18 Януари, 2010 11:54 40 747 57

Пазарът в България: BMW 530 D GT

  • bmw 530 d gt-
  • bmw-
  • mercedes-benz-
  • integral active steering,

Най-имиджовият хечбек

Комфорт на лимузина, функционалност на комби и динамика на спортен автомобил

Седаните от премиум сегмента са доста по-престижни и луксозно изглеждащи. На тях обаче им куца функционалността, присъща за по-скромните хечбекове. Баварците отново изненадаха автомобилната общественост, като още миналата година показаха една впечатляваща интерпретация на серия 5, която в същото време представлява напълно ново и различно возило. По същество BMW 5-er GT може да мине и за хечбек. Става дума за модела за BMW 5-er Gran Turismo, който впечатлява с комфорта на лимузина, функционалността на комби и динамиката на спортен автомобил. Той вече се предлага и на нашия пазар с два бензинови и един дизелов агрегат. Обстойният тест, който направихме, засяга дизеловия вариант или по-точно казано BMW 530 D GT. Тази кола ни очарова, като естествено обаче си има и своите недостатъци. Ето и мнението ни по темата.

Екстериор
Първото впечатление е за масивен и солиден автомобил, който обаче не е лишен от елегантност. Обликът му е същевременно оригинален и фирмено-идентичен. За последното се грижат “бъбреците” на радиаторната решетка, както и предните светлини. Запалените на тема BMW ще забележат и знаменитата извивка на страничните задни стъкла, позната като Hofmeister Kink. Този екстериорен елемент присъства неизменно в серийните баварски автомобили още от 1959 година. Името идва от тогавашния главен дизайнер на марката Вилхелм Хофмайстер.
Като цяло екстериорният дизайн следва идеята да бъдат пресъздадени характеристиките на класическия Gran Turismo под формата на авангарден хечбек с четири врати. Именно тук се забелязва и прилика с една от последните серийни иновации на концерна - BMW X6.

Интериор
Отворите ли вратите, които между другото са лишени от прозоречни рамки, веднага ще се пренесете в света на баварската седма серия. Интериорът е доста идентичен с този на топ-лимузината, но се отличава със значително по-функционалното вътрешно пространство. Иновациите са основно отзад, затова започваме разглеждането на салона в обратен ред. Петата врата се отваря на две части. Това е т.нар. двукомпонентен капак на багажника. Малки товари и вещи могат да бъдат прибрани бързо и лесно през малката секция, предпазвайки пътуващите в автомобила от навлизането на студен въздух, шум и миризми. При транспортиране на по-обемни товари може да бъде отворен целият капак заедно със задното стъкло. Тогава преградата зад задните седалки и самите те могат да се свалят и автомобилът придобива функционалността на типичен хечбек. Един от малкото недостатъци на GT е свързан със силно скосената линия в задната част на купето. Именно заради нея при разгънати седалки багажният отсек не предлага много голям обем - само 430 литра. Това, както вече стана ясно, се компесира отлично, но за сметка на броя пасажери. Другият конструктивен недостатък е силно полегатото задно стъкло, което до голяма степен възпрепятства видимостта назад чрез централното огледало. Но баварците са помислили и за това. Уникалният парктроник и камерата за заден ход почти обезмислят съществуването на огледалото при паркиране.

Вторият ред седалки впечатлява с изключителен комфорт. Индивидуалните задни кресла могат да бъдат преместени назад така, че да осигурят до 100 мм допълнително място за краката, като наклонът на облегалките им също се регулира.

Отпред положението не е по-различно - големи и много удобни седалки и място, повече от необходимото. Ел. настройките са десет на брой и могат да угодят и на най-капризните по отношение на удобство. Що се отнася до уредите, те до голяма степен повтарят тези от седмата серия - изключително информативни са, а Idrive контролерът е измислен по възможно най-добрия начин. Интерес представлява опционалната BMW Night Vision система. Тази екстра служи за откриване на обекти, намиращи се на разстояние до 300 метра пред автомобила, благодарение на инфрачервената камера, предаваща картина на контролното табло. Интелигентен алгоритъм търси пешеходци и ако системата установи опасност, дублира предупредителния сигнал на Head-Up диспля. Относно качеството сме категорични - сглобката и използваните материали са на върхово ниво. Колкото и човек да е критичен към марката, едва ли ще открие недостатък в тази област.

