Last news in Fakti

20 Април, 2015 12:53 26 386 27

5-метров седан от VW между Passat и Phaeton

  • volkswagen-
  • c coupe gte
В Шанхай Volkswagen представи един много интересен концептуален седан, обозначен с индекс C Coupe GTE. По думите на шеф-дизайнера Клаус Бишоф, прототипа се явява предвестник на нов седан, който ще бъде позициониран между Passat и Phaeton.
 
Автомобилът с четири врати е построен на удължена модулна платформа MLB и разполага с габаритна дължина  5071  мм. Широчината и височината му са съответно  1930 мм и 1445 мм, а междуосието е 3014 мм.
Седанът е снабден с хибриден силов тракт, включващ четирицилиндров бензинов турбо мотор с мощност 210 конски сили, както и електрически двигател с мощ 124 коня. Те работят съвместно с осемстепенна автоматична скоростна кутия.
 
Сумарната мощност е 245 конски сили, а пиковият въртящ момент е 500 Нм. Прототипът е способен да ускорява от 0 до 100 км/ч. за 8.6 секунди, а максималната му скорост е 232 км/ч. Само на ток може да изминава по 50 километра.
В салона са налични четири самостоятелни кресла - решение, което създава внушителен простор. Арматурното табло разполага с огромен 12.3-инчов дисплей, към който е свързана мултимедията и навигационната система на колата.
 
Отзад между седалките също има голям сензорен екран, от който пасажерите могат да управляват целия мултимедиен комплекс. На този етап не се казва кога ще се появи серийната версия, като не е ясно дали тя ще е налична за Европа.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Isko

    4 2 Отговор
    Хубав дизайн, интериора също е много хубав интересно колко ще струва само :)
  • 2 офф аман

    4 2 Отговор
    И какъв е смисълът да има още един размер между Фаетон и Пасат?? Егати простотията
  • 3 Гост

    2 1 Отговор
    "Седанът е снабден с хибриден силов тракт, включващ четирицилиндров бензинов турбо мотор с мощност 210 конски сили, както и електрически двигател с мощ 124 коня. Те работят съвместно с осемстепенна автоматична скоростна кутия.

    Сумарната мощност е 245 конски сили, а пиковият въртящ момент е 500 Нм."
    Аз ли не мога да смятам или има грешка? Съдейки по първия абзац излиза 334 к.с.
    Иначе това май ще е конкурент на E класа и 5-цата на БМВ.

    Коментиран от #11

  • 4 cenk

    0 2 Отговор
    skoda super b su6tiq dizayn vw pulno prostotiq
  • 5 ПИЖОО

    3 2 Отговор
    Реклама:
    - Има ли място къде да повърна? Лошо ми е.
    - Това можете да го направите в изцяло новия Файтонопасат само сега на цена от 89.999 лева.

    Коментиран от #10

  • 6 шашмата

    2 1 Отговор
    И как ще се казва - passaeton или phaesat ...
  • 7 W222

    2 2 Отговор
    КОЛАТА Е МНОГО ЯКА,САМО ЧЕ КАКТО ВСИЧКИ ЗНАЕМЕ СЕРИЙНИТЕ ВЕРСИЙ НА КОЛИТЕ НЯМАТ НИЩО ОБЩО СЪС КОНЦЕПТИТЕ.ПРЕДИ 5 ДНИ КАРАХ НОВИЯ ПАСАТ 2.0 ТДИ БИ-ТУРБО 240 КОНЯ АВТОМАТИК И МНОГО МИ ХАРЕСА КАТО ЦЯЛО(ИНТЕРИОР,ЕКСТЕРИОР,ВЪРВЕНЕ И РАЗХОД).ПОКАЗВАШЕ ЧЕ ХАРЧИ 7,5/100 ПРИ ГРАДСКО КАРАНЕ КОЕТО ЗА КОЛА ДЪЛГА БЛИЗО 5 МЕТРА,И ТЕГЛО 1700 КИЛОГРАМА СИ Е СУПЕР

    Коментиран от #8

  • 8 мм84

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "W222":

    Колега един Лексус IS 300 H е къде къде по-добра опция от този буркан на снимката. По-добра визия - лично мнение. Изключително качествени материали. Хибрид , който харчи 4/100 градско пълен с екстри и съм сигурен, че струва по-малко пари от това нещо на снимките.

    Коментиран от #12

  • 9 Факира

    1 2 Отговор
    Много грозно бе ! Бълват-бълват немците автомобили а нашенците ги купуват като апаратменти - ще прекарват повечето време в автомобила
  • 10 Gen

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "ПИЖОО":

    5 метра и 7 см Е гати камиона :D но иначе ще си е лукс .
  • 11 scar face

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Когато работят съвмсетно, мощността е друга, тоест не е едното+другото.

