Last news in Fakti

31 Март, 2015 09:59 67 482 118

5 представителни коли за младия предприемач до 15 000 лв.

  • autocredit-
  • mobile.bg

Ако търсите имидж, но не ви се дават много пари, а и не обичате клишетата, обърнете внимание на тези коли

Ако някой ви каже, че външният вид и материалните придобивки нямат отношение към това как хората ви възприемат, най-вероятно ви лъже. Един от най-важните атрибути на всеки бизнесмен, водещ преговори с клиенти, е автомобилът. Той носи куп послания за това колко подреден е животът ви, колко добре се справяте с бизнеса си, може ли да ви се има доверие и тн. Когато търсим имидж в даден автомобил, най-лесният начин е да се обърнем към модел на една от трите германски премум марки – Audi, BMW и Mercedes. Но ние трябва да сме различни, трябва да изпратим послание, че знаем много добре какво искаме, изборът ни е разумен и не обичаме да влизаме в класическите коловози. Това са 5 представителни автомобила, които няма да ви изложат пред бъдещи бизнес партньори. За да ги сложим в рамки, избрахме цена до 15 000 лв. и максимум 10-годишна възраст.

Volvo S80

 

Ако има очевиден представителен автомобил, който не е дело на германска компания, това обезателно ще бъде Volvo S80.Шведски лукс и студен дизайн, който издава взискателното отношение на собственика. Обикновено хората, които карат Volvo не се интересуват от чуждите погледи, а от това как самите те се чувстват в колата си. Компанията е известна с акцента, който поставя върху сигурността. В България могат да се намерят чудесни дизелови версии с цена под 10 000 лв. Подобно на всички коли от луксозния сегмент, Volvo S80 има доста електроника, на която трябва да се обърне достатъчно внимание преди самата покупка. Добър съвет е да се уверите че всеки бутон изпълнява коректно зададената му от завода функция.

Виж обяви за Volvo S80 от 7999 лв. в Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Skoda Superb

 

В България отношението към Skoda е полюсно. Част от хората оценяват напредъка на чешката компания, която под вещото ръководство на Volkswagen Group достигна солидни резултати. Други пък смятат, че кола с емблемата на Skoda е по-скоро срам за нейния собственик. Каквото и да е отношението на хората, всеки ще признае качествата на Superb – топмоделът на чешката компания, който предлага доста солиден лукс и едно от най-добрите съотношения цена/качество на пазара. Автомобилът е луксозен, голям и представителен, а поддръжката му е значително по-ниска от тази на утвърдените премиум играчи. Качеството? Същото, което можете да очаквате от всеки Volkswagen от тези години.

Виж обяви за Skoda Superb от 5800 лв. в Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Saab 9-5


 

Друго очевидно предложение от Швеция. Това е модел, който говори изключително много за своя собственик. Изтърканото схващане е, че Saab 9-5 се кара от лекари, адвокати и архитекти. А какво е общото между тях? Високо образование и разумно претегляне на алтернативите при покупка на автомобил. Притежавайки Saab 9-5, неминуемо ще получиш и част от тази репутация. Разбира се, получаваш и репутацията на смелчага, тъй като в последните години Saab се намира в меко казано незавидно финансово състояние. Може би това е и причината Saab 9-5 от 2005 г. да започва от 3500 лв.

Виж обяви за Saab 9-5 от 3500 лв. в Mobile.bg и купи на изплащане сAutoCredit.

Citroen C6

 

Още от времето на велкия DS, в който са се возили Шарл де Гол и куп още знаменитости, Citroen знае как се правят луксозни и ексцентрични автомобили. C6 е поредният пример за това. Ако бизнес партньорите ви имат 5 срещи, то със сигурност ще запомнят човека, който е паркирал пред лоби бара на хотела своя Citroen C6. Авангарден френски дизайн, куп странни, но интригуващи решения, мощни двигатели и луксозно оборудване. Истински Citroen.

Виж обяви за Citroen C6 от 13500 лв. в Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Honda Accord

 

Крайно време беше и за нещо здраво и утвърдено през годините. Добрата стара Honda Accord никога не е била очевидният избор. Въпреки това, собствениците на тази кола обожават нейната дискретност и техническа издръжливост. У нас най-разпространен е 2.2-литровият дизелов двигател, който много хора бъркат за бензинов. Причината се крие в добрия баланс и чудесното обезшумяване на купето.

