Инженерите от Ferrari работят усилено по нов двигател, в който ще бъдат интегрирани механичен компресор и електрически нагнетател. Според експертите на Скудерията тази нова технология ще позволи да бъде избегната т.нар. турбо дупка, като наред с това ще бъде подобрена и икономичността на двигателя.
Последното обаче няма да оказва по никакъв начин влияние на динамиката и производителността на мотора. Останалите подробности около новия агрегат се държат в тайна, но идеята е новата технология да се интегрира в дванайсетцилиндровите мотори на компанията и те отново да не разчитат на конвенционалното турбо.
Ще припомним, че на този етап в моделната гама на Ferrari има само една модификация с турбо - California T, Този мотор е с работен обем 3.8 литра и с два турбо компресора. Очаква се, че вторият модел, който ще бъде снабден с турбо ще стане новата генерация на 458 Italia.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Симеон Тасев
10:57 04.08.2014