30 Януари, 2015 10:27, обновена 30 Януари, 2015 10:28 13 192 42

Hummer се завръща

  • hummer-
  • general motors-
  • hx-
  • h4

General Motors проучва мнението на представителствата си за идеята да разработи конкурент на Jeep Wrangler в стила на култовия Hummer, съобщава The Wall Street Journal. Ако проектът бъде осъществен, всъдеходът най-вероятно ще напомня прототипа HX, показан на салона в Детройт през 2008 г.



Hummer HX бе оборудван с 3.6-литров бензинов V6 с технологията FlexFuel, която позволява работата на биоетанол E85. Подобно на Wrangler, прототипът разполагаше с разглобяеми врати, покрив и панели в задната част на каросерията. Замислен като предвестник на Hummer H4, автомобилът така и не стигна до серийно производство заради фалита на компанията през 2010 г.



General Motors произвеждаше Hummer между 1992 и 2008 г. След банкрута на концерна през 2009 г. американците искаха да продадат марката на китайския производител Sichuan Tengzhong Heavy Industrial Machinery, но сделката бе осуетена от правителството на КНР. С преструктурирането на GM година по-късно Hummer бе закрит окончателно.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 bibendum

    2 1 Отговор
    Много яко изглежда това.
  • 2 Ugly

    0 5 Отговор
    Грозен и чепат..........
  • 3 Vasik Atanasova

    4 3 Отговор
    ГОЛЯМО ЖИВОТНО Е
  • 4 Кобрата

    2 2 Отговор
    Eee здрави машини бяха Hummer-ите, това е една легенда, която заслужава да се възроди
  • 5 Джон Смит

    0 1 Отговор
    Като го в караш в гората и калта?????????????
  • 6 Симеон Тасев

    0 2 Отговор
    бяха ама надали ще са
  • 7 Ицо Багера

    1 0 Отговор
    Дай Боже да го върнат,абсолютен дзвер е!
  • 8 Фен

    1 0 Отговор
    Мрем си за такоф дзвер да имам у гаражо
  • 9 незнайко

    1 0 Отговор
    Ако бяха наклонили още предното стъкло, щеше да изглежда по добре а и аеродинамичен.
  • 10 onq s konq

    0 0 Отговор
    Эа какво ми е ако ще ми гори 15-20л/100 и макс. скорост 130-140км/ч?Една БМВ х-3 диэел със раэход 8,2л/100 ще ме эаведе на същите места,че даже и по-бърэо.

    Коментиран от #11, #13

  • 11 Ицо Багера

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "onq s konq":

    То по тая логика ми то една барака върши същата работа като една лускозна вила, нали има покрив,стени... и недей сравнява бензин с дизел,ясно е кое е по добре...Човек не гледа само къде да го закара, но и емоциите,които ще изпита от шофирането,както се казва който си има брадичка си има и гребенче!

    Коментиран от #30

  • 12 onq s konq

    0 2 Отговор
    Примерът ти е неподходящ,эащото сравняваш движимо с недвижимо имущество.Вилата ми е масивна постройка със всички екстри и само на 5 км от града,като никога не съм жалил пари эа нея.Такова тромаво животно като "Хамър" обаче няма как да ме впечатли с раэхода си от 19,2л/100км,макс скорост 150км/ч и ускорение 10,2 сек от 0-100км./330 коня/.Ясно и точно дадох пример с БМВ-х-3-218 коня,210 км/ч макс скорост,7,9сек ускорение и 8,4л/100 раэход.А эа цената да не говорим!

    Коментиран от #16, #18, #19, #24

  • 13 бай пет

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "onq s konq":

    Ами една Дачия също ще те закара и то още по-ефтино

    Коментиран от #14

  • 14 onq s konq

    0 2 Отговор

    До коментар #13 от "бай пет":

    Карам ВМВ-204 коня ГЛУПАК!Дачията ти я оставям ти да я пробвош:)

    Коментиран от #15

  • 15 бончук

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "onq s konq":

    Хахахахахахахахахах хааааааааааааа не се излагай така бе.

    Коментиран от #17

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 onq s konq

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "бончук":

    Не виждам нищо смешно,но вие от 4-километър явно се смеете дори и когато ви покажат среден пръст!
  • 18 Ицо Багера

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "onq s konq":

    Ти ако търсиш кола,която да развива големи скорости и да ускорява бързо не е това сегмента,за тази работа са създадени спортните автомобили...и другия ми въпрос къде ще ги развиваш тия 200 км/ч?
  • 19 Ицо Багера

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "onq s konq":

    И още нещо ти сравняваш един автомобил с повишена проходимост с един истински 4 по 4, защото сувовете,както е и bmw x3 нямат отделен лост за блокаж на диференциала,докато хамъра и 100 процентовите джипове имат....те даже не са в един сегмент...
  • 20 onq s konq

    1 0 Отговор
    Прав си эа сегмента,но има и компромисни решения между скорост и "оф роуд".И ако трябва да иэбирам джип,бих си купил "Порше Кайен" 520коня,270макс скорост,5,2 сек 0-100,15,7л/100 раэход.2006г-24000лв-съвсем във въэможностите ми,а не "Хамър",който струва "майка си и баща си".Пък эа скорост ще ти кажа че по магистрала "Хемус " карам със 200-210км/ч по гладкото и със 100-120 по кръпките.При Шумен-Варна обаче има една нови десетина километра,където направих 245км./ч.Но не това е важното-сигерно ще се съгласиш,че емоцията е в ускорението и карането "на 2 гуми" по эавоите!

