Last news in Fakti

4 Май, 2015 09:57 19 013 55

Любопитно за новия седан на Alfa Romeo

  • alfa romeo-
  • 159

В края на миналата седмица се появи интересна информация за новия седан на Alfa Romeo. Тя бе разпространена от хърватския сайт Vidiauto, според който наследникът на 159 ще бъде оборудван с агрегат от модела 4C. Въодушевени от тази информация, ние се опитахме да съберем всичките налични данни за новия модел, които са известни до момента.

Все още обаче има доста неизвестни, въпреки че се очаква премиерата да се състои съвсем скоро. До момента се знае, че въпросният агрегат от 4C с 240 конски сили ще бъде снабден с още един компресор, като по този начин мощността ще нарасне до 300 коня. Моторът ще работи съвместно с шестстепенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя и ще може да ускорява седана от 0 до 100 км/ч за 6 секунди.

Максималната скорост пък ще бъде ограничена на 245 км/ч. Това обаче няма да е единственият агрегат за новата Alfa. Тя ще разполага и с двулитров мотор, който ще се предлага в няколко мощностни варианта, вариращи в диапазона 180 - 330 конски сили. Топ изпълнението на новата Alfa Romeo пък ще се оборудва с 2.9-литров шестцилиндров двигател, който ще развива впечатляващите 480 конски сили.

Той ще бъде създаден на базата на трилитровия мотор, който се доставя от Ferrari и се вгражда в Maserati Quattroporte и Ghibli. Още през миналата година всички нови агрегати, които ще се интегрират в новия седан на Alfa Romeo, се изпитваха на специално пригодено "муле" с каросерия от Ghibli. Има и още една интересна информация, която не е потвърдена, но звучи напълно логично.

Новият седан ще има наточена версия, която ще се появи под индекса GTA. Тя ще разполага с мощност от 520 конски сили, генерирани от форсиран битурбо шестак. Този автомобил ще бъде снабден със самоблокиращ диференциал с повишено триене, с различно окачване и с усилени спирачки. GTA модификацията ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 4 секунди. Знае се още, че новият средноразмерен седан на Alfa Romeo ще бъде базиран на ново модулно шаси с името Giorgio.

Любопитното за тази платформа е, че тя е създадена само за модели със задно или с 4х4 задвижване. Така в бъдеще няма да има нито един модел с марка Alfa Romeo с предно предаване. Доскоро се предполагаше, че наследникът на 159 ще получи името Giulia. В края на миналата година обаче стана ясно, че италианците се отказват от него. Очаква се премиерата на новия седан да се състои през юни, като колата ще е глобален модел и ще се продава на американския, европейския и азиатския пазар.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ицо

    6 0 Отговор
    Ето това ще е колата - италианска със задно, просто мечта.
  • 2 Иво

    5 0 Отговор
    Кофти, че ще е около 100 хиляди лева, сума непосилна за масите саднали бачкатори в България.
    Ама нищо, след 10 години си я взимам нов внос от Италия на 60к километра и с редовно сменяно масло ! :D
  • 3 Алфа

    5 0 Отговор
    Страхотна!!!
  • 4 аморемио

    3 1 Отговор
    Всичките баварци мерджани и курници от ваг групата ще изглеждат като изсухлен г*з когато се засекат с новата алфичка.
  • 5 Бай Ганьо

    2 0 Отговор
    и аз така си мисля-след 10-15години нов внос :)
  • 6 Бате Боби

    0 5 Отговор
    Алфа Умрело :))

