Болшинството фенове на италианските автомобили и в частност на Lancia знаят, че преди време Серджо Мариконе обяви, че ще продава Lancia само в Италия, като заяви още, че ще съкрати моделната гама само до субкомпактната Ypsilon. Ако това стане, то би белязало началото на края за легендарната марка.
Сега обаче автопроизводителя от Торино опроверга това намерение, като представители на марката заявиха, че Lancia ще бъде възродена като "феникс от пепелта". Това обаче ще стане, след като концерна Fiat-Chrysler обнови моделната гама на другата италианска марка изпаднала в немилост Alfa Romeo.
Имайки предвид тези изказвания, можем да заключим, че нов модел на Lancia ще се появи на пазара най-рано през 2018 година. За да се случи това обаче, продажбите на един модел в Италия трябва да излязат на печалба, защото в противен случай ще трябва да се сбогуваме с новите генерации на Delta Integrale, Fulvia и Thema.
За възраждането на марката Lancia най-голяма заслуга има семейството Аниели, които са най-върлите привърженици на появата на нови модели с марката Lancia. При това те искат това да са изцяло нови автомобили, а не "преоблечени" возила от Fiat. Така че надежда за почитателите на Lancia все още има.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Златин Славчев
Коментиран от #3
11:11 31.07.2014
2 Кобрата
За да си достоен конкурент на пазара и да се бориш с големите компании ти трябва постоянство и желание за работа.
Коментиран от #31
11:18 31.07.2014
3 Никой
До коментар #1 от "Златин Славчев":
МожеХА. Особено Алфа и Ланчия. Преди Фиат да се намеси...Коментиран от #7
11:31 31.07.2014
4 Segbal Ali
Коментиран от #5, #8
12:14 31.07.2014
5 Киро Стоев
До коментар #4 от "Segbal Ali":
Изобщо не са под никакъв натиск на мерцедес и други марки. При тях нещата се казват... италианска мафия. Може да по прочетеш малко кои са семейство Фиат, за какво става дума. Това с колите им е незначителна част от мега-бизнеса които владеятКоментиран от #6
12:39 31.07.2014
6 Shmeker
До коментар #5 от "Киро Стоев":
Даже и в Уикипедиа пише за мафията и ФИАТ....14:24 31.07.2014
7 Златин Славчев
До коментар #3 от "Никой":
fiat ferarri ,maserati,alfa i lancia15:46 31.07.2014
8 Златин Славчев
До коментар #4 от "Segbal Ali":
v turskite selca da15:47 31.07.2014
9 Бай Иван
Коментиран от #10, #11
18:58 31.07.2014
10 Maurice
До коментар #9 от "Бай Иван":
Дано си искал да напишеш: "или лошо или нищо", че не се връзва нещо. Алфа имат един от най-яките дизайни в днешно време. Жалкото е, че от към качество не го докарват до никъде.20:01 31.07.2014
11 Златин Славчев
До коментар #9 от "Бай Иван":
da prav si italiancite ili go praviat ili ne se zanimavat sas vsichko sa taka s obuvki s pizza i prochie22:22 31.07.2014
12 Тодор Калчев
22:38 31.07.2014
13 Тодор Калчев
22:39 31.07.2014
14 Симеон Тасев
09:00 01.08.2014
15 ярослав станчев
Жалко наистина за тази легендарна марка.Ама то който се е хванал с Фиат хубаво не е видял.Почти изтриха Ланча от картата,сега усилено трият и Алфа.След 5-6 годинки може и Крайслер да потопят изцяло.
Едно Ферари дето правят като хората,ама то там няма на къде,години традиция и успехи не се затриват лесно.Мазерати го обърнаха на евтино Ферари.Ламборгини и то беше взело дало,добре че бяха гюнтерите да го спасят.А наскоро имаше статия за фалита на Бертоне.
Какво повече да кажем.
Коментиран от #16
10:08 01.08.2014
16 Nickname
До коментар #15 от "ярослав станчев":
Какво се опитваш да кажеш?От 5 изречения нямаш нито едно в което да си написал нещо вярно
Коментиран от #17
11:22 01.08.2014
17 ярослав станчев
До коментар #16 от "Nickname":
И кое не е вярно?Че от 20 години рали легендата Ланча,благодарение на Фиат "цъфти и вързва" ли?
Или че Алфа Ромео се сдоби с име на красива,но и "надеждна и продаваема" марка,пак благодарение на Фиат.
