Last news in Fakti

21 Август, 2014 10:09 42 973 72

Автомобилите с най-удобни седалки

  • седалки-
  • автомобили

 

Агенцията J.D. Power and Associates направи поредното си интересно проучване по темата за автомобилите, което този път засяга автомобилните кресла. Експертите съставиха ранглиста на колите с най-удобни седалки, като резултатите са от анкета, направена сред 86 000 водачи на моторни превозни средства.
 
Изследването е направено през периода февруари - май 2014-а, като експертите са попитали 86000 собственици на нови автомобили за проблемите със седалките на техните коли, които са възникнали в първите 90 дни от покупката на колата. Проучването показва, че най-добрите автомобилни седалки са тези на Ford C-Max, като в тройката влизат още Hyundai Elantra и Porsche Panamera.
 
Най-неудачните седалки са тези на японските Honda Pilot, Toyota Sequoia и Toyota 4Runner. Още нещо любопитно от изследването е, че собствениците на автомобили с три реда седалки, ползват допълнителните кресла в багажника поне веднъж месечно. Ето и класирането на моделите с най-удобни седалки, като в скоби е показан производителят на креслата.


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ицо

    4 2 Отговор
    Форд действително имат много удобни седалки. Виж баварците правят коли, ама седалките им са гола вода.

    Коментиран от #18

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Иван

    8 2 Отговор
    Най-удобни са седалките на Москвич 2141.
  • 4 Едикой си

    4 1 Отговор
    Признавам си че в повечето автомобили не съм се качвал , НО
    Хюндай - елантра..... you got to be kidding me!~!?!@!?
    Тази класация за пореден път доказва че този вид замервания са абсолютна измислица....
  • 5 DB9

    2 4 Отговор
    Става въпрос за Щатският пазар.

    Европейските автомобили са далеч по комфортни и удобни от тези тойлетни.
  • 6 Георги

    5 0 Отговор
    Такова проучване може да е вярно и интересно ако е сред поне по един модел от автомобилна марка. Липсват стотици марки и се губи смисъла.
  • 7 Julio

    3 0 Отговор
    Класацията е и изненадваща и не е... В действителност за да направиш хубави седалки не е необходимо колата да струва непременно над 30-40 хил.долара. Достатъчно е в компанията да има истински дизайнер по тая част и да сложиш сравнително прилични материали което за Щатите си значи твърдо кожа...
  • 8 май не е така

    5 1 Отговор
    Toyota Sequoia и Toyota Tundra имат еднакви седалки. Как едната е на 15то а другата на 20то място?

    Коментиран от #9

  • 9 Доктора

    2 3 Отговор

    До коментар #8 от "май не е така":

    виж, че са на различни производители бе всезнайкооо
  • 10 май не е така

    5 0 Отговор
    Виждам!
    виж и ти
    и двата модела могат да се поръчат с каквито седалки ти харесват
    (за предните седалки говоря). Така че и двата модела са еднакви
  • 11 Рашко Ломския

    2 1 Отговор
    Изключително много ме съмнява тази класация, Като съм виждал седалките на Бентли и Ролс Ройс, возил съм се в S-klas , както и във Форд С-макс. И трябва да ви кажа, че не знам от седалките ли е? От окачването ли е? Но пътуването с Мерцедеса е удоволствие и много по-голямо удобство от Форда.
  • 12 baldi

    3 1 Отговор
    В тази класация е пропуснат автомобил като ситроен с6
  • 13 PROFESIONALISTA

    5 5 Отговор
    Забележете, това са впечатления само от първите 90 дни!!! А какво става после? След 1 година седалките на Форд, Рено или Фиат започват да омекват и се разплуват, след още година две дунапрена вече е наполовина изронен, след още 1-2 има и скъсани шевове и щръкнали арматури....
    Истински здрави седалки и издтъжливи във времето имат МЕРЦЕДЕС , ЛЕКСУС И някой АУДИТА И БМВ-ТА... Говорим за седалка, която е разтривана от дебели задн-ци поне 4-500 хил. км.... До тогава цялото рено или форд да са отищли на боклука. А за първите 90 дни каквото и да се каже, ще е субективно. Защо не кажат например останалите, дето не са доволни от седалките на колите си, от какво точно се оплакват? Какво може да и стане на една седалка за 90 дни, пък ако ще и 300 кила з-к да седи по 24 часа на нея?

