4х4 системата на кросоувъра Honda CR-V се води за една от добрите при т.нар. "паркетни всъдеходи". Принципът и се заключава в това, че когато пътните условия са нормални, въртящият момент се предава само на предните колела. При загуба на сцепление в предния мост, електрониката прехвърля чрез муфа въртящ момент на задния мост и в действие влизат и четирите колела. Оказва се обаче, че при новото CR-V нещата не стоят точно по този начин.
До този извод достигнаха журналисти от шведското издание Teknikens Värld, които разпространиха видео, в което е заснета работата на 4х4 системата на Honda CR-V. По думите на журналистите предходната модификация е имала същия проблем, но от Honda са взели мерки, като са препрограмирали електрониката. Сега обаче се появява същият проблем. Японците се оправдават с факта, че при теста разликата в сцеплението между предния и задния мост е много голяма и считат експеримента за нереален.
Електрониката не подава въртящ момент към задните колела заради възможност от прегряване на муфата в 4х4 системата. От Honda заявяват още, че в реална пътна обстановка е невъзможна ситуация, при която предните колела да нямат почти никакво сцепление с пътя, а задните да имат 100-процентово такова. Поради тази причина японците считат теста на Teknikens Värld за неотразяващ точно работата на CR-V. Те добавят още, че до този момент нямат нито едно оплакване от клиенти.
От шведското издание контрират думите на представителите на Honda със същия тест, само че с автомобил Ford Kuga и показват, че Kuga-та се справя безпроблемно. Ще припомним, че през 2012 година същото издание направи т.нар. лосов тест на Jeep Grand Cherokee и всъдеходът за малко не се преобърна. От Chrysler обаче казаха, че колата е била претоварена и помолиха Teknikens Värld да повторят изпитанието, но да не превишават максимално разрешената маса.
Изданието проведе още 11 опита, но в нито един от тях не успя да повтори ситуацията, при която Grand Cherokee за малко щеше да се преобърне. Сега ви представяме и въпросното видео, в което ясно се вижда, че въртящ момент към задните колела на Honda CR-V въобще не се подава. Както вече споменахме, в края на клипа може да се види същия стенд, но с Ford Kuga върху него, който не изпитва никакви затруднения.
Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 5 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
Коментиран от #2, #6, #11
08:32 27.10.2014
2 аноним
До коментар #1 от "Shmeker":
прав си , и аз считам Хонда за автомобили с претенции ,които обаче не се продават..
съвсем обикновени автомобили са , рекламата им е в повече..
а хората знаят какво да купуват , за това Акорд го свалиха от европейския пазар , СРВ-то..не ми харесва
08:41 27.10.2014
3 Марто
Коментиран от #4, #43
08:48 27.10.2014
4 Shmeker
До коментар #3 от "Марто":
Не мисля, че Кугата е пиклива. За класа и цената си е супер.Коментиран от #16
08:51 27.10.2014
5 ярослав станчев
И как стигнаха до заключението,че е невъзможна ситуация???Ето я ситуацията,напълно възможна в реални пътни условия.Дори е с участието на Хонда ЦРВ.
Текст към връзката
Не казвам,че колата не е добра.Просто и японците не са изпипали всичко.Който иска реално 4х4 си купува Ленд Ровер,Ленд Крузер,Нива или някое дърто Куатро и готово.
Коментиран от #9
08:52 27.10.2014
6 Дошо
До коментар #1 от "Shmeker":
Нагласена работа.Иначе ти си очаквай да изчене най-продавания автомобил в този клас.Вероятно са отхапали огромен пазарен дял и сега конкуренцията се опитва да ги очерниКоментиран от #8
09:07 27.10.2014
7 icaka
09:12 27.10.2014
8 Иван Евтимов
До коментар #6 от "Дошо":
Чета редовно, но рядко коментирам.- Този път обаче не се сдържах. Естествено, че точно ти ще кажеш, че работата е нагласена, ама вътрешно знаеш, че не е така. Отдавна трябва да ти е станало ясно, а и не само на теб, че европейските аналози са в пъти по-добри от японските. Ама не си го признавете.Коментиран от #10, #27, #44
09:15 27.10.2014
9 Shmeker
До коментар #5 от "ярослав станчев":
Стига бе тия искат сумати пари за тая умряла хонда. В 21-ви век сме.09:18 27.10.2014
10 Лада Нива
До коментар #8 от "Иван Евтимов":
Я, пак. Субару каква марка е? Едва ли има паркетници с по добро 4х4 ама айде...09:20 27.10.2014
11 никой
До коментар #1 от "Shmeker":
първо прочети за акорда и тогава коментирайКоментиран от #19
09:22 27.10.2014
12 Ivo Angelov
-прочетете ръководството!!!
