20 Ноември, 2014 10:57 29 506 37

Запознайте се с новия Mercedes-Maybach

  • mercedes-benz-
  • maybach-
  • s500-
  • s600

Mercedes-Benz представи първия модел от възродения бранд Maybach. В сравнение с дългата S-Klasse новият Maybach е удължен с още 20 см. Пълното название на автомобила е Mercedes-Maybach S600, а премиерата се състоя едновременно на две автомобилни изложения - в Гуанджоу и в Лос Анжелис. По време на тези представяния от компанията споделиха и основните технически характеристики на автомобила.

Габаритната дължина на Mercedes-Maybach S600 е 5 453 мм, а междуосието - 3 365 мм. Въпреки че е по-голям от удължената версия на S-Klasse, задните врати на Maybach са по-къси с 66 мм и са лишени от триъгълното стъкло. То е пренесено на масивната задна колонка, като решението има за цел да направи пасажерите отзад по-малко видими отвън. Идеята е да се почувстват по-уединени.

В задната част на салона са монтирани две огромни и свръхкомфортни самостоятелни кресла с електрически регулировки и системи за масаж. Гърбовете на тези седалки могат да се регулират до ъгъл 43.5 градуса. За пасажерите отзад са предвидени и отделни масички,  мултимедийни системи и индивидуален климат-контрол. Като опция е наличен и бар с две сребърни чаши, ръчна изработка.

Според производителя това е най-тихият сериен седан в света. Купето е отлично шумоизолирано, като конструкторите са обърнали внимание на съвсем дребни детайли като обезшумяване на механизмите за предпазните колани, например. Коефициентът на въздушно съпротивление на седана е 0.26, което също играе роля за ниските нива на шум в купето. Точно толкова е и коефициентът на въздушно съпротивление на BMW i8.

Първоначално новият Maybach ще се предлага в две версии - S500 и S600. Първата разполага с V-образен осемцилиндров 4.7-литров турбомотор с 455 конски сили. S600 пък има под капака си V12 двигател, който е с два турбокомпресора и мощност от 530 коня. S500 се оборудва с деветстепенна автоматична трансмисия, а S600 със седемстепенна автоматична скоростна кутия.

От юни догодина S500 ще се предлага и във версия с четири задвижващи колела. Иначе и двата седана ускоряват от 0 до 100 км/ч за 5 секунди, а максималната им скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. Разходът на гориво в смесен цикъл е 8.9 и 11.7 литра на 100 км, съответно за S500 и S600. Цените на Mercedes-Maybach ще бъдат обявени през декември, но по непотвърдени данни те няма да са по-ниски от 300 000 евро.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гостът

    4 1 Отговор
    Със сигурнос и знаменити български Л..НА ще се возят вътре

    Коментиран от #2, #7

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 S600

    1 2 Отговор
    ДАНО И В БЪЛГАРИЯ ДА ГО КУПУВАТ ВЪПРЕКИ ВИСОКАТА МУ ЦЕНА,НО ВСЕ ПАК Е МАЙБАХ И НЯМА КАК ЦЕНАТА ДА Е НИСКА.СПОРЕД МЕН ТРЯБВА ДА ГИ ИМА ВСИЧКИ ДВИГАТЕЛИ КОИТО ГИ ИМА В СЕГАШНАТА С КЛАСА,ДОРИ И ДИЗЕЛИТЕ И ХИБРИДИТЕ
  • 4 dobroslav

    0 2 Отговор
    az li4no 6te si go zema
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 ВИП АМГ

    1 2 Отговор
    nai dobrite.bravo.ot 10 godini kopuvam avtomobili ot markata i sam mnogo dovolen.Pozdravlenia za Radoslav Slavchev za hubavata tema.
  • 7 ВИП АМГ

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Гостът":

    mercedes benz bili darveni i nebili luxozni.hahaha ti mai na razlichno neshto ot 190ka nesi se kachval.

    Коментиран от #8, #9, #26

  • 8 БУМЕР КАМОР

    3 3 Отговор

    До коментар #7 от "ВИП АМГ":

    benza si e benz drugite sa gola vodica
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Мони НСА

    1 2 Отговор

    До коментар #9 от "БУМЕР КАМОР":

    евала за коментара. напално си прав
  • 11 аз

    2 1 Отговор
    Мерцедес иииии всички останали....

    Коментиран от #16

  • 12 диан

    1 2 Отговор
    май с каравана ще е по удобно
  • 13 Пламен Бакърджиев

    3 1 Отговор
    Единствено МЕРЦЕДЕС и БМВ не правят предни решетки тип (паст на акула) ,което им прави чест. Красотата е видима.
  • 14 Дудук

    3 0 Отговор
    Тъпо! Името е Майбах, а не С-класа. Можеше да използват платформата на С-клас както предния път, но трябваще да се отличава поне малко. Поне различна предница, различни фарове, различни стопове. Това е просто удължена С-класа, каквито правят и къстъм фирми. Майбах трява да е нещо друго. Не друга марка както преди, просто модел, но нещо повече. Излагация.
  • 15 Japoneze

    4 1 Отговор
    Царе на лукса!Този разход -ако е верен,и аз мога да си я позволя-:-))!
    Най-добрия автомобил в Света- заслужено,уважение към Мерцедес!

