28 Юли, 2014 13:40 62 697 154

Продава се старо BMW 3er за 164 500 евро!

  • bmw-
  • 3er

 

Трудно е да се повярва, че старо BMW трета серия, произведено през вече далечната 1997 година, може да струва повече от чисто нова М3-ка. Колата от снимките обаче не е обикновена.
 
Под капака и е монтиран V-образен дванайсетцилиндров двигател, като "присаждането" не е дело на някой самоук тунинг специалист, а на небезизвестното тунинг ателие JML Motorsport.
Автомобилът става още по-ценен, защото от него са произведени само две бройки. Една от тях е обявена за продажба в Германия, като цената е 164 500 евро. Според обявата състоянието на автомобила отлично.
 
Версията носи точното наименование BMW M3 356CSI JML V12, а двигателят е заимстван от сравнително рядкото BMW 850 CSI. Към него е монтирана шестстепенна механична скоростна кутия.
 
С този агрегат, който е с работен обем 5.6 литра леката "тройка" достига максимална скорост от 320 км/ч., а от 0 до 100 км/ч. ускорява за под четири секунди. Мощността е 500 конски сили, а пробегът на екземпляра е 32 720 км. Повече за това уникално BMW вижте в обявата.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Николай Стоянов

    16 12 Отговор
    Тези са ненормални. Кой ще даде толкова пари за старо БМВ, било то и V 12, 500 коня.

    Коментиран от #18, #27, #28, #30

  • 2 Ивайло Иванов

    8 6 Отговор
    И аз не знам кой би дал толкова пари... Може наистина да е уникална кола, но цената му е повече от уникална.
  • 3 Симеон Тасев

    8 13 Отговор
  • 4 Бай Иван

    2 12 Отговор
    На това чудо дори и една свещ да се наложи да се сменя и двигателя трябва да се вади от коша на земята!
  • 5 Делчо Тричков

    11 6 Отговор
    Ще ги даде някой , който има ! И това , че са само две бройки с този двигател прави цената такава ... висока ...
  • 6 Никой

    8 4 Отговор
    Ами 0-100 за по-малко от 4 секунди и 320км/ч макс, дори новата М4-ка не може да ги достигне тези характеристики.
  • 7

    7 7 Отговор
    Най много да се пречука някой с него, особено е36ката с тая една звезда и половина на краш теста на еуронкап.

    Коментиран от #8

  • 8 bmw e36

    9 5 Отговор

    До коментар #7 от " ":

    е36 е кола проектирана 88ма,като 1вите бройки са произведени Декември 89та.Нима очаквате колата да покрие стандарт за сигурност 10 години по-късно?

    Изпускате и другия момент при краш-тестовете,че скоростите на тестовете са различни през годините ;) Преди 97ма и съществуването на европейското подразделение тестовете са провеждани при 56км/ч,а не 64.За времето и стандартите по времето на проектирането е36 се е представяла достатъчно добре ;

    Коментиран от #11, #12

  • 9 bmw e36

    8 4 Отговор
    иначе колата е супер ще наказва доста
  • 10 nikis72

    4 8 Отговор
    на стара каруца и десет вола да впрегнеш каляска няма да стане
  • 11 zendera

    7 6 Отговор

    До коментар #8 от "bmw e36":

    Абе остави ги тия,от 10 кладенеца вода ще ти извадят зада ти покажат колко мноооого нестава Е36-цата.По тяхната логика всичко което не покрива изискванията на краш-тестовете значи не струва,от което следва,че всички коли преди 90-та са боклуци.Да,цената наистина е солена,но пък са произведени само два екземпляра с доработен 5.6 литра.Стандартния е със максимум 381кс ако не се лъжа.

    Коментиран от #19, #25

  • 12 zendera

    3 4 Отговор

    До коментар #8 от "bmw e36":

    Аз лично ако бях на мястото на тази тунинг фирма,бих заложил и на по-агресивен външен вид.Е36-ци по път и над път,но едни раздути калници биха накарали всеки тунинг маниак да се позагледа в този модел.
  • 13 bobby was

    11 9 Отговор
    този кошник за тези пари никой няма да го купи.
  • 14 ярослав станчев

    8 7 Отговор
    Абе какви краш тестове,какви пет леа ви гонят бе.Това е железно БМВ,да не ви е некоя от новите пет звездни талиги,правени от високо якостна пластмаса.Дето като се надънят в някой такъв туч и се разцепват на трески,а вътре вместо 5 звезди,5 мъртъвци. Сякаш не знаете,че тия всичките класации и краш тестове са една измама.Те сегашните боклуци едвам си изкарват гаранцията,те за точките на 25 годишно БМВ седнали да спорят.
    Тоя змей ще е ниско летящ самолет,ама то не е чудно щото БМВ в самото си начало са правели точно самолетни мотори.
    Ще и се намери купувач,не и берете кахъра,за всеки влак си има пътници.

    Коментиран от #20, #57

  • 15 Курти Куртев

    4 4 Отговор
    Този автомобил не е произведение на изкуството, та да струва толкова кинти. Това за мен е един тунингован таралясник и туйто.......... Хора всякакви, ама за тези пари.......нов крузак, още по-нов мерджо "С" класа и за украинки и модованки ще има, че и за българки ще артисат.
  • 16 Красимир_0

    3 5 Отговор
    Имате ли си на идея за 300 бона колко неща би свършил един българин колко нормални коли би си купил . Не е луд този който е пуснал тази обява ,луд ще е този които купи тази кола за тези пари

    Коментиран от #17

  • 17 ярослав станчев

    6 3 Отговор

    До коментар #16 от "Красимир_0":

    Така си е.Много пари са особено за нашенец.Едва ли ще се продаде тук.
    Между другото,виждал ли си картина на Пикасо?Значи към 90% от рисунките му са все едно пиян бояджия е клепал с г... си. Обаче има хора дето дават по няколко милиона за оригинал,без да им мигне окото.
    Та и с тоя бумер ще е така.Все ще се намери един маниак с много пари.
  • 18 Stanimir Yordanov

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Николай Стоянов":

    cqlata rabota e 4e qvno nemu se prodava na sobstvenika :)
  • 19 Никой

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "zendera":

    321*
  • 20 Никой

    2 2 Отговор

    До коментар #14 от "ярослав станчев":

    Хаха, много точно.
  • 21 Пламен Пепелов

    1 1 Отговор
    za tia pari move da se nameri ne6to dosta po-zabavno, ina4e 3-kata e gotina
  • 22 Нен Нен

    2 4 Отговор
    Утре си пускам стария Лансер за продажба, на промоция само за 110 000 евро , за тези пари ще му сложа двигател от Ferrari F430 .
  • 23 Нен Нен

    3 4 Отговор
    И глупак много лесно може да види, че тази кола далеч не си струва, какво значение има кой точно е слагал двигателя ?
  • 24 Румен Янев

    2 5 Отговор
    Купуваш си го това за 164 500 евро и се чудиш защо комшията ти го продава същото лаченко за 1200 лева / само че с мотор 1.6 де / и вече половин година виси в мобилето ...
  • 25

    6 2 Отговор

    До коментар #11 от "zendera":

    Не съм казал че е36 не става, просто това е прекалена мощност за тая кола, а цената е абсурдна. За мен е36 е едно от най красивите BMWта, по добре изглежда и от по новите тройки, e36 излиза на пазара в края на 91г.
  • 26 Vasik Atanasova

    6 2 Отговор
    ТОВА Е ЖУРНАЛИСТИЧЕСКИ ТРИК
    ЧЕ ДА МОЖЕ ДА СИ ЧЕШЕМ ЕЗИЦИТЕ ТУКА
  • 27 Златин Славчев

    2 9 Отговор

    До коментар #1 от "Николай Стоянов":

    tezi koito sa ti slojili 12 minusa imat takiva koli i si mislit che karat koli :D
  • 28 Златин Славчев

    4 10 Отговор

    До коментар #1 от "Николай Стоянов":

    tova e palen bokluk i 1000 ne struva

    Коментиран от #29

  • 29 Никой

    5 4 Отговор

    До коментар #28 от "Златин Славчев":

    Не съм сигурен дали това купе ще се справя добре с 5 литров V12, а и тези китайски гарове са много гадни. Но бас държа, че ако покараш стандартна М3ка, ще си промениш мнението доста бързо. Ако изобщо си фен на спортните коли де....