Виж обяви за Honda Accord от 7800 лв. в Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

 


Поставете оценка:
Оценка 3 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Петко

    6 1 Отговор
    Само ако може да се коригира снимката на Сааб-а-този модел е 9-3

    Коментиран от #37, #40, #73

  • 2 Shmeker

    7 10 Отговор
    Муахахахаа и какво е това послание? Нямам пари за БМВ ли?
    То БМВ и Мерцедес са по-скъпи, но поддръжката им е в пъти по-евтина от повечето коли в статията
  • 3 монтьора

    1 5 Отговор
    Не мога да разбера какво представително може да има в една 10г. кочина вместо една нова кола на лизинг.

    Коментиран от #4, #8, #119

  • 4 Skier

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "монтьора":

    Ми нова кола до 15 000 лв е само дачия, която не лоша, но не е и съвсем представителна.

    Коментиран от #7

  • 5 раптор

    4 5 Отговор
    Е това ли трябва да кара младия предприемач? Старчески бараки? Може да не е оригинално, но моделите на Мерцедес, БМВ и Ауди са значително по-добри, ако си решил да се правиш на раздут гъзар... Това са точно най-неподходящите модели според мен! За някой чичка, дето няма много пари пък иска да кара нещо по-едро - може!

    Коментиран от #61

  • 6 mediator37

    2 3 Отговор
    Добри са предложенията в статията. Волво и Сааб са ми малко еднотипни. Вместо Сааба един Опел Инсигния би седял добре. Също Форд Мондео.
  • 7 джизъса

    5 2 Отговор

    До коментар #4 от "Skier":

    Ако няма 7-8 бона за първоначална вноска за чисто нова кола от 30 бона с 400лв. вноска на месец какъв имидж мисли да гради на "голтак измамник".
  • 8 Уред ли си

    1 4 Отговор

    До коментар #3 от "монтьора":

    Ти уред ли си? Каква представителна кола за 15000 ще вземеш?
    Представителна кола, нова на лизинг би могла да бъде: Mercedes Benz E Classe/ BMW 5-er/Audi A6/Jaguar XF - Всичко останало е далеч от "представително". А сега им погледни цените - чисто нови и сам си прави извода от къде ще измъдриш 140 000 за чисто нова представителна лимузина.

    Коментиран от #10

  • 9 хаха

    4 0 Отговор
    Всички много знаете, ама кой може да си купи :) И аз знам, че 24 каратовия диамант е най-хубав, но си нося сребърното ланче за 2 лв. :)
  • 10 джизъса

    1 2 Отговор

    До коментар #8 от "Уред ли си":

    По добър имидж се прави с нова кола за 30 бона на лизинг отколкото за 10г. курник мерцедес, бмв или ауди, които като нови са били на по 150 бона а сега са на 25.А когато спечели младия меринджей достатъчно пари може да си купи чисто нов мерц за 160 бона при условие, че това са максимум 5% от капитала му.

    Коментиран от #12

  • 11 AMG

    2 0 Отговор
    предпочитам W140 пред всички ;) вдъхва най-много респект

    Коментиран от #14

  • 12 Уред ли си

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "джизъса":

    Така е, но тук става на въпрос, че нова кола за 15 000 не можеш да си купиш, още повече пък да прави и добро впечатление и да е представителна.
  • 13 Николай Попов

    2 1 Отговор
    E60 липсва

    Коментиран от #15

  • 14 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "AMG":

    Ами да, не е зле. Ако имаш повечко късмет да намериш свеж на под 1 милион км.
  • 15 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Николай Попов":

    Не си чел статията
  • 16 Julio

    2 1 Отговор
    Поредната седмица в която рекламират стари бараки - дали пък средностатистическият българин не почва да поумнява че е далеч по-представително и смислено да идеш някъде с такси или с по-евтина но нова кола, от колкото с няква изтърбушена каруца...

    Коментиран от #32

  • 18 ххх

    7 0 Отговор
    Момчета, тук става въпрос не да покажеш колко пари имаш, а малко стил и вкус.
    Става дума и за млад предприемач (т.е. без много пари, а тези които изкарва е най разумно да инвестира в основни средства, не в престижни коли) и е смешно да давате акъли на някой да купува Мерцедес (или подобни) за 150 хил. а да живее в панелка и да се чуди как да плаща заплатите на работниците.
    Какво си купува средният "баровец" от цигански произход за толкова пари? Мерцедес......
    Какво си купува средният мутреещ келеш от полукриминален (или направо криминален...) произход за такива пари? БМВ........
    Какво си купува начинаещия сутеньор (справка - околовръстното привечер...) за такива пари? Ауди.....
    Те такива работи........

