Last news in Fakti

16 Април, 2015 11:53, обновена 17 Април, 2015 10:43 17 640 23

Ето ги новите микробуси на Volkswagen

  • volkswagen-
  • transporter-
  • multivan

Volkswagen представи шестото поколение на товаро-пътническия Transporter, изцяло пасажерската версия на който се нарича Multivan. Основното, с което впечатляват новите микробуси на VW, са усъвършенствани дизелови мотори, модернизиран интериор и значително по-широк избор от електронни спомагателни системи.

Спрямо предшественика си иновацията се отличава с нова предна част, намалена радиаторна решетка, различни предни и задни светлини и видоизменена задна врата, на която е монтиран малък спойлер. Още нещо любопитно е, че формата на фаровете е заимствана от концепцията Tristar - пикап, който беше демонстриран през есента на миналата година.

В салона на новия микробус на очи се набива ново арматурно табло с интегриран в него 6.3-инчов сензорен дисплей. Подобно на Golf и Passat около него са разположени специални сензори, които автоматично подготвят мултимедията в режим на готовност още преди ръката на водача да се е докоснала до нея. Някои от функциите могат да се управляват дори само с жестове.

Моторната гама на шестото поколение на Transporter включва двулитрови дизелови двигатели TDI от ново поколение. Всички отговарят на строгия еко стандарт Euro 6. Мощността на тези мотори е 84, 102, 150 и 204 конски сили. Освен това са налични и бензинови агрегати, също с обем от два литра и с мощност 150 и 204 коня.

В списъците с допълнително оборудване е включен адаптивен круиз контрол, система за предотвратяване на челни сблъсъци, както и мехатронно шаси DCC с три режима на работа: Comfort, Normal и Sport. Интересна е също и специалната версия на новия Multivan, наречена Generation Six. Тя ще се отличава с повече хром, различен цвят и с 18-цолови лети джанти.

В салона на Generation Six ще са налични кресла, тапицирани с алкантара, а базовото оборудване ще е значително по-богато. В Германия цените на новия Transporter ще стартират от 23 035 евро, а тези на по-луксозния пътнически Multivan ще започват от 29 952 евро. Ще припомним, че първият Volkswagen Transporter с обозначение Type 2 се появява на бял свят през далечната 1950-а.

 

Подробни технически характеристики за всички съществуващи модели на Volkswagen -ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бате Ицо

    2 5 Отговор
    По отношение на моторите прави впечатление, че за разлика от французи, японци и др. автомобилопроизводители, VW не си правят детски игри да вадят голяма мощност от малки по обем двигатели, а залагат на класически двулитрови двигатели. Всеки знае, че "извадените" 150 конски сили от "наточен 1.4 литра двигател, нямат нищо общо с истинските такива от голям двигател. Да не говорим, че прекомерно форсираните двигатели имат кратък живот!

    Коментиран от #2, #3

  • 2 niama

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Бате Ицо":

    Глупости на таркалета.....
  • 3 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Бате Ицо":

    Явно не си им гледал каталга скоро време. Да съгласен съм, че не са до такава степен смалени и че са едни от малцината които предлагат сравнително дефорсирани двигатели. Но те просто вървят с няколко години назад спрямо конкуренцията, за да си използват максимално инвестициите. Колкото по-дълго произвеждат един двигател без промени, толкова по-високи са техните печалби.
    Много от новаторските решения се взимат от Фиат, Рено, Пежо, но те реално вкарват технологията в обръщение, а после немците я прилагат, след като са минали детските болести. Доставчиците на агрегати и системи са едни и същи, само емблемата и сглобката е на определена марка.
    Много от собственниците на 1,4л тси двигатели се жалват,че само след 50х. км двигателите се сриват, заради слаби вериги, или така разпространената ДСГ кутия се поврежда, без да бъде поемана като гаранционен разход.
    Така че не виждам кое е нормалното да платиш една камара пари и да караш същото, но с друга емблема.

    Коментиран от #6

  • 4 ох ох

    0 2 Отговор
    Кога руснак ще направи такова нещо? Питам комунетата, дето се подвизават тук!
  • 5 Гн Невротиков

    0 0 Отговор
    И много правилно!!! Колко коня ще са необходими да закарат 100 килограмовия ми задник от точка А до точка Б ??? Виж, ако тръгна да обирам банки ще се замисля!
  • 6 Гостенина

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Гостенино, гостенино, не съм фен на ВАГ, но когато чета такива глупости от рода на това как пежо и фиат били напредничави, а ВАГ не са - ами това е просто лудост и безумие. Кой каквото ще да си разправя ВАГ са доста напред с технологиите (наистина не и с качеството), когато имаха двигатели с директно впръскване и турбо мотори, трансмисии с двоен съединител,пежо още лансираше HDI двигателя с 90 к.с. и автоматик, който усйкоряваше клата с по 4 сек. по-бавно спрямо ръчната трансмисия.

