Last news in Fakti

26 Януари, 2015 09:23 16 378 26

Новото 4х4 Renault ще се казва Kadjar

  • renault-
  • kadjar
Френският автомобилен производител Renault ще представи, на предстоящия през март автосалон в Женева, своя нов кросоувър. Той ще се казва Kadjar и ще е позициониран при автомобилите с повишена проходимост от т.нар. C-сегмент. Онлайн премиерата е насрочена за 2 февруари, но сега ще ви разкрием предварително малко подробности
 
Дизайнът на Kadjar е дело на топ дизайнера на французите Лорънс ван дер Акер, който вече преобрази "лицето" на повечето модели с марка Renault. Най-същественото е, че в основата на Kadjar ще залегне механика от второто поколение на бестселъра Nissan Qashqai.
 
Що се отнася до името, то Kadjar идва от kad и jar. Словосъчетанието kad черпи вдъхновение „quad” или от света на ATV-тата и е ясен намек за проходимост, a jar е заимствано от френските думи за маневреност (agile) и изникване внезапно отнякъде (jaillir). Произношението и изписването на името придават екзотично усещане.
Иначе, това ще е първия автомобил с повишена проходимост на Renault, който ще е типичен представител на C-сегмента. Новият кросоувър ще лежи на платформата с предно предаване Common Module Family и технически ще е доста близък до Qashqai.
 
Окачването отпред ще е тип McPherson, а отзад версията 4х4 ще е оборудвана с независимо многолостово окачване. При нужда въртящият момент ще се предава и към задните колела, като това ще става посредством електронно управляема муфа.
 
Моделът ще се предлага с оптимална гама от бензинови и дизелови двигатели. Бензиновите ще са 1.2 (115 л.с.) и 1.6 (150). Дизелите ще включват 1.5 и 1.6-литрови версии. Към тези агрегати ще бъдат монтирани механична или вариаторна скоростни кутии.
 
Мултимедийната система R-Link със сензорен дисплей, дигитално табло и още куп технологични иновации също ще са включени в оборудването на Kadjar. Повече подробности очаквайте през март, когато наш екип ще ви направи свидетели на публичната премиера на Kadjar, директно от Женева.

Подробности за   съществуващите модели на Renault ,  можете да видите ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Симеон Тасев

    0 0 Отговор
  • 2 Shmeker

    1 1 Отговор
    Името е гадно, идеята е добра
  • 3 tost

    0 1 Отговор
    На снимката на таблото се вижда емблемата на Мерцедес върху панела за управление на климатика. Егати реното

    Коментиран от #5

  • 4 европеец

    0 1 Отговор
    не е зле, никак даже. да видим цената
  • 5 Шиничи Ясуко

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "tost":

    това ще да е вентилатор ,не емблемата на М. Б.

    Коментиран от #6, #11

  • 6 Shmeker

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Шиничи Ясуко":

    Абе може и на мерцедес емблемата да е. Нали са алианс с тях
  • 7 Стоян Стоянов

    0 1 Отговор
    хммм - скептично съм настроен по принцип: французите от години се опитват да се наложат в премиум сегмента без успех - там са си МБ, Бентли, Ролс и т.н. - всички ги знаем. Силата на Рено е в малките и в компактните коли, и т.нар. баничарки. Иначе евала за усилията - вероятно нещо и от МБ ще интегрират - нали Рено-Нисан и Мерцедес имат някакви взаимоотношения в последните години?! Обменят там някакви ДВГ
  • 8 mediator37

    1 2 Отговор
    Критикуваха интериора на новата Опел Корса, че дисплеят е ниско разположен и водачът трябва да си отклонява прекалено много вниманието. Тук ситуацията с дисплея е същата.
    В екстериора като че ли е възприета интересната идея на Ситроен предните врати да са като гофрирани.
  • 9 ФАН

    2 2 Отговор
    Въпреки че Нисан И Рено правят фатална грешка. На тази кола и трябват поне 150 коня а те с 1.6 дци 130 коня ще е като спънат кон... Да сложат пак 2.0 ДЦИ 170 или 190 коня.... Ма да видим все пак.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Владислав Димитров

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Шиничи Ясуко":

    Точно, перка е !
  • 12 Гост

    2 0 Отговор
    Повечето тук ще могат да я карат след 10 или 15 години,но иначе критикуват и коментират като големи разбирачи! българинът и по-далеч от трите немски концерна не вижда!
  • 13 GROZNIQ

    3 0 Отговор
    РЕНО-....ЛА-НО......

