22 Октомври, 2014 09:49 65 239 83

Първи тест на VW Passat 8

  • volkswagen-
  • passat-
  • тест
Първи тест на VW Passat 8 - 1
Сардиния, Италия. Наш екип от мястото на събитието
 
До преди десетина години много хора определяха модела Passat като здрава кола, предназначена за работа. С течение на времето обаче, нещата се промениха и сега 41 години след появата на първия Passat, автомобилът има съвсем друго лице. Известно е, че от години Passat е световен бестселър за марката Volkswagen и именно поради тази причина хората от Волфсбург му обръщат по-специално внимание. Така всяко ново поколение е по-високотехнологично и по-премиум от предходното. В същото време обаче приемствеността от предшественика е умишлено запазена. В това отношение не прави изключение и най-новата, осма генерация на Passat. Автомобилът беше представен през септември в Париж, а сега, месец по-късно компанията организира и първите тестове на Passat 8. Те се проведоха в Италия, на остров Сардиния, а наш екип беше на мястото на събитието и не пропусна възможността да се запознае отблизо с осмото поколение на Passat. Ето и впечатленията ни.
 
Екстериор

Новият Passat е построен на новата модулна платформа на концерна MQB, на която е направен и Golf 7. Въпреки изцяло новото шаси, осмото поколение на Passat притежава габаритна дължина 4 767 мм, широчина 1 832 мм и височината 1 456 мм. Това го прави с 2 мм по-къс, с 12 мм по-широк и с 14 мм по-нисък от досегашния модел. Като се замисли човек, разликите в габаритите съвсем не са съществени, но въпреки това Passat 8 изглежда по-солиден и луксозен. Пропорциите са значително по-динамични, каросерията е по-ниска, а междуосието - по-дълго (увеличено е със 79 мм до 2 791 мм). Надвесите обаче са скъсени, колелата са с по-голям размери, като по този начин продуктовите качества на модела се повишават, вместо да намаляват за сметка на по-модерен и стилен облик. Иначе акцент в интериора са новите предни фарове (с интегрирани ефектни диодни дневни светлини), както и хромираната радиаторна решетка. Благодарение на новоразработените LED-фарове (серийни от ниво Highline) и серийните LED задни светлини, новият Passat се отличава с уникална визия и през нощта. На този етап моделът се предлага в две изпълнения - седан и комби, като учудващо, предвид досегашните поколения на Passat, комби версията ни се стори дори по-стилна от седана. Дали е така, всеки сам може да прецени от снимките.
 
Интериор

Вътре промените са осезаеми, като още с влизането в салона на новия Passat, чувството е като в автомобил от т.нар. премиум сегмент. Това с най-голяма сила важи за високите нива на оборудване, но дори и в базовото се усеща въпросното препозициониране. Всъщност то започна още от Passat 7, но сега е сериозно надградено. Изключително модерни изцяло дигитални уреди пред водача (могат да бъдат и аналогови), високо качество на материалите и това на самата сглобка, големи и удобни кресла, както и оптимална остъклена площ са нещата, които карат водача и пасажерите да се чувстват добре. Мястото за краката на пътниците е предостатъчно, като то е оптимизирано още повече в задния пасажерски отсек. Багажниците и при седана, и при комбито са огромни, като естествено този на универсала е по-голям и практичен. Малкото недостатъци, на които се натъкнахме по време на първите тестове на модела, са свързани с "жабката", отварянето на която пречи на краката на пътника отпред. Другият минус касае само версията седан и по-конкретно задната пасажерска част. Там, заради скосяването на тавана, по-ръстови пасажери (над 190 см) могат да изпитат лек дискомфорт. Останалото по отношение на интериор е без забележки.
 
