Volkswagen представи шестото поколение на товаро-пътническия Transporter, изцяло пасажерската версия на който се нарича Multivan. Основното, с което впечатляват новите микробуси на VW, са усъвършенствани дизелови мотори, модернизиран интериор и значително по-широк избор от електронни спомагателни системи.
Спрямо предшественика си иновацията се отличава с нова предна част, намалена радиаторна решетка, различни предни и задни светлини и видоизменена задна врата, на която е монтиран малък спойлер. Още нещо любопитно е, че формата на фаровете е заимствана от концепцията Tristar - пикап, който беше демонстриран през есента на миналата година.
В салона на новия микробус на очи се набива ново арматурно табло с интегриран в него 6.3-инчов сензорен дисплей. Подобно на Golf и Passat около него са разположени специални сензори, които автоматично подготвят мултимедията в режим на готовност още преди ръката на водача да се е докоснала до нея. Някои от функциите могат да се управляват дори само с жестове.
Моторната гама на шестото поколение на Transporter включва двулитрови дизелови двигатели TDI от ново поколение. Всички отговарят на строгия еко стандарт Euro 6. Мощността на тези мотори е 84, 102, 150 и 204 конски сили. Освен това са налични и бензинови агрегати, също с обем от два литра и с мощност 150 и 204 коня.
В списъците с допълнително оборудване е включен адаптивен круиз контрол, система за предотвратяване на челни сблъсъци, както и мехатронно шаси DCC с три режима на работа: Comfort, Normal и Sport. Интересна е също и специалната версия на новия Multivan, наречена Generation Six. Тя ще се отличава с повече хром, различен цвят и с 18-цолови лети джанти.
В салона на Generation Six ще са налични кресла, тапицирани с алкантара, а базовото оборудване ще е значително по-богато. В Германия цените на новия Transporter ще стартират от 23 035 евро, а тези на по-луксозния пътнически Multivan ще започват от 29 952 евро. Ще припомним, че първият Volkswagen Transporter с обозначение Type 2 се появява на бял свят през далечната 1950-а.
Подробни технически характеристики за всички съществуващи модели на Volkswagen -ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бате Ицо
Коментиран от #2, #3
13:32 16.04.2015
2 niama
До коментар #1 от "Бате Ицо":
Глупости на таркалета.....13:54 16.04.2015
3 гост
До коментар #1 от "Бате Ицо":
Явно не си им гледал каталга скоро време. Да съгласен съм, че не са до такава степен смалени и че са едни от малцината които предлагат сравнително дефорсирани двигатели. Но те просто вървят с няколко години назад спрямо конкуренцията, за да си използват максимално инвестициите. Колкото по-дълго произвеждат един двигател без промени, толкова по-високи са техните печалби.Много от новаторските решения се взимат от Фиат, Рено, Пежо, но те реално вкарват технологията в обръщение, а после немците я прилагат, след като са минали детските болести. Доставчиците на агрегати и системи са едни и същи, само емблемата и сглобката е на определена марка.
Много от собственниците на 1,4л тси двигатели се жалват,че само след 50х. км двигателите се сриват, заради слаби вериги, или така разпространената ДСГ кутия се поврежда, без да бъде поемана като гаранционен разход.
Така че не виждам кое е нормалното да платиш една камара пари и да караш същото, но с друга емблема.
Коментиран от #6
14:24 16.04.2015
4 ох ох
14:43 16.04.2015
5 Гн Невротиков
14:45 16.04.2015
6 Гостенина
До коментар #3 от "гост":
Гостенино, гостенино, не съм фен на ВАГ, но когато чета такива глупости от рода на това как пежо и фиат били напредничави, а ВАГ не са - ами това е просто лудост и безумие. Кой каквото ще да си разправя ВАГ са доста напред с технологиите (наистина не и с качеството), когато имаха двигатели с директно впръскване и турбо мотори, трансмисии с двоен съединител,пежо още лансираше HDI двигателя с 90 к.с. и автоматик, който усйкоряваше клата с по 4 сек. по-бавно спрямо ръчната трансмисия.Коментиран от #16
14:52 16.04.2015
7 андро
17:02 16.04.2015
8 Стоян Стоянов
17:21 16.04.2015
9 Гост
20:09 16.04.2015
10 ох ох
21:29 16.04.2015
11 йордо
22:10 16.04.2015
12 Емо
22:29 16.04.2015
13 Нема Бира
22:33 16.04.2015
14 1234
23:25 16.04.2015
15 Борис
00:22 17.04.2015
16 Бай Бай
До коментар #6 от "Гостенина":
HDi - high-pressure direct injection ако не разбираш ханглииския на него ще преведем: дирекно впръскване под викоко налягане. Образовайте се малко преди да драскате по форумите. Хората са си го казали френски дизел маика.00:40 17.04.2015
17 The Bear
00:43 17.04.2015
18
03:44 17.04.2015
19 Кобрата
15:15 17.04.2015
20 bmw
21:13 17.04.2015
21 Vasik Atanasova
Коментиран от #22
04:27 18.04.2015
22 Vasik Atanasov
До коментар #21 от "Vasik Atanasova":
Е нема па!16:35 18.04.2015
23 Валентин Петров
14:29 19.04.2015