    Коментиран от #24

  • 19 Zlati zlatistia

    1 5 Отговор
    Fiat Croma multi jet

    Коментиран от #29, #116

  • 20 ххх

    1 0 Отговор
    Ми да, както се казва "милиони мухи не могат да грешат", нали така..........
  • 21 BENZ

    2 1 Отговор
    E classa mod.2004god e prekrasen avtomobil

    Коментиран от #30, #43

  • 22 BENZ

    2 2 Отговор
    inache ot tezi na snimkite bih vzel Hondata

    Коментиран от #63

  • 23 Вълев

    0 2 Отговор
    Какви са тези безумни класации? Коли за младия предприемач... Май млад меринджей 24 са опеделяте и вие. Я се съвзеемете малко.
  • 24 селянин

    3 1 Отговор

    До коментар #18 от "ххх":

    Точно така си е. В общия случай у нас младия предприемач си купува втора ръка баничарка за 4-6000лв. Или някаква друга непретенциозна кола ако дейността му не е крично свързана с превоз на стоки.
  • 25 Johny

    1 3 Отговор
    Забравихме BMW 3er, 5er и 7er
    Audi A4, A6 и A8
    Mercedess C-class, E-class и S-class

    Коментиран от #65

  • 26 млад гъзар

    1 8 Отговор
    Ауди 2,5 ТДИ до 2002 150 к.с., само за 3 хил лева, супер оферта! :)
  • 27 гост

    11 0 Отговор
    Когато си купиш този SAAB от снимката за 3500 лв.,се обади и аз искам няколко.
  • 28 Жабокрът

    2 5 Отговор
    Класация ''Колата на дъртия мериджей" по би ви паснала хахаха
  • 29 Златко Пердашиян

    4 0 Отговор

    До коментар #19 от "Zlati zlatistia":

    oh pak toia s fiata

    Коментиран от #117

  • 30 Златко Пердашиян

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "BENZ":

    prav si
  • 31 Ясен

    3 4 Отговор
    Opel Signum, Renault Vel Satis, Alfa Romeo 166, Rover 75/MG ZT?

    Коментиран от #36, #66

  • 32 Shmeker

    4 1 Отговор

    До коментар #16 от "Julio":

    Тия коли не са изтърбушени. Проблемът им е че се поддържат скъпо, сложни са за ремонт и повечето от тия модели горят повечко. Но са удобни и комфортни.
  • 33 Julio

    3 0 Отговор
    Трай си да не са изтърбушени ако са на 10 и повече години (особенно ако са докарани от Германия където експлоатацията е повече от жестока)...
    Ако е купувано тук ново може и да е читаво щото все пак е на някви прилични километри ( 150-200 хил) - немско ли е, е от 400-500 хил нагоре...
  • 34 бд

    1 1 Отговор
    По тъпа статия не съм чел.Млади хора в тези коли не съм видял,по скоро са за фалиралия предприемач.
  • 35 Julio

    2 2 Отговор
    За 10-15 хил купуваш 3-4 годишни, и30, Пежо308, Фокус, Киа Сийд, Фабия и подобни, и то афтърмаркета на вносителя като някой от тях са още с фабричната си гаранция. Питай ме дали ще ида да си купя някои от тия 10 годишни дараци...
  • 36 Златко Пердашиян

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "Ясен":

    XAXA
  • 37 iiiiiii!!!!!!!!

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Петко":

    Петко, това е последният модел 9-5 и е далеч от 15000 лв, за тази цена трябваше да е сложен предишният!
  • 38 Julio

    2 0 Отговор
    Апропо ако видя млад човек в Ситроена ще си помисля че е шофьора на застаряващ шеф. Във Волвото и Шкодата ми стои като "взел колата на баща си". Само Хондата и Сааб-а ми се вписват за млад човек но ни най-малко бих ги квалифицирал като "млади предприемачи". По-скоро служители с приличен доход които имат нужда от нещо да търкалят за начало ...

    Коментиран от #48

  • 39 Нема Бира

    1 2 Отговор
    К'ъв имидж със Citroen C6, да питам?

    Коментиран от #98

  • 40 iiiiiii!!!!!!!!

