Един интересен епизод на Head 2 Head показва каква е разликата в линейно ускорение на едни от най-расовите суперкари в света. Големият отсъстващ тук е марката Ferrari, но въпреки това един срещу друг се изправят флагманите на Bugatti, Lamborghini, McLaren и опитващият да се намести сред големите Lexus.
Различни по цилиндри двигатели, с различна мощ и разположение, както и с различни задвижващи колела (без предно, естествено). Всички обаче претендиращи да са много бързи. Дали вездесъщият Veyron отново ще постави всички на колене и логичното подреждане ще се запази или пък ще има изненади, вижте.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shakata
Коментиран от #2, #6, #9, #10, #11
09:58 15.09.2014
2 drdrdr
До коментар #1 от "Shakata":
Тия от Лексус не мерят, мерят тия от Head 2 Head.10:16 15.09.2014
3 ?????????
10:22 15.09.2014
4 Веско
Коментиран от #22
10:30 15.09.2014
5 nikito_blend
Коментиран от #7
10:31 15.09.2014
6 Dude
До коментар #1 от "Shakata":
Shakata ти си поредния промит, неинформиран мозак.... VAG произвежда много читави неща в момента но точно това Buggati остаря и бива наказвано от P1, La Ferrari и One:1. Това са 3 модела на коли, които са не само по бързи в права линия но и като се появят завои.10:31 15.09.2014
7 Dump
До коментар #5 от "nikito_blend":
Незнам дали шаката е ограничен, но ти явно си, защото представител на Лексус има. Пише го дори и в заглавието.10:34 15.09.2014
8 xaxaxa
10:41 15.09.2014
9 Дошo
До коментар #1 от "Shakata":
Вейрона като тръгне по завоите и отзад LFA ще му присветва да се свие, че го бави.Коментиран от #18
10:43 15.09.2014
10 Дошo
До коментар #1 от "Shakata":
Виж къде е LFA на Нюрбургринг и къде Авентадора и тогава дрънкай.На хипопотама Вейрон ВАГените ги е срам да му кажат времето там
10:45 15.09.2014
11 Дошo
До коментар #1 от "Shakata":
Виж къде е LFA на Нюрбургринг и къде Авентадора и тогава дрънкай.На хипопотама Вейрон ВАГените ги е срам да му кажат времето там
10:45 15.09.2014
12 Симеон Тасев
10:57 15.09.2014
13 Име:
Коментиран от #16
11:02 15.09.2014
14 Kibik
Коментиран от #17
11:08 15.09.2014
15 Кобрата
Коментиран от #20
11:10 15.09.2014
16 Maurice
До коментар #13 от "Име:":
Добре де, тук се говори и се тества драг! Никъде не споменават, че Вейрона е по-добър от другите на писта със завои. Освен това Агера, Ле Фекали и Р1 не могат да се мерят на 1/4 миля с 1200 к.с. Суперспорт. Според зависи от конкретната писта, си има подходящи коли. Дали Ла Фекали ще бие по завоите едно Polo R WRC........ на снежната писта в Швеция? Или дали може да бие един картинг с 50к.с. на писта за картинг с 30 метрови прави? Не ставайте смешни. Вейрон не е пистов автомобил и създаването му е нямало тази цел. Колкото до великите пистаци Агера, Р1, 918 и прочие, дали ще държат темпо с една кола от DTM? Всяка една стокова кола е шитня в сравнение с доработените. И стига сте плюли по Вейрон, тъй като с една Корса 1.0 мога да бия всеки хипер кар на пресечена местност по язовири и гори, но това не значи, че ги прави смешни..... каквито сте вие опитвайки се да изтъкнете предимства на другите коли пред Вейрон.Коментиран от #28
12:53 15.09.2014
17 Maurice
До коментар #14 от "Kibik":
Карай си тогава Хондата CRX13:02 15.09.2014
18 Maurice
До коментар #9 от "Дошo":
А ако един Radical SR8 LM тръгне след LFA, какво трябва да се случи? Ами ако е Zonda R? Даже новия GT-R наказва яко Лексъса. И какво от това, питам аз и отговор не искам!13:07 15.09.2014
19 опонент
без коментар- физиката е господар навсякъде , тук беше по права линия . ами ако е на спъната писта?? приемете го братя и сестри : има завои навсякъде . както каза някой преди -пагани смазва тлъстия вейрон на пистата. той може би знае и за уестфийлд -една малка количка която можете си зглобите в задния двор къса пагани на писта
http://www.youtube.com/watch?v=nVL9lAwNaz0
жалко че вече не правят леки коли...