Двигател и ходови характеристики
Вече стана дума, че тестът, който направихме, засяга дизеловата модификация. Трилитровият редови шестак впечатлява с много мощ и солиден запас от въртящ момент. Турбокомпресорът с променлива геометрия на лопатките и системата за впръскване на горивото под високо налягане тип Common rail от трето поколение са в основата на отличната динамика и в същото време правят мотора изключително икономичен. Този агрегат работи перфектно в комплект със свръхиновационната осемстепенна автоматична трансмисия Steptronic. Ако не следите оборотомера, превключването на предавките се осъществява практически незабележимо.

Още нещо, заслужаващо внимание, е регулируемото окачване. То разполага с четири режима, които се сменят само с натискане на един бутон. Комфорт, нормал, спорт и спорт+ осигуряват поведение на автомобила за всякакви ситуации и стилове на шофиране. Воланът е изключително информативен, като това се променя в зависимост от гореизброените положения на окачването. Опционалната система Integral Active Steering пък превръща паркирането в тесни пространства просто в удоволствие. Лек недостатък се явява съотношението клиренс/междуосие, но това може да се усети само при движение на автомобила по лоши черни пътища.

Цена
Цената за това удоволствие не е ниска, но предвид качеството на изработка, предлаганите екстри и динамика, както и ниският разход на гориво, е напълно оправдана. Не трябва да се пренебрегва и имиджът на синьо-бялата емблема. Така че, ако сте фен на функционални автомобили от типа хечбек, но в същото време искате ултралуксозен седан, то новото предложение на BMW въобще не е за пренебрегване.

ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ
        

Двигател   Редови шестцилиндров
        четири клапана на цилиндър
 Работен обем    2 993  куб. см
 Максимална мощност    180 Kw/ 245  к.с. при 4 000 об/мин.
 Максимален въртящ момент   520 Нм при   1 750 - 3 000 об/мин.
 Скоростна кутия   осемстепенна автоматична
 Степен на сгъстяване    16.5:1
 Маса на единица мощност   8.3 кг/к.с. (11.3 кг/Kw)
 Габарити:    
   дължина 4 998 мм
  широчина  1 901 мм
   височина   1 559 мм
 Междуосие     2 035 кг
 Маса   1 325 кг
 Допустимо натоварване    н.д.
Обем на багажника
  440 - 1 700 л
 Вместимост на резервоара      70 л
 Разход на гориво:    
   градско     8.1 л/100км
   извънградско 5.6 л/100км
   комбинирано 6.5 л/100км
Ускорение:    
от 0 до 100 км/ч, сек   6.9
Максимална скорост  км/ч.    240
Гуми отпред/отзад   245/50 R18
Спирачки отпред/отзад   дискови вентилирани / дискови вентилирани

 

ЦЕНА НА АВТОМОБИЛА

Цена                                                                                                      108 570 лв.


Базово оборудване


Въздушни възглавници за предните места, Активни подглавници за предните места, ABS, Спирачен асистент, Шоков датчик, Двутонов клаксон, Динамичен контрол на сцеплението (DTC), Въздушна възглавница за глава, за предните и задните места, Странични въздушни възглавници за предните места, Лети джанти тип, Runflat гуми и Runflat индикатор, Спирачка при паркиране с автоматична функция за задържане, Servotronic, Саморегулиращо се пневматично окачване на задния мост, Регенерация на спирачната енергия, Филтър за твърди частици, Динамичен контрол на шофирането (Driving Dynamic Control), Автопилот със спирачна функция, Контрол на дистанцията при паркиране (PDC), Функция Follow-me-home, Осветени пръстени за габарити и странични светлини LED, Допълнителни фарове за мъгла, Двустепенни стоп светлини, според приложеното спирачно усилие, Сензор за дъжд и сензор за автоматично управление на светлините, Система за закрепване на детска седалка ISOFIX, Централен подлакътник за задните места, Задна облегалка, сгъваема и делима 40:20:40 плюс разделителна плоскост на багажника делима в същото съотношение, Предни ел. седалки, Регулируеми задни седалки, Кожен мултифункционален волан, Регулиране на волана по височина и дължина, Климатроник, Слънцезащитни стъкла, Аларма, Подлакътник за предните и задните места, iDrive контролер на централната конзола, Електронен имобилайзер, Ел. стъкла, Поставка за чаши отпред и отзад, Изводи 12 V, Бутон Старт / Стоп, Скоби за закрепване в багажника с колани, Осветление за четене отпред и отзад, Централно заключване с дистанционо управления, Предни и задни врати без рамка, AUX-вход, Аудио BMW Professional със стерео озвучителна система и висока разделителна способност, 7" дисплей със 800x48 пиксела, Бордови компютър, Антена на задното стъкло, Арматурно табло изображение на уредите върху 5,7" дисплей и EfficientDynamics индикация на функцията за регенерация на спирачната енергия, Стерео озвучителна система с шест високоговорителя:  високоговорители за средни честоти в предните и задните врати, 2 централни бас високоговорителя под предните седалки и др.

