Last news in Fakti

20 Март, 2015 17:26, обновена 21 Март, 2015 09:48 31 492 93

G63 AMG 6x6 по руски

  • 6х6-
  • офроуд

Винаги руснаците са изумявали с инженерните си решения, в които няма ограничения, и сега също правят това с тази шестколесна машина. Тя буквално кара Brabus G63 AMG 6x6 да изглежда като фина малка градска количка. Естествено цялата тази мощ поглъща дизеловото гориво за норматив. Има вид като излязла от последния филм за зомбита, които мачка като курабийки.

Всъдеходът е проектиран да се справя с руските зими в Уралските планини, без да има пречки, които не може да прегази. Много са малките компании, които създават подобни машини, но израза "руска машина" могат да притежават само тези, които се справят с най-тежките условия. Общо взето настройките за подобен терен са оформили нещо като клас. Разбира се, основното е да могат да поберат огромните балонести гуми. Компанията, отговорна за проектирането на това чудо се казва "Макар" и според собственика е произвела само общо 5 такива чудовища.

Трите оси се задвижват от двигател на Toyota, а теглото на автомобила е само 2.6 тона, което е равно на предпоследния Range Rover Vogue. Колкото и да е странно, скоростната кутия е автоматична и заради късите предавателни числа максималната скорост е 107.5 км/ч, което не звучи много, но си я представете в пресечена местност. И за да нямате проблеми при дългите пътешествия, има 400 литров резервоар, а и средният разход от 16 литра на 100 километра не е фрапиращ.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Милен Веселинов

    3 0 Отговор
    Естествено цялата тази мощ поглъща дизеловото гориво за норматив................а и средният разход от 16 литра на 100 километра не е фрапиращ.Последно???????? Като икономичен или не се определя според журналистите този камион.

    Коментиран от #25

  • 2 Така че

    5 1 Отговор
    За руснаците път е посоката в която са решили да минат,така че такива машини са им необходими.
  • 3 Жико

    2 1 Отговор
    Е как да е икономичен то този камион гори цели 16л на 100км с тия 400литра резервоар може да измине едва 2500км. с едно зареждане.
  • 4 даа

    0 1 Отговор
    Емкость топливного бака 140 л.
    Максимальная скорость 100 км/ч, комфортная скорость для шоссе 65-70 км.
    Расход топлива при этой скорости 16 л/100 км. Ориентировочный расход по бездорожью 4 л/ч
  • 5 до Милен

    3 2 Отговор
    Ами ако сравняваме една X5-ца 3.0д и тя гори градско 16-18, а средно 13, така че за този камион 16л са си направо малко :)
  • 6 йордан иванов

    2 1 Отговор
    Х5 харчи между 12 и 14 на 100 в София!
  • 7 Shmeker

    0 3 Отговор
    Муахахаха браво
  • 8 любител

    2 2 Отговор
    Браво на Тойота, че са направили двигател :)
  • 9 Петър

    2 3 Отговор
    Хубаво са го измислили руснаците..По-малък двигател за да гори по малко ,но и да не е прекалено слаб + огромено количество гориво и големите гуми за да не потъва.
  • 10 хахах

    2 2 Отговор
    АХАХА СКЛОЖИЛИ ГУМИТЕ ОТ КУМБАЙНАТА, ДВИГАТЕЛ ОТ СИВИК И АЙДЕ Г-КЛАС, УЖАС
  • 11 ЦСКА 1948

    3 2 Отговор
    " Кумбайн " .... громотен съм малко ас ?
  • 12 mediator37

    2 3 Отговор
    Паркетници геленвагени пасти да ядат.

    Коментиран от #18

  • 13 Дядо Поп

    3 1 Отговор
    Това е машина с ниско специфично налягане върху пътя направена да се движи през мочурища,който тука изобщо няма,там може да попаднеш на места ,където с километри и човек не може да мине,просто затъваш до ушите в кал и те подкарат комари,като врабчета.
    Тъй,че я сравнявайте с нещо,което би минало ,където тази машина минава.За проходимостта и съдя по това като разделя
    теглото от 2.6тона на 6 гуми се получава налягане около 440кг на гума с контакт на пътя около 1200 квадратни сантиметра.
    Не знам друго ама знам,че гумите не са от комбайн и и сивик не е модел на тойота.
  • 14 Wow

    2 1 Отговор
    Да този с изказването за кЪмбайна - смешен си! И машината е супер брутална, много ми харесва поне на мен. Колкото до това какъв двигател са и сложили, отново някой оризар се е изказал, какво като е от Тойота? Това няма значение важни са другите характеристики и външния вид.
  • 15 Дядо Поп

    2 2 Отговор
    Тука има доста народ от Серенгети,като гледам коментарите.
  • 16 Бай хой

    2 2 Отговор
    Истински всъдеход. Само малоумник може да го сравнява със СУВ.

