9 Ноември, 2014 10:00 18 954 85

BMW и Toyota със съвместна резачка

  • bmw-
  • toyota-
  • ft-1
Компаниите Toyota и BMW обявиха начало на съвместния си проект по създаване на спортен прототип. Най-добрите инженери от двете марки са се заели да разработят платформа за бъдещата спортна средноразмерна кола. Според информация от Bloomberg този автомобил ще се появи през 2017 година.
 
Разработката на шасито е част от споразумението между BMW и Toyota, подписано през 2013-а. В него е предвидено още сътрудничество в развитието на силови трактове на водород, разработка на нови композитни материали и усъвършенстване на нов вид акумулатори. Първата по-сериозна крачка обаче е съвместния спортен автомобил.
 
Проектът все още е забулен в тайна. Първоначално се предполагаше, че първият съвместен спорткар между двете компании ще е новото поколение на Toyota Supra, предвестник на което се явява прототипа FT-1. Впоследствие се появи и едно друго предположение.
 
Според него за съвместен модел се спрягаше роудстъра BMW Z4. Но и тази информация не беше потвърдена. За новия спорткар на BMW и Toyota се знае, че ще се предлага с три бензинови двигателя с мощност 218, 320 и 400 к.с. Последният ще е дефорсиран вариант на мотора от BMW M3 и M4, а дизайнът на колата ще е в стила на FT-1.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Kofti

    3 10 Отговор
    Несъмнено ще е нещо уникално! ;)
  • 2 Ivo Angelov

    0 8 Отговор
    Доста логични
  • 3 Vasik Atanasova

    7 6 Отговор
    Е ЗАЩО ТАКА НИ РАК НИ РИБА
    АУДИ Е НОМЕР 1

    Коментиран от #7, #16

  • 4 Златко Тролчев

    0 2 Отговор
    koga shte dojiveem zvezdniq mig v koito caria na patia Lada i giganta daimler benc napravqt zaedno avtomobila na veka

    Коментиран от #9

  • 5 Лаик

    6 0 Отговор
    Високите технологии ще бъдат разменени и обновени.Не забравяйте какво се случи след покупката на акции на Нисан от Рено, ГОДЗИЛА GTR, който тласна Ламбо и Ферари да дигнат конете.
    Фенчета не плюйте по всичко различно от това което карате, светът се глобализира, няма лоши коли вече, има еФтини и скъпи, красиви и по-красиви.Това е, всичко друго е глупава фенщина за комплексирани глупци.Дали БМВ, МЕРЦЕДЕС, ТОЙОТА, ХОНДА ИЛИ ВАГ, всички са добри, технологиите са достъпни, това требе да ви радва, не да мразите.И работете та да си купите!
  • 6 Гост

    1 0 Отговор
    Вече никой не говори за марки и държави....Старите традиции отдавна са заменени от глобални компании и технологични разработки! Всички коли са сглобка на големи компании в различни сектори! Просто марката определя дизайна и цената!
  • 7 Нема Бира

    2 3 Отговор

    До коментар #3 от "Vasik Atanasova":

    Буууууууууууууууу.....
  • 8 330i

    1 6 Отговор
    Най-после им се отдава възможност на японците (ако не им мине котка път де), да видят как се прави кола без да се налага да я разглобяват преди това. За сметка на това от БМВ ще стъпят на техния пазар, без да плащат акцизите и митата.

    Коментиран от #10, #15, #17

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Име:

    3 4 Отговор

    До коментар #8 от "330i":

    Много си смешен....
  • 11 На Autohouse Randm трета братовчедка

    0 4 Отговор

    До коментар #9 от "БУМЕР КАМОР":

    napalno si prav
  • 12 Кобрата

    1 2 Отговор
    Е това не ми харесва, че немска и японска компания са съдружници. И двете марки са хубави и ги харесвам, но в случая не знам кой на кого се е ''наг.зил'' за да работят заедно.

    Коментиран от #14, #18

  • 13 гошо

    1 2 Отговор
    И след всички напъни пак няма да направят истинска спортна кола.Това го умеят само няколко "малки" /говоря за обем производство/ фирми с традиции , които се занимават единствено с такива автомобили , а не с ширпотреба с мераци за "спортен дух" въплатен в карирани седалки в смешни хетшбеци , комбита и двувратки с анемични или презобени двигатели дето излитат на първия завой.
  • 14 Дошо

    3 4 Отговор

    До коментар #12 от "Кобрата":

    Ами хайде сети се.Швабите до преди една година само разправяха как ще правят неща, които японците правят от 1997г.Иначе не знам защо пък толкова не ти харесва съюза м/у може би най-популярния европейски бранд и един японски технологичен титан
  • 15 Tsuchiya

    3 2 Отговор

    До коментар #8 от "330i":

    Най после БМВ ще се научат как се правят хибриди,водородни задвижвания и т.н.
    А току виж се понаучили и на качество и без дефектност,че са много зле горките.

