Last news in Fakti

24 Ноември, 2014 09:02 59 187 107

Провалите на Audi, BMW, Mercedes и Opel

  • audi-
  • bmw-
  • mercedes-benz-
  • opel-
  • maybach-
  • a2-
  • 5er gt-
  • r-klasse-
  • tigra

Свикнали сме с най-различни твърдения от типа, че немските автомобили са едни от най-надеждните, най-здравите и т.н. Битува и мнението, че именно германските коли имат най-голяма остатъчна стойност на вторичния пазар и въобще в повечето случаи у нас за немските возила се говорят предимно добри неща. Тези твърдения донякъде са верни, но е факт, че всеки от големите бундес производители има по един или няколко сериозни провала. Сега ще щрихираме някои от грешките, допуснати от немските компании Audi, BMW, Mercedes-Benz и Opel.

Audi A2

Разработката и производството на субкомпактното Audi се върза на инголщадци толкова скъпо, че нямаше как да му сложат по-ниска цена. Освен това алуминиевата каросерия се ремонтираше трудно, а за капак се оказа, че рекламираната свръхикономичност на А2 не е точно такава.

BMW 5er GT

Идеята на този спортно ориентиран луксозен хечбек бе да съчетае в едно лукса на седмата серия, функционалността на Х5 и Х6 и габаритите на "петицата". Всичко изглеждаше супер, докато колата не се появи пред публика. Именно дизайнът се смята за основния недостатък на 5er GT.

Mercedes-Benz R-Klasse

Този автомобил беше позициониран като разкошна семейна кола, но за финансово симпатичните майки и татковци той се оказа прекалено скучен, а за семейства с по-скромни доходи - прекалено скъп. Немците се опитаха да освежат модела, но и това не помогна. Другият голям провал на Mercedes-Benz беше свръхлуксозният Maybach 57/62.

Opel Tigra

Първото поколение на Tigra стартира с огромна симпатия от страна на публиката, но съвсем скоро потокът от купувачи рязко намаля. Оказа се, че този модел е особено любим на ръждата, а в добавка на това салонът му беше изключително скучен. Втората Tigra даже успя да стане "Кабриолет на годината", но и това не помогна.

Voluswagen Bora комби

Седанът VW Bora е класика в жанра и беше една от любимите коли на европейците. Предвид отличните продажби на модела от Волфсбург решиха да пуснат и негова комби модификация. Грешката беше, че за основа бе взет Golf Variant, който и без това не се продаваше успешно. И логично продажбите на Bora комби бяха още по-трагични.

Въпреки всички тези твърдения на специалистите много от горепосочените модели са продават добре на вторичния пазар у нас. За справка можете да се обърнете към базата данни на най-големия сайт за автомобили в България mobile.bg. Техническите характеристики на моделите пък можете да разгледате ТУК.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сисо

    7 5 Отговор
    От АУДИ а6 2.5 тди 150 коня по голям боклук няма.

    Коментиран от #3, #4

  • 2 Shmeker

    2 3 Отговор
    Audi A2 1.2 TDI 3L е наистина свръх икономичен.
  • 3 Shmeker

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "сисо":

    Там е капризна маслената помпа. Трябва да се сменя на 150 000 км.
    Подобни проблеми имат и други 2.5 TDI, не е само при 150 коня.
  • 4 Другият

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "сисо":

    Чул си и ти и повтаряш като папагал ! Аз пък ще ти кажа обратното 7 години съм я карал + автоматик беше и ...без проблеми ! Момчето което я купи и той е доволен, пълно удоволствие е тази кола !

    Коментиран от #6

  • 5 Shmeker

    3 3 Отговор
    Относно BORA KOMBI - ами да, наистина е голф. Ама то и BORA SEDAN е голф с багажник. Та що да е различна базата при комбито на BORA?
    Лично аз предпочитам BORA комби, някак си по-добре излглежда с тия фарове. На голфа са прекалено заоблени и не се връзват с комби формата. Това, което е попречило на модела е било по-високата цена от на голф комби вероятно. На практика трябва да е една и съща цената.

