Моделът 918 Spyder е върховото постижение на марката Porsche. През пролетта на 2010-а още прототипа направи бум веднага след премиерата си. Последваха невероятни хвалебствени слова за най-високотехнологичното Porsche. Миналата година по това време този суперкар стана и най-бързият сериен хибрид на култовата немска писта "Нюрбургринг".
След това обаче започнаха проблемите му. В началото на септември тази година компанията Porsche обяви акция за връщане в сервизните центрове на марката, на най-новия си супер автомобил заради проблеми с окачването. Мнозина от експертите продължават да възхваляват 918 Spyder заради изключителната му динамика при това свързана с минимално потребление на гориво.
Последното, както е известно се дължи на хибридния силов тракт, но именно той е причина за високата вероятност от самозапалване. Критиките към супер автомобила продължиха след едно клипче от Канада, на което се вижда как 918 Spyder изгаря напълно. За причината няма официална информация, но по непотвърдена такава, става дума за проблем със силовия тракт. Вижте.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ярослав станчев
Ама точно на бензиностанция да се запали си е голям карък.
12:56 30.09.2014
2 5316516
14:26 30.09.2014
3 991
Коментиран от #5, #16
14:30 30.09.2014
4 ддд
Моля пояснете ?
18:29 30.09.2014
5 199
До коментар #3 от "991":
виждам че си инжинер от порше,да ми кажеш как така се е запалила при положение че резервоара е отпред и на колко волта е електомотора,трифазен или монофазен че имам един такъв и май е от едно изгоряло поршеКоментиран от #11, #20
18:36 30.09.2014
6 918
19:03 30.09.2014
7 Vasik Atanasova
19:07 30.09.2014
8 Vasik Atanasova
19:08 30.09.2014
9 Калоян Велинов
19:49 30.09.2014
10 Дошо
Коментиран от #13
20:08 30.09.2014
11 ярослав станчев
До коментар #5 от "199":
Я хвърли едно око на тази снимка и пак кажи дали е отпред резервоара.Точно зад седалките е,а гърловината е точно на 30 сантиметра от отвора на ауспуха.Направо не знам как са го проспали този момент от Порше?Една капка бензин да капне и пламва.Такова опасно недоглеждане от тяхна страна е,меко казано-учудващо.20:17 30.09.2014
12 nikito_blend
20:20 30.09.2014
13 ярослав станчев
До коментар #10 от "Дошо":
Еииииий прав си този път.Палят се и дават фатални дефекти,ама преди това правят 2 коли разлика на ГТР на драг,нали? И 11 секунди по-бърза обиколка на Ринга от Годзила,нали?И сега недей да се оправдаваш,че било мокро и ГТР не можа да захапе и да отлепи и затуй лесно запалимото Порше го преби.И на Нюрбург било заледено и затова Нисана не можал да завърти по-бързата обиколка,а и Поршето било с 500 кг. по-леко и се пускало на 1 км. по-къса писта.
Коментиран от #21
20:29 30.09.2014
14 Autohouse Randm
21:01 30.09.2014
15
03:45 01.10.2014
16
До коментар #3 от "991":
Няма как да стане бензина се пали от искра, а колата би трябвало да не работи докато я зареждат.Коментиран от #19
03:55 01.10.2014
17 бай пет
08:50 01.10.2014
18 Дошо
09:53 01.10.2014
19 991
До коментар #16 от " ":
Бензина се възпламенява без искра на температура от около 230 градуса. :)12:26 01.10.2014
20 991
До коментар #5 от "199":
Първо не съм "инжИнер" от Порше, второ резервоара, както вече ти посочиха, е отзад, а и не става въпрос къде се намира резервоара, а къде се намира изпускателната система. И отпред да беше резервоара, колата пак щеше да се запали.12:38 01.10.2014
21 Blizzard
До коментар #13 от "ярослав станчев":
Абе прав си, прави разлика от 11 секунди по-бързо време на пистата, само ми е интересно разликата от 900 000 долара кой ще я поеме??? :D Nissan GTR е бюджетен спортен автомобил, който МАЧКА всякакви суперкари с по 3-4 пъти по-висока цена от него, намери се едно Порше, дет струва около 10 пъти повече от GTR да го бие и вие веднага - "ААа, видяхте ли, Поршееее!! У-а". GTR-а нека дава 11 секунди по-малко време, пък хората с парите нека дават по 10 пъти повече пари да направят 1 обиколка на Нюрбургринг и да се самозапали тоя боклук Това, че има кой да дава по 1 милион за това Порше, не значи, че Поршето е по-добра кола. ПРИЗНАВАМ качествата му, факт е, че е по-добро от GTR, но двете коли са в КОРЕННО различен ценови клас.Коментиран от #22, #23
13:22 01.10.2014
22 ярослав станчев
До коментар #21 от "Blizzard":
Ми то и в един ценови клас да са Поршето пак бие Нисана.2014 Порше 911 турбо С е 180000 долара,а ГТР Нисмо 2015 е 150000 долара.Разликата не е голяма в цената,за хората които могат да си го позволят разбира се.Но Поршето бие Нисана по всички характеристики.Ускорение,доускорение,400 метра,1 миля,максимална скорост и каквото друго се сетиш.И са в един ценови клас.И ся какво ще измислим пак,за оправдание?Наскоро имаше клип с драг между различни коли,в друг сайт.И Турбо С би ГТР с две коли разлика на финала.Поршето беше с 530 к.с. а ГТР с 600 коня и припада.И после ама ГТР е най-добрия.Е май не е най-добрия,май има и по-добър за същите пари,а?Коментиран от #25
13:50 01.10.2014
23 ярослав станчев
До коментар #21 от "Blizzard":
Моя грешка,за което се извинявам,560 коня беше Турбо С.15:19 01.10.2014
24 макара
17:22 01.10.2014
25 Blizzard
До коментар #22 от "ярослав станчев":
Хаха, единственото пряко сравнение между GTR Nismo и 911 Turbo S, което аз лично намерих e от World's greatest drag race 4, което за мен е леко казано смешно. Не знам какво се случи, може би тоя с GTR-а не успя да тръгне, но няма как GTR Nismo 2015г. 600к.с. да дава време на 400м. колкото 530к.с. вариант. Тук не става въпрос и само за мощност, окачване, гуми, има мнооого промени по Nismo-то, които трябва да го направят да лети. Съгласен съм с теб, че Turbo S бие на 400м GTR от 2014, който си е същия като от 2012 - 545к.с., но пак го прави с много малко, а тук разликата в цената е доста по-голяма. Не мога да кажа дали Nismo не е някакво недоразумение и не са направили огромна грешка от Нисан с тази модификация, но определено много силно ме съмнява да е така, а и със сигурност трябва да се гледат много сравнения преди някой от нас да може да каже нещо по въпроса. Друг е въпроса, че идеята на GTR не е да е расова бегачка, каквото се цели с Поршето, а да е перфектната комбинация между комфорт и бегачка. Но това е отделна тема, все пак тук сравняваме качествата на колите на пистата. Каквото и да си говорим, и двете коли са невероятни, не вярвам да има човек, който да може да го отрече това.18:59 01.10.2014
26 Румен Янев
09:13 03.10.2014
27 CarPro
21:03 17.10.2014