15 Януари, 2015 10:44 21 797 58

През юни идва Alfa Romeo Giulia - наследник на 159

  • alfa romeo-
  • giulia-
  • 159
След дълго чакане най-сетне тази година феновете на Alfa Romeo ще станат свидетели на премиерата на новия седан на марката. Той ще носи моделното име Giulia, а официалната му премиера е насрочена за датата 24 юни 2015 година. Информацията съобщи лично шефа на Fiat Chrysler Automobiles Серджо Маркионе по време на протичащото в момента автомобилно изложение в Детройт.
 
Новият седан ще стане приемник на модела 159, но Giulia ще бъде построена на съвършено нова платформа. Автомобилът ще впечатлява външно с агресивна предна броня, капак с вентилационни отвори, скрити дръжки на задните врати и с уникални джанти. По предварителни данни цената на Giulia ще стартира от 60 000 евро. На този етап няма информация какви двигатели ще се монтират под капака на Giulia.
 
Най-вероятно там ще присъстват 1.4-литровия MultiAir с мощност 120 к.с., модернизиран 1.75-литров мотор, както и V6 Pentastar. Ще има и стандартните дизели от Fiat. Впоследствие Giulia ще се сдобие и с наточена версия, която ще разполага с трилитров V6 двигател с две турбини. Подобен агрегат се монтира на някои от моделите на Maserati. Мощността на наточената Alfa ще е от порядъка на 480 - 520 конски сили, като с този агрегат и роботизирана скоростна кутия Giulia ще може да ускорява от 0 до 100 за време под 4 секунди.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ВИП-2

    0 13 Отговор
    vsichki iskat da prilichat na giganta mercedes benz.

    Коментиран от #3, #12, #16

  • 2 Ивайло Желев

    14 0 Отговор
    Специално Алфа никога не са искали да приличат на Mercedes..

    Коментиран от #11

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Бате Цецо

    4 0 Отговор
    Изглежда красива, но стартова цена от 60 000 Евро за 1.4 е висока и това ще ограничи продажбите. Ако това е цена за по-наточена версия с по-голям двигател може и да се продава добре.
  • 5 ggg

    8 0 Отговор
    Супер изглежда, от доста време следя концептите :)
  • 6 Име:

    5 0 Отговор
    Ако е на изцяло нова платформа, тогава дано да е със задно предаване? Айде наточената версия с 480-520 - ще е с двойно.

    Коментиран от #7

  • 7 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Име:":

    Всъщност слуховете са че ще е задно.
  • 8 ххх

    5 0 Отговор
    Не мога да го отрека- всички Алфи са много, много красиви
  • 9 running wild

    1 2 Отговор
    Любимата марка продължава със сбъркана стратегия! Може би?! 159 беше с около 10% по-скъпа от 156 при старта на продажбите. Сега отиваме на 50%, да 50% нагоре спрямо 159!!!!! Става въпрос за стартовите цени. Ако ще се "възраждаме" не съм сигурен, че това е верния път. Подминахме Ауди и БМВ и отидохме при Мерджана...
  • 10 running wild

    2 0 Отговор
    Предполагам при това че валутната единица е лева, а не евро! Защото, ако е евро е направо страшно (смешно)!
  • 11 ВИП-2

    0 8 Отговор

    До коментар #2 от "Ивайло Желев":

    niama miasto italianskia kosh pri mercedes benz
  • 12 ялЗю

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "ВИП-2":

    1.4 литров мотор > 120 конски сили> цена от 60000 евро !?!?
    Нещо не ми се вързва, премиум марките нямат такива цени.

    Коментиран от #14

  • 13

    5 0 Отговор
    Колата ще е страхотна! Вече толкова рядко Алфа вадят нов модел, че направо си е събитие излизането на Джулия. 100% има грешка в статията, стартова цена НЯМА как да бъде 60 000 евро, а по скоро лева!
  • 14 Радой Мянков

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "ялЗю":

    Може да са се чалнали с цената... На всички производители се е случвало. Aston-Martin Cygnet струваше 30000 евро, а си беше префасонирана Toyota iQ(не се шегувам и не преувеличавам - платформата, двигателите... всичко беше купено от Toyota)
    ПС: Цените на Алфите от доста време вървят редом с тези на премиум марките.
    ППС: Колата изглежда страхотно.

    Коментиран от #15

  • 15 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Радой Мянков":

    Друг източник пише, че новата Алфа ще е със скъсено междуосие и задно предаване, като ще бъде конкурент на 3та серия, А4 и jaguar XE. Което означава че цената и ще е много близка до горните!

