Last news in Fakti

30 Септември, 2014 12:13 15 982 27

Вижте как гори Porsche за $1 млн.

  • porsche-
  • 918 spyder-
  • дефект-
  • пожар
Моделът 918 Spyder е върховото постижение на марката Porsche. През пролетта на 2010-а още прототипа направи бум веднага след премиерата си. Последваха невероятни хвалебствени слова за най-високотехнологичното Porsche. Миналата година по това време този суперкар стана и най-бързият сериен хибрид на култовата немска писта "Нюрбургринг".
 
След това обаче започнаха проблемите му. В началото на септември тази година компанията Porsche обяви акция за връщане в сервизните центрове на марката, на най-новия си супер автомобил заради проблеми с окачването. Мнозина от експертите продължават да възхваляват 918 Spyder заради изключителната му динамика при това свързана с минимално потребление на гориво.
 
Последното, както е известно се дължи на хибридния силов тракт, но именно той е причина за високата вероятност от самозапалване. Критиките към супер автомобила продължиха след едно клипче от Канада, на което се вижда как 918 Spyder изгаря напълно. За причината няма официална информация, но по непотвърдена такава, става дума за проблем със силовия тракт. Вижте.
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ярослав станчев

    4 0 Отговор
    Интересна работа,гори само от едната страна.Ако се запали двигателя нямаше ли да гори цялата задница?
    Ама точно на бензиностанция да се запали си е голям карък.
  • 2 5316516

    4 0 Отговор
    Най-вероятно е грешка при зареждане з бензин,иначе е много съмнително как пък точно откъм бензиноколонката ще пламне колата?Явно някой смотаняк се е опитал да си зареди колата,ама явно е с ръце в г..а и се е стигнало до пожар,сега мислида обвини производителя за собствената си некадъност.
  • 3 991

    5 0 Отговор
    Така е, само от едната страна гори. Според мен вариант е да е разлято гориво от помпата, а колата да е била много гореща. Особено при задницата, където изпускателната система се намира отгоре, а самия път от цилиндрите до "открито небе" е доста къс. Там се достигат доста високи температури.

    Коментиран от #5, #16

  • 4 ддд

    2 0 Отговор
    Къв ли ще да е този силов тракт ???
    Моля пояснете ?
  • 5 199

    0 2 Отговор

    До коментар #3 от "991":

    виждам че си инжинер от порше,да ми кажеш как така се е запалила при положение че резервоара е отпред и на колко волта е електомотора,трифазен или монофазен че имам един такъв и май е от едно изгоряло порше

    Коментиран от #11, #20

  • 6 918

    3 0 Отговор
    Запалило се е на бензиностанция, колко тъп трябва да си да не се сетиш че най вероятно е станал инцидент при зареждането на гориво. "Хибреидния силовия тракт" - вие сте гении. Колата има Централно разположен ДВГ и по един ел. мотор във всяка ос. Как гори лявата половина, точно където е отворът за зареждане на гориво в резервоара?
  • 7 Vasik Atanasova

    1 1 Отговор
    ПОДСЕЩА МЕ ЗА ПОЛ УОКЪР
  • 8 Vasik Atanasova

    2 1 Отговор
    БЪРЗО ГО ЗАБРАВИХА
  • 9 Калоян Велинов

    3 0 Отговор
    Хамериканците са си същите сеирджии като нас.......
  • 10 Дошо

    2 3 Отговор
    Да бе станала грешка при зареждането, ала, бала и всеки се прави, че е забравил как Троше спряха производство наскоро защото боклуците им се самозапалват и имат фатални дефекти в двигателите и ходовата част.

    Коментиран от #13

  • 11 ярослав станчев

    4 1 Отговор

    До коментар #5 от "199":

    Я хвърли едно око на тази снимка и пак кажи дали е отпред резервоара.Точно зад седалките е,а гърловината е точно на 30 сантиметра от отвора на ауспуха.Направо не знам как са го проспали този момент от Порше?Една капка бензин да капне и пламва.Такова опасно недоглеждане от тяхна страна е,меко казано-учудващо.
  • 12 nikito_blend

    4 0 Отговор
    Напоследък Порше са известни с горящите си коли.
  • 13 ярослав станчев

    2 5 Отговор

    До коментар #10 от "Дошо":

    Еииииий прав си този път.Палят се и дават фатални дефекти,ама преди това правят 2 коли разлика на ГТР на драг,нали? И 11 секунди по-бърза обиколка на Ринга от Годзила,нали?
    И сега недей да се оправдаваш,че било мокро и ГТР не можа да захапе и да отлепи и затуй лесно запалимото Порше го преби.И на Нюрбург било заледено и затова Нисана не можал да завърти по-бързата обиколка,а и Поршето било с 500 кг. по-леко и се пускало на 1 км. по-къса писта.