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Петко":

    И отново в коментарите само МБ,БМВ и Ауди. Качете се в един Сааб и тогава казвайте кое е добре. Относно Ц6, дизайна не е никак хубав, но тази кола предостава комфорт наравно с С-класа

    Коментиран от #53

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Toko

    0 2 Отговор

    До коментар #21 от "BENZ":

    Само да и работи SBC-то,че ако не работи,ще те питам как ще спреш после!!!
  • 44 Alfist

    3 0 Отговор
    Един "млад предприемач" ако иска да си развива бизнеса ще инвестира в него, а не в скъп "нов внос" със скъпи ремонти. Ако пък бизнеса му е толкова развит, пак няма да си купи нов внос а ще си купи нещо ново. Тия коли са за синчето на стар предприемач да го спре пред чалготеката.
  • 45 Жабокрът

    1 0 Отговор
    Така е колега.:)
  • 46 Fluti

    4 2 Отговор
    Аз ако съм някой паралия и дойде при мене "млад предприемач" с нова кола на лизинг, особено пък някоя луксозна за над 100 хил., да ми предлага да инвестирам в него и бизнеса му, направо ще му покажа вратата - ясно е, че не влага разумно парите си и е дошъл да търси някой балък да му финансира прищевките и луксозния живот.
  • 47 Роман Ценов

    1 0 Отговор
    Не видях немски представители на този клас.
  • 48 До Julio

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "Julio":

    От известно време наблюдавам коментарите ти и ми прави впечатление за крайно негативното ти отношение към колите "втора употреба". Разбирам че всеки си има мнение, но твоето е изключително крайно и да ти кажа доста се поизхвърляш. Колко хора в BG имат пари за нови коли на фона на общото население (сигурно са 1%)? А сега нека да видим колко хора имат пари за чисто нови хубави коли (не изброените от теб пежо 308/ хюндай и30 или някоя шкода - сигурно са 0.001% от населението). Е аджаба сега останалите да мрем ли като нямаме пари? Естествено е че е много по-добре да караш Мерцедес на 10 години отколкото Опел на 10 години, така че е нормално хората които коментират тук да коментират предимно коли втора употреба, нямат пари просто, но те не са виновни за това.

    Коментиран от #82

  • 49 Истината боли

    5 0 Отговор
    Fluti ви го прасна право в лицето! Една от причините държавата ни да е на това дередже е точно начина по-който разсъждават хората, които са му дали минус. Няма да си правя труда да им обяснявам защо е прав, тъй като дори и да изпиша роман от 1000 думи пак няма да вдянат нищо. Само да ви запозная с едно златно правило. Стойността на автомобила ви не трябва да надвишава 20% от годишния ви доход. Ако правите по 1 милион на година ходете и си купувайте S класи, бмв-та, аудита, ферарита, ламбогинита и т.н. В противен случай всичко това е една позьорщина и избиване на комплекси. Вижте ме колко съм велик правя по X. лв на месец, колата ми е по-скъпа от жилището и бизнеса ми не върви нагоре, а си седи в застой, щото вместо да инвестирам в него по-добре да се правя на гъзар пред коврите и пъпчасалите тийнове дето, като ме видят с новата S класа ще си мечтаят да станат като мен!

    Коментиран от #50, #54

  • 50 Да боли

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "Истината боли":

    Много правилно!!!
  • 51 656

    1 1 Отговор
    Старите коли са по-здрави но това С6 е отврат, такава грозотия не бих преживял

    Коментиран от #69

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 mediator37

    5 1 Отговор

    До коментар #49 от "Истината боли":

    В Германия стойността на МПС-то не надвишава 5% от личното богатство (пари, имоти, др. ценности) на човека. Това показва статистиката.
    А в България инж. Ганев с кръпките на г.за, чехлите му ипотекирани, обаче като се изтряска с едно Ауди А8 и ... на бензиностанцията : - Сипи бензин за 10 лева !?
  • 55 аз

    0 5 Отговор
    взимаш едно Ауди А6 куатро и за 15 бона и си свиркаш.........

    Коментиран от #56, #70

  • 56 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    3 0 Отговор

    До коментар #55 от "аз":

    Ахаха, на кое си свиркаш на прахосаните пари по сервизи ли ?
  • 57 Кольо Камиона

    0 2 Отговор
    Аз имам пари но не обичам да ги пилея. Затова винаги търся премиум марка на 2-3 години върната от лизинг, реални проверени километри, плащам кеш, карам я 3-4 години и си свиркам, и така до следващата.
  • 58 само селяните карат хонда

    2 7 Отговор
    с изключение на волвото което е горе долу прилично друго не става тоно саб и ситроен са бати кочините извинявай боклуци с главно б ако искаш представителна кола или мерцедес или бмв или с клас или 7 ца не някой японски или френски кош ако искаш да те помислят за сериозен
  • 59 Миро

    3 0 Отговор
    Някой от тия автомобили могат доста бързо да банкрутират горкия млад предприемач! Без майтап!!!
  • 60 АЗ

    3 2 Отговор
    Лично моя избор би бил Ситроена!
  • 61 angelin

    4 2 Отговор

    До коментар #5 от "раптор":

    5 кенефа , с изключение на хондата.
    Вие за Audi , bmw и mercedes не сте ли чували бе ?


