Last news in Fakti

30 Октомври, 2014 12:00, обновена 30 Октомври, 2014 14:20 7 062 34

BMW показа M-версиите на X5 и X6

  • bmw-
  • x5-
  • x6-
  • x5 m-
  • x6 m-
  • лос анджелис 2014

Пресслужбата на BMW разпространи снимки и информация за най-наточените модификации на всъдеходите X5 и X6, които ще бъдат показани пред публика на салона в Лос Анджелис идния месец. Европейската премиера на двата баварски атлета ще се състои напролет в Женева.



M-версиите на X5 и X6 запазват предишния 4.4-литров бензинов V8, с който се оборудваха аналозите им от предишното поколение. Битурбомоторът обаче вече развива мощност 575 к.с. и въртящ момент 750 Нм, което е с 20 коня и 70 Нютонметра повече от миналата генерация.



И двата модела са оборудвани с осемстепенна трансмисия Steptronic със спортни настройки и възможност за смяна на предавките чрез планки зад волана. Новите X5 M и X6 M ускоряват от 0 до 100 км/ч за 4.2 сек. или с половин секунда по-бързо от предшествениците си. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч по електронен път.



Клиренсът на двата всъдехода е занижен с 10 мм в сравнение със стандартните версии. Спирачките отпред имат шестбутални апарати, а отзад имат по едно бутало. Мехатронното шаси разполага с три варианта на настройките - Comfort, Sport и Sport+.



Външно M-версиите се отличават по по-агресивните форми на броните, радиаторната решетка, праговете и дифузьора отзад. Стандартното оборудване включва 20-цолови джанти (21 срещу допълнително заплащане) с гуми Michelin Pilot Super Sport.



В списъка с екстрите има няколко варианта за вътрешното оформление с алкантара, кожа и декорации от алуминий или въглеродни нишки. Може да се поръча също климатик с четири зони и аудиосистема Harman Kardon.



Достъпен е и проекционен дисплей, който за разлика от обикновените X-модели има M-режим. На предното стъкло се прожектират показанията на оборотомера, избраната предавка и индикатор за превключване.



Цената на X5 M в Щатите стартира от $99 650, а базовата модификация на X6 M струва $103 050. Продажбите там започват през пролетта, а в Европа - през лятото на 2015 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    2 3 Отговор
    Два еталона!
  • 2 Пакман

    2 2 Отговор
    Наистина са брутални
  • 3 Julio

    3 1 Отговор
    Никога не съм разбирал смисъла от това да имаш подобна кола - джипка или комби с 400-500-600 к.с. Ясно е че автопродавците си правят некви технолигични съревнования с подобни модели но практически не скивам никва полза от подобен автомобил...

    Коментиран от #15, #25

  • 4 Japoneze

    2 1 Отговор
    Смисъла е да летиш по магистралата,и да се пъчиш нависоко всички да разберат колко си заможен,демек успял- за тези коли винаги ще има кандидати - особено близки до сърцата на всички Авто крадци!

    Коментиран от #6, #7

  • 5 WWв

    3 2 Отговор
    Предния капак на метър и половина от земята и отзад пише ///M
    Все едно войниците пред президенството с джапанки и къси гащи
  • 6 Shmeker

    2 3 Отговор

    До коментар #4 от "Japoneze":

    Мдаа.. класовото разслояване изисква тия автомобили. Но са и практични, все пак имат доста добри възможности, а и от БМВ са се постарали да са бързи не само на магистрала а и в планината и пистата. Според мен тия коли са си вече утвърден сегмент, макар, че най-родаваните сигурно са 3.0 Д

    Коментиран от #9

  • 7 Julio

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "Japoneze":

    Съмнявам се че ще пробудиш съмнение че не си заможен ако караш по-проста версия... А и с по-простата версия можеш да летиш по магистралата - всичко дето е над 200 кс ти го позволява. Друг е въпроса дали е уместно да летиш по магистрала с чисто семеен автомобил какъвто е комбито (вероятно с деца вътре в колата), или пък да летиш по планинските пътища на ски с джипката например...
  • 8 s klasa

    2 2 Отговор
    много добри другите могат само да се учат от немците и по специално от БМВ
  • 9 Julio

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Shmeker":

    Няма никво класово разделение - класово раделение има при марките. Като си тежък се качваш на Ролс - БМВ е кола за по-заможната средна класа по света (доктори, адвокати, мениджъри от по-високо ниво). Не случайно от тея модели ако стигнат хиляда реализирани бройки в световен мащаб на година хвърлят шапки (като поне 30% отиват като подаръци за Пи-Ар или пък на драстично занижени цени щото значими персони се навиват да карат подобни коли)...

