Женева, Швейцария. Наш екип от мястото на събитието
От Mercedes-Benz разсекретиха преди дни новото си попълнение към арсенала на култовата G-Klasse, но в Женева го демонстрират за първи път на живо. Трябва да признаем, че "чудовището" 4×4² е трудно за описване. Нито от това, което пишем, нито от снимките човек може да добие представа за какво иде реч.
На първо четене това е по-висока G-Klasse или пък четириколесна версия на Mercedes G-klasse 6х6. Всъщност обаче 4×4² е един ненормално голям автомобил, който разполага с клиренс от 450 мм срещу 220 мм при обикновената G-Klasse, а качването и слизането от него е трудно за голяма част от хората с нормален ръст.
Въпреки всичко това обаче специалистите на салона определят най-новото попълнение на произвежданата се от 1972 година G-Klasse като всъдехода на всички всъдеходи. Дали е така ще покажат предстоящите тестове на машината, но външният вид определено подсказва, че твърденията не са безпочвени.
Както вече е известно, чудовищната G-Klasse разполага с битурбомотор с обем 4.0 литра и мощност 422 коня. Двигателят е сходен с този на Mercedes-AMG GT, но е дефорсиран от 462 на 422 коня. Агрегатът работи съвместно със седемстепенна автоматична скоростна кутия.
Технически характеристики за съществуващите генерации на G-klasse , вижте ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 mediator37
Коментиран от #2, #11
08:06 04.03.2015
2 Умрелак
До коментар #1 от "mediator37":
Карай си умрелака на бмв и трай там!!!!Коментиран от #7
08:33 04.03.2015
3 МЕРТЕКА
08:44 04.03.2015
4 Ицо
Коментиран от #8
09:28 04.03.2015
5 Киро
09:38 04.03.2015
6 хардлес
09:59 04.03.2015
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Владислав Димитров
До коментар #4 от "Ицо":
10 е малко, ще трябва 20, а може би и 30 пъти по скъпо да дадеш за тоя така наречен кош, естествено, че нито ти нито аз няма да дадем такива пари понеже ги нямаме. Но има хора които могат да си го позволят без даже и да се замислят, точно за такива хора и е предназначен дадения джип. После правим една проста сметка - за да изкарат руснаците същите пари които ще спечелят немците от един произведен джип, те трябва да произведат примерно 20 ! Е, къде е Ямбол, а къде Стамбул ? Та затова и ще ги спират УАЗ-ките....10:19 04.03.2015
9 Gogo
10:33 04.03.2015
10 Shmeker
10:40 04.03.2015
11 Умрелак
До коментар #1 от "mediator37":
До Mediator37 - човече, дребно човече, не може да си собственик на онова недоразумение бмв х3 и да коментираш истински джипове, многократно по-добри във всяко едно отношение от твоят кош, засрами се малко и си кацни на земята - няма как с джипче втора употреба да даваш мнение за шедьоври като този безсмъртен БЕНЦ!!!Коментиран от #15
11:35 04.03.2015
12 Десислава Димитрова
11:55 04.03.2015
13 emo
11:59 04.03.2015
14 незнайко
12:24 04.03.2015
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 ждяш
Коментиран от #18
13:33 04.03.2015
17 МSux
До коментар #15 от "mediator37":
Кажи верно, че караш Х3 и говориш лошо за Г клас, моля ти се ходи на доктор и си вземи хапчета, защото е явно, че не си добре. Да сравняваш царя на джиповете с оново грозно/женско/пластмасово/смърдящо на евтин боклук х3.14:09 04.03.2015
18 MSux
До коментар #16 от "ждяш":
Тия батки със сигурност са доста по-успешни в живота от тебе, за да дават по 400хил за кола. Колите са им коли, жените са им жени, а ти си карай евтиния боклук и им се смей скришом, защото, ако те видят ще ти е за последно.За протокола не съм "батка" просто е глупаво на човек който кара Г класа да му се казва "батка", все едно всеки който кара Фиат,Опел, Vw да му викат беден идиот който не е постигнал нищо в живота и най-добре да освободи присъствието си от земята - същото е ;)
14:18 04.03.2015
19 Не знам
До коментар #15 от "mediator37":
Не знам, а и не ме интересува мнението ти за този Мерцедес, но едно нещо е факт - много по-добър е във всяко едно отношение от твоето дизелово бмв с около 200 "коня", така че според мен трябва малко "по-полека" да се изцепваш по адрес на неща, които никога няма да притежаваш, а само злобничко отстрани ще цъкаш и плюеш, типично по български.........Коментиран от #20
14:24 04.03.2015
20 mediator37
До коментар #19 от "Не знам":
Опитите на Мерцедес да произведе трактор най-после ще се увенчаят с успех. Учудва липсата на теглич и хидравлика за прикачния инвентар, при което положение трудно ще тегли редосеялка или брана. Всички тези незнания фирмата ще компенсира с едно бъдещо съвместно предприятие с Ламборджини или Форд- те отдавна произвеждат трактори и знаят как. Освен че на трактор и на това от снимката, мъж трудно се качва, не знам жена му как ще се качи. Децата ще си ги подхвърлят, ясно !А иначе , специално този паркетен дръндолет не съм го коментирал. Въпросът е защо не са печелили, което и да е престижно оффроуд - състезание.... викаш, няма да е поради липса на лебедка...
