Last news in Fakti

17 Април, 2015 09:55 14 733 24

Запознайте се с новото VW Scirocco GTS

  • volkswagen-
  • scirocco-
  • gts
Компанията Volkswagen представи наточената GTS-модификация на обновеното Scirocco, показано за първи път през зимата на 2014-а. Иновацията получава аналогичен двигател с този на хот хеча Golf GTI, а така също и особено оформление на екстериора и салона. Агрегатът, който се монтира под капака на новия Volkswagen Scirocco GTS е с работен обем от два литра.
 
Този мотор е снабден е с турбо компресор, а мощността му е 220 конски сили. Това е с 10 коня повече, отколкото мощността на версията преди рестайлинга. Агрегатът може да работи съвместно, както с шестстепенна механична трансмисия, така и с роботизирана DSG скоростна кутия с два съединителя и същия брой предавки.
Модификацията с DSG трансмисия ускорява от 0 до 100 км/ч. за 6.5 секунди, но данни за версията с механични скорости все още няма. Максималната скорост на двете версии е почти идентична. С роботизираната скоростна кутия тя е 244 км/ч., а вариантът с ръчни скорости може да достига скорост от 246 км/ч.
 
Още нещо любопитно е свързано с разхода на гориво. В смесен цикъл (градско/извънградско) той е 6.4 литра на 100 км пробег. В оборудването на новия VW Scirocco GTS влизат още ефектен аеродинамичен екстериорен пакет R-Line, включващ заден спойлер, странични въздухозаборници, различни брони, а така също 18- или 19-цолови лети джанти.
Спирачните апарати са по-големи и са с червен цвят. Освен това, Scirocco GTS разполага с черна радиаторна решетка и черни корпуси на страничните огледала за обратно виждане. По думи на представители на компанията именно тези елементи се явяват препратката към класическото Scirocco GTS, появило се на бял свят през 1982 година.
 
Volkswagen Scirocco се предлага в Германия с три бензинови мотора с обем 1.4 и 2.0 литра, развиващи мощност от 125, 180 и 220 конски сили, а така също и с два двулитрови дизела, разполагащи с мощ от 150 и 184 конски сили. Най-евтиното Scirocco, това оборудвано с 1.4-литровия бензинов мотор се предлага на цени от 24 300 евро.

Подробни технически характеристики и разход на гориво за всички досегашни VW-Scirocco -  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мартин

    1 1 Отговор
    Кой каквото иска да говори, но това е кола - УНИКАТ. Най-красивата съвременна кола. Искам я.
  • 2 Mercedes

    1 3 Отговор
    Не съм почитател на ВАГ, но мога да кажа само - поздравления, 0-100 кмч/ за 6,5 сек и то от само 220 коня - това е страхотно, а и 250 км/ч си е напълно достатъчно.
    P.S. - Уважаеми гспода, ето това е хубава НОВА кола, а не онези недоразумения на рено/пежо/киа и тем подобни ужасии!!!

    Коментиран от #14

  • 3 некойси

    1 3 Отговор
    Възможно е да бъде порязан от новия Type-R.

    Коментиран от #4

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор
    Подкрепям мненията - Сироко и Корадо винаги са ми били слабост. Верно е наистина хубава НОВА кола. Само да вметна, за колегата от пост №2, който се подвизава с много имена тука: да - така е , на хубавото не можеш да кажеш лошо. Но и му погледни цената на този VW и го сравни с "разните му там рено/пежо/киа и тем подобни ...". След като му изтъкваш предимствата пред Реното за 3500 еуро, като качество и т.н. виж им сравни и цените поне. За да е коректно.
    И е вярно, че новото си е ново. Както казваш: хубава НОВА кола е. А защо тогава, аджеба ми ги хвалите тия 20+ годишни коптори, дето са масови из нашите географски ширини?

    Коментиран от #7

  • 6 същата е

    1 1 Отговор
    И кое й е новото?
  • 7 Mercedes

    0 3 Отговор

    До коментар #5 от "Стоян Стоянов":

    Така Стояне, първо според мен не е коректно да се гледат цените - сравняват се само техническите параметри на автомобилите - по-добрият побеждава. Да, знам че по-добрите са по-скъпи, нооо трябва да се гледа кой е по или най добрия.
    Относно копторите по на 20 години - да, така е, стари са, със съмнително качество са, но си е факт - поради тоталното превъзходство на немската инженерна мисъл, все още остават, въпреки преклоната си възраст, с много по-добри параметри от чисто новите коли на така наречените "обикновени марки", в които влизат всички френски, корейски, някои немски и японски коли.
  • 9 Име на гост

