Last news in Fakti

6 Март, 2015 11:22 19 923 41

Ето го новото Ferrari

  • ferrari-
  • 488 gtb

Женева, Швейцария. Наш екип от мястото на събитието.

Без автомобили с марката Ferrari не минава нито едно голямо автомобилно изложения. В Женева хората от Скудерията винаги показват по някоя иновация, а това се случи и тази година. Ferrari демонстрира наследника на 458 Italia. Новият суперкар носи моделно обозначение 488 GTB и определено събра погледите на журналистите в Швейцария.
 
Фирменият стил на Ferrari се разпознава отдалече, а приликите с предшественика са значителни. Този път обаче колата е разработена от специалистите от Маранело, без помощта на традиционните партньори от Pininfarina. Явно е обаче, че дизайнерите на Ferrari са се придържали строго към успешния дизайн на досегашното 458 Italia.
В техническо отношение обаче, нещата стоят по съвсем различен начин. Пред задната ос е разположен 3.9-литров V-образен осемцилиндров мотор, който е оборудван с два турбо компресора. Максималната мощност на агрегата е 670 конски сили, а пиковият въртящ момент е 760 Нм.
 
Благодарение на това тежащото 1 370 кг Ferrari ускорява от 0 до 100 км/ч. за 3 секунди. Ускорението от 0 до 200 пък става за 8.3 секунди, а максималната скорост на 488 GTB е 330 км/ч. Двигателят работи съвместно с усъвършенствана седемстепенна трансмисия с два съединителя.
Интересното при тази скоростна кутия е, че тя разполага с функция за променливо разпределение на въртящия момент. Въпреки тези впечатляващи данни, от компанията споделиха, че заради многото електронни помощници с новото Ferrari могат да се справят и доста по-неопитни шофьори.
 
Това става с помощта на иновационната система за контрол на страничното занасяне Side Slip Control 2, доработения диференциал E-Diff, както и със системата за тяга F1-Trac. В Женева стана ясно, че през септември тази година от Скудерията ще покажат и откритата версия 488 GTB Spider.

Подробни технически характеристики за моделите на Ferrari , научете от   ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 anonimen

    0 0 Отговор
    какви 570 конски сили???458 беше толкова

    Коментиран от #7

  • 2 копеле

    1 0 Отговор
    Красота и изящество, дано и във формула 1 да са така тази година с Фетелчо
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 тошибиян

    0 4 Отговор
    ква е таз ултра технологи4на барака дето струва милион евра ужким оптимизирана и тези 1500кг?това трябва да тежи в този си вид не пове4е от 900кг

    Коментиран от #6, #11

  • 5 Forza

    0 0 Отговор
    Уникат!!!
  • 6 ggg

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "тошибиян":

    Кои по-точно са под 900кг, че не ми е ясно? Ariel Atom не можеш да го сравняваш с това... Плюс това е 1370кг. Разликата до 1500 е огромна.
  • 7 Shmeker

    0 5 Отговор

    До коментар #1 от "anonimen":

    1. Отпред вече не прилича на пежо. Но е станала по-скучна. Не съм сигурен дали не искам пак да прилича на пежо
    2. Отзад е същата грозна глупост
    3. Таванът е от Пагани Зонда

    На тия отдааааааавна им трябва нов дизайнер. Трябват им нови двигатели, трябва им истински модел с истинско 4х4, трябва им нов собственик. Пълна скука са, явно нямат нови идеи и всичко това отдавна се изтърка и прилича на фейслифт. Марката, която трябва да бъде винаги помпозна и шармантна започна да предлага по-скучни на вид нови модели.
    Поредното еднотипно кризисно ферари.

    Явно единственото по което са работили е електронните системи за безопасност и скоростната кутия.

    Те вече комбитата на премиума са с повече мощност. Супер съм разочарован.

    Предпочитам Ламбо за тия пари.

    Коментиран от #10

  • 8 Кобрата

    0 0 Отговор
    Новото Ferrari доста прилича на 458 Italia, но и на Ferrari California, иначе като цяло е много хубав...
  • 9 Кофти

