Last news in Fakti

31 Март, 2015 11:10, обновена 31 Март, 2015 12:08 15 278 31

Най-тежкарският Range Rover

  • range rover-
  • svautobiography-
  • ню йорк 2015

Land Rover готви специална изненада за любителите на автомобилния лукс за салона в Ню Йорк. SVAutobiography е най-разкошната модификация в гамата на Range Rover. Ще се предлага както със стандартно, така и с удължено междуосие. За пръв път в историята на модела ще може да се поръча с каросерия в два цвята.



SVAutobiography ще се разпознава лесно по различната радиаторна решетка, 22-цоловите колела, преработените надписи на предния капак и петата врата, както и по специалните емблеми.



Интериорът на най-тежкарския Range Rover блести с изобилие на декорации от алуминий и стелки от мохер. За пътниците отзад са предвидени сгъваеми масички с електрическо задвижване и хладилен отсек.



Багажникът на британския всъдеход има подвижен под, изработен от алуминий и дърво. В долната част на петата врата са вградени две допълнителни седалки с алуминиева конструкция и кожена тапицерия.



SVAutobiography ще се оборудва с двигателите на стандартния Range Rover. Повечето купувачите обаче със сигурност ще изберат V-образния осмак с механичен компресор и мощност 550 к.с., с 40 коня и 55 Нм повече от обикновения V8. Автоматичната скоростна кутия ZF разполага с осем предавки.



Продажбите на Range Rover SVAutobiography започват през лятото. Базовата цена във Великобритания е 148 900 паунда, а в САЩ - $199 495.

 

Техницхески характеристики и разход на гориво за всички генерации Range Rover , ще откриете ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Zlati zlatistia

    1 4 Отговор
    ot zad e kato lokomotiv

    Коментиран от #3

  • 2 НЕГОДЯИ

    4 0 Отговор
    отзад отпред не е за всеки в локомотив не знам как е ПОЧНАХА С ОТРИЦАТЕЛНИ ОТЗИВИ 14 ГОДИШНИТЕ
    ДЖИПА СИ Е БУТИКОВ ЦЕНАТА ГОВОРИ
  • 3 BENZ

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Zlati zlatistia":

    pak li ti be liglio
  • 4 Владислав Димитров

    5 0 Отговор
    Задните 2 допълнитени седалки са само за рибари, даваш на заден ход до брега на реката, сядаш с въдицата и "избиваш" всичката риба.
  • 5 Johny

    2 2 Отговор
    Много красива и елегатна машина. Доста оправиха визията, матерялите са много качествени. Задните седалки са коато в бизнес класа, двигателя и скоростната кутия са стабилни и качествени. Последния Range Rover е страхотен и много луксозен трудно мислех, че ще го надминат, но явно може. БРАВО
  • 6 николинка

    2 4 Отговор
    Моят шеф има предишния модел на Range Rover но черен, който е много бърз и луксозен и винаги ми е кеф като ме вози!!!

    Коментиран от #8, #16

  • 7 Златко Пердашиян

    2 2 Отговор
    G class e nai dobria jip
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 николинка

    0 3 Отговор
    Дано този Range Rover има функционален багажник като предишния модел на моят шеф, с който пренесохме голяма пералня, тъй като на мъжа ми колата не можа.

    Коментиран от #15, #18

  • 14 Нерон

    1 0 Отговор
    Може и конска тор от село да си докараш..... големия багажник се ползва за друго в този клас Николинке.
  • 15 Нерон

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "николинка":

    И вземи смени мъжО ти с шефО. Така поне в кола ще се возиш.
  • 16 Zlati zlatistia

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "николинка":

    dobre li te lashka jipa de

    Коментиран от #20

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Роман Ценов

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "николинка":

    А дървата не си ли карате с Ровера на шефа ти? Както виждаш багажникът е функционален,но не е направен за товарене все пак това е ЛУКСОЗЕН автомобил
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Златко Пердашиян

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "Zlati zlatistia":

    kupi si jip ishte raberesh iti

    Коментиран от #21, #23

  • 21 CarPro

    2 1 Отговор

    До коментар #20 от "Златко Пердашиян":

    Koi model kombain predlagash

    Коментиран от #25

  • 22 МинчоПоповица

    2 0 Отговор
    де са му блокажите, багажника закво толкоз малък, закво ми е тоз жип нито за риба нито за лов еййййй съсипаха ги тези коли ве
  • 23 Zlati zlatistia

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "Златко Пердашиян":

    Коментиран от #24

  • 24 Златко Пердашиян

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "Zlati zlatistia":

  • 25 Златко Пердашиян

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "CarPro":

    liulinski
  • 26 Go beyond

    0 1 Отговор
    Има тамън два ! На раздатката и на задния диференциал + демултипликатор и 5 специални режима при off road!
  • 27 Go beyond

    0 1 Отговор
    Има тамън два ! На раздатката и на задния диференциал + демултипликатор и 5 специални режима при off road!
  • 28 ЧЕПА

    1 0 Отговор
    Е НЕМА КАК ДА НЯМА ОВЧАРИ В ТЕМАТА МАШИНА ЗА 200 000 $ СИ ИМА ВСИЧКО НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАИТЕ А МЕРАКЛИИТЕ ЗА лоФФФФ РИБА И КЪРСКИ РАБОТИ НЕЩО ПО ТЕКЕЗЕСАРСКО ДА ГЛЕДАТ
  • 29 Дрънча

    2 0 Отговор
    G-класа и нищо друго става и GL или ML,маанете го тоя британски кочек, това става само за вторични.Британеца не прави нищо само МЕРЦЕДЕС-БЕНЦ.

    Коментиран от #30

  • 30 ПЛАТИКАТА

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "Дрънча":

    GL--ML--- ТИ МУ ВИКАШ КУМЕ ИВАНЕ ТОЙ ТЪРЧИ ЗА К..А ДА ТЕ ХВАНЕ СКРИИ СЕ БЕ ПИИ СИ ХАПЧЕТАТА И В КРЕВАТА

    Коментиран от #31

  • 31 BENZ

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "ПЛАТИКАТА":

    ti taka li pravish