Двигател и ходови характеристики

Новият Passat ще се предлага с десет турбодвигателя с директно впръскване и мощност от 120 до 280 к.с. В Италия обаче немците бяха приготвили за тест три агрегата - един бензинов и два дизелови. Именно с тях стартират продажбите на модела и у нас. Единственият засега бензинов мотор е четирицилиндровия TSI с мощност 150 к.с. и активно изключване на два от цилиндрите. Този двигател е снабден с турбо компресор, с директно впръскване, а работният му обем е 1.4 литра. Предвид значително олекотената каросерия на новия Passat (теглото е намалено с 85 кг спрямо досегашния B7) този малък двигател се справя учудващо добре. Недостатъчна мощ се усеща единствено при изкачване на планински път със завои, където при по-ниски обороти ясно се чувства липсата на въртящ момент. И докато при малкия бензинов агрегат успяхме да намерим някакъв недостатък, то при дизеловите мотори такъв няма. Еталон по отношение на задвижването е най-мощният четирицилиндров турбодизелов двигател с директно впръскване (TDI), предлаган някога от Volkswagen. Това е новият 2.0-литров битурбо мотор с мощност 240 к.с., който на всичкото отгоре ни даде среден разход под 6 литра на 100 километра пробег. Заради високия въртящ момент от 500 Нм Passat с 240 к.с. серийно се оборудва и с двойно задвижване 4MOTION и 7-степенна DSG трансмисия. Това е най-добрата, но респективно и най-скъпата комбинация. При такава екипировка мощността е дори в повече, ускорението е уникално, а 4х4 системата държи колата като залепена за асфалта. По-слабият дизел също предлага завидна динамика и икономичност. Той е с мощност от 150 конски сили, и при спокойно каране трудно ще надвиши разход от 5 на 100. Като цяло, който и агрегат да изберете, знайте, че той ще е по-икономичен с почти 20% от предходния си аналог, ще се справя добре с автомобила и ще се характеризира с по-ниски нива на шум. Що се отнася до возията, тук инженерите от Волфсбург са надминали себе си. Окачването може да се определи като меко, но в същото време крен в завоите почти не се усеща. С други думи Passat е едновременно много комфортен и много стабилен - една изключително трудно постижима комбинация. Пълните технически характеристики на Passat B8 можете да видите ТУК
 
Цена

При този автомобил всичко е ново. Дизайнът, технологиите, двигателите, възможностите, но въпреки това в цените няма съществена разлика. Тази тенденция не е от вчера и неслучайно през последната година на всеки 29 секунди някъде по света се продава един Passat. Два Passat-а в минута, 126 на час и повече от 3 000 на ден. Ето и цените, с които Passat 8 стъпва на българския пазар.

 


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 5 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мьрто

    8 2 Отговор
    От това, което прочетох в статията, а и от снимките се вижда, че наистина колата е станала доста по-премиум, а цените са същите. Браво на VW
  • 2 Japoneze

    5 1 Отговор
    По евтин от Мазда 6 - похвално,един път да ги похваля ВАГ.А и са копнали малко от дизайна на средната конзола от Порше.

    Коментиран от #9, #18

  • 3 Stoyan

    3 1 Отговор
    Извинявай но да са копнали от дизайна на Порше... Провери кои марки е придобила VW и тогава говори за копиране.
  • 4 Български пътни условия

    0 12 Отговор
    За българските пътни условия е важно новият Пасатор да бъде с висок просвет, здраво окачване и дълги периоди между смяна на консумативите, за да попада по - рядко в ръцете на механици. Дизайнът е на заден план, макар да ми се струва смешен отвън и дървен отвътре. Явно музата на интериорните авто моделиери е била обикновената градинска пейка...

    Коментиран от #24

  • 5 VWandMercedes

    6 2 Отговор
    Какво да каже човек освен браво.Прави впечатление сдържано агресивния дизайн който освен това изглежда и практичен(комби).
    Отвътре си е направо приказка,пък и на цена по ниска от на Ц-класа си е направо супер.Отделен е въпроса че аз лично ще мога да си го позволя след 10-тина годинки.
    Моля "плювачите" поне днес да замалчът от уважение към самите себеси.
  • 6 Julio

    2 1 Отговор
    Относително добри цени са му сложили наистина... Само дето ТСИ-тата за нищо не стават - помъчили са се да го вкарат в еконормите и са успяли ма ако сте се возили на на нормален двигател от 150 кс някога, ще установите че получавате некви напълно скопени 150 коня...
    Интересното е че 1,2 ТСИ качен на голф е доста по-сполучлив от 1,4 ТСИ качен на пасат...
  • 7 оня същия

    1 0 Отговор
    предната линия е 99% 15 годишния ми Galant...
  • 8 PONGO

    2 11 Отговор
    Доста е грозен. Като всяко ВАГ.
  • 9 PONGO

    3 14 Отговор

    До коментар #2 от "Japoneze":

