрасно както само двигател на Хонда може на ткива обороти.Карал съм и БМВ320д което на 150 000 пукна главата.Така че да не си разправяме приказки какво бил казал някой монтьор или съсед.За това има статистики и в тях БМВ не е никак надеждно.Оправданията за бабите не вървят.
Що се отнася до тунинг прочети какво може 2,6 литров японски двигател с 6 цилиндъра а не 8 4,4 лира
00:53 01.08.2014
126 Easy ryder
До коментар #123 от "Никой":
Двигатель RB26DETT является 2.6 литровым рядным, 6-ти цилиндровым двигателем компании Nissan, который использовался в основном в 1989-2002 Nissan Skyline GT-R. Блок цилиндров RB26DETT сделан из чугуна, головка цилиндров выполнена из алюминия. Головки цилиндров содержит 24 клапана (4 клапана на цилиндр), и использует двойной распределительный вал. Впрыск RB26DETT отличается от других серий двигателей RB в том, что он имеет шесть отдельных дроссельных заслонок вместо одной. Двигатель также использует параллельную систему Twin Turbo. Турбонаддув расположен так, что фронтальная турбина работает на первые 3 цилиндра, а задняя турбина работает на задние 3 цилиндра. Турбонагнетатели одного размера, и устанавливаются вейстгейт, чтобы ограничить давление наддува до 10 psi, хотя Skyline GT-R имеет встроенный ограничитель на 14 psi. Первый RB26DETT с двойным турбокомпрессором производил около 280 л.с. (206 кВт) 6800 об/мин и 353 Н*м 4400 об/мин. Последняя серия RB26DETT производит 280 л.с. (206 кВт) 6800 об/мин и 392 Н*м 4400 об/мин. Однако, несколько замеров не модифицированных двигателей были испытаны на Диностенде и замеры показали 330 л.с.. Причиной такого расхождения является джентельменское соглашение между японскими автопроизводителями, которые решили ограничить мощность двигателя любого автомобиля до 280 л.с. (276л.с.). Этот двигатель широко известен своими характеристиками и крайне высоким потенциалом для тюнинга. Не является редкостью достижение 600 л.с. коКоментиран от #132
00:54 01.08.2014
127 Easy ryder
До коментар #123 от "Никой":
Этот двигатель широко известен своими характеристиками и крайне высоким потенциалом для тюнинга. Не является редкостью достижение 600 л.с. которые могут быть получены без модификации внутренностей двигателя. При регулярном обслуживании, многие из этих двигателей проезжали 160000 км, а некоторые так и все 320000 км. С чрезвычайной модификацией двигатель RB26 способен к мощности сверх 1 мегаватта (или более чем 1 340 лошадиных сил).00:56 01.08.2014
128 Easy ryder
До коментар #124 от "триста итридесети":
01:02 01.08.2014
129 Easy ryder
До коментар #124 от "триста итридесети":
Казваш че 240 коня Хонда вървала по малко от 230 коня БМВ.Нещо си се объркал.Както се вижда при теста 220 коня Хонда 2 литра върви мого по добре от 3 литра 230 коня БМВ.
Коментиран от #139
01:05 01.08.2014
130 zendera
11:29 01.08.2014
131 zendera
12:15 01.08.2014
132 Никой
До коментар #126 от "Easy ryder":
1.8 4 цил. с ковани бутала може да се направи до 500-600к.с. Други примери: 3.8 двигателя от е34 М5 с една турбина може да се направи до 900 к.с. както ти показах. А 320д е46 е с най-ужасния двигател на БМВ. Особено преди фейслифта 136к.с. са много чупливи. Покарай М5 е34. Много са здрави;)Коментиран от #134, #138
14:10 01.08.2014
133 brake point
Я погледни само как тръгнаха нещата в тази тема от мнение за цена се стигна до дежурните глупости на двама разбирачи как се вадели 100 милилитра 100 коня и как горяло малко пък вървяло много БМВ то.И естествено всичко на приказки никакви реални факти.Някой казал,че БМВ било най най и веднага почват да се лезят и да им текат лигите.
Е извинявайте,че има хора които не са на вашето мнение и не са с промити баварски мозъци.Пробутвате доматите с колците за ядене,а после да се сърдите,че ви ги връщат.
Коментиран от #135, #136
14:14 01.08.2014
134 brake point
До коментар #132 от "Никой":
С чрезвычайной модификацией двигатель RB26 способен к мощности сверх 1 мегаватта (или более чем 1 340 лошадиных сил)Този пасаж който Райдъра е постнал трябва да ти говори колко е разликата между 3,8 литра 900 коня и 2,6 литра 1340 + коня.
А че 320D е един от големите боклуци на БМВ го знаем всички,но имаше някакъв разбирач едно време който тъкмо него много хвалеше като уникален.
