Снимки на предназначено за рали купе GT86 кръстосват интернет пространството повече от година. Миналото лято от Toyota пуснаха видео от тестовете. GT86 CS-R3 вече е готова официално да атакува планинските отсечки без значение дали са асфалтови или макадамови. Вместо да предприемат голям скок и да се пуснат във WRC, японците ще се прицелят в R3 класа. Той е по-достъпен и колата много прилича на базовата версия. Мощността и въртящият момент са повишени до 238 конски сили и 230 нютонметра и се предават към задните колела през шестстепенна секвенциална кутия Drenth и диференциал с ограничено приплъзване. Окачването ще бъде Reiger, спирачките ще са на малко познатите тук, но едни от най-престижните Alcon, а теглото и ще бъде само 1080 килограма. Изпускателната система е дело на HJS racing.
През месец май първите бройки ще напуснат завода, а през юли FIA ще сертифицира хомологацията на GT86, след която колата ще може да се състезава във всички национални и международни рали състезания. Цената до 24-ти април ще бъде 79 000 евро, а след това ще е 84 000 евро. Ако това ви се струва скъпо, автомобил от WRC класа струва около 600 000 евро. Създателят на CS-R3 е TOYOTA Motorsport Gmbh със седалище в Кьолн, Германия. Подразделението стартира през 1979 година и изгражда своята репутация в Световния рали шампионат като спечелва четири пилотски и три конструкторски титли през двете състезателни десетилетия. Тук е и родното място на програмата на Toyota в "24-те часа на Льо Ман" (1998-1999) и Формула 1 (2002-2009).
Пoвече за моделите на Toyota , ще намерите ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ехаа
09:08 01.02.2015
2 Shmeker
09:09 01.02.2015
3 Shmeker
Коментиран от #4, #8
09:09 01.02.2015
4 FHI
До коментар #3 от "Shmeker":
Нали затова се връщат във WRC с Toyota Yaris WRC, това беше обявено официално преди 3 дни от г-н Akio Toyoda, а се знаеше отдавна. Както винаги, българските медии са супер изостанали- чак сега споменават за CS-R3- ката на TMG, а вече дори взе участие на Neste Oil Rally FinlandКоментиран от #5
10:25 01.02.2015
5 Име:
До коментар #4 от "FHI":
Да така е, тази тойота участваше в Японските рали шампионати още преди година, Но хубавото е че ще се гледа отново задно предаване по ралитата.Коментиран от #7
11:24 01.02.2015
6 pfff
13:46 01.02.2015
7 Shmeker
До коментар #5 от "Име:":
Абе то за рали си трябва 4х4, не знам за кво искат задно.То много странно тойота изтласка субару от WRC и сега се опитва да прави нещо.
Коментиран от #9
15:15 01.02.2015
8 някой
До коментар #3 от "Shmeker":
ХАхахахахахаха:))))) Я да видим кой пак е чел в нета:))Кажи сега: по какво прилича? Не, защото нито визуално, нито технически, няма НИЩО общо, ама нищо. Нула. Слушам те:)
Или важното беше да покажеш, че си прочел за Селика Сайнц и я знаеш?
Коментиран от #17, #18
16:13 01.02.2015
9 FHI
До коментар #7 от "Shmeker":
Toyota, прави един вид възвръщане или възкресяване на RWD задвижването в рали спорта. А до това колко Toyota e изтласкала Subaru от WRC......... Subaru си планираше оттеглянето на Subaru World Rally Team от WRC като един вид "завършване" от WRC, описано още като "студентско дипломиране."Коментиран от #11, #12
16:24 01.02.2015
10 FHI
Спекулации по завръщането на Toyota във WRC имаше още март месец, миналата година, когато изтече, след това се потвърди, информация от тестването на Toyota Yaris WRC в Италия. Тестовете бяха извършени от Sebastien Lindholm и бившия пилот на Subaru (SWRT), Stephane Sarrazin. Преди 3 дни официално си беше обявено завръщането на Toyota във WRC през 2017 година, а Вие ми пишете работи, които се знаят още от 30 юли 2014 г... GT86 GS-R3, която е спомената толкова късно, имаше публично потвърждение от TMG и WRC, oще на 31 юли, за дебют на 2014 WRC: ADAC Rallye Deutschland, макар и още прототип, без хомологация от FIA, а месец преди това, на 1 август, Toyoda и Mäkinen тестваха 4WD GT86 на 64- тото Neste Oil Rally Finland, на special stage Kakaristo (SS7) и по пътищата край Jyväskylä... 4WD GT86 бе творение на Tommi Mäkinen Racing..