14:01 15.09.2014
20 Негрон Джеймс
До коментар #15 от "Кобрата":
Как тактично само игнорира японката. Еваларката.15:22 15.09.2014
21 ддд
само питам, за да знам друг път в колко часа да дойда ?
16:35 15.09.2014
22 ддд
До коментар #4 от "Веско":
и пак ли изоставахте с програмата, като последните няколко пъти ?само питам, за да знам друг път в колко часа да дойда ?
16:38 15.09.2014
23 123,300
16:59 15.09.2014
24 123,300
17:02 15.09.2014
25 Нема Бира
17:07 15.09.2014
26 Xterminatorable .
Коментиран от #29, #31, #32, #38
17:26 15.09.2014
27 straus
18:05 15.09.2014
28 Гошко
До коментар #16 от "Maurice":
16 цилиндъра, а литрите са 8. То ако беше лесно всчики (или поне повечето) щяха да правят такива двигатели и коли. Само радиаторите в тази кола са 15 на брой, всички ръчна изработка.19:33 15.09.2014
29 ха ха
До коментар #26 от "Xterminatorable .":
То пък и ти си един голям шофьор,че си взел да оценяваш подир коя кола се обръщали и кой какво време давал на Нюрбургринг.22:43 15.09.2014
30 F1.
Макларън и Лексъс ще направят на нищо двата VAG сандъка на писта.Това е истината за една кола не стига да сглобиш два V8 от Ауди за да е бърза на писта.Вейрон е точно това сандък с мощен двигател на който се подиграват на писта дори коли с половината от неговата мощност.
Коментиран от #34
22:55 15.09.2014
31 918 болести
До коментар #26 от "Xterminatorable .":
Големия специалист ще ни каже ли къде е Порше,което било много качествено и за това било много скъпо.Сигурно му се счупила някоя щанга при бързия старт и за това не се вижда.;)))23:08 15.09.2014
32 Име:
До коментар #26 от "Xterminatorable .":
Не е там работата дали ще я караме с бясна скорост и дали изобщо ще стъпим на пистата. Работата е там че времената на писта определят много по-цялостно една спортна кола. По-бързата кола на писта ще означава че това е колата с по-добър баланс, по-доброто шаси. Това ще е колата която спира, завива и ускорява по-бързо към следващия завои и т.н. Нали се сещаш на голямото прасе вейрона точно кои са му трудните упражнения, които го правят толкова смешно бавен на права линия. Кел файда че може да вдигне 400км/ч и да ускорява направо. Айде сега ти ми кажи къде ще я развиеш тая скорост и на коя писта ще ходиш на драг с него?????Коментиран от #33
00:00 16.09.2014
33 Име:
До коментар #32 от "Име:":
корекция: "...смешно бавен на писта" исках да кажа... Макларъна и LFA са по инженерно добрите автомобили именно защото е много по-трудно да направиш автомобил, който да е бърз на писта, отколкото автомобил чупещ рекорди направо... Сети се за драгстерите, които си ги сглобяват американците в гаражчетата...голям мотор и готово. Да не говорим че тоя 8 литров мотор можеха спокойно да го направят не 1000, а 2000к.с. или не могат?00:05 16.09.2014
34 мдае
До коментар #30 от "F1.":
По твойта логика и Porsche 918 е VAG сандък...Коментиран от #39
02:01 16.09.2014
35 Симеон Тасев
06:43 16.09.2014
36 Ba7 Rambo
Коментиран от #37
23:53 16.09.2014
37 brake point
До коментар #36 от "Ba7 Rambo":
Само да ти кажа че в Европа само VAG имат достатъчно дълга писта за тестове над 400 км в час.По някаква случайност не я предоставят на никого за тестове.Сам си отговори защо.И сам си отговори къде точно ще използваш уж преимуществото на Вейрон.А на соленото езеро достатъчно коли са показали скорост над неговата без зад гърба им да стоят милиардите на Фолксваген.