    Нормално е да е евтин. Все пак е народна кола, къде ще я сравняваш с красавеца Мазда 6.
  • 10 Shmeker

    2 2 Отговор
    Едно такова комби с някое ТДИ ще ми е таман, може и 4 Моушън.
  • 11 Спецялиста

    6 2 Отговор
    Комбито е наистина приказка ,колата си е перфект от където и да я погледна :)
  • 12 Виктор Георгиев

    3 1 Отговор
    Нямам търпение да излезе R Line-a
  • 13 МSUX

    3 3 Отговор
    Аз лично никога не бих си го купил поради простата причина, че това на снимките хич не е базово (41700 хиляди лв).... предполагам, че цената на снимания модел е около 55-60 хиляди. Това за 41700 хиляди вътре ще е луксозно колкото корейска тоалетна. А за да го вземеш малко по прилично то ще отиде на цената на Ц клас и 3сер. Друго което искам да отбележа е, че интериора търпи доста подобрения спрямо стария модел, това с часовника, новата навигация, дори около скоростите е добре, но вижте след скоростите колко дървен идва интериора или под волона или вратите. Половината интериор е добър другата половина е дърво. Това ми е личното мнение не ангажирам никого.

    Коментиран от #14

  • 14 Виктор Георгиев

    7 1 Отговор

    До коментар #13 от "МSUX":

    Разликата между Пасат и 3 сер на БМВ е поне 5000 евро и Пасат е доста по голяма кола от 3 сер

    Коментиран от #15

  • 15 Shmeker

    4 1 Отговор

    До коментар #14 от "Виктор Георгиев":

    Бе тя и от 5-ер е по-голяма
  • 16 Shmeker

    4 1 Отговор
    Не забравяйте, че инженерите са се постарали колата да бъде супер лека за класа си.
  • 17 Shmeker

    5 0 Отговор
    Ей тоя дизел 500 Nm и 240 коня ми допада много :D
    Макар, че по принцип бих взел най-икономичния
  • 18 Дошо

    2 12 Отговор

    До коментар #2 от "Japoneze":

    2.0TDI 140к.с не може да изкара 100000км без ремонт представям си този изстискан боклук колко ще издържа.Това ще се кара най-често от дома до сервиза.Смешни са тия от СОЦваген.Опитват се да гонят BMW ама никога няма да ги настигнат.
  • 19 йордан иванов

    1 14 Отговор
    Немска кола = спонсор на сервиз!!! Японска кола = пълни джобове с пари!!! Имал съм от всички немски марки и само една японска. Направете си изводите..

    Коментиран от #20, #62

  • 20 Дошо Тъпото

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "йордан иванов":

    да пообиколим малко сервизи и магазини и да посравняваме цени,искаш ли?
  • 21 Кобрата

    1 0 Отговор
    Passat-ите са хубави и по едно време мислех да си купя Passat, но се отказах защото много горят. Аз харесвам по икономични автомобили, които не те правят толкова зависим от към поддръжката.

    Коментиран от #35, #41

  • 22 фаувету

    11 1 Отговор
    По евтина е поддръжката на Фолксвагена от японските със сигурност, а това кои са по надежни се определя от това как предишният собственик е поддържал колата. Все пак караме главно коли втора злоупотереба. ;)
  • 23 MAXBLUE

    0 1 Отговор
    Цената за е наистина добра за това което се предлага и това е добра икономия на средства,дано с само да не отиде цялата икономия в след покупката за сервизна поддръжка.Защото гаранцията на компанията е много рехава а това за мен е голям минус с който,всеки собственик на такъв автомобил трябва да има бюджет за ремонти в гаранционния и извън гаранционния срок.
  • 24 VESO

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "Български пътни условия":

    ЕЙ, ГЛАДНИЦИ ТАКИВА,до вчера карахте колелета а сега много ги разбирате бе....
  • 25 samo vw