ако не ви е ясно как става, просто питайте преди да дрънкате глупости
Коментиран от #13
09:30 27.10.2014
13 Shmeker
До коментар #12 от "Ivo Angelov":
Точно тия цурналисти знаят какво правят. Аз лично им следя тестовете от години. Много често гледам и тестовете им за гумиКоментиран от #17
09:38 27.10.2014
14 Stenlo
09:43 27.10.2014
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Стенло
До коментар #4 от "Shmeker":
4х4 на Хонда е доказано че е кръгла нула незнам защо изобщо го предлагат09:47 27.10.2014
17 Ivo Angelov
До коментар #13 от "Shmeker":
ако колата не е в режим 4х4. няма как да сработи двойното предаване. Забележи колко долна реклама се прави на форд. Класическа форма на анти реклама с рекламиране на друг автомобил. Четете между редовете бе хора!Коментиран от #21, #22, #31
09:55 27.10.2014
18 cubalibre
09:59 27.10.2014
19 Ivo Angelov
До коментар #11 от "никой":
Амън от разбирачи ,но колите които коментират са ги виждали само на снимки или от тротоара10:02 27.10.2014
20 Име:
10:10 27.10.2014
21 Shmeker
До коментар #17 от "Ivo Angelov":
Това не ти е Топ Гиър. Шведите са доста сериозни тестери.Освен това прочети коментар 5 от колегата ярослав
станчев - хонда не оспорват това поведение на колата, а казват, че реално нямало как да изпадне колата в подобна ситуация. Сигурно е така, ако се приеме че постоянно се движи, ама на тръгване от светофар може да изпадне в такава ситуация.
И дори да си прав какво? Ще чакаш да поднесеш, че тогава да пипаш настройките така ли? То ако изпаднеш в такава ситуация нямаш време да пипаш каквото и да е освен волан и разните педали.
Коментиран от #23, #127
10:11 27.10.2014
22 Име:
До коментар #17 от "Ivo Angelov":
Ще се избият тука на тая статия, след малко ще видиш какво става. А ето вече и влиза спор X-drive срещу QUATTRO...10:12 27.10.2014
23 Име:
До коментар #21 от "Shmeker":
Виж сега, при всички положения ако изпадаш в такава ситуация е по-добре да си с 4х4 автомобил отколкото с предно или задно или ако караш зимата. Разликата е много голяма.А дали Хонда изобщо са се занимавали да комуникират с тия и нещо да им обясняват - силно се съмнявам.
Друг фактор (за който нямаме място да коментираме) е това че често пъти по-простата и по-лоша 4х4 система излиза по-добра от по-сложната, защото е по-евтина за подръжка = по- здрава. (не визирам Хондата и Форда от клипа за да не се водят тъпи спорове)
10:23 27.10.2014
24 Subaru rules 4x4
Резултатът си е напълно реален, Хонда имат чудесни двигатели и скоростни кутии, но в 4 х 4 са пълна нула...както и в правенето на купета последно време.
Коментиран от #28
10:27 27.10.2014
25 Име:
Нямам впечатление от двойно задвижвана хонда, но имам съмнения за теста. На такива тестове обикновенно колите са на тласъци когато се предава въртящ момент на задните колела, но в повечето случаи той не е достатъчен да премине ролерите и има едно придвижване напред-назад, а тук го няма изобщо, което ме води на мисълта че това е вариант 2wd.
Иначе за фирмите и имената:
Не е голяма философия да се снима и пусне клип в youtube.
10:43 27.10.2014
26 Subaru rules 4x4
Тук явно става въпрос за реномирано издание, което не може да си позволи да снима просто нещо, да нагласи нещата и така нататък, просто защото ако е така, то ще престане да съществува след едно дело с милиони компенсация за невярна информация.
Тук сме свикнали да се съмняваме във всичко (и основателно в доста случаи), но в страни, като Швеция, така не се прави.
