Last news in Fakti

1 Февруари, 2015 08:12 4 798 68

Toyota отново в рали шампионатите по света

  • toyota-
  • gt86-
  • cs-r3-
  • rally-
  • рали

Снимки на предназначено за рали купе GT86 кръстосват интернет пространството повече от година. Миналото лято от Toyota пуснаха видео от тестовете. GT86 CS-R3 вече е готова официално да атакува планинските отсечки без значение дали са асфалтови или макадамови. Вместо да предприемат голям скок и да се пуснат във WRC, японците ще се прицелят в R3 класа. Той е по-достъпен и колата много прилича на базовата версия. Мощността и въртящият момент са повишени до 238 конски сили и 230 нютонметра и се предават към задните колела през шестстепенна секвенциална кутия Drenth и диференциал с ограничено приплъзване. Окачването ще бъде Reiger, спирачките ще са на малко познатите тук, но едни от най-престижните Alcon, а теглото и ще бъде само 1080 килограма. Изпускателната система е дело на HJS racing.

През месец май първите бройки ще напуснат завода, а през юли FIA ще сертифицира хомологацията на GT86, след която колата ще може да се състезава във всички национални и международни рали състезания. Цената до 24-ти април ще бъде 79 000 евро, а след това ще е 84 000 евро. Ако това ви се струва скъпо, автомобил от WRC класа струва около 600 000 евро. Създателят на CS-R3 е TOYOTA Motorsport Gmbh със седалище в Кьолн, Германия. Подразделението стартира през 1979 година и изгражда своята репутация в Световния рали шампионат като спечелва четири пилотски и три конструкторски титли през двете състезателни десетилетия. Тук е и родното място на програмата на Toyota в "24-те часа на Льо Ман" (1998-1999) и Формула 1 (2002-2009).

Пoвече за моделите на Toyota , ще намерите ТУК

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ехаа

    0 0 Отговор
  • 2 Shmeker

    2 0 Отговор
    Прилича на Селиката на Сайнц малко. Иначе жалко, че ще е в ниските рали-класове.
  • 3 Shmeker

    0 0 Отговор
    Прилича на Селиката на Сайнц малко. Иначе жалко, че ще е в ниските рали-класове.

    Коментиран от #4, #8

  • 4 FHI

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "Shmeker":

    Нали затова се връщат във WRC с Toyota Yaris WRC, това беше обявено официално преди 3 дни от г-н Akio Toyoda, а се знаеше отдавна. Както винаги, българските медии са супер изостанали- чак сега споменават за CS-R3- ката на TMG, а вече дори взе участие на Neste Oil Rally Finland

    Коментиран от #5

  • 5 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "FHI":

    Да така е, тази тойота участваше в Японските рали шампионати още преди година, Но хубавото е че ще се гледа отново задно предаване по ралитата.

    Коментиран от #7

  • 6 pfff

    0 0 Отговор
    Eto kolko uspeshni shte bydat : http://vbox7.com/play:2b4604a33d
  • 7 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Име:":

    Абе то за рали си трябва 4х4, не знам за кво искат задно.
    То много странно тойота изтласка субару от WRC и сега се опитва да прави нещо.

    Коментиран от #9

  • 8 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Shmeker":

    ХАхахахахахаха:))))) Я да видим кой пак е чел в нета:))
    Кажи сега: по какво прилича? Не, защото нито визуално, нито технически, няма НИЩО общо, ама нищо. Нула. Слушам те:)
    Или важното беше да покажеш, че си прочел за Селика Сайнц и я знаеш?

    Коментиран от #17, #18

  • 9 FHI

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Shmeker":

    Toyota, прави един вид възвръщане или възкресяване на RWD задвижването в рали спорта. А до това колко Toyota e изтласкала Subaru от WRC......... Subaru си планираше оттеглянето на Subaru World Rally Team от WRC като един вид "завършване" от WRC, описано още като "студентско дипломиране."

