Last news in Fakti

11 Август, 2014 10:52 15 629 33

Range Rover Sport SVR победи BMW X6 M

  • range rover-
  • sport-
  • svr-
  • land rover
Компанията Land Rover официално представи най-мощния и бърз модел в своята история. Това е наточената версия Range Rover Sport SVR, информация и снимки за която бяха разпространени в интернет. Публичният дебют на иновацията ще се състои на 14 август по време на конкурса за елегантност в американския град Пебъл Бийч.
 
Наточената версия е оборудвана с петлитров бензинов V-образен осемцилиндров двигател. Моторът е снабден и с механичен компресор. Подобен двигател се използва вече в гамата на Range Rover Sport, но този за версията SVR е форсиран допълнително. Компресорното налягане е увеличено, а електрониката е изцяло препрограмирана.
В резултат на тези промени форсираният осмак вече разполага с мощност от 550 конски сили, а максималният му въртящ момент е 680 Нм. При досегашната най-мощна версия тези показатели бяха 510 к.с. и 625 Нм. Напомпаният двигател на SVR работи съвместно с осемстепенна автоматична скоростна кутия от ZF със съкратени предавателни числа.
 
От компанията заявяват, че времето за реакция на трансмисията при смяна на предавките е значително намалено, като електрониката предвижда 25 различни настройки за адаптация на трансмисията според пътната обстановка и стила на водача. Те се менят в зависимост от работата с педалите на газта и спирачката, както и от страничното ускорение.
От място до 100 км/ч. Range Rover Sport SVR ускорява за 4.5 секунди. Максималната скорост на модела е 260 км/ч. Още преди публичния дебют автомобила направи рекорд на пистата Нюрбургринг и се превърна в най-бързия сериен всъдеход, като изпревари досегашното върхово постижение на BMW X6 M.
 
Най-бързият Range Rover e оборудван със система за постоянно 4х4 предаване, която в зависимост от режима на работа преразпределя въртящия момент между осите до съотношение 50:50. Иначе с помощта на електронно управляема многодискова муфа и централен диференциал мощността може да бъде прехвърлена до 100 % само на един от мостовете.
Автомобилът разполага още с амортисьори с регулируема твърдост, която се изменя сама в зависимост от пътните условия. Водачът може също така да регулира клиренса на автомобила, като той варира от 50 до 235 мм. Система, наречена Terrain Response второ поколение, пък дава възможност за настройка на работата на двигателя, скоростната кутия и окачването в зависимост от пътя.
 
С подготовката на Range Rover Sport SVR се занимава заводското ателие на Jaguar и Land Rover – Special Vehicle Operations. Първите екземпляри ще се появят в дилърските центрове през първата четвърт на 2015 година. В САЩ цената на Range Rover Sport SVR $110 475, а във Великобритания - 93 450 паунда.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Симеон Тасев

    2 8 Отговор
    може и така да е ама надали са били при еднакви условия но както и да е са ще почне една идилия разбираш ли колко били големи ленд

    Коментиран от #2, #3

  • 2 Виктор Георгиев

    5 4 Отговор

    До коментар #1 от "Симеон Тасев":

    izvinqvai ama bmw pravqt suv-ta samo za asvalt :) Land Rover vinagi sa bili golemi
  • 3 M_SUX

    6 5 Отговор

    До коментар #1 от "Симеон Тасев":

    Харесвам немските машини и най-вече Мерцедес , но Ленд Роувър при джиповете няма как да бъдат стигнати особено от онова подобие на джип дето не прилича на нищо. Също и МЛ-а не може да се сравнява с Рейндж Роувър. Единствената машина от Германия която може да окаже някаква конкуренция е Г - клас и то не в ускорение ама в другите дисциплини. Ако се загледате във футболистите по цял свят, актьорите и дори мафиотите, ще видите, че техните предпочитания са насочени към Ленд Роувър. Дори в България ще ви изброя 3-4 личности
    Делян Пеевски - любима марка Рейндж Роувър
    Бойко Борисов - любима марка Рейндж Роувър
    Слави Тривонов - любима марка Рейндж Роувър
    Целия Бенд на Слави са с Рейндж Роувъри -
    Някак си тези хора независимо дали ги харесваме или не, представяте ли си колко селски ще изглеждат с Х5ци и МЛ-и :) Пак казвам харесвам немските коли и особено Бенц, но не мога да си кривя душата.