    Коментиран от #32

  • 30 Златин Славчев

    4 9 Отговор

    До коментар #1 от "Николай Стоянов":

    utre puntoto go slagam za 200 000 evro che e i po nova :D
  • 31 Никой

    6 4 Отговор
    За всичките тука многознайковци, които обичат да си чешат езиците и да тръбят как всичко е ужасно, като не могат да си позволят да покарат такава кола, да си ограничат егото за малко и поне да видят компетентното мнение на някой, който реално е карал такава кола---->>> [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XcZSg4tj6ek&list=UUtS0JcoBgAIEjmifiip8IJg[/youtube]

    Коментиран от #33

  • 32 Златин Славчев

    0 10 Отговор

    До коментар #29 от "Никой":

    ne sam fen na barzite koli moita starata beshe 60 k.s i iskah da ia skupiavam poveche ot 100 ne mi triabva

    Коментиран от #36

  • 33 Златин Славчев

    4 8 Отговор

    До коментар #31 от "Никой":

    sram me e da vliaza v takava stara kola
  • 34 Никой

    6 5 Отговор
    И за тези, които казват, че БМВ не вървят да видят ускоренията в тва видео на е46 М3. Дори на видео се вижда как дърпа:)
    https://www.youtube.com/watch?v=J9dObRHKzbU&list=UUtS0JcoBgAIEjmifiip8IJg

    Коментиран от #35

  • 35 Златин Славчев

    4 9 Отговор

    До коментар #34 от "Никой":

    bilo e bmw predi ti da se rodish tova za tez pari mazerati shte vzema po nova
  • 36 Никой

    7 4 Отговор

    До коментар #32 от "Златин Славчев":

    И защо коментираш в статия за спортна кола, като не обичаш бързите коли... Един човек много добре описа Ферари Енцо. Ако не го караш бързо и не се наслаждаваш на шофирането, то тогава за теб ще е некомфортна, тясна и досадна кола. Демек, всеки влак си има пътници и недей да коментираш нечий друг влак като не споделяш същия път ;)

    Коментиран от #37, #38

  • 37 Златин Славчев

    4 8 Отговор

    До коментар #36 от "Никой":

    tova i kola :D :D :D

    Коментиран от #39

  • 38 Златин Славчев

    5 9 Отговор

    До коментар #36 от "Никой":

    tova stava samo za podigravka
  • 39 Никой

    9 3 Отговор

    До коментар #37 от "Златин Славчев":

    Бих казал тва за твоя пластмасов паркетник... Старите коли имат чар, който явно никога няма да разбереш. Бих предпочел винаги по-старата кола. Те са много по-аналогови и живи.
  • 40 Plamen Sabev

    10 8 Отговор
    Zlati Zlatista ima li nqkoq obqva kaqto da ne si opliol s tapite i ne na mqsto komentari ,kato ne ti haresva ima edin 4erven "X"gore v dqsno. Karai ako iskash i Renault Twizy 17konq ,o4evidno e che ne razbirash koli pone spri da se izlagash o6te :) bot takav !!!

    Коментиран от #44

  • 41 Stanislav Instruktora

    5 2 Отговор
    golqmo sarce
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 setfan333 .

    4 6 Отговор
    Това е колекционерска цена. Ако аз имах толкова излишни пари, бих си купил старо БМВ и голям двигател и изцяло бих се насладил на поставянето и реставрирането!!!! JLM колкото и да са известни явно си ценят труда. Тази кола има антикварна стойност, хората на запад обичат това! Ще я лапнат за 0 време и може и цената да скочи ако се има голям интерес.
  • 44 Златин Славчев

    5 9 Отговор

    До коментар #40 от "Plamen Sabev":

    opa razbiracho ia se ospokoi kade si chul i vidial twingo sas 17 konq nishto ne razbirash ot koli

    Коментиран от #56

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 bmw e36

    4 7 Отговор

    До коментар #45 от "Златин Славчев":

    хаха ти неможеш дори да пишеш бе момче ма като гледам неможе да се отчни с точност кво си къде се буташ при хора гледам добре си флизаш от профилите навсякъде по четри минуса ха нали ти обесних колата ти за кво служи хахаха

    Коментиран от #47

  • 47 Златин Славчев

    5 7 Отговор

    До коментар #46 от "bmw e36":

    e i lape da ne sam ti gi slojil az minusite haide ne govori poveche po moi adres gledai si jivota karai si kenefa i ne me obsajdai da ne si razvalim priatelstvoto
  • 48 Никой

    5 6 Отговор
    "gledai si jivota karai si kenefa" Тва важи с пълна сила и за теб. Следващия път гледай да си по-компетентен, а не да ми сравняваш "новата" ти италианска каруца с коли класове над нея, целещи се в съвсем различна група хора. Аре лека и ти пожелавам някой път да разбереш какво имам предвид;)

    Коментиран от #49

  • 49 Златин Славчев

    5 8 Отговор

    До коментар #48 от "Никой":

    kakav klas e tui bmw tui samo emblemata mu bmw az razbiram da sravniavash fiat 2012 g. i bmw2012 godina che da govorim za klasa

    Коментиран от #50

  • 50 Никой

    6 8 Отговор

    До коментар #49 от "Златин Славчев":

    Аз ако започна да ти сравнявам бмв 2012 година с Фиат от 2012, то е ясно кой е победителя, освен ако не си някакъв предубеден Фиат фен. Година и клас са две много различни неща, моето момче. Ако харесваш спортните коли като мен, не би избрал фиат от 2012, а бмв, което е със задно и има наистина чудесно управление спрямо тая пазарска количка, макар да е 10-15 години по-старо. Просто групите от хора, за които са създадени тези коли, толкова се различават, че не могат да се сравнят. Ако искаш да ти е евтино и практично - Фиата е очевидния избор. Ако цениш повече динамиката и управлението - 3та серия, ЦЛК и т.н. Ако искаш комфорт има си А8, S класа и 7ер. Тва се опитвам да ти обясня. Тъпо е да казваш как тая кола от статията не струва дори 1000лв. За твоите изисквания може да е така, но за някй друг може да си струва цената. Убеден съм, че ще се намери купувач, защото има хора, които ценят такива коли не заради марката, а заради динамиката и управлението.