17:38 01.02.2015
11 Shmeker
До коментар #9 от "FHI":
Тойота контролира Субару. За това е така.17:48 01.02.2015
12 Shmeker
До коментар #9 от "FHI":
Тойота контролира Субару. За това е така.Коментиран от #13, #21
17:48 01.02.2015
13 Име:
До коментар #12 от "Shmeker":
Вярно ли? Брейййй, я разкажи повече, че гледам си запознат.Коментиран от #16
17:55 01.02.2015
14 Владислав Димитров
Коментиран от #15
18:41 01.02.2015
15 Shmeker
До коментар #14 от "Владислав Димитров":
Не ме кефи. Купето е по-яко22:21 01.02.2015
16 Shmeker
До коментар #13 от "Име:":
GM продаде дяловете си от Subaru на Toyota, което според мен е доста неприятно за Subaru. Случайно или не, спряха парите на Subaru за WRC, както и за другите спортове. Сега явно те се натискат. И то с тоя смешен ярис.22:27 01.02.2015
17 Shmeker
До коментар #8 от "някой":
Тцъ. Бях голям фен на Сайнц и на Селикатаму с надписи Кастрол. Гледах всеки репортаж на времето от ралитата.22:54 01.02.2015
18 Shmeker
До коментар #8 от "някой":
Тцъ. Бях голям фен на Сайнц и на Селикатаму с надписи Кастрол. Гледах всеки репортаж на времето от ралитата.22:54 01.02.2015
19 някой
ПО КАКВО си приличат? ...селиката на сайнц, с надписа кастрол и зеления кант отстрани дето се вижда на клипчето в Гуг.....опа, объркАх се: която си гледал НАВРЕМЕТО...когато си се родил, т.е. 1995г.
ПО КАКВО? Слушам.
23:47 01.02.2015
20 някой
http://fakti.bg/avto/127849-novoto-pokolenie-nsx-e-veche-fakt
23:56 01.02.2015
21 някой
До коментар #12 от "Shmeker":
Леле майко. Ей, ....айде да не те наричам с епитети, че ми писна от тъпотиите ти, слушай сега: провери в гугълчето пак кой е собственик на Субару и тогава пиши невероятните си прочетени в нета, но неосъзнати и изпапагалствани като развален телефон постовеКоментиран от #23, #24
23:59 01.02.2015
22
08:17 02.02.2015
23 ярослав станчев
До коментар #21 от "някой":
Точно в Гуглето излиза,че Тойота е акционер в Субару с 8,7% акции,купени от ГМ на 5.10.2005г..Останалите 11% ГМ ги пуска на борсата на 6.10.2005 г. и се предполага,че са купени пак от Тойота или нейна фирма.Не е сигурно,обаче.В този случай Шмекера е прав.Но да го кажем по модерен начин,мажоритарен собственик на Субару е ФХИ,а Тойота са акционери.Коментиран от #27
09:43 02.02.2015
24 Shmeker
До коментар #21 от "някой":
Тойота не са собственици, но гласът им се чува определено. Контролират доста неща, например малките JUSTY отдавна са DAIHATSU с емблема на субару и без 4х4 ако не си забелязал, ама явно не си щото толкоз си можешКоментиран от #25
09:45 02.02.2015
25 222015
До коментар #24 от "Shmeker":
Не си прав,субару са тяхна марка!Коментиран от #26
10:26 02.02.2015
26 Shmeker
До коментар #25 от "222015":
Не са на цяло. Тойота държи под 50% от FHI. Дори под 20%11:30 02.02.2015
27 някой
До коментар #23 от "ярослав станчев":
да, последното е верният отговор, а иначе - какво ли се занимавам с Шмекер, той е ясенКоментиран от #28
13:43 02.02.2015
28 Shmeker
До коментар #27 от "някой":
Напротив, ти си ясен щото си карал кола само на дивана у вас14:43 02.02.2015
29 някой
Коментиран от #30
15:30 02.02.2015
30 Shmeker
До коментар #29 от "някой":
Показва колко НЕ си прав, понеже нищо което си написал относно мен не е вярно17:28 02.02.2015
31 някой
И не е зле, преди да продължиш с глупостите си из мобиле, да ми покажеш къде ти е отговора на въпроса долу, който 2 пъти ти зададох?