    Коментиран от #29

  • 7 Трифонов

    2 3 Отговор
    Първо, рисунките са различни - на първата колата е различна от тази на рисунките под нея. Това са скици, които заедно с още стотици такива, обикалят из интернет пространството през последните пет години. Тези са наистина най-скоро появилите се, но независимо от това, ясно е, че нищо няма да ни бъде ясно докато не видим самия автомобил. Ако Маркионе успее да възроди марката и то именно в класа на премиум возилата, то това ще бъде ЧУДО... без всякакво преувеличаване. Тойота, Хонда и Нисан, които винаги са имали превъзходен имидж на пазара в САЩ, регистрираха напълно нови марки, за да се конкурират с немските. И независимо от това, че и Лексъс, и Акюра, и Ифинити, се продават през последните двадесет години много добре в САЩ, те реално никога не успяха сериозно да застрашат пазарните позиции на Мерцедес, БМВ и Ауди на американския пазар. На останалите пазари стоят още по-зле. В същото време, имиджът им е много добър. Как, при това положение, Маркионе очаква, че ще класира Алфа - марка с ужасен имидж по целия свят, натрупван систематично през последните три десетилетия, като главните виновници за това, са именно мениджърите на Фиат и Алфа Ромео - в премиум класа, от който германските марки НИКОГА не са излизали, е напълно неясно. И как ще убеди хората, включително в САЩ, където Алфа действително не се продава от края на осемдесетте, но където живеят толкова емигранти, носещи със себе си и лошия имидж на тази легендарна иначе марка, че срещу 30 - 40 хил. долара, на каквато цена най-вероятно ще се появи колата в САЩ, трябва да изберат кола, за ненадеждността и ниското качеството на която, се носят митове и легенди от десетилетия, пред едно... БМВ, например?! Просто няма, дори теоретична възможност този план да успее. Маркионе се бори за не по-малко от 400-500 хил. продажби годишно. Е, невъзможно е! 159 не успя да се приближи до подобни продажби, независимо от чувствително по-ниската си цена, в сравнение с тройката на БМВ. Какво остава сега, когато Маркионе планира да направи новата кола дори една идея по-скъпа от тройката. И то от настоящата тройка - абсолютният лидер в продажбите в класа си. Такъв маркетинг мениджърски подход само от вятърничав италианец може да се очаква! Маркионе изглежда напълно убеден, че високата цена сама по себе си, прави автомобила премиум. Тия все още живеят във времето отпреди 2008г, когато л`на да излезеш да продаваш - вървяха. Не си дава сметка, че онези времена безвъзвратно си заминаха и европейският пазар заприличва на американския с всеки изминал ден. А това означава, че ако искаш да продаваш добре кола на цената на БМВ, трябва да направиш кола не КАТО, а много по-добра от БМВ. Е... това няма как да стане! 20 години вършиха простотии, оставиха тъпите синдикати да диктуват политиката в заводите им, в резултат от което колите се сглобяваха от шайка надрусани и пияни олигофрени, неподвластни на никакъв контрол от никого и при всеки опит за въвеждане на някаква трудова дисциплина, правеха всякакви видове стачки. А когато кризата ги нагази след 2008г., същите тия олевели малоумници, неработили и един пълен ден в живота си - синдикалните мафиоти, не разрешиха на индустрията в Италия да се реформира, да закрие предприятия, да извърши съкращения. Вместо това, Фиат наляха едни милиарди в сделката по закупуване на фалиралия Крайслер с надеждата днес нещо да възраждат... На тоя етап имаме обаче само празни приказки, един модел, чиито дебют се забави с цели 5 години и бе отлаган три пъти, една фалирала и заличена вече, легендарна италианска марка - Ланчия, чието производство се свежда само до модела Ипсилон, предназначен само за италианския пазар и един грохнал старец - както ми се стори Маркионе на последните няколко изложения, чиито мечти изглеждат все повече като старчески брътвежи, отколкото като сериозни и най-вече реалистични бизнес планове. Като гледам как съсипаха легендарното си автомобилостроене, самочувствието ми на българин започва силно да расте. Ще се окаже, че не сме най-големите олигофрени в Европа. И тази ми увереност особено се засили през последната седмица, когато по някакво радио чух, че италианците били обявени за най-мързеливата нация в Европа, а ние - българите, сме били чак на трето място... след тях и след хърватите. Обнадеждаващо, не мислите ли?!