    Знаеш ли кога ще имам 15к за кола и ще отида да си купа Citroen :D

    Коментиран от #80

  • 62 CarPro

    2 3 Отговор
    Volvo S80 Da ne karam babichki daite neshto po grabvashto okoto
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 French

    3 0 Отговор
    I mejdu drugoto Citroena e brutaalen !!
  • 65 Д.Димов

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Johny":

    пич,вземи прочети статията,недей гледа само картинките...
  • 66 Д.Димов

    2 1 Отговор

    До коментар #31 от "Ясен":

    сигнум-а наистина пасва много на класация като тази
  • 67 Кондолини

    3 1 Отговор
    Ако имам подобна дилема бих се спрял на Lexus LS.
  • 68 Filip Dimitrov

    2 2 Отговор
    Добрия имидж може да бъде изграден от добре поддържана и чиста кола... Не е задължително да караш кола на лизинг(защото повечето коли в България се купуват така) и плащаш за нещо по 500лв. на месец при положение че взимаш 1000 и пестиш после от храна и се ограничаваш с всичко ама нали си возиш г.за в нещо лъскаво...

    Коментиран от #88

  • 69 ами да

    1 0 Отговор

    До коментар #51 от "656":

    +++++++++
  • 70 Zlati zlatistia

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "аз":

    i falirash
  • 71 Някой

    1 1 Отговор
    Ако от гореизложените автомобили на приблизително еднаква цена, трябва да избирам един, то несъмнено без каквито и да е било размисли, бих избрал Хондата.
  • 72 реалното

    4 0 Отговор
    Какви са тези млади предприемачи готови да предприемат нещо , млади хора и какво например ДА ПРЕДПРИЕМАТ , ако не един основен ремонт на някоя от гореизброените 10 г. бараки.
  • 73 citroen c6

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Петко":

    Виждам че тук пишат хора, които дори не са виждали сигроен с6 на снимка, а да не говорим на живо. И тъй като карам такава, ще ви напиша само, че това е единствената кола, която има возия сравнима с новия модел на мерцедес s класа, а да не говорим и за лукса който предлага. Тествал съм лично новото ауди s8, много е луксозно вътре, возията му е близка до с6, но обслужването му е десетократно над ситроена. Вие си правете изводите.

    Коментиран от #79

  • 74 François Hollande

    2 2 Отговор
    Citroen C6 е жалко подобие на автомобил от висок клас, напомнящо на жалкото подобие на президент, което Франция има в момента.
  • 75 Shmeker

    0 4 Отговор
    Ако съм млад предприемач, демек стартиращ, бих помислил за Инсигния втора ръка. Хем е младежка и надеждна, хем е горе-долу в тоя ценови клас, хем е свежа и напориста, но най-важното - актуална. Идеалната за случая.
  • 76

    2 3 Отговор
    Хонда е единственния правилен избор от тези коли, а и не само от тези, ако говорим за оригиналност С6 обира точките.......

    Коментиран от #89

  • 77 Димитър

    0 0 Отговор
    За тези пари хюндай и40, но ще бъде някоя на 300к км, затова 5к лв. отгоре за някоя на около 50к км.
  • 78 ххх

    2 1 Отговор
    Нито една изброените горе!
    Евентуално акорда.
  • 79 Петров

    0 1 Отговор

    До коментар #73 от "citroen c6":

    като се има предвид, че караш това достатъчно грозно возило,че наистина може да се запомни от пръв поглед без много премисляния, не ми се струв някога да си се качвал в новата с класа нито в с8, просто човек които кара кола като твоята има различно виждане от тези които търсят с8, ти ако си бил мераклия на някав огромен, мощен и луксозен модел и харесваш новото с8 ще си купиш по старото а не ситроен ц6
  • 80 петров

    0 2 Отговор

    До коментар #61 от "angelin":

    абсолютно прав! Междо другото имам чувството ,че нарочно мерцедес, ауди, бмв и фв не са в тази класация, просто ако ги има класацията няма да буди толкова смут и коментари, едното си има с класа, другото 7ма серия, а8 и файтона и класацията е готова
  • 82 Julio