    Коментиран от #11, #12

  • 10 FHI

    2 0 Отговор
    Чак сега прочетох цялата статия: "Вместо да предприемат голям скок и да се пуснат във WRC, японците ще се прицелят в R3 класа." А бе вие нормални ли сте, бе ?! Г-н Ангел Харизанов- нямам думи !! Който Ви е дал правото да пишете статии, му кажете да се самоуволни !
    Спекулации по завръщането на Toyota във WRC имаше още март месец, миналата година, когато изтече, след това се потвърди, информация от тестването на Toyota Yaris WRC в Италия. Тестовете бяха извършени от Sebastien Lindholm и бившия пилот на Subaru (SWRT), Stephane Sarrazin. Преди 3 дни официално си беше обявено завръщането на Toyota във WRC през 2017 година, а Вие ми пишете работи, които се знаят още от 30 юли 2014 г... GT86 GS-R3, която е спомената толкова късно, имаше публично потвърждение от TMG и WRC, oще на 31 юли, за дебют на 2014 WRC: ADAC Rallye Deutschland, макар и още прототип, без хомологация от FIA, а месец преди това, на 1 август, Toyoda и Mäkinen тестваха 4WD GT86 на 64- тото Neste Oil Rally Finland, на special stage Kakaristo (SS7) и по пътищата край Jyväskylä... 4WD GT86 бе творение на Tommi Mäkinen Racing..
  • 11 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "FHI":

    Тойота контролира Субару. За това е така.
  • 12 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "FHI":

    Тойота контролира Субару. За това е така.

    Коментиран от #13, #21

  • 13 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Shmeker":

    Вярно ли? Брейййй, я разкажи повече, че гледам си запознат.

    Коментиран от #16

  • 14 Владислав Димитров

    0 0 Отговор
    Те тая е за WRC - http://s.drom.ru/1/pubs/4/31335/1686912.jpg

    Коментиран от #15

  • 15 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Владислав Димитров":

    Не ме кефи. Купето е по-яко
  • 16 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Име:":

    GM продаде дяловете си от Subaru на Toyota, което според мен е доста неприятно за Subaru. Случайно или не, спряха парите на Subaru за WRC, както и за другите спортове. Сега явно те се натискат. И то с тоя смешен ярис.
  • 17 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "някой":

    Тцъ. Бях голям фен на Сайнц и на Селикатаму с надписи Кастрол. Гледах всеки репортаж на времето от ралитата.
  • 18 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "някой":

    Тцъ. Бях голям фен на Сайнц и на Селикатаму с надписи Кастрол. Гледах всеки репортаж на времето от ралитата.
  • 19 някой

    0 0 Отговор
    Пак удобен отговор, Шменти. Въпроса ми беше, пак:
    ПО КАКВО си приличат? ...селиката на сайнц, с надписа кастрол и зеления кант отстрани дето се вижда на клипчето в Гуг.....опа, объркАх се: която си гледал НАВРЕМЕТО...когато си се родил, т.е. 1995г.
    ПО КАКВО? Слушам.
  • 20 някой

    0 0 Отговор
    Шмекер, Менти, да не забравиш да отговориш и тук:
    http://fakti.bg/avto/127849-novoto-pokolenie-nsx-e-veche-fakt
  • 21 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Shmeker":

    Леле майко. Ей, ....айде да не те наричам с епитети, че ми писна от тъпотиите ти, слушай сега: провери в гугълчето пак кой е собственик на Субару и тогава пиши невероятните си прочетени в нета, но неосъзнати и изпапагалствани като развален телефон постове

    Коментиран от #23, #24

  • 22

    0 0 Отговор
    Heщо забавно и различно от БМВ трошляк.
  • 23 ярослав станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "някой":

    Точно в Гуглето излиза,че Тойота е акционер в Субару с 8,7% акции,купени от ГМ на 5.10.2005г..Останалите 11% ГМ ги пуска на борсата на 6.10.2005 г. и се предполага,че са купени пак от Тойота или нейна фирма.Не е сигурно,обаче.В този случай Шмекера е прав.Но да го кажем по модерен начин,мажоритарен собственик на Субару е ФХИ,а Тойота са акционери.

    Коментиран от #27

  • 24 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "някой":

    Тойота не са собственици, но гласът им се чува определено. Контролират доста неща, например малките JUSTY отдавна са DAIHATSU с емблема на субару и без 4х4 ако не си забелязал, ама явно не си щото толкоз си можеш

    Коментиран от #25

  • 25 222015

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Shmeker":

    Не си прав,субару са тяхна марка!

