Френският автомобилен производител Renault ще представи, на предстоящия през март автосалон в Женева, своя нов кросоувър. Той ще се казва Kadjar и ще е позициониран при автомобилите с повишена проходимост от т.нар. C-сегмент. Онлайн премиерата е насрочена за 2 февруари, но сега ще ви разкрием предварително малко подробности
Дизайнът на Kadjar е дело на топ дизайнера на французите Лорънс ван дер Акер, който вече преобрази "лицето" на повечето модели с марка Renault. Най-същественото е, че в основата на Kadjar ще залегне механика от второто поколение на бестселъра Nissan Qashqai.
Що се отнася до името, то Kadjar идва от kad и jar. Словосъчетанието kad черпи вдъхновение „quad” или от света на ATV-тата и е ясен намек за проходимост, a jar е заимствано от френските думи за маневреност (agile) и изникване внезапно отнякъде (jaillir). Произношението и изписването на името придават екзотично усещане.
Иначе, това ще е първия автомобил с повишена проходимост на Renault, който ще е типичен представител на C-сегмента. Новият кросоувър ще лежи на платформата с предно предаване Common Module Family и технически ще е доста близък до Qashqai.
Окачването отпред ще е тип McPherson, а отзад версията 4х4 ще е оборудвана с независимо многолостово окачване. При нужда въртящият момент ще се предава и към задните колела, като това ще става посредством електронно управляема муфа.
Моделът ще се предлага с оптимална гама от бензинови и дизелови двигатели. Бензиновите ще са 1.2 (115 л.с.) и 1.6 (150). Дизелите ще включват 1.5 и 1.6-литрови версии. Към тези агрегати ще бъдат монтирани механична или вариаторна скоростни кутии.
Мултимедийната система R-Link със сензорен дисплей, дигитално табло и още куп технологични иновации също ще са включени в оборудването на Kadjar. Повече подробности очаквайте през март, когато наш екип ще ви направи свидетели на публичната премиера на Kadjar, директно от Женева.
Подробности за съществуващите модели на Renault , можете да видите ТУК
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Симеон Тасев
09:40 26.01.2015
2 Shmeker
11:38 26.01.2015
3 tost
Коментиран от #5
12:44 26.01.2015
4 европеец
12:48 26.01.2015
5 Шиничи Ясуко
До коментар #3 от "tost":
това ще да е вентилатор ,не емблемата на М. Б.Коментиран от #6, #11
12:54 26.01.2015
6 Shmeker
До коментар #5 от "Шиничи Ясуко":
Абе може и на мерцедес емблемата да е. Нали са алианс с тях13:12 26.01.2015
7 Стоян Стоянов
13:14 26.01.2015
8 mediator37
В екстериора като че ли е възприета интересната идея на Ситроен предните врати да са като гофрирани.
13:19 26.01.2015
9 ФАН
14:46 26.01.2015
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Владислав Димитров
До коментар #5 от "Шиничи Ясуко":
Точно, перка е !16:23 26.01.2015
12 Гост
17:09 26.01.2015
13 GROZNIQ
Коментиран от #16
19:34 26.01.2015
14 гост
Колеги,четете повече от колкото пишете,защото Рено и Мерцедес не си "разменят някакви двигатели",а имат договори за съвместно производство на автомобили.
19:53 26.01.2015
15 sspp
На едните дизела им е кенеф а на другите купетата и взаимно си помагат!
20:26 26.01.2015
16 гост
До коментар #13 от "GROZNIQ":
Pi4 samiqfakt 4e si se pisal GROZNIQ kazva vsi4ko za teb :D :D22:07 26.01.2015
17 Ivanoff
От 5 нови , три остават на пътя , откача им се маркъча и изтича бензина . Нови коли, а тропат и хлопат като за 20 годишни. УжасТ !
Коментиран от #20
22:54 26.01.2015
18 Ицо Багера
23:49 26.01.2015
19 Clio Sport
00:20 27.01.2015
20 Стоян Стоянов
До коментар #17 от "Ivanoff":
Ivanoff, ivanoff - зле си мой човек. Няма лоши автомобили - има лоши собственици. Покажи ми го това новото Рено, дето тропа и хлопа като 20 годишно. Съвсем нормални, практични за ежедневна употреба автомобили са си Рено: не са премиум (не е и това целта), не са "бегачки" (изключвам RS), но в никакъв случай и не са толкова зле, колкото ги описваш. И честно - не виждам с какво точно е по-добър един среден клас немски автомобил?А относно емблемата на Рено, дето толкова ви дразни че приличала на п...а - е че вие по п..ки ли си падате бре? Щото специално за вас може да се измисли някое спешъл возило с един голям К.. отпред :)
Хайде - със здраве и по-малко злобейте - който не му харесва статията - подминава!
08:42 27.01.2015
21 един от многото
08:55 27.01.2015
22 аз
09:26 27.01.2015
23 аз
09:31 27.01.2015
24 гост
Немските са прехвалени и много по-скъпи, значително по-нисък комфорт и при повечето липсват минимални ежедневни екстри(ако има климатик трябва да си доволен).
Френските си имат слабости, но ги предпочитам пред немските, с които, макар и много прости, пак съм имал проблеми. Важното е как се подържа автомобила и когато това се прави добре, което не е обичайното при нас, то френските коли са за предпочитане. Поне при мен е така, всеки си преценява за какво ще си даде парите. В моя случай двойната цена на еквивалентен Пасат са просто пари на вятъра, като оставим на страна комфорта на френското МПС.
10:13 27.01.2015
25 Autohouse Randm
11:05 27.01.2015
26 рьоне
12:30 27.01.2015