    R-klasse е неправилно позиционирана. Не може една семейна кола да тежи 2 тона и да харчи като камион. Хората са предпочели да си вземат SUV за тия пари. За това и не се е продавала.
    Този модел е взаимстван от подобен модел на DODGE, но нещо не уцелиха нито додж нито мерцедес с него.

    Коментиран от #7, #17, #86

  • 6 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #4 от "Другият":

    Мда, не всички са проблемни. Но е добре да следиш налягането на маслото, ако нямаш такава джаджа е добре да си сложиш.
  • 7 Марто

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Shmeker":

    Не е от Dodge, а е от Chrysler. Моделът се казва Pacifica. Един такъв се продава в мобилето, много е готин. Виж го.

    Коментиран от #10

  • 8 Стоян Стоянов

    4 1 Отговор
    хах - а аз винаги съм смятал точно Тигра за един от успехите на Опел - странна работа! Особено първото поколение.
    А за VW съм съгласен в общи линии - като видя някой Голф комби и направо се чудя защо ли въобще са го проектирали и изработели - все пак си имат Джета/Венто , Бора и по-големия Пасат - ГОЛФА трябва да си е хеч - това му е идеята!
    А относно провалите то едва ли има автомобилен производител без провали през годините. Например Рено - там издънки много през годините: Vel Satis, Avantime че и Koleos.
    Никой не е застрахован от издънки, дори и производителите на премиумите.

    Коментиран от #11

  • 9 Voluswagen

    0 1 Отговор
    xaxa
  • 10 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Марто":

    Да де но май имаше и подобен додж, както и да е.
  • 11 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Стоян Стоянов":

    Тиграта има много странно табло - ако правиш ремонт за някои неща няма вадене. Пише си TEAR TO OPEN, демек късаш и вадиш
  • 12 Julio

    5 0 Отговор
    R-класата лично аз я харесах много като я видях за първи път на улицата. Хубав семеен ВАН. Доста скъп наистина но пък хубав според мен. GT-то на БМВ е най-грозният модел на компанията - интересно е обаче например че новото Х4 по-скоро прилича на GT от колкото на Х6 и в този смисъл ако едното не върви пазарно вероятно и другото няма да се продава...
  • 13 808

    1 5 Отговор
    немски боклуци

    Коментиран от #16, #35

  • 14 Skier

    0 0 Отговор
    Интересно материалче, не бях се замислял, но тези модели наистина са пълен шит.
  • 15 Shmeker

    1 5 Отговор
    Между другото правете сметка, че A2 1.2 TDI 3L смесено гори около 3.5 литра. На дълъг път пада под 3.

    Коментиран от #25

  • 16 Shmeker

    3 3 Отговор

    До коментар #13 от "808":

    При японците цели марки се затриха

    Коментиран от #19

  • 17 Огнян

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Shmeker":

    BORA не е GOLF с багажник, а GOLF с раница. ;)

    Коментиран от #18

  • 18 Shmeker

    0 4 Отговор

    До коментар #17 от "Огнян":



    Лично аз смятам, че един Голф/Бора комби е перфектна колица за семейство - има достатъчно място, икономична и здрава.

    Коментиран от #24

  • 19 808

    1 4 Отговор

    До коментар #16 от "Shmeker":

    остана само субару,истинските коли бяха до 95 година след това всичко е еднодневно

    Коментиран от #21

  • 20 Mr. Swaggerson

    2 2 Отговор
    То тях и Тойота ги о.раха, иначе са малкото марки останали както трябва.
  • 21 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "808":

    Може, но там нямат кой знае какви модели. Легаси комби и Аутбек принципно са като за мене
  • 22 Ръждааа

    0 1 Отговор
    Ръждата спира когато стигне до стъклата :Д Ръжда не си купете !
  • 23 Иван Господинов