    3 1 Отговор

    До коментар #48 от "До Julio":

    Да мнението ми за старите коли е крайно негативно защото те са основният виновник за катастрофите и жертвите. Нито спират както спират новите коли, нито са обезопасени както новите коли, да не говорим за тракшън контроли и други електронни защити. 80% от 90-тарските коли коли които се карат дори не са и чували за ЕйБиЕС.
    Лесно е да хвърлиш вината в/у пътищата (а те винаги са били скапани и това не оправдава никой), или пък на задволанното устройство което е решило да докаже че 15 годишната му каруца върви повече от някоя нова кола и се е нахакало в крайпътното дърво но истината е че всичко опира до качеството на масовият автопарк.
    А относно "да мреме ако нямаме пари" - ми няма нужда да го казвам. То така и така се случва според статистиките.
    Отделен е въпроса че колата не е за човек без пари. Щото наличието на кола без наличието на пари значи кола с лоши гуми, кола със скапани спирачки, кола със скапани светлини (или дори без), кола с износена кормилна уредба и това са абсолютни факти от ежедневието.

    Коментиран от #105

  • 83 Julio

    3 2 Отговор
    И м/у другото не става въпрос за сравнение на 10 годишен Опел с 10 годишен Мерцедес. Става въпрос за това че на парите на 10 годишен Мерц може да си купиш 5 годишен Опел. И моя съвет е да си купиш Опела. Щото и 1 метър да му е по-къс спирачният път от този на Мерцедеса вече е достатъчно основание да избереш Опела.
  • 84 ДАСКАЛА

    5 0 Отговор
    Купувал съм си стари коли, последната беше А6-4,2 БЕНЗИН, взех я на 9г. за 16 бона.Колата беше трепач с всички възможни екстри и летеше на пътя.Обаче почна да дава леки малки проблеми, но всеки от тях по минимум 300лв.Замислих се продадох я и си купих чисто нов голф 5 карах го няколко години и го продадох пари за ремонти не давах.Сега си взех чисто нова Киа Сийд на лизинг.Пари за ремонти не давам и колата е сигурна абе ЧИСТО НОВА.

    Коментиран от #90

  • 85 yasen

    2 0 Отговор
    Аз съм с двете ръце за Сааб, но не този модел. И този модел го няма за 15 хилки. По-скъп е.
  • 86 автомонтьор

    2 4 Отговор
    Трябва да си луд за да дадеш по вече от 3000 лева за автомобил втора употреба особено произведен след 2000 год. Тенденцията е, колкото една кола е по нова толкова по вече се чупи. Един рециклиран автомобил от 90-те е много по сигурен, от колкото един чисто нов. Не става въпрос за екстри и разни гевезелъци.

    Коментиран от #91, #99

  • 87 Дрънча

    3 2 Отговор
    За 15 000 ще взема Мерцедес W140 или W220,който са много по-луксозни и представителни,а да не говорим колко повече КОЛИ са спрямо горе изброените.Шкода или Мерцедес или Ситроен срещу Мерцедес,много ясно,че БЕНЦА Mercedes-Benz das beste oder nichts!
  • 88 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "Filip Dimitrov":

    То при тоя доход и вноска е малко спорно дали ще имаш пари за гориво.
  • 89 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #76 от " ":

    Не мисля. Питай Дошо за окачването на таа Хонда..

    Коментиран от #104

  • 90 Венци

    1 0 Отговор

    До коментар #84 от "ДАСКАЛА":

    Същото се случи и при мен, взех луксозна кола на 6-7 години, и след време се почнаха проблемите, като най-големия ремонт беше 2700лв. Сега си карам нов автомобил и вече 3 години и 97к км и не съм сменял нищо. В момента почнаха да дават проблеми съединителя и климатика и ще я сменям скоро. Взимам нова и връщам тази, за да ползвам около 15к лева. отстъпка (part exchange)

    Коментиран от #106

  • 91

    1 1 Отговор

    До коментар #86 от "автомонтьор":

    Като техническа надеждност да, но ката сигурност за пътниците са доста по зле, да пази господ, че моита котура е доста стара.....
  • 92 STANLEY