Цените на модела са за България с включени такси и ДДС


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Георгиев

    32 17 Отговор
    От няколко години карам БМВ серия пет и сега съм с намерение да я сменям. Чудя се обаче дали да взема GT или да чакам новата пета серия седан. Сега се заинтригувах силно от "Най-имиджовият хечбек" и ще отида в Камор да го разгледам
  • 2 Харизанов

    25 7 Отговор
    Версията седан и тази са доста различни, така че всичко е въпрос на потребности. На мен лично тази не ми допада външно, иначе (както пише в статията), автомобилчето е с уникален интериор и е доста по-функционално от стандартната пета серия.
  • 3 Gonzo

    22 7 Отговор
    BMW si e qaka rabota! GT sashto e unikalno!
  • 4 Ицо

    15 4 Отговор
    Дали и потенциални купувачи могат да тестват подобен автомобил или да разчитаме само на мнението на автора? Не че го оспорвам, но е друго сам да усетиш за какво става дума.
  • 5 X5

    19 5 Отговор
    Принципно Камор дават автомобили за пробно шофиране, но тези статии са хубави - добиваш повече представа
  • 6 iatlFAN

    8 24 Отговор
    Ne me kefi
  • 7 Rock;n;roll

    19 5 Отговор
    Браво на Мюнхен - голяма работа били бе. И това с индивидуалното изместване на задните седалки и системата за нощно виждане, а бе въобще голяма работа са. Аз карам мерцедес Е класа 2008 година, но не може да се каже, че съм фен на някоя компания. Това ГТ обаче определено изглежда по-добро.
  • 8 Stefan

    14 7 Отговор
    tezi ot BMW e vreme da kajat kakav avtomobil e tova.na men mi prili4a na kola mutant.mai zapo4naha da pravqt koli ot roda na sedan he4bek van v edno 4e i tqh krizata gi udar qko.ina4e i reklami nqma6e da pusnat.kakto i da e.za bylgarina BMW 6te si ostane kola za gyzarene a 4e e marka s tradicii na nikoi ne mu puka.
  • 9 peters75

    15 6 Отговор
    А защо не "гъзарска" и с традиции....какво по хубаво от това
  • 10 Пеев

    15 5 Отговор
    Аз не съм от тийнейджърите, за които бмве култ, но харесвам марката. Човек трябва да покара малко което и да било ново БМВ и ще разбере, че тези коли наистина ги бива. По въпроса какво точно е ГТ и аз нямам точен отговор, както се вижда от филма е нещо между Х6 и пета серия седан.
  • 11 Stefan

    10 8 Отговор
    problema na bulgarina e 4e kato kara nqkakvo BMW si misli 4e 6te privle4e pogledite.da ama v momenta v koito nqkoi si kupi takava kola i ve4e mnogo hora imat sa6tata.taka 4e ve4e ne grabvat vnimanieto.bulgarina e tolkova slqp 4e ostavq kolata da govori za nego.
  • 12 4ukana

    14 3 Отговор
    krasavica.6a sk1sa i se pak podkrepqt posledniq komentar na Stefan
  • 13 mpower

    6 18 Отговор
    taq 5ta seriq spored men e golqmo laino taka kato gledam e na bazata (na avtomobila koito moje da se bori za 1vo mqsto v klasaciqta nai-grozen avtomobil) X6 .Taka 4e spored men samoto 6asi na avtomobila e i viziqta mu sa otvratitelni !!!
  • 14 Гост