И не е зле, преди да продължиш с глупостите си из мобиле, да ми покажеш къде ти е отговора на въпроса долу, който 2 пъти ти зададох?
И не е зле, преди да продължиш с глупостите си из мобиле, да ми покажеш къде ти е отговора на въпроса долу, който 2 пъти ти зададох?
И не е зле, преди да продължиш с глупостите си из мобиле, да ми покажеш къде ти е отговора на въпроса долу, който 2 пъти ти зададох?
22:07 02.02.2015
32 някой
http://fakti.bg/avto/127849-novoto-pokolenie-nsx-e-veche-fakt
Коментиран от #33
22:09 02.02.2015
33 Shmeker
До коментар #32 от "някой":
Ти вече не съществуваш. Пълен Игноре.22:14 02.02.2015
34 Mr. Swaggerson
Я да видим Шмекере. 40% от компанията не е на FHI, а те са една и съща компания с различни имена, което ги прави управляващи. Вярно е, че Тойота доста ги контролира. Те се отказаха от WRC още 2008, преди купуването от Тойота и си го бяха обявили още с излизането на новия модел. Сега се състезават на Nuerburgring. И поставиха рекорд на Ман.
Коментиран от #35
22:34 02.02.2015
35 Shmeker
До коментар #34 от "Mr. Swaggerson":
Абе то купуването от Тойота започна от 2005-2006-та една част. WRC беше най-голямата реклама на Субару, за това дори и кризата не би трябвало да натисне толкоз много шефовете че да извадят марката от там. Лично аз съжалявам че ги няма, както и Митсубиши, които са още по-зле.23:47 02.02.2015
36 някой
До Шмекер (само чуйте ника): колко удобно, нали? Викаш, тоя отговор го няма в Гугъл. Преди да обясниш на другите и тук, за 10-те ти автомобила, я кажи: не е ли редно да не използваш време "те купиха", "то започна", "той караше" за неща, които за първи път си прочел/гледал клипче 30 секунди, преди да натиснеш "плейбек" тук? Май да.
Коментиран от #37
00:25 03.02.2015
37 Стоян Стоянов
До коментар #36 от "някой":
Абе баце, що му се връзваш толкова на тоя пич и се палиш - не мога да те разбера!Коментиран от #38
10:52 03.02.2015
38 някой
До коментар #37 от "Стоян Стоянов":
Защото мразя лъжците и лъжите, такъв съм просто. Иначе си прав, напълно прав - признавам.Коментиран от #39
14:38 03.02.2015
39 Shmeker
До коментар #38 от "някой":
Да ама аз не лъжа. Така че смятай кво става в главата ти14:53 03.02.2015
40 някой
Какво изобразява логото на Стоян Иванов, 2 поста надолу. С Гугъл пак ще го намериш вероятно, но да видим. Ултра известно - хайде, нали си разбирач? Ровичкай в Гугъл. Всеки около 30 години ще го познае за стотна, но си на 15.
СЛУШАМ ТЕ.