    4 3 Отговор
    Germany kakto vinagi e nomer 1
    nezavisimo dali 6te e limuzina a8 S-clas 7 series
    sportna-m3 911 gt3 amg gt
    obiknoven hatchbek corsa astra golf fabia
    kombi pasat leon octavia
    ili vleka4 actros tgx r-series
    tq prosto e n1


    italiancite-praviat spageti
    francuzite-praviat m...ti
    japoncite-elektrotexnika i motori
    a germancite-koli i kamioni

    taka stoqt ne6tata razberete go nai nakraq
  • 26 Рашко Ломския

    3 1 Отговор
    Хубав е Пасата, ама нещо цените много надуха. Какво е това 2.0ТДИ 60000лв. Или по-мощната версия 2.0ТДИ за почти 74000лв. като ти кажат още 2000лв. за цвят по избор и като поръчаш навигация,люк и кожа и отиде 100 бона.
  • 27 wulkan

    11 0 Отговор
    Мдааа, след като прочетох статията установих, че имам един проблем: нямам пари! Всичко друго е о`кей. Да си я купя нова па пей сърце, ама на това е. И както е тръгнало, така ще върви пущината.
  • 28 За сервиза

    1 7 Отговор
    Скучен дизайн а вътре е като евтина шкода. Автомобил за пенсионери. Колкото и да го хвалите просто не струва.
  • 29 Бхд БхД

    2 5 Отговор
    Не чакайте чудеса в дизайна на VW именно народна кола с уж евтина поддръжка и уж нисък разход
  • 30 samo vw

    0 6 Отговор
    dobre be kome mu e zabavnoto na dizaina na Honda primerno
    a za serviz po dobre nedei govori
    vw ima o6te mnogog hlqb da izqde dokato stigne toyotka I gm
    gm I toyotka sa za serviza o6te na ilizane ot zavoda

    gm za 1 godina 32-mln
    toyotka ot 2009 nasam 35 mln
    koi ne struva?
  • 31 AZззз

    8 2 Отговор
    Най-красивите и практични комбита са на Фолксваген и Волво. Ако някой не е съгласен даме обори.

    Коментиран от #38

  • 32 Гост

    11 1 Отговор
    Колата е добра! Не знам защо някой определи интериора като скучен и недодялан!? Нормален дизайн за семейна кола! Изчистен,семпъл,нищо гъзарско! Цените пък са достатъчно добри и свежи,но българинът не може да си го позволи,защото той на месец получава толкова,колкото един немец за 3-4 дни.... Двигателите не са мощни,но пък това не е състезателна платформа.... Хората,които купуват тази кола не търсят "бързи и яростни",а удобство,практичност и т.н
    Колкото до Шкода...Ами те са от едно семейство и е нормално да имат много сходства и прилики!
    В заключение ще кажа,че който търси семейна кола ще се спре на нещо от този сорт! Който търси мощ,4x4...ще наблегне на други немски и японски марки! Който търси дизайн,стил и красота ще си купи италианска кола,разбира се спортна и расова..... Цените не коментираме,защото те не са за българският джоб!

    Коментиран от #42

  • 33 Симеон Тасев

    2 6 Отговор
  • 34 millen

    1 8 Отговор
    naistina idi i pogledni da vidi6 kolko mnogo nemski kenefi ima i davidi6 dшli 6te vidi6 tolkova toyoti v sravnenie s nemskite donori ako vednaj si kypi6 toyota edva li 6te iska6 da kara6 nemski boklyk
  • 35 987

    2 1 Отговор

    До коментар #21 от "Кобрата":

    ти пък ба си изказването направи-много си противоречиш нещо-хубав и здрав пък много гори и му скъпи чарковете...опел само за теб тогава,астра комби дизел,хем не върви хем каквото се счупи има по моргите колкото щеш......и кажи на тасев че пак ще го бият техните

    Коментиран от #65

  • 36 Autohouse Randm

    1 2 Отговор
    za audi moga mnogo da govoria ama tia golfove sa nachi ko da vi kaja. mnogo sa daleche ot benz
  • 37 Иван Господинов

    3 1 Отговор
    Определено е попадение тоя Пасат. Много ми харесва таблото и централната конзола. Външно дизайна е станал по-рафиниран. Цените също са добри но ме интересуват и цените на нивата на оборудване и екстрите защото хич не са без значение при формирането на крайната цена. Въпреки всичко този Пасат ще бъде сериозна конкуренция на всичко във класа си. Лично аз бих карал с огромно удоволствие такъв служебен автомобил.
  • 38 пешо

    2 1 Отговор

    До коментар #31 от "AZззз":

    Въпрос на вкус..... лично на Ауди и Мерцедес комбитата са ми много по симпатични от на Волво и ФВ..