Коментиран от #21, #28
15:33 04.03.2015
21 Цитат
До коментар #20 от "mediator37":
Тия батки със сигурност са доста по-успешни в живота от тебе, за да дават по 400хил за кола. Колите са им коли, жените са им жени, а ти си карай евтиния боклук и им се смей скришом, защото, ако те видят ще ти е за последно.15:48 04.03.2015
22 Оня с Коня дет въри и стъпва
16:31 04.03.2015
23 БУМЕР КАМОР
16:43 04.03.2015
24 бончук
16:46 04.03.2015
25 Байконур
21:04 04.03.2015
26 Георги
01:19 05.03.2015
27 Mercedes-Benz
01:32 05.03.2015
28 Максимилиан Мандов
До коментар #20 от "mediator37":
G-CLASS ПЕЧЕЛИЛ Е ДАКАР, НЕ ЗНАМ ЗА ВАШИТЕ ВИЖДАНИЯ ДАЛИ ТОВА Е ДОСТАТЪЧНО ПРЕСТИЖНО.Коментиран от #29
02:46 05.03.2015
29 mediator37
До коментар #28 от "Максимилиан Мандов":
Да обобщим.За 35 години "всъдеходът на всъдеходите" , "легендарната Ж-класа" е печелила рали Париж- Дакар САМО ВЕДНЪЖ далечната 1983г.
За този период с по четири -пет титли са скромните Рено, Ситруен, Пежо. За Мицубиши Паджеро няма да говорим колко пъти, за Фолксваген също няма да говорим колко пъти- Ама те не са легендарни, понеже....
Но нямам пред вид това рали. Поинтересувай се, влез, има форуми. Говоря за изпитания в джунгли, с лимити на гориво, екипажите сами, без екипи, без сервизи. Става дума за истински оффроуд. Никаква я няма "легендарната" Ж група, не само на Париж- Дакар.
Коментиран от #44
07:32 05.03.2015
30 тошибиян
за офроуд има къде по потготвени машини и не с карбонови калници и салон верса4и..това си е 4исто и просто пари хвърлени на вятъра това струва то4но толко колкото картините дето се продават за 10-20 и нагоре милиони
Коментиран от #34
14:01 05.03.2015
31 роман ценов
Коментиран от #40
16:51 05.03.2015
32 Хрисофор Карамфилов
07:21 06.03.2015
33 Хрисофор Карамфилов
07:21 06.03.2015
34 Максимилиан Мандов
До коментар #30 от "тошибиян":
В настоящето десетилетие едва ли има друг автомобил, който да предоставя транспорт в екстремни експедиции както G класата. Един забележителен пример за абсолютната надеждност се случва в началото на 2006 година, когато добре известния продуцент и режисьор Thomas Junker става първият чужденец достигнал най-студения регион на света в Сибир с автомобил през зимата. Това става със стандартен Mercedes-Benz G 500. Щутгартският офроудър превозва неговия телевизионен екип на повече от 18 900 километра бе проблеми при температура до -53 градуса по Целзий. Причината за това пътуване е 5 серийната телевизионна продукция "Beyond the warmth". Сериите са документални и описват ежедневието на хората в екстремните условия на Руската зима и показват борбата им срещу студа. Пътуването започва от Санкт Петербург на 27 декември 2005 година и завършва във Владивосток – Източен Сибир на 6 март 2006 година. Заедно с други дестинации, G 500 води екипа до Якутск, където нормалната разлика между зима и лято е 100 градуса ( не се уточнява Целзий или Фаренхайм). Junker дори стига до селото Оймякон, където е постоянната най-ниска температура на Земята и където веднъж е измерена -71.2 градуса по Целзий. Никога преди чужденец не е този ледено студен район с автомобил по средата на зимата в Сибир. За седмици живакът не се вдига на повече от минус 42 градуса по Целзий през деня, а през нощта пада до минус 53.5.G модела записва и още успехи с участието на Clay Regazzoni.Убедителни победи
Коментиран от #35, #36
00:04 07.03.2015
35 Десислава Димитрова
До коментар #34 от "Максимилиан Мандов":
излишно се хабиш пич.тук уаза е номер едно,другото е боза или е скъпо или е кекаво.г класата е за хора дето си нямат нива или запоржка.ще ти докарат от три кладенеца вода за да ти се докаже нагледно ,че уаза е по-голям нищо че струва колкото едната гума на г то и никой вече не е склонен да плати дори и тази цена за него :)!иначе съм на твоето мнение ,от стандартните джипове няма кола да се мери със силното г.правихме проба преди 3 години вранглери,бмв та кю та ,витарки ,паджеро...поне дасетина джипа и г то .без аналог.минава там дето другите нямат шанс.има си обективни причини за това. окачване ,силен двигател, конструкция, междуосие...не случайно струва тези пари и е пълно с мераклии да ги дават!