    Коментиран от #26

  • 26 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "222015":

    Не са на цяло. Тойота държи под 50% от FHI. Дори под 20%
  • 27 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "ярослав станчев":

    да, последното е верният отговор, а иначе - какво ли се занимавам с Шмекер, той е ясен

    Коментиран от #28

  • 28 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "някой":

    Напротив, ти си ясен щото си карал кола само на дивана у вас
  • 29 някой

    1 1 Отговор
    Шментер, тактиката с това, което казвам за теб, да го обръщаш абсолютно същото за мен, само издава колко съм прав. Имам няколко, за разлика от теб обаче, съм готов да дойда на среща където и когато кажеш, с която кажеш. И не е зле, преди да продължиш с глупостите си из мобиле, да ми покажеш къде ти е отговора на въпроса долу, който 2 пъти ти зададох? И Менти, начина по който пишеш + иконките, издават ЕГН-то ти, което започва с 95+ и това едва ли го виждам само аз. А сега чао, ти си ясен

    Коментиран от #30

  • 30 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "някой":

    Показва колко НЕ си прав, понеже нищо което си написал относно мен не е вярно
  • 31 някой

    1 0 Отговор
    За да не занимаваме другите с глупости, а ти си ясен за всички, които те следяха, отговори ми следното - ще го напиша пак, за трети път. Зная, че на това отговор в Гугъл няма, но...да се пробвам:
    И не е зле, преди да продължиш с глупостите си из мобиле, да ми покажеш къде ти е отговора на въпроса долу, който 2 пъти ти зададох?
    И не е зле, преди да продължиш с глупостите си из мобиле, да ми покажеш къде ти е отговора на въпроса долу, който 2 пъти ти зададох?
    И не е зле, преди да продължиш с глупостите си из мобиле, да ми покажеш къде ти е отговора на въпроса долу, който 2 пъти ти зададох?
    И не е зле, преди да продължиш с глупостите си из мобиле, да ми покажеш къде ти е отговора на въпроса долу, който 2 пъти ти зададох?
  • 32 някой

    1 0 Отговор
    а за другите - извинете, но ето кой ви пише и ръси мнения, представям на вашето внимание Шмекер, експерт по автомобилизъм:

    http://fakti.bg/avto/127849-novoto-pokolenie-nsx-e-veche-fakt

    Коментиран от #33

  • 33 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "някой":

    Ти вече не съществуваш. Пълен Игноре.
  • 34 Mr. Swaggerson

    0 0 Отговор
    http://www.fhi.co.jp/english/ir/share_info/share.html

    Я да видим Шмекере. 40% от компанията не е на FHI, а те са една и съща компания с различни имена, което ги прави управляващи. Вярно е, че Тойота доста ги контролира. Те се отказаха от WRC още 2008, преди купуването от Тойота и си го бяха обявили още с излизането на новия модел. Сега се състезават на Nuerburgring. И поставиха рекорд на Ман.

    Коментиран от #35

  • 35 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Mr. Swaggerson":

    Абе то купуването от Тойота започна от 2005-2006-та една част. WRC беше най-голямата реклама на Субару, за това дори и кризата не би трябвало да натисне толкоз много шефовете че да извадят марката от там. Лично аз съжалявам че ги няма, както и Митсубиши, които са още по-зле.
  • 36 някой

    0 0 Отговор
    До Мр Свагерсон - да, нещо такова е май, особено частта за притежанието на Фуджи и притежаваните от нея компании.

    До Шмекер (само чуйте ника): колко удобно, нали? Викаш, тоя отговор го няма в Гугъл. Преди да обясниш на другите и тук, за 10-те ти автомобила, я кажи: не е ли редно да не използваш време "те купиха", "то започна", "той караше" за неща, които за първи път си прочел/гледал клипче 30 секунди, преди да натиснеш "плейбек" тук? Май да.

    Коментиран от #37

  • 37 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "някой":

    Абе баце, що му се връзваш толкова на тоя пич и се палиш - не мога да те разбера!

    Коментиран от #38

  • 38 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Стоян Стоянов":

    Защото мразя лъжците и лъжите, такъв съм просто. Иначе си прав, напълно прав - признавам.

    Коментиран от #39

  • 39 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "някой":

    Да ама аз не лъжа. Така че смятай кво става в главата ти
  • 40 някой

    0 0 Отговор
    Ти лъжеш за абсолютно всичко, на 16 си, нямаш нито кола, нито книжка, без монитор, Гугъл и клавиатура пред теб, няма да различиш скоростна кутия от епилатор, което след малко, нагледно, ще проверим. Но сега, първо, тъй като си на близо 40, живял кога ли не, с 15 коли, редиш индекси, данни, модели като картечница, кажи ми нещо по-просто (не би трябвало да ти е проблем):
    Какво изобразява логото на Стоян Иванов, 2 поста надолу. С Гугъл пак ще го намериш вероятно, но да видим. Ултра известно - хайде, нали си разбирач? Ровичкай в Гугъл. Всеки около 30 години ще го познае за стотна, но си на 15.
    СЛУШАМ ТЕ.

