Last news in Fakti

22 Март, 2015 06:00 12 565 24

Land Rover на прага на нов Defender

  • land rover-
  • defender-
  • 4x4-
  • offroad

От 1948 до 1983 на света бе дадена една от най-почитаните 4х4 машини в автомобилнатая история - Land Rover с неговите първа, втора и трета серии. От 83-та до 85-а година означението им преминава в Land Rover 90, 110 и 127, а от 85-а насам това е Land Rover Defender. Изминали са цели 67 години откак първият всъдеход напуска завода в Солихъл.

За жалост всичко добро си има край и производството на Defender ще приключи до края на тази година. Разбира се лицензирани компании като иранските Morattab ще продължат да го призвеждат в ограничени количества, но надписът Land Rover няма да бъде на тях. Според маркетинг директора на Jaguar Land Rover Фил Пофъм през 2016-а новият Land Rover Defender ще се появи само като прототип. 

Той е споделил още, че новият офроудър ще бъде по-привлекателен за окото. Той ще вземе повечето от формите на прототипа Land Rover DC100, който виждате на снимките. Предвидено е да има цели 5 варианта на модела от типична офроуд машина до позьорски градски вариант. Двуврата версия с твърд таван, двуврата версия с мек таван, двуврата пикап версия, четириврата версия с по-дълго междуосие и твърд покрив са само някои от вариантите.

Двигателите, които ще задвижват новия означен като L663 модел ще са 2.0 Ingenium турбодизелови и бинзинови и 3.0 компресорен V6 с над 300 конски сили. Скоростните кутии ще са ръчна шестстепенна и автоматична с девете предавки, като и двете ще имат "бавна" опция и два блокируеми диференциала. Ще бъде използван подобрен вариант на алуминиевата платформа на новия Range Rover, а системата Terrain Response ще претърпи фини настройки. Серийното производство ще започне най-рано в края на 2017 или началото на 2018 г.

Подробна техническа информация за съществуващите Defender , вижте ТУК

 
 
 
 
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 mediator37

    2 4 Отговор
    Традиция, красота, стил и проходимост - в едно !
  • 2 CarPro

    1 1 Отговор
    Zashto li tozi model izglejda shto gode dobre mai im mina glavobolieto na dizainerite
  • 3 bmw

    2 2 Отговор
    Убаво и арно. Браво
  • 4 бау бау

    3 1 Отговор
    на мен пък ужасно много ми прилича на SKODA YETI
  • 5 Абрам Ваншайн

    0 3 Отговор
    Да. Что-то от шкоды есть. Лишь бы запчасти подходили.
  • 6 Abramovich

    3 1 Отговор
    Браво, Абраме само на имперския език се говори. :)
  • 7 Олег

    2 3 Отговор
    эти автомобили никогда не были по-настоящему доступной, как наши модели УАЗ

    Коментиран от #14

  • 8 xtreme

    2 0 Отговор
    Предницата прилича на Dacia Duster :D:D:D
  • 9 разбирач

    1 0 Отговор
    е, то именно т'ва им е лошото, че си остават само гадни прототипи ... и то заради гадни менъждери дето нищо не разбират от коли, ама са там намърдани в управлението... ще си остане прототипче ясно е:) ама то и без т'ва е само газ, спирачка:) де е съединителя? хаххаха лостчета? а, сетих се, ще превключваме от копче или от тъчскрийна:)
  • 10 Роман "Маверика"Ценов

    0 1 Отговор
    По-готин е от сегашният Дифендър,но не харесвам Ленд Роувър,пред Дифендъра предпочитам УАЗка,G-класа,Вранглер и дори Текезарка.
  • 11 Пунгия

    1 2 Отговор
    Махнете го тоя драгляш ровър Уазката ще го къса като прочетен вестник.Ровърите дори не са пълноценни джипове ни имат блокажи нито нищо.Фрееландер от 2000г. идва в моя сервия няма раздатка и няма апсолютно никакви блокажи.Иде собственика и ми казва оправили ДЖИПА а аз му викам това не е ДЖИП а комби с 4х4 постоянно зацепено, Послепис: Ровъра няма и хъбове.Само УАЗ и Нисан Патрул
  • 12 Инженер

    2 1 Отговор
    Вие в кой век живеете като ми хвалите разни Уазки, текезесарки и т.н. които ги е карал Флийнстоун? В зависимост от необходимостта човек може да си купи подходяща кола с повишена проходимост която е на светлинни години от цитираните праисторически подобия на коли.
  • 13 ваня панайотова

    0 2 Отговор
    e ne dacia ama stawa
  • 14 Petar Kimonov

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Олег":

    нет, не было, не будет изисква родителен падеж, в твоя случай- в множественно число, а не творителен, в единственно, в женски род... (какт' си го писал). Гугъл ли ползва или забравяш средношколието русофильское? ;)



    Коментиран от #16

  • 15 гост

    0 3 Отговор
    Кой го е писъл тва уе.
  • 16 до Петър

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "Petar Kimonov":

    Петьо аз не ги разбирам много тия падежи и числа но мисля, че грешката на Олег е, че вместо да напише доступные той е надраскал доступной.
  • 17 Джон Смит

    0 2 Отговор
    Джип ровър беше, Боговете сигурно са полудели първа серия! След това са леки коли.
  • 18 Гошо

    0 2 Отговор
    Много по-добро от скъпата УАЗ-ка на Мерцедес
  • 19 Н и К о й

    2 0 Отговор
    Колко от пръскащите акъл и знания под тази статия са имали възможността да карат Дефендър, та така уверено коментират? Имах щастието да карам чисто нов такъв от 2009 до 2013 година. За това време съм изминал около 50 000 км. , не малка част от които из трудни за рисуване местности и "пътища". При разход около 10 на 100 дизел, почти никаква поддръжка, освен масла, филтри, накладки и веднъж карета за друго не се сещам! Кварталното майсторче от номер 11 има много здраве от мен с липсата на блокаж! Блокаж има и като всяка една кола проходимостта му е много добра при наличието на ЧИТАВИ ГУМИ!!! Иначе и 6х6 да е - спасение няма!!! Реално погледнато, обаче за тази цена.....не знам дали си заслужава - мисля, че около 70 000 лв. беше, без климатик, без ел. стъкла, без централно, без радио.....абе гол на пушка, ама НОВ!
  • 20 Петър

    1 3 Отговор
    Грозно като всички останали мутроколи без собствено лице. Жалко и за "Ленд Роувър", и за "Ягуар", които вече не приличат на английски коли, а на ширпотреба за богаташи.
  • 21 Геле от Челопечене

    1 1 Отговор
    Дано излезе нещо читаво но защо си мисля че ще е лаптоп 4х4!?
  • 22 Бай хой

    1 2 Отговор
    ТАТА май са си го направили по свой образ и подобие. Типично мангалски кабриолет и ако е и с отчайващото качество и мощ като старите дефендъри да си го натресът на колониите. Нормален човек едва ли ще се хване на индийската шарения.

    Някои май бъркат тойота с дефендър.

    Коментиран от #23

  • 23 Роман "Маверика"Ценов

    0 2 Отговор

    До коментар #22 от "Бай хой":

    Индийски буклук.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.