    Коментиран от #51, #58

  • 51 Златин Славчев

    6 8 Отговор

    До коментар #50 от "Никой":

    moshna kola ti triabva koiato da ti sedi v garaja shtoto gori mnogo kato vsichki imam i takiva poznati ,bmw e kola za P.T.P

    Коментиран от #52, #53, #54

  • 52 Никой

    7 6 Отговор

    До коментар #51 от "Златин Славчев":

    Тука пак зависи от човека. Ако можеш да си го позволиш и главните ти приоритети са динамиката и управлението това е перфектна кола. Защо трябва да хейтваш нещо, което не е създадено за теб и защото не можеш да го поддържаш не мога да разбера...Както казах, не може да имаш лъв и да го храниш с котешка храна. Някои хора предпочитат котки - други лъвове Аре да като не можеш да гледаш лъв при теб, да казваш, че лъвовете са тъпи и котките са 100 пъти по-добри

    Коментиран от #55

  • 53 Бай Бай

    6 8 Отговор

    До коментар #51 от "Златин Славчев":

    Тебе няма ли вече някой да те изреже от този форум, че ми омръзна да ти чета д.рвените философии! Толкова много самочувствие и его къде ги събра в това в това Пунто не знам. Като си най умния и велик човек на света защо не коментираме някоя статия за теб или за някой автомобил който ти си тунинговал. Такива мам.ни синчета аман вече от тях.
  • 54 Бай Бай

    6 7 Отговор

    До коментар #51 от "Златин Славчев":

    Златния на мама бе. Хубаво момче ама горния етаж не обзаведен.
  • 55 Златин Славчев

    6 6 Отговор

    До коментар #52 от "Никой":

    i 1000 k.s da e pak shte ia karam sas 100 km shte si karam po dobre da si umen ot kolkoto prost sas tozi lav vednaj shte otidesh do dadeno miasto za tezi pari koito s moita kotka 2 pati ili 3 pati draj si lava vnimavai samo da ne se zabiesh v niakoe darvo

    Коментиран от #60

  • 56 Plamen Sabev

    4 7 Отговор

    До коментар #44 от "Златин Славчев":

    говоря за това бе https://www.google.bg/#q=renault+twizy ,капиш ? аре повече да не съм те видял :)
  • 57

    7 2 Отговор

    До коментар #14 от "ярослав станчев":

    Това което пишеш са глупости, новите коли са в пъти по сигурни от това BMW, макар и да не са тлкова атрактивни. Разцепват се там където трябва за да поемат енергията на удара, но пътническата клетка е много здрава.
  • 58 zendera

    3 7 Отговор

    До коментар #50 от "Никой":

    Е той как да го разбере това,като мама и тати са си купили Фиат Пунто (в което няма нищо лошо) и му го дават след настоятелно питане за вечерта да се врътне пред чалготеката.........

    Коментиран от #59

  • 59 Златин Славчев

    4 5 Отговор

    До коментар #58 от "zendera":

    kolata si e lichno moia i nikoi ne ia kara osven az, az i ne davam da se kachvat v moe presastvie zashtoto moje da se odraska niakade ili da izcapat
  • 60 Никой

    3 4 Отговор

    До коментар #55 от "Златин Славчев":

    Пак май не чатна нищо. При такава кола е важен пътят, не крайната точка и колко ще ти излезе. Ти се раздвай, че си спестил 2-3 лева, а аз ще се радвам, че съм си искарал страхотно зад волана.

    Коментиран от #61

  • 61 Симеон Тасев

    2 3 Отговор

    До коментар #60 от "Никой":

    точно удоволствието от шофирането докато такива като този номер 59 са икономичен и върви уж без радост от шофирането
  • 62 brake point

    1 3 Отговор
  • 63 brake point

    1 3 Отговор
    Ето ви правилният двигател и истински тунинг.Това е лъв или по добре го наречете "Годзила"

    Коментиран от #64

  • 64 zendera

    1 2 Отговор

    До коментар #63 от "brake point":

    Пък ако му сложим двигател на ракета ще е още по....Изобщо имаш ли си представа за какво става на въпрос в статията?Двигатела на ГТ-Р изобщо не е уникален защото е един турбиниран агрегат и нищо повече.Самите системи на колата направиха ГТ-Р спортист от висока класа.Докато тук имаме уникален атмосферен двигател без турбо конверсия постигащ зашеметяващи технически параметри.

    Коментиран от #65

  • 65 brake point

    2 2 Отговор

    До коментар #64 от "zendera":

    Колега нещо много остро се опитваш да влизаш.
    Какво му е уникално на 5,6 литров двигател с 500 коня?
    Да не давам примери на атмосферки и то серийни с над 100 коня от литър рекорда е някъде около 130 коня от литър по мои спомени за серийна кола.Това значи по най груба сметка че "уникалното" двигателче на БМВ трябва да е към 730 коня за да е наистина уникално.

    И понеже явно не разбираш много от двигатели вземи се поразходи при някои момчета занимаващи се с тунинг да ти обяснят какво значи RB26 и после пиши за системи на GTR.
    Можеш и да се пообразоваш на кое казват Skyline.

    Коментиран от #67, #68, #70

  • 66 medika

    5 3 Отговор
    Ne moga da razbera zashto taka se zaqjdate sus zlati ... Momcheto s toq mirogled i fiat nadali mu puskat redovno ... Normalno e da e napregnat

    Коментиран от #79, #91

  • 67 zendera

    3 2 Отговор

    До коментар #65 от "brake point":

    А бе пич,какво остро ти влизам?Уникалното е че двигатела е доработен от известна тунинг компания.Стандартния при кси-то е 381кс ,тук е 500.И става въпрос за стар автомобил,не за сегашни постижения.И става въпрос за автомобил който няма да се състезава за някой отбор,а просто мощен модел от който има само 2 броя.Не разбирам от други коли,нямам и кой знае какво желание да се образовам,шот не съм на зор.Темата е за БМВ,коментирам БМВ.Ти като нямаш какво да кажеш по темата по-добре си мълчи.Като не ти харесва модела,по-добре се обоснови.Така правят нормалните хора.Всичко останало си е само детско хейтърстване
  • 68 zendera

    2 2 Отговор

    До коментар #65 от "brake point":

    И да ти поясня,интересувам се и карам само БМВ.За другите марки коли,зная твърде малко,за тях имам по-скоро бегла информация.Те не ме вълнуват,че дори и да са по-добри от бумера.

    Коментиран от #69

  • 69 brake point

    1 2 Отговор

    До коментар #68 от "zendera":

    Вече ми е ясно защо се изказваш неподготвен.
    След като ще коментираш само БМВ защо се изказваш кое му било силно и слабо на GTR-a и кой двигател бил уникален.

    И кой ти говори за съвременни двигатели,има образци от 80 те с атмосферни мотори с над 100 коня от литър и при това СЕРИЙНИ не като тази правени в тунинг студио в две бройки.
    По начало двигателя на 850 не е нищо особено.Цялата кола се оказва неуспех и БМВ я спират.Така че за какви уникати да говорим.
    Но нали се интересуваш живо от марката трябва да ги знаеш тия работи.

    Коментиран от #71, #72

  • 70 zendera

    2 2 Отговор

    До коментар #65 от "brake point":

    То изобщо незнам как да ти го обяснявам за какво точно става на въпрос в тая статия.Има и по-мощни автомобили,тук уникалноста се състои в това че е натъпкан 12так в Е36 от известна тунинг компания.На времето това направиха КОЕНИГ със Е30-двигател от Е32 750.Даже неможеш го намери това за продан,толкова е уникално.Това имах в предвид.Да,цената е много солена,но знаеш ли,все някой който не си знае парите може и да го купи.Далеч съм от мисълта че няма по-добри тунинг разработки,но това което си го изтипосал няма тази стийност защото не е с двигател на бмв,защото е правено от безизвестни тунери и защото можеш при желание и достатъчно пари и сега да ти го направят,при модела от статията това неможе да се случи-затова и цената е такава.
  • 71 zendera

    2 2 Отговор

    До коментар #69 от "brake point":

    Е ,850 е неуспех само според теб.Този модел,се произвежда над 10 години,германците надали са толкова твърдоглави да го правят толкова дълго щом е на загуба.