    Коментиран от #49

  • 41 някой

    0 0 Отговор
    Шмекер - какво виждаш на снимката. В задачката се пита "какво е това и за какво служи" - въпрос за измъчена 3-ка, много измъчена.

    http://prikachi.com/images.php?images/759/7898759K.jpg

    Коментиран от #44

  • 42 някой

    0 0 Отговор
    ...и прощавай, все забравям, знаеш;) Та: отговорил си преди минути в другата тема, видял си и тази. Видял си. Сега се бавиш, защото пращаш картинката по форуми и скайп, ако не си вдигнал баща ти, да ти каже какво е. Ще се появиш по някое време победоносно с отговора, но...слушам те и май не само аз чета и се кискам пред монитора

    Коментиран от #45

  • 43 Shmeker

    0 0 Отговор
    Логото символизира електронни компютри и магнитните компоненти, които участват в изграждането и свързването им. Символизира това, че фирмата, чието е логото, участва в свързването важните модули в електронната индустрия. Едни от най-добрите касети, сега и едни от най-добрите дискове, флашки и т.н.
  • 44 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "някой":

    Прилича ми на дизелов инжектор, по всяка вероятност БОШ. Използва се за впръскване на гориво в горивната камера. Хубаво си скрил OEM номерата ама си личи некадърни ти монтаж.
  • 45 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "някой":

    Не мога да седя тука нон-стоп и да се занимавам с тебе, четох приказки на голямото дете.
  • 46 някой

    0 0 Отговор
    Шмеки, поздрави помогналите ти из форумите. Искрени комплименти и към теб: ти си цар на Мрежата. Само последния пост ме притесни... той вече наистина звучи нездраво :(

    Коментиран от #48

  • 47 някой

    0 0 Отговор
    А, да: извинявай, че писах късно - отне ти само час да чакаш отговор из мрежата на картинките, докато същевременно пишеш в другата тем.....опа - четеш приказки де, обърках се.

    Коментиран от #50

  • 48 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "някой":

    Никаква помощ не съм ползвал, а и ако бях ползвал щях да ти отговоря по-бързо.
  • 49 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "някой":

    Аз 30 нямам ама това е TDK...

    Коментиран от #54

  • 50 FHI

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "някой":

    Аз не мога да разбера защо въобще се занимаваш. :) Описанието за логото ясно подчертава разликите в стила и нивото му на писане с другите постове/ коментари. Прочетох смехотвориите в статията за NSX- a...
    Съжалявам, но такива коментари относно това до колко Toyota e повлияла на Subaru да вземе шокиращото за всички решение да напусне WRC и това до колко глобалната икономическа криза не е повлияла на това решение, са меко казано сериозно неприемливи, дори отблъскващи, пошли и недопустими за хора, които са с поне малка компетентност и прогресивна заинтересованост към автомобилната индустрия и автомобилните спортове, а още по- точно- WRC.
    Изказванията за World Rally автомобила на Toyota се равняват на тези от статията за новия NSX !
    Драги, шокиращото не е в това, което се пише, а в това, което се вярва....
    Лека вечер !

    Коментиран от #51, #52

  • 51 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #50 от "FHI":

    Помисли: Този модел е общ със Субару. Тойота го пускат в рали и излизат с номера че е с RWD. На кого му трябва рали кола с RWD???
    Прилича ми все едно да не се засегнат един вид Субару.

    Коментиран от #53

  • 52 някой

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от "FHI":

    Радвам се, че го виждаш, драги. Защо ли? Ще дам пример, простичък: аз ненавиждам някои марки коли, нежели пък феновете им. Синоним на малоумие. ОБАЧЕ: не бих си позволил да ръся "компетентни мнения" навсякъде, с тонове, които мнения, съм прочел точно преди 10 сек в Гугъл и които дори не мога да изпапагалствам правилно. Още повече, ако аз нито имам, нито някога съм се качвал, камо ли карал въпросната кола. Същевременно, като бонусче, да дразня умишлено, правейки свидетели всички, на IQ-то ми, което граничи с патологията, а разсъжденията да са ми на ниво "Карлуково" + лъжейки за всичко, оплитайки и непомнейки собствените си лъжи, с една единствена цел: да дразня.
    Но иначе - да, прави си за написаното. Прав си и ти, драги, и другият човек, който ме пита за какво се паля, че бил ясен на всички. Може би е моя грешка. Което, обаче, не значи, че няма да му сипя отново - да не стои гладно, горкото:)
    Лек ден на всички!
  • 53 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Shmeker":

