8 Декември, 2014 08:14 23 184 10

Най-маломощното Porsche Cayenne

  • porsche-
  • cayenne-
  • белгия
Автопроизводителите нерядко се съобразяват с местните законодателства за данъци и такси и умишлено снижават мощността на своята продукция до изгодната за пазара. Така сега постъпи и компанията Porsche, която пусна специална маломощна дизелова версия на своя луксозен автомобил с повишена проходимост Cayenne.
 
Специалният Cayenne е оборудван с дизелов V-образен шестцилиндров двигател, но мощността му е намалена с 51 конски сили. Предвиден е за пазарите в Белгия. Стандартният Cayenne е със същия агрегат, но мощността му е 262 конски сили. Максималният въртящ момент обаче е еднакъв - 580 Нм.
 
Интересното в случая е, че в Белгия специалната маломощна модификация на Porsche Cayenne струва точно толкова, колкото и стандартната - 68 970 евро. От Porsche са пресметнали, че потенциалният собственик на маломощния Cayenne ще икономиса от налози почти 2 500 евро и поради тази причина не е нужно намаляване на цената.
 
Отделно хората от Porsche казват, че освен еднаквия въртящ момент, еднакви за двете версии са и средния разход на гориво, и отделянето на вредни емисии. Новата версия е най-маломощния Cayenne от новата гама на Porsche. Най-мощният пък е модела Cayenne Turbo S (550 к.с.), цената на който е 182 000 евро (долната снимка).

Пълните технически характеристики на Porsche Cayenne можете да видите ТУК.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 аз

    0 1 Отговор
    Ако може и за България версия 100 коня,че иначе дебел данъка

    Коментиран от #5

  • 2 Митю

    0 1 Отговор
    Може и 160, да може да се регистрира на инвалид :)
  • 3 Ехаа

    0 1 Отговор
  • 4 199

    0 1 Отговор
    сега разбрахте ли колко струват колите и защо им са надути цените до бога
  • 5 Дошo

    1 3 Отговор

    До коментар #1 от "аз":

    И ако може с резервни двигател и скорости, че СОЦваген ги консумира тези неща всяка година

    Коментиран от #7

  • 6 Vasik Atanasova

    0 3 Отговор
    ОТ 200КС НАГОРЕ ВСИЧКО Е ЛУДНИЦА

    Коментиран от #8, #9

  • 7 Autohouse Randm

    0 3 Отговор

    До коментар #5 от "Дошo":

    haha mnogo tochno kazano
  • 8 CarPro

    0 2 Отговор

    До коментар #6 от "Vasik Atanasova":

    Mnogoznaeshtite umnici koito karat taralqsnici s pod 100 konski sili govorite za koli na visoko nivo a na dosho i traktorat ne moje mu obqga da ne govorim za neshto po golqmo Kato ti dadat kola s po 100-200 konski sili na praktika si mislite che gorqt po 2-3 litra to i malka kola s po 50 konski sili ne gori tolkoz mislete realno
  • 9 Симеон Тасев

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Vasik Atanasova":

  • 10 БаДкА

    0 0 Отговор
    потенциалният собственик на маломощния Cayenne ще икономиса от налози почти 2 500 евро - хаха порше взеха да ги купуват и голтаци хахахаха