    11 2 Отговор
    Ти пък как видя шасито,бре :))
  • 15 Манолов

    9 4 Отговор
    До колкото съм запознат, вариантът GT е изграден на базата на стандартната пета серия. Иначе е малко по-висок от седана и в задната си част прилича на Х6, но няма много общи черти. Това е идеален семееен автомобил за хора с прилични доходи.
  • 16 Румен Кехайов

    14 3 Отговор
    Харесва ми защото това е "уравновесен" автомобил и едва ли ще стане хит сред "мутрите". Точно поради тази пичина, а и заради добрите отзиви от статията смятам да се ориентирам към този автомобил
  • 17 nikolai

    15 3 Отговор
    Това е семеен автомобил и като такъв мисля,че е най-добрия излизал до сега на пазара.На някой може да му е грозен,но тогава какво да кажем за Hammar.
  • 18 Roksy

    8 3 Отговор
    Колата наистина е хубава, поне от това което пише в подробния материал, но на мен, като жена не ми харесва формата и. Това е лично мнение и не зъдължавам никого с него.
  • 19 Stefan

    10 6 Отговор
    za komentara po gore bih kazal 4e tova daleko ne e nai dobriq semeen avtomobil.prekaleno e angazira6t,orgomen s cena nesposobna za 95% ot bulgarskoto naselenie.razhoda na gorivo opisan gore e prosto rezultat ot iz4isleniq.tazi kola izvyngradsko 6te har4e 15,6 na 100 a 5,6 6te har4i ako go kara6 s 80-90.taka 4e tozi avtomobil nqma da go ogree mnogo mnogo.
  • 20 инж. Денчев

    9 2 Отговор
    Стефчо, данните в таблицата техн. характеристики наистина са занижени, така правят всички автомобилни компании, но не си прав за цифрата 15,6. Новите дизелови автомобили са динамични и доста икономични - това ти го гарантирам. Според мен, позовавайки се на известен опит с нови дизели, както и на никак нелошата статия, съм сигурен, че разхода на извънградско не надвишава 10 литра на 100 километра пробег на автомобила.
  • 21 eMkAtA

    5 9 Отговор
    ха,ха. Колата от клипчето не е колата от снимките. На снимките е с българска регистрация, а на клипа с немска ха,ха
  • 22 peters75

    12 3 Отговор
    На който не му харесва да не си я купува...това че е малко странна отзад не означава че не е добра.За отвътре нищо не казвате...по добре изглежда от всички в този клас,че и от по горния.Колята е супер,просто е въпрос на вкус и възможности.Не забравяйте че тази марка не е за всеки.Като не можете да си я позволите не плюйте поне.
  • 23 Stefan

    6 4 Отговор
    Markata ne e za vseki za6toto v BG cenite sa nenormalno visoki.Ako otide 4ovek do Germaniq 6te si q kupi po evtino i 6te mu hartisat pari.A 4e ima mnogo po luksozni avtomobili v klasa nqma spor.BMW ne moje d se sravnqva s Luksa na angliiskite marki ot tozi klas.A za BG BMW e prosto enda mutrenska gyzarska kola.Jalko 4e hora kato tqh si nqmat idea ot markata.
  • 24 acho

    10 9 Отговор
    На мен пък не ми харесва, това не значи, че плюя по някой. Просто изказвам мнение. Отвътре не е лоша, но седмата серия е по-добра. Отвън пък на нищо не прилича. Вярно има много екстри, но и парите не са малко. Мерцедес имат по-хубави и по-евтини предложения. Погледнете ценовата листа на сайта на мецедес и ще се обедите
  • 25 elm

    5 9 Отговор
    Не съм впечетлен.Повече ми харесва новата Е-класа.
  • 26 simeonov

    5 4 Отговор
    mi bmw x6 i 5-ca v 1 = ni6to novo s 2 dumi
  • 27 dundi

    6 3 Отговор
    Kude e agresiqta za marka BMW, mislq 4e e dale4e pod o4akvaniqta
  • 28 Карагеоргиев

    5 7 Отговор
    Искам да изкажа своето становище по въпроса. Карам БМВ пета серия от 14 години, като сменям колите малко след като излезе нова генерация. В момента карам E60, но няма да я сменя за GT. Не ми харесва нито дизайна нито този извратен багажник. Ще чакам до лятото да излезе истинския седан.
  • 29 Огнян