    0 0 Отговор
    Отпред е заприличала малко повече на Ламбо (даже доста). Отстрани тези две "дупки" зад вратата ми бъркат в очите, просто са прекалено големи и натрапващи се. Ясно, че всичко е за аеродинамика, но стоят много грозно. Отзад би ми харесала повече ако ги нямаше тези триъгълни отрязъци над стоповете, защото така ми изглежда сякаш се е отчупило парче от задния капак (или спойлер, знам ли). Трябваше по-плавно да ги направят.
    Това разбира се си е само ЛИЧНО мнение (за тези , които ще ме нападнат сега) и критиката ми е на базата на факта, че Ферари е марка с традиции, която не бива да си позволява компромиси, още повече за такъв тип автомобил и на тази цена! А това, че ще се купува като топъл хляб е ясно, но не мисля, че е оправдание за някои дребни "недостатъци". И все пак повтарям - лично мнение.
  • 10 VAG

    4 2 Отговор

    До коментар #7 от "Shmeker":

    Шмекер, ти току що описа драмата с АУДИ, и на тях им трябва нов дизайнер и собственик и нови идеи и двигатели и най-вече задно задвижване!!!

    Коментиран от #21

  • 11 Фанети Мазакура

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "тошибиян":

    Nissan GTR ускорява до 100 за 2.5 до 2.7 секунди в зависимост от модификацията и вдига над 300. Тежи ..... 1815 кг.
    Главният инженер Казутоши Мизуно е състезателен инженер, директор на отбор и дизайнер на автомобили от 40 години. Също така е Кръстникът на Nissan GTR. Негови са думите "Който гледа само теглото на автомобила е аматьор".

    Коментиран от #13, #28

  • 12 GT 500

    3 1 Отговор
    Абе този шмекер няма ли да забранят да коментира тук.Само глупости пише.Той се изкарва ,че разбира повече от шефовете на ферари.
  • 13 Млъквай

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "Фанети Мазакура":

    Аман от глупави коментари за смотания ви нисан под статиии за расови автомобили!
  • 14 Бате Цецо

    1 0 Отговор
    Красиво е, но не е за нас форумните писачи. Ше му се радват само араби и тук там някой бял богаташ.
  • 15 Spewn1

    0 0 Отговор
    Видяхме го миналата седмица на трасето на Топ Гиър Нисана. Новият АМГ го би с доста време. При такива автомобили не се залага само на ускорение, а на много труд и мисъл. На Вас обаче това няма как да Ви е ясно.
  • 16 i polo i golf

    0 0 Отговор
    Не ме кефи, повече ме кефи Нисан Микра.
  • 17 голф и поло

    0 2 Отговор
    Забравих да напиша, че е грозно.

    Коментиран от #31

  • 18 toni

    0 0 Отговор
    Ето от къде може да добием представа за комплексните качества на спортните автомобили.Това е класация по време за обиколка на северната дъга на Нюрбургринг.20 км дължина всякякви завои ,изкачване,спускане,Нисана ГТР е в челото.За АМГ-то не може да се каже същото
  • 19 toni

    0 0 Отговор
    Пропуснах линка

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
  • 20 Нов

    0 0 Отговор
    Новото Ферари,прилича отпред на старото Галардо.Но е класика!
  • 21 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "VAG":

    Audi не е от класата на Ферари. А и е спорно това което казваш, може би единствено за новото R8 бих се съгласил, макар, че не е толкоз зле

    Коментиран от #22

  • 22 VAG

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "Shmeker":

    Ауди са си премиум марка и са хубави коли, но ще са много по-добре ако не бяха нечия собственост, а си бяха съвсем самостоятелни (като Мерцедес/БМВ), недопустимо е да си купиш Ауди А8 и вътре да откриваш чарколи от фолксваген поло, а и не предлагат задно задвижване, което си е голям минус.

    Коментиран от #23

  • 23 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "VAG":

    Че кво като са без задно? Куатрото е СУПЕР яко задвижване, освен това след частите от VAG са в пъти по-евтини от тия на БМВ и Мерцедес.
    Задното предаване е за дрифтиращи спортни автомобили, няма място в съвременния автомобил. Ауди първи са осъзнали това и за това имат предно и 4х4, Волво от задно минаха и те на предно и някакво 4х4 в някои модели. БМВ и Мерцедес се пребиха да развиват техните 4х4 системи и се опитват да ги наложат. Не знам що намеси задното тук.