    Коментиран от #14

  • 12 W222

    1 3 Отговор

    До коментар #8 от "мм84":

    СЕГА ГЛЕДАХ В САЙТА НА ЛЕКСУС ТОЗИ МОДЕЛ ЗА КОЙТО КАЗА ТИ БАЗОВИЯ МОДЕЛ СТРУВА 76 000 ЛЕВА А ПАСАТА Е 74 000,РАЗХОДА МУ ПО КАТОЛОГ Е 4.6/100 ГРАДСКО,А НА ПАСАТА 6.4/100 И 2-ТЕ ХАРЧЪТ ПОВЕЧЕ ОТ КОЛКОТО Е ПО КАТАЛОГ,ЛЕКСУСА КАТО МУ СЕ ИЗХАБИ БАТЕРИЯТА 100% ЧЕ ЩЕ ХАРЧИ ПОВЕЧЕ ОТ ПАСАТА,УСКОРЕНИЕТО НА ЛЕКСУСА ГО ДАВАТ ДА Е ЗА 8.4 А НА ПАСАТА 6.1.АКО ИМАХ ВЪЗМОЖНОСТ АЗ БИХ СИ КУПИЛ ПАСАТА

    Коментиран от #16

  • 13 Бай хой

    0 1 Отговор
    Като стил и външен вид е перфектен. Не знам защо през последните години другите марки натрисат на премиум моделите си огромни радиаторни решетки и въздухозаборници и да се чудиш автомобил ли се движи насреща или комбайн. Тук формите са изчистени и профилът е перфектен.

    Сигурно другите по този начин се опитват да показват мускули но се получава жалка гледка.
  • 14 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "scar face":

    А "сумарна мощност" какво трябва да значи? Или математиката вече има нова терминология?

    Коментиран от #15

  • 15 scar face

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    Нали това казвам, че в случая сумарната мощност, не е едното+другото. Има доста писано по темата за хибридите. Който се интересува, може да намери.
  • 16 мм84

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "W222":

    Колега, направи си труда видиш стандартното оборудване на Лексуса и това на Пасата :). И това за батериите е малко изтъркано - ама нали сме си проста нация по-добре немски морално остарял дизелов кошник отколкото нещо ново (за нас де защото по света хората си ги карат от 10 години) катотехнология. Да динамичните характеристики не са му най-добрите, но ако си си направил труда да прочетеш, а не да гледаш само цената ще видиш много предимства. Някои от тях:
    -пълна гаранция 5 години
    -безплатно сервизно обслужване 5 години
    -куп екстри, които ако ги добавиш на Пасатора, цената ще му отиде над 100 хиляди
    -удъльаване на гаранцията на батериите до 10 години
    -разпознаваема кола със стил и характер
    Стига ти толкова. Пак казвам ако беше прочел поне 2 изречения щеше да разбереш за какво говоря :)

    Коментиран от #17

  • 17 W222

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "мм84":

    ПАСАТА Е ОТ 2014 ГОДИНА И НЕ Е ОСТАРЯЛ КАКТО ТИ ВИКАШ,ЦЕНИТЕ НА 2-ТЕ КОЛИ СЪС ВСИЧКИ ЕКСТРИ Е ОКОЛО 100 000 ЛЕВА,И ПРЕДПОЧИТАМ ПАСАТА ПРЕД ЛЕКСУСА,И КОГАТО ЛЕКСУСА ПОЧНЕ ДА СЕ ПРОДАТА ПОВЕЧЕ ОТ ПАСАТА ОТ КОЙТО СЕ ПРОДАВАТ НАД 500 000 БРОЙКИ НА ГОДИНА И ДО СЕГА Е ПРОДАДЕН НАД 22 МИЛИОНА ПЪТИ ТОГАВА ПИШИ ГЛУПОСТИ ЧЕ ЛЕКСУСА Е ПО ДОБЪР ОТ ПАСАТА

    Коментиран от #20, #25

  • 18 shadou2

    0 1 Отговор
    Ама мнооого е готин, само да е друг цвят
  • 19 Дошo

    0 0 Отговор
    Това е много хубаво за скрап
  • 20 Дошo

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "W222":

    Лексуса не е ширпотреба та да гони 500 000 продажби

    Коментиран от #24

  • 21 акорд

    0 2 Отговор
    Никога повече немски бракми.Нонда и Тойота са класи над немските боклуци.
  • 22 Георгиев

    1 0 Отговор
    Сигурен съм, че повече от 80% от авторите на коментарите не са се качвали във модел на VW, Audi или BMW след 2003г.

    Коментиран от #23

  • 23 onq s konq

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Георгиев":

    Естествено че не са,щото им миришат краката эа немско воэило.
  • 24 мм84

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Дошo":

    Това се опитвам да обясня, ама не могат да ме разберат хората. Лексуса не е шир потреба. Човек освен перфектен автомобил получава ексклузивност и нещо от съсвсем различен клас. В Лексуса всичко е премислено до най-малкия детайл. Пасата ще се разскърца целия след 3 месеца, после във ВАГ ще кажат ама това не го покрива гаранцията ... . По логиката на колегата пасата е по-добър от ферари, Бентли, Порше, Ламборгини ... и те пордават по-малко всепак ;)

    Коментиран от #26

  • 25 мм84

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "W222":

    Колега , и поршетата не се продават в такива тиражи, но не мисля че са по-лоши от пасата хахахахаха
  • 26 Bravo

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "мм84":

    Ти Лексуса за Феррари, Ламбо, Бентли ли го смяташ. Нали по - долу спорихте за коли от един клас. Ламбото, феррарито, бентлито в този клас ли са ? Истината май боли , а ?
  • 27 колата ли е най важното

    1 0 Отговор
    Хубаво спорите за коли,ама що не вземете да обсъдите някоя книга. Или повечето от вас са прочели само по една, като нашия Премиер.
    Човек кара такава кола, каквато може да си позволи. Само много богатите могат да карат каквото си поискат.