    1 0 Отговор
    Някой яко си е смукал от пръстите
  • 24 Autohouse Randm

    0 2 Отговор

    До коментар #18 от "Shmeker":

    chak pak dostatachno miasto.vij passat kombi bih se saglasil.
  • 25 Autohouse Randm

    3 3 Отговор

    До коментар #15 от "Shmeker":

    motora 1.2 tdi tri cilindara e totalnata izlagacia na VAG

    Коментиран от #26, #28

  • 26 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #25 от "Autohouse Randm":

    Този мотор се монтира на два модела VW Lupo и A2.
    Ти за кой от всичките 1.2 говориш?

    Коментиран от #52

  • 27 mediator37

    2 1 Отговор
    Всички фирми имат издънки, но на немските по-бързо изброяваш издънките, докато на някои други твърде бързо изброяваш успехите, а издънките са безброй.
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 JARO

    0 1 Отговор
    mn sa zle,ot qponskite po-ka4estveni NQMA
  • 30 Другият

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "БУМНЕР КАМОР":

    Двамата сте едно и също лице бе ...хората да не пасът трева ! Как разбрах ли ? Ами, то просто няма толкова тъпи хора да се съгласят с коментариите ви и на единия и на другия, а само вие двамата помежду си се тупате по рамото и се възхвалявате взаимно на глупостите си ! Тъй че, хайде БУМЕРЕ...и Autoh...ала-бала там...спри цирка, разкрит си... !!!
  • 31 Владислав Димитров

    0 0 Отговор
    Понякога и най добрите правят грешки.
  • 32 тошибиян

    2 1 Отговор
    когато се взема кола трябва да е задължително със : големи дискови спирачки отпред и отзад, двигател с верига, обем на мотора не по малко от 2 литра (и около 160-200кс) може да е без турбо, лесно обслужване на радиатор парно и филтър купе, хубаво е да има екстри но да не са кофти за достъп и ремонт....сега сменям на астрата ми радиатор парно 4е е запушено и съм свалил цялото табло,волан вси4ко и то за да мога да извадя радиатор4ето и тръбите който водят към мотора което е абсурд ама така се го направили немците и навси4ко отгоре при свалянето на таблото и пласмасите под таблото се разка4а и климатика което след сглобяване води до разходи за зареждане с фреон абе пълен абсурд казвам ви...колите от ден на ден стават еднодневки и тва си е

    Коментиран от #33, #34

  • 33 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "тошибиян":

    Ти какво точно пишеш? Обикновено казанчето така се сменява - сваляш таблото.

    Най-лесната за поддържане кола с верига е BMW Е39 - всички филтри се сменят за две минути общо. Мисля, че и Е46 са така.

    Коментиран от #38

  • 34 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "тошибиян":

    Абе нека сме наясно - тия коли са добри, защото се купуват на старо. Просто като нови не са оправдали продажбите си.
  • 35 Валентин Петров

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "808":

  • 36 Paco

    0 2 Отговор
    Те Opel като цяло са една голяма грешка...
  • 37 millenn

    1 1 Отговор
    nemcite za6to parvo si kypyvali nemski koli otgovora e za6toto ako si kypiat parvo qponski nikoga njma da si kypit nemski kenefi
  • 38 Гостов

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Shmeker":

    Ако ми смениш въздушния филтър на 320d E46, за 2 минути ще ти дам нобелова награда.

