2 Октомври, 2014 09:17, обновена 2 Октомври, 2014 09:20 5 201 23

3.9 секунди до 100 км/ч за петвратото TT

  • audi-
  • tt-
  • tt sportback-
  • tts-
  • париж 2014

Audi представи официално прототип на бъдещото спортно купе TT с допълнителен чифт врати на салона в Париж. Слухове за новия Sportback се носят отдавна, а в края на септември в интернет се появиха и снимки, което донякъде разкри изненадата, но въпреки това концептът веднага привлече вниманието на специалистите.



TT с пет врати е дълго 4.47, широко 1.89 метра и високо 1.38 метра. Разстоянието между предната и задната ос е 2.63 м. Това го прави 29 см по-дълго, 6 см по-широко и 3 см по-високо от двувратката. Базата е удължена с 12 см.

Прототипът е построен на модулната платформа MQB. Предният мост е окачен на МакФерсони, а отзад има многолостова конструкция с четири носача. Изложбеният TT Sportback е обут в 21-цолови джанти с гуми 255/30.



Под предния капак на концепта е монтиран двулитров четирицилиндров турбомотор с директно впръскване. Той се различава от аналогичния двигател в серийните модели на Audi по алуминиевите бутала, новия колянов вал, изработен от свръхвисокоякостна стомана, и увеличеното до 1.8 бара налягане на принудителното пълнене. Мощността достига 400 к.с., а максимумът на въртящия момент - 450 Нм, достъпни в диапазона от 2 400 до 6 000 об/мин.



Концептът има седемстепенна роботизирана трансмисия S tronic с два съединителя и система за дойно предаване quattro. TT Sportback спринтира от място до 100 км/м за 3.9 секунди, което е със седем десети по-бързо от наточеното TTS от последното поколение и с едва 0.4 сек. по-бавно от суперкара R8 във версията с 550 коня.



Интериорът на прототипа повтаря стилистиката на серийното купе и роудстър TT. Приборите са заменени от 12.3-инчов екран, а отворите на вентилационната система са снабдени с бутони за управление на климатика. В салона могат да се возят четирима души. Тапицерията е от кожа и алкантара.



В Париж се състоя и официалният дебют на откритата версия на TT и TTS. Те имат мек покрив, който се сгъва автоматично за 10 секунди при скорост до 50 км/ч.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Побъркаха се

    3 0 Отговор
    Сега следва Джип ТТ....по-късно и КОМБИ
  • 2 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ

    3 1 Отговор
    Ще разпарчетосам двете тоалетни с Нисана
  • 3 Shmeker

    2 0 Отговор
    А честито!
  • 4 Цветомир Попов

    1 2 Отговор
    Добре изглежда....
  • 5 Дошо

    0 3 Отговор
    Изглежда отвратително.Ама китайците ще му се кефят.Все едно те са го правили преди 10години

    Коментиран от #6

  • 6 Shmeker

    2 3 Отговор

    До коментар #5 от "Дошо":

    Няма по-отвратително изглеждащи коли от нисаните в последните години. ГТР-а може и да е бърз, но е отвратителен. Жук е още по-гаден. Най гадни са Xtrail от първо и второ поколение.
  • 7 Ilyan

    0 0 Отговор
    Цък............
  • 8 Дошо

    1 3 Отговор
    Ако трябва да съм честен, аудито изглежда перфектно. Де да можеше и нисан да правят такива красиви коли!

    Винаги съм се майтапил, всички знаем, че Нисаните и инфинититата все още изостават от немците.
  • 9 Ivo Angelov

    1 0 Отговор
    Екстериора е добър, интериора е доста зле. Двигателя вероятно ще цепи мрака

    Коментиран от #11, #12

  • 10 nikito_blend

    1 1 Отговор
    На задната седалка ще ми се удря тиквата в тавана.
  • 11 М_SUx

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "Ivo Angelov":

    100% ще цепи мрака, точно както 2.0 TDI, 3.0TDI, 2.5tdi това са най-проблемните двигатели в историята на автомобилостроенето и този на бмв 2.5 от 90-те години - те пък направо блокираха. Най-добрия двигател на vw/audi е 1.9 TDI това е доказано. За тези 4.2 бензиновите и дизеловите нямам наблюдение. Точно за това не бих си купил Ауди макар и да го докарват на визия, защото няма качествен избор от двигатели ..... 1.9 го слагат на А3 и до там А4, А6 почват с проблемния 2.0 и нагоре 3.0. Бих предпочел 3.2 на Мерцедес и 3.0 на БМВ доказани моторо и едни от най-добрите.

    Коментиран от #19, #22

  • 12 М_SUx

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "Ivo Angelov":

    Вече съм на мнение, че колкото "по-гол" е един автомобил - толкова по-добре. Преди се заглеждах по топ моделите S, 7,А8... вече съм на мнение, че много по-добрия вариант е C, 3ser, A4 (аудито май е най-зле). Ако имате много, много пари тогава не ви бърка, но за средната класа трябва да се внимава.
  • 13 205GTI

    4 0 Отговор
    Не е лошо да пуснат и ТТ- маршрутка!
  • 14 Побъркаха се

    3 0 Отговор
    Лошото е, че не само Ауди почнаха да правят всевъзможни извращения на тема автомобилен ДИЗАЙН!
  • 15 Shmeker

    3 3 Отговор
    Що да е извращение? много е красива.
    Колкото до вратите - ами колите с 4 врати които имат и задни седалки са по-добри от тия с две такива.
  • 16 Кобрата

    2 1 Отговор
    Страхотна машина е Audi-то...момчетата от Инголщат си знаят работата
  • 17 S Doichinov

    3 1 Отговор
    Много красиво.Интериора обаче нещо не ми харесва.С този двигател много ще бяга.Браво
  • 18 Vasik Atanasova

    6 2 Отговор
    АУДИ ЛИ Е ХУБАВО Е

    Коментиран от #20

  • 19 Ivo Angelov

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "М_SUx":

    Двигателите с обем 1,9 са еднакви както за ауди,така за vw, seat и шкода.има минимални разлики по настройките и периферията.
    така че супер двигателя на фолксваген се оказва двигател на колите който не харесвате. (това се отнася за всичките им двигатели ,с малки изключения по скъпите модели).
    ако не вярвате ,може да прочетете малко техническа литература (форумите не са техническа литература)
  • 20 Мони НСА

    0 4 Отговор

    До коментар #18 от "Vasik Atanasova":

    АУДИ ЛИ Е КЛОЗЕТ Е

    Коментиран от #21

  • 21 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Мони НСА":

    Викаш друго си е двутонен туч на задно предаване с 4 цилиндъра и 2.0 атмосферен мотор, автоматик с 4 скорости и мерник на капака
  • 22 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "М_SUx":

    Моя 1.9 ТДИ заводски има въртящ момент колкото 320 CDI от същата година
    Гори два-три литра по-малко на 100 и си ускорява прекалено добре за да не се ядосаш
  • 23

    0 0 Отговор
    Няма ли да има пикап ТТ със шест врати