    Коментиран от #19

  • 16 Дошо

    3 4 Отговор

    До коментар #3 от "Vasik Atanasova":

    Абе какво Алуди какви номера сънуваш бе льольо?Тоя двоен кендзефурник не може да се мери нито с БМВ, нито с Тойота та какво остава с нещо създадено от двете фирми.Д..а и недъгавите Шкоди.....
  • 17 Дошо

    3 5 Отговор

    До коментар #8 от "330i":

    Абе Триста и осемнадесети, абе дизелови състезателю пак си се надишал от газовата уредба.Да ти припомня, че Тойота прави LEXUS LFA а Бенве 318ДЪ

    Коментиран от #20

  • 18 Vasik Atanasova

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "Кобрата":

    ЕВАЛА КОБРА ИМАШ ПЛЮС ОТ МЕН
    НЯКОЙ СЕ Е НАВЕЛ
  • 19 някой

    2 3 Отговор

    До коментар #15 от "Tsuchiya":

    Прочетох коментара и останах приятно изненадан, че все още има един-двама булгаристанци, които си позлват главата за мислене, не само да припадат по мечоци и баварци. После ти видях ника и не бях толкова изненадан:)
    За останалите, бих попитал съвсем човешки:
    Кои спортни бмв, бият аналоговите си по мощност тойотки? Кои, с имена. Не се мъчете, няма такива.
    Добре де, нещо по-лесно: кои са по-здрави? А по-малко харчещи? А по-стабилни? А по-евтини? А с по-добри джипове? А с повече произвеждани коли? А с по-легендарни модели? М? нЕма уи? Епа нема, оти сте бугаре, а от Искъро по-длибоко нема, що сте го невиждАле :)
    Със здраве на всички!

    Коментиран от #27

  • 20 Никой

    1 2 Отговор

    До коментар #17 от "Дошо":

    Не ти ли се струва леко нелогично да сравняваш базов модел с нещо, което е най-доброто на което е сбособна една марка. Има лека разлика между класовете и цените... Обратно по темата - не ми харесва, че двете марки ще правят обща кола. Да, със сигурност изобщо няма да е лоша, но в днешно време няма вече "индивидуалност" и марките гледат само как да намалят разходите си и да минат метър.
  • 21 Гошо

    2 2 Отговор
    Дошооо,Дошооо през плет не си виждал автомобил!!!
  • 22 някой

    3 2 Отговор
    Да допълня: да, някой се е навел. И този някой е БМВ, защото не можаха за 40 вече години, да изкарат масова тупалка, бие ги всичко и всички, дори се пробват плахо чрез притежаваното Мини във ВРЦ. Няма ги никъде. Хибриди били правели - въпросните масови тойотки ги правят от 1991, продавани и легендарно здрави, купувани яко отвъд океана и славещи се с качество.
    Мерцедес също са толкова добри у дизелО, че се наведоха и понеже са добри, сега Пежо ще им ги прави, защото един хубав дизел не са изкарали точно от 50 години. 123 били здрави - да, чудесни са, но "мерцедес дизел" и качество са несъвместими били винаги.
    извинете, че ви разбих митовете, набивани с поколения у глАвите, моля да бъда извинен...
    И не, не е никакъв Дошо, или подобни, които хора аз не познавам

    Коментиран от #23, #24, #26

  • 23 Никой

    0 3 Отговор

    До коментар #22 от "някой":

    Някои "митове' за теб, са истина за други, които са ги усетили от 1во лице. И не започвайте пак с тези безмислени хибриди - Особено старите им ги бият по икономия и динамика немските дизели. БМВ дизел ако някога си имал щеше да знаеш (освен недодялания 2.0д в е46 136к.с.). Честно казано не мога да се сетя за добър дизел на японците, особено ако трябва да е по-добър от 3 литровите баварски. Тойотките - да купуват ги в Америка, защотото само това ги интересува - качество, те за друго и без това не стават, поне надеждността са им докарали. Перфектни за някоя американска майка с 5 деца, но не и за хора, които обичат шофирането. Айде, радвай се, че Камрито - оная бежова боклукджийска кофа с доста пластмаса в интериора, с "икономичен" за Америка дефорсиран v6, автоматик се продава повече от е39 например. Тойота си нацелиха тази ниша и си изкарват пари от там, само защото в Америка почти не използват дизел иначе Тойотките бая щяха да закъсат.

    Коментиран от #25

  • 24 Никой

    2 3 Отговор

    До коментар #22 от "някой":

    А да, и защото японците са добри в хибридите, затова Ауди ги разпердушиниха на Льо Ман. От 20 години правят хибриди, които стават само за залъгване на Американското население, че са икономични, ами да, в сравнение с техните V8ци са икономични, но един модерен 2литров немски дизел е много по-икономичен. Друг е въпросът, че в Америка дизела го използват само за камионите.
  • 25 USA

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "Никой":

    В Америка си ползват дизелите за трактори и камиони.Нещастниците от БМВ решиха да сложат камионджийски двигатели на леки коли.Това ли му викаш откритие.
    И когато докараш градски разход 5 с БМВ ела ми се обади.
    А добри дизели за коли японците имат но ги правят за такива като теб които искат да карат печки но в Америка не ги предлагат.
    За справка D4 D и 2,2 i-ctdi.
    А в Америка предлагат масово водородни задвижвание от 2008 ма.Това БМВ едва днес почва въобще да го мисли.Така е като предлагат само печки.Поне да ги правеха здрави а те такива чупелеци че няма на къде повече.

    Коментиран от #28

  • 26 Tsuchiya

    4 0 Отговор

    До коментар #22 от "някой":

    Колега не се мъчи виждаш колко промити мозъци изпълзяха да доказват че хибрида от Льо Ман бил също като да произведеш 10 милиона коли с хибридна технология.
    То е все едно да ми обяснят че Рено е най добрата кола защото е печелило толкова пъти Формула1 колкото дръгливите аудита,фолксвагени,бмв та и т.н. заедно не са.
    Като отидете в магази на да си купите кашкавалени носачи за Ауди се гордейте с победата в Льо Ман.