    При AMG 6х6 се набляга на комфорта и движението 20х70 магистрала - офроуд, а при този е обратното. Така че и двата са най добри за целта за която са проектирани.
  • 17 Бай хой

    0 3 Отговор
    Опаа грешка процентите са на обратно. Извинявам се.
  • 18 аз

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "mediator37":

    Май някой с G класа те е сдухвал,че където видиш статия свързана с G класата плюеш а?
    Признай си де...
  • 19 Утли

    2 1 Отговор
    Двигател от Тойота е виновникът за този разход. Да му шибнат някоя руска разработка и 4000 л. нафта няма да стигне за разходка до кварталния магазин :)
  • 20 Хрисофор Карамфилов

    1 1 Отговор
    Аз подлагам на силно съмнение този разход от 16 литра,като знам колко горят патроли, паджерота,и дефендъри,ще излезе,че това чудо гори по малко,а е с 6 големи гуми,няма как да стане.

    Коментиран от #23

  • 21 Десислава Димитрова

    3 3 Отговор
    явно в сайта за автомобилите за да се предизвиква дискусия се пускат постоянно провокативни статиики за руската техника и има резултат .произвели пет автомобила с неясни възможности и се почна от руските тролове !!!!
    има си марки за високопроходима техника те се купуват с милиони и са известни по целия свят .няма нужда да гадаете за тях и са реално съществуващи за разлика от този прототип с неясни възможности .

    https://www.google.bg/search?q=%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B3&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=GVQNVeWOM6SBywPu6IC4BQ&ved=0CB8QsAQ&biw=1525&bih=654&dpr=0.9
  • 22 рича

    0 2 Отговор
    АЛОУ ? КО СТАНА С КУМБАЙНА?
  • 23 джипката

    3 3 Отговор

    До коментар #20 от "Хрисофор Карамфилов":

    Като всеки разход обявен от производител. Иначе и мен ме съмнява безкрайно много. Имам едно 10 годишно Гранд Чероки и на оффроуф досега под 20 не е успял да ми даде, не знам руснаците как го мислят. Но иначе ми харесва, че се опитват и правят неща. Все пак от подобни проекти се започва, за да се стигне до големи успехи, никой не е започнал от върха. Не виждам защо колежката Димитрова толкова лае.

    Коментиран от #30

  • 24 Vasik Atanasova

    4 2 Отговор
    МНОГО МЕ КЕФИ
  • 25 камата

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Милен Веселинов":

    Защо се се захващате за дребни грешчици като свекърви !
    Не мога да го разбера
  • 26 gost

    2 1 Отговор
    "Капацитет на резервоара за гориво 140 литра.
    Максималната скорост от 100 км / час, удобна скорост по магистрала 65-70 км.
    Разход на гориво при тази скорост от 16 литра / 100 км. Оценка на разходите за офроуд 4 литра / час"

    П.П. Направих лек превод на колегата " даа " . Четете бе хора има смисъл . Не е важно само да се лае , има смисъл в четенето . Но трябват и разсъждения след това , преди да се напише някоя глупост , само и само да се отчете участие. А това , че двигателя на Тойота не харчи колкото конкуренцията е факт неоспорим ( визирам Нисан и Митсубиши , не съм запознат с другите марки )
  • 27 Румен Янев

    1 0 Отговор
    Това чудо направо да го внедряват в сухопътните си сили на армията!С бронировка и гуми които не спадат ще яде хамъри като роден депУтат как маа кебапчета
  • 28 Wow

    2 0 Отговор
    Ти пък с това недоразумение ХАМЪР, тоя смешен тулуп винаги е бил мачкан от техни алтернативи. Това е много красиво и винаги бих си го взел за кеф в гората!
  • 29 хахах

    1 1 Отговор
    Малко по надолу коментиращите КУ(О)МБАЙНА? гледайте сега, това че за вас основните превозни средства са трактора и КУ(О)МБАЙНА не значи, че има хора, които са запознати със селскостопанските машини, както Вас. Най вероятно една "каручка" ще подхожда доста добре, не мислите ли ?
  • 30 Десислава Димитрова

    2 3 Отговор

    До коментар #23 от "джипката":

    нищо не лая.снимали един прототип с 5 експоната и почнахте да превъзнасяте,колко харчел,колко бил проходим,незнам кво си.ти телевизор електрон имал ли си или лада ,тва е същото .само че вече няма сив и няма как да ти го продадът на сила та за тва е в пет броя цялата серия.

