Last news in Fakti

27 Април, 2015 11:13 11 512 33

Bugatti изкара Chiron на "Нюрбургринг"

  • bugatti-
  • veyron-
  • chiron-
  • нюрбургринг

Наследникът на Veyron бе забелязан да върти обиколки на Северната дъга на "Нюрбургринг". Клипче от изпитанията беше качено в YouTube, но заснетото "муле" е скрито под стара каросерия и не дава никакви улики за външността на бъдещия автомобил.

Въпреки информационното затъмнение, наложено от Bugatti, в специализираните издания се прокрадват все повече данни за Chiron. Според американското сп. Automobile Magazine наследникът на Veyron ще получи до 92% разработени от нулата или основно модернизирани компоненти.

Сред новостите ще бъдат активен дефлектор, спирачни апарати с въглеродно-керамични дискове и съвсем различен салон. Скоростомерът на арматурното табло ще бъде разграфен до 500 км/ч.

Британското сп. Car пък публикува компютърна рисунка на Chiron с твърдението, че показаният дизайн се базира на вътрешна информация от производителя. Изданието потвърждава слуховете, че новото Bugatti ще развива мощност от 1 500 к.с., ще вдига 463 км/ч и ще ускорява от място до 100 за точно 2 секунди.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 миседниш накура

    2 8 Отговор
    на кого е нужна тази мощност и скорост не ми е ясно
  • 2 гост

    3 7 Отговор
    Петролен боклук за комплексари с пари.Дори на 95% от пистите не можеш да го натовариш толкова,да не говорим за нормални пътища,та дори и немски.

    Коментиран от #3

  • 3 Гост

    6 3 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Спамчо, карай си електрокара и не се занимавай със сложни за твоето мозъче ултра-технологии!!!

    Коментиран от #18

  • 4 Shmeker

    2 1 Отговор
    Тази кола е с цел повдигане на имиджа на концерна VAG. Купува се и се тачи. Не всеки може да я купи , даже и да има парите. За това и в BG не се намират почти
  • 5 хахаха

    1 2 Отговор
    Супер! Само ВАГ!
    И аз карам част от Вейрон, колко яко. :)
    Е моята кола сигурно струва колкото едната гума на Вейрона ама все пак си е ВАГ.
  • 6 хахаха

    1 1 Отговор
    Все повече заприличва на ауди ТТ отпред.
  • 7 W222

    1 0 Отговор
    ДАНО И ТОЗИ МОДЕЛ БЪДЕ ТОЛКОВА КРАСИВ КОЛКОТО И ВЕЙРОН.И ДАНО ОТ ТОЗИ МОДЕЛ ИМА ПОНЕ 3-4 БРОЙКИ В БЪЛГАРИЯ А НЕ КАТО ВЕЙРОНА САМО 1.В БЪЛГАРИЯ ИМА МИНИМУМ 10 ЧОВЕКА КОИТО МОГЪТ ДА СИ КУПЯТ БУГАТИ И ДА СИ ГО ПОДЪРЖАТ

    Коментиран от #9

  • 8 Vasik Atanasova

    5 1 Отговор
    АРАБЕСКИТЕ ИМА ДА И СЕ РАДВАТ
  • 9 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "W222":

    Има, ама няма кой да им го продаде. Не отговарят на критериите

    Коментиран от #13

  • 10 W222

    2 0 Отговор
    НЕМИ СЕ ВЯРВА НА СТАРО ДА НЕ МОГЪТ ДА СИ ГО КУПЯТ.В НЕМСКОТО МОБИЛЕ ИМА 11 ВЕЙРОНА

    Коментиран от #11

  • 11 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "W222":

    Да ама са на цената на чисто ново
  • 12 миседниш накура

    2 3 Отговор
    това е кола за хора с много,много пари и с малки пишки,та колата е за компенсация на пишката

    Коментиран от #16

  • 13 hfij

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Shmeker":

    на теб ще ти го продадат , ти отговаряш на всички критерии
  • 14 ddd

    1 0 Отговор
    те мацките като ти се лепнат на вейрона въобще не ги интересува колко ти е голяма пишката :))

    Коментиран от #15

  • 15 миседниш накура

    1 3 Отговор

    До коментар #14 от "ddd":

    разбира се че трябва да има и файтонджии с награда "златен камшик"
  • 16 ярослав станчев

    4 0 Отговор

    До коментар #12 от "миседниш накура":

    Това,което си написал може и да е вярно,обаче не спира да ме гложди мисълта,че повече клониш към приказката за лисицата и гроздето.
    Нищо лошо не искам да кажа,нито да те обидя,ама ми става смешно когато човек,който дори не е виждал Вейрон започне да критикува кола за няколко милиона ойро.
    И аз се облизвам като лисицата де,ама поне не критикувам.

    Коментиран от #21

  • 17 W222

    1 1 Отговор
    БЪЛГАРИТЕ ОСВЕН ДА ПЛЮЯТ ПО СКЪПИТЕ КОЛИ И БОГАТИТЕ И УСПЕЛИ ХОРА ДРУГО НЕМОГЪТ ДА ПРАВЯТ И ЗАТОВА 90% ОТ ТЯХ КАРАТ КОЛИ ЗА НЕ ПОВЕЧЕ ОТ 20 000 ЛЕВА И РАБОТЯТ ЗА 700-800 ЛЕВА НА МЕСЕЦ
  • 18 гост

    1 3 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Супер ултра технология на 150 години,на която двигателя и трансмисията тежат повече от 2/3 от колата ,а за поддръжка на всеки 5000 километра трябва да се кара на 2-3000 километра,щото сервизите на Бугати в Европа се броят на пръсти.И точно шейховете ще го изкупят ,както и досега,защото няма да видите никой европеец с пари и положение в обществото да кара такава простотия.Който е пътувал в европа знае какви коли се карат там.