    Коментиран от #21, #28

  • 21 Ицо Багера

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "onq s konq":

    Съгласен съм, прав си, но понякога вкуса на човека и личния избор изиграват важна роля...

    Коментиран от #22

  • 22 onq s konq

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Ицо Багера":

    Хаха!Добре го каэа эа "важната роля на личния иэбор и вкуса на човека",но според мен решаваща роля имат паричните энаци.

    Коментиран от #23

  • 23 Ицо Багера

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "onq s konq":

    Е вече тука трябва да уцелиш правилното съотношение между двете неща...ама и все пак да не забравяме, че веднъж се живее
  • 24 Pontiac

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "onq s konq":

    dano i drugite marki (Oldsmobile, Pontiac , Saturn i dr) da se vurnat, a za razbirachite -Hummer e edin chudesen avtomobil, moje da ne e burz kato BMW-ta , no e idealen za cherni putishta po koito povecheto "djipove" dori ne mogat da minat
  • 25 като гост

    0 1 Отговор
    Какво пък толкова го харесвате това недоразумение Хамър? Нито е луксозно и комфортно, като Кайен, Q7, X5, GL/ML, Range Rover и др. нито е проходим като G clase, Discovery, Land Cruiser. Къде го видяхте тоя отделен лост за 4x4 режимите, а и той сам по себе си не означава, че автомобила е свръх проходим. Да при H1 нещата бяха други, но той е по-скоро камион, а не автомобил, виждали ли сте го например отвътре на какво прилича. H2 и H3 бяха с гаден пластмасов интериор, не особено пъргави, да не кажа и тромави и с огромен разход. Извън пътя пак не бяха нящо велико. Отделно до последно бяха с 4-степенен автомат, докато нормалните производители пускаха вече 7 степенни. Общо взето бяха коли за американците, които са на принципа по-голямо, по-грубо, по-ръбато и колкото се може по-лакомо по-добре.

    Коментиран от #29

  • 26 гостбг

    1 0 Отговор
    Това хамериканско НИЩО който го кара ще работи само за него или трябва да има бензиностанция.

    Коментиран от #27

  • 27 Ицо Багера

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "гостбг":

    Абе я си карай сценика и си трай!
  • 28 порше кайман ес

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "onq s konq":

    Ако трябва да избираш, избирай "порше кайен"! Аз не бих отказал Хамъра. И Н1 не бих върнал, щото много яко ме кефи!

    Въобще, къде тръгнахме да сравняваме автомобил от класа на Ранглър с БМВ ХЗ или Порше Кайен?! Нищо общо нямат! И БМВ, и Порше не са за офроуд, а са чисти паркетници. Блокажи, рама, бързи/бавни скорости, висок клиренс, задвижване на четирите колела - това прави джипа офроудър, не 210 на магистралата!

    А с цената от 13 хил. евро за Поршето направо ми скри шапката! Поршето вече не е ново, то е близо 9 годишно, докато Хамъра би бил чисто нов! Нищо де, предполагам, ново Порше не можеш да си позволиш!

    Коментиран от #31

  • 29 джим сътън от лутън на гара Виктория

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "като гост":

    Гаден интериор, тромави, дрън-дрън! Перфектни машини! Надеждна работа, върши точно това, за коетоме взета, има стил, визия. Карал съм за кратко във Великобритания и ми хареса.
  • 30 Vasik Atanasova

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "Ицо Багера":

    КЕФИШ МЕ И АЗ МИСЛЯ КАТО ТЕБ

    Коментиран от #34

  • 31 onq s konq

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "порше кайман ес":

    Искам само да ти поясня една падробност относно мен:Въэхищавам се на хубавото,но не мечтая,а планирам нещата/покупката/ и не се откаэвам докато не се случи.Эатова и написах че 24000лв эа "Кайена" мога да иэвадя ,но не и 150000 евро примерно,колкото струва нов "Хамър"!А колкото до "паркетните" джипове...Какво ги топлят всички тия "екстри" эа Бърэи и бавни скорости,висок клиренс и т.н иэброени от теб,след като 99% от купувачите на тоя "Хамър" нямат никакво намерение да го подкарат иэ шубраците и да му одраскат боята,нито пък да го раэбиват в трапища по чукарите или в "кал до шия"!Така че ако случайно я эърнеш някъде тая машина,то ще бъде пред кокетна вила,пред някоя игрална эала,а що не и пред операта:)