10:55 27.10.2014
27 Дошо
До коментар #8 от "Иван Евтимов":
http://www.youtube.com/watch?v=FJZxVefta68Вярно, тук става въпрос за SH-AWD, но го поствам заради твърдението ти за европейските аналози
11:03 27.10.2014
28 Дошо
До коментар #24 от "Subaru rules 4x4":
В някои страни законодателството, е такова, че позволява антирекламите11:06 27.10.2014
29 Blizzard
Коментиран от #33, #81
11:06 27.10.2014
30 Blizzard
11:09 27.10.2014
31 ярослав станчев
До коментар #17 от "Ivo Angelov":
Какъв режим 4х4 бе човек.То си пише,че колата е постоянно 4х4 или по-скоро е при нужда.И ако стане нещо,което изисква намеса на задните колела електрониката ги задейства.Това да не ти е Ауди Куатро или Субару,които са постоянно 4х4.А колкото до списанието Teknikens Värld,малко е смешно да се говори за постановки от тяхна страна.Точно те бяха,които през 90-те обърнаха А-клас на МБ на лосовия тест.Същите са,заради които Крайслер изтегли Чероки,пак заради теста и преди 2 месеца почти обърнаха Порше Макан пак на лосовия тест.Тези "басма не цепят" на никого.
Коментиран от #32
11:16 27.10.2014
32 cubalibre
До коментар #31 от "ярослав станчев":
Ауди quattro е постоянно 4х4?!?......https://www.youtube.com/watch?v=DQqqucVHuMsКоментиран от #34
11:25 27.10.2014
33 Shmeker
До коментар #29 от "Blizzard":
Зависи за кое куатро говориш. По принцип идеята на куатрото е да е механично и да е необслужваемо. Не се сменя нищо по него. Маслото също не се сменя, може да се смени на 10 години 1 път и то ако си фен на колата си. Здрава и надеждна сиситема.При топ-версиите на Ауди в момента се ползват различни куатро системи от обикновените, за да покриват спортните характеристики на авбомобила предават по-голям въртящ момент на задните колела. Това го постигат със съединители, които се износват.
При норманото куатро разпределението преден/заден мост е еднакво и там няма какво да се износи, на практика може да надживее колата, стига да не пробиеш корпуса на съответните дифове и да ги оставиш без смазване.
За това куатрото е най-доброто, щото не ти бърка в джоба, а в същото време е много много добро. Особено за кола на старо друго освен куатро е компромис с личния бюджет...
11:52 27.10.2014
34 Shmeker
До коментар #32 от "cubalibre":
Тук аудито е с изключена електроникаКоментиран от #36
11:54 27.10.2014
35 Skier
Ярославе писаниците ти са пълни с измишльотини.
Крайслер не е изтеглял никакво Чероки защото не е установен реален проблем.
Да беше прочел поне статията.
"От Chrysler обаче казаха, че колата е била претоварена и помолиха Teknikens Värld да повторят изпитанието, но да не превишават максимално разрешената маса.
Изданието проведе още 11 опита, но в нито един от тях не успя да повтори ситуацията"
Коментиран от #45
11:55 27.10.2014
36 cubalibre
До коментар #34 от "Shmeker":
Май не ти е много приятно ауди за 200к,да се представя като хонда за 60к.Смях..!Коментиран от #37, #38
12:08 27.10.2014
37 Shmeker
До коментар #36 от "cubalibre":
X-Drive е по-добро, но тук аудито не се представя реално както трябва. EDL-а го няма никакъв. Просто е изключен.12:15 27.10.2014
38 Shmeker
До коментар #36 от "cubalibre":
.. нали се сещаш, тва е видео заснето от дилър на БМВ, а хондата я тестват шведите дето обърнаха доста коли.Коментиран от #39
12:17 27.10.2014
39 cubalibre
До коментар #38 от "Shmeker":
Ти явно работиш врачка.LOL...Иначе ми е много чудно как разбра за изключени системи,дилъри разни,а не разбра че шведите са на заплата при ауди...Смях..!Коментиран от #40, #41
12:25 27.10.2014
40 Shmeker
До коментар #39 от "cubalibre":
Ми щото тия клипове с БМВ и ауди ги дискутираме в ауди форума отдавна12:32 27.10.2014
41 Shmeker
До коментар #39 от "cubalibre":
Не са някаква новост, има сумати теми.. При BMW централния диф се управлява електронно, там нещата са други. Но се и сменят като консуматив като навърти определен брой км.При мерцедес са съвсем други, но това е друга тема.
12:33 27.10.2014
42 Кирил Евимов
Shmeker как ти е ника във форума?