    А, ето те и теб, Светлий! :))))
    Ще бъда кратък: благодаря ти за последното изречение - така не се бях смял, откакто веднъж не бях видял предизборен плакат на един тиквеник:))) Съвсем искрено го казвам!:))
  • 54 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Име:":

    За теб знам, че не е било нужно да питаш навсякъде, какво ще да е това ;) Е, поне Шмеки е обогатил общата си култура - свършихме едно добро дело...
    И по темата: в началото, когато въпросните модели на снимката излязоха, ми изглеждаха посредствени, но сега, след като видях и две наживо, макар и отстрани, изглеждат изключително приятни коли, а и в Щатите ги карат доста

    Коментиран от #55, #56

  • 55 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #54 от "някой":

    Буахахаа аз не съм бил знаел, онзи знаел бил.....
    И двамата сте фенове на еднодневките, които умират отведнъж при това и двамата нямате пари да си купите нови такива. Карайте си ги и по-бързо, че могат да ви умрат всеки момент в ръцете

    Коментиран от #66

  • 56 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "някой":

    Не стига че познах картинката ти, дори и марката казах. Но това явно не е достатъчно. Тука трябва да приказваме глупости колкото да не заспим

    Я аз да те питам - що не качи някоя японски инжектор, ами точно немски инжектор БОШ? Щот японците ползват немска технология за японските си двигатели нали така?

    Коментиран от #57

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "някой":

    Аре бегай и отивай да си пишеш домашните

    Коментиран от #59

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "някой":

    Научи се как се пише първо марката и внимавай като вдигаш капака на японката да не ти остане в ръцете
  • 61 някой

    0 0 Отговор
    Въпросният "някой", чиито коментари са махнати, не съм бил аз - но благодаря на човека, явно те е понахранил :)
    Шмекер, ти си на макс 16, вече го зная. И мисля, че сте няколко хлапета, наистина имате разлика в изказа, при това фрапантна.
    И нали ти казах - "шмекер", аудито, сега е39, иконките, изказа...всичко те издава, ама като порастнеш, ще осъзнаеш какво съм говорил. А сега продължавай да рецитираш заучените реплики, циркулиращи в Чалгария: пластмасов, кош, еднодневка, миксер, баварец, баварецО, мечокО, оризов и т.н. Те също никак не те издават:)
  • 62 някой

    1 0 Отговор
    Хаха, еееех Шмекерче.... А този ти пост тук бих просто озаглавил "Какво става когато опитвам да пиша без Гугъл":))))

    http://fakti.bg/avto/130463-citroen-shte-kopira-audi

    Ще го оставя без коментар - прекалено е смешно, за да го развалям:)

    Коментиран от #63

  • 63 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "някой":

    Хайде лягай, сънчо свърши

    Коментиран от #64

  • 64 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "Shmeker":

    Хаха колко умно:) Е...не държим на това, че обръщаш моите думи, с точност, което е ярък признак за това, че съм уцелил: ще се спрем само на факта, че съм двойно на твоите вероятно

    Коментиран от #65

  • 65 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "някой":

    Начи трябва да си на 72

    Коментиран от #67

  • 66 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Shmeker":

    Шмекерливко, пожелавам ти от сърце цял живот немска кола да караш!
    Такъв като тебе не заслужава да има японска кола!

    А иначе да ви попитам:
    Как сте днес? Колко пъти бутахте и боксувахте навръщане от работа а? ХААХХАХАХАХХ ХИХИХИХИХИХ Спуках се да се смея вътре в субаруто..... Нищо не върви нито предно нито задно, а особено ония как бяха ПРЕМИУМ автомобили и те нещо стоят.

    Коментиран от #68

  • 67 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "Shmeker":

    "Начи" трябва да съм на 28-30, за съжаление ги прехвърлих дори. Шмеки, пожелавам ти внимание и значимост в истинският живот, желая ти ги от сърце - ти знаеш какво имам предвид:)

    Импреза, нека си се кефи, идола на всеки БГ тийнейджър е е39...щото е разпространено и батковците го карат, оттам ника, колата и всичко. Важното е смях да има:)
  • 68 Спас

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Име:":

    Доста посредствено излъчване, като гледам дори в рали варианта!