    Коментиран от #46

  • 39 г-н Дошо

    0 2 Отговор
    tuk mai preobladava pove4e ikonomi4nost otkolkoto vizia ne harektorno za bavarcite

    Коментиран от #48

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Ф1До тошибиян

    3 0 Отговор
    Радиатор че за парно е нещо, което в нормалният свят хората не сменят!
    Сменят го само цървули като нас
  • 42 Japoneze

    1 0 Отговор
    Тошиби,ти да видиш как се сменя радитор за парното на Мерцедес Е класа от 2000 год. Свалихме цялото табло за да го извадим - повече не се хващам- и внимаваш да не повредиш нещо -скъпо ,разваляш му и фацата!
  • 43 Vasik Atanasova

    4 0 Отговор
    ТОВА СА ЕДНИ ГЛУПОСТИ ЗА ДА СЕ РАЗТЯГАТ ЛОКУМИ
    МИ ТО ТОВА СА МАРКИТЕ
  • 44 Бате

    1 1 Отговор
    "Седанът VW Bora е класика в жанра..." Хахахаххах
    Щайген - класика?! Добре, че е мълвата, иначе - курници.
  • 45 Емо

    0 1 Отговор
    То на почти всяка кола се сменя така, като се извади таблото ;)
  • 46 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "Гостов":

    Бензиново двоен ванос, Е39, сменя се за 10 секунди, при теб не знам каке

    Коментиран от #49, #50

  • 47 хехехе

    0 3 Отговор
    Като цяло немското производство е провал, особено от към надеждност.
  • 48 ВИП АМГ

    0 2 Отговор

    До коментар #39 от "г-н Дошо":

    xaxa nai tochno kazano
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Shmeker":

    motora na A2

    Коментиран от #62

  • 53 жар

    1 2 Отговор
    от А2 и 5-ицата на бмв по гадни коли няма
  • 54 hienata

    3 0 Отговор
    Към изброените от теб бих добавил Рено Туинго, няма такава глупост хем чупливо, хем трудно за ремонт. От Мерцедес първата А- класа, особено след провала на "лосовия" тест мисля че продажбите паднаха драстично , да не говорим за конструктивните "нововъведения" (смяна на крушките на преден фар в сервиз) които хвърлят в размисъл дори и сервизните специалисти от Балкан Стар.Сега малко и за японките. Слаб модел: Нисан Примера (особено първите две генерации), сигурно и като продажби не е много добре (някой може да провери и да ме опровергае). Аз им казвам вечно скърцащите ,веднъж покараш ли такова и си с нормален слух,няма да повториш. Моторите и самата външност са сиви и незабележителни , а се водят среден горен клас. Хонда Джаз като замисъл добро, като цена и изпълнение провал. Не знам на кого му е хрумнало да продава кола за над 30 000лв нова, без шумоизолация и без почти никаква защита от корозия отдолу. Шофирайки, се чувстваш като в леген на колела, преминаването през паваж си е изпитание. Мога да изброя още доста слаби модели на японски,немски,всички италиански и почти всички френски производител, но салатата ме вика.
  • 55 sspp

    1 0 Отговор
    Голф комби и Бора комби са гадни дрзнещи коли заедно с пасат напомнят на селянин дето си е продал реколтата и айде на с. Труд за една немска кошница. Тва в България е пълно с прости хора дето си мислят че като идва от Германия е много хубаво мразя Фолксваген символ на простия българин дето не вижда по - далеч от комшията си и няма мнение по въпроса. В момента съм с Опел Астра седан 08г 1,6 бенц по принуда, качеството е катастрофално- личи си не добре изрязана пластмаса, улято лепило, тракат вече пластмасите. Само дето е голям седан това е. От 2015 минавам на Поло фейса 14г да видим ква гадост ще е. Добре че са служебни иначе нивгаш няма да се уръся за тия немски талиги, Авенсиса са много по - добре изработени от тях.

    Коментиран от #60

  • 56 Японеца

    0 0 Отговор
    То си има начин, да си отпушиш радятора без да си разглобяваш таблото.Ама нали тук, повечето са разбирачи и затова ги кефи да си разглобяват колите,пък и можете да намерите нещо интересно под тъблото.