    Коментиран от #74

  • 72 zendera

    2 2 Отговор

    До коментар #69 от "brake point":

    Попитай някой бмв-маниак какво означава серия 8 за него.Никой няма да ти каже лоша приказка защото осма серия не е състезателен автомобил ГТ.Целта беше да разполага с огромен двигател и колосален Нм.На по-късен етап излезе така да се каже икономичното 840..
  • 73 zendera

    0 2 Отговор
    Имах в предвид че не е типичен състезателен автомобил а гранд туризмо.Оооосновен конкурент-Мерцедес SL 500
  • 74 brake point

    2 3 Отговор

    До коментар #71 от "zendera":

    Това на видеото,което ти пуснах струва повече.За 140 хиляди евро не можеш да направиш кола с подобна подготовка.
    Точно защото е сложен по добър двигател от тези на БМВ колата има стойност.На лекото купе на Е36 с подходящи доработки се получава истински екстремен автомобил,а не някакви смешки да набутаме огромен 12 цилиндров мотор,който дори не е тунингован като хората.
    Що се отнася до 8 ма серия мъчат се да я продават 10 години защото са набутали над милиард марки в разработката а после продажбите са много зле.
    Тежък тромав кош с двигател 300 коня и огромен разход още на третата година продажбите спадат с 2/3 не е чудно като се знае какъв боклук е била колата.Една от най неуспешните коли за БМВ.

    Коментиран от #75, #76, #77

  • 75 zendera

    3 3 Отговор

    До коментар #74 от "brake point":

    Е това го твъдиш ти,не значи че е така.Освен това,ей тук в България,ще ми направят тунинг който ще е поне 2 пъти по-евтин от твоите 140 000 евро.Ноооо,както и да е.Не се спори с хора които изобщо не проумяват идеята на модела от статията.Нямам повече време да ти отделя,адиос,че път ме чака..
  • 76 Никой

    5 3 Отговор

    До коментар #74 от "brake point":

    Всеки може да направи малък двигател с голяма производителност. Въпросът е колко ще е приложим този двигател на пътя и колко ще е надежден. Все пак, колкото повече цилиндри и повече литри, толкова по-разтоварен и рафиниран ще е той при една и съща мощност. Имаше филмче как поставят изправена монета на работещ двигател от 850 и тя дори не падна. 8цата не е състезателна кола, а е GT. Няма как да очакваш от нея някаква брутална производителност и състезателни наклонности при това през 90-те. И да, вярно е, че е неуспешен модел, но това се дължи на фактът, че е скъпа, а не че е лоша кола. Повечето скъпи и луксозни коли, особено такива купета, не се радват на особен интерес. Колата от статията, според мен, събира най-доброто от двете коли - шасито и окачването от М3 с двигателя от 850, който като се доработи правилно може да стане голям звяр, както си личат характеристиките.:)
  • 77 Никой

    5 3 Отговор

    До коментар #74 от "brake point":

    За теб добре доработен двигател означава, да изкарва по 200кс на литър, така ли?? Аре да те видим после как ще му сменяш блока всеки път като отидеш до магазина. Тва дето си го показал е кола за писта, която е направена за напълно различни дейности. Освен това ако за теб 0-100 за 6 секунди на 2 тона купе през 90-те е тромаво, трябва да си преосмислиш разбиранията за автомобилите;)
  • 78 TODOR STOYANOV

    5 3 Отговор
    СТАРИ КОЛИ В БЪЛГАРИЯ, КОЛКОТО ИСКАШ, ОЩЕ ПОВЕЧЕ СТАРИ БМВ-ТА!КАК ХИЧ НЕ МЕ ВЪЛНУВАТ МОРАЛНО ОСТАРЕЛИ АВТОМОБИЛИ, ПА АКО ЩЕ ДА СА "ТУНИНГ"!ВИЖДА СЕ, ЧЕ КОЛАТА ДОРИ НЕ Е В БГ!ЕВЕНТУАЛНИЯТ И СОБСТВЕНИК ССИГУРНОСТ ОЩЕ НЕ СЕ Е РОДИЛ, ИЛИ ПЪК АКО ГРЕША, ЗНАЧИ ВЕЧЕ СИ Е СЛОЖИЛ НЕКРОЛОГА В ДЖОБА!ДАНО НЕ ВЗЕМЕ И НЕВИННИ ХОРИЦА С НЕГО!КОЛАТА МИРИШЕ...УСЕЩАМ ГО

    Коментиран от #80

  • 79 Златин Славчев

    2 7 Отговор

    До коментар #66 от "medika":

    moito momche moga da ti kaja che poveche ot teb gi e..
  • 80 Златин Славчев

    3 5 Отговор

    До коментар #78 от "TODOR STOYANOV":

    evala mislih che samo puberteti ima tuk haresa mi komentara ti

    Коментиран от #83

  • 81 Stanislav Grahliov

    4 3 Отговор
    Това са луди хора. Такава кола не бих си купил, ако ще да е с двигател W16 от Вейрон и да е единствената такава в света. Като изключим двг-то в тая 17г. кола няма нищо друго, което да го няма в почти всяка Е36-ца за 2000лв.

    Коментиран от #82, #84, #85, #86

  • 82 Златин Славчев

    3 4 Отговор

    До коментар #81 от "Stanislav Grahliov":

    2000 leva za takava kola ? mnogo bre...

    Коментиран от #109

  • 83 TODOR STOYANOV

    4 1 Отговор

    До коментар #80 от "Златин Славчев":

    ОТ 20г. СИ ИЗКАРВАМ ХЛЯБА С РЕМОНТ НА АВТОМОБИЛИ!НАГЛЕДАЛ СЪМ СЕ НА "ТУНИНГИ"! "ЧИПОСВА", КЪРТИ, МАХА, СЛАГА... УЖАС!!!ПОСЛЕ ПИШМАН "ШОФЬОРИ", КОИТО МИСЛЯТ, ЧЕ ЩЕ СА "УНИКАТ" ПСУВАТ МАРКИ И МОДЕЛИ!ЕЕЕЕ...НЕ ТАКА ВЕ МАЙНА!НАЙ-ДОБРИЯТ АВТОМОБИЛ Е ТОЗИ, ЧИИТО КЛЮЧОВЕ ДРЪНКАТ В ДЖОБА ТИ!КАЗВАЛ СЪМ ГО ТУК 1000 ПЪТИ!ГРИЖЕТЕ СЕ ЗА КОЛИТЕ СИ, НЕ ПРАВЕТЕ КОМПРОМИСИ И ТЕ ЩЕ ВИ СЛУЖАТ ДЪЛГО И БЕЗОТКАЗНО!И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ, ЧЕ В КЪЩИ ВИ ЧАКАТ ЛЕКО С ДЕСНИЯ ПЕДАЛ!!!
  • 84 Златин Славчев

    1 4 Отговор

    До коментар #81 от "Stanislav Grahliov":

    Текст към връзката

    Коментиран от #97

  • 85 Златин Славчев

    2 4 Отговор

    До коментар #81 от "Stanislav Grahliov":