Аз също съм там от доста време ще се радвам да дискутираме
Коментиран от #46
12:38 27.10.2014
43 Аз
До коментар #3 от "Марто":
Кое те кара да мислиш, че Куга е пиклива, а системите на премиум производителите - значително по- добри?13:06 27.10.2014
44 stenly
До коментар #8 от "Иван Евтимов":
Ако разбирам какво искаш да кажеш то е че според теб Шкода Иети или VW тигуан са по-добри от Субару Форестър...извинявай приятелю ама найстина няма как да стане. Всеки един модел си е отделен за себе си както е и с всяка марка.13:15 27.10.2014
45 ярослав станчев
До коментар #35 от "Skier":
Вярно е,Крайслер не изтеглиха джипове тогава.Изтеглиха 2,7 милиона една година по-късно,заради други проблеми.Моя грешка,извинявам се.
13:22 27.10.2014
46 Shmeker
До коментар #42 от "Кирил Евимов":
Не мисля да си казвам ника тук, в ауди форума не съм влизал от повече от две години, но ако си регистриран от по-рано там сигурно се сещаш кой съм. Имам 10 000 или 12 000 поста14:36 27.10.2014
47 Skier
Няма такова нещо
14:37 27.10.2014
48 Дошо
Хех ама ти нищо не казваш за 850 000 хиляди аЛудита дето ги изтеглиха сега?? щото са много хубави
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/23625-audi-izteglia-850-000-ekzempliara-ot-modela-a4/
Коментиран от #49, #51, #53
14:42 27.10.2014
49 Име:
До коментар #48 от "Дошо":
Само не знам защо са постнати в раздела (технологии) вместо (автомобили)????http://fakti.bg/technozone/117971-audi-otzovava-850-hil-koli
14:44 27.10.2014
50 330i
Нормално. Те на Ярослав Станчев писанията са му подбрани. За едни лъже , за други крие. Важното е да си вярва
Коментиран от #60
14:46 27.10.2014
51 Shmeker
До коментар #48 от "Дошо":
Да ве заради японски чаркКоментиран от #54
14:52 27.10.2014
52 Кара японско
15:14 27.10.2014
53 ярослав станчев
До коментар #48 от "Дошо":
Нормално да изтеглят.Бъкат ги с компютри и всевъзможни системи и после искат да не се чупят.Как да стане?Кой прави изключение вече? Е,не изтеглят по 6 милиона като Тойота и по 10 милиона като Дженерал мотърс,ама и 850000 не са малко и то само от един модел-А4.Специално за Skier,понеже казваш,че няма такова нещо.Chrysler Agrees to Recall of 2.7 Million Jeep Vehicles
15:15 27.10.2014
54 Име:
До коментар #51 от "Shmeker":
Докажи!15:16 27.10.2014
55 Кара японско
Изтеглят защото американците имат грижа за клиентите си. Японците също. А твоето 25 годишно ауди като се счупи висиш 2 седмици да ти оправят бричката и накрая си плащаш на баш-монтьора в кварталния сервиз
Коментиран от #57
15:22 27.10.2014
56 Кара японско
Какви електрониките гонят. Пак не си чел статията.
Това е старата тема със резервоарите на много старите модели.
чети момче, чети.......
15:30 27.10.2014
57 ярослав станчев
До коментар #55 от "Кара японско":
Сигурно,сигурно.Изтеглят,не защото имат грижа за клиентите,а защото Националната агенция за пътна безопасност на САЩ ги кара.Понеже с дефекта се свързват и 51 смъртни случая.Японците са същите.Имали грижа за клиента.Ми имат,как няма да имат,като NHTSA ги натиска да си оправят боклуците.Ако има 1000 жалби,примерно,до дилъра на една марка толкова има и до NHTSA.И ако фирмата се прави на ударена,то агенцията им си върши работата.Хората имат закони и стандарти и ги спазват.Просто и ясно,при определен брой сигнали за нередност започват разследване и вземат мерки да не се повтаря.А тука и 5000 жалби да има и още толкова разследвания,все тая.Коментиран от #58
15:38 27.10.2014
58 Име:
До коментар #57 от "ярослав станчев":
Чакай чакай чакай. NHTSA ги натискат така ли? Защото ти каза че тия шведи били причината. Така и не намерих връзка със шведите и тяхното издание, откъдето всъщност започна спора...Коментиран от #59
16:03 27.10.2014
59 ярослав станчев
До коментар #58 от "Име:":
Кого натиска NHTSA? И за какво са причина шведите?Ако следиш коментарите ще си отговориш.В един коментар съм се извинил за грешката.В друг,коментирам мнението на втори човек и става въпрос за друга кола.В трети пак към нов човек става въпрос за трето.Следете кой на кого и за какво отговаря и няма да има проблеми.