    Коментиран от #4, #5, #8, #9, #14, #32

  • 4 Никой

    3 3 Отговор

    До коментар #3 от "M_SUX":

    Прав си. Що се отнася до джипове Рейндж Роувър са си в съвсем друга класа. Друг е въпросът, че сегашното X6 M е доста старо, но за джип, който е добър на пътя и извън него - Рейндж

    Коментиран от #6

  • 5 Кольо Фильов

    4 1 Отговор

    До коментар #3 от "M_SUX":

  • 6 Кольо Фильов

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Никой":

  • 7 Кобрата

    4 4 Отговор
    Range Rover е стара марка и правят хубави машини, но ако трябва да избирам между Range Rover или BMW, бих взел баварската машина
  • 8 Симеон Тасев

    2 3 Отговор

    До коментар #3 от "M_SUX":

    знам професорщината няма край така е ленда е марка ама има значение какво кара еди кой и ни най-малко х5 е селска това пъ вече е пълна глупост то не се знае дали имаш кола и дали си виждал бмв и на снимка а говориш за х5 е не е като ленда ама чак селска
  • 9 скар фейс

    1 3 Отговор

    До коментар #3 от "M_SUX":

    G класата може да бъде сравнена само с Defender от марката Land Rover. Това е военна машина, която реално няма работа по цивилните пътища. Друг е въпроса, че са я преонифицирали и за тях. Така стана и с Хамъра, но си отиде безславно, заради огромните му размери, разход и нерентабилност, но това е друга тема... Range е до голяма степен СУВ, макар и доста проходим.
  • 10 Biju Mj

    3 3 Отговор
    pobedi x6m e sled 10 god normalno
  • 11 Vladislav Aprilski

    4 3 Отговор
    land rover други няма в клас suv няма кой да ги бие имат и малки и големи и спортни и високопроходими и лускозни къси дълги бази бензинови дизели абе всичко

    Коментиран от #12

  • 12 Владислав Димитров

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "Vladislav Aprilski":

    Да, и тикач и дърпач и на гайда свирач !
  • 13 galaxy

    1 2 Отговор
    Тая висока селска кола Ровъра никога не може да се сравнява на Нюрбургринг или където и да е другаде с БМВ. Тази статия са празни приказки и евтина реклама. Ровъра е за заможни селяндури да се разкарват на село по калните пътища и росни ливади. Няма никаква аеродинамичност и е като стена срещу вятъра.

    Коментиран от #18, #26

  • 14 Симеон Тасев

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "M_SUX":

    абе ти като гледам пак си твърдиш твойто но нищо както и да е да но някой си отвориш очите за нещата
  • 15 galaxy

    0 1 Отговор
    BMW X6 xDrive50i Porsche Cayenne GTS Range Rover Sport V8 – Supercharged
    Engine V8 V8 V8
    Capacity 4395 4806 4197
    Horsepower 407 405 390
    0-60 MPH 5.4 sec 6.1 sec 7.6 sec
    Speed 155 MPH 157 MPH 140 MPH
    Fuel Consumption 18.17 MPG 15.54 MPG 14.76 MPG
    CO2 Emission 299 g/km 361 g/km 374 g/km
    Dimmensions 192.15/76.35/66.58 in 189.04/75.96/66.94 in 188.50/78.07/71.33 in
    Weight 4983 lbs 5060 lbs 5786 lbs
  • 16 galaxy

    0 1 Отговор
    Winner: BMW X6

    Diesel Engines

    BMW X6 xDrive30d Porsche Cayenne Range Rover Sport TDV6
    Engine R6 No Diesel V6
    Capacity 2993 2720
    Horsepower 235 190
    0-60 MPH 8.0 sec 12.7 sec
    Fuel Consumption 28.62 MPG 23.70 MPG
    CO2 Emission 217 g/km 265 g/km
    Dimmensions 192.15/76.35/66.58 in 188.50/78.07/71.33 in
    Weight 4730 lbs 5566 lbs
  • 17 galaxy