    Коментиран от #32, #39

  • 31 кака Цецка

    0 1 Отговор
    До коментар #28 от " Wow":


  • 32 Румен Янев

    2 2 Отговор

    До коментар #30 от "Десислава Димитрова":

    А бе Деске кой пък те кара насила да си купуваш телевизор електрон или лада че не си спомням нещо???Май си чула-недочула!!!По онези времена без проблем си взех телевизор сони тринитрон - 100HZ с кинескоп де.... и опел рекорд 1.6 произведен през 1986 - та..... е това беше през далечната 1990-да година ...Ха сега си купи 4-годишна кола и телевизор - последен писък на модата и технологиите пък тогава плямпай!!!!Ама нали на всички ви насаждат някакви идеи та сте все отворени !!!!

    Коментиран от #35

  • 33 Роман "Маверика"Ценов

    1 4 Отговор
    тия руснаци само знаят да копират мерцедес

    Коментиран от #67

  • 34 диан

    0 3 Отговор
    е къде кара на място където изобщо няма работа?
    колко жени ще впечатли с това
    че ще мине през река или паднало дърво?
    а едва ли го е правил да впечатли мен или друг мъж
  • 35 Бай

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "Румен Янев":

    Да бе, ама чак 90-та. А преди "промяната" я кажи какво имаше по магазините!!! А-а-а да, в корекома можеше да помолиш някой да ти купи нещо с долари 1$=3лв. Не, че те карат на сила- то нямаше какво друго да купиш. Та щеш-не щеш...

    А това творение може да се коментира чак когато покаже какво може...

    Коментиран от #36

  • 36 gost

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Бай":

    https://www.youtube.com/watch?v=eVtWKiOQ7ww само това може
  • 37 Аладин

    1 0 Отговор
    Браво. Готина кола .Не си ли търсят дистрибутори за България.Бих си взел една За градсо.Тъкмо ми е писнало от разни мезета с чупени БМВ та.

    Коментиран от #49, #50, #51

  • 38 КУРТИ

    1 0 Отговор
    относно коментара че руснаците копирали мерцедес няма как да стане защото първите клипове на това чудо са от ноември 2005година за справка www.youtube.com.а германците го направиха съвсем на скоро интересно кои кого е копирал
  • 39 Бай хой

    3 0 Отговор

    До коментар #30 от "Десислава Димитрова":

    Деске ма чувала ли си за рали Дакар и кой печели при камионите. Така че ако искат мощен дизел си имат но целта е друга и е постигната.

    Коментиран от #40, #52

  • 40 До бай хой

    2 1 Отговор

    До коментар #39 от "Бай хой":

    Чувал съм нещо Бай хойчо, за един камион с американски двигател, с немско окачване, немска трансмисия, френски гуми, с китайски седалки + волан и най важното, с руска емблема..... забравих как се казваше, ако ти помниш подсети ме.

    Коментиран от #41

  • 41 Румен Янев

    1 0 Отговор

    До коментар #40 от "До бай хой":

    перко

    Коментиран от #42, #44

  • 42 до Румен Янев

    0 1 Отговор

    До коментар #41 от "Румен Янев":

    Аргументирай

    Коментиран от #43

  • 43 Румен Янев

    2 1 Отговор

    До коментар #42 от "до Румен Янев":

    ОК. Ще ти аргументирам приятелче!!!67-ми набор съм и бях в казармата като механик водач на САУ.Това чудо имаше мотор - ЯМЗ 238Н с турбо - и палеше при минусови температури без подгряване!!!Вървеше като лудо и не правеше никакви проблеми!!!Просто този мотор е удивително здрав и надежден матар и да не е индиански

    Коментиран от #45

  • 44 до Румен Янев

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "Румен Янев":

    Руменчо щом мълчиш като п...а значи нямаш аргументи тогава излиза, че ти си перко наумов.
  • 45 До Румен Янев

    1 1 Отговор

    До коментар #43 от "Румен Янев":

    Добрее и какво общо има твоя ЯМЗ с това което аз съм написал и ако може подскажи ми колко ДакАра е спечелил твоя ЯМЗ ? Както и да я въртиш пак излиза че ти си перкото.

    Коментиран от #47

  • 46 умния

    4 1 Отговор
    тая машина е супер може да смаже и хамър и ге класа като хлебарка
  • 47 Румен Янев

    1 2 Отговор

    До коментар #45 от "До Румен Янев":

    Виж какво приятел!Намажи си една филия с фъстъчено масло...надроби си в сухо мляко изсъхнал хляб...купи си мазни понички и си клати дебелия задник в парка докато правиш джогинк ...харесвай си църния президент и се мъчи да постигнеш АМЕРИКАНСКАТА МЕЧТА !!!! Избора си твой жалко същество стараещо се да е нещо.....което не си струва !!!! КАЗАХ !!!!