    Коментиран от #33

  • 32 скар фейс

    0 0 Отговор
    Забавно е, когато глуповат човек се мисли за умен. Че не можеш да ги извадиш тези пари е ясно, но основната причина е, че просто няма да ти подхожда такъв автомобил, заради провинциалния ти манталитет, който се допълва от старо и счупено бмв с доста сакати коне, половината от които са умрели отзад в багажника:) Този кайен за който говориш (а и няй-вероятно сънуваш), също не е за теб, тъй като цената му от 25К изглежда, като първоначална вноска, спрямо обслужването му. Но няма страшно, защото ще му сложиш метан и ще го караш само през събота и неделя, поне докато върнеш кредита, който си изтеглил за покупката му :)) Това на снимката ще е нещо, като наследник на вранглер, който е родител на офроудърите, което означава, че проходимостта ще е ключова за него. Тоест, не е тема за теб :)
  • 33 скар фейс

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "onq s konq":

    До теб е КАЛбоец @ 32 :))
  • 34 РАБОТОДАТЕЛ

    1 3 Отговор

    До коментар #30 от "Vasik Atanasova":

    ВАСИЛКЕЕЕЕЕЕЕЕ ТИ ИЗОБЩО НЕ МЕ КЕФИШ.МА ТИ И ОТ КОЛИ ЛИ РАЗБИРАШ.

    Коментиран от #37

  • 35 порше кайман ес

    2 0 Отговор
    Нямам против, че можеш да извадиш примерно 50 хил. лева и да си купиш Порше! Що да не?! Имаш ги, даваш ги, твое е! Даже, гледайки цените в аутоскаут и мобиле.бг, и за 17 хил. лв. може да се намери читав екземпляр, е, не с 520 коня, но с 340, да кажем! Нали не ти е нужно едни непознати хора да ти "вярват"?! И в БГ се вадят по две-три хиляди лв. на месец спокойно, карат се скъпи автомобили, има скъпи имоти и т.н.

    За Хамъра, докато е нов или тук в БГ сигурно ще е за гъзария, но разумните хора да отидат на опера с него не ми се вярва! А и то в БГ кой въобще ходи на опера?!

    Само че това е всъдеход изключително за офроуд - забележи рамата отдолу - изглежда ми като защита срещу мокрене, високите колела и специфични гуми, каросерията за офроуд, не за градско шофиране, сериозния клиренс, спартанското арматурно табло - оставено е всичко най-нужно...
    Няма никакво основание да се сравнява с Порше или БМВ, след като предназначението им е различно - едното конкретно за офроуд, другите за в града.
    Пък и американците карат доста 4х4, включително и онзи прочут Ф-150, имат си достатъчно фермички и чукари, така че може да е следващия автомобил на горските рейнджъри в САЩ и Канада!




    Коментиран от #39

  • 36 Лесно се критикува трудно се създава

    1 0 Отговор
    Не се карайте, колата заслужава уважение.Само критикувате, явно 10лв нямате свободни в джоба ама само крещите.
  • 37 Vasik Atanasova

    3 0 Отговор

    До коментар #34 от "РАБОТОДАТЕЛ":

    ЕЙ КАКВО СИ СЕ РАЗВИКАЛ ВЕ
    НЕ МЕ ВЪЛНУВАШ ВЪОБЩЕ
    ПИШИ ПО ТЕМАТА

    Коментиран от #40

  • 38 Ицо Багера

    0 0 Отговор
    Успокойте се хора,тука просто коментираме коли,не е нужно да се палим....по спокойно
  • 39 qwerty

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "порше кайман ес":

    във връзка с американските 4х4 само да вметна: по магистралата от гранд каньон към лас вегас пърпоря с един форд с 80 мили и се кефя докато не видях един ред-нек с Ф-150 да профучава покрай мен, но по черния път поне със 100 мили/ч.
    та за хамъра - пазар винаги ще му се намери.
  • 40 Циганите вън от градовете

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "Vasik Atanasova":

    Доста ограничени коментари постоянно вероятно от някаква жена (снимана в гръб). Бих предложил хора ,които нямат поне завършена гимназия да не се изявяват тук.
  • 41 Стоян Стоянов

    1 0 Отговор
    интересна новина - малко лигавичко ми изглежда (поне на външен вид), в сравнение в H1.
    И не знам защо, ама като се сетя за Хамър 1 все го асоциирам с Арнолд Шварценегер!
  • 42 gost

    0 0 Отговор
    hummer e proizvejdan do 1999 godina ot AM General a sled tova AM General gi prodavat na general motors mislq, 4e redaktora ne e dostat14no sovedomen