    Коментиран от #25

  • 24 дедо Либен

    0 0 Отговор
    Като порасна - ще си купя точно този модел!
  • 25 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Shmeker":

    "...Че кво като са без задно? Куатрото е СУПЕР яко задвижване, освен това след частите от VAG са в пъти по-евтини от тия на БМВ и Мерцедес..."
    Е точно - частите от ВАГ са в пъти по-евтини, и точно това срива идеята за премиум, която се опитват да наложат на Ауди. Да си оставят евтинията (и унификацията на платформи, двг и т.н.) на VW, Skoda и Seat, но ако искат Ауди наистина да е премиум (което според скромното ми мнение все още не е) де си го правят уникално, с по-малко на брой модели и варианти. За малки и компактни модели има достатъчно избор в по-горе изброените от мен марки автомобили.
    А и моето мнение е същото както на колегата: за Ауди би трябвало да е в пъти по-добре , ако не са под шапката на ВАГ. Да си имат собствена идентичност и т.н. Естествено, това е лично мнение и не ангажирам никой с него
    А по темата: и аз като порасна ще си купя такова. Или поне едно F512, F40 или F50 - мечта са ми от доста време. Ама като им гледам как само им се покачват цените през годините - едва ли ще стане. Поне ще ни остане да им се наслаждаваме отстрани , нали

    Коментиран от #27

  • 26 я съм от село

    0 0 Отговор
    гроздето ви е кисело ама много кисело
  • 27 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Стоян Стоянов":

    Какво значи това че ще са по-добре ако са извън шапката на VAG???? VAG нещо лошо ли е???? VAG е подхванат от фамилията Порше след войната. Фамилията Порше са хората, които са направили Ауди легенда в спорта преди войната. Фамилията Порше и VAG правят Ауди легенда след войната. Твоето изказване няма никакъв смисъл.

    Коментиран от #29

  • 28 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Фанети Мазакура":

    Ще помоля жапанезе феновете да не ос*рат поредната статия за расов автомобил, като го сравняват с ГТР. Да, хубаво си е Нисанчето, но ускорението и макс. скорост не са всичко. Няма място при расови коли като ферарито. Виж изчистения дизайн на Ферарито и на ГТР. А на писта съм сигърен, че то ще е по-забавно.
  • 29 бончук

    1 2 Отговор

    До коментар #27 от "Shmeker":

    Не се хаби да обясняваш на тролчетата,няма да те разберат.Ауди това, Ауди онова,а са ги виждали само по телевизията.Половината карате от преди демокрацията,а се правите на отворковци и знайковци.
  • 30 бончук

    0 0 Отговор
    По темата: Ферарито е уникално,няма и как да не бъде.
  • 31 PlimP

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "голф и поло ":

    17, ти па си мноо убаф
  • 32 някой

    0 0 Отговор
    Шмекер, тийнче, дръпни си пак "Под прикритие" от Замунда и спри да ръсиш глупости във всяка тема.
    В този ред на мисли - кога каза, че ще си смениш ника на "Водопад От Глупости" ?

    Коментиран от #34

  • 33 ужссс

    0 0 Отговор
    Прилича на някой лотус... задните стопове са много добри, ама ауспусите не стоят на място, става малко като игра на кръгчета. Профила няма да го коментирам... трагедия.. точно на някой евтин лотус си прилича. Предницата е плачевна... и тоя извишен покрив... ужс. Съмнява ме да го пуснат това .
  • 34 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "някой":

    Буахахааа аз като бях на твоите години в петък вечер се занимавах с момичета.... вместо да кисна в нета.
    Сега тая вечер с кака ти приспахме децата, на вечеря гледахме няколко серии на под прикритие, след това "тренировки" и сега съм къпан и си лягаме. Обаче ти кво правиш тука и що се занимаваш с мен не ми е ясно.
    Относно ника - пак не си познал. Аз съм шефа на водопада
  • 35 ужссс

    0 0 Отговор
    За пръв път виждам ферари което да изглежда евтино и направено от пластмаса... Не съм впечатлен.

    Коментиран от #36

  • 36 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "ужссс":

    Аз също се възмущавам, че излгеждаа набързо скалъпена. Те всичките са с много леки материали от край време, но тази е и много странна.
  • 37 458

    2 0 Отговор
    458 е мно-о-о-ого по-изящно! Вижте огледалата!Предницата на 458 е по-красива! Страничната линия е по-изчистена! А бе, старото е PININFARINA! На новото му липсва типияният италиянски дизайн.

    Коментиран от #38

  • 38 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "458":

    Много си прав!
  • 39 yuuuuuuu

    0 0 Отговор
    Lamborghini Gallardo
  • 40 Димитър

    0 0 Отговор
    Ако се интересуваш от усещане за шофиране = гтр, ако искаш показност и не толкова усещане = ферари или ламборгини, а ако се интересуваш само от лукс и показност = пагани, бугати или др. ултра скъп автомобил
  • 41 GT 500

    0 0 Отговор
    Искаш да кажеш,че в Ламборгини и Ферари няма усещане за шофиране или за скорост!?