    2 1 Отговор
    Хонда....който разбира от автомобили.Сутиена е безумно грозен,Сааб отдавна са минало,страхотни коли с безумна подръжка.Шкодата е добър автомобил,но с никакъв имидж(незаслужено).Волво също е добра кола но с покъртителна подръжка.Мой близък караше 5 години служебна -12 бона похарчени за ремонти за 200к км.Хонда е правилният избор,БЕЗУМНО ЗДРАВ АВТОМОБИЛ.Витек моторите са икона в автомобилостроенето,здрави и икономични,като подръжка са по-евтини от всички други в тая класация.Дизел-а на Акорд стана мотор на годината преди време,дълго беше най-доброто в своя клас.Много приятна кола за каране,стегнато окачване,салона е отличен и с много глезотии серийно.Мотори с верига...Просто страхотен автомобил...
  • 93 milner

    1 1 Отговор
    Ситроена е толкова здрав , че няма да ви се наложи да смените нищо .... Оппа ! 1 - ви април .... Точната дума е СУТИЕН . Прилича на диван за хол ама не и на кола . Това C6 е за Франция , не и за България ..... там където хората получават нормални заплати . Относно здравината Не съм чувал поне досега модел на Ситроен да е надживял , Волво или Хонда . Колко такива C6 има в България ? Сигурно 10 . Еми карайте си ги със здраве . Това не е моят избор . Хонда и другите след нея ...
  • 94 milner

    0 0 Отговор
    Ето как стоят нещата със двигателите : http://m.blitz.bg/news/article/314267
  • 95 milner

    0 2 Отговор
    Хора без технически познания и разбиране по добре да не пишат , че стават смешни. Хора които не са развили и завили един болт (правилно) през живота си също . Хонда беше и сега отново влезе във F1 . Не е далече времето когато ще започне да наказва другите ..... Който не е карал Хонда не знае какво е Хонда ....
  • 96 Петко войвода

    1 0 Отговор
    Лошото е че в Бугаристан такова животно като млад предприемч НЕМА!
  • 97 Бай Танас

    0 1 Отговор
    СААБ Защо го вкарват за премиум кола? Нищо не е освен Вектра С със шведски тенекии!
  • 98 Ситроен C5

    0 1 Отговор

    До коментар #39 от "Нема Бира":

    хаха а е нема бира намери си бира и недей да коментираш лимузина в която като оставиш халба бира на седалката и минеш през най големите дупки в Дупница няма да разлееш и капка.Айде помечтай си някога някой да те повози на подобна френска бангия...

    Коментиран от #120

  • 99 миседниш накура

    0 1 Отговор

    До коментар #86 от "автомонтьор":

    ето един коментар с акъла си и разбирачите му на нахакали само минуси
  • 100 citroen c6

    2 0 Отговор
    Щом правя такива сравнения между автомобилите, би трябвало най малко да съм ги тествал - как мислиш. Тествал съм ги и още как и то след като съм карал ситроена. Така че моля те, не се изказвай неподготвен. Относно големината - ситроена е голям точно толкова, колкото s 320- не говоря за дългата версия и s 8. И също толкова комфортен, колкото тези два автомобила. Но ти няма как да прецениш това, защото съм убеден,че дори не си се качвал в такава кола. За визията не споря,всеки си избира това което му харесва. Ще ти кажа защо си купих и ситроен с6 - неповторим дизайн, не отстъпва по комфорт, обслужването е в пъти по евтино от другите два автомобила, изработен от много качествени материали и много рядко се разваля, а пък е доста по икономичен. Всичко това е достатъчно, да го избера пред другите два. Но всичко това не означава, че не харесвам мерцедес и ауди.
  • 101 citroen c6

    0 0 Отговор
    До коментар 79 е долния пост
  • 102 Маурчи IV

    1 1 Отговор
    Големи глупости написани в тази статия!

    При това прекалено големи!
    А коментарите са потресаващи. :)

    Коментиран от #103

  • 103

    0 1 Отговор

    До коментар #102 от "Маурчи IV":

    Напиши ти нещо по умно.......
  • 104

    0 3 Отговор

    До коментар #89 от "Shmeker":

    Прекалено много мислиш, Хонда е колата, забрави за Дошо......