    Текст към връзката
  • 86 Златин Славчев

    2 5 Отговор

    До коментар #81 от "Stanislav Grahliov":

    Текст към връзката

    Коментиран от #88, #89, #90

  • 87 Easy ryder

    1 6 Отговор
    Добър опит да набуташ 5600 кубика в Е36 ца.Дали струва 160 000 е друг въпрос.А че могат да се вадят по 130 коня от литър и то надеждно отдавна е доказано.Но БМВ това не го могат,там се компенсира с големи кубатури за да се докара все пак някаква мощност.
    За незнайковците да прочетат за F20C,B16A,SR16VE.
  • 88 bmw e36

    4 3 Отговор

    До коментар #86 от "Златин Славчев":

    злати тия е36 дет си ги показал е останало само еблемата на е36 ма ко да се прави не напразно си толкова неук
  • 89 bmw e36

    2 2 Отговор

    До коментар #86 от "Златин Славчев":

  • 90 bmw e36

    3 3 Отговор

    До коментар #86 от "Златин Славчев":

    ето едни хубаво е36
  • 91 bmw e36

    5 3 Отговор

    До коментар #66 от "medika":

    ха тва ме изкефи
  • 92 триста итридесети

    7 3 Отговор
    Всеки 6-к на БМВ е с ресурс да погребе 100 гтра, е това му обясни на колегата, и не на последно място е разхода, и коли със 100 коня от литър, ама от три литра мотор през 80 - НЯМА, и ако има ще горятоколо 100 на 100 те това му е проблема.
    Еталона на сносен разход към мощност и с голям ресурс е Е46 М3 - там се направи всичко каквото може за да има добра мощност на разумен разход, няма да споменавам 330i

    Коментиран от #93, #98

  • 93 Красимир Петров

    5 8 Отговор

    До коментар #92 от "триста итридесети":

    буахахах БМВ да има потенциал да бие GT-R.. тва само некой болен мозък на тема БМВ може да го изръси... Неслучайно GT-R го нарочат Годзила, мойто момче...
  • 94

    10 3 Отговор
    Аман от тва пунто, кво се занимавате с тоя сектант
  • 95 hienata

    3 2 Отговор
    Много хора са писали "за" и "против" без да си дават сметка какво се крие под термина "официален тунинг". Стандартната М3 е проектирана да издържа 380-400к.с. + известен "запас на издръжливост" да речем до 500к.с . Тунинг фирмата трябва да проектира,изработи и монтира уникални части по окачване, скорости и двигател , за да издържа 500к.с.+ "запас на издръжливост" т.е. частите да издържат 600к.с. Това нещо струва пари и то доста
  • 96 hienata

    5 3 Отговор
    Да си продължа мисълта. Всеки от вас е гледал по DISCOVERY как едни хора от тръби и ламарина правят рамка за мотоциклет, поставят му готов мотор и му искат 100 000$, а тук става въпрос за доста уникални части. Фирмата е произвела 3 коли ,като едната е изпратена в немския аналог на "техно-тест" за да бъде разглобена и тествана, а това също влиза в цената, иначе няма разрешение за официална продажба, няма регистрация (в Германия е така ) Та още ли си мислите ,че цената е висока за една кола изцяло ръчно сглобена и с колекционерска стоиност и уникалност.Аз си мисля че няма много време да си търси купувач.
  • 97 Никой

    6 5 Отговор

    До коментар #84 от "Златин Славчев":

    Не те знам, златист ли си, какъв си, но знам че си много твърдоглав. Тези, които ги показваш, нямат нищо общо с колата от статията, освен обозначението е36. Ама не, ти си решил да докажеш калпавата си теория, като показваш някви 318ки и тд-та за 1000лв. Истината е, че тези коли не споделят и една част по окачването, двигателя и интериора. А тва са нещата, които правят една кола.Вадете си обяви и цъкайте минуси колкото си искате, но фактите говорят достатъчно...

    Коментиран от #100

  • 98 Easy ryder

    4 7 Отговор

    До коментар #92 от "триста итридесети":

    Това за ресурса по добре не го казвай.БМВ не се слави със здрави двигатели за това прибягва до повече кубици за да не гърмят.
    Ако Хонда прави 250 коня от 2 литров мотор на БМВ му трябват 3 литра за да постигне подобна надеждност.
    Това е простата разлика.
    А през 80-те е имало двигатели с обем 1,6 и 175 коня и то серийно производство.БМВ от 1,6 най много 100 коня да извадят.
    Ако се позагледаш в клипчето от 62 ри коментар ще видиш ,че хората не ползват редови шестак на БМВ който уж бил добър а RB26 двигател известен сред познавачите на хард тунинга.Който не знае този двигател се ползва в модели на Нисан Скайлайн например.
    Може още много да се говори но навлизаме в специфична материя и няма смисъл.
    Който иска да си дава 160 000 евро,за всеки влак си има пътници може и за този да се намерят.

    Коментиран от #99, #104, #105

  • 99 Никой

    5 5 Отговор

    До коментар #98 от "Easy ryder":

    Ами ще се намерят, убеден съм. Отново казвам, че този двигател в статията е изработен от истинска тунинг фирма, която е доказана и знае какво прави, а не от някакви "познавачи" на хард тунинга, който ще гръмне след 500км. БМВ не ги мисли, от 1.6 за вадили 1400к.с и както може да се очаква не е бил особено надежден. Ако ще и на Хонда да е, пак няма да е издръжлив. Най-надеждния мотор на БМВ е 2.5 193к.с., който за времето си в такава серийна кола е бил доста мощен за кубиците си. Друг добре познат двигател сред тунингарите е 4.4 V8, който е доста здрав, а може да издържи на голямо натоварване.
  • 100 Златин Славчев

    3 4 Отговор

    До коментар #97 от "Никой":

    prosto kazvam che e moralno ostariala kola i ne struva kupeto
  • 101

    3 0 Отговор
    Тая статия май ще удари рекорд по коментари, сега като се загледах спойлера отзад стои като харизан, малко бие на селски тунинг.
  • 102

    2 0 Отговор
    BMW 2 COUPE истинското BMW от новите модели

    Коментиран от #103

  • 103 Никой

    1 1 Отговор

    До коментар #102 от " ":

    Прав си. Заедно с 4та серия може би.
  • 104 триста итридесети

    4 3 Отговор

    До коментар #98 от "Easy ryder":

    Какво да не казвам ???
    Хами да почна да показвам тогава 6-ци на по 50-60 години в движение ако искаш?
    Ако на хонда им трябва литър обем за 100 коня през 1985, БМВ са вадели 100 коня от 100 милитра ... през 1983!
    Вдяваш ли?

    Коментиран от #107

  • 105 Никой

    5 3 Отговор

    До коментар #98 от "Easy ryder":

    Тези митове, че Хонда са много надеждни не би обяснявай. Надеждни са, да, но не тези за които си мислиш. Ти се обосноваваш на някакви класации, където повечето двигатели на Хонда са от малолитражките за Джаз и Сивик, които не вадят кой знае каква производителност особено за днес. Като добавим, че ги карат предимно баби и дядовци се разбира защо рядко се ремонтират. Не отричам че има някои наистина много производителни японски двигатели, като на Хонда S 2000, но в тези класации за които си мислиш, не тези се разглеждат, а новите, които повечето са (ако не всичките) както казах нищо особено за днес. Да не говорим за роторните двигатели на Мазда, които и те се славят с голяма производителност, но харчат като за световно и след 100 000км гърмят топа.
  • 106 Симеон Николов

    4 2 Отговор
    Поредното старо BMW , в България е пълно с такива трошляци , че и са само м пакети :D :D :D

    Коментиран от #113

  • 107 Нен Нен

    2 1 Отговор

    До коментар #104 от "триста итридесети":

    БМВ никога не са вадели 100 коня от 0.1 литър, поне не серийно .

