5 Септември, 2014 10:40, обновена 5 Септември, 2014 10:42 18 951 38

Toyota връща Land Cruiser 70 на конвейера

  • toyota-
  • land cruiser-
  • j70

Производството на култовата серия J70 на Land Cruiser от 1984 г. ще бъде възобновено, обявиха от Toyota. Легендарният всъдеход се ползва с огромна популярност сред пътешественици и почитатели на офроуда. Моделът ще се сглобява в продължение на една година и ще се продава само в Япония.

В конструкцията на добрата стара J70-ка няма да бъдат правени изменения. Автомобилът ще се оборудва с механична трансмисия, двойно предаване с ръчно включване и блокаж на задния мост. Двигателят обаче ще бъде съвременен. Донор на бензиновия V6 с обем 4.0 литра и мощност 230 к.с. е Land Cruiser Prado.

От Toyota планират да продадат не повече от 200 бройки от класическия всъдеход. Според британското сп. Autocar възроденият Land Cruiser 70 ще струва около 3.6 млн. йени (приблизително 26 500 евро).


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 KOGEL

    1 15 Отговор
    Това е стъпка назад за марката...кой ще даде 26 500 евро за модел от 84-та, като за тези пари можеш да си вземеш много по-нов модел кола?

    Коментиран от #3, #5, #8

  • 2 Offroad

    13 2 Отговор
    Ще ги даде почитател на офроуда, който знае какво взема. Много са малко даже бройките... Ако сложат и един твърд блокаж на задния мост ще стане супер!
  • 3 гост

    5 3 Отговор

    До коментар #1 от "KOGEL ":

    като например Х5 с двигател реактивен :)
  • 4 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ

    8 7 Отговор
    Японската школа пак мачка немските щайги

    Коментиран от #9

  • 5 Дошo

    15 1 Отговор

    До коментар #1 от "KOGEL ":

    Каква стъпка назад бе пич?Това се прави заради феновете на тези машини.Да не мислиш, че всички са доволни от това, в което се превърна този клас автомобили?Лъскави тюленчета които да те возят до кафето и до мола.С такива машини се кръстосват планини не се ходи по асфалта до ски курорта.Където спират днешните дизайнерски измишльотини от там тръгват спартанците като тази машина.Мерцедес ей така от нищо ли удължават производството на G клас според теб?Мицубиши за кеф ли произвеждаше успоредно с новия модел Паджеро и стария?Не!Правят го защото има клиенти, които го искат!Аз ако мога да си купя такъв офроудър няма и да се замисля.Ще бродя из Балкана целогодишно!

    Коментиран от #16, #22, #25

  • 6 джорджо

    6 1 Отговор
    Че, кога е бил спиран от производство този модел? В Арабските страни, Африка и Австралия е един от основните модели на Тойота. Дори го има и V8 турбо дизел от Ленд Круизер 200.

    Коментиран от #7

  • 7 stenly

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "джорджо":

    Прав си, изобщо не е спиран и пред Тойота Варна имаше дълго време една мострена 70-ка на цена около 65 000лв оборудвана с офроуд пакет.
  • 8 Ivo Angelov

    10 1 Отговор

    До коментар #1 от "KOGEL ":

    Един от най-успешните джипове в автомобилостроенето!
    Сега е века в които се търсят качествени продукти. Този ход е много добър за Тойота!!!
  • 9 Autohouse Randm

    4 6 Отговор

    До коментар #4 от "ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ":

    che tozi model e zdrav i prohodim niama dve mnenia po vaprosa no mai si zabravil G klasa a?

    Коментиран от #11

  • 10 xyz

    3 1 Отговор
    Ако някой не е запознат с Ленд Круизера и Бронкото на Icon, да се поразрови в мрежата, страхотни са.
  • 11 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ

    0 5 Отговор

    До коментар #9 от "Autohouse Randm":

    Без немски кашони моля, Нисан Джук съчетава проходимост и здравина

    Коментиран от #12, #19, #20

  • 12 Autohouse Randm

    0 3 Отговор

    До коментар #11 от "ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ":

    ti sam nesi viarvash
  • 13 BENZ

    3 3 Отговор
    НЕ ПО-ДОБРО ОТ G КЛАСАТА НЕ МЕРЦЕДЕС ! Вече 40 години е на конвейра

    Коментиран от #21

  • 14 Странно

    3 1 Отговор
    200 бройки? Що за производство е това? Че те не могат да си избият дори разходите за пренастройка на поточните линии... Ако има търсене (което явно е факт) - защо не поне 10000, вкл. за износ?