    А между другото щото са големи майстори и БМВ ползват дизели на Пежо.
  • 27 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "някой":

    Е dori dori е много голям. А тойотката му каква е лелееее....мечта.
    Стига сте се яли бе няма смисъл. И БМВ и Тойота имат достатъчно много спортни автомобили и спортна история, - Гошо №13ти, нямам идея какво изобщо се опитваш да кажеш!
    И без това на пазара не са много спортните купета вече, така че колкото повече - толкова по-добре, без значение коя марка ги прави.
  • 28 Никой

    0 3 Отговор

    До коментар #25 от "USA":

    Oт коментара ти разбирам колко личен опит имаш с хубави модерни дизели, а не с такива от 70-те. Турбо Дизелите имат много предимства - много по-голям въртящ момент, всичката мощност идва на много по-ниски обороти от атмосферките, откъдето и по-нисък разход и т.н. Печките отдавна не са това което бяха, но явно тъй като си сляп жапанезе фен изощбо не си чувал за 3 литровите с 1, 2 и 3 турбини дизели на БМВ, които са несравними по въртящ момент, динамика и в същото време разход от еквиваленти атмосферни бензинки. Моля те, не се излагай и стига си цъкал НФС, а се върни в реалния живот като покараш 6 цилиндрови дизели. Единичните японски дизели изобщо не могат да се сравняват с немците, които от десетилетия ги усъвършенстват поколение след поколение. И не гледай какво предпочитат Американците, защото те от началото още си карат бензините и не обръщат внимание на нищо друго, защото си имат предостатъчно гориво за пилеене,а дизела го сипват в камионите им за дълги преходи.Карай си високооборотните бензинки и остави "печките" да те изпреварват още преди да си стигнал "лютеницата".

    Коментиран от #29

  • 29 USA

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "Никой":

    Самата идея да сложат 3 литров дизел с 3 турбини на кола е тъпа.
    БМВ и без това не умеят да правят здрави двигатели дори с една турбина какво остава за 3.
    Логиката е много проста когато искат икономия хората в Америка си купуват хибрид или дори изцяло електрическа кола.
    Когато искат бързина си купуват Вайпър,Корвет,Мустанг и т.н.
    И естествено тези коли наказват баварските боклуци с жалките им трактористки двигатели.
    Явно никога не си карал турбиниран бензин за да усетиш несравнимо по голямата мощност на двигателя от единица обем.
    Жалките баварски дизелчета са нищожни и смешни срещу коли като Корвет и Вайпър.
    Ако искаш да говорим и за японски аналози.Коя дизеларка може да стои срещу LFa или GTR?
    Както виждащ истинската мощ е бензина не глупавите баварски недомислици.

    Коментиран от #40, #41

  • 30 хехехе

    2 0 Отговор
    Добре че е Тойота та и БМВ да изкарат нещо свястно и надеждно че все по сервизите висят горките.
  • 31 Трифонов

    0 3 Отговор
    Не се излагайте-е-е-е... всичките-е-е-е... БМВ е автомобилът. И да пишете и да не пишете идиотщини, обратното "нема" да прозвучи правдоподобно. Все пак всички сме виждали и едното и другото. А някои от нас са се и возили. А други са ги и притежавали. А най-големите късметлии даже са ги купували нови. По-надолу някъде прочетох коментара на "нек`ва" тиква дето искаше да знае дали Тойота или БМВ имали повече легендарни модели... и твърдеше, че му било ясно. К`во ти е ясно, бе?! Тойота нямат нито един легендарен модел... в истинския смисъл на думата. Нито един! И няма как да имат такъв. Пластмасова сапунерка за 30 хил. лв. с навигацията за 2 хиляди, няма как да се превърне в легенда. Особено пък с такъв дизайн. Тойота е вероятно марката, която произвежда най-грозните автомобили в света. И къде ги слагате тия смешници в автомобилния спорт? За кой точно спорт говорим? Защото във Ф1 се мъчиха години наред и в крайна сметка записаха срещу това участие една голяма 0. Сега сте се хванали с тия хибриди... Ами идете тествайте един хибриден Лексъс, после тествайте аналогично хибридно БМВ и пак ще говорим. Да, ноу-хау за хибрида са взели от Тойота. Но какво от това. В този съюз всеки дава на другия нещо. Новият Лексъс NX ли беше, що ли, не ни ли продъниха ушите да рекламират " революционния си бензинов турбо мотор" - двулитровия турбо агрегат на БМВ с 240 к.с. Не се вдетинявайте с тия хибриди. Мода е, ще отмине. Няма как това да бъде бъдещето на автомобилостроенето. Както и няма как някога една грозна Тойота да предизвика повече емоция в един автомобилен фен от тази, която би предизвикала умряла крава! Face it!

    Коментиран от #33

  • 32 NQMA ZNACHENIE

    3 0 Отговор
    Тук гледам колко много заблудени фенчета на БМВ има... Колко им били велики дизелите и нз си какво. Пичове първо вижте в световен мащаб коя е най-продаваната кола? Тойота!
    Коя е най-скъпо оценената марка? Тойота!
    Хората, в днешно време които си купуват БМВ за съжаление и просто от гъзария. Единственото нещо, което БМВ може да направи е като Ауди с глупоста си на едно определено място като удариш леко колата с ръка да се отключва, няма да го кажа, да не отварям очите на джамбазите

    Коментиран от #42

  • 33 NQMA ZNACHENIE

    3 0 Отговор

    До коментар #31 от "Трифонов":

    Пич кой измисли хибрида? Японците!
    Я ми кажи какво даде БМВ на автомобило производителите,че не се сещам?
    Да говориш,че тойотите няма дизайн е пълна глупост!!! БМВ от 1990, до 2002 година виж,че не са мръднали дизайн-а хич, с едно табло с навигация добавиха само и това е,а ти да ми говориш,че БМВ имали силен дизайн просто е смешно. Абсолютно всеки знае,че на немците силата изобщо не им е дизайна! Преди им беше,здравината, но и това вече не им е. Отиди в официалните сервизи на БМВ и виж какво, после отиди в официалните сервизи на Тойота и виж,че там почти няма коли (освен по каско)...
    Такива гъзари много ги виждам като теб по улиците, ама на магистралите ми карате с 120 дизелката БМВ да не лапне повече нафта аххаха