    Коментиран от #108

  • 108 триста итридесети

    2 3 Отговор

    До коментар #107 от "Нен Нен":

    Това, че не е серийно, означава ли че не могат?
  • 109 Stanislav Grahliov

    2 1 Отговор

    До коментар #82 от "Златин Славчев":

    Знам аз, че е около 1000лв, ама си викам ако напиша такава сума ще ме разстрелят БМВ-стите, та се застраховах с още 1000

    Коментиран от #114, #118, #149, #150

  • 110 brake point

    4 5 Отговор
    Ха ха начетох се на смешки.БМВ вадело от0,1 литър 100 коня.
    Дай да го видим този модел коя година е атмосферен двигател ли и е и в каква серия се е произвеждал.

    Истината е проста от 1,6 атмосферен сериен мотор БМВ вади 100 коня Хонда и Нисан над 170.

    Хайде да не отваряме статистиките за двигатели защото там БМВ е наравно с Фиат Пежо и Опел по трошливост на мотори.
    Само Ауди успяваше да го бие.
    На обратния полюс са Хонда,Тойота и Мерцедес.

    Коментиран от #111, #112

  • 111 Никой

    3 4 Отговор

    До коментар #110 от "brake point":

    Аз се опитах да ти обясня защо класациите за надеждност са такива, ама ти продължаваш да си говориш глупости. Кво да обяснявам на заслепен от предубеденост човек, който просто не иска да приеме истината. Хонда в момента имат ли аналог на 3.0л дизел 381 к.с.? Когато имат, тогава ми се обади да ги сравняваме в надеждност. Същата е историята и при другите двигатели. В момента нито Хонда, нито Тойота правят хубави високо производителни двигатели, само се подпират на стара слава. Като включим, че ги карат предимно дядовци и баби и се разбира защо не се чупят много. И при двигатели от рода на 1.6, 90к.с. как да е иначе? Тези класации сравняват напълно различни класове и двигатели и само заслепени фенчета като теб могат да говорят така. Всеки може да извади много коне от малък мотор - зависи от софтуера, дюзите и материалите на блока. Проблема е с издръжливостта. Някога да си се замислял, защо старите американски коли имат големи двигатели и малко коне? Не че немогат да ги направят много, а е заради големите разстояния там. Ако става въпрос БМВ за вадили 1400к.с. от 1.6...

    Коментиран от #116

  • 112 триста итридесети

    1 3 Отговор

    До коментар #110 от "brake point":

    "Featuring a high compression ratio of 7.5:1, and with a hugely potent KKK Garret single turbocharger attached to it, the M12/13 Formula 1 unit was to become the most powerful Formula 1 engine in history. By 1986, strapped into the back of the Brabham BT55 at an 18-degree angle, BMW were pushing almost 5.5 bars in Qualifying trim, corresponding to around 1350-1400hp. Reliability issues and the Brabham’s relatively unsuccessful chassis restricted its success in Formula 1."

    Коментиран от #115

  • 113 Златин Славчев

    0 1 Отговор

    До коментар #106 от "Симеон Николов":

    evala dobar komentar
  • 114 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 115 brake point

    2 2 Отговор

    До коментар #112 от "триста итридесети":

    Ти не можеш явно да четеш.
    Писал си за някакъв двигател от Формула 1 с турбина който предполагаемо успял да развие 1400 коня но само за една обиколка.
    Естествено си пише че поради проблеми с надеждност на този двигател не е имал успех в състезанията.

    Пак да повторя.
    БМВ 316 1,6 литров атмосферен двигател 100 коня.
    Това могат да направят БМВ серийно без да се счупи.
    Хонда и Нисан правят такъв двигател само че с над 170 коня.

    Това са фактите.
  • 116 brake point

    2 1 Отговор

    До коментар #111 от "Никой":

    Все се чудя какви дядовци и баби карат TypeR,Skyline, или някое AMG.
    По смешно оправдание за чупливите баварски двигатели не бях чувал.
    За американците нещата са други,ресурси много бензин евтин слагаме двигатели от камион на кола.И пак качеството на двигателите им не е кой знае какво затова изпофалираха и Дженеръл Мотърс и Крайслер.

    Коментиран от #120

  • 117 триста итридесети

    1 4 Отговор
    Явно не ти утърва да признаеш, БМВ държат рекорда по максимум извадени коне от литър, и първия двигател с турбина взел Ф1 е именно на БМВ, явно си промит и диалога няма да се получи.
    Значи в обобщение: БМВ най-добре знаят как се вади мощност и най-добре знаят кога един двг ще има дълъг живот, не че някой го е казал това - не, действителността е такава.

    Коментиран от #119

  • 118 Златин Славчев

    0 2 Отговор

    До коментар #109 от "Stanislav Grahliov":

    samo na selo se kara takova bmw
  • 119 Easy ryder

    2 1 Отговор

    До коментар #117 от "триста итридесети":

    Какво знаели БМВ?Разбрали са ,че не умеят да направят двигател с голяма мощност без да гръмне след една обиколка.И за това са решили да правят само талиги с ниска мощност от единица обем.
    като видиш само че от 5 литра едвам 300 коня изкарват сметни колко знаят да вадят мощност.

    Ей това ти е действителноста.
    А и още нещо БМВ дето уж знаели да правят двигатели НИКОГА не са станали шампион във Формула 1.Да не ти изброявам колко други отбори са били шампиони и между другото водят в класациите по надеждност пред БМВ.

    Коментиран от #121

  • 120 Никой

    0 2 Отговор

    До коментар #116 от "brake point":

    Класациите засягат сегашните им коли не Skyline, а R type-вете са една малка част от цялата им гама. Повечето им са хечбеци и малки малолитражки.
  • 121 Никой

    2 1 Отговор

    До коментар #119 от "Easy ryder":

    Тва е GT кола. Не състезателна за да вади 700к.с. от 5 литра. Освен това малките високо производителни японски мотори са ужасно ненадежни, както и роторните на Мазда, които са пълен кенеф. Дават фира след 100хил. Ще кажа на теб тва, което казах и на другия - тези класации на които се обосновавате се отнасят за сегашната гама, която се състои предимно от малолитражки с малко коне като Сивик, Аурис и Джаз. Нормално да не се чупят често особено след като добавим, че Джаз беше обявена за най-бабешката кола. Като погледнеш гамата на Мерц, БМВ или Ауди, там повечето модели са доста по-високо производителни. И като не знаели да вадят мощност виж 3литровия дизел с 381 к.с. или 3.2 с 321к.с в М3 през 90-те още. Какво ми говориш за 316ките, където главната цел изобщо не е била да е състезателна кола, а да е максимално надеждна, икономична и с нисък данък. То и аз мога да кажа за новата Мазда 2, че 1.5 дизеловият двигател с 105к.с.(докато БМВ вадят 184к.с. от 2.0д) е това което компанията може да постигне максимално и да ги наричам боклуци, но целта им е съвсем друга, ако ме разбираш.