    Коментиран от #48

  • 48 до Румен Янев

    2 1 Отговор

    До коментар #47 от "Румен Янев":

    Аааа, яснр, сега те разбрах ! Ти затова ли се опълчи срещу мен, че съм споменал за американския двигател ? За твое успокоение уточнявам, че не съм нито фоб нито фил, а двигатела не е съвсем хамерикански, понеже се произвежда по лицензия от приятелите на твоите приятели (надявам се че ще ме разбереш) тоест в Китай. Но както и да е това не променя особенно нещата, ставаше въпрос за емблемата де и повярвай ми, не Обамката е виновен, че това е факт.
  • 49 tres1

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "Аладин":

    Бих ти предложил нещо по-готино : - Най-бързият брониран автомобил в света.
    Изграден е на базата на двуосно шаси от КАМАЗ - 4911 /за рали/. Тежи 12 тона и развива до 150 км в час. С повишена проходимост е и ще бъде пуснат в производство 2014 г.


  • 50 tres1

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Аладин":

    Е еее....те това е най-доброто за нашите "европейски" пътища /с фризури и дупки колкото щеш/ ще може да преодолява всичките ни "екстри" с лекота. Само незнам дали катаджиите ще могат да му видят номера ако изскочи от някоя кална нива и профучи край тях. И веднага открих един основен недостатък - няма как да влезне в конвенционален гараж, а в синя зона ще трябва да плаща за три места.
  • 51 tres1

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "Аладин":

    Незнамзащо, но картинката която лепнах към коментара си не се появи. Та за това ето линка :
    https://www.kaldata.com/forums/gallery/image/12517-135924/
  • 52 Десислава Димитрова

    2 2 Отговор

    До коментар #39 от "Бай хой":

    само не ми казвай че този е спечелил рали дакар!!!както казах има си статистики ,колко се купуват в гренландия ,канада или норвегия руски съдеходи,камиони и т.н. надеждни и евтини коли пригодени за минусови температури и колко се купуват в русия немски и японски трошляци скъпи и гадни :)!преди време карамфилов ми даде да гледам едно патриотично руско фимче за един краз или камаз ,а докато го гледах в гадния студен север на русия краза се разминаваше постоянно със скании,волва и мерцедеси.истината е че една крадена западна технология сголбявана 60 години от нискоквалифицирани и нископлатени руснаци няма как да е по-добра от тази на съвременните западни автокорпорации.

    Коментиран от #57

  • 53 Десислава Димитрова

    2 3 Отговор
    румене ,през соца потребителя в бг нямаше право на избор.ти 90 година си си купил телевизор от илиенци,но 86 при тази покупка би лежал в пандиза за незаконна търговия,контрабанда и валутни операции!та се купуваха едни електрони ,големи като китуци,а за велико търново и софия се изискваха връзки или се чакаше ред,та да имаш цветен телевизор си бе голяма далавера.опела 86 би могъл да го гледаш само ако някои италианец или сърбин бе забил някоя наша фуста и и се доказваше,а и тогава би ти било трудно да го разгледаш щото ние като видни талибани се купяхме около пущината да видим копчето за вдигане на стъклата или километража :)!може да провериш колко хора са имали тогава коли ,колко годишен е бил парка или качеството на телевизорите .днес нов телевизор сони бравия с огромен екран и куп екстри струва 1700 лева,скъпо но ако работиш би могъл да си го позволиш от днес за утре,а една нова кола от нисък клас е 10-15 бона ,но спрямо ладата си е в пъти по функционална .

    Коментиран от #60

  • 54 Абрам Ваншайн

    1 2 Отговор
    Ребята! Почему у Вас такой негатив к русским? Что они именно конкретно для Вас сделали плохого? Для индивидуального каждого?

    Коментиран от #55, #56

  • 55 mediator37

    3 1 Отговор

    До коментар #54 от "Абрам Ваншайн":

    А, бе, няма такова нещо. Над 80 % от българите са русофили и обичат Русия, рускините също- едни от най-красивите жени на света.
    Обяснявам сега от къде иде противоречието. То е по линия на цивилната продукция:
    1. Мерцедес (Даймлер Бенц) произвеждат военна продукция на световно ниво, обаче произвеждат и цивилна продукция на световно ниво.
    2. Мицубиши (Мицубиши хеви индъстри) произвеждат танкове и самоходни гаубици, но произвеждат и цивилна продукция на световно ниво.
    Въпросът е къде са вашите концерни, които освен средства за убиване на световно ниво да произведат и средства за разкошен живот на световно ниво? Защо не ви се получава? Това е въпросът, който подсъзнателно ни мъчи.
    1.
  • 56 mediator37