Специално към " Кара японско":човек ама ти ако си седнал да ми мислиш дъртото Ауди,акъл нямаш.Аз не го мисля,карам го и си го ремонтирам за без пари.Вози ме вече 4 години и като го гледам поне още 8 ще ме кара.Не се притеснявай за мен,но благодаря все пак,за загрижеността.
Коментиран от #65
16:27 27.10.2014
60 триста итридесети
До коментар #50 от "330i":
Не става - разгадали са те, че не съм аз, никой не ти е отговорил.17:06 27.10.2014
61 Rav4ever
17:11 27.10.2014
62 триста итридесети
Винаги има вариант предния мост да "стъпи" на камък, дърво или друго.
17:11 27.10.2014
63 Симеон Тасев
4х4 системата на кросоувъра Honda CR-V се води за една от добрите при т.нар. "паркетни всъдеходи"
17:21 27.10.2014
64 Симеон Тасев
17:22 27.10.2014
65 Име:
До коментар #59 от "ярослав станчев":
Ти сам даже не знаеш какво пишеш. Ето виж какво си казал:"А колкото до списанието Teknikens Värld,малко е смешно да се говори за постановки от тяхна страна.Точно те бяха,които през 90-те обърнаха А-клас на МБ на лосовия тест.Същите са,заради които Крайслер изтегли Чероки,пак заради теста и преди 2 месеца почти обърнаха Порше Макан пак на лосовия тест.Тези "басма не цепят" на никого."
Та в линка който пусна никъде няма връзка между Teknikens Värld и изтеглянето на черокитата....... оттам тръгна всичко.
Коментиран от #66, #67
18:27 27.10.2014
66 ярослав станчев
До коментар #65 от "Име:":
Така е.Прав си.Но като стигна до там да ме цитираш,защо не прочете и няколко коментара по-нагоре.Например този,който беше адресиран до Скиер,или както се пише там,"Вярно е,Крайслер не изтеглиха джипове тогава.Изтеглиха 2,7 милиона една година по-късно,заради други проблеми.
Моя грешка,извинявам се."
И всичко беше приключило.
18:56 27.10.2014
67 ярослав станчев
До коментар #65 от "Име:":
Много разводнихме темата обаче.А тя беше дали работи системата 4х4 на Хонда ЦРВ или не?Като гледам клипа на хората от шведското списание,явно има някакъв проблем с включването на задния мост,нали?Е не всеки може да направи симетричното 4х4 на Субару или Куатрото на Ауди.Те затова са еталон за всички останали.
Ама от къде тръгна и до къде стигна спора,заради една грешна приказка от моя страна.Извинявам се още веднъж,ще внимавам повече следващия път.
Коментиран от #73, #74
19:02 27.10.2014
68 някой
19:12 27.10.2014
69 ккк
19:28 27.10.2014
70 Acura
19:45 27.10.2014
71 Subaru rules 4x4
Освен ако имаш предвид, че "нормалните коли" са Фиат, Сеат, Дачия, Тофаш и Опел...
20:32 27.10.2014
72 EMSKI
20:39 27.10.2014
73 Име:
До коментар #67 от "ярослав станчев":
За двойното на CR-V нямам никакво наблюдение, защото не са ме интересували 4х4 Хонди.Всеки знае че Субару и Ауди, предлагат най-добрите 4х4 системи на пазара (двете доста различни една от друга). НО преди десетина години Хонда ги понаучи че има още накъде да се развива двойното задвижване. Става дума за SH-AWD - първата система която разпределя въртящия момент не само между преден и заден мост а и ляво - дясно между предните и задните колела. Преди (Super Handling AWD на Хонда) само ATTESA E-TS на Нисан GTR и системата в митсубиши лансър EVO (след 4та генерация) предлагаха активно разпределение на въртящия момент. Разпределението ляво-дясно на SH-AWD има в Honda Legend и има огромен ефект върху завиването, постигайки неутрален баланс (без недозавиването характерно за 4х4 системите).
Коментиран от #75
20:45 27.10.2014
74 Име:
До коментар #67 от "ярослав станчев":
4 години след това Ауди също направиха такава система само че със торсен "C" централен диф, който не прехвърля 100% само на задната или само на предната ос. За да подобрят това през 2010 Ауди заменят Торсен Ц със "Crown Gear" който може да прехвърли до 70% на предната ос и до 85% на задната в зависимост когато е необходимо.(бях се запалил по аудита по едно време за кратко)
Субару пък разчитат на това че боксера им позволява да имат симетрична система с еднакво дълги леви и десни полуоски (Symetrical AWD), а в последните години и те въведоха електронен контрол.