    Коментиран от #39, #40

  • 39 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #38 от "пешо":

    Мерцедес нямат хубави комбита. Приличат на катафалки. Виж БМВ имат няколко - например Е39 Touring и E34 Touring.

    Коментиран от #43, #45, #46

  • 40 Shmeker

    1 4 Отговор

    До коментар #38 от "пешо":

    Всъщност VW имат няколко грозни: Голф 3 комби и Голф 5 комби. Останалите ако са не красиви, то поне негрозин
  • 41 Shmeker

    2 3 Отговор

    До коментар #21 от "Кобрата":

    Пасатите не горят много, доста икономични са. Естествено ако моторът е голям и лаком - да. Но като цяло Пасат предлагат най-добрата икономия в класа си.
  • 42 Shmeker

    2 2 Отговор

    До коментар #32 от "Гост":

    2.0 ТДИ с 240 коня, 500 Нм и 0-100 км/ч за 6.1 - и тва не е мощна кола така ли?
    И ако наистина средният разход при теста е 6 на 100 за такава кола с такъв мотор и 4х4 - за кво говорим? Кви бенцове-менцове??? Само може би някое Ауди с такъв мотор би било предпочетено от мен.
  • 43 пешо

    0 1 Отговор

    До коментар #39 от "Shmeker":

    Както ти кажеш Shmeker ....веднага спирам да харесвам Мерцедес комби и започвам да харесвам изброените от теб марки.......

    Коментиран от #44

  • 44 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #43 от "пешо":

    Аз спрях да ги харесвам от както почнаха да ги правят да ръждясват. Не може кола от този клас да ръждясва преди да е направила 10 години
  • 45 Autohouse Randm

    2 2 Отговор

    До коментар #39 от "Shmeker":

    zashto zadaljavash horata sas lipsata si na vkus i stil?

    Коментиран от #49

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #46 от "BENZ":

    Смешно ли ти е? Карай си двутонния туч или по-скоро го зазимявай вече
  • 48 мечока

    1 3 Отговор
    Как може да се направи толкова грозен автомобил БЕ . ТВА да не е ковчег !!
  • 49 Shmeker

    2 1 Отговор

    До коментар #45 от "Autohouse Randm":

    Нито на VW липсва стил, а камоли на Ауди и БМВ. Само мерцедесите им куца нещо, като видиш Е-класата им все едно гледаш антика от пореди абитурентския бал на баба ти

    Коментиран от #52, #56

  • 50 Дошо

    1 4 Отговор
    75 бона за Патас бъкан с дефекти - е..ати смеха.Трябва бая да не си вред с главата или просто да се ловиш на реклами за да си купиш тоя дарак с най-лошото съотношение цена/качество в класа.А с тези нови изстискани двигатели ще е жива мъка.Те старите 2.0TDI не можеха да изкарат 100000км без ремонт та какво остава за тези?Като се добавят дефектните скоростни кутии и слабото окачване трагедията става пълна.

    Коментиран от #51, #54

  • 51 Shmeker

    2 1 Отговор

    До коментар #50 от "Дошо":

    От 2008-ма 2.0 ТДИ е съвсем друг мотор. Така че едва ли ще ти се наложи да посетиш сервиз освен за обслужване.
    Пасата е много добре позициониран и на практика няма сериозна конкуренция в тоя клас. Нито Авенсис, нито Инсигния, нито Мондео реално ще попречат на продажбите. Реално само Аудитата и Волво, но там цените скачат.
  • 52 Shmeker

    2 1 Отговор

    До коментар #49 от "Shmeker":

    Дошо, аве като 2.0 ТДИ на VAG е толкоз лош. що го слагат в Митсубиши Лансер и до ден днешен??? Или там е здрав... като стигне до япония се самооправя от пътуването, става чудо

    Коментиран от #60

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 коко

    3 0 Отговор

    До коментар #50 от "Дошо":

    Дошо, момче лошо! Залягай над уроците а не пиши глупости. Един ден като пораснеш и можеш да си купиш твоя кола тогава коментирай. А иначе за едно си прав - гроздето е кисело 'щото е на високо
  • 55 йордан иванов