    1 1 Отговор

    До коментар #54 от "Абрам Ваншайн":

    Лошото, което много българи са видели от конкретен руснак не, а от СССР, е по линия на Коминтерна. Предполагам знаеш какво е Коминтерн и няма да ти обяснявам- световна терористична организация, занимаваща се с държавни преврати и избиване на националните елити.
    Та когато на 05 септември 1944г. СССР обявява война на България, а на 08 септември Трети Украински фронт я окупира, започва масово избиване на българския национален и политически елит. И не само на елита, но и на обикновени хора - селяни, които притежават земя. Земята и фабриките на хората са конфискувани, много кръв се пролива в България. По някои изчисления са избити по политически причини над 450000 души в резултат на влизането на войските на Сталин в България.
    И забележи, България не е дала нито един войник да се бие срещу руския народ на Източния фронт и спазва неутралитет.
    Хайде сега ти прецени донесъл ли е СССР (с наследник Русия) нещо лошо на българския народ?
  • 57 Хрисофор Карамфилов

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Десислава Димитрова":

    Стояне спри да преувеличаваш ,в целият 40 минутен филм се виждат четири западни камиона едно ДЕУ едно Волво една Скания и една потънала гондола Мерцедес ,всичките опрасени,обърнати ,потънали,как да разбирам думите,разминаваха се постоянно,иначе поздравления,че си го гледал.

    Коментиран от #73

  • 58 BENZ

    0 3 Отговор
    гледам руснаците като не могат да правят коли и им нареждат гуми. колкото повече гуми, толкова по вървежна
  • 59 аз съм

    1 5 Отговор
    Недодялан автомобил като всичко руско, като целия руски народ. Той е генетично недоразумение, грешка на природата.

    Коментиран от #61, #72

  • 60 танашиба танахака

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Десислава Димитрова":

    деси какво ти подариха за 8 март
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Bobo

    0 3 Отговор
    Руснаците са извънредно зависими от западните технологии.Всъщност те никога не са имали напълно техен автомобил , или автомобилен двигател.Даже прословутият двигател на танк Т 34 всъщност е германски дизел за дирижабли.А какво да кажем за Молотовките / копие на американски Студебейкър от Втората световна/ , за двигателя на Москвич , за купения от италианците лиценз за производство на ФИАТ 124 , наречен от руснаците Лада , за разработения от Дженерал мотърс двигател на КАМАЗ .И т.н. и т.н. .. ! В автомобилостроенето руснаците са като аборигени ! Факт !
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 само селяните карат хонда

    2 2 Отговор
    тромав,голям,трошлив и най-вече руски евала на братушките
    ненадминати са в правенето на боклуци
  • 65 Хахаха

    1 2 Отговор
    Руските издялали уродче.
  • 66 разбирач

    1 0 Отговор
    харесва ми! супер е! ама т'ва е 'щот' съм разбирач:) знаете ли кое му е лошото на тоя звяр? - ами това, че няма да види конвейра:) за наше съжаление:( нашите 'пътища' са само за подобни машини... е, с по-малки гумички:) 18л. разход си е много добре за подобно чудовище! 400л. резервоар е върха - все пак се кара из места дето няма жива душа на стотици км ... като не ви харесва, вие си карайте надигнатите купенца, идващи от комбита и си мислете, че карате сув, джип или както си искате ги наричайте, ама знайте, че джип с една ръчка НЯМА! джип с клиренс по-нисък от на москвич - не е джип! фукайте се с прескъпите паркетници и т'ва ви остава само:) излезете ли от асфалта, само ядове ви чакат и съжаления за многото дадени пари:)
  • 67 Текезесарката е номер1 4х4

    0 2 Отговор

    До коментар #33 от "Роман "Маверика"Ценов":

    руснака е велик това е къде къде по-проходимо от Г66амг 6х6,всичко руско е по-проходимо от западните или японските,дори "пикливата" Лада Нива е по-проходима оттвоя лайняв Форт Маверик 2.7 или там къфто му е мотора.РУСКОТО 4Х4 Е НАЙ-ДОБРО!!!