    Коментиран от #20

  • 19 гост

    2 2 Отговор
    http://profit.bg/news/Bugatti-gubi-po-624-mln-dolara-za-vseki-prodaden-Veyron/nid-113461.html Ето ви смисъла от вейрон.Поредната реклама на технология която отдавна трябваше да е музея.

    Коментиран от #22

  • 20 W222

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    ЗАТОВА В ГЕРМАНИЯ,ФРАНЦИЯ,АНГЛИЯ,МОНАКО И В ОЩЕ ДРУГИ ЕВРОПЕЙСКИ ДЪРЖАВИ ИМА БУГАТИТА

    Коментиран от #26

  • 21 миседниш накура

    0 3 Отговор

    До коментар #16 от "ярослав станчев":

    някъде да си прочел от мен че колата е каруца,бракма или нещо подобно,това че писах за мощноста и скоростта не значи че е лоша колата-има ли разлика? и кой ти каза че не съм виждал вейрони-софийския съм го виждал 2 пъти и 2 пъти други в германия като единия имах възможност да го разгледам по-отблизо-така че приказката за гроздето не ти важи защото аз харесвам съвсем други коли ;)
  • 22 Гост

    4 2 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Значи според теб трябва да заменим една 150 годишна технология с една 200 годишна такава? Колко умно и далновидно от твоя страна :))))))))))
    А пък за тегло изобщо не говори, защото Вейрона е по-лек от прехвалената ти смешна Тесла.
    Да не говорим, че трансмисиите и дисковете на спирачките на доста "остарели" според теб коли са от карбон - материал, който е много по-иновативен от медта в намотките на електрокара ти!
    Ставаш наистина жалък, защото сам се оплиташ в абсурдите за музеи и иновации!!!
  • 23 Друг гост но не прост

    1 0 Отговор
    Гост, медта и жиците наистина са по-стари, но електрическите технологии са спирани последните 60год, доста ефективно.Зареди печалбите от петрола.

    Коментиран от #24

  • 24 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Друг гост но не прост":

    То се вижда кой е прост - поне съм учил и мога да пиша за разлика от теб!
    Явно не електрическите технологии са спираните, а твоето умствено развитие, защото си шизофреник пишещ с няколко ника!!!

    Коментиран от #25

  • 25 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    За твое съжаление има и други хора на моето мнение,така че няма нужда да пиша с други никове,а това че човека е сбъркал една буква от бързане с нищо не променя положението.А то е ,че ДВГ отива в музея.Между другото Фолксваген вече започнаха да берат ядове задето толкова време се опитваха да отричат хибридните и чисто електрическите технологии и тепърва ще губят пазари заради това.
  • 26 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "W222":

    Да има и ги карат футболисти,рапъри и наркопласьори.Не че в България го кара по свестен,но винаги основни купувачи са били арабите.
  • 27 гост

    0 0 Отговор
    Все пак никой не каза защо е нужно да се произвежда кола от която производителя губи по 6,3 милиона от бройка,тоест за серията от 60 броя на стария модел около 378 милиона,а от новия модел най-вероятно доста повече.И не ми говорете за реклама и имидж,защото такива реклама и имидж в крайна сметка се наказват жестоко и от борсата и от акционерите.Единия мегаломан /Пиех/ вече си замина,ще последват и други.Фолксваген от години продава на ръба или направо на загуба,заради мечтата на няколко шефа да кажат,че са станали най-големия производител в света.Само че Тойота и Дженерал моторс при същите продажби имат от три до пет пъти по високи печалби и то без да се изхвърлят с вейрони.На всеки който поне малко разбира от финанси му е ясно какво следва: срив и големи съкращения,а може и поглъщане от по прозорлив конкурент.

    Коментиран от #28, #29

  • 28 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "гост":

    Едва ли губят по 6.3 милиона на бройка. Тва Бугати да не е с ядрен реактор?
    Фаетон също се продава на загуба.

    Коментиран от #31

  • 29 Дядо Поп

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "гост":

    Не вярвайте много на приказките за загуби при про-
    изводството на Бугати никой не е видял счетоводните
    отчети на фирмата,може това да е номер за зарибяване
    на богати клиенти.Факта,че Фолксваген купи повече от
    половината автомобилни фирми в Европа не говори
    в полза на тезата,че правят Бугати на загуба.

    Коментиран от #30

  • 30 миседниш накура

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "Дядо Поп":

    дядо поп е прав-ако някой произвежда нещо на загуба той ще фалира.амин дядо попе
  • 31 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Shmeker":

    Именно шмекер,всъщност повече от половината модели се продават на загуба,защото се търси мечтаната бройка продажби за излизане начело като производител с оправданието,че след това можело да се вдигнат цените и да се избият загубите.Всъщност цифрата 6,3 милиона е оптимистична и най-вероятно истинската е доста нагоре.Наи-простата сметка е следната.Потвърдени разходи за разработка 1,62 милиарда.Разходи за производство между 1,5 и 2 милиона.Произведени бройки за 2009-2015г около 250.Дори да вземем ниската цена за производство се получава себестойност 7,98 милиона. При средна продажна цена 1-1,3 милиона това значи загуба от 6,7 до 7 милиона от брой.Всеки поне малко финансово грамотен може да намери финансовите отчети за последните години и да види за какви "печалби" става въпрос.А всички знаят,че желанията и реалността обикновено са две различни неща.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33

    0 0 Отговор
    Тая кола е рекуама за WAG да мои да продават повече Гоуфове......