Mercedes-Benz представи първия модел от възродения бранд Maybach. В сравнение с дългата S-Klasse новият Maybach е удължен с още 20 см. Пълното название на автомобила е Mercedes-Maybach S600, а премиерата се състоя едновременно на две автомобилни изложения - в Гуанджоу и в Лос Анжелис. По време на тези представяния от компанията споделиха и основните технически характеристики на автомобила.
Габаритната дължина на Mercedes-Maybach S600 е 5 453 мм, а междуосието - 3 365 мм. Въпреки че е по-голям от удължената версия на S-Klasse, задните врати на Maybach са по-къси с 66 мм и са лишени от триъгълното стъкло. То е пренесено на масивната задна колонка, като решението има за цел да направи пасажерите отзад по-малко видими отвън. Идеята е да се почувстват по-уединени.
В задната част на салона са монтирани две огромни и свръхкомфортни самостоятелни кресла с електрически регулировки и системи за масаж. Гърбовете на тези седалки могат да се регулират до ъгъл 43.5 градуса. За пасажерите отзад са предвидени и отделни масички, мултимедийни системи и индивидуален климат-контрол. Като опция е наличен и бар с две сребърни чаши, ръчна изработка.
Според производителя това е най-тихият сериен седан в света. Купето е отлично шумоизолирано, като конструкторите са обърнали внимание на съвсем дребни детайли като обезшумяване на механизмите за предпазните колани, например. Коефициентът на въздушно съпротивление на седана е 0.26, което също играе роля за ниските нива на шум в купето. Точно толкова е и коефициентът на въздушно съпротивление на BMW i8.
Първоначално новият Maybach ще се предлага в две версии - S500 и S600. Първата разполага с V-образен осемцилиндров 4.7-литров турбомотор с 455 конски сили. S600 пък има под капака си V12 двигател, който е с два турбокомпресора и мощност от 530 коня. S500 се оборудва с деветстепенна автоматична трансмисия, а S600 със седемстепенна автоматична скоростна кутия.
От юни догодина S500 ще се предлага и във версия с четири задвижващи колела. Иначе и двата седана ускоряват от 0 до 100 км/ч за 5 секунди, а максималната им скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. Разходът на гориво в смесен цикъл е 8.9 и 11.7 литра на 100 км, съответно за S500 и S600. Цените на Mercedes-Maybach ще бъдат обявени през декември, но по непотвърдени данни те няма да са по-ниски от 300 000 евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гостът
Коментиран от #2, #7
11:04 20.11.2014
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 S600
12:32 20.11.2014
4 dobroslav
13:07 20.11.2014
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 ВИП АМГ
15:42 20.11.2014
7 ВИП АМГ
До коментар #1 от "Гостът":
mercedes benz bili darveni i nebili luxozni.hahaha ti mai na razlichno neshto ot 190ka nesi se kachval.Коментиран от #8, #9, #26
15:42 20.11.2014
8 БУМЕР КАМОР
До коментар #7 от "ВИП АМГ":
benza si e benz drugite sa gola vodica15:46 20.11.2014
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Мони НСА
До коментар #9 от "БУМЕР КАМОР":
евала за коментара. напално си прав16:00 20.11.2014
11 аз
Коментиран от #16
16:50 20.11.2014
12 диан
17:19 20.11.2014
13 Пламен Бакърджиев
17:39 20.11.2014
14 Дудук
17:49 20.11.2014
15 Japoneze
Най-добрия автомобил в Света- заслужено,уважение към Мерцедес!
Коментиран от #30
18:05 20.11.2014
16 Пакман
До коментар #11 от "аз":
11 на сто казват. По- скоро ще е 21 на сто. Според мен трябва да има само една версия, един двигател. Все пак не е обикновена С класа да ги има всички разновидности. Звучи гадно да си купиш майбах с опционално двойно задвижване или да си купиш по- малкия мотор. Всичко опционално в тези коли звучи смешно, както и при ролс имаше някви опционални неща. Още повече трябваше да хвърлят мерседесовите емблеми и да сложат двтете м отпред и отзад. Също щеше да е по готино ако не приличаше толкова много на обикновена С класа, но поне не са я загроили толкова много както предишния майбах20:01 20.11.2014
17 S600
20:08 20.11.2014
18 Дудук
Коментиран от #19, #21
20:29 20.11.2014
19 Л Иванов
До коментар #18 от "Дудук":
Това не е Майбах, а Мерцедес модел Майбах, затова е като S-класа, но в доста по-луксозен вариянт (до колкото е възможно това), затова и дизайна според мен е почти същия, а иначе автомобила е страхотен и повярвай ми не мисля, че каквато и емблема да сложеш ще ме накараш да помисля, че някоя си S-класа е Майбах ;)02:54 21.11.2014
20 Shmeker
10:01 21.11.2014
21 Пакман
До коментар #18 от "Дудук":
Напълно съм съгласен с теб, ще стане също като и с лепенките на амг. Обаче, има една разлика която трудно ще се измитира. Задните врати. Тук вече няма нищо общо с обикновената С класа където рамката обхваща целия прозорец, а тук остава едно триъгълниче отзад, но нищо не им пречи на шефовете да опитат ;) Иначе джантата е уникална11:23 21.11.2014
22 mediator37
Хайде, японците, някой нещо да се изразходи по въпроса?!
12:22 21.11.2014
23 пешо
13:49 21.11.2014
24 Кобрата
Коментиран от #25
14:11 21.11.2014
25 Shmeker
До коментар #24 от "Кобрата":
Тия коли са да те возят. Аз не бих си я купил.Коментиран от #29, #36
14:33 21.11.2014
26 Георги Г
До коментар #7 от "ВИП АМГ":
В България важното не е на какви Мерцедеси се е качвал даден човек, а на какви не се е качвал. Защото (и специално за луксозни Мерцедеси важи) в Мерцесесите се возят - душевно гнили келеши, които нямат нищо хубаво в живота освен интериора на МерцедесаКоментиран от #35
16:55 21.11.2014
27 lost paradise
С класа имаше шефа . е не беше първа младост и му харчеше 30 на 100.
сега е с лексус 15 на 100.
някой спомена къде били джапанките!
Коментиран от #28
18:24 21.11.2014
28 Дудук
До коментар #27 от "lost paradise":
Там където свършват цените на Лексусите, там почват цените на Мерцедесите. Къде сравняваш несравними неща? И защо гледате разхода на луксозните лимузини, когато там по-големия разход е престиж?00:59 22.11.2014
29 Autohouse Randm
До коментар #25 от "Shmeker":
ti kakvo ochakvash ot avtomobila osven da se vozish?08:10 22.11.2014
30 Autohouse Randm
До коментар #15 от "Japoneze":
08:12 22.11.2014
31 dockera
Да изказваш мнение за тази кола, е меко казано неразумно.
17:58 22.11.2014
32 Кадилак Елдорадо
18:32 22.11.2014
33 Тинчо
21:04 22.11.2014
34 бенц
21:23 22.11.2014
35 Autohouse Randm
До коментар #26 от "Георги Г":
tova tvoeto e chista proba zavist i kompleksarshtina09:03 23.11.2014
36 Кобрата
До коментар #25 от "Shmeker":
Ами то всички коли са направени за да се возиш в тях...Коментиран от #37
21:31 23.11.2014
37 Autohouse Randm
До коментар #36 от "Кобрата":
21:25 24.11.2014