    Коментиран от #68, #74

  • 68 Роман "Маверика"Ценов

    1 0 Отговор

    До коментар #67 от "Текезесарката е номер1 4х4":

    G63 AMG 6x6 ве неГОРМОТНИК,карай си руските буклуци и коментирай
  • 69 Kaloyan

    2 0 Отговор
    kak moje da sravnqt tazi tenekiena kutiq s G klasata =/ :D kvi sa tiq redaktori :v
  • 70 Анонимен

    1 2 Отговор
    я си помисли американските ракети с какви двигатели са ? руски ракетни двигатели, а буустърите им също такива !
  • 71 Цанко

    1 0 Отговор
    Хората си правят машинки за определени райони където с нищо друго не може да се мине освен с хеликоптер.Имат и много по проходими чудовища от това практични без проблемни и лесни за поддръжка .Там по тия пресечени терени се движат точно определени машини при които думите екстри тунинги и други циркаджийски работи не важат.
  • 72 Румен Янев

    0 2 Отговор

    До коментар #59 от "аз съм":

    мини на по силни хапчета друже .... пропадаш приятел !!!
  • 73 Десислава Димитрова

    0 1 Отговор

    До коментар #57 от "Хрисофор Карамфилов":

    карамфилов,що бе пич руснаците са си купили тези волва,скании мерцедеси,щом се обръщат толкова лесно в русия,а и струват в пъти повече от камаза или краза ?демек един руски превозвач се чуди сега дали да си вземe нов краз или стара скания и често предпочита сканията ,е във филмчето сканиите като лошите се прецакваха :).после се попитай що норвежеца или канадеца не си купува кразове дето са евтини ,проходими и надеждни?та чакам отговор .

    Коментиран от #79, #80

  • 74 Десислава Димитрова

    1 0 Отговор

    До коментар #67 от "Текезесарката е номер1 4х4":

    ха,ха,ха,ха....и с кво е по-проходима ладата от г класата?по-висока ли е или е по-мощна или има по-добро окачване или има по-добро четри по четри?американска технология крадена след втората световна война и замразена в развитието си 60 години.сглобявана от нисковалифицирани и ниско платени руснаци,тва е руската техника.

    Коментиран от #75

  • 75 Текезесарката е номер1 4х4

    0 2 Отговор

    До коментар #74 от "Десислава Димитрова":

    Първо казвам,че Нивата е по-проходима от Форт Маверик и много почна да ги разбираш.

    Коментиран от #76, #77, #78

  • 76 Петър Петров

    2 0 Отговор

    До коментар #75 от "Текезесарката е номер1 4х4":

    Текезара е бил номер 1 4х4 преди 50 години и то само в Русия и може би в България.
  • 77 Роман "Маверика"Ценов

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "Текезесарката е номер1 4х4":

    а ве ей "мъжаго" стига си намирал кусури на джипа ми много почна да се правиш нещо карай си текезарката че аз колко кусури мога да намееря на текезарката ,че направо ще ти падне шапката и я гледай колко неграмотен си написал форД се пише с Д
  • 78 Десислава Димитрова

    1 0 Отговор

    До коментар #75 от "Текезесарката е номер1 4х4":

    не първо казваш че всичко руско е по-проходимо от западните коли ,прочети кво си писал.та чакам да ми обясниш кое е голямото предимство на нивата или ткзсарката освен че си я откраднал и ти е стъпила без пари?
  • 79 Хрисофор Карамфилов

    1 0 Отговор

    До коментар #73 от "Десислава Димитрова":

    Там където има нещо като добри пътища ,може да си позволиш по удобен,луксозен,и икономичен автомобил,дори и с не толкова проходими параметри.В Русия има и много чужди фирми и защо да не ползват и шведските автомобили.Дори и гиганта Газ-Пром е с 25% чуждестранно участие.Да хвърляш тези товарни автомобили в пътища с висока амортизация,скъпа поддръжка ,неустановена като качество нафта е като да вържеш на свинче звънче.Комън-реѝла само да подуши и минимални количества H2O и сам се спира. Във всяка една развита икономика още от ученическата скамеѝка учат децата да купуват родно производство и да не дават хляб на други задгранични производства,освен в краен случеѝ.Колкото по близо си похарчиш парите толкова-по голям шанс има част от парите да се върнат обратно при тебе.Ние сме наѝ-лошият пример,а германците наѝ-добрият.От сутрин до вечер тръбят,че правят наѝ-добрите автомобили,а всъщност японските по-малко се развалят.

    Коментиран от #81

  • 80 Хрисофор Карамфилов

    1 0 Отговор

    До коментар #73 от "Десислава Димитрова":

    Можеш да гледаш и други филмчета в Тубата- Таѝлаки 1 и 2,и после ми кажи как го виждаш там някои нов скъп камион.
  • 81 Десислава Димитрова

    1 0 Отговор

    До коментар #79 от "Хрисофор Карамфилов":

    карамфилов,пак питам що руснаците купуват скании и волва и ги карат в пустощта макар че са в пъти по-скъпи от руските камиони и що не се случва в норвегия ,която не произвежда камиони да се купуват руски такива.освен това скания се сглобява в петербург :)!!!благодаря за филма ,а ето и малко филми за гадните западни камиони и предпочитащите ги руснаци.очаквам такива филми от норвегия или гренландия с руска техника!!! https://www.youtube.com/watch?v=-Zr0x1xsXZI