    Коментиран от #17

  • 16 diskreten geroi

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "ВИП-2":

    Какъв гигант, какъв Мерцедес Бенз те гони бе комплексар!!! От години БМВ и Ауди са далеч по-продавани и предпочитани автомобили!!! Иначе статията е за Алфа Ромео!!!
    Колата е наистина прекалено красива с спортен дъх, както и всички останали автомобили на Алфа.
  • 17 Радой Мянков

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Име:":

    Реално погледнато като сегмент и клас автомобил се конкурира с 3er и А4, но реално предназначението ѝ и вкусовите предпочитания на потенциалните клиенти, биха я пратили по-скоро в пряка конкуренция на Jaguar XE. Не правя опит за раздори вмомента. Просто клиентите на този сегмент (говоря за нови автомобили от магазина, не за двадесета употреба) се разделят основно на 2 философии спрямо това, което търсят. :)

    Коментиран от #18

  • 18 Име:

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "Радой Мянков":

    Да така е прав си! Алфа трудно ще отмъкне от клиентите на БМВ и Ауди, но същото важи и обратното. Има и 3ти тип потенциални клиенти, които са феновете на марката (особено тези които чакат алфа ромео със задно предаване от доста време), въпреки че техния брой съвсем не е голям.

    Коментиран от #19

  • 19 Рентиер

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Име:":

    В момента карам 8 годишен мерцедес- Б клас, който си купих от Балкан стар през 2007, но вече се замислям дали да не го сменя, защото шофьора на брат ми ми каза, като ми облсужи колата онзи ден, че съдинителя се бил изтрил и бил за смяна, а колата е автоматик. Затова се замилсям дали да не си сменя направо колата, а тази Алфа Ромео определено ми харесва. Апропо не е вярно, че хората не биха се преместили от Мерцедес към Алфа Ромео- определено бих заменил 8 годишната Б класа с тази изискана Алфа- пък ако се счупи нали има гаранция... То и с Б- клас колко проблеми имах... А брат ми има Турег от 2012 от Порше Изток си го купи и на 1 години лятото фолиото от копчетата около скоростния лост се сбръчка от жегата, а дървения фурнир на таблото се разтрака!

    Коментиран от #21

  • 20 marto

    2 0 Отговор
    Да,много е красива.Мисля че ще има добри продажби пък и от АЛФА се целят в американският пазар.
  • 21 Радой Мянков

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Рентиер":

    Преминаването от марка като Мерцедес към марка като Алфа Ромео е следствие от промяна на личната философия. Двете марки имат съвсем различен подход към продукцията си. "Име" е абсолютно прав в твърдението си за клиентелата. Няма да пиша изтъркани вече твърдения, с които всички са запознати. :) Малко са хората като теб, които биха направили подобна стъпка.
    ПС: Само старите скоростни кутии нямат "конвенционален" съединител и за целта използват хидро-трансформатор. Новите са DSG, DCT, CVT по тип на трансмисията. B-класата от 2007 се предлага (по мои спомени) само с вариаторна кутия (CVT), която най-грубо казано е с 2 съединителя, износването на които е изключително трудно, а ремонта не е никак евтино начинание, тъй като не са консумативни части.
  • 22 Феро

    0 2 Отговор
    Колите са до 2001 година, после само скъпи проблеми има, особено по електриката.
  • 23 Трифонов

    5 0 Отговор
    За последните 10 години смених доста коли, включително нови японска и сега - БМВ 4-er. Имал съм и Алфа... 156, която купих на старо, на 6 години и над 120 хил. км. Да, БМВ-то е страхотна машина, спор няма. Но също така не може да има и спор, че ако нещо се доближава максимално до всичко онова, което отличава БМВ от останалите производители, е именно Алфа Ромео. Ако успеят да се върнат в играта, като и да съм адски доволен от БМВ-то си, с огромно удоволствие отново бих седнал зад волана на една нова, възхитителна Алфа. За хейтърите на Алфа мога да гарантирам едно - със сигурност ще бъде най-красивата кола на пазара... при това години на ред. И примерът е навсякъде около нас - погледнете Алфа 159. Кола от 2005г., свалена от производство през 2010г. Днес, една поддържана такава, да кажем във вариант Ti и в цвят Rosso Alfa, продължава да стои много по-добре до последните, най-новите, най-актуалните А4, 3-er и последната С класа. А сега помислете как ще изглеждат последните до една Алфа модел 2015г. Правилно, точно както смешно и налудничаво изглежда едно ТТ или Порше Боксер до Алфа 4С. Това е нещо, което се нарича потенциал, дух и традиция. Ето защо е възможно и напълно реално Алфа да бъде наложена в премиум сегмента.