    0 1 Отговор
    http://www.bmwblog.com/2008/01/21/bmw-x6-vs-porsche-cayenne-vs-range-rover-sport/
  • 18 Кольо Фильов

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "galaxy":

    мислиш ли

    Коментиран от #19, #20, #22, #23, #24

  • 19 galaxy

    0 2 Отговор

    До коментар #18 от "Кольо Фильов":

    Гледам, вече е измислено. Какво му трябва на един щастлив селянин? -Разбира се: - Ровер

    http://www.bmwblog.com/2008/01/21/bmw-x6-vs-porsche-cayenne-vs-range-rover-sport/

    Коментиран от #21

  • 20 galaxy

    0 2 Отговор

    До коментар #18 от "Кольо Фильов":

    http://www.bmwblog.com/2008/01/21/bmw-x6-vs-porsche-cayenne-vs-range-rover-sport/
  • 21 Кольо Фильов

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "galaxy":

    Кой ти дава право така да обиждаш хората?
    Селяни , граждани , всеки може да си кара каквото иска
  • 22 galaxy

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Кольо Фильов":

    http://www.bmwblog.com/2008/01/21/bmw-x6-vs-porsche-cayenne-vs-range-rover-sport/
  • 23 galaxy

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Кольо Фильов":

    http://www.bmwblog.com/2008/01/21/bmw-x6-vs-porsche-cayenne-vs-range-rover-sport/
  • 24 galaxy

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Кольо Фильов":

    http://www.bmwblog.com/2008/01/21/bmw-x6-vs-porsche-cayenne-vs-range-rover-sport/
  • 25 S Doichinov

    0 1 Отговор
    Джипката е жестока.Не знам каква аеродинамика има но щом бяга x6m. Това говори много.На лукс няма кой да го бие в този клас.На дизайн другите марки изглеждат смешни в сравнение с Рейнджа от снимките.Тоя galaxy пуска само материали от бмвблог.Какво мислиш,че ще пише там?Гледам цените накрая(не,че ще си го купя някога)но пак гадните американци го взимат на половин цена.Лошо им е.Сега очаквам до седмица след излизането и да се движат в бг.Поне няколко
  • 26 Нен Нен

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "galaxy":

    Мисля си, че не знаеш какво е Range Rover и го бъркаш с БМВ, 100% съм сигурен, че никога не си се возил в Range Rover дори от 80-те , и защо говориш за нюрбургринг, това са джипове, на истинските джипове приоритетът не трябва да им е скоростта, така както обиждаш, и си личи, че избиваш комплекси .

    Коментиран от #28

  • 27 триста итридесети

    4 0 Отговор
    Голям смях !!!!!!!!!!!!
    5 литра турбиниран 8 цилиндрово прасе, се измъква на една хилядна от 3 литров дизел, за около 10 пъти повече пари.
    Няма да го бъде ровера помнете ми думата.
  • 28 galaxy

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Нен Нен":

    Ровъра е добър за офроуд, но е прекалено скъп за да го караш из ливадите. Но за скорост и пътно поведение не е по-добър от БМВ, Порше и останалите немски. За всеки влак си има пътници.
  • 29 Evgeni Popov

    0 0 Отговор
    абе, Тасев ти си можел и да пишеш!Аз сега разбирам тая работа,браво не било чак толкова трудно а?

    Коментиран от #30

  • 30 Монго

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Evgeni Popov":

    Сигурен ли си? "абе ти като гледам пак си твърдиш твойто но нищо както и да е да но някой си отвориш очите за нещата"...да направя разбор -цитат на Тасев. А сега ти ми кажи колко грешки виждаш? Да видим, абе- това се пише разделено и с главна буква, твойто-твоЕто, да но-предполгам, че е дано, някой си отвориш очите-това не подлежи на обяснение...
    И за да не съм "спам", ще добавя, че ако имах парите, бих предпочел Х6 /въпрос на вкус/

    Коментиран от #31

  • 31 galaxy

    1 2 Отговор

    До коментар #30 от "Монго":

  • 32 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "M_SUX":

    G klasa kolega
  • 33 Autohouse Randm

    0 0 Отговор
    nali znaete che tova ne e Defender.chista parketka e .ne viarvam da mine niakade kadeto X5 nemoje