    Коментиран от #21

  • 14 Autohouse Randm

    3 0 Отговор
    jalko za rasovia avtomobil
  • 15

    0 0 Отговор
    Ами как да гори, както и кола за 1000 лева....
  • 16

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "991":

    Няма как да стане бензина се пали от искра, а колата би трябвало да не работи докато я зареждат.

    Коментиран от #19

  • 17 бай пет

    0 1 Отговор
    скъпи,многознайковци,порше никога не е успявало да изпълни лимитираните си серии,камо ли на втора употреба да е по скъпо от ново като истинските коли.и как се получи тази цена от 1 милион долара,като в северна америка акцизите са други и съответно цените на колите.за сравнение ваирон струва 840 000 долара
  • 18 Дошо

    1 1 Отговор
    Така са германските боклуци, особено тези произведени от СОЦваген
  • 19 991

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от " ":

    Бензина се възпламенява без искра на температура от около 230 градуса. :)
  • 20 991

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "199":

    Първо не съм "инжИнер" от Порше, второ резервоара, както вече ти посочиха, е отзад, а и не става въпрос къде се намира резервоара, а къде се намира изпускателната система. И отпред да беше резервоара, колата пак щеше да се запали.
  • 21 Blizzard

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "ярослав станчев":

    Абе прав си, прави разлика от 11 секунди по-бързо време на пистата, само ми е интересно разликата от 900 000 долара кой ще я поеме??? :D Nissan GTR е бюджетен спортен автомобил, който МАЧКА всякакви суперкари с по 3-4 пъти по-висока цена от него, намери се едно Порше, дет струва около 10 пъти повече от GTR да го бие и вие веднага - "ААа, видяхте ли, Поршееее!! У-а". GTR-а нека дава 11 секунди по-малко време, пък хората с парите нека дават по 10 пъти повече пари да направят 1 обиколка на Нюрбургринг и да се самозапали тоя боклук Това, че има кой да дава по 1 милион за това Порше, не значи, че Поршето е по-добра кола. ПРИЗНАВАМ качествата му, факт е, че е по-добро от GTR, но двете коли са в КОРЕННО различен ценови клас.

    Коментиран от #22, #23

  • 22 ярослав станчев

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "Blizzard":

    Ми то и в един ценови клас да са Поршето пак бие Нисана.2014 Порше 911 турбо С е 180000 долара,а ГТР Нисмо 2015 е 150000 долара.Разликата не е голяма в цената,за хората които могат да си го позволят разбира се.Но Поршето бие Нисана по всички характеристики.Ускорение,доускорение,400 метра,1 миля,максимална скорост и каквото друго се сетиш.И са в един ценови клас.И ся какво ще измислим пак,за оправдание?Наскоро имаше клип с драг между различни коли,в друг сайт.И Турбо С би ГТР с две коли разлика на финала.Поршето беше с 530 к.с. а ГТР с 600 коня и припада.И после ама ГТР е най-добрия.Е май не е най-добрия,май има и по-добър за същите пари,а?

    Коментиран от #25

  • 23 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Blizzard":

    Моя грешка,за което се извинявам,560 коня беше Турбо С.
  • 24 макара

    2 0 Отговор
    видяхме че гори като жигула от 150$ никаква рзлика няма, нищо че е 1000000 $. най обикновенно си гори колата.
  • 25 Blizzard

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "ярослав станчев":

    Хаха, единственото пряко сравнение между GTR Nismo и 911 Turbo S, което аз лично намерих e от World's greatest drag race 4, което за мен е леко казано смешно. Не знам какво се случи, може би тоя с GTR-а не успя да тръгне, но няма как GTR Nismo 2015г. 600к.с. да дава време на 400м. колкото 530к.с. вариант. Тук не става въпрос и само за мощност, окачване, гуми, има мнооого промени по Nismo-то, които трябва да го направят да лети. Съгласен съм с теб, че Turbo S бие на 400м GTR от 2014, който си е същия като от 2012 - 545к.с., но пак го прави с много малко, а тук разликата в цената е доста по-голяма. Не мога да кажа дали Nismo не е някакво недоразумение и не са направили огромна грешка от Нисан с тази модификация, но определено много силно ме съмнява да е така, а и със сигурност трябва да се гледат много сравнения преди някой от нас да може да каже нещо по въпроса. Друг е въпроса, че идеята на GTR не е да е расова бегачка, каквото се цели с Поршето, а да е перфектната комбинация между комфорт и бегачка. Но това е отделна тема, все пак тук сравняваме качествата на колите на пистата. Каквото и да си говорим, и двете коли са невероятни, не вярвам да има човек, който да може да го отрече това.
  • 26 Румен Янев

    0 0 Отговор
    При тази конфигурация единственото спасение е да сложат дизелов мотор .... дори да го олееш отвсякъде само ще пуши
  • 27 CarPro

    0 0 Отговор
    Eh otishla si e edna hubava kola