13 Април, 2015 10:00 13 661 5

Само за фенове на бруталния тунинг

  • elmia-
  • sweden-
  • tuning-
  • motorsport

Ежегодно в малкото шведско крайезерно градче Йонкьопинг се провежда изложението за феновете на тунинга във всичките му форми Bilsport Motor Show кратко наричано от местните Elmia. Лудите проекти, които ще видите в галерията заслужават внимание, а относно двигателите и марките, всичко се миксира без особени тревоги. 

Започваме със скандинавските машини и по-конкретно с тези няколко уникално запазени Volvo 850R.

Явно на това Volvo V70 предното предаване е твърде скучно и е трансформирано към задно предаване.

Ръбато старо голямо комби, което явно няма липса на мощност и често посещава пистите.

Още едно старо Volvo, но какво пречи да е с шестцилиндровия двигател на BMW M50 и то под значително налягане.

Още един скандинавски представител. Този Saab 59 също претърпял тежки модификации включващи модерен турбо двигател, който едва ли е със стандартната си мощност.

Няколко представители на европейските шампионати за туристически автомобили в лицето на 850, S40 и C30.

Минаваме към немските машини с най-разнообразно и многобройно присъствие.

BMW E92 M3 с нашумелия напоследък с присъствието си кит от Liberty Walk и много широки гуми и джанти.

Уникални класически пета и шеста серия на BMW преминали в миналото през трансформация от Alpina.

Още едно M3 този път E46 също подготвено да поема тежките натоварвания по пистите.

Силно раздуто BMW E30 с двигател, който ще ви изненада. Той е доказалия се с лесното постигане на брутални мощности турбо двигател 2JZ от Toyota Supra. Освен това по колата навсякъде където позволява металът е заменен с карбон.

Отново BMW E30 този път с двигател от по-младо поколение MPower, а той е V8 4.0 с 420 конски сили.

Още едно уникално BMW E30 и то оригинално M3. Явно е, че не само у нас има много фенове на модела. Този път двигателя е шест цилиндровия S54 оборудван с компресор.

Още по-старото BMW 2002, но с високо оборотният двигател на Honda F20C.

Mercedes CLK превърнат в пистово оръжие, за съжаление новите им модели не се славят с особена здравина и рядко биват превръщани в подобно проекти.

Тази Костенурка е преминала от двигател с въздушно охлаждане към брутален турбо мотор. Стъклата са заменени с леките поликарбонатни заместители,а вътре присъства и предпазна клетка.

Мечтата на всеки фен на VW. VR6 двигател, претърпял турбо конверсия. 

Уникалното Audi RS6 DTM на Йон Олсон, което ви показахме заслужава напълно присъствието си тук.

Opel Omega, в която няма останали много оригинални части, а има четири спортни седалки, предпазна клетка и огромно турбо.

Opel Manta с тръбно шаси и двигател с два нагнетателя - турбо и компресор в обща мисия за голямо налягане.

Ford Escord Cosworth, но с петцилиндров двигател от Audi с 900 конски сили и задвижване от Nissan Skyline R33.

Още от Ford и още от Cosworth този път Sierra.

Минаваме на японски машини с тази Mazda RX7.

Пак RX7, но този път строго състезателна и с гигантския V10 двигател на Dоdge Viper.

Пак двигател от Viper, но в дрифтърската мечта Nissan 200SX.

Тежко модифицирани от подразделението на Nissan Nismo машини. В случая Silvia S15.

И 350Z подговен също по регулациите за състезания. Можете да забележите рестрикторите за въздух, с които е оборудван.

Не можем да пропуснем и култовата Toyota Supra, но на фона на колите, които ви показахме тя изглежда доста "оригинална".

Представител на американските машини Corvette с "малко" повече мощност. Дори в атмосферния си вариант този двигател има мощност от порядъка на 600-700 конски сили според модификациите. И дойде ред на американските ретро атомобили във повечето им форми.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 турбо

    0 0 Отговор
    Много пари, ама изключително много пари!
    И всичките похарчени за кеф!
    С други думи хвърлени на вятъра!
  • 2 гост

    0 0 Отговор
    Кеф цена няма!!!:)
  • 3 Кофти

    0 0 Отговор
    Красавици! Особено по-старите модели - Волво (кафявото комби), няколко БМВ-та, класическите Корвет-и, Опелите и разбира се - Мазда РХ7 + Тойота Супра. Уникални са. Честно казано по-новите модели (БМВ, Мерцедес, АУДИ, тези показаните след 2000г.) не ми харесаха въобще, но класиките са много добре направени! :)
  • 4 незнайко

    0 0 Отговор
    Хората работят. Получават подобавъща им се заплата. Които за каквото иска да я харчи. Жестоко им завиждам, че са се родили и реализирали там.
  • 5 Янко

    0 0 Отговор
    На снимка 5 моделът на колата не е Saab 59, а Saab 99. Пише го и на табелата до нея 'Saab 99 1974'.