Mercedes-Benz отдавна прекрати продажбите на пазарния провал R-Klasse навсякъде с изключение на Китай. Там необичайният щутгартски миниван все така се радва на стабилно търсене. Производството на модела обаче не може да продължи в завода на немците в Тъскалуза, щата Алабама, защото мощностите трябва да поемат новата C-Klasse и кросоувъра GLE.
За да продължат живота на R-Klasse, от Mercedes-Benz ще предприемат безпрецедентна стъпка - сглобяването на модела ще възложено на външен производител. Със задачата ще бъде натоварена компанията AM General, известна най-вече със своя Hummer, тъй като преместването на оборудването във фабриката на съвместното предприятие Beijing-Benz не е рентабилно.
Според немците такова решение ще бъде изгодно и за Mercedes-Benz, и за AM General, чийто завод в Мишауака, щата Индиана, бездейства след спирането на Hummer H2. "Трилъчевата звезда" пък ще получава по 10 000 шестцилиндрови R-класи с дълга база за износ в Китай годишно.
Технически характеристики и разход на гориво R-classe - ВИЖ
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ВИП-2
11:43 29.01.2015
2 Златко Кабагьотлийски
11:46 29.01.2015
3 бай пет
11:52 29.01.2015
4 Touareg
osven masla i nakladni ( nakladkite gi smenqm na vseki 25-30 000 km mnogo barzo gi iznosva )
sam nqmal nikakvi problemi ........... osven 4e smenih 2-ti bateriata na klu4a :)
13:04 29.01.2015
5 evento
Коментиран от #9, #15
13:56 29.01.2015
6 пешо
15:43 29.01.2015
7 борислав
17:46 29.01.2015
8 Кобрата
18:37 29.01.2015
9 Maurice
До коментар #5 от "evento":
Щом един евтомобил не се продава, значи е провал на маркетинговия отдел, който е проучвал потенциалните клиенти. Щом е пазарен провал, значи не са предложили достатъчно за това, което са искали (качество/цена/визия/уникалност). От ВАГ определят Вейрон като загуба, защото нямат 1 евро печалба от него. Продават го на производствена цена, за да избият разходите. Но те признават, че Вейрон е създаден с рекламна цел, а не печалба. Например Мерцедес всяка година се рекламират в Ф1, ДТМ, ГТ с половин милиард евра. От ВАГ подхождат по друг начин - да покажат мускули директно на улицата. А целта на Майбах е както на всеки друг шосеен МБ, да бръкне дълбоко в джоба на купувача си, а там не се е получил номера им.07:57 30.01.2015
10 CarPro
12:01 30.01.2015
11
Коментиран от #12
16:47 30.01.2015
12 Autohouse Randm
До коментар #11 от " ":
tolkova ti razbira smetankataКоментиран от #13
22:00 30.01.2015
13
До коментар #12 от "Autohouse Randm":
Коментиран от #14
01:33 31.01.2015
14 Autohouse Randm
До коментар #13 от " ":
karai malkata konserva i tiho09:21 02.02.2015
15 Пакман
До коментар #5 от "evento":
Ами провал си е. Ролс ройс и бентли се продават много по- добре от майбах. Да не са по- евтини?01:04 04.02.2015