    Коментиран от #35, #36, #37, #46

  • 34 Трифонов

    0 1 Отговор
    Глупости говорите, глупости-и-и-и... Не се напъвайте! Няма как с приказки да убедите хората в това, което сетивата им възприемат достатъчно ясно. Коя била най-скъпата марка? Кой производител продавал най-много? Е, Тойота е. И това какво означава? Че колите им са най-добри ли? Що за идиотска логика. Една Тойота Аурис струва 25 хил. лв. Едно БМВ 1 серия - 50 хиляди. Кое ще се купува повече питам? Нисан ГТР е най-слабо продаваният модел на Нисан. Това означаваа ли, че е най-лошият? Новият Лексъс RC ще е най-слабо продаваният Лексъс, това означава ли, че ще е най-зле направеният такъв? Тези параметри, които цитирате и спрямо които извършвате сравнението, са страшно зле подбрани и показват колко малко всъщност сте чели за съвременния свят на автомобилостроененето.
  • 35 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #33 от "NQMA ZNACHENIE":

    Кога е измислен първия хибрид и от кого? Преди 12-13 години Ситроен имаха хибридна Ксара, но не я пуснаха на пазара.
    Мисля, че това беше първия хибрид, не знам дали има по-ранен.

    Коментиран от #57

  • 36 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #33 от "NQMA ZNACHENIE":

    Че то едно старо E39 беше изпреварило времето си с 10 години.
  • 37 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #33 от "NQMA ZNACHENIE":

    Ти съвсем си се омагьосал с електронните игри.
    Вече знаем, че не си се качвал да караш тия марки, които плюеш.
  • 38 Курти Куртев

    0 0 Отговор
    Баварците изглежда ще проговорят на японски език..........
  • 39 Julio

    1 0 Отговор
    Като потребител и на Лекс (преди) и на БМВ (сега) ще кажа че двата производителя имат какво да научат един от друг.
    Лекс-а е автомобил в който практически за всичко е мислено (особенно като говорим за ергономия), БМВ пък е много готина кола за каране. Ще видим кво ще излезне...
  • 40 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #29 от "USA":

    Абе хибридите са от оня ден, освен това тия батерии нещо не ми харесват, освен това мене не ме интересува вече чак толкова мощността, щото 380 коня на дизел не са малко и дори великия ви гтр ще му се наложи да свали две-три предавки (от 120 км/ч да речем) за да не изостава, ама тогава - ще гори около 100 на 100, та мене не ме интересува единицата мощност извадена от единица обем, а единица мощност (от 300 коня нагоре) към единица сума необходима за жега, щото като ти свършат кинтите и ще го гледаш като голям камък ... тоя гтр или там каквато и да турбини

    Коментиран от #43

  • 41 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #29 от "USA":

    ... тоя гтр или там каквато и да е турбинирана бензинка карана на бенз
  • 42 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #32 от "NQMA ZNACHENIE":

    Тоя па тоя па, най-продаваната кола, и какво от това бе, да не би в европа или в САЩ или в Русия да са най-продаваните, заливат третия свят с евтинджос.

    Коментиран от #45

  • 43 Julio

    1 0 Отговор

    До коментар #40 от "триста итридесети":

    Ако покараш мощна хибридна кола известно време ще установиш че всяка друга в която сядаш ще ти се струва ретро (с изключение на хубав и много добре обезшумен бензинов автомобил). Никога дизела няма да измести хибрида но обратното е напълно възможно. Просто е по-добър, по-тих и значително по-приятен за каране...

    Коментиран от #51

  • 44 NQMA ZNACHENIE

    3 0 Отговор
    Има ли смисъл да обяснявам тук да дечицата, които по цял ден стоят пред компютрите и си нямат друга работа и хейтват.
    Ситроен сглоби хибрид,но не го пусна на пазара, поради простата причина,че японците не им дадоха пълните права, защото Хибрид-а си беше на японците. И второ я да питам тука някакви ми обясняват Гтр-а и нз си какво, все едно кара такива коли всеки ден.
    Някакъв пак ще ми обяснява колко струва един Аурис и БМВ 1, първо няма база за сравнение, и второ никой не може да ме убеди камоли вие хлапета,че бмв е по-надежден автомобил от тойота.
    Някой тук да е карал Тойота Старлет? - Едвали, но пък ако някой е карал знае за какво става дума.
  • 45 NQMA ZNACHENIE

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "триста итридесети":

    Хахах ти ме развесели напълно... Много голями глупости говориш.
  • 46 Никой

    0 3 Отговор

    До коментар #33 от "NQMA ZNACHENIE":