    Коментиран от #59

  • 57 Бай Бай

    1 0 Отговор
    Само не мога да проумея защо ревете всички като хималайски мечки, за някакви еснафщини. Автомобилът е за да те закара от точка "А" до точка "Б". Не виждам причина да се осмиват собствениците на автомобил който не ви харесва. Всеки има право на избор. Да не коментирам че, в нормалните държави хора каращи автомобили за стотици хиляди се движат, по същият начин като тези с автомобили за десет хиляди примерно. Също така не се имат за: Кой съм аз ? Свидетел съм как собственик на последен модел BMW взима струйката, парцалите и препаратите запретва ръкави и си мие колата. Мисля че, повечето от вас се досещат каква ще е разликата в БГ.
  • 58 330i

    3 1 Отговор
    Най-добрата кола - 330i 2000г. 231 коня с газова. Тва е.
    Хонди монди, дишат мъгел и бъркат в джоба.
    И не се чупи, подръжка - нула - само консумативи.

    Коментиран от #61, #75, #84

  • 59 тошибиян

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "Японеца":

    радиятора е запушен от ръжда
  • 60 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "sspp":

    Буахахаа аве разбирач, точно 1.6 на хлопел ли си взел? Най-гадния им бензинов мотор - нито върви, а гори масло повече отколкото бензин

    Коментиран от #76

  • 61 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "330i":

    Много си прав. То това важи за всички бензинки на БМВ без турбина, на всичкото отгоре 3.0 и 2.8 горят съвсем прилично.
  • 62 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Autohouse Randm":

    Моторът на А2 и Лупо, който е 1.2 TDI 3L има един единствен проблем - системата на картерните газове се прецаква от употреба на непозволено масло. Просто трябва да се слага масло с необходимите норми и да се сменя на време и всичко заспива.
    Това важи и за останалите мотори на VAG (2.5 ТДИ дето се псува си иска каквото трябва масло, поне норма VW 50500 или заместващата я), BMW, MERCEDES (тия имат проблем с V образните мотори, ако объркаш маслото или прескочиш смяна запушват каналите на обратния оток на маслото и картера остава на сухо)
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Kaloian Kalchev

    0 0 Отговор
    http://www.marica.bg/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D1%8F-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%83%D0%B4%D1%8F-%D0%BF%D0%BE-%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B5%D0%BD-%D0%B7%D0%B2%D1%8F%D1%80-%D1%81-450-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%8F-%28%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE-%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B8%29-%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%B0-%D0%BE%D1%82-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-news328417.html

    Да вземем да уважим и БЪЛГАРСКОТО.БНТ си свършиха работата сега fakti.bg е наред

    Коментиран от #66

  • 65 фвфен

    0 0 Отговор
    Гледам, че пак се е заформил спор, колко са надежни немските коли в сравнение с останалите! Дискусията е за коли втора ръка, а там всички знаем кое е най важното, а именно дали предишният собственик/ци са поддържали колата редовно. При колите втора употреба поддръжката е много по важна от марката. Карам ФВ и мога да кажа, че колата е издържала изпитанието на времето, още повече, че е внос от Италия!
    Качествени са немските коли, но не са вечни, няма нищо вечно! :)

    Коментиран от #67

  • 66 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Kaloian Kalchev":

    Кво точно му е българското на това?
    Поредният бизнес-проект, на българин изпъден в чужбина.
  • 67 Стоян Стоянов

    0 1 Отговор

    До коментар #65 от "фвфен":

    естествено, че най-важното при автомобил втора употреба е как се е грижил за него предишния собственик - то тук две мнения няма. Ама в статията мисля, че става въпрос за нови автомобили - не за 10-15 годишни нов внос на 110-150 К. км. , карани от италиански (немски) пенсионер само до магазина.
    Относно смяната на радиатор-парно, и аз мисля че на повечето коли се разглобяват доста неща, за да се достигне до него. Правих тази процедура преди месец (Меган 1 - 98-а) и там е навряно доста. Но и в белите държави едва ли някой сменя радиаторчето - че кой ще ти я кара тая кола 15-ина години?!

    Коментиран от #69

  • 68 Shmeker

    0 0 Отговор
    Да, в статията става въпрос за тия коли, когато са били нови - т.е. не са донесли нужния заложен пазарен успех на производителите.