    Коментиран от #16

  • 7 андро

    0 1 Отговор
    КРАСИВИ КАКТО ВИНАГИ ФОЛКСВАГЕН СИ Е ФОЛКСВАГЕН :)
  • 8 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор
    Ще има успех и това поколение предполагам - всички Transporter-и си бяха хубави (за времето си). Не съм от феновете на ВАГ, но Transporter си е шаблон.
  • 9 Гост

    0 0 Отговор
    Колата на турските гастербайтери! Кюрдските м...ли с такива обичат да се предвижват от единия край до другия! Таблото изглежда прилично,но това е лукс версията,която няма да е първи избор..... Зависи какви ще са цените,защото конкуренцията на французите е убийствена! Това е френска територия и трудно ще бъдат изместени от там!
  • 10 ох ох

    1 0 Отговор
    това си и представях - много регистрирани и платени комунета тук в сайта!
  • 11 йордо

    0 1 Отговор
    грозно бе, ама много дялано с теслата, немски дизайн=кенеф дизайн.
  • 12 Емо

    0 0 Отговор
    Харесвам Фолксваген,но имам въпрос,защо закъсаха така с двигателите в последните години?Имам колега с Мултиван 180кс с две турбини,върви ,но гори здраво и масло и нафта,аз карах Кади,реших да го сменя с ново ,но 1.6ТДИ е тотален мъртвец.Оказва се ,че май само от двойката 140кс за известно време става нещо,но като цяло в сравнение с френските агрегати са доста зле.
  • 13 Нема Бира

    0 0 Отговор
    Говорете си. Готини са от всякъде!!!
  • 14 1234

    1 0 Отговор
    Аз имам транспортер от 1988г 1,7 смених му двигатела с1,9 от ауди В4 вече съм на по вече от 800000 км,хубаво вози удобен е,дето има една дума на тротоара мога да завия в обратна посока,много е маневрен,доволен съм върши ми работа и не ме е оставял на пътя,е гори малко по вече ,но е висока надстройка прав можеш да стоиш,за половин час мога да го преустроя от товарен на пътник или каравана,много ми е практичен.
  • 15 Борис

    1 0 Отговор
    Аз имам същия Транспортер , 1990 1.7 чист Дизел , Машина която може да ти свърши много работа и няма да те предаде , едно само се чудя и най-вече на дизайнерите Модел Т1 от 1950 изглежда по красив и по аеродинамичен от току що създаденият му брат модел Т6 , определено , предпочитам по-старите модели , има нещо приключенско в тях , по лошото е и че немците като че ли също ги харесват , защото поддържаните екземпляри са на много висока цена .
  • 16 Бай Бай

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Гостенина":

    HDi - high-pressure direct injection ако не разбираш ханглииския на него ще преведем: дирекно впръскване под викоко налягане. Образовайте се малко преди да драскате по форумите. Хората са си го казали френски дизел маика.
  • 17 The Bear

    0 0 Отговор
    На мен пък именно дизайна страшно ми харесва - обичям ясните и изчистени форми с добри пропорции и голяма практичност. За мен няма по-красив бус. Аз лично си имам Т5 1,9 ТДИ 102 к.с. от 2008г. - върви достатъчно за да превозва мен и компания от 8 човека с багажите ни и из планински пътища без да вдига над 90 градуса, с безопасна скорост, страшно удобно се шофира, разходът му из планински пътища при пълно натоварване е около 8-8,5 литра на 100 км, а на по-равни пътища - 7,2-7,5 л/100км.
  • 18

    1 0 Отговор
    На VW там му е силата, в бусове и баничарки....
  • 19 Кобрата

    0 0 Отговор
    Супер е бусът. Вътре е като в Golf 7 и като в новият Passat. Арматурното табло е абсолютно същото!
  • 20 bmw

    0 0 Отговор
    колеги се споделиа мнение - имам пасат 2.0тди 2009 дсг аутомат . карам по 50000км на година. сега е на 285 000км като за този пробег сам сменил мозака на котиата на 258 000км и един датцик на картера. преди биах купил пежо 407 хди не искам да се сесхтам
  • 21 Vasik Atanasova

    0 0 Отговор
    ИСКАМ ГО

    Коментиран от #22

  • 22 Vasik Atanasov

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Vasik Atanasova":

    Е нема па!
  • 23 Валентин Петров

    0 0 Отговор
    много е добър...