    0 1 Отговор
    Както казах имал съм всички немски щайги и постоянно се чупеха!
    Тойота Корола Версо няма чупене, само гориво и обслужване!!!
  • 56 пешо

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Shmeker":

    Shmeker ТИ пък кой беще че да си налагаш определенията за естетика в автомобилостроенето .......ако си малко по умен ще се замислиш:' сигурно пък на него му харесва ' .....а не да ми обясняваш тука кое, как....все едно аз да ти обясня че Ауди-то от профилната ти снимка е много грозно и цвета му е гаден и да го смениш.........
  • 57 Shmeker

    0 0 Отговор
    Нали ти започна със стайлинта или бъркам?!?!?
    Щом ти може да си казваш мнението за стил, що аз да не мога и що пък мойто да не е по-стойностно?
    И сигурно е по-стойностно, щото ако разбираше от дизайн и знаеше кой ръководи дизайна на VAG щеше да замълчиш и да не приказваш глупости.

    Коментиран от #58

  • 58 пешо

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Shmeker":

    ПАК НЕ СХВАЩАШ.....аз не си налагам мнението на хората ,както ти-споделям го.....и въобще не ме интересува кой ръководи VAG( няма и да си ровя да разбирам ).....глупостите ги пишеш ти .....и не си мисли че е само VAG на този свят ......сега ходи и да обясниш на половин Хамбург примерно как Мерцедес Е клас комби са много грозни и да не ги купуват понеже там е пълно с такива .....
  • 59 Shmeker

    0 1 Отговор
    Че то и аз си споделям мнението бе. Кво толкоз? Подкрепям го с някой друг факт обосновка и тва е. Който иска да го харесва/нехаресва и т.н.
    Колкото до Мерцедесите - бих си взел ако върнат стоманеното окачване, добрата анти-корозионна защита и ги направят по-леки, по-здрави, по-икономични, по-балансирани и по-младежки. До тогава ще предпочитам БМВ, Ауди, някое друго VW и т.н. Даже и някоя друга японка може да ме поблазни пред мерца.

    Коментиран от #63, #71

  • 60 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Shmeker":

    Добре, че са слабо разпространени тези Мицубишита тогава

    Коментиран от #61

  • 61 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #60 от "Дошо":

    Лансерът е най-надеждният модел според www.reliabilityindex.com
    Представи си ако тоя 2.0 ТДИ беше такъв боклук както го изкара дали щеше да е на първо място.
  • 62 Japoneze

    0 3 Отговор

    До коментар #19 от "йордан иванов":

    Jordane,аз тъкмо се канех от Мазда да мина на нещо Мерк,БМВ- ей така да пробвам-и ти ще ме разубедиш май.
  • 63 Japoneze

    1 1 Отговор

    До коментар #59 от "Shmeker":

    Да,прав си за окачването - само алуминий - и то не само Мерцедес,и БМВ ,и Ауди- с мойто безжалостно каране и нашите безбройни кръпки,дупки легнали полицаи,не ли то стомана да си ги карат- засега ще си стоя с японското.
  • 64 Иван

    0 0 Отговор
    Тъга, Дошо, тъга. Тъга и теглило е този твой живот, в който чакаш по година-две любимата ти марка (Хонда) да пусне нов модел, щото за лумпенясалата американска нация не е нужно да се правят нови модели щото не могат да ги различават, а в Европа така или иначе никой не ги купува. И тъкмо пуснат - то се окаже, че никой не е заинтересуван да пусне новина в този сайт. И пак трябва да отваряш Гугъл Преводач и да си превеждаш американските новини. Ако пък се случи чудо и някой вземе да напише новина, свързана с Хонда, различна от това, че са им отнели някой рекорд и то няма кой да я коментира, а в графата "Видяна" пише по-малко от 100. Как да не започнеш да спамиш там, където някой всъщност чете. Съчувствам ти искрено. До степен, че бих ти публикувал една статия за Хонда месечно, дори и да няма никакви новини около тях, само за да има къде да обсъждаме величието на бленуваната от теб марка! За останалите, които вярвам се различавате от Дошето поне в еволюционно отношение (имате нервна система, дай боже и опорно-двигателна) - почакайте да дойде автомобила в БГ - мисля, че ще има мащабен тест-драйв на който ще можете да говорите за нещо, което наистина сте виждали :) Надеждността на автомобилите, много пъти съм казвал тук, се базира на статистически проучвания, а не на наблюденията на съседите и гаражните майстори-корифеи. И според последният Tuv Quality Report, VW имат 2 коли в топ 5 - на 1-во и 5-то място. Така че - легендите ги разказвайте като се съберете покрай огъня - тук има интернет и можем да проверим ;)