Коментиран от #137
14:31 01.08.2014
135 Златин Славчев
До коментар #133 от "brake point":
mnogo pravilno bmw maniacite samo prostotii rasiat16:39 01.08.2014
136 zendera
До коментар #133 от "brake point":
Ма аз немога да разбера на вас какво ви пречи ние какво си говорим.Аз не те карам да харесваш марката,но темата е за БМВ.Вместо да кажеш защо не ти харесва дадения,в случая уникат,ти си тръгнал да ми обясняваш двигатела на Нисан.Да не е лошо да се сравнява,но в случая какво сравняваш не ми е ясно.За мен това си е хейтърска работа.Можеше да дадеш пример с друг бумер който да е по-добър от този примерно.Или нещо такова.Аз например се стремя да правя точно това.Имаше тема за Нисан преди време,дадох пример с един 350 нисмо-натръшкаха ми минуси като за световно.Така и не разбрах причината-нчмаше коментар след моя.Надявах се да обменя инфо ако не да поспорим с някой японски фен ама не.Там коментари няма.Че гледам и сега същото-2 коментара в темата за Нисан-срамота.Коментирайте малко повече и вашите коли де.Понадъхвайте се с тях,не се занимавайте все с нас..............16:39 01.08.2014
137 Никой
До коментар #134 от "brake point":
Говорех за е46, не за всички 320ки. И кога стигнахме до състезателните коли, не знам. Всеки двигател може да изкара много коне, въпросът е за колко дълго, в какъв оборотен диапазон и дали ще е подходящ за серийна кола. Това, че показвате как слагат тунингован такъв двигател в кола за състезания не означава нищо. Има ли на пътя толкова тунингован такъв двигател? Съмнявам се.16:49 01.08.2014
138 триста итридесети
До коментар #132 от "Никой":
мммм дааа - Е46 136 коня, през далечната 1998 год. за пръв път в историята 2 литра дизелов мотор при това на задно се гаври с .. всякакви сивици, акорди и тем подобни японски кошници с аналогичен 2 литров мотор при това на двойно и тройно по-малък разход,единствения проблем е не в мотора, а в ГНП-то, понеже това ГНП за пръв път работи на по-високо налягане, и е нормално забелязаните недостатъци после да бъдат изчистени, което става през 2001 след фейса, проблема е изчистен, а мощността е вече 150 коня.
Коментиран от #142, #143, #144, #145
21:33 01.08.2014
139 триста итридесети
До коментар #129 от "Easy ryder":
М-пауър(гост)
Неутрално
76 23:44 16.04.13 ОТГОВОР top_gear_track:
Honda S2000 1:37.40 vw 104 '99 239 / 1260 The Stig
BMW Z4 3.0i 1:37.30 vw 104 '03 231 / 1384 The Stig
Хондата по лека с 120 кг, по мощма с 8 коня, същият пилот, писта и условия. Кое викаш не е спортно и е по бавно на писта?!
Да продължавам ли?
Коментиран от #80
Коментиран от #140, #153
21:43 01.08.2014
140 Нен Нен
До коментар #139 от "триста итридесети":
Top gear не са толкова автомобилно предаване, те са по-скоро развлекателно предаване на истинска писта като северната дъга S2000 е с време от 8:39.00, а БМВ 135i с 302 коня е с време от 8:39.20 .Коментиран от #141
23:17 01.08.2014
141 триста итридесети
До коментар #140 от "Нен Нен":
Понеже говорим за сток S2000 240 коня, вярваш ли, че тая е такава?23:25 01.08.2014
142 zendera
До коментар #138 от "триста итридесети":
Приятел недей,,страшно много те ценя,а и ти знаеш твърде много за 320д.Повтарям-братовчет ми има е46 320д-170с -проблеми от всякакъв вид но не и спукана глава както твърдят джаанесе пауър..Колата е мноооооого добра-къса ме от всякъде с моето 525д е39,най-вече надълго-направо се нервя,но черпя,кво да правя....Коментиран от #148
00:11 02.08.2014
143 zendera
До коментар #138 от "триста итридесети":
Туй голяма кола била 320 ката бе пич,не съм го очаквал..00:13 02.08.2014
144 zendera
До коментар #138 от "триста итридесети":
Един съвет от мен-не им обръщай внимание на хлапетата,освен на магистралата-тогава им скъсай шортите-личен пример браточка...00:15 02.08.2014
145 zendera
До коментар #138 от "триста итридесети":
Само в лявата лента и газ до дупка със 330...а то го може до съвършенство..............................................................Коментиран от #146
00:16 02.08.2014
146 триста итридесети
До коментар #145 от "zendera":
00:26 02.08.2014
147 zendera
00:29 02.08.2014
148 Никой
До коментар #142 от "zendera":
е39 525d с чип върви доста доволно. Твоята ръчна или автомат е?11:26 02.08.2014
149 Златин Славчев
До коментар #109 от "Stanislav Grahliov":
Текст към връзкатаКоментиран от #151
21:26 03.08.2014
150 Златин Славчев
До коментар #109 от "Stanislav Grahliov":
to e 46 e 270021:27 03.08.2014
151 Никой
До коментар #149 от "Златин Славчев":
Както винаги ще покажеш най-разбитото То ако се има предвид има е46 и по 12 000 ама айде... Кефи се че някаква блъската полуразложена 320ка е 2700, да не ти развалям настроението.Коментиран от #152
22:10 03.08.2014
152 Златин Славчев
До коментар #151 от "Никой":
iska edno ogledalo i edna emblema otzad dori e na malko kilometri22:39 03.08.2014
153 brake point
До коментар #139 от "триста итридесети":
Не продължавай защото накрая пак ще си го забиеш сам.Тестовете са на много мокра писта и при такава писта нито 8 коня разлика нито тегло имат значение а разлика от 1 десета не е съществена.Достатъчно е едната кола да е била с малко по добри гуми за мокро и целият ти тест си отива.Това можеш да го видиш във Формула1 най добре.Много по слаби коли на сухо се представят почти еднакво с доказаните лидери.Гледай си клипчето долу да видиш къде събира 330 ката прах след всички и то поне с 4 секунди разлика не с някаква десета на къса мокра писта.
Както ти казаха на Северната дъга абсолютно стокова S2000 има време 8,39 и то не карана от професионален пилот.
Аз искам да видя БМВ с 2000 кубика атмосферен двигател какво време ще даде щото всеки знае да слага камионски двигатели и после да се хвали колко бил бърз.
16:06 04.08.2014
154 one girl
22:32 28.08.2014