    Коментиран от #30

  • 16 Пакман

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "аз":

    11 на сто казват. По- скоро ще е 21 на сто. Според мен трябва да има само една версия, един двигател. Все пак не е обикновена С класа да ги има всички разновидности. Звучи гадно да си купиш майбах с опционално двойно задвижване или да си купиш по- малкия мотор. Всичко опционално в тези коли звучи смешно, както и при ролс имаше някви опционални неща. Още повече трябваше да хвърлят мерседесовите емблеми и да сложат двтете м отпред и отзад. Също щеше да е по готино ако не приличаше толкова много на обикновена С класа, но поне не са я загроили толкова много както предишния майбах
  • 17 S600

    0 0 Отговор
    АЗ ПЪК МИСЛЯ ТОЧНО ОБРАТНАТА.СПОРЕД МЕН ЗА ДА ИМА ПОВЕЧЕ КУПУВАЧИ ТРЯБВА ДА ГИ ИМА ВСИЧКИ ДВИГАТЕЛИ КОИТО ГИ ИМА И В НОРМАЛНАТА С КЛАСА.ОСОБЕНО ДИЗЕЛИТЕ И ХИБРИДИТЕ.ЗАЩОТО ЕДНО Е ДА ХАРЧИ 11-12 НА 100 ДРУГО Е ДА ХАРЧИ 7-8 НА 100
  • 18 Дудук

    2 0 Отговор
    Да си продължа мисълта от пост 14. Тоя Майбах е толкова обикновенна С-класа, че съм сигурен, че у нас ще се появат много много Майбаси. Зимаш си една по-базова С-класа и се лепват отзаде една лепенка Майбах, отсрани емблемата и много народ (дори разбирачи) трудно ще хванат измамата. Дори може да се навъдят готови китове.

    Коментиран от #19, #21

  • 19 Л Иванов

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "Дудук":

    Това не е Майбах, а Мерцедес модел Майбах, затова е като S-класа, но в доста по-луксозен вариянт (до колкото е възможно това), затова и дизайна според мен е почти същия, а иначе автомобила е страхотен и повярвай ми не мисля, че каквато и емблема да сложеш ще ме накараш да помисля, че някоя си S-класа е Майбах ;)
  • 20 Shmeker

    0 3 Отговор
    Тва не е ли S-klasse?
  • 21 Пакман

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Дудук":

    Напълно съм съгласен с теб, ще стане също като и с лепенките на амг. Обаче, има една разлика която трудно ще се измитира. Задните врати. Тук вече няма нищо общо с обикновената С класа където рамката обхваща целия прозорец, а тук остава едно триъгълниче отзад, но нищо не им пречи на шефовете да опитат ;) Иначе джантата е уникална
  • 22 mediator37

    2 0 Отговор
    Мълчанието на джапанките!

    Хайде, японците, някой нещо да се изразходи по въпроса?!
  • 23 пешо

    0 0 Отговор
    Самолет....
  • 24 Кобрата

    0 0 Отговор
    Този автомобил е кола мечта...ако имам възможност веднага бих си го купил.

    Коментиран от #25

  • 25 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Кобрата":

    Тия коли са да те возят. Аз не бих си я купил.

    Коментиран от #29, #36

  • 26 Георги Г

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "ВИП АМГ":

    В България важното не е на какви Мерцедеси се е качвал даден човек, а на какви не се е качвал. Защото (и специално за луксозни Мерцедеси важи) в Мерцесесите се возят - душевно гнили келеши, които нямат нищо хубаво в живота освен интериора на Мерцедеса

    Коментиран от #35

  • 27 lost paradise

    0 0 Отговор
    всичко е прекрасно само дето е невъзможно разхода да е толкова.
    С класа имаше шефа . е не беше първа младост и му харчеше 30 на 100.
    сега е с лексус 15 на 100.
    някой спомена къде били джапанките!

    Коментиран от #28

  • 28 Дудук

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "lost paradise":

    Там където свършват цените на Лексусите, там почват цените на Мерцедесите. Къде сравняваш несравними неща? И защо гледате разхода на луксозните лимузини, когато там по-големия разход е престиж?
  • 29 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Shmeker":

    ti kakvo ochakvash ot avtomobila osven da se vozish?
  • 30 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Japoneze":

  • 31 dockera

    1 0 Отговор
    Боже колко мъка има на някои хора в коментарите :)
    Да изказваш мнение за тази кола, е меко казано неразумно.
  • 32 Кадилак Елдорадо

    0 1 Отговор
    Безполезна играчка за богати.
  • 33 Тинчо

    0 1 Отговор
    Това като поостарее и се пренесе към масовия потребител в държавицата ни, колко ли несретници ще се изредят да му връзват пластмасите с тел :)))
  • 34 бенц

    0 1 Отговор
    124-ка фейслифт
  • 35 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Георги Г":

    tova tvoeto e chista proba zavist i kompleksarshtina
  • 36 Кобрата

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Shmeker":

    Ами то всички коли са направени за да се возиш в тях...

    Коментиран от #37

  • 37 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Кобрата":