    Коментиран от #24

  • 24 бончук

    0 3 Отговор

    До коментар #23 от "Трифонов":

    Ама колега недей така,излагаш се жестоко....
  • 25 фен на алфа

    4 0 Отговор
    До коментар 24 "Бончук"
    И кое му е излагането , че споделя личен опит и не е сляп кон с капаци ли?Ти по-добре си карай варела , че тая кола ще я гледаш само на картинка , а най-вече отзад!
  • 26 Гост

    5 0 Отговор
    които знаят само да възхваляват немските таралясници не могат да разберат що за традиция в дизайна имат Алфа и Фиат!
  • 27 Кабагьотлийски

    0 3 Отговор
    nama po dobro ot nemsoto
  • 28 Бай Иван

    4 0 Отговор
    Едни от най-красивите коли са италианските
  • 29 mediator37

    1 0 Отговор
    Алфа и БМВ са коли освен престижни и със спортен дух. Алфа са еталон за дизайн. Всичко ново и модно излиза първо при Алфа. Мои приятели, които карат Алфа са изключително доволни, особено от стабилността в завои и от спирачната система.
    Жалко, че статията не съдържа повече снимки.
  • 30 антонио

    0 5 Отговор
    алфа ромео е кочина.слава на гиганта мерцедес бенц всичко друго е талаш
  • 31 талибан

    0 3 Отговор
    отново с точен коментар.
  • 32 дошо седемфъшкиев

    0 4 Отговор
    да живее царя на пътя мерцедес бенц
  • 33 Ивайло Николов

    2 0 Отговор
    Най после Алфа която да застане до Мерцедес и БМВ

    Коментиран от #34

  • 34 глупаци

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "Ивайло Николов":

    Никога!!!спрете да ръсите глупости е.
  • 35 ctomahata

    0 0 Отговор
    За 60,000 евро е непродаваема. Дори и да е добра кола конкуренцията и нагласата на потребителите не е в полза на красивата италианка.
  • 36 Златан Недоклатенов

    0 2 Отговор
    benza si e benz.drugite sa gola vodica
  • 37 Веселин

    2 1 Отговор
    Пичове, алфа отдавна се е доказала на пазара, пред всички комплексарски марки като Мерцедесите, БMW-тата, аудитата и т.н. ....алфа за пореден път показва, че не са уникални коли и не подражават на никоя марка!! Запомнете го !!!
  • 38 bmw

    0 0 Отговор
    felnite se kopija od bmw m4
  • 39 Japoneze

    0 0 Отговор
    Ееее- дизайна, дизайна-браво,нямат равни-няма нужда да гледам под капака-купувам като стане 2ра ръка!
  • 40 итал дизайн

    3 0 Отговор
    Италианците са царе в дизайна и когато са правили красиви коли бмв са правили модела 2000,грозотия, а мерца са плашили децата с конски глави пури и тем подобни уроди.
  • 41 Трифонов

    1 1 Отговор
    До коментар 24:
    Гледай сега... "колега", с толкова коли, колкото аз съм сменил за 10 години, купени на старо и купени нови от магазина до 38-мата си година, ти за целия си живот няма да успееш да се снимаш! Сега, наясно съм, че си фен на БМВ. И това е разбираемо, защото са добри коли, но... не бъди задръстеняк и разбери, че познанието за коли и меродавността на мнението по този въпрос, трябва да почива преди всичко на жизнен опит, защото на хартия нещата стоят по напълно различен начин, отколкото са в действителност. Ти вероятно си малък, като за мен малки са всички хора до 30 години. И според мен с голямо напъване днес се пъчиш в първото си БМВ Е46 или даже Е36. И вероятно много си го харесваш и вероятно намираш, че голяма кола караш. Не искам да те разочаровам, но това наистина не е така. Първо, кола над 5 - 7 години, вече престава да бъде кола и се превръща в проблем и въпрос на поддръжка. Минах го тоя етап. Там, философстването по въпроса за това има ли или няма смисъл в България човек да си купува нови коли, няма да го коментирам, а само ще кажа, че производителите мислят само за онези от нас, които ще карат колата до 5 й година. Тези клиенти са им важни. Но по темата. Както казах, ти си малък и не знаеш, не помниш, но през последните 8 десетилетия, през първите 6 от тях, мястото, което заема днес БМВ на сцената на спортно ориентираните европейски брандове, бе заето от Алфа. Заради лош мениджмънт, а не заради нещо друго, и заради калпава маркетингова и рекламна политика, брандът закъса през последните 20 години. И това няма нищо общо с качеството на продукцията му, което именно през последните 20 години, бе на много добро ниво. Проблемните модели на Алфа, заради ниско качество на изработката и материалите, са не повече от три и в края на 80-те и началото на 90-те години на 20 век. От 156 насам всичко е напълно конкурентно на БМВ. Зная, че звучи нереално, особено за феновете на БМВ към които, както казах, и аз се числя в момента (без грешка са, няма спор, еталон са), но... има и едно "но", съобразявайте го винаги, защото то често изненадва. И както казах, ако караш БМВ Е46 например и желаеш да разбереш дали съм прав, ако те е еня изобщо или просто държиш да си пишеш глупости и да възхваляваш нещо просто ей така, без със сигурност и него да познаваш достатъчно добре, намери една Алфа 156, например с двигател 2.5 V6, която е конкурентният на Е46 модел на БМВ, и я пробвай... И после ако искаш пак ще обсъдим въпроса!