Разликата в различните системи е че повечето awd автомобили стават 4х4 само в определени ситуации, а през останалото време са или предно или задно. Тоест не са Full Time AWD...
Ако се чудите защо новия Nissan GTR (R35) е толкова бърз през завоите попрочетете за неговия torque vectoring (ляво-дясно).
Коментиран от #76, #79
21:05 27.10.2014
75 Shmeker
До коментар #73 от "Име:":
Аве по принцип аз харесвам торсените. Както казах, най-непретенциозните 4х4 са на ауди, другите които ми харесват са на Алфа Ромео - Q4. Само че Алфа май няма да си взема...21:44 27.10.2014
76 NSX
До коментар #74 от "Име:":
On a very gross level, the SH-AWD system is combination of the Honda VTM-4 automatic all-wheel-drive system and the ATTS variable torque distribution system. Honda introduced the Active Torque Transfer System (ATTS) technology in the 1997 Honda Prelude Type SH.[7][8] Honda introduced the Variable Torque Management 4WD (VTM-4) automatic all-wheel-drive system in late 2000 on the 2001 model year Acura MDX sport utility vehicle (SUV)[9] and later on the 2002 Honda Pilot SUVХонда е първата фирма въвела "торк векторинг" още през 1997.Преди това само Мицубиши имат такава разработка за състезателното Ево във ВРЦ.
Що се отнася до статията наистина настройката на софтуеъра не е направена добре и не позволява при голяма разлика в скоростите на преден и заден мост да се компенсира.Друг е въпроса дали в реалния живот това може да се случи.
Коментиран от #80
21:57 27.10.2014
77 Easy ryder
22:18 27.10.2014
78 пси
Коментиран от #84
23:35 27.10.2014
79 Shmeker
До коментар #74 от "Име:":
Щот на ауди не са симетрични. Само без А3....23:47 27.10.2014
80 Име:
До коментар #76 от "NSX":
1997 на прелюда има torque vectoring, но той е предно предаване. Това ме навежда на мисълта за новия type R и нурбургринг. Дано не пестят и го наблъскат с технологии както прелюда 4ws, torque vectoring, независимо окачване, леко купе + типичния type R мотор с крива на мощността като на състезателен автомобил....... рено меган ще гледа... отклоняваме сеДо #77:
SH-AWD може да предаде 100% от мощността само на 1 от задните колела, затова успява да се качи дори само с едно колело със сцепление. Както писах малко по-долу повечето системи не го могат, но явно двойното в CR-V е доста по-слабо от SH-AWD...
До #79 Шмекере дори незнаеш как работи куатрото, камо ли знаеш как работи AWD-то на субару, че да ги сравняваш 2те още повече. Двете системи са много, много различни и ме мързи да ти обяснявам как, къде и защо са разликите и какви са резултатите. (С две думи субару - повече механично разпределение, куатро - ABS датчици и разпределяне към колелата със сцепление) иди прочети.
Коментиран от #82, #87, #112
00:05 28.10.2014
81 Night Rider
До коментар #29 от "Blizzard":
Такова нещо като най-доброто 4х4 няма, иии да, всичко което е с напречен двигател и се води 4х4, всъщност не е, то си е на предно и само когато предните ти колело превъртят тогава си на 4х4 ;) В завой, дори и на сухо с кое ще си по-стабилен? С "най-добрата 4х4 на Хонда" или с дъртата А4-ка куатро от 97ма? Или с импрезата 1.6 на газ? Нека ти подскажа - няма да е хондата :) Такива филми като електрониката помага ала бала като си с напречен двигател ги заеби :)Най-добре е когато си с 3 заключващи диференциала - примерно Мерцедес Г-клас, Импреза STi 2004-2008ма, Ауди V8 с ръчна кутия ;)
00:17 28.10.2014
82 някой
До коментар #80 от "Име:":
Брато, ще ти кажа две неща и ме послушай:1. Имаш вкус за автомобили, за разлика от...айде, няма значение кой ни е народа
2. Не се хаби и не се нервирай с безсмислени дейности като тази, да обясняваш на българи
Коментиран от #99
00:46 28.10.2014
83 mediator37
А дали ще дочакаме денят, в който системата мотор-колело при електромобилите ще зададе нови хоризонти. По едно ел.двигателче с кпд 96% на всяко от 4-те колела - и здравей живот!