    Коментиран от #10, #32

  • 10 samo nemsko

    0 2 Отговор

    До коментар #9 от "Julio":

    ти от къде знаеш колко бройки достигат по продажба а да си чул че Ролс-Ройс ги произвеждат БМВ да си чул БМВ колко продажби има по света аман от разбирачи

    Коментиран от #13

  • 11 Julio

    1 1 Отговор
    Всъщност се сетих за потенциален клиент - тежък фен си на марката и разполагаш с достатъчно средства и за нещо по-добро но държиш да е БМВ. Но дори и този контингент явно е доста ограничен щото не се реализират голям брой продажби по тоя канал...
  • 12 samo nemsko

    0 3 Отговор
    по тема доста брутална визия имат съчетана с лукс ги прави автомобили мечта
  • 13 Julio

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "samo nemsko":

    Ми някъде четох че за целият живот на предишното м5 са реализирани около 3-4 хиляди бройки. Това по официална статистика от БМВ - като беше написано с гордост даже. Един вид са надминали очакваниято си...

    Коментиран от #21

  • 14 Кобрата

    1 2 Отговор
    Няма какво да говорим...колите са изпипани до съвършенство.
  • 15 Spewn1

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "Julio":

    На практика на човек не му е нужно и да живее в жилища по 500 км2, да има телефон за 2-3 к, да има чосовник за 50к, да си купува пури по 300$. Нали?

    Коментиран от #16

  • 16 Julio

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Spewn1":

    Така е - но на практика не е и незаконно да живееш в подобна къща или да пушиш подобни пури. Да летиш по магистрала обаче с 250 е противозаконно в почти целият свят - което малко обезмисля покупката на подобен автомобил... Имаш го но не можеш да го използваш в пълният му потенциал под заплаха от глоба или затвор...

    Коментиран от #24

  • 17 Toko

    0 0 Отговор
    Хубави коли че и с Михайловградска регистрация

    Коментиран от #23

  • 18 гого

    0 0 Отговор
    Абе да питам аз,дали са корави ,дали не дават дефекти било то предница или по двигател,електроника? Защото гледам сякаш по-пътищата много, много не ги карат.
  • 19 Пенко

    1 2 Отговор
    Само дето двигателите на бмв са най-трошливите
  • 20

    0 0 Отговор
    Безмисленни ,дебели псевдоспортисти.

    Коментиран от #29

  • 21 Нема Бира

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Julio":

    Хубаво е да се проверяват фактите преди да се спори! Интернета е достъпен за всички:

    BMW E28 M5 - 2191бр. м/у 1985г. и 1988г.
    BMW E34 M5 - 12254бр. м/у 1989г. и 1995г.
    BMW E39 M5 - 20482бр. м/у 1999г. и 2003г.
    BMW E60 M5 - 20548бр. м/у 2005г. и 2010г.

    http://www.bmwmregistry.com/
    http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M5
  • 22 CarPro

    0 0 Отговор
    Kato pochnat se leqt oniti komentari vai da pazi gospod
  • 23 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Toko":

    Може да са от мототехника Монтана.
  • 24 John Gottin

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "Julio":

    Смисъла е че хондажиите могат да изплакнат окото докато пърпорят с 90 по аутобана с газовите си бегачки. Иначе в държавата в която са направени хора са си направили пътища по които да караш с 250 не е престъпление, а и в арабските държави се счита за лоша поличба колата да е икономична и да не е 4х4 (на бедност е), в България ползата от понижаваща предавка на бегачката ша усетиш когато в Слънчев бряг не ти се налага да караш постоянно на полусъединител, разбира се с това е съобразена и аеродинамиката на М-пакета - на втора направо отвява прашките на рускините. Колкото до комбито има хора които смятат че багажника не е място за газова, а за баскаса с черири 15ки, които при седаните се чуват по-силно отвън отколкото вътре, да не говорим за акустиката.
    Смисъла е че на базата на x5m и x6m се правят G-power версиите Typhoon. А за кво му е на човек такава кола ли?
    https://www.youtube.com/watch?v=_Mopyyy-0vA
    https://www.youtube.com/watch?v=2pzsJHJiirI
    https://www.youtube.com/watch?v=kAzeiMKVufM
    Че за кво му е друга? ;)