    1 0 Отговор
    Верно, кое и е новото?
    Меган РС турбо от 2004та година ускорява от 0 - 100 за 6.3 сек. 11 години по-късно Немецо постига по-лошо време. Бравус!!! 2002 Subaru Impreza WRX от 0 - 100 5.6 сек. Това е кола от 2002 година все пак. Хонда сивик тайп R 2.0i VTEC от 2001ва година 6.5 от 0-100. И това е с атмосверен мотор! Та викате, че сирокото е бързо или какво? Вътре си е копи пейст от последния гоУф ГТИ. И какво да ни учуди, нали еволюцията при немеца е тънка лайсна, широка лайсна, тънки брони, широки брони, двоен стоп, троен стоп, волан с четири лъча и после с три лъча. За това тотално превъзходство ли говориш??? Немската инжинерна мисъл не е лоша, за това съм до някъде съгласен. Особено през войната са имали много иновации. Ма сега сме 2015та все пак. Нито дизайн, нито интериеор, нито комфорт, абе нищо не ме грабва. И сега не почвайте да ми обяснявате 7 мицата, А 8 цити и Есовицата, каква возия имат! 95% от пишештите тук дори не са сядали в премиум клас автомобил. Мартинчо, кола уникат означава, че е само една бройка направена по поръчка. Не почвай и ти като джамбазите да обявяваш всяка каруца за "Уникат!" или "Единствена на пазара!"

    Коментиран от #13

  • 10 гост

    0 0 Отговор
    Scirocco е единствената кола на VW която ми харесва, както и в някаква степен купето на Пасат и това е за цялата история на съществуването на тая фирма. Всъщност това са и единствените по-различно изглеждащи поне отвън. Всички останали се надпреварват за титлата "сива банална скука" и тъй като са прекалено разпространени чак са противни. Какъв им е проблема да разчупят поне малко екстериора на тия павета Polo и Golf не знам....
  • 11 Кобрата

    2 1 Отговор
    Много спортно изпълнение!
  • 12 Гост

    1 1 Отговор
    Широко......Смачкан ГоУФ.....
  • 13 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Име на гост":

    пич, ние със старите бангии знаем едно - 15 годишното ми ауди - състоянието в което се намира след 300 х.км. яко газене не може да се сравни с нито една френска или италианска шитня. Салон и табло като нови, за ръжда изобщо не може да става въпрос, няма да скръцне, няма да пукне. Така че не ми говори за цени...верно, като ново е струвало с 20-30% повече от аналогичен клас рено, ама явно има защо.

    Коментиран от #16

  • 14 S Doichinov

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Mercedes":

    По хубава от пежото в другата статия-308R?Изчисти си очилата.Гледай му дръжката на вратата отвътре.Ако я боядисат червена може да се ползва като триъгълника от аварийния комплект или за час по математика.
  • 15 Факира

    1 1 Отговор
    Сега разбрах че Ваген наистина са кенефи - в емблемата му се съдържат буквите W и C, а който не знае WC означава - санитарно помещение, кенеф, мивка и тн.

    Коментиран от #25

  • 16 S Doichinov

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    За ръжда съм съгласен,че може и да няма.Имам и познати които имат аудита на около 15-16 години.Не скърцат и не тропат само като излизат от бокса.Ако минаваш редовно да я преглеждаш и навреме сменяваш евентуално проблемни части съм съгласен.Всяка кола със съответните грижи не би трябвало да има проблем без значение от произхода-френска,немска,италианска,корейска и прочие.
  • 17 mediator37

    0 0 Отговор
    Тези три часовника отгоре на централната конзола какво показват? Много уред, много циферблат. Все едно си в АЕЦ.

    Коментиран от #18

  • 18 Факира

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "mediator37":

    Епа ти некой път в кенефа не си ли зимаш некое списание !?
    За кво ти е ? Ами за развлечение, да минава по приятно времето и тн.
  • 19 мм84

    1 0 Отговор
    На цени ОТ 25 000 евро. Като му сложите това онова си стъпва на 33 000 поне. За толкова пари има страхотни алтернативи на този тип Голф. Като започнем от Инфинити, минем през Лексус и стигнем до Хонда. Но като гледам почитатели на този смехотворен автомобил не липсват.
  • 20 EMSKI

    1 0 Отговор
    Хонда Сивик от 1993 год-фейслифт - външно....всичко ново е добре познато старо...с повече електроника!!!

    Коментиран от #23

  • 21 Монго

    0 1 Отговор
    Старият "вятър", като че ли имаше по-хищно излъчване...
  • 22 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    0 0 Отговор
    50 000 за кенеф 1.4 и то голф, ае няма нужда ! Много по-малки компании рискуват с напълно нов дизайн при всеки следващ модел, а тоя клозетаджии все едно и също....срам нямат !
  • 23 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "EMSKI":

    На 90% си прав. Само дето все още харесвам дизайна на хондата повече. (VW фенове, споко както винаги следващата генерация изглежда по-зле от предишната, не е само при вас)
  • 24 фен на ВАГ

    0 0 Отговор
    е този път се изложихме!
  • 25 K0MEPCA

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Факира":

    Къде го видя това С в емблемата не мога да схвана? о.О Коя част от V или W ти изглежда като С?