Или че Ферари,ако не е великото и окичено със слава име немаше да последва съдбата на Ламборгини.
Или че се хванаха с полузатъналия Крайслер,за да стъпят на американския пазар и то с префасонирани фиати.
Или че Каджива,Бимота,Джилера,Дукати,Мазерати и за капак Бертоне не фалираха и изчезваха по 20 пъти за 20 години,благодарение на великата италианска инженерна мисъл.
С кое не си съгласен?
Коментиран от #18, #19, #22
12:16 01.08.2014
18 Nickname
До коментар #17 от "ярослав станчев":
Нищо не е вярно в това което казваш. Това е твоята представа защото не си запознат с тези марки.Коментиран от #20, #21
12:22 01.08.2014
19 zendera
До коментар #17 от "ярослав станчев":
Прав си,специално Ланча бяха индивидуалисти,особено през 60-70 те години но Фиат сасипа всичко..Коментиран от #23
12:31 01.08.2014
20 ярослав станчев
До коментар #18 от "Nickname":
Щом казваш,значи си по-добре запознат със състоянието на Ланча от Серджо Маркионе.13:21 01.08.2014
21 Никой
До коментар #18 от "Nickname":
Тука няма представи има факти. И най-точните са на колегата, както обясни той. Не разбирам как може да ги опровергаеш.13:41 01.08.2014
22 Nickname
До коментар #17 от "ярослав станчев":
Разбира се че нищо не е вярно в писаниците ти.Мнението ти е на база емоционалното ти състояние и минаващите автомобили покрай теб на улицата.
Не си компетентен да твърдиш кое е "надеждна и продаваема" кое затъва и кое не, защото не си бизнес анализатор, не разполагаш с документи, нямаш отчети, не си техническо лице
Коментиран от #24, #25
16:23 01.08.2014
23 Златин Славчев
До коментар #19 от "zendera":
kakvo zasipaha fiatКоментиран от #35
16:35 01.08.2014
24 Златин Славчев
До коментар #22 от "Nickname":
prav si tuk nikoi ne e kompetenten no sa mnogoznaikovci ni dobrt marka bila bmw za tui ne ostanaha darveta ot teia bmw ta po patishtata16:37 01.08.2014
25 ярослав станчев
До коментар #22 от "Nickname":
Абе човек ти влизал ли си в сайта на Ланча?Там има точно 4 модела коли.Ипсилон,което си чисто Фиат 500 с емблема на Ланча,Тема,която е 1:1 с Крайслер 300,Вояджър,а сети се сам от къде му е името и едната тяхна Делта.И толкова.И ако ми кажеш един модел на Ланча,дето е достигнал популярността на Делта,Дедра и Тема ще се съглася с теб.Ама да ми оспорваш без никакви факти,няма как да стане.Делта,Дедра и Тема бяха върха на Ланча,след тях нищо свястно не е създала фирмата.И то,защото точно Фиат ги изостави на произвола на съдбата.
На времето в рали "Албена" се състезаваха и чужди екипажи.Имах щастието да гледам на живо Ланча Делта HF,мисля че я караше Бертоне,голям звяр беше колата.И като се видя до къде я докараха направо ......
18:21 01.08.2014
26 Златин Славчев
18:36 01.08.2014
27 Златин Славчев
Коментиран от #34
18:37 01.08.2014
28 Златин Славчев
18:38 01.08.2014
29 Златин Славчев
18:41 01.08.2014
30 ярослав станчев
19:29 01.08.2014
31 Пламен Пепелов
До коментар #2 от "Кобрата":
2, ай молим, баш феновете на БМВ и Бенз да не говорят за дизайн , до към 2000г. всички модели са им пълни дървета, качеството е друг въпрос, но и то на моменти е спорен факт, а БМВ 15-тина г. правеха едни и същи на външен вид20:58 01.08.2014
32 кара Лада
21:30 01.08.2014
33 S Doichinov
22:05 01.08.2014
34 Никой
До коментар #27 от "Златин Славчев":
Еднато си е чист Крайслер 300С, а дригото - Фиат 500. Пълни боклуци. Бледа сянка в сравнение с миналото на марката...Коментиран от #36
00:11 02.08.2014
35 zendera
До коментар #23 от "Златин Славчев":
нещо да си чувал за такива уникати като Ланча Фулвиа,Стратос Традале от 70-те,струващи 200-300 хиляди евра...Нищо незнаеш за Лнча,а би трябвало.Пак те питам един тапанарски въпрос-Нещо да си чувал за Фиат Уно Турбо?Имаш ли си на представа как се харчи в Европа?Коментиран от #37