    Коментиран от #122

  • 122 Easy ryder

    3 1 Отговор

    До коментар #121 от "Никой":

    Уж малките мощни японски мотори се оказва че изкарват повече киломери от уж надеждните БМВ.
    Ти колко S2000 си карал и си хвърлял мотор на 100 000.Хайде стига общи приказки и оправдания,че БМВ ги карали бързо и за това се чупели.И Мерцедес и тях ги карат само баби и пенсионери до аптеката и за това са с 3 пъти по здрави двигатели от БМВ.

    И престани да бъркаш турбо с атмосферни двигатели.
    За това ти беше даден примера как махат БМВ двигател и слагат RB26.BMW нямат двигател,който да постигне неговата мощност и надеждност просто осъзнай факта и престани да се оправдаваш с разни смешки от сорта на баби които карали японски коли и само състезатели които карат бмв та по писти и ги трошат.

    Коментиран от #123

  • 123 Никой

    1 3 Отговор

    До коментар #122 от "Easy ryder":

    Не съм го хвърлял аз разбира се. Познавам монтьори, които казват това. Не мога да го потвърдя от личен опит. И аз сега ще те попитам колко S 2000 си карал, за да ги наричаш надеждни. Казах ти самата истина - ако можеш ме оправдай, че днешната гама на японските производители не е пълна с високопроизводителни бегачки и затова излизат надеждни. Говорим за средни стойности и една две наистина добри коли като GTR не променят особено цялостната работа.
    Дали БМВ имат двигател способен на голяма мощност и надеждност не мога да ти кажа със сигурност, защото не се занимавам с това.:) Макар че 4.4 V8 е доста тунингован. При някои случаи пък има турбинирани 3.8 мотори от М5 на 913 к.с.
    https://www.youtube.com/watch?v=1LRJ83ylRec

    Коментиран от #125, #126, #127

  • 124 триста итридесети

    1 2 Отговор
    Абе какво говорим глупости тука,
    3.0 6-к мотор на БМВ с 231 коня, харчи по-малко и върви повече от 2.0 4 цилиндъра мотор на хонда с 240 коня

    Та какво от това че от по-малко кубик вадят повече коне ?

    Коментиран от #128, #129

  • 125 Easy ryder

    3 1 Отговор

    До коментар #123 от "Никой":

    Аз пък познавам други монтьори които твърдят точно обратното.И да карал съм S2000,Беше на 150 000 и не и беше сменян мотора и работеше прекрасно както само двигател на Хонда може на ткива обороти.
    Карал съм и БМВ320д което на 150 000 пукна главата.Така че да не си разправяме приказки какво бил казал някой монтьор или съсед.За това има статистики и в тях БМВ не е никак надеждно.Оправданията за бабите не вървят.
    Що се отнася до тунинг прочети какво може 2,6 литров японски двигател с 6 цилиндъра а не 8 4,4 лира
  • 126 Easy ryder

    2 1 Отговор

    До коментар #123 от "Никой":

    Двигатель RB26DETT является 2.6 литровым рядным, 6-ти цилиндровым двигателем компании Nissan, который использовался в основном в 1989-2002 Nissan Skyline GT-R. Блок цилиндров RB26DETT сделан из чугуна, головка цилиндров выполнена из алюминия. Головки цилиндров содержит 24 клапана (4 клапана на цилиндр), и использует двойной распределительный вал. Впрыск RB26DETT отличается от других серий двигателей RB в том, что он имеет шесть отдельных дроссельных заслонок вместо одной. Двигатель также использует параллельную систему Twin Turbo. Турбонаддув расположен так, что фронтальная турбина работает на первые 3 цилиндра, а задняя турбина работает на задние 3 цилиндра. Турбонагнетатели одного размера, и устанавливаются вейстгейт, чтобы ограничить давление наддува до 10 psi, хотя Skyline GT-R имеет встроенный ограничитель на 14 psi. Первый RB26DETT с двойным турбокомпрессором производил около 280 л.с. (206 кВт) 6800 об/мин и 353 Н*м 4400 об/мин. Последняя серия RB26DETT производит 280 л.с. (206 кВт) 6800 об/мин и 392 Н*м 4400 об/мин. Однако, несколько замеров не модифицированных двигателей были испытаны на Диностенде и замеры показали 330 л.с.. Причиной такого расхождения является джентельменское соглашение между японскими автопроизводителями, которые решили ограничить мощность двигателя любого автомобиля до 280 л.с. (276л.с.). Этот двигатель широко известен своими характеристиками и крайне высоким потенциалом для тюнинга. Не является редкостью достижение 600 л.с. ко

    Коментиран от #132

  • 127 Easy ryder

    2 1 Отговор

    До коментар #123 от "Никой":

    Этот двигатель широко известен своими характеристиками и крайне высоким потенциалом для тюнинга. Не является редкостью достижение 600 л.с. которые могут быть получены без модификации внутренностей двигателя. При регулярном обслуживании, многие из этих двигателей проезжали 160000 км, а некоторые так и все 320000 км. С чрезвычайной модификацией двигатель RB26 способен к мощности сверх 1 мегаватта (или более чем 1 340 лошадиных сил).
  • 128 Easy ryder

    2 1 Отговор

    До коментар #124 от "триста итридесети":

  • 129 Easy ryder

    1 2 Отговор

    До коментар #124 от "триста итридесети":

    Казваш че 240 коня Хонда вървала по малко от 230 коня БМВ.
    Нещо си се объркал.Както се вижда при теста 220 коня Хонда 2 литра върви мого по добре от 3 литра 230 коня БМВ.

    Коментиран от #139

  • 130 zendera

    1 1 Отговор
    Easy ryder,не ти ли писна да се намесваш все в БМВ темите?Що не коментираш Субаруто?Като гледам,там има 20-30 коментара.Честно ти казвам ,много си ми смешен.Всяка тема на БМВ ти и компания коментирате,пък ви липсат коментарите в японските теми.Кво толкоз се пънеш да обясняваш колко БМВ не стават?Особено 320д.Братовчет ми има такова от 4 години,и е 170коня.Поврежда се като всяка кола,но няма тотални щети по двигатела.Казвам ти,смешен си,престани да о.ираш всяка тема за БМВ.Фали си там гтр-ите и другите супер бегачки в японските теми.Ама нали знаеш,че там няма кой да ти прочете небивалиците.....
  • 131 zendera

    1 1 Отговор
    Инъче за Нисан Пулсар има 2 коментара,ама тука се надпреварват кой какви простотии да напише.И то да бъдат оригинални,за повече плюсове.
  • 132 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #126 от "Easy ryder":

    1.8 4 цил. с ковани бутала може да се направи до 500-600к.с. Други примери: 3.8 двигателя от е34 М5 с една турбина може да се направи до 900 к.с. както ти показах. А 320д е46 е с най-ужасния двигател на БМВ. Особено преди фейслифта 136к.с. са много чупливи. Покарай М5 е34. Много са здрави;)

    Коментиран от #134, #138

  • 133 brake point

    1 0 Отговор
    Колега според мен най много се пише в темите за БМВ тъй като най много заблудени баварски фенчета говорят глупости.Естествено има и реакция.А между другото и в теми за японски коли съм срещал двама трима лумпена "беенвисти" да торят така,че нещата са двупосочни.
    Я погледни само как тръгнаха нещата в тази тема от мнение за цена се стигна до дежурните глупости на двама разбирачи как се вадели 100 милилитра 100 коня и как горяло малко пък вървяло много БМВ то.И естествено всичко на приказки никакви реални факти.Някой казал,че БМВ било най най и веднага почват да се лезят и да им текат лигите.
    Е извинявайте,че има хора които не са на вашето мнение и не са с промити баварски мозъци.Пробутвате доматите с колците за ядене,а после да се сърдите,че ви ги връщат.

