АвтоВАЗ разпространи официално видео, на което показва резултатите от краш теста на новата Lada Kalina Cross. Съобщението съпътстващо официалното видео гласи, че краш тестовете не са по системата на EuroNCAP, но въпреки това колата напълно отговаря на европейските изисквания за безопасност.
Руснаците правят само две изпитания. Първото е имитация на фронтален удар, при който колата се движи със скорост от 56 км/ч. Автомобилът се удря в по-мека преграда, имитираща друга кола, като фронталното припокриване е 40%.
Второто изпитание представлява страничен удар със скорост от 50 км/ч. С въпросната скорост се движи специална архитектура с тегло 950 килограма, която е покрита със същите деформируеми панели като на автомобилите.
След провеждане на тестовете руснаците признават Lada Kalina Cross за напълно безопасна и отговаряща на изискванията на РФ и страните от ЕС за пасивна безопасност. Не са малко специалистите обаче, които подлагат под съмнение въпросните краш тестове.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Едикой си
Извинявам се ама Астра 1990г почти серийно излиза с 2 възд. възглавници.
Каква безопастност, какви 5 леа има в тая Лада? А краш тест със 80км/ч?
Руснаците могат да строят танкове, ракети, самолети ама в автомобилостроенето са "гОла вОда"...
Коментиран от #21
11:16 15.09.2014
2 kkkk
11:34 15.09.2014
3 сериал
Вярно е, че има и оборудвани, но са малка част от общите продадени бройки.
Коментиран от #6
11:35 15.09.2014
4 ТТ
11:38 15.09.2014
5 MASCHINEN
11:46 15.09.2014
6 Едикой си
До коментар #3 от "сериал":
Аз за това съм написал че почти са серийни. Както казал "ТТ" след 1994/95 ги вграждат серийно.Не знам защо тия блядове отказват/или не могат/ да направят кола като за хората?!?
Във фирмата имаме Лада Нива...е на 50хил км правихме ремонт на съединителя и някакви лагери на скоростната кутия. Запалката още в магазина не работеше...духалката не можеш да го настроиш да духа поне малко студено /или поне ние безуспешно сме се опитвали до сега/. Сглобката е по-скоро е на ниво - час по трудово обучение....
А това е кола която е произвеждана повече от 30 години...
Руското автомобилостроене е на ниво вероятно 60-те години на миналия век...
Коментиран от #8
13:02 15.09.2014
7 Shmeker
13:16 15.09.2014
8 Десислава Димитрова
До коментар #6 от "Едикой си":
позната история по отношение на нивата .аз имам и големи проблеми с лоста за бавните ,а двигатела го правих преди 40000.имам проблеми и със спирачките ,а в салона дрънчи почти всичко,блокира и механизма за падане на предната седалка.дори и нова аз нивата не съм я виждал напълно изрядна.Коментиран от #22
14:17 15.09.2014
9 Бхд БхД
14:26 15.09.2014
10 PROFESIONALISTA
14:29 15.09.2014
11 Селфинатор
15:15 15.09.2014
12 Кобрата
Коментиран от #13
16:06 15.09.2014
13 ostavime
До коментар #12 от "Кобрата":
Тасев, ти ли си се маскирал така?!16:42 15.09.2014
14 123,300
17:10 15.09.2014
15 Дудук
17:51 15.09.2014
16 Симеон Тасев
21:06 15.09.2014
17 кара Лада
Има някакъв умисъл да я отклоняват от Европейския пазар, защото иначе би значило края на Дачия , а това е все едно автогол за Рено. Факт е че Калина 2 е класи над Сандеро 2, но пазара умишлено седи разделен.
21:14 15.09.2014
18 wulkan
21:27 15.09.2014
19 wulkan
21:29 15.09.2014
20 milner
01:31 16.09.2014
21 milner
До коментар #1 от "Едикой си":
Астра 90 година няма, тогава беше КАДЕТТ ...... с Airbag след 9/94 ...... руснака прави много ...... ние какво правим ? Не сме на малкия пръст на руснаците .....01:33 16.09.2014
22 Shmeker
До коментар #8 от "Десислава Димитрова":
Не е лошо като се купува Нива да се внася от Белгия или Германия.Коментиран от #26
08:28 16.09.2014
23 Иван Господинов
09:39 16.09.2014
24 Голем смех
Краш тестът се прави с твърда преграда!
Да не би да няма бетонни стени по пътищата!
Не минава на руснака номера!
11:38 16.09.2014
25 Dani
19:03 20.09.2014
26 Autohouse Randm
До коментар #22 от "Shmeker":
i ot lunata da ia vzemesh e klozet17:16 21.09.2014