    Коментиран от #24

  • 15 Phil M

    2 1 Отговор
    ne e losh no samo za offroad
  • 16 zendera

    7 1 Отговор

    До коментар #5 от "Дошo":

    Едва ли може да се каже по-точно!!!Изненадан съм,но сме на едно мнение за паркетниците...
  • 17 мануел апостолов

    2 1 Отговор
    Tazi jipka mi e slabost.imah takava predi 4 godini za lov i oshte boleduvam po neia.prodadoh ia i sgreshih.
  • 18 Никой

    2 1 Отговор
    Добре правят.
  • 19 Владислав Димитров

    3 2 Отговор

    До коментар #11 от "ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ":

    Вземи се скрий, някъде с тоя твой уродец, Нисан-Джука !
  • 20 мануел апостолов

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ":

    tozi parketnik koito hvalish e mnogo grozen.
  • 21 Autohouse Randm

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "BENZ":

  • 22 кара Лада

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Дошo":

    Не може по добре да се каже!
  • 23 Dani

    2 4 Отговор
    Lada Niva za gorata e nai dobra i s evtini chasti.za lovci i ribari e ekstra.
  • 24 Дошо

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "Странно":

    Други источници твърдят, че производството ще бъде 200 броя на месец.Вероятно тук нещо са недоразбрали

    Коментиран от #27

  • 25 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "Дошo":

    Що ве вземи си Фероза или Витара. Евтини са и ловците ги ползват - значи стават. Горят малко. Като за теб.
  • 26 Турбото

    1 1 Отговор
    Land Cruiser 70 - джип на всички времена и народи
  • 27 Владислав Димитров

    2 1 Отговор

    До коментар #24 от "Дошо":

    Няма никаква грешка ! Това е спец-версия във връзка с 30-годишния юбилей на TLC-70 . Предполага се, че японската компания ще получава около 200 поръчки за прозводството на класическия всъдеход, ежемесечно в течение на една година .
    П.С. Не знам от къде са преписали статията, но доста са я окастрили.

    Коментиран от #29

  • 28 Shmeker

    0 2 Отговор
    Всъщност някои от т.н. паркетници също могат да вършат работа. Стига да имат гуми с голям грайфер като за офроуд, но някои наистина не могат. Не ги подценявайте толкова.
  • 29 Дошо

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "Владислав Димитров":

    Ама нали и аз това казвам!?200 броя на месец, не 200броя общо произведени.

    Коментиран от #30

  • 30 Владислав Димитров

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "Дошо":

    Ок, прав си, просто малко невнимателно съм прочел коментара ти и се е получило така, че аз повтарям твоите думи.
  • 31 Хрисофор Карамфилов

    1 1 Отговор
    Доброто позабравено старо,един джип оре наѝ-добре когато спре да ти пука за него.
  • 32 Симеон Тасев

    0 4 Отговор
    Toyota ТА ТОВА МАРКА ЛИ Е АКО ИСКАШ ДЖИП СИ ВЗЕМИ ЛЕНД ДИФЕНДЪР ИЛИ РЕЙНДЖ ИЛИ Х5 АМА Toyota НАПРАВО СИ Е ШЕГА

    Коментиран от #35, #37

  • 33 Симеон Тасев

    0 3 Отговор
  • 34 Марко Тотев

    3 0 Отговор
    А ве Моньо, оти дойде тук и се и..ра на метеното !?
  • 35 Autohouse Randm

    2 0 Отговор

    До коментар #32 от "Симеон Тасев":

    Toyota e mnogo dobra marka poviarvai mi
  • 36 Мони НСА

    0 0 Отговор
  • 37 Doom

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Симеон Тасев":

    Tam ot kadeto moga da mina s toyotata s x5 cata shte izlezesh samo s agloshlaifa
  • 38 Ичиргу боила

    0 1 Отговор
    Тойота. Много са добри. Но цените и на нови и на стари са не хуманно високи. Излиза че само хора с голям жизнен стандарт могат да ги карат. Арабските държави много вдигат цената. Те плащат свирепи пари за нови и за стари. Друг е въпросът че мерцедес и Тойота са марки които продават заради логото. Реално тлк70 струва нов не повече от 5000 Евро. Останалото до 50000 Евро е маркетинг.