    Коментиран от #66

  • 65 Кобрата

    1 1 Отговор

    До коментар #35 от "987":

    Opel не харесвам, но VW Golf, Bora, Touran ми допадат. 100 пъти по-добри са от Opel. Карай си Opel и не ми го хвали.
    Карал съм и BMW и Mercedes, но сега предпочитам нещо по-икономично да карам, защото и без това много не пътувам на дълъг път, а BMW и Mercedes горят по 12-15 на 100 градско, докато VW се задоволява и с 7-8л.

    Коментиран от #70

  • 66 Дошо

    0 1 Отговор

    До коментар #64 от "Иван":

    И според последният Tuv Quality Report, VW имат 2 коли в топ 5 - на 1-во и 5-то място.

    Хахахахаха, след една година ще имат 5 коли в топ 10 в класацията Тотали дефект.Толкова са смешни горките.Много новини имало за СОЦваген.Обикновено новините около тези некадърници са свързани с гръмкото обявяване на проекти и последващото им закриване.Виж последната новина за некадърните СОЦваген, която ме изкефи беше как оня дърт кавал Винкела се жалваше, че новите еконорми са им непосилни и им излизали много скъпо(100 000 000евро за грам CO2) и не знаел кога ще им се възвърне инвестицията.До преди една година дрънкаше как инвестирали 70 000 000 000 евро в разработката на MQB платформата.Та се зачудих СОЦваген мошеници ли са или идиоти?Много ми беше кеф от тази новина.А днес пък ми е смешно като гледам новия Патас.

    Коментиран от #68

  • 67 Иван

    0 0 Отговор
    Тъга е живота ти, аз ти казах. Съчувствам ти за всички емоции, които изпитваш около новините за автомобилите на Фолксваген. Кое от двете твърдения на Винтеркорн, те кара да мислиш, че Фолксваген са мошеници или идиоти и защо? Разясни, моля. Автомобилния концерн, на който ТИ си изпълнителен директор колко автомобила произвежда и на база на това, какви са твоите наблюдения за стойността на намаляването с един грам CO2 за 8-10 милиона автомобила годишно, или пък за разработката на Вашата модулна платформа? Интересни ще са ми данните от твоите проучвания. Не знам, кой проект е обявен и после закрит. Ако имаш предвид, че пускат концептуални модели, които после не влизат в серийно производство - така правят всички производители, които разработват нещо. Ако е друго - пак разясни, за да те разберем. Пък и не е лошо да се забавляваш от смешните новини - може да станеш по-позитивен и да намериш статия в някой раздел, за която да напишеш позитивен коментар и да признаеш, че е на път да се създаде нещо по-добро от твоя средновековен Сивик, за който по седянки песни се пеят. И не всичко в речника ти да е дарак, кош, кенеф/клозет и т.н. Виждам, че и ясновидец си станал и вече знаеш, какво ще е след 1 година. Що не изчакаш и не видиш?
  • 68 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Дошо":

    Само дето VAG имат толкова модели и отеделно толкова много марки с още толкова много модели, че ти до толкова не може да броиш! И ги увеличават все повече и повече.
    И къде ги гледа тия дефекти?

    Ей гледай, Хонда се свиват.

    Ще ги последва и Мазда скоро.

    Нисан почти бяха фалирали, докато не ги купи Рено за да ги посъживи и да им слага скапани френски дизели.

    Митсубиши едвам кретат, махнаха Галант преди 10 години. Нямат собствен малък дизел а ползват точно 2.0 ТДИ на VAG, дето го изкара най-чуплив! И даже си го харесват.

    Сузуки спира най-успешния си уж модел: Витара

    Дайхатсу ги няма изобщо вече.

    Исузу май само джипове правят.