В 99% от случаите в реалния живот се кара по завои а там както казаха хората преди мен LFA и MP412c ще разкъсат два ПЪТИ ПО МОЩНИЯ ВЕЙРОН.
Коментиран от #43
09:31 17.09.2014
38 Дошо
До коментар #26 от "Xterminatorable .":
Аз след ГТР винаги се обръщам.Ако е спрял отивам да го огледам.Виж ако видя Галардо примерно го подминавам без да му обръщам внимание.С другите боклуци на ВАГ също постъпвам така.Вейрон бих отишъл да го видя само за да си потвърдя колко е скапан интериора му.12:17 17.09.2014
39 Дошо
До коментар #34 от "мдае":
Точно това е.Иначе защо кола за един чувал пари е с фрапиращ дефект в ходовата част?Коментиран от #40
12:20 17.09.2014
40 ярослав станчев
До коментар #39 от "Дошо":
Хехе,918 било с фрапиращи дефекти.Сигурно,сигурно,ама върти с 11 сек. по-бърза обиколка от ГТР на ринга и с 18 по-бърза от ЛФА.А ако не беше толкова дефектно с колко ли ще е по-бързо?15:11 17.09.2014
41 новини
15:54 17.09.2014
42 Пакман
Коментиран от #44
16:28 17.09.2014
43 Ba7 Rambo
До коментар #37 от "brake point":
Моля те, ако можеш, размисли върху това, че тази кола не е за всеки ден. И все пак проумей, че Вейрон е рекордьор години наред в една от най-елитните дисциплини при серийните коли. Тия електронни игри, които споменаваш, може ли да споделиш на какво са рекордьори???Коментиран от #45
18:25 17.09.2014
44 918 болести
До коментар #42 от "Пакман":
Онази на която и падат щангите докато караш. :))А пък на Вейрон наистина му е скапан инетриора чак срам да те хване за толкова пари.
21:19 17.09.2014
45 читател
До коментар #43 от "Ba7 Rambo":
Ей бат Рамбо вярно е че тези "електронни игри" в реалния живот където няма писти по 10 километра за засилка ще сцепят шортите на Вейрона въпреки,че са му сложили 2 двигателя от Ауди.И спокойно има вече няколко фирми които са му скроили шапката и на права линия,но както ти казаха в Европа трудно се тества скорост над 400 километра.А пък ВАГ много го е страх да си даде пистата за проби на други.
Коментиран от #47
21:26 17.09.2014
46 Пакман
22:39 17.09.2014
47 Ba7 Rambo
До коментар #45 от "читател":
Ей, читател, в реалния живот много работи се случват, но никъде японските каруци не са номер 1, както Вейрон вече доста години. И това с пистата е смешно - нали всеки е професор, да си направи писта! В САЩ има пътища дълги колкото р. Нил!Запомнете - никой не кара кола за няколко милиона всеки ден. Такава кола е екзотика, връх в някоя област или някакъв друг вид уникат. Затова тази кола струва десетина пъти колкото всекидневките, по които въздишате колко са бързи на писта, но не най-бързи! Ако не можете да направите разликата, не се занимавайте с коли никога - противопоказно ви е! Или всъщност останете си просто "читател"...
00:15 18.09.2014
48 PlimP
14:19 21.09.2014