    Коментиран от #45

  • 42 Korleone

    2 1 Отговор
    Е нема такава красота ! Браво на италиаците !!
  • 43 Капитана

    0 2 Отговор
    Ей,пичове вие да не сте луди да разправяте и пишете че Алфите са по добри от Баварците,тази Алфа влиза в класа на Баварец 5-серия от F-модификацията на БМВ.Погледнете после следпродажбеното продаване и търсене на модела на вторичния пазар.Стига глупости!!!
  • 44 aleksey

    1 0 Отговор
    алфа ромео не е просто автомобил...това е страст която остава завинаги в сърцата на хората които обичат тази марка.все пак всичко е въпрос на вкус и гледна точка,но удоволствието да имам алфа не бих го заменил дори и за златния ролс на краля на бруней

    Коментиран от #46

  • 45 бмв

    0 1 Отговор

    До коментар #41 от "Трифонов":

    Аз имам Е46, а преди години няколко месеца имах шанса да се возя на Алфа 156. Еми може да няма шанс в бързината бмв-то, но дотам. Алфата си остава кошник. Бмв-то си е комфорт, па макар и Е46, па макар и старо.
  • 46 бончук

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "aleksey":

    Глупаво момче.
  • 47 петър

    0 0 Отговор
    хубава кола. но след като тя излезе на пазара веднага ще излезе и нейния наследник...
  • 48 Трифонов

    0 1 Отговор
    До коментар 45:
    Е, хайде сега! Много достойнства има Е46, включително е една от най-красивите тройки въобще, ама чак пък да я спрягаш за еталон за комфорт точно... Освен това, никъде не съм казвал, че предишните модели на Алфа от 156 насам, са по-добри от конкурентните на БМВ. Казвам обаче, че бяха достатъчно добри, за да те накарат да се замислиш. А в момента, новите БМВ-та са почти недостъпно за преките конкуренти, пипнати в качествено отношение. И твърдението ми е, че именно това е въпросът, по който Алфа имат да работят - качеството на изработката. Италианците са лоши изпълнители и това ще бъде най-сериозният проблем пред утвърждаването на марката в премиум сегмента. Но всичко друго го могат! Както и да е обаче. Моето лично мнение е, че шансът за успех на това начинание е много малък. Просто нанесените на марката вреди от лоши управленски решения, са твърде сериозни и е почти невъзможно да бъдат преодолени. За мен обаче бъдещето на тази марка и осъществявянето на този проект на Маркионе, ще е много интересно и ще го следя с огромно внимание. Защото ако успее, примерът ще влезе в учебниците по... финанси.
  • 49 Autohouse Randm

    1 0 Отговор
    krasota
  • 50 Шиничи Йасуко

    2 0 Отговор
    Ето още малко снимки,КРАСОТА http://www.omniauto.it/magazine/27060/alfa-romeo-giulia-2015-concept-thorsten-krisch
  • 51 nb4k

    0 0 Отговор
    Кога да очакваме Alfa 6C?

    Коментиран от #52

  • 52 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "nb4k":

    6C ако изобщо има ще е пак в 500 бройки както 8C.... :(
  • 53 ggggg

    1 0 Отговор
    Karam alfa dosta godini i po patq moje da me izprevari nqkoi samo ako mi e sunlivo. Tezi koito q pluqt prosto imat nedostig na mozuk ili ne sa imali finansovata vazmojnost da si q pozvolqt, makar che izobshto ne sa skupi i se radvat na golfa za 500lv. Kachi li se nqkoi na alfa nqma slizane

    Коментиран от #54

  • 54 бончук

    0 1 Отговор

    До коментар #53 от "ggggg":

    Ти нормален ли си бе,я ходи да спиш някаде.Карал съм всякакви коли, и да ти кажа алфа ромео е един средно-статистически чукан,който такива като теб възхваляват.

    Коментиран от #55

  • 55 Noise

    1 0 Отговор

    До коментар #54 от "бончук":

    Карал си на дядо си каруцата с магарето.
  • 56 Радой Мянков

    1 0 Отговор
    Дискусията течеше нормално, докато "титаните" на автомобилния спорт във видеоигрите не се включиха. Я кажете в НФС-то коя е най-добрата кола?
  • 57 Alfa FOREVER

    0 0 Отговор
    aLFA sa krasivi i moshtni koli. samo za ceniteli i razbirachi sa
  • 58

    2 0 Отговор
    Алфа не е просто кола а философия, никога перфектна, винаги въодушевяваща и красива.