    Ти чуваш ли се? Тойотите имат по-добър дизайн от БМВ Човек, отиди на очен лекар, моля те. И за онези разбирачи по-долу - сравнявах турбо дизела с атмосферните бензинки, а не с GTR и тем подобни суперколи, които нямат нищо общо. Разликата в кривата на мощността и тягата е огромна и голямото предимство на дизела е че получаваш пълната мощност много по-рано. Но как да го разбереш това, като играеш по цял ден. Освен това 3.0д с една турбина е смятан за един от най-здравите дизели за времето си. Карал съм е46 с този мотор с чип и е много бърза, като в същото време дава към 7/100, това с бензинка и същия вървеж и килограми не можеш да го постигнеш. До 335 и 535 не съм се докосвал, камо ли до 550, но не можеш да ги сравняваш по надеждност с коли много по-дефорсирани и прости от тези, защото те са направени за напълно различни цели. Естествено няма пълно щастие - 2 тона кола с 600-700Нм, 380к.с., 4х4 и да очакваш да се чупи по-рядко от 1.6 атмосферна бълха карана от американец. В Америка Вайпър и Мустанг се купуват само за фукане и каране в права линия. В завойте не струват.
    До 32: Най-продавана марка е защото мнозинството търси евтини и надеждни коли, а не спортни за които говорим в момента. По твоята логика Тойота са по-добри и от Ферари, защото се продават повече.
    До 29: Говориш за турбо турбо бензини и в същото време за Вайпър..
    https://www.youtube.com/watch?v=UmjgZLBXXOc - 245к.с 4х4 комби vs 320к.с. задно мустанг и вървят наравно...
  • 47 Име:

    1 0 Отговор
    ХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХ
    Вижте си коментарите колко са жалки и за какви глупости спорите и хейтвате!!!

    Коментиран от #48

  • 48 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #47 от "Име:":

    Поне извади някакви факти и мнения вместо да говориш просто така;) Ако можеш обори ми коментара. Това са мои мисли и мнения на база преживяно и видяно.

    Коментиран от #50

  • 49 агресия

    3 0 Отговор
    Сега разбирам защо собствениците на бмв са толкова агресивни. То не било щот са келеши с мозък на 16 годишни, ами щото от поддръжка и сипване на гориво на гадните си кошове (робуване на келешлъка си), не им остават пари и озверяват милите. Хитрите немци пак ви излъгаха еееййййй.
  • 50 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #48 от "Никой":

    Ми смешно е. Става дума за спортна кола от БМВ и Тойота, която още не се е появила, но вие вече бързате да о.*р*те едната или другата марка без да знаете кой - какво ще свърши по колата......

    До БМВ феновете и 330и. Забелязвам много интересен феномен когато сравнявате с други марки все БМВ-то е премиум, луксозно, престижно, скъпо и така нататък. Обаче като се пообърне малко спора се започва следното: Да ама БМВ-то е по-икономично, по-евтино да се кара бързо, защото е дизел, (за единица сума за единица жега -ХАХАХАХА) излизало по-тънко от турбо бензин. Сега айде разберете се накрая на богаташи с премиум автомобили ли ще се правите или ще карате разумни икономични дизели.... нещо аз ли не ви разбирам, противоречите си нещо... Сега БМВ за богати ли е или за бедни????

    Коментиран от #52

  • 51 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "Julio":

    Съгласен съм, само дето тия батерии трябва да се докажат, щото както чувам струват много, и ако се налага да се сменят на 5 години ??? и зимата на -10 пробега пак ли толкова ще е?
  • 52 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #50 от "Име:":

    От години тръбя, че ако вървиш подире ми с бензинова кола с приблизителна мощност даже понякога и това не е необходимо, ще изхарчиш двойни пари, и това при средно натоварване, а на макс -- гтра спира след 100-на километра от пълен ~80 !!!! литра резервоар, а това са около 200 лв, егати и гтра - 2 лв на километър, ами аз хеликоптер ще си взема за тоя разход

    Коментиран от #59

  • 53 някой

    3 0 Отговор
    Беемвистките невероятни глупотевини се появиха и тук, явно ;д
    Бих искал, съвсем възпитано, да попитам господинът по-долу, с 330 дизеловото беемве, дали не е печатна грешка написаното от него, за харчене 7/100. Любезната ми молба, е свързана с това, че докато пиша дори, се смея, защото имаме такава кола в семейството, но 530д, която, смея да твърдя, е ужасно запазена и купена от представителство в чужбина. 330д, не може да се свали под минимум 12 градско каране, стигала е до 14. Също с чип, намаляващ уж разхода. На него 7 му бил харчел...:))) Наполовина, викаш. С др думи - 3 литра по-малко, от заводските характеристики? Имам доста приятели с дизелови бмв и ви уверявам, че "икономичност" и бмв, са две взаимноизключващи се понятия.
    На господинът, казал, че на ГТР резервоара му свършва за 100 км каране до ламарината, пожелавам от сърце да кара един ден въпросната кола, или да се поинтересува, тогава би разбрал колко невярно нещо е написал, което дори не е и близо до някаква истина.

    Коментиран от #56

  • 54 Julio

    3 0 Отговор
    Ми некъде четох че първите Приуси са изкарали по 200 хил. мили и над 10 години с оригиналните си батерии. Колко е вярно нямам представа. Ма като фен на БМВ би следвало да се довериш на производителите - все пак в БМВ са одобрили хибридната технология на Тойота за монтаж в БМВ - значи си я бива (поне според стандартите на БМВ).
  • 55 mediator37

    0 1 Отговор
    по въпроса за дизела:
    Компресията в цилиндрите на дизеловия ДВГ е много по-голяма от цилиндрите на бензиновия ДВГ. Ето защо при еднаква мощност дизелът дава по-голям въртящ момент (измерва се в Nm- нютонметри). При изпреварване , по-важен е въртящият момент. Той те измъква, а не конските сили. Имам две коли - едната е бензин, другата дизел и правя разлика. Друго предимство на дизела е, че дали караш градско или извънградско, разликата в разхода е много малка. При бензиновата ми кола е по 2 градското.

    по въпроса кой купува БМВ:
    Всички категории и социални слоеве. Съученици имам с по-скромни финансови възможности пак си купуват БМВ и не щат да чуят за друга марка- купуват на 10-12 години, трета серия, избират си я запазена, но да е БМВ. А от гледна точка на жените, специално на българската жена говоря, мъжете биват два вида- които карат БМВ и всички останали. Вервайте ми !

