3 Април, 2015 10:21 21 655 53

Запознайте се с новото лице на Toyota RAV4

  • toyota-
  • rav4-
  • фейслифт
Още преди откриването на автомобилното изложение в Ню Йорк, японците от Toyota обявиха, че в САЩ ще покажат хибридната версия на RAV4. Те обаче не споменаха, че с точно тази версия ще дебютира и променената визия на кросоувъра. Сега, фейслифта на RAV4 е вече факт - две и половина години след дебюта на новия модел.
Това, което се забелязва най-много от промените по външния вид са изцяло новите брони, променената форма на петата врата, диодните предни и задни светлини. Вътре се вижда леко различната форма на волана, по-качествените материали, нови поставки за чаши в централната конзола, нов приборен панел и усъвършенствана мултимедия.
От компанията заявиха, че всички промени, включени във фейслифта на компактния кросоувър са продиктувани от желанията на клиентите. Специалистите от Toyta се направили сериозно допитване от своите клиенти, като по този начин са изчистили почти всички грешки и недоглеждания от първоначалния вид на четвъртото поколение RAV4.
Интерес представлява и една от опциите, които компанията предлага към променения RAV4. Става дума за новия комплекс за безопасност TSS, включващ лазерен радар и сензори, монтирани на гърба на централното огледало за обратно виждане. Електрониката предупреждава водача за чрезвичайни опасни ситуации.
Освен това ако водачът не вземе мерки лазерната система ще задейства сама спирачките и скоростта на автомобила ще бъде снижена до 30 км/ч. Още един важен пункт от иновациите по RAV4 е автоматичното управление на дългите светлини. И накрая, за модела са налични и нови камери за т.нар. кръгов обзор.

Що се отнася до самата хибридна версия, то на този етап японците не съобщават подробности, но бъдете сигурни, че тя няма да е много по-различна от хибрида Lexus NX 300h. Под капака е разположен атмосферен 2.5-литров бензинов двигател с мощ 155 к.с., който работи по цикъла на Аткинсън, а за задната ос се грижи 50-киловатов електромотор.

Подробни технически характеристики и разход на гориво за моделите на Toyota - ТУК


Поставете оценка:
Оценка 4 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Калоян

    1 5 Отговор
    Значително по-добра е станала, но пак си остава грозна. Развалиха дизяйна напоследък.
  • 2 Еди кой си

    3 3 Отговор
    Много по-хубава е от немските аналози
  • 3 Дизайн

    4 2 Отговор
    Само на мен ли ми се струва или наистина дизайна е мега зле!!!

    Коментиран от #16

  • 4 Гост

    3 2 Отговор
    След толкова крадене и копиране, пак немогат да направят нищо читаво.
  • 5 мечо

    4 3 Отговор
    Идеално Грозен автомобил!
  • 6 Блякс

    4 3 Отговор
    Е толкова ли неуспяха да платят на някой Жабар...за дизайн ?!
    .ахти надеждните жълтурковци...грозни!
    Била много качествена надеждна...и кво от това?! Повръщами се , като ги видя тея ТОШОТИ...Само ЛК ми харесва от всичко тяхно...може и някой др. пикап! Знам че една кола трябва да е здрава...ма толкова грозна!
  • 7 nikitoblend

    3 1 Отговор
    Дизайна не е зле но версията на Лексус изглежда много по-добре.
  • 8 Quatrac

    3 2 Отговор
    На мен пък ми допада дизайна. Иначе сте прави че от към надеждност швабите могат само да се кланят на японците.
  • 9 KING

    3 3 Отговор
    РАВ4 е много по-здрава от всички немски кросоувъри. Казах!

    Коментиран от #11, #18

  • 10 Japan power

    3 3 Отговор
    Много си е свежа Равката !!! Тия дето я плюят явно са си взели някоя немска щайга която в момента е в сервиза за ремонт струващ 1/4 от стойността на бараката им и затова хранят желязната Toyota ! Надеждността се отплаща в дългосрочен план за разлика от визията! Който разбира Toyota избира (или който и да е японец)

    Коментиран от #15

  • 11 ha ha

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "KING":

    Бил казал......................Ха Ха Ха
  • 12 CarPro

    0 1 Отговор
    Zadrajte si go
  • 13 mediator37

    1 1 Отговор
    Ееее, най-после малко по-модерна визия. И са махнали тази гума на задната врата залепена, все едно гледаш филми от Втората световна война.
    Ще им дойде акъла на Тойота, ама изподир гидер. Има да дялкат с теслата още доста.
  • 14 енчо

    2 1 Отговор
    Правих огледи да си купувам нова тойота, но отвратително грозни отвътре.Минах и си взех нова киа.По евтина ми излезе доста и най интересното, че двигателя същия като на тойота.
  • 15 ДааДаааа

    2 2 Отговор

    До коментар #10 от "Japan power":