Коментиран от #49
22:11 03.02.2015
41 някой
http://prikachi.com/images.php?images/759/7898759K.jpg
Коментиран от #44
22:29 03.02.2015
42 някой
Коментиран от #45
22:31 03.02.2015
43 Shmeker
23:37 03.02.2015
44 Shmeker
До коментар #41 от "някой":
Прилича ми на дизелов инжектор, по всяка вероятност БОШ. Използва се за впръскване на гориво в горивната камера. Хубаво си скрил OEM номерата ама си личи некадърни ти монтаж.23:39 03.02.2015
45 Shmeker
До коментар #42 от "някой":
Не мога да седя тука нон-стоп и да се занимавам с тебе, четох приказки на голямото дете.23:40 03.02.2015
46 някой
Коментиран от #48
00:36 04.02.2015
47 някой
Коментиран от #50
00:39 04.02.2015
48 Shmeker
До коментар #46 от "някой":
Никаква помощ не съм ползвал, а и ако бях ползвал щях да ти отговоря по-бързо.06:11 04.02.2015
49 Име:
До коментар #40 от "някой":
Аз 30 нямам ама това е TDK...Коментиран от #54
19:57 04.02.2015
50 FHI
До коментар #47 от "някой":
Аз не мога да разбера защо въобще се занимаваш. :) Описанието за логото ясно подчертава разликите в стила и нивото му на писане с другите постове/ коментари. Прочетох смехотвориите в статията за NSX- a...Съжалявам, но такива коментари относно това до колко Toyota e повлияла на Subaru да вземе шокиращото за всички решение да напусне WRC и това до колко глобалната икономическа криза не е повлияла на това решение, са меко казано сериозно неприемливи, дори отблъскващи, пошли и недопустими за хора, които са с поне малка компетентност и прогресивна заинтересованост към автомобилната индустрия и автомобилните спортове, а още по- точно- WRC.
Изказванията за World Rally автомобила на Toyota се равняват на тези от статията за новия NSX !
Драги, шокиращото не е в това, което се пише, а в това, което се вярва....
Лека вечер !
Коментиран от #51, #52
22:41 04.02.2015
51 Shmeker
До коментар #50 от "FHI":
Помисли: Този модел е общ със Субару. Тойота го пускат в рали и излизат с номера че е с RWD. На кого му трябва рали кола с RWD???Прилича ми все едно да не се засегнат един вид Субару.
Коментиран от #53
23:41 04.02.2015
52 някой
До коментар #50 от "FHI":
Радвам се, че го виждаш, драги. Защо ли? Ще дам пример, простичък: аз ненавиждам някои марки коли, нежели пък феновете им. Синоним на малоумие. ОБАЧЕ: не бих си позволил да ръся "компетентни мнения" навсякъде, с тонове, които мнения, съм прочел точно преди 10 сек в Гугъл и които дори не мога да изпапагалствам правилно. Още повече, ако аз нито имам, нито някога съм се качвал, камо ли карал въпросната кола. Същевременно, като бонусче, да дразня умишлено, правейки свидетели всички, на IQ-то ми, което граничи с патологията, а разсъжденията да са ми на ниво "Карлуково" + лъжейки за всичко, оплитайки и непомнейки собствените си лъжи, с една единствена цел: да дразня.Но иначе - да, прави си за написаното. Прав си и ти, драги, и другият човек, който ме пита за какво се паля, че бил ясен на всички. Може би е моя грешка. Което, обаче, не значи, че няма да му сипя отново - да не стои гладно, горкото:)
Лек ден на всички!