    Коментиран от #58

  • 56 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #53 от "някой":

    Накрая не разбрах 3ка или 5ца е Ако е 530д автоматик 12 е напълно достижимо с състезателно каране, ако иначе, или чипа е направен недодялано, или борда ви лъже, ако гледате от него, или е много счупена. Тази което бях карал дава около 6.5 - 7.0 по борд и на колонки сме го засичали, че лъже с към 1.5 литра. 7-7.5 до 8-9 ако го караш много здраво градско макс 11, но 14... другото, което е- разликата между ръчка и автомат в разхода е към 1-2л/100. И още един път повтарям - бензинова кола тежаща 1500-1600к.г вървяща по същия начин под 16-17 не пада....
  • 57 факти

    2 0 Отговор

    До коментар #35 от "Shmeker":

    Първият масов сериен хибрид е Honda пуснат през далечната вече 1997 ма.Малко след това излиза и Приус който вече има три поколения и милионен тираж.

    Коментиран от #60

  • 58 850R

    3 0 Отговор

    До коментар #55 от "mediator37":

    Да бе ще си продам поршето щото някоя кифла мислела че има два вида мъже.Не говори глупости.
    Що се отнася до разхода,карам служебен дизел градско в София гори 7-8.Извън градско 5.И двете са при икономична езда без келешлъци.

    Що се отнася до въртящи моменти не си много прав.Покарай малко СААБ или Волво Turbo R ще видиш как ускорява бензин и дали мощноста няма значение.Сравнявай сравними двигатели обем и атмосферни.
    Дай да видим 2 литра атмосферен дизел дали ще изпревари по лесно от 2 литра атмосферен бензин въпреки че уж е с по голям въртящ момент.

    Коментиран от #61

  • 59 850R

    2 0 Отговор

    До коментар #52 от "триста итридесети":

    Колега като искаш икономии си вземи някоя Киа или Хюндай там е евтинията.Да изтърсиш една камара пари за БМВ и да ми говориш за икономии е смешно.После какво,ще се успокояващ че спортните коли горели повече и от баварската ламя.Нормално е те са правени да са бързи,кола която ускорява до 200 под 10 секунди няма как да гори малко.
  • 60 някой

    2 0 Отговор

    До коментар #57 от "факти":

    Стига сега пък ти! Не си ли бугарин? Абе он баварецо е пръви у све. Баварецо си е баварец (също толкова бликащо от смисъл изказване, като "облака си е облак". Е не, облака е захарен памук все едно).
    Мили момченца, визирайки Шмекер, например: той няма никаква кола, никога не е карал или виждал направата й наживо, но залива Мобиле с компетентни мнения. Смях:) Ех, народе мой, народе прост...доказано с векове прост.
    Към въпроса долу на господина - извинявам се, без да искам съм написал 330 два пъти. Колата е 530д, 2004, купена почти чисто нова, автоматик, комби. ЧИп в електрониката има около 2 години, швейцарски мисля. Колата се кара от жена, която кара леко, защото не може бързо. Поддържана е само в оторизираният сервиз и не е никак счупена, макар и вече на близо 300 000 км, за които имаше и ред проблеми, с уж страхотния дизел на БМВ, плюс различни проблеми по електроники, фарове и два в окачването. Колата харчи около 12 градско, зимата е стигала 14, само градско. Разход 7 не е имала никога и никъде, като тези разходи са засичани многократно за тези години, не по борд компютър. Разходите са й били винаги толкова, с чипа, няма промяна. Освен това, имам доста познати и колеги със същия двигател, единия е на 330, като моя двигател още две, отделно съм разговарял с доста хора, заради естеството на работата ми, която е именно автомобили. Твърдението "бмв и 7/100", би събудило само смях във всеки, които дори малко разбира от автомобили. Толкова (и ги надскача с доста), харчи безкрайно проблемния 2.0д. Приятелката ми в момента, преди няколко месеца продаде нейно такова, син седан. Намирам се в София и градското е тук. БМВ са лами, лами за части, а пътното им поведение е малко по-добро от на жигула, като зимно време и при мокър асфалт, за нищо не стават. Това са фактите, останалото е сляпа фенщина. Лека вечер на всички!
  • 61 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #58 от "850R":

    Koлега, в момента говорим за турбо дизелите срещу еквивалентни бензинови атмосферки. Атмосферни дизели не се правят от 90-те вече. И служебния ти дизел ако беше бензинка със същата динамика щеше да харчи почти двойно. Другото, което е, че атмосферната бензинка трябва да я цепиш в високите обороти зада върви, а турбо диела тръгва още от 2-3к в зависимост от големината на турбото и софтуера. Това което искам да кажа е, че дизелите на немците в големите им седани са много добри, защото съчетават големия въртящ момент с незабавното получаване на максимума на мотора. Да вземем например 335д, където има малко турбо, което се развърта бързо и има малка турбо дупка и после се развърта и по-голямото турбо, така диапазона е примерно от 2к до 5к, докато при атмосферна бензика би бил от 4к до 6-7к примерно. Така е много по-използваемо в реалния свят, мотора не се напряга толкова и има по-нисък разход.