    Коментиран от #31

  • 25 John Gottin

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "Julio":

    Пазарът го изисква, автопродавците продават това, което се търси.
  • 26 -_-

    3 4 Отговор
    Мога да ви уверя, че Subaru Forester STi е по-добро във всяко отношение от тези двете лагерни колички в статията . Така и не разбрах, какво е X6 ? Всъщност май имам отговор, казват, че е спортен СУВ, но не е спортен, защото е твърде тежък, висок и голям за да е спортен и/или бърз, но определено не е луксозен СУВ защото на задните седалки е тясно за всеки човек по-висок от средностатистически кореец и вози много твърдо заради спортното окачване, но все пак знам какво е X6 : ЕДНО ГОЛЯМО НИЩО ! Някой от коментиращите тук беше писал, че това изчадие е еталон . Еталон за какво ? Еталон за дефекти ? еталон за анти-креативен грозен дизайн ? Еталон за липса на лукс ? Еталон за липса на динамика ? Еталон за липса на балансирано шаси ?

    Коментиран от #27

  • 27

    2 4 Отговор

    До коментар #26 от "-_-":

    Абсолютно си прав колега, Х6 е един безмислен грозен китюк, недоумявам как го харесват толкова хора, не виждат ли какъв гърбав урод стои пред тях.
  • 28 Autohouse Randm

    2 0 Отговор
    krasota
  • 29 Julio

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от " ":

    Очевидно грешката е моя за което се извинявам. Явно е ставало въпрос 3-4 хил на година в статията или е била грешно преведена...
  • 30 Теди

    2 3 Отговор
    Майко мила какви пишат долу ?! Сравняват Субару с БМВ ? Тия не са и минавали покрай такива расови автомобили ! Комлексари осъзнали все пак , че никога няма да имат такъв клас коли !

    Коментиран от #34

  • 31 Julio

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "John Gottin":

    Дай ся да си говорим сериозно - според теб в световен мащаб колко хора си купуват комби за 100-120 хил евро за да си турят бас-каса в багажника? 3-ма на година ги оценявам?
    Иначе не знам точно арабите как я карат тая кола по междуградските си пътища - все пак настройките на двигателя са изключително финни а ако си виждал някога пустинен пясък ще установиш че няма място или филтър през който не можа да се промуши. За това и масовите коли на арабите са 4х4 но с големи бензинови мотори без простотии като турбо и т.н. Просто пясъка е.ава всичко което не е практически вечно (т.е. опростено и много здраво) конструирано. Говорим само за междуградското каране - в Абу Даби поне доста се стараят да чистят и е меко казано добре поддържано.
    "Втората" на Слънчев нема да я коментирам - съмнявам се че България изобщо фигурира на търговската карта на М-поделението на БМВ...
  • 32 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Julio":

    Ти си противоречиш. Хем няма класово разделение, хем разбираш, че е за по-заможна средна класа.

    Коментиран от #33

  • 33 Julio

    1 2 Отговор

    До коментар #32 от "Shmeker":

    По света средната класа е доста широко понятие... Тя включва всичко що е с доход от 40 до 100 хил долара годишен доход (оценката е съвсем приблизителна и може би не съвсем точна). Сам вече можеш да си направиш сметка оттук-нататък че тея с 40 хил обикновенно си купуват Фолксваген, Тойота, Опел и т.н. а тея със 100 хилки са на БМВ, Лекс, Ауди, Волво и т.н.
    Нормално тези с по-високите доходи е да са по-малък процент от относителният дял. Обикновенно те са мениджъри на тези от ниският сегмент доходи.
    Но пък и не можеш да ги сложиш да Роналдо, Тръмп, Федерер, Арно или който там се сетиш от големите имена в бизнеса, спорта или шоу-бизнеса...
  • 34 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Теди":