01:52 05.02.2015
53 някой
До коментар #51 от "Shmeker":
А, ето те и теб, Светлий! :))))Ще бъда кратък: благодаря ти за последното изречение - така не се бях смял, откакто веднъж не бях видял предизборен плакат на един тиквеник:))) Съвсем искрено го казвам!:))
01:55 05.02.2015
54 някой
До коментар #49 от "Име:":
За теб знам, че не е било нужно да питаш навсякъде, какво ще да е това ;) Е, поне Шмеки е обогатил общата си култура - свършихме едно добро дело...И по темата: в началото, когато въпросните модели на снимката излязоха, ми изглеждаха посредствени, но сега, след като видях и две наживо, макар и отстрани, изглеждат изключително приятни коли, а и в Щатите ги карат доста
Коментиран от #55, #56
03:32 05.02.2015
55 Shmeker
До коментар #54 от "някой":
Буахахаа аз не съм бил знаел, онзи знаел бил.....И двамата сте фенове на еднодневките, които умират отведнъж при това и двамата нямате пари да си купите нови такива. Карайте си ги и по-бързо, че могат да ви умрат всеки момент в ръцете
Коментиран от #66
09:09 05.02.2015
56 Shmeker
До коментар #54 от "някой":
Не стига че познах картинката ти, дори и марката казах. Но това явно не е достатъчно. Тука трябва да приказваме глупости колкото да не заспимЯ аз да те питам - що не качи някоя японски инжектор, ами точно немски инжектор БОШ? Щот японците ползват немска технология за японските си двигатели нали така?
Коментиран от #57
09:11 05.02.2015
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Shmeker
До коментар #57 от "някой":
Аре бегай и отивай да си пишеш домашнитеКоментиран от #59
09:18 05.02.2015
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Shmeker
До коментар #59 от "някой":
Научи се как се пише първо марката и внимавай като вдигаш капака на японката да не ти остане в ръцете09:36 05.02.2015
61 някой
Шмекер, ти си на макс 16, вече го зная. И мисля, че сте няколко хлапета, наистина имате разлика в изказа, при това фрапантна.
И нали ти казах - "шмекер", аудито, сега е39, иконките, изказа...всичко те издава, ама като порастнеш, ще осъзнаеш какво съм говорил. А сега продължавай да рецитираш заучените реплики, циркулиращи в Чалгария: пластмасов, кош, еднодневка, миксер, баварец, баварецО, мечокО, оризов и т.н. Те също никак не те издават:)
14:43 05.02.2015
62 някой
http://fakti.bg/avto/130463-citroen-shte-kopira-audi
Ще го оставя без коментар - прекалено е смешно, за да го развалям:)
Коментиран от #63
14:51 05.02.2015
63 Shmeker
До коментар #62 от "някой":
Хайде лягай, сънчо свършиКоментиран от #64
19:56 05.02.2015
64 някой
До коментар #63 от "Shmeker":
Хаха колко умно:) Е...не държим на това, че обръщаш моите думи, с точност, което е ярък признак за това, че съм уцелил: ще се спрем само на факта, че съм двойно на твоите вероятноКоментиран от #65
00:19 06.02.2015
65 Shmeker
До коментар #64 от "някой":
Начи трябва да си на 72Коментиран от #67
18:04 06.02.2015
66 Име:
До коментар #55 от "Shmeker":
Шмекерливко, пожелавам ти от сърце цял живот немска кола да караш!Такъв като тебе не заслужава да има японска кола!
А иначе да ви попитам:
Как сте днес? Колко пъти бутахте и боксувахте навръщане от работа а? ХААХХАХАХАХХ ХИХИХИХИХИХ Спуках се да се смея вътре в субаруто..... Нищо не върви нито предно нито задно, а особено ония как бяха ПРЕМИУМ автомобили и те нещо стоят.
Коментиран от #68
20:47 06.02.2015
67 някой
До коментар #65 от "Shmeker":
"Начи" трябва да съм на 28-30, за съжаление ги прехвърлих дори. Шмеки, пожелавам ти внимание и значимост в истинският живот, желая ти ги от сърце - ти знаеш какво имам предвид:)Импреза, нека си се кефи, идола на всеки БГ тийнейджър е е39...щото е разпространено и батковците го карат, оттам ника, колата и всичко. Важното е смях да има:)
21:41 06.02.2015
68 Спас
До коментар #66 от "Име:":
Доста посредствено излъчване, като гледам дори в рали варианта!23:21 07.02.2015