    Коментиран от #108, #110, #113

  • 105 Хитлер

    1 0 Отговор

    До коментар #82 от "Julio":

    Значи си мислиш ,че един Мерцедес Sкласа на 10 години е по несигурен от твоята смешна нова Дачия така ли?А бе смешко ти кола имаш ли въобще?Някога сядал ли си в истинска кола или само се возиш на тези лизингови кашони за по 10000лв направени от рециклирана пластмаса?Повечето от катастрофите били ставали заради това ,че колите били стари.Това е пълна глупост.Повечето от катастрофите стават заради нафуканите л..нари по улиците които не спазват правилника за движение и не спазват ограниченията на скороста!И ако не си правите сметката как карате никакъв спирачен път няма да ви помогне!Виждал ли си смачкан Шевролет Авело?Аз съм виждал и ти пожелавам никога да не ти се наложи да те вадят от такъв кашон.Американците дори не знаят ,че се произвежда тази смехория.Не може да се сравнява луксозен автомобил пък бил той и на 15 години с една нова баничарка която струва 10000лв.Карайте си новите кашони и си мислете ,че сте голяма работа .
  • 106 mediator37

    1 0 Отговор

    До коментар #90 от "Венци":

    Взел си втора ръка и си направил ремонт за 2700 лева - това го казваш. После взе чисто нова и за три години й плати каско 5400 лева- ама това го мълчиш. Да не би каското да го плащаш с джанки или круши-петровки?
    На старата кола сменяш масло и маслен филтър за 42 лева, а на "новата" за 152 лева, дране кожи във фирмен лизингов сервиз - ама и това го мълчиш.
    За 5% оскъпяване по лизингов договор също мълчиш.
    Амчи , разприказвай се, де! Да ти олекне.

    Коментиран от #111

  • 107 Julio

    0 2 Отговор
    "Смешката" кара вече 5-а (пета) поред кола купена от магазина. М/у тях имаше и много достъпна (цена малко над 20 хил), имаше и такава за 105 хил. А настоящата кола на "смешката" струва около 80 хил е на по-малко от година и на 8 хил км. Общото м/у тези коли на "смешката" е че нито за момент не е съжалил че е избрал кола от магазина и за миг.
    Ай сега пак ми обясни за 10-годишната S-класа и си представи къв смях пробужда в мен "бизнесмена" с 10 годишният таралясник...

    Коментиран от #109

  • 108 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #104 от " ":

    Ами мисля, мисля за да не си плащам после
  • 109 Shmeker

    3 0 Отговор

    До коментар #107 от "Julio":

    Че то 9 годишната S-класа си е направо актуална. Не знам кво смешно има.
    А и може да е CLS.
  • 110 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #104 от " ":

    Между другото Волвото има много здраво окачване, само като го гледаш как е направено ти идва да забравиш за оризарника. Не че не ме кефи хондата, обаче няма как да си затвори човек очите за истински здравата предница и окачване като цяло на VOLVO.
  • 111 бай Стоян

    0 1 Отговор

    До коментар #106 от "mediator37":

    Беден си затова така мислиш
  • 112 монтьора

    0 1 Отговор
    На 6г. луксозна кола същи се прави всяка година каско за по 1000лв. на година и парите дадени за нея също носят лихва.Говорим за следното луксозна кола 5-8г. за 30 бона или чисто нова "не луксозна" за 30 бона.Каско, лихви и т.н. ги има и при двете, но при новата няма ремонти за които да плащаш.Ето това е разликата.Стар кошник може да е на сметка, но до 3000лв.
  • 113 BENZ

    1 0 Отговор

    До коментар #104 от " ":

    hvalish Honda ama karash Mercedes kato po glupav hihi

    Коментиран от #114

  • 114

    1 0 Отговор

    До коментар #113 от "BENZ":

    Не съм фанатик на тема Мерцедес, просто така се случи, купих добре поддържана кола изгодно, но като цяло харесвам по динамично настроени коли, CLK не е такава, но пък не е лоша кола, стабилна е, комфортна, и изглежда доста добре според мен....
  • 115 Shmeker

    2 0 Отговор
    В тая статия спокойно можеше да има поне 1 Джагуар.
  • 116 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Zlati zlatistia":

    mai sa hubavi cromata ama sa s golemi dvigateli za tva ne gi haresvam
  • 117 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Златко Пердашиян":

    pishesh i si otgovariash sam
  • 118 Петрич

    0 2 Отговор
    Не виждам с какво са заслужили място тук Шкодата и Шведският Хлопел-кола лежаща на стари лаври.Хондата е качествано изработена ,но е евтина като усещане за материали и лукс.Аз бих добавил Пежо 607-визия ,возия лукс, скъпи материали в салона
  • 119 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 120 Франция тромпетите

    1 0 Отговор

    До коментар #98 от "Ситроен C5":

    Абе ходи при Наско в Княжево и си се целувайте в тия умърляци. Нормалните хора не пият бира в колите си. Групи такъв... Супер пример даде. И ще правиш старовремски сфери до гроб и ще лееш масла по пътищата. Умрели са ситроените. Точка и лека вечер.