    Коментиран от #135, #136

  • 134 brake point

    2 0 Отговор

    До коментар #132 от "Никой":

    С чрезвычайной модификацией двигатель RB26 способен к мощности сверх 1 мегаватта (или более чем 1 340 лошадиных сил)

    Този пасаж който Райдъра е постнал трябва да ти говори колко е разликата между 3,8 литра 900 коня и 2,6 литра 1340 + коня.
    А че 320D е един от големите боклуци на БМВ го знаем всички,но имаше някакъв разбирач едно време който тъкмо него много хвалеше като уникален.

    Коментиран от #137

  • 135 Златин Славчев

    2 0 Отговор

    До коментар #133 от "brake point":

    mnogo pravilno bmw maniacite samo prostotii rasiat
  • 136 zendera

    1 3 Отговор

    До коментар #133 от "brake point":

    Ма аз немога да разбера на вас какво ви пречи ние какво си говорим.Аз не те карам да харесваш марката,но темата е за БМВ.Вместо да кажеш защо не ти харесва дадения,в случая уникат,ти си тръгнал да ми обясняваш двигатела на Нисан.Да не е лошо да се сравнява,но в случая какво сравняваш не ми е ясно.За мен това си е хейтърска работа.Можеше да дадеш пример с друг бумер който да е по-добър от този примерно.Или нещо такова.Аз например се стремя да правя точно това.Имаше тема за Нисан преди време,дадох пример с един 350 нисмо-натръшкаха ми минуси като за световно.Така и не разбрах причината-нчмаше коментар след моя.Надявах се да обменя инфо ако не да поспорим с някой японски фен ама не.Там коментари няма.Че гледам и сега същото-2 коментара в темата за Нисан-срамота.Коментирайте малко повече и вашите коли де.Понадъхвайте се с тях,не се занимавайте все с нас..............
  • 137 Никой

    1 1 Отговор

    До коментар #134 от "brake point":

    Говорех за е46, не за всички 320ки. И кога стигнахме до състезателните коли, не знам. Всеки двигател може да изкара много коне, въпросът е за колко дълго, в какъв оборотен диапазон и дали ще е подходящ за серийна кола. Това, че показвате как слагат тунингован такъв двигател в кола за състезания не означава нищо. Има ли на пътя толкова тунингован такъв двигател? Съмнявам се.
  • 138 триста итридесети

    1 3 Отговор

    До коментар #132 от "Никой":

    мммм дааа - Е46 136 коня, през далечната 1998 год. за пръв път в историята 2 литра дизелов мотор при това на задно се гаври с .. всякакви сивици, акорди и тем подобни японски кошници с аналогичен 2 литров мотор при това на двойно и тройно по-малък разход,
    единствения проблем е не в мотора, а в ГНП-то, понеже това ГНП за пръв път работи на по-високо налягане, и е нормално забелязаните недостатъци после да бъдат изчистени, което става през 2001 след фейса, проблема е изчистен, а мощността е вече 150 коня.

    Коментиран от #142, #143, #144, #145

  • 139 триста итридесети

    1 3 Отговор

    До коментар #129 от "Easy ryder":

    М-пауър
    (гост)

    Неутрално
    76 23:44 16.04.13 ОТГОВОР top_gear_track:
    Honda S2000 1:37.40 vw 104 '99 239 / 1260 The Stig
    BMW Z4 3.0i 1:37.30 vw 104 '03 231 / 1384 The Stig

    Хондата по лека с 120 кг, по мощма с 8 коня, същият пилот, писта и условия. Кое викаш не е спортно и е по бавно на писта?!
    Да продължавам ли?
    Коментиран от #80

    Коментиран от #140, #153

  • 140 Нен Нен

    2 2 Отговор

    До коментар #139 от "триста итридесети":

    Top gear не са толкова автомобилно предаване, те са по-скоро развлекателно предаване на истинска писта като северната дъга S2000 е с време от 8:39.00, а БМВ 135i с 302 коня е с време от 8:39.20 .

    Коментиран от #141

  • 141 триста итридесети

    2 1 Отговор

    До коментар #140 от "Нен Нен":

    Понеже говорим за сток S2000 240 коня, вярваш ли, че тая е такава?
  • 142 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #138 от "триста итридесети":

    Приятел недей,,страшно много те ценя,а и ти знаеш твърде много за 320д.Повтарям-братовчет ми има е46 320д-170с -проблеми от всякакъв вид но не и спукана глава както твърдят джаанесе пауър..Колата е мноооооого добра-къса ме от всякъде с моето 525д е39,най-вече надълго-направо се нервя,но черпя,кво да правя....

    Коментиран от #148

  • 143 zendera

    1 2 Отговор

    До коментар #138 от "триста итридесети":

    Туй голяма кола била 320 ката бе пич,не съм го очаквал..
  • 144 zendera

    1 3 Отговор

    До коментар #138 от "триста итридесети":

    Един съвет от мен-не им обръщай внимание на хлапетата,освен на магистралата-тогава им скъсай шортите-личен пример браточка...
  • 145 zendera

    1 3 Отговор

    До коментар #138 от "триста итридесети":

    Само в лявата лента и газ до дупка със 330...а то го може до съвършенство..............................................................

    Коментиран от #146

  • 146 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #145 от "zendera":


  • 147 zendera

    0 3 Отговор
    Ха-ха-ха
  • 148 Никой

    2 2 Отговор

    До коментар #142 от "zendera":

    е39 525d с чип върви доста доволно. Твоята ръчна или автомат е?
  • 149 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #109 от "Stanislav Grahliov":

    Текст към връзката

    Коментиран от #151

  • 150 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #109 от "Stanislav Grahliov":

    to e 46 e 2700
  • 151 Никой

    0 2 Отговор

    До коментар #149 от "Златин Славчев":

    Както винаги ще покажеш най-разбитото То ако се има предвид има е46 и по 12 000 ама айде... Кефи се че някаква блъската полуразложена 320ка е 2700, да не ти развалям настроението.

    Коментиран от #152

  • 152 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #151 от "Никой":

    iska edno ogledalo i edna emblema otzad dori e na malko kilometri
  • 153 brake point

    3 1 Отговор

    До коментар #139 от "триста итридесети":

    Не продължавай защото накрая пак ще си го забиеш сам.Тестовете са на много мокра писта и при такава писта нито 8 коня разлика нито тегло имат значение а разлика от 1 десета не е съществена.Достатъчно е едната кола да е била с малко по добри гуми за мокро и целият ти тест си отива.Това можеш да го видиш във Формула1 най добре.Много по слаби коли на сухо се представят почти еднакво с доказаните лидери.
    Гледай си клипчето долу да видиш къде събира 330 ката прах след всички и то поне с 4 секунди разлика не с някаква десета на къса мокра писта.
    Както ти казаха на Северната дъга абсолютно стокова S2000 има време 8,39 и то не карана от професионален пилот.
    Аз искам да видя БМВ с 2000 кубика атмосферен двигател какво време ще даде щото всеки знае да слага камионски двигатели и после да се хвали колко бил бърз.
  • 154 one girl

    0 0 Отговор
    Според мен точно това е якото, че изглежда като обикновенна е36-ца, но не е!!! :)