    1. Audi A2. Конкурент на и без друго слабо продаваната A-Klasse (също достойна за тази статия).
    Аудито е много технологично, купето е правено с технологиите от А8. Гори наистина под 3 литра на дълъг път с 1.2 TDI 3L.
    Проблемът е че тази кола е била адски скъпа поради скъпите материали и технологии, а точно с този мотор до колкото си спомням беше най-скъпа версия, дори и джантите бяха специални за 1.2 3L
    С другите мотори наистина не е толкова икономична.
    Може да видите, че на старо под 8000 лв. 1.2 3L няма. До миналата година читавите бяха по 10 000 лв., цена която се избива от разхода за година-две при едно сериозно каране.

    2. BMW 5-er GT
    Наистина грозна кола. И скъпа.

    3. Mercedes R-klasse
    Какво му е семейното? Скъпа и тежка, гори много. За тези пари хората предпочитат SUV.

    4. Opel Tigra
    Добър дизайн външно, изработката е кофти на интериора - наистина. Евтиния, но не беше евтина.

    5. VW Bora Variant
    Здрава кола, практична, с добро поведение, с евтина поддръжка, с най-икономичните и динамични дизели в света за времето си, с добри традиции.. Според мен доста добра кола, но не успява да се пребори с другите от семейството - Skoda Octavia Kombi мисля че й изяжда клиентите, както и GOLF Variant. Никак не е за подценяване на втора употреба, за това и доста хора имат интерес към този модел. Естествено VW си научава урока и следв
  • 69 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Стоян Стоянов":

    .... следващите VW Golf/Jetta са някак си по-високо позиционирани и по-фешън от Октавия. Малко взаимстват от стайлинга на Ауди.

    Така, че тук относно VW говорим за неправилно позициониране, бората не е никак лоша кола.
  • 70 хер щайген

    0 0 Отговор
    Аз бих си купил А2, гледам, че са паднали до към 4000-5000 хил.лв., най подходящо ми се струва 1,4 75 к.с., тоя двигател не е кой знае колко железен, но пък го слагат на голф 4, поло, лупо, така, че чаркалък бол и евтина поддръжка!
    Изгодно е в момента това А2!

    Коментиран от #74

  • 71 николай

    0 0 Отговор
    КИЯ Спортидж 3 !- не ти трябва наци кола.
  • 72 Димов

    0 0 Отговор
    Караш Астра 1.6 и я описваш като "голям седан"?!?!?! Единствените по-малки от Астра, са Корса и Адам.
    А единственият по-лош мотор, от 1.6 ЕКОТЕК, е....... Е! Май още няма такъв.

    Коментиран от #73, #79

  • 73 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "Димов":

    Абе то астра H седан не е малка вътре.
  • 74 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "хер щайген":

    1.2 TDI 3L - това е мотора за тая кола
  • 75 ха ха ха

    2 1 Отговор

    До коментар #58 от "330i":

    Големи глупости говориш.Под консумативи имаш в предвид водни помпи глави и блокове сигурно.Тоя боклук вади шпилките от блока като москвичите едно време.За фукнявене БМВ си го бива но ремонтите после ти излизат през носа и горят като лами тия кошове.
    И имаш много здраве че ще минеш с тоя дръгел 3 литрова Хонда.

    Коментиран от #81, #90

  • 76 Патилан

    2 0 Отговор

    До коментар #60 от "Shmeker":

    И той като Ауди гори здраво и масло и на стопанина си парите.По голям боклук от Ауди в наше време трудно ще намериш.Даже и БМВ не успяват да ги стигнат а се стараят много.
  • 77 AUDI 200 1988

    0 0 Отговор
    АУДИ 200 КУАТРО АТОМАТИК ТУРБО Е ИСТИНАТА
  • 78 тошибиян

    0 0 Отговор
    аз карам астра г с 1.4 мотор бензин след него сложих 1.6 бензин и има осезаема разлика във вървенето да хар4и наравно като гориво с 1.4 но хар4и и масло много и сега ще слагам 2.0 бензин х20хер от блъсната астра г опц