    Коментиран от #74

  • 62 някой

    2 0 Отговор
    "Че то едно старо E39 беше изпреварило времето си с 10 години." - изказване на Шмекер, което ми оправи настроението:)) Нищо лично към теб, Шмекер, извинявам се, ако съм прозвучал така - дори е забавно да те чета: в една минала статия (да я намеря ли?(, беше писал за трите ти коли и една служебна; в тази - две бил имал, две аудита, лични. Последно?:)
    О, щях да забравя, прощавай: би ли обяснил на колегите тук, с какво нелошия, но иначе абсолютно невзрачен и обикновен е39 е изпреварил времето си с 10 г? Да ти кажа, мой 16 годишни приятелю, една тайничка: Кадилак и Олдсмобил имат пневматично окачване, климатик, дигитално управление на всичко и внимавай: отварящи се с код ключалки, тъч, от началото на 80-те. Серийно. Да не намесвам японците, които имат ковани биели и неща по двигателите, окачване и технологии, които няма да разбереш, а ще ги търсиш като думи в Гугъл, пак от същото време - т.е. времето, когато Мерцедесите са още с 4 барабанни спирачки. Отново факти, сухи факти - а когато фактите говорят, дори и "седмарите" мълчат, нали знаеш:)

    Коментиран от #63

  • 63 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #62 от "някой":

    Давай да вземаме една читава 530, и да тръгнем по магистралата със 120, да ти видя физиономията тогава за разход около 5.5.


    Коментиран от #64

  • 64 някой

    2 0 Отговор

    До коментар #63 от "триста итридесети":

    Тази е доста по-читава от аналозите си в БГ, повярвай.
    Не 5.5 - направо 5. Абе...4.5 някъде, с леко каране. Абе дай на 4 да си стиснем ръцете направо! Даже лятото е около 3.7 . С хубава нафта - 3.5 . Иначе...в чужбина, с тяхната...абе направо 3 някъде, ако не карам бързо. Оно е баварец, он баварецо над 380км/ч почва леко да се зори.
    Мой беемвистки приятелю, 320д в града не можеш да го свалиш под 8 и малко никога, а 3.0 на 10 ще скачаш като малко дете, стига глупости, стига фенщина, всички имаме коли, аз няколко в момента, тук и другите хора все са карали и те, стига се излага, не е форума на бмв, в който на втора БМВ удря прекъсвача, гледате километража - а тя повече от 260 не иска и е време за трета, а разхода е 4/100. Стига:) Със здраве и безаварийно!

    Коментиран от #65, #66, #67

  • 65 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #64 от "някой":

    Слушай ме сега внимателно:
    Карал съм доста време 320д 136 коня - чипосана, не я знам колко коня стана, ама вървеше повече от доволно, на едни 500 метра от 50 км/ч правеше близо 160, това от трета и после четвърта, сегашната ми (231 коня) на същата дисциплина, ако вляза на трета ще даде мноооого минимална преднина, иска да вляза на втора и тогава прави малко над 170,
    та да се върна на печката, в града, лятото, с постоянно включен климатроник, на къси с халогени, с постоянно пусната музика, със редовно ползване на запалката, с редовно настъпване педала до долу когато има условия, особено когато съм на втора, ей така - за кеф - без да превишавам скоростта наказуемо, повече от 7.2 -7.3 не ми е давала.
    330ката ми съм я "свалял" на под 8 газзззз ей така да видя до къдед може, вярно бавно карам около 70-80, ама ги прави, по-каталог и дават 6.9 бензин, така няма нищо чудно, газаджията ми говори че газовата ми била най-добрата, а да - печката на дълго е падала на около 4.5
    Това е по въпроса.

    Коментиран от #68

  • 66 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #64 от "някой":

    Слушай ме сега внимателно:
    Карал съм доста време 320д 136 коня - чипосана, не я знам колко коня стана, ама вървеше повече от доволно, на едни 500 метра от 50 км/ч правеше близо 160, това от трета и после четвърта, сегашната ми (231 коня) на същата дисциплина, ако вляза на трета ще даде мноооого минимална преднина, иска да вляза на втора и тогава прави малко над 170,
    та да се върна на печката, в града, лятото, с постоянно включен климатроник, на къси с халогени, с постоянно пусната музика, със редовно ползване на запалката, с редовно настъпване педала до долу когато има условия, особено когато съм на втора, ей така - за кеф - без да превишавам скоростта наказуемо, повече от 7.2 -7.3 не ми е давала.
    330ката ми съм я "свалял" на под 8 газзззз ей така да видя до къдед може, вярно бавно карам около 70-80, ама ги прави, по-каталог и дават 6.9 бензин, така няма нищо чудно, газаджията ми говори че газовата ми била най-добрата, а да - печката на дълго е падала на около 4.5
    Това е по въпроса.

    Коментиран от #75

  • 67 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #64 от "някой":

    Всеки минус ме радва, означава завист, има защо - 99% от японките ми дишат мъгела, за смешни пари.

    Коментиран от #69

  • 68 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #65 от "триста итридесети":

    ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХ

    супер се описа: "на къси с халогени, с постоянно пусната музика, със редовно ползване на запалката, с редовно настъпване педала до долу"
    Ако слушаш чалга е възможно тя доста ти сваля разхода, поне така съм чувал........... АХАХАХАХАХХАХАХХА жесток си
    ти си по-смешен от всеки един в тоя форум. Възхищавам ти се!!!!! Няма Дошо, няма Симеон Тасев/Бумери Камори не знам си какви, ти ги удряш от земята всичките!

    Коментиран от #70

  • 69 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #67 от "триста итридесети":

    Така е, ТИ си най-големия тарикат!
  • 70 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #68 от "Име:":

    Имах предвид с халогенни крушки лапе, не съобразих че ще се разбира халогените, исках да кажа, че не пестя от по-малко консумиращите ....забравих им името- сещаш се.

    Коментиран от #71

  • 71 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #70 от "триста итридесети":

    Мен ми е пределно ясно какво си имал предвид. Ти си лапето дето не разбира, че ти се подигравам на стила на каране!!!

    Коментиран от #72

  • 72 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #71 от "Име:":

    Ти стила остави на мен, я кажи сега за разхода. Възможно ли това дето го хортувам?