    Даааа...дааа...Същата е като старият вече модел на Audi Q5! Ма не точно...или като една нова X3 ! Дори KIA e по-красива и с повече екстри и гаранция(като говорим за здрава кола)...А за немските "дараки" с ремонтите - не се притеснявай! Карат си ги и явно имат $$$ да си ги ремонтират хората! Аз с над 200км/h по магистрала Тоyota не съм видял... Или ще е Mercedes...Audi или BMW! Жълтърковците повече от 190 и ги няма! Ама цайса зад волана си я гали и вика :"поне е здрава и нова"! xaxaxax....
  • 16 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #3 от "Дизайн":

    Определено не е само на теб. Не знам каква е тая броня отпред и що е като гребло, може за снегорин да става ако може да се свали до долу
  • 17 BENZ

    1 2 Отговор
    grozna kakto vinagi
  • 18 BENZ

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "KING":

    kazal si ama nesi razbral kakvi gluposti brashtolevish
  • 19 senko

    1 1 Отговор
    За техническите параметри не вярвам Тойота да са свалили нивото и съм съгласен с тези, които казват че има предимства пред немските марки, но дизайна е меко казано ужасяващ, лично на мен старата версия с гумата отзад е много по яка, компактна и хваща окото отколкото това. В последните две години от източните марки, номер едно по дизайн са Мазда и всички останали марки включително и Тойота с новия РАВ доказват колко много са назад. Отворете си някоя снимка на CX-5 и сравнете с тоя РАВ :D
  • 20 копеле

    1 1 Отговор
    ООО прилича ми предницата на начумерено детенце което ще заплаче всеки момент. Такава грозотия от Тойота не бях очаквал и то за RAV, вънка, вътре, пълна отврат, не е за вярване
  • 21 Bravo

    4 1 Отговор
    За пореден път се убеждавам, че феновете на Японското са способни да кажат на черното, бяло.
    Аз едно хубаво нещо не видях в тази кола.
    Кое точно ви харесва на това подобие на автомобил ?
  • 22 анонимен

    4 1 Отговор
    Изключително грозен и недодялан автомобил! Нито екстериор, нито интериор, нищо! По традиция "Тойота" не могат да правят дизайн, но тук са "надминали" себе си! Много дилъри ще загубят работата си, неможейки да продадат толкова никакво нещо. Срамота за един от най-големите производители на автомобили в света, колкото и странно да звучи!
  • 23 Zlati zlatistia

    3 1 Отговор
    leleeeeeeeeeeeee grozotia
  • 24 mwnn

    2 0 Отговор
    грозно, по-грозно,най-грозно!!!
  • 25 ссх

    2 0 Отговор
    Грозно като смърта е този джип1
  • 26 Негрон Джеймс

    2 0 Отговор
    То всеки може да прави грозни коли, но тези са направо на върха на пирамидата.

    Коментиран от #32

  • 27 Специалист

    1 0 Отговор
    Абсолютни каруци!!! Когато се возиш по нашите пътища непрекъснато чуваш арията на пластмата. Не могат да се сравняват с аналогичните немски коли.

    Коментиран от #29

  • 28 БамБам

    2 0 Отговор
    Паркетен буклук от 1-во до последно поколение.Предлагаха ми да си купя Рав4 от 1997година,той няма нито раздатка,нито блокажи само дето предното върти постоянно и това ми било джип.И за това ми искаха 7600лв.през 2013.
  • 29 БамБам

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "Специалист":

    Ми и с другите японци в тоя клас-Витара,Фероза,къде къде са повече джипове от Рав4-ката,но тя трябва да върви повече на асфалта.
  • 30 Vuleva

    2 0 Отговор
    Ssang Young, които през 2006г. всички плюеха, че били грозни май ще се окажат пионери в дизайна на 4х4 автомобили. Още преди 8г. сътвориха дизайн, който както нагледно виждаме от картинката днес е задал тон на дизайнерския език на Тойота Rav4 от 2015.
  • 31 Лешпи

    0 2 Отговор
    Тука само немски специалисти се сбрали бре......
  • 32 Роман Ценов

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Негрон Джеймс":

  • 33 Някой

    1 2 Отговор
    Хаха, грозна била, това-онова...Абе, шапшали, всеки си има своя естетика и е супер левашко да си налагате мнението с някаква обобщителна и сравнителна оценка, и то при положение, че никой не е карал въпросната кола. Чак пластмасите дрънкали... глупости нечувани, адресирани за малки деца. Другият умник пък написал, че видиш ли, дилърите на Тойота щели да фалират, но пък споменава, че автомобилите са им най-продаваните в света..чудна логика, направо - желязна! Едно е сигурно - Тойота прави истински джипове в пълният смисъл на тази дума и продава най-много автомобили в този сегмент от всички други марки. Джиповете на тази компания са масово навсякъде по света и не съм чул никой да е оспорил водещата надеждност, качество и проходимост на машините им.
  • 34 poli

    1 0 Отговор
    ооооо ужассссс :)))
  • 35 Сульо

    1 0 Отговор
    Наподобява лексуса и да, също като лексуса си е грозно клокото си щеш. Като се сетя, че некои тук критикуват х6 за дизайна, а се кефят на това и ме напушва неистов смЕх!
  • 36 Ituriel