Иначе... Твърде смущаващо за Хонда е, че нейното джипче не го може, а другото го може.
07:29 28.10.2014
84 Shmeker
До коментар #78 от "пси":
Много зависи от гумите. Аз с Баварката съм се качвал в доста сериозен сняг на балкана, имаше разни дето са в преспите и ме гледат как минавам. Но гумите бяха зимни и нови.08:38 28.10.2014
85 stenlyaka
Коментиран от #86
08:56 28.10.2014
86 Shmeker
До коментар #85 от "stenlyaka":
Subaru има бюджетно 4х4, просто е добре настроено и има къси скорости. Това е. Изкарват максимума от евтината технология.09:00 28.10.2014
87 Shmeker
До коментар #80 от "Име:":
Едва ли ще бият Реното с прелюд.09:01 28.10.2014
88 stenlyaka
09:25 28.10.2014
89 КиБик
09:32 28.10.2014
90 Subaru rules 4x4
Лоша била седалката на Субару, неудобна - това ли измислихте??!
Или че било "евтина технология"? Виждам всяка зима някой немски варел със "скъпа" технология как се гърчи из снега, а тия летните автомобилчета БМВ, особено без Х отзад, зимата будят само смях и съжаление.
Аз съм 195 см на 115 кг и да ви кажа седалката на Форестъра ми (2009) е толкова удобна, че след 5 часа каране слизам, без да съм уморен.
Коментиран от #93
09:42 28.10.2014
91 Subaru rules 4x4
09:45 28.10.2014
92 stenlyaka
БМВ-то ми като почне да се затруднява в тежка зима, ще наема един 'къв да е джип за един месец .Елементарно
Всъщност тази зима , ако има сняг , мисля да съм по тази система
09:47 28.10.2014
93 Shmeker
До коментар #90 от "Subaru rules 4x4":
Forester не е автомобил а SUV от нисък клас.Субару си е евтина 4х4 технология баце и това е ясно на всички. Иначе Субару трябва да направят паметник на Ауди Куатро в централата си и да се кланят, понеже ако не беше Куатрото да отвори пазара на подобен род автомобили, отдавна щяха да са в небитието.
09:48 28.10.2014
94 Night Rider
Коментиран от #95
10:18 28.10.2014
95 Shmeker
До коментар #94 от "Night Rider":
Утвърден само в Япония обачеКоментиран от #98
10:29 28.10.2014
96 AWD
Докато чакам КТБ да отвори врати и да пусне парите, ще си взема едно Субару.
10:40 28.10.2014
97 Дошо
11:44 28.10.2014
98 Име:
До коментар #95 от "Shmeker":
Шмекер една лоша дума не съм казал за куатрото в тая тема. Не разбирам защо започна да плюеш субаруто. Не искаш да започваме тоя спор повярвай, пък и ти няма да разбереш. (къси скорости - )Утвърден не само в япония, а в щатите и австралия - точно 8 години преди ауди да пуснат 1 модел с 4х4. Дали са чакали да се отвори пазар а? Не си заслужил да ти разказвам подробности.
11:59 28.10.2014
99 Име:
До коментар #82 от "някой":
Много пъти съм се отказвал да пиша в тоя сайт. Така е няма смисъл, но си се забавлявам от време на време с хората черпещи авто новини от тук и едновременно с това се наричат фенове (автоманяци) а се избиват под всяка статия да се плюят.80% са фенове на немското и е напълно оправдано. Все пак през соца и 90те единствените хубави коли са били западните предимно немски.
Само не разбирам защо няма или има, но много рядко, статии за други европейски автомобили - пежо, рено, ситроен, фиат, алфа, английски автомобили, шведски...... Не само немски, много руски и японски, защото е доказано че стават спорове и ............. Прав си иначе ние българите по нашенски и по балкански си знаем да мразим всичко което нямаме.
Примерно: Американците имат висок стандарт на живот.
Отг: Да, ама са тъпи.
комплексарщина лъха отвсякъде
Коментиран от #100, #101
12:07 28.10.2014
100 триста итридесети
До коментар #99 от "Име:":
Японските коли си останаха там - в 90-те и 80-те, сега са боклуци, жив пример е колата от статията, ладата е така - като и вдигнеш едното задвищо колело във въздуха и почва да върти само него.Коментиран от #105, #106, #107
13:01 28.10.2014
101 ждяш
До коментар #99 от "Име:":
шапка ти свалям за коментара13:51 28.10.2014
102 mmm
15:44 28.10.2014
103 Night Rider
18:54 28.10.2014
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Easy ryder
До коментар #100 от "триста итридесети":
20:36 28.10.2014
106 Easy ryder
До коментар #100 от "триста итридесети":
Коментиран от #108
20:40 28.10.2014
107 Easy ryder
До коментар #100 от "триста итридесети":
Ако японците са в 90 те значи БМВ е в 30 те.Даже без да му вдигаш едното колело се тътри като краставо куче по тревата.