    Коментиран от #82, #83

  • 82 Хрисофор Карамфилов

    1 0 Отговор

    До коментар #81 от "Десислава Димитрова":

    Какво трябваше да разбера от този клип,пуснал си ми реклама на Волво.Три волва се движат по леко заснежен асвалтов път.Що не прочете и коментарите на руски от долу.Аз ти пуснах ежедневие.Друга машина освен Краз,Камаз и Урал видя ли.Видя ли как камионите ги ползват когато затънат и като шеѝни. Знаеш ли какво се случва на такъв автомобил ползван като шеѝна ,с окачване ,шаси, брони и тк.н. Особено ако е пестен метал,а както знаем,руснака не пести.Волва Мерцедеси и вс. други се произвеждат и продават в Рус. с цел заобикаляне на мита и това и създава заетост в Рус .Както се казва-Погледни ме с едното око,да те погледна и аз с двете. И е наѝ-нормално големите фирми в Рус повечето със смесено участие да търгуват със своите западни контрагенти ,със произведени в Рус ,западни камиони,това е символ и на презтиж.
  • 83 Хрисофор Карамфилов

    0 1 Отговор

    До коментар #81 от "Десислава Димитрова":

    Относно главният ти въпрос.Каква е икономическата изгода да се продава Камаз във Гренландия ,ми никаква,Да се опитваш да се конкурираш с марки ,и такива собствено производство,и такива които от много години са се наложили на местният пазар,тепърва да ги избутваш,да създаваш сервизи шоурумове ,отстъпки подкупи,на местната администрация,за да продаваш,примерно около 50 камиона на година,при положение,че притежаваш,ако не първият то поне вторият голям пазар на камиони.Камаз има прием и в Китаѝ ,Източна Европа ,Латинска Америка,ИНдия ,и до скоро и в Украѝна .

    Коментиран от #84

  • 84 Десислава Димитрова

    0 1 Отговор

    До коментар #83 от "Хрисофор Карамфилов":

    тва дето ми прати бе един каляк в които едни верижни трактори дърпаха таратаики ползвани за шеини.тва може да го прави всяка кола дори и без двигател.там няма как да пуснат унимоци ,които са в пъти по-здрави от зил,краз или камаз ,щото е безсмслено да се пуска нещо дето струва пари за да го бутат и дърпат тракторите в калта :)!
    и карамфилов ,моля да не почваш с лъжите като нямаш аргументи.руснаците потдържат дистрибуция на пазари без продажби не от вчера,но въпреки цените и въпросната дистрибуция ,продажбите са близки до нулата,макар че цените на руската техника са в пъти по-ниски.и стига с тези номера останали от соца ,знаеш ли колко го интерасува един норвежки превозвач ,националното незнам кво си ,след като ще си купи евтини камиони и ще фалира конкуренцията?значи в целия свят може да се продава кореиско,японско и незнам кво си ,но хубавото и евтино руско не!!!пуснах ти клип със страница отстрани на множество клипове на западни камиони в русия.
    другата ти неистина за това че в русия продавали западни камиони заради някаква далавера е също много плитка.точно обратното е карамфилов в русия има политика за защита на местното производство на коли и освен сканията другите коли струват доста над цената им в европа заради мита,но въпреки това руските превозвачи ги предпочитат щото им са по-рентабилни!!!!харчат по-малко,не дават повреди ,бързи са и лесно се управляват,тва е в основата на мотивацията да плащат за волва и мерцедеси.тва е и основната причина да не
  • 85 Десислава Димитрова

    0 1 Отговор
    ето гледаи от тази страница: https://www.youtube.com/watch?v=B7YgJ0FPIbY
    спестилите метал шведи и коментарите на руските ползватели.
  • 86 Хрисофор Карамфилов

    0 1 Отговор
    За пореден път се отказвам да споря с теб,все едно,че нищо не си прочел.За теб всичко руско е боклук.Руснаците може да летят в космоса,да строят орбитални станции,да правят,високо технологично оръжие,подводници,имаш ли си и малко представа колко мозък е нужно за всичко това.През 1989 отбивах военна служба като корабен артилерист.Кораба беше наѝ-новият по това време,тоест произведен 1975г.Обслужващите системи на оръдието бяха шкафове с електроника,с нещо което сега наричаме компютър,с логически схеми и вериги,които преценяваха и даваха насока на цевите на къде да се насочат,изчисляваѝки скорост растояние ,предварение.На нас от БП ни беше забранено да ги включваме ,че ако нещо се случи в България няма човек които да ги оправи,и стреляхме само ръчно.А електрониката се пазеше за истинска воина,1975г. спуснато на вода Стояне.
  • 87 Хрисофор Карамфилов

    0 1 Отговор
    1975г. спуснат на вода колко по-отдавна е бил замислен,смятан разчертаван поне 10 години по- рано.И това едва ли им е било наѝ-модерното оръжие за да го продадат вече на нас.