01:01 02.08.2014
36 Златин Славчев
До коментар #34 от "Никой":
starite modeli na lancia s mnogo darveni ne fiat 500 a fiat bravo da badem po tochniКоментиран от #41
02:29 02.08.2014
37 Златин Славчев
До коментар #35 от "zendera":
sigurno si i po malak ot men a na men govorish kav sam bil takiva stari koli ne me interesuvat lanciata ne e poznavam kato marka no modelite im sa krasivi a ot unoto tragna puntoto,mnogo kachestveni i ikonomichni mashinki02:31 02.08.2014
38 Диян Тонов
Коментиран от #39, #40
03:46 02.08.2014
39 Златин Славчев
До коментар #38 от "Диян Тонов":
ne sa se kachvali vav fiat biseri rasiat i az sam imal 2 fiata mn sam dovolen ,2003 punto modela deto e ot 2000 do 2003 i punto evo 2012 mn da sam dovolen09:41 02.08.2014
40 Златин Славчев
До коментар #38 от "Диян Тонов":
na tova ot 2003 sam smenil vazdushen filtar, nakladki, maslo i maslen filtar za 6 godini09:59 02.08.2014
41 Никой
До коментар #36 от "Златин Славчев":
Все тая. Искам да кажа, че в сравнение с това, което правеха в миналото е голямо падение. Политиката на Фиат е да правят едни и същи коли, просто да им сменят външния вид и така да спестяват средства за разработки и да се гаврят така с легендарна марка като Ланчия или Алфа е много, ама много т*по. И то си личи по продажбите. Нищо няма да се промени преди шефът на Фиат си събере партакешите или ги продадат на някой, който знае как трябва да се управляват такива марки. В миналото и Фиат правеха много хубави коли, но нещо се промени. Едва ли си чувал за легенди като Ланчие Стратос или Ланчия 037 - единствената кола със задно победила Ауди Куатро в Б глупа. И разбира се Делта Интеграле, няма смисъл да коментирам колко е легендарна тая кола. А сега какво правят? Ypsilon - Фиат 500, но отпред с лице на ид*от, Delta - по-грозна версия на Фиат Браво и Thema - заблудил се Крайслер с емблема на Ланчия и JTD мотори...Коментиран от #42
11:42 02.08.2014
42 Златин Славчев
До коментар #41 от "Никой":
niama smisal da praviat podobrenia kato te sa dobri vsichkite dizaina e po vajen za nova kolaКоментиран от #43
14:08 02.08.2014
43 Златин Славчев
До коментар #42 от "Златин Славчев":
mn sa skapi teia stari drageli ot 89 godina i iska 4000 lv delta integraleКоментиран от #44
15:24 02.08.2014
44 Никой
До коментар #43 от "Златин Славчев":
4000 за стария "дръгел" Делта Интеграле е безумно малко. Тая кола има много прецизно управление с чудесно шаси и двигателя е доста мошен. Малко нови коли се управляват така добре, камо ли сегашните Ланчии. За кво си мислиш, че e спечелила 46 пъти в WRC. Най-великата рали кола hands down.Коментиран от #45, #46, #47
17:22 02.08.2014
45 Златин Славчев
До коментар #44 от "Никой":
moje da varvi no faca niama kato gledam i niama jelaeshti da ia kupuvat a za cheshene na ezici ima17:29 02.08.2014
46 Златин Славчев
До коментар #44 от "Никой":
180 konq17:30 02.08.2014
47 Златин Славчев
До коментар #44 от "Никой":
Текст към връзкатаКоментиран от #48
17:31 02.08.2014
48 Никой
До коментар #47 от "Златин Славчев":
Тази е много счупена. Личи си че е седяла там 2-3 години и е с най-слабия двигател. По-късните версии са с 210 и 219 к.с. Като всяка Ланчия от това време мисля че има страхотен дизайн, все пак е на Джорджето Джоджаро.Коментиран от #49
19:30 02.08.2014
49 Златин Славчев
До коментар #48 от "Никой":
rabata mi e ne mi haresvaКоментиран от #50
19:45 02.08.2014
50 Никой
До коментар #49 от "Златин Славчев":
Намеил се кой да коментира дизайна на ДжорджетоКоментиран от #51
22:10 02.08.2014
51 Златин Славчев
До коментар #50 от "Никой":
za vremeto si e bilo hubavo sigurno23:19 02.08.2014