    10 8 Отговор
    Аман от разбирачи, барабар с автора. Не вижда те ли, че това нещо е от грозно по-грозно. И това че е бъкано с електроника как ще се отрази на джоба ви след две години, например
  • 30 Тулешката

    11 5 Отговор
    Който има пари да си го купи, то него едва ли ще го бърка колко струва поддръжката. Освен това баварците правят доста надеждни коли. По повод на разбирачите ще кажа, че всеки има право на мнение
  • 31 bandidos

    5 9 Отговор
    novata e klsa na mercedes e kade kade po krasiva a i e mercedes.
  • 32 deivit

    9 10 Отговор
    bmw pak israha laino.porednoto laino sled 1 cabrio
  • 33 police

    12 2 Отговор
    bandidos кога си се качвал в новата Е-класа и дори да предположим, че си едва ли си помирисвал салона на БМВ ГТ. Така че не се изказвай неподготвен. Чети и се образовай
  • 34 musty

    7 3 Отговор
    ave bmw i mercedes sa nomer edno stiga s tiya santavi prikazki grozna e bila kolata mnogo znaete vie razbira4i deto ne razbirat ot nisto
  • 35 Тони

    10 3 Отговор
    Съгласен съм, че качествата и екстрите са номер едно, но някак си не мога да приема този външен вид.
  • 36 Пламен Док Транс

    4 1 Отговор
    Колата е много добра,но ще има ограничен диапазон на пазара.Стефчо като знае ,че е по-евтина в Германия,да вземе да ми докара две,но не виждам как ще стане тази работа!На всеки две седмици съм там и се занимавам в този бранш.Отделно имам познат там ,който и навъртя 12000км,разхода извънградско с немско гориво,по немски пътища е около 8/100
  • 37 Top Gear

    5 2 Отговор
    Определено екстериора не ми допада. Този път BMW май са чертали на тъмно.
  • 38 Андреан

    6 2 Отговор
    това Бмв го видях на 6 декември в Царево и съм се возил в него просто е много комфортен автомобил.Сякаш сядате в самолет и се отпускате при скорост от 100 км/ч изобщо не се усеща .Има си кик даун т.е ако натиснем газта до край колата не се изстрелва веднага ,просто връщаме газта до средата и тогава стават чудеса на оборотомера и скоростометъра.Не го гледайте на снимки и аз на мен не ми допадаше,но като се качих вече съм на друго мнение.Разхода си е доста икономичен за този 3 литров мотор разход 6,3 л /100 хем каране градско и извънградско .Цената си е добра оферта,но вече тука са наред хората с големи възможности.Всичко е изпипано до най-дребния детайл. Това е от мен . Всяка неравност от пътя не се усеща благодарение на самото окачване на автомобила ,има 4 режима на каране както е споменато в теста .Тази кола е идеална за всякакъв път или терен ,всички системи за сигурност са налице .
  • 39 peters75

    8 2 Отговор
    Те тука 99 процента дето не я харесват дори не са я виждали на живо,а камо ли да се возят.
  • 40 Mr.Zion

    2 5 Отговор
    Чесно казано, новата Петица ми харесва мн. повече от GT
  • 41 jikata0202

    6 3 Отговор
    Mомчета,ако имате 100000лв.да я купите не мислете за елктрониките колко ще струват,и така нататака.Колата си е много добра.
  • 42 atanasov

    2 6 Отговор
    tragi4en dizain v profil,prednicata ako moge6e da e po-visoka ot zadnicata! golqma aerodinamika luha,ina4e drugoto e na nivo kato za BMW
  • 43 thejackal

    5 2 Отговор
    Тука само капацитети бе,нямате 2лева в джоба,карате на дядо си жигулетата и москвичите и пишете тъпи коментарчета.Кво ви разбират главите от дизайн,интериор,екстериор и динамика бе папагали?По-добре си замълчете и не осирайте невероятната марка BMW
  • 44 Ico

    4 3 Отговор
    Novoto Peugeot 308CC kupe-kabriolet e po hubavo i po dibro
  • 45 fil

    3 2 Отговор
    А бе ицо ти от сегментиране на амточобили имаш ли и въобще понятие
  • 46 3