    Коментиран от #80

  • 79 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "Димов":

    При ауди има само един лаком на масло мотор, който е сравнително рядък - 2.0 бензин 131 коня.
  • 80 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #78 от "тошибиян":

    Ако сложиш 2.0 трябва и спирачките да смениш поне. Кутията също

    Коментиран от #82

  • 81 Patanov

    1 0 Отговор

    До коментар #75 от "ха ха ха ":

    Дай и малко статистика колко бройки са продали Хонда с 3 литров мотор, че ми стана интересно :) В колко модела имат такъв мотор, че взехте и да се състезавате с тях :D
  • 82 тошибиян

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "Shmeker":

    спирачките са сменени отдавна с главини и окачване скоростите са ф 23 и ще ги кача заедно с мотора окабеляване ве4е смених и конзолата с парното
  • 83 Jazz

    1 0 Отговор
    Фен съм на Хонда, но тигра-та преди почти 20 години като излезе беше е.ати футуристичната кола. Не смятам, че първото поколение е провал!

    Коментиран от #87

  • 84 вуяя

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "330i":

    мой човек,от 3 дена карам Хонда Легенд 3.5...докарах си я от Германия....имаш ли изобщо на идея колко и как върви тя..или само си драскаш тук....не ми сравнявай малолитражните Сивици,а и на 1.6 В-Тека ще му дишаш пушака....

    Коментиран от #85

  • 85 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #84 от "вуяя":

    И колко върви колега? 330i с 231 коня биеш ли?

    Коментиран от #89

  • 86 добър ден

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Shmeker":

    5 GT провал?? да бе да, това само за да има и представител на БМВ ли го сложихте?

    Коментиран от #88

  • 87 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #83 от "Jazz":

    Тя и сега е сладка
  • 88 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #86 от "добър ден":

    Не съм го слагал, просто е грозна. Прилича на камион
  • 89 вуяя

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "Shmeker":

    пффф.....и като е 231 кво да направя.....Легенда ми е почти 300....мнооооо ей такива беемвета разни,и други моШни немски автомобили просто умират...

    Коментиран от #99

  • 90 вуяя

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "ха ха ха ":

    аз нещо не се сещам за...3.0-литров мотор на Хонда,по-големи имат....по-малки имат много но 3.0 литров,не се сещам да имат

    Коментиран от #92

  • 91 jdm

    0 0 Отговор
    до коментар 58 ало 330i кво говориш бате карам 1.6 dohc vtec 160 кс точно на 13 септември тази година се прибирах от бг за португалия брато и седмици и петици и тройки и а 6 и 4 не мой са опрът на хондата брат резак е да си е.е майката бмв 330 тръгва да изпреварва една а4 и аз са юрнах заедно с него да изпреварваме а четворката ама 330 не може да свари да се прибере щот му се лепя на бронята на 1 педа не че да се хваля ама който е карал vti 1.6 знае за какво става въпрос малко изтребителче

    Коментиран от #95

  • 92 330i

    0 0 Отговор

    До коментар #90 от "вуяя":

    вуяяяя фани ма за .........яяяяяя -- не се сдържах :)))) ми може ли да си сложиш такъв ник!
    Ето ти акорд 3 литра, 240 коня, по-лек от 330i, по-нов от 330i с 2 години !!, на предно (задното има повече загуби), и затова е с по-бавно ускорение до 100 с 0.8 !!!!! сек, с по-малка максимална скорост - 210 км/ч !!!!!!! на 330i е 250 км/ч
    и затова !!!!!!!!!!!! гори повече на дълъг път с 1 литър !!!!!!
    е това е 3.0 хонда, че и ве образна била хахахаха

    Коментиран от #96

  • 93 330i

    0 0 Отговор
    ето го:
    http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12057
  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 95 Другият