    0 2 Отговор
    Драги (Бай) Ганювци, кога ретрогардните ви мозъци ще асимилират, че дизайна е нещо строго индивидуално, всеки има собствени разбирания и вкусове за красиво и грозно, и че за дизайн не се спори.Начетох се на коментари то дечковци, колко грозна била тойотата, колко дизайна отстъпвал. За мен лично дизайнът е прекрасен и с удоволствие бих карал модела от статията, но разликата между мен и вас драги ми дечковци, е че аз не си налагам мнението и не ангажирам никого с него.
  • 37 user

    0 3 Отговор
    Някои хора не са виждали Лексус на живо, но се изказват срещу марката. Мога да кажа, че това е един от най-луксозните автомобили. Твърдя го от LS серията, която управлявам.

    Коментиран от #39

  • 38 Владислав Димитров

    1 0 Отговор
    Японците с този агресивно - хищнически дизайн, без да искат са се оляли малко.
  • 39 BENZ

    4 0 Отговор

    До коментар #37 от "user":

    Lexus laha na evtinia

    Коментиран от #40

  • 40 Златко Пердашиян

    4 0 Отговор

    До коментар #39 от "BENZ":

    prav si
  • 41 дизайнер

    3 1 Отговор
    Интериорът е зле! По никакъв начин не се вписва в концепцията "паркетен джип".
  • 42 kkk

    4 1 Отговор
    Това е по-грозно и от Фиат Мултипла.

    Коментиран от #43

  • 43 Zlati zlatistia

    2 0 Отговор

    До коментар #42 от "kkk":

    ne namesvai Fiat pri tozi iaponski klozet
  • 44 П Илиев

    0 3 Отговор
    Не съм фен на марката, но дизайна ми допада. Като цяло бих карал такъв автомобил.

    Коментиран от #46

  • 45 Антон

    0 3 Отговор
    Не забравяйте!!!!

    ГРОЗНОТО ЗА ЕДИН ЧОВЕК, Е КРАСИВОТО ЗА ДРУГ.ВЪВ ВСЯКО ГРОЗНО НЕЩО СЕ КРИЕ НЕЩО КРАСИВО.

    Коментиран от #47

  • 46 Zlati zlatistia

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "П Илиев":

    kupi si go tova nedorazumenie
  • 47 Zlati zlatistia

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "Антон":

  • 48 Yaourt

    1 0 Отговор
    Не знам за каква надеждност говорят разни хора тук... На колежката ми Королата на 25000 км влезе в сервиза за основен ремонт на двигателя. В последните години колко пъти имаше съобщения, че Тойота вика коли в сервиза я за смяна на дефектни спирачки, я за смяна на дефектни еърбегове. Последните дизайни са им по-зле и от Лада. Добре, че е Королата да ги отсрами. Аз карам последната Аурис и все едно съм в Лада Самара. Да не говорим за евтините пластмаси в интериора и вибрациите на мотора...

    Коментиран от #51

  • 49 BENZ

    0 0 Отговор
    я, сега да си вдигнат ръцете тези, които карат нови коли. чакай, чакай ... един ли виждам!? Ами другите разбирачи що се обаждат тогава? да си карат 20+ годишните дръгели и да не се обаждат за нови коли.
  • 50 Гост

    1 0 Отговор
    Аз пък да попитам...кога RAV е била елитна джипка!? Самата марка е в друга ценова група! Не сравнявайте така моделите,защото това е семеен джип за средностатистически европеец със стабилен доход,които има едно или две деца и кара семейството си на работа и училище всеки ден! Каква гъзария и лукс от RAV!? Била грозна.... Какво да избере един мъж на 35/40 години,който работи за среден доход и има жена и деца!? Порше Панамера.... G на Мерцедес,Range Rover Vogue.... Тези модели са за хора с много финансови възможности,които не работят за 2000 евро,а за 20 000! За тези хора колата е аксесоар и част от имиджа! RAV е кола за народа,но проблемът е,че в БГ и такива не можем да си позволим!
  • 51 Някой

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Yaourt":

    Да колега, добре, че е Королата да ги отсрами, Королата която на 25000 км влезе в сервиза за основен ремонт на двигателя. :) Колега, като пишеш, поне си следи мисълта от предното изречение или истината за Тойота боли, нали хаха... Между другото, сочат двигателите на Тойота, като едни от най-надеждните, но ти и приключенията на колежката ти ми объркаха представите, хахаха..
  • 52 Wow

    0 1 Отговор
    Тия трябва да се застрелят с тоя смешен дизайн. Предишното беше много грозно спрямо предходните RAV4, но това вече е плачебно. И после оризарчетата можели да правят коли!
  • 53 Ейбрахам Асенов

    0 0 Отговор
    Фен съм на джиповете тойота,служебният ми е форънър 3.0 тд и съм доволен от джипа,но това рав4 още от както е излязъл не ме е кефел