    4 0 Отговор
    tova poskoro mi prili4a na koreiska kola
  • 47 Alpina B7

    1 1 Отговор
    Цените са нереални, незнам колко струваше в реалност тестовата версия но мога да предположа че са излъгали в цената, понеже цената на тази версия е страшно висока, 530d GT с повечко екстри струваше над 200 хиляди лева. Видях го в един от салоните в Бг....
  • 48 Alpina B7

    3 2 Отговор
    Иначе автомобила е страхотен вътре, а и в реалност изглежда къде къде по-добре от това на снимките.
  • 49 Глар

    4 1 Отговор
    Пичове,колата е по скоро екстравагантна отколкото функционална:) BMW винаги са били една крачка напред в технологиите,но дизаина им не е за всеки вкус! Лично аз карам 7 серия и не съм бил по доволен от която и да е друга кола на пазара. Успех на всички!
  • 50 ИЦО

    2 2 Отговор
    А, бе Alpina B7, ти наясно ли си, че особено при скъпите марки цената може да достигне до три пъти по-висока от базовата. Всичко зависи от това какви екстри и наблъскаш. Тук е посочена базова цена, а и в материала си пиши за някои от екстрите че са опционни - демек се заплащат допълнително. Аман от тъпаци
  • 51 XAXAXA

    1 3 Отговор
    Mi otw1tre i otpred e super. Da kara6 BMW bi trqbvalo da si pred drugite. Taka 4e te 6ti gledat zadnicata, ....koqto e mnogo izg1zena........
  • 52 dido

    1 4 Отговор
    AZ SAM GOLIAM FEN NA MARKATA ,NO 4ESNO DA VI PRIZNAIA KOGATO IA VIDIAH ZA PARVI PAT NE BIAH O4AROVAN..... NO KOGATO GO RAZGEDAH PO VNIMATELNO OPREDELENO SI GO BIVA ...OT 5 G. KARAM BMWta I RAZBRAH EDNO NIAMA DRUGA MARKA NA TEZI KOITO OBIJDAT DA GO.............
  • 53 Hmm

    2 0 Отговор
    6 cilindyra, trilitrov, vqrno dizelarka s common rail, ama toq razhod mi se struva nerealno malyk za takiva parametri..
  • 54 С.Ангелов

    0 6 Отговор
    Като за начало - аз съм си фен само на Мерцедес и на някой BMW-та .. тоест E30 , E36 Compact i X5 новото . Тъй да преминем към тази "гъзарска" GT версия --> Абсолутна излагация , нито има хубав вид нито двигател .. нищоо кръгла 0 . Като гледах "Мото Авангард" тази неделя сръвняват глупаците това и R-class на мерцедес .. защо не сръвняват с GL или ML класата ?! това си е лично мое мнение и аз си предпочитам GL пред това ! Каквото искате си мислете .. за мен има само 2марки коли в света [Мерцедес и всичко останало ;)]
  • 55 Ники

    4 0 Отговор
    Здравейте, за първи път пиша в този форум и съм потресен от мненията. Ама че селяния и неграмотоност!!! За колата - Изключително добър автомобил!!! За външния вид - въпрос на вкус, но винаги иноваторите са били "плюти" в началото. Всъщност, това е автомобил за хора, които искат да пътуват по-комфортно и икономично от собствениците на Х5 и Х6, при същото усещане /на по-високото седене/. Що се отнася до Мерцедес, те нямат по-добър двигател от BMW в момента. Сравнете произволни двигатели със сходни характеристики и ще видите. Що се отнася до лаиците - I don't give a fick!
  • 56 todorov

    2 0 Отговор
    Здравейте,аз съшо пиша за първи път,но понякога чета коментарите,този път пропуснах,но ми направи впечатление,че има много сини коментари,което е хубаво,а на Ники бих искал да му кажа да не се ядосва какво пишат някои тук.В статия за BMW много ясно,че ще има някой да плюе,както има пишман потребители,които явно никога не са имали удоволствието да се повозят или да покарат BMW,апък твърдят някои работи.
  • 57 Nikolay

    0 0 Отговор
    http://peugeot.bg/prices/508.pdf вози по добре, по-икономичен и поне два пъти по евтин. В това ни е проблема на нас Българите можем да си позволим това а си купуваме BMW GTсупер сме.