    Единствено Тойота има сериозно портфолио, но те пък са наистина бъкани с дефекти щото няма тойота да не е минала по няколко пъти да й оправят бъговете. Милиони бройки отзовават на всеки няколко месеца. При немците това е голяма рядкост.
    То и при Алфа Ромео май е рядкост даже
  • 69 Shmeker

    0 1 Отговор
    А да забравих най-любимата ми тема - СУБАРУ
    Тва подобие на автомобил 4х4, предназначено уж да конкурира Ауди е пред фалит
    Фуджи се чудят как да го продадат, дали на Тойота или не знам си на кой. Тенекетата им ги купуваха основно щото ги вземаш без първоначална вноска. Иначе са приятни за каране докато са нови. Точно тва ги спасяваше до сега, щото хората караха 4-5 субару години и сменяха. Не разбираха как се разпадат и как от 1 кило желязо се получават 3 кила ръжда...

    Коментиран от #72

  • 70 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #65 от "Кобрата":

    Търси 320д или дизел на VW/Audi - 1.9 или 2.0 ТДИ,
  • 71 Autohouse Randm

    1 1 Отговор

    До коментар #59 от "Shmeker":

    shto Audi s stomaneno okachvane li e?

    Коментиран от #73

  • 72 Autohouse Randm

    1 1 Отговор

    До коментар #69 от "Shmeker":

    Subaru e mnogo zdrav avtomobil a pak v sravnenie s Audi e napravo vechen.drug e vaprosat che interiora e palno darvo.

    Коментиран от #74

  • 73 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #71 от "Autohouse Randm":

    За какво ти е стоманено? Алуминиевото е много по-добро и по-здраво. Просто едно време беше скъпо.

    Коментиран от #75

  • 74 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #72 от "Autohouse Randm":

    Да бе здрав е в рамките на 8-10 години макс. После се разпада

    Коментиран от #76

  • 75 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "Shmeker":

    mi ti si napisal che bi vzel Benz ako e s stomaneno okachvane.

    Коментиран от #77

  • 76 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "Shmeker":

    ti kolko godini iskash da karash edna kola?30 godini li?

    Коментиран от #79

  • 77 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #75 от "Autohouse Randm":

    Да щото сега тия дни търсим един носач и биалетки за W211 320 CDI 4matic и излиза около 1300 лв. цялата процедура. Докато при Ауди и VW за тия пари ще смениш цялата предница и то с най-скъпите части.

    Коментиран от #78, #81, #82

  • 78 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #77 от "Shmeker":

    ... дори и лагерите и амортисьорите ще смениш
  • 79 Shmeker

    1 3 Отговор

    До коментар #76 от "Autohouse Randm":

    Аз карам колкото искам. Ако ми омръзне колата я сменям, но имам и едно Ауди, което се задържа при мен доста - догодина прави 20 години, а при мен е 10 години. Просто изглежда така както я купих, за тия години едно каре, няколко селенови втулки по 8 лв. и разни гумени маншони съм сменил. Седи пред къщи и дори таблото й не е напукано. Единствено платът на тавана й се разлепи и го претапицираха с кожа.

    Коментиран от #80

  • 80 пешо

    1 0 Отговор

    До коментар #79 от "Shmeker":

    ами то ако не я караш може и още много по 10 години да седи пред вас ......от седене може и малко да загние.....но като цяло нищо няма да и стане и ще и се радваш.
  • 81 Autohouse Randm

    2 0 Отговор

    До коментар #77 от "Shmeker":

    dokato tarsish nosach za Mercedes vse pak toi e v dvijenie a ALDI kato se stroshi ostava na patia voveki v ochakvane na NADIN.
  • 82 PIRANHA

    1 0 Отговор

    До коментар #77 от "Shmeker":

    Я ми кажи кой носач търсите че си ми супер смешен да ми говориш за носач дето струва 1000 лв? Аз на тебе съм ти казвал че си злобар и плюеш мерцедес без дори да пишеш истини, по скоро само заяждане. Веднага ще ти извадя цена
    На носача който търсиш, спри се w211 е една наистина здрава кола и не ти прави чест да пишеш глупости

    Коментиран от #83

  • 83 пешо

    0 0 Отговор

    До коментар #82 от "PIRANHA":

    Много точно казано.....