01:17 07.03.2015
36 Хрисофор Карамфилов
До коментар #34 от "Максимилиан Мандов":
Можеше да допълниш,че след G-то се движиха и две „Буханки„ на УАЗ с които си носеха оборудването,тогава обясняваха ,че Уазките са допълнително оборудвани с изолация и печка, за Сибир,поне аз такъв филм съм гледал.Коментиран от #38
07:53 07.03.2015
37 Кобрата
12:20 07.03.2015
38 Десислава Димитрова
До коментар #36 от "Хрисофор Карамфилов":
онази вечер гледах подобен филм с мика хакинен като шофьор на един джип или тоиота или паджеро.отидоха през зимата на най-студеното място в русия ,а зад тях караха новички уазки 5-6 броя.екипа спираше постоянно щото уазките се разпадаха,но ги сглобяваха на място и се продължаваше .филма бе по нешенъл джеографик от преди два дни .гледаи го и него.Коментиран от #39
23:30 07.03.2015
39 Хрисофор Карамфилов
До коментар #38 от "Десислава Димитрова":
Ако дадеш повече „инфо„ мога да го намеря и и да го гледам,аз още не съм виждал „разпадащи„се УАЗ-ки нито по документалните филми нито около мен на лов,въпреки,че повечето са на повече от 30г,и за тези години какво ли не им е минало под гумите.За G-то не съм казал нищо лошо,да направиш такава кола е изкуство и и е повече за гледане и радост за окото отколкото да я трошиш по чукарите.Когато имаш красив и расов състезателен кон,не го впрягаш да оре,впрягаш катъра. Това че джипът е отишъл до далечният север,добре,а какво да се каже тогава за руската техника там,за нея това е ежедневие.Виж този филм в тубата „Discovery.Добраться вопреки Трасса Кольiма ,и ще видиш как се живее какви пари получават как си помагат и как им върви техниката.Коментиран от #43
07:40 08.03.2015
40 джи джи праднята
До коментар #31 от "роман ценов":
повечето такива СУФчета ги карат жени по моловете и ромаНЕ оправи си правописа,че ти си позор за държавата както и другите неграмотници.16:24 08.03.2015
41 роман ценов
16:29 08.03.2015
42 роман ценов
18:58 08.03.2015
43 Десислава Димитрова
До коментар #39 от "Хрисофор Карамфилов":
потърси го в нешенъл географик.имаше две ситуации ,когато се оплакаха от уазките .веднъж че се разпаданаха и веднъж че шофьорите им надцениха възможностите и закъсаха!искам да кажа че филма не бе антируски напротив ,въпреки че не разбираха добре руската расипия водещите се държаха към местните с подобаващо уважение!наистина г то е скъпо удоволствие ,но немеца не се е изложил.проходимо, здраво и надеждно.повози се и на такова с малък мотор ,пак няма да съжаляваш.
21:55 08.03.2015
44 Night Rider
До коментар #29 от "mediator37":
Гелендвагена няма нужда да се доказва в Дакар, той е избиран за военна техника в много държави по света, дори Хъмвито не е толкова добро колкото Джи-класата, Папата да не би да се возеше в Паджеро или Ленд Круизър? Возеше се в гелендията ;) Кога да очакваме победителите от Дакар - мини, пежо и т.н. други "доказали" се офроудъри да ги поръчат за армиите по света?13:09 09.03.2015
45 Гост
00:14 17.03.2015
46 яки
12:36 17.03.2015
47 гост
17:18 24.03.2015