Коментиран от #109, #110, #111
20:43 28.10.2014
108 samo nemsko
До коментар #106 от "Easy ryder":
кво си показал бе човек то е ясно че клипа е нагласен невиждаш ли с къкъв цолаж е БМВ кат да върви в тази кал ма от де да сетиш20:46 28.10.2014
109 samo nemsko
До коментар #107 от "Easy ryder":
20:48 28.10.2014
110 samo nemsko
До коментар #107 от "Easy ryder":
20:49 28.10.2014
111 samo nemsko
До коментар #107 от "Easy ryder":
научи малко за БМВ па тогава коментирайКоментиран от #113
20:52 28.10.2014
112 Easy ryder
До коментар #80 от "Име:":
Различна е системата която монтират на MDX и CRV.На Акюра монтират по скъпата система тъй като тя е луксозния клас.Там поне от 10 години имат система която Субару и останалите едва сега въвеждат.Хонда вече въвежда следващото поколение.С нетърпение очаквам освен Type R и NSX.Там ще бъде върха на технологията.Скоро имаше изказване от един от шефовете че Акюра ще започне да се предлага изцяло с 4х4 системи.
Възможно е скоро да се появи и в Европа както Лексъс и Инфинити.
Тогава вече с 300+ коня двигатели и SH AWD ще бъде интерсно.
21:02 28.10.2014
113 Easy ryder
До коментар #111 от "samo nemsko":
Научил съм доста повече от теб за БМВ.Щом искаш се оплачи на Топ Гиър за цолажа.Сигурно са взели специални джанти които е вървят по терва. Ха Ха Ха.Коментиран от #115
21:06 28.10.2014
114 Shmeker
22:26 28.10.2014
115 Shmeker
До коментар #113 от "Easy ryder":
Топ гиър не е меродавно предаване.Коментиран от #116, #119
22:30 28.10.2014
116 Easy ryder
До коментар #115 от "Shmeker":
Може да не е меродавно но това на филмчето си е факт.И точно БМВ да ми рекламирате за 4х4 е смешно.22:57 28.10.2014
117 триста итридесети
клипа е меродавен и е верен, хонда да разглобят един х-драйв и да се научат, както са правели почти винаги. Това е по темата.
Коментиран от #118, #121
23:34 28.10.2014
118 Име:
До коментар #117 от "триста итридесети":
Това ли е по темата. Ами всички ти благодарим, че ни даде малко от капацитета си! Жалко че от хонда не те слушат.10:24 29.10.2014
119 Име:
До коментар #115 от "Shmeker":
А под прикритие ли е меродавно??????? Като не разбираш топ гиър ходи гледай Motorvision.Коментиран от #126
10:26 29.10.2014
120 не се карайте
14:56 29.10.2014
121 пулцо
До коментар #117 от "триста итридесети":
Колега системат xdrive е аналогична на системата SH-AWD.Чети преди да пишеш!А тука на клипа гледаме Хонда с виско муфа.Трябва приплъзване за да се включи.Системата наистина не е от най-добрите!14:59 29.10.2014
122 Japoneze
Коментиран от #124, #125
13:58 30.10.2014
123 Shmeker
20:21 30.10.2014
124 Име:
До коментар #122 от "Japoneze":
Да бе аз много търсех друго видео с такава хонда на ролки, щото много ме съмнява това че го няма клатушкането напред-назад и дали това не е 2wd модел. Щом е с двойно предаване поне малко мощност ще отива назад.23:42 30.10.2014
125 триста итридесети
До коментар #122 от "Japoneze":
Достатъчно е леко да отлепиш от земята предния мост с един крик, дори и да тръгне щети няма да има.10:08 31.10.2014
126 Shmeker
До коментар #119 от "Име:":
Въпроса е важен. Аре ще ти го напиша: "Q7-ца карал ли си нЕкога?"15:43 31.10.2014
127 П. П.
До коментар #21 от "Shmeker":
При тръгване от място Хондата си има система visa, която след включване автомобилът си потегля без проблем19:38 09.08.2020
128 Хонда
19:04 27.01.2021