    Коментиран от #9, #17, #31

  • 8 Shmeker

    2 2 Отговор
    Тая алфа няма да е от алфите, които ме кефят ако изкарат нещо подобно на тея картинки.
    Просто защото ще е тежка около 1800 кила, предвид, че колите от тоя клас са толкова.

    Коментиран от #10

  • 9 Zax

    1 2 Отговор

    До коментар #7 от "Трифонов":

    Евала за смисления пост! (не е сърказъм)
  • 10 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #8 от "Shmeker":

    Остави ги тия. Нали знаеш, ФИАТ си мислят разни работи, накрая сами се прецакват...
  • 11 Пакман

    2 0 Отговор
    Двете картинки се различават само по предните светлини и страничните прагове. Ако изкарат нещо подобно като това на рендърите ще е просто великолепно. Но все пак ще бъде прекалено скъпо за Алфа, въпреки че те имат един скъп модел който се конкурира с Ферари, а спрямо дизайн мисля че дори ги бие- 8С. Иначе ако този същия дизайн беше с марка Мазерати, щеше да се възприема по друг начин. Фен съм на немското, но откъм дизайн италианците са ненадминати.
  • 12 некойси

    2 2 Отговор
    Красиви са много, ама само толкова :)
    На мен ми стига да им се радвам на улицата.
    Един приятел имаше Alfa, имам някакви остатъчни гаражни спомени за нея.
  • 13 Красо Зелето

    2 0 Отговор
    Неуспорим факт, Алфа Ромео имат много добър дизайн, и не само! Но за нашия стандарт на живот в България и настилката ни, по-добре да си караме карбураторни коли, от рода на Голф 2.
  • 14 Умрело

    0 1 Отговор
    Дали не са си харесали БМВ 6-ер отзад? Как мислите?

    Коментиран от #15

  • 15 любител

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Умрело":

    Повече бие на инфинити отзад, но дизайна е страхотен.

    Дано възродят марката, преди години Алфа беше стандарт, особено в дизайна.
  • 16 Гост

    1 0 Отговор
    Като фен на БМВ признавам, че тази Алфа е страхотна. Хубав дизайн, мощен двигател и задно - очаквано добра комбинация. Единственото заради което не бих си купил 159 е предното, но иначе е много добра.
  • 17 ярослав станчев

    0 2 Отговор

    До коментар #7 от "Трифонов":

    За съжаление мога да ти сложа само един +.Обаче от мен имаш 10+ за мнението.По-точно и ясно няма как да се напише.Жалко,че повечето форумни специалисти само чаткат по копчетата,вместо малко да почетат.
  • 18 гост

    2 1 Отговор
    Както винаги от Alfa ще извадят модел , който ще респектира сериозно реномираните немски марки
  • 19 Бастуна

    0 0 Отговор
    Тея жабари се сетиха накрая да изкарат нов модел наследник на 159
  • 20 ккк

    2 0 Отговор
    Страшна е! Един от най-красивите седани. След 12 години е моя-нов внос, най-малкия мотор,леко позакъсана тапицерия на седалката. И 2-те турбини ще са за ремонт, ма не ми дреме.
  • 21 Пеш

    0 5 Отговор
    Някой беше казал ,че Алфа Умрело е кола.Пълен смях в залата на славата!Кой каза УВО?
  • 22 JTD

    3 1 Отговор
    Абе които си карат голф да мълчат,само като чуеш името му голф какъв респект може да имаш към такова име апък за грознита им визия да не говорим.

    Коментиран от #26

  • 23 bad

    1 2 Отговор
    Много е хубава. И няма как при положение, че всеки един който се интересува от автомобилен дизай ще забележи в тази Алфа елементи силуети от БМВ, Ауди, Мерцедес и Опел.

  • 24 