    1 0 Отговор

    До коментар #91 от "jdm":

    Абе те хората си карат по пътя, той тръгнал моля ти са да се състезава по магистралите с тях, да си вярва и да се мисли за велик ! Знаеш ли колко ей такива "велики" като тебе изпращаме всяка седмица и всеки ден в България! че, и невинни си отиват покрай тях...!. Ще ти направя главата на куб, ако ми са залепиш ей така на магистралата, зад бронята !
    За да разбереш какво може колата ти....хайде на пистата !!! Там да видя шансовете ти срещу 330i, A6 и т.н.;... завои, спиране, ускорение пак спиране ускорение, завой...тогава ще разбереш истината ,какъв таралясник караш и каква е деиствителността ! А не, със затворени очи и газ до ламарините като едно камикадзе по магистралата и да са мислиш за най -великият!!! не всички носят твоят акъл ей лалчо.... защото улегналият човечец онзи със МБ S-ката, A8-цата, БМВ 7-цата или Panamerata си возят семействата, отговорни хора и родители са и улегнали, а не някакви не успели в живита комплексари! А пък и ако, си мислиш че, удоволствието в шофирането е само скоростта !? пффф...значи си още едно пъпчиво тинейджърче ,и не знам какво се занимавам да ти обяснявам всичко това !
  • 96 вуяя

    0 0 Отговор

    До коментар #92 от "330i":

    казах че не се сещам,а не че няма 3.0....да ми ядеш ....яяя...

    Коментиран от #97

  • 97 330i

    0 0 Отговор

    До коментар #96 от "вуяя":

    подигравката ми (върви ли многоточието за подигравка?) е свързана с ника ти, каралй си легена и не се занимавай с 330и.
    Преди да взема 330-то ходих да гледам и карах такава хонда легенд 3.5 мотор, но 330и ми хареса повече. бяха на една цена, БМВ-то с ГИ обаче.
  • 98 sspp

    0 0 Отговор
    330 е култова кола и аз много и се кефя ама с годините осъзнаваш че няма файда от малката кола и колко по приятно е да караш просторен автомобил ако може и да е висок! x1, x3, x5, x6, Тойота Венза, CRV на Хонда, Q5 и др. това са машини където 5 човека със багаж без проблем на дълъг път. Функционални и много приятни за каране.
  • 99 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #89 от "вуяя":

    И кво, с Хонда Леген биеш всичко, така ли?

    Коментиран от #101, #102

  • 100 Мони НСА

    0 0 Отговор
    клозетите на опел защо се сравняват с уникалните возила на бмв и мерцедес?
  • 101 Мони НСА

    0 0 Отговор

    До коментар #99 от "Shmeker":

  • 102 вуяя

    0 0 Отговор

    До коментар #99 от "Shmeker":

    хахаха...какво означава според теб,твоя израз....биеш всичко....хахаха...дааа бияя и F1 даже....че аз да не съм тръгнал да си меря автомобила,просто знам какви коли и с колко съм ги изпреварвал,но това незначи че те немогат да вървят с 250-260....

    Коментиран от #104

  • 103 тошибиян

    0 0 Отговор
    Г 55, сл 55 а може и 65 и една лимузинка на алди например съ 8 или нещо на меро еска дизела4е или нещо бензиново напомпано с турбо и това са колите за мен други не искамм. кеф ти джипка кеф ти кабрио реза4ка кеф ти лимузина пак реза4ка..за мен това са колите

    Коментиран от #105

  • 104 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #102 от "вуяя":

    Ами като не си тръгнал, що не караш 1.4???
  • 105 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #103 от "тошибиян":

    Е трябваше и някое БМВ да напишеш

    Коментиран от #106

  • 106 300и

    0 0 Отговор

    До коментар #105 от "Shmeker":

    Вече е прекалено късно за БМВ.
  • 107 щятн

    0 0 Отговор
    Мога и за 1 минута.