    Коментиран от #88

  • 88 Десислава Димитрова

    0 0 Отговор

    До коментар #87 от "Хрисофор Карамфилов":

    карамфилов аз също отбивах 89 година служба в армията и там компютри не видях ,а руснаците и до днес нямат свои такива.в българия 80 години нямаше кои едни нормални панталони и обувки да ти ушие бе карамфилов ,крадените западни технологии внедрени в дзу стара загора и в разните щуротии дето днес превъзнасяш остаряваха докато ги разчетат и приложат нашите инжинери.работил съм в онова време и в завод и на полето и в консервена фабрика ,возил съм се на коли ,ял съм в заведения и т.н и т.н.ние бяхме пълни талибани благодарение точно на този руски стандарт и манталитет.да руснаците с цялата си сила и мощ откраднаха или по-скоро им подариха ядрената технология и успяха да създадът космонавтика подобно на пропагандните тогава спортни успехи,но това не доказва нищо,щото стандартите им са сгрешени като цяло и дори да има един феномен останалите го окапазеняват.купи нещо произведено от немец,японец ,американец или швеицарец и после такова от руснак и сравняваи,независимо дали става въпрос за обувки самобръсначка или телефон.стереотипа си личи!

    Коментиран от #89, #90

  • 89 Хрисофор Карамфилов

    0 0 Отговор

    До коментар #88 от "Десислава Димитрова":

    Като си бил глупав да учиш,и си нямал висок бал,представил си се зле на предказармените тестове и са те пратили някъде див кашик как да видиш компютри и интегрални схеми.Разликата е че ако западняка мисли как да извади печалба от всяко изобретение.Руснака го внедрява във ВО и не го интересуват печалби важното е да не го използват срещу него и наѝ-важното да е винаги в изненада за въображаемият противник.

    Коментиран от #91, #92

  • 90 Хрисофор Карамфилов

    0 0 Отговор

    До коментар #88 от "Десислава Димитрова":

    Колкото до комунизма социализма и др.такива учения развити като теория първо в западните общества внедрени в Русия чрез агенти с цел да я отслабят и ликвидират,никога от моите уста не съм възхвалявал този строи.Некадърниците в него си живееха прекалено добре за сметка на кадърните и можещите за които нямаше переспективи.Какво като баща ми имаше 96 000 лв стари живкови пари спечелени от заплатата му 450лв и част мак след работа,като нямаше какво да си купиш ,но и ние за това не спорим.
  • 91 Десислава Димитрова

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "Хрисофор Карамфилов":

    карамфилов бала ми бе близо до макса с диплома 5,93 ,но не ме приеха преди казармата :)след казармата обаче ги разбих от 21000 кандидата бях в първите 100 :)!соца е основния проблем сега да бъдем в това положение карамфилов.заради неговите поражения българина е мързалив,импотентен и крадлив.преди соца това не са били български черти в нито един край на страната нито в някой известен исторически период! като говорихме за техника ,истината е проста соц техниката имаше ниско кпд ,бе трошлива и не се развиваше.имам наблюдения върху велосипеди,мотори,коли,камиони трактори,комбаини...в русия системата на работа и манталитета си останаха такива каквито бяха,а при путин дори се втвърдиха,затова до скоро произвеждаха лади петици и уазки,дето били много хубави :)!сега трябва да споря с теб ,колко са голяма работа коли с непроменен дизаин и екстри 40-50 години.
  • 92 Десислава Димитрова

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "Хрисофор Карамфилов":

    ти като си бил толкова умен ,я ми кажи сега 25 години по-късно името на един руски компютър и известна операционна програма ?преди десети в българия се призвеждаха радиостанции за милицията и имам наблюдение над този завод :).там технологията бе толкова напредлала че след като спряха поръчките по линия на сив завода фалира за година.нямаше и как да е друго яче ако си спомняш радиостанциите на милиционерите с ква големина бяха :)!после имах сблъсак с дзу то,там освен че се окрадаха вкараните и никога неработили линии се правиха известно време пиратски дискове ,но потенциала на този завод с набити милиони в него бе до там.подобно бе положението и в ботевград.системата на соца не можеше да се развива в продължителен период,щото компонентите и нямаха такъв интерес.тя просто е конструирана дефектно.тва е било и с твоите интегрални схеми дето си ги гледал по руските кораби.да не говорим че руснаците освен подводници друг боен флот никога не са имали през цялата си история!
  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.