    Коментиран от #14, #15

  • 14 инж. Денчев

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "PROFESIONALISTA":

    Въпросът е не какво ще стане на седалката. Никой на запад не го е.е какво става със седалката, защото к7ато се скъса и си взима нова, или пък направо сменя колата. Въпросът е колко са удобни като регулировки ергономичност. Дао колко изморяват гърба при продължително каране и разни такива.
  • 15 Златин Славчев

    0 7 Отговор

    До коментар #13 от "PROFESIONALISTA":

    ne sam se kachval v bmw s odobni sedalki mai sedmicata sa sas odobni no ne sam se kachval drugite bmw ta sa sas mega tvardite sedalki
  • 16 Бай

    2 3 Отговор
    Най-удобни седалки имат френските коли и по-високите класове немски. В Ситроена съм седял по 8 часа без да се схвана или да
    ме заболи нещо. Ако има и хидравлично окачване кефа е върховен. От едно време се знае, че френските коли са комфортни. S - класата също е със хубави седалки.
  • 17 лимонад

    1 2 Отговор
    това с форда на 1во място - вярно си е майтап.
  • 18 Никой

    0 3 Отговор

    До коментар #1 от "Ицо":

    Седалките на БМВ-тата са предимно по-спортни, за да те държат стабилен в завоите. Иначе тези продължават да ръсят некомпетентни проучвания, защото никъде не виждам Мерцедес или Волво...
  • 19 Златин Славчев

    0 3 Отговор
    fiata mk 2 kata mi imashe mn odobni sedalki za san ot po novata evoto sa tvardi ama te veche po evro standart gi praviat
  • 20 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно

    5 2 Отговор
    Абе Лададжиите, Лада що не е в класацията А, да, сетих се, щото класацията е за автомобили
  • 21 босия

    3 0 Отговор
    Хейтърчета нещо не сте разбрали или не можете да четете.Тази класация е за САЩ не за Европа.Боли ги г.за американците .че някакви хейтърчета от Тамбукту .че не им харесва класацията. Вие някога качвали ли сте в кола произведена в Америка или за Америка.Тези коли нямат нищо общо като модел и класа с тези които се произвеждат в Европа.
  • 22 Нен Нен

    3 3 Отговор
    То като е само за американския пазар и няма Ситроен смисъла на класацията се губи .
  • 23 гост

    2 1 Отговор
    Пише се "удобни" не "одобни".
  • 24 Да го духат комплексарчетата

    2 6 Отговор
    Ей хейтъри,колкото и да давате минуси,тъпотата и незнанието Ви не е оправдание,от както се правят коли се знае,че французите са едни от най-добрите в комфорта на салоните и в някои други неща.

    Коментиран от #25

  • 25 Бай Иван

    1 3 Отговор

    До коментар #24 от "Да го духат комплексарчетата":

    Французите са най добри във с..рките! А да и във франзелите! За коли не знам , те произвеждат ли изобщо коли? А да май правят Рено, но то се римува с лай...о. Французите не могат да правят добри коли!!!

    Коментиран от #27, #30

  • 26 Ваньо

    2 0 Отговор
    Не знам защо, но напоследък седалките на колите са твърди като пейки, особено кожените

    Коментиран от #29

  • 27 Pesho

    7 0 Отговор

    До коментар #25 от "Бай Иван":

    Такива злобни коментари относно френските коли по принцип са творение на хора каращи немски кенефи,возещи като каруци.

    Коментиран от #31

  • 28 Frenchhhhh

    2 2 Отговор
    до коментар “24" :
    това е най-доброто като комфорт
    http://ipocars.com/imgs/a/b/n/c/d/citroen__citroen_xm_3_0_v6_exclusive_leather_seat_heater_2000_2_lgw.jpg
  • 29 Златин Славчев

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "Ваньо":

    evro standart
  • 30 Никой

    0 3 Отговор

    До коментар #25 от "Бай Иван":

    Возил ли си се в най-новото с5? Очевидно не.

    Коментиран от #37

  • 31 Никой

    1 3 Отговор

    До коментар #27 от "Pesho":

    Немските "кенефи" возят така, защото има и нещо наречено повведение на пътя. Научи поне нещо за колите преди да пишеш и не поставяй всички коли като Е и S класи под този знаменател, защото си нямаш ни най-малка представа какво говориш. Карам немска кола, но харесвам френските от високия клас- С5, DS и така нататък, но от коментари като твоя направо ми се повдига. Спри да се возиш и започни да караш.