    Коментиран от #16

  • 14 гост

    0 0 Отговор
    И като я "видити,ши си я купитили"?
    Колеги,четете повече от колкото пишете,защото Рено и Мерцедес не си "разменят някакви двигатели",а имат договори за съвместно производство на автомобили.
  • 15 sspp

    1 0 Отговор
    Сделката е такава - Рено дава технологията на горивните системи и камери на DCi в замяна получава премиум купета от МБ!
    На едните дизела им е кенеф а на другите купетата и взаимно си помагат!
  • 16 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "GROZNIQ":

    Pi4 samiqfakt 4e si se pisal GROZNIQ kazva vsi4ko za teb :D :D
  • 17 Ivanoff

    0 1 Отговор
    Рено ли е , не ми го хвали ....
    От 5 нови , три остават на пътя , откача им се маркъча и изтича бензина . Нови коли, а тропат и хлопат като за 20 годишни. УжасТ !

    Коментиран от #20

  • 18 Ицо Багера

    1 0 Отговор
    Един мой познат казваше " на тая кола,дето емблемата й мяза на п.'ка не ми я хвали" та такава е работата...
  • 19 Clio Sport

    0 1 Отговор
    Dobre az ne razbiram kakuv trqbva da si za da vleze6 i da napi6e6 pod nqkakva statiq ne6to negativno za dadena marka . Abe nikoi ne vi kara da haresvate Reno , butaite plastmasovite 6i6eta kum vtori4nite i si traite .
  • 20 Стоян Стоянов

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Ivanoff":

    Ivanoff, ivanoff - зле си мой човек. Няма лоши автомобили - има лоши собственици. Покажи ми го това новото Рено, дето тропа и хлопа като 20 годишно. Съвсем нормални, практични за ежедневна употреба автомобили са си Рено: не са премиум (не е и това целта), не са "бегачки" (изключвам RS), но в никакъв случай и не са толкова зле, колкото ги описваш. И честно - не виждам с какво точно е по-добър един среден клас немски автомобил?
    А относно емблемата на Рено, дето толкова ви дразни че приличала на п...а - е че вие по п..ки ли си падате бре? Щото специално за вас може да се измисли някое спешъл возило с един голям К.. отпред :)
    Хайде - със здраве и по-малко злобейте - който не му харесва статията - подминава!
  • 21 един от многото

    0 0 Отговор
    то тази емблема е измислена вече и марката педалира по нашите улици-great wall!
  • 22 аз

    0 0 Отговор
    Рено и 4х4 -все едно да кажеш Дачия и спортна кола.хахахха
  • 23 аз

    0 0 Отговор
    А и името малко арабско ми бие,да не е в памет на геройски загиналите "терористи" у френско?
  • 24 гост

    3 2 Отговор
    Първата ми кола беше Рено Лагуна, после се прехвърлих на немски понеже всеки казваше, че били здрави, и сега пак си карам Лагуна, след като се убедих в обратното.
    Немските са прехвалени и много по-скъпи, значително по-нисък комфорт и при повечето липсват минимални ежедневни екстри(ако има климатик трябва да си доволен).
    Френските си имат слабости, но ги предпочитам пред немските, с които, макар и много прости, пак съм имал проблеми. Важното е как се подържа автомобила и когато това се прави добре, което не е обичайното при нас, то френските коли са за предпочитане. Поне при мен е така, всеки си преценява за какво ще си даде парите. В моя случай двойната цена на еквивалентен Пасат са просто пари на вятъра, като оставим на страна комфорта на френското МПС.
  • 25 Autohouse Randm

    2 0 Отговор
    dano veche smeniat plastmasovite kardani
  • 26 рьоне

    1 1 Отговор
    Сигурен съм,че ти НИКОГА не си карал Рено,но пък си компетентен,което трябва да се отбележи