    Коментиран от #73

  • 73 Бай Иван

    1 1 Отговор

    До коментар #72 от "триста итридесети":

    Ей ти ли беше оня ,който изпреварвал всичко живо по пътя до морето. Бях те забравил. Вярно е,че биеш по глупости всички в този форум.На втора направо чупиш глупомера.
  • 74 850R

    1 1 Отговор

    До коментар #61 от "Никой":

    Колега като говорим за нещата нека бъдем коректни.Тъпи изказвания,че въртящия момент бил по важен от мощноста са просто смешни.Нека да не пишем сега формулите за мощност обороти и въртящ момент.Когато говориш за еквиваленти сравнявай наистина еквиваленти.Атмосферен с атмосферен турбо с турбо.
    Що се отнася до обороти дизела след 4000 не го търси много.Който иска икономия ще си купи дизел това е ясно,който иска спортен нрав и наистина екстремно каране си взема бензин.Дали ще бъде турбо или атмосферен е въпрос на предпочитание.както виждаш нито Ферари нито който и да е автомобил със спортни претенции не ползва дизел.
  • 75 някой

    1 1 Отговор

    До коментар #66 от "триста итридесети":

    Чух те внимателно, ама:
    Слаб си! Начи аз с мойо баварец, бензиновия, слушай са:
    На газ, в града, като само до втора - , не повече от 180км/ч с вратите напред, тоест супер леко каране, ми дава някъде около 6.5 газ. това за трилитрова бензинка. Иначе лятото е около 6 газ, но пак с леко каране, не повече от 300 (на трета). Само веднъж ми е качвала в града много, почти 7 литра газ на 100 ми изгори, но се нервирАх - някакъв смотльо с Макларън Пи Уан ми се издърви, но вкарах четвъртия зъб и направо му изчезнАх. Глупака дори не можа да ме настигне - беше паркирал в Синя зона, явно затова. До морето - с трилитровата, на газ ми дава около 4, бягахме се с един Джитиар, но го откъснАх още на Вакарел като куче. Аман от комплексари - къде е тръгнал срещу бавареца, а?
    А дизеловата 3.0д - из града е около 6, а до морето, ако не я пържиш много и си поддържаш 270 културно, повече от 3.8/100 не ми дава.
    А вие хейтъри завиждайте и продължавайте да си измисляте.
  • 76 някой

    1 1 Отговор
    И то при положение, че и двете са без чипа.
    Махнах го, защото ме е страх - бавареца на пета боксуваше.
  • 77 Нен Нен

    2 1 Отговор
    Я пак, че нещо не те разбрах ? За какъв разход говориш, защото леко модифициран SAAB 9-3 2.8 с 310 коня, никога не ми е качвал разхода на повече от 15 , и то това 15 е в много редки случаи при бързо градско каране, от 0 до 100-140 и обратно до 0, поради трафик, кръстовище или червен светофар, а същия този автомобил гори около 8 при средна скорост от 190-200км/ч . И мога да те уверя, че върви много повече от всяко дизелово БМВ правено някога .

    Коментиран от #80

  • 78 Нен Нен

    0 1 Отговор
    Предния ми коментар е за изказване в коментар номер 56 което гласи "И още един път повтарям - бензинова кола тежаща 1500-1600к.г вървяща по същия начин под 16-17 не пада.... "
  • 79 iiiiiii!!!!!!!!

    0 1 Отговор
    За Сааб съм много съгласен със изказванията.Това е кола за хора,които разбират от автомобили!
  • 80 Никой

    0 2 Отговор

    До коментар #77 от "Нен Нен":

    " И мога да те уверя, че върви много повече от всяко дизелово БМВ правено някога "Уау, явно никога не си чувал за 335д или 550д, защото тези коли ще те издухат уверявам те. Другото, което е, въртящия момент наистина има значение, както и кривата на мощността, но има хора, които просто не могат да го схванат. До колегата Нен Нен, saab 9-3 2.8 няма с 310 к.с. най-мощната е с 280. Също така явно много си вярваш на борда. 15 градско при бързо каране

    Коментиран от #81, #82

  • 81 iiiiiii!!!!!!!!

    1 1 Отговор

    До коментар #80 от "Никой":

    Човека ти е написал "леко модифициран SAAB 9-3 2.8 с 310 коня" и е напълно възможно , защото всеки един двигател на Сааб има толкова много потенциал за доработка . А и да най-вероятно никога не си се качвал на Сааб , за да говориш колко върви .
  • 82 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #80 от "Никой":

    Недей да сравняваш вървеж между турбо дизел и турбо бензин!!!! Остави го ти въртящия момент, нищо че е повече....

    Коментиран от #83

  • 83 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #82 от "Име:":

    Сааб с 310к.с. щял да бие всяко дизелово бмв, ха искам да го видя когато дръпне на драг 550д с 380к.с и 700Nm. И модифициране с 30 к.с потенциал ли му викате? Истинския потенциал е при турбо дизелите, където само с препрограмиране на софтуера могат да се вдигне много повече производителността и не говоря само за дизелите на БМВ, а като цяло за всички. А с хибридните турбота, там вече става сериозно...

    Коментиран от #84, #85

  • 84 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #83 от "Никой":

    Ако беше така, всички по тайм атак състезанията щяха да карат турбо дизели......
    Турбо бензина е съвсем друго нещо, когато говорим за истински вървеж...
  • 85 iiiiiii!!!!!!!!

    1 1 Отговор

    До коментар #83 от "Никой":

    Това , че въпросният е модифициран с 30 коня не означава , че това му е лимита . А и 9-3 с 310 коня е такъв звяр , за какъвто не си си помислял .