    Коментиран от #32

  • 32 Златин Славчев

    0 3 Отговор

    До коментар #31 от "Никой":

    haresvash frenski pak kazvash che fiat ne stava :D :D

    Коментиран от #33, #34

  • 33 Autohouse Randm

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "Златин Славчев":

    frenskiat avtomobil e klasi nad fiat
  • 34 Пакман

    2 0 Отговор

    До коментар #32 от "Златин Славчев":

    фиат не беше ли италианска

    Коментиран от #36

  • 35 Бай

    2 1 Отговор
    Не случайно Мерцедес са слагали сфери по лиценз на Ситроен. Ама те са информирани за разлика от теб.
    Сега видях една обява в Мобиле-то на Шевролет със седалки като кресла - с бежова кожа. Значи и Американците си правят къде-къде по-луксозни возила и много ги боли за някви Европейски дрънгели

    Коментиран от #38

  • 36 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Пакман":

    tochno taka
  • 37 Бай Иван

    2 1 Отговор

    До коментар #30 от "Никой":

    На новото С5. Чак пък да е ново не е, но , щом за теб е ново това дърто возило което също вози като каруца добре! Ситроен са доста глупави автомобили. Всички важни елементи като управление, спирачки и окачване разчитата на една нещастна помпа която като откаже и става голям майтап, не ,че не се е случвало.Смешни автомобили са френките за мен!

    Коментиран от #40, #51

  • 38 Бай Иван

    1 2 Отговор

    До коментар #35 от "Бай":

    Бай , не пиши глупости! Знаеш ли Мерцедес колко преди Ситроен са започнали да използват сферите?
  • 39 ...

    2 2 Отговор
    Доста хора тук/Бай Иван/ и в много други форуми пишат глупости и се излагат със своето невежество. Аман от разбирачи по всякакви въпроси.
  • 40 Ваньо

    0 2 Отговор

    До коментар #37 от "Бай Иван":

    При С5 окачването и спирачките не са на една и съща помпа. Карам Ксантия и съм имал други проблеми, но с хидравличното окачване - не.

    Коментиран от #50

  • 41 ssss

    1 2 Отговор
    Колите направени за масова употреба демек без лимузините и Сув са едни и същи кенефи имам и френски и немски кошник. Голфу ми е 05 г и вози много дървено чак не мога да повярвам за кола 05 г как може да вози така. Реното ми е 2000г и вози къде къде по - хубаво и двете са бензин 1,6 16в и пак мисля че френския двигател по - нищо не отстъпва. Ако се оръсиш една кошница пари за Ауди а6 нагоре или МВ много ясно че ще има разлика ама кеш трябва :)

    Коментиран от #42, #44, #45, #46, #47, #48

  • 42 Златин Славчев

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "ssss":

    kolko lev ti triabva za a 6 -2000 godina -2000 lv

    Коментиран от #43

  • 43 ssss

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "Златин Славчев":

    Предпочитам по-нова кола с запазен салон и оригинална боя от колкото ауди 2000 г ще ми се съдера джоба от сервизи извинявай нито мога да го стегана нито да го поддържам. За 2000 лв ще толкова и кола ако говорим за Ауди 05 г трябват поне 14000 лв
  • 44 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "ssss":

    http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11386506187055603&slink=7ave5b takava
  • 45 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "ssss":

    Текст към връзката
  • 46 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "ssss":

    11,12 bona lesno e da se vzeme skapa i e podrajkata kaskota i prochie pak shte ti zadere garba
  • 47 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "ssss":

    ne izglejdat zle karal sam takava
  • 48 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "ssss":

    Текст към връзката
  • 49 ssss

    0 0 Отговор
    Около 3000 лв е обслужването дебела работа иначе изглежда много добре с двата ауспуха много ме радва ама с една заплата не става.

    Коментиран от #54

  • 50 Бай Иван

    1 2 Отговор

    До коментар #40 от "Ваньо":

    Вземи и ти и онзи гостенин под теб се ограмотете малко и тогава пишете .Точно скапаното С5 е с обща помпа както и предишните которници на Ситроен.Тази марка никога не е имала качествени автомобили освен онзи смешен модел наречен Дьо Шево който по ирония на съдбата стана известен със спартанското си оборудване и филмите на Луи дьо Фюнес.!
  • 51 Никой

    2 2 Отговор

    До коментар #37 от "Бай Иван":

    Говоря за С5 от 2010, а не за предното.Повози се на здраво такова па после коментирай.

    Коментиран от #56

  • 52 Никой

    2 2 Отговор
    Не мога да ги разбера хората, които казват "За толкова нова кола, не мога да повярвам, че вози толкова твърдо". Ами то и ново Ферари и Ламбо возят твърдо но не това им е целта. Тоя взел да се вайка как Голфа му возел твърдо и ми го сравнява с Реното му, което като види някой по-остър завой и се подмокря Търсите комфорт не където трябва. Колкото до Бай Ванката първо да се образова и да почете за първият DS и каква кола е бил.Сложните коли няма как да са прословуто надеждни. Да не говорим за новите Мерцедеси, които като решат да легнат и ако си завил направо си обръщат калниците

    Коментиран от #53, #57

  • 53 Златин Славчев

    1 1 Отговор

    До коментар #52 от "Никой":

    normalno ferari i lambo da voziat tvardo nali sa sas sportno okachvane nie govorim za komfort za ejedneven avtomobil

    Коментиран от #55

  • 54 Златин Славчев

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "ssss":

    sled dve godini shte i padne dvoino cenata i togava shte si ia vzemesh
  • 55 Никой

    1 2 Отговор

    До коментар #53 от "Златин Славчев":

    Пак същото. Като искате комфорт си има Пасат има си и Фаетон. Не може да търсите комфорт в такава нискобюджетна кола, която освен това е направена за хора, които се радват повече на управлението отколкото да им е меко.
  • 56 Бай Иван

    0 2 Отговор

    До коментар #51 от "Никой":

    Ти возил ли си се на такова?
  • 57 Бай Иван

    0 3 Отговор

    До коментар #52 от "Никой":

    Ходи си забий един партизански куршум в главата.Най мразя хора които хабер си нямат от автомобили да поучават другите!

    Коментиран от #58, #59, #66

  • 58 бай Хой

    4 2 Отговор

    До коментар #57 от "Бай Иван":

    Застани до него та , партизанския куршум да те свали и тебе , че ти си най - големия прошлек , теоритик !!! Спри да четеш и да слушаш кой какво ти казва , а се повози малко на някоя чужда С5 или която и да е Френска кола с топки . Направи си собствено мнение . Тогава може и да разбереш каква е разликата от псуване и правене на секс , демек теория и практика ...
  • 59 Рашан

    4 1 Отговор

    До коментар #57 от "Бай Иван":

    Ами, ти също си нямаш грам хабер, но и ти коментираш, тогава и за теб ще трябва една партизанска съчма...

    Коментиран от #63, #64

  • 60 Бай

    4 2 Отговор
    Ей пак голяма препирня настана...ами то когато колата се поддържа, няма какво да й стане ни на помпа, ни на спирачки, ни хидравлика...Бай Иване, моля те аз тебе, не пиши глупости. Това, че не харесваш френски автомобили, няма нищо общо с тяхното качество. Личи си кой няма хабер от автомобили.
  • 61 Венелин

    0 1 Отговор
    Нали се сещате, че БМВ и Мерцедес ги няма. И други марки де, но това е фрапиращо - двете най-големи марки са с най неудобни седалки. Странно за какво ги купуват хората, та не си купят Форд?

    Коментиран от #62

  • 62 Златин Славчев

    0 2 Отговор

    До коментар #61 от "Венелин":

    zashtoto horata sa komplexari zashto se totairat edin ot drug vsichki bmw naistina imat mnogo ne odobni tvardi sedalki za mercedesite ne pomnia veche

    Коментиран от #65, #67, #68

  • 63 Бай Иван

    0 2 Отговор

    До коментар #59 от "Рашан ":

    аз поне нещо коментирам а ти дори и това не правиш а само ръсиш мозък и раздаваш акъл.
    Докато има немски качествени автомобили едва ли ,ще се занимавам с френски .
  • 64 Бай Иван

    0 3 Отговор

    До коментар #59 от "Рашан ":

    Японците също правят много добри автомобили..Качествени двигатели и здрава ходова част.
  • 65 Autohouse Randm

    2 0 Отговор

    До коментар #62 от "Златин Славчев":

    veroiatno vizirash niakoe staro BMW.Mercedes sashto imat udobni sedalki.za men nai neudobnite sedalki sa na Opel Astra.tvardi i neudobni.
  • 66 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #57 от "Бай Иван":

    Да, карал съм такова и мога да заявя, че е най-удобната кола до която съм се докосвал. Не е стабилна в завоите като е46 или Б5, но преди да ми говориш глупости се замисли кой нищо не разбира от автомобили и хвали сляпо само определени. Фен съм на немските, но не мога да си кривя душата, когато съм карал и добри френски, за разлика от теб, който си избива комплексите тука и се мисли за голямата работа.
  • 67 Никой

    2 2 Отговор

    До коментар #62 от "Златин Славчев":

    Един автомобил е много повече от седалки. Освен това твърдите седалки те държат стабилен в остри завои.
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 ЛУД

    0 3 Отговор

    До коментар #68 от "ВИП АМГ":

    Хахаха сложил си снимката на Златистия...сега само сложи и на Бай Иван и те признавам за откачен...

    Коментиран от #70

  • 70 Autohouse Randm

    1 1 Отговор

    До коментар #69 от "ЛУД":

    sega koi koi e ne stava iasno no i dvamata sa na edin akal

    Коментиран от #71

  • 71 Златин Славчев

    0 2 Отговор

    До коментар #70 от "Autohouse Randm":

    ti si sas 4 te profila

    Коментиран от #72

  • 72 Autohouse Randm

    0 1 Отговор

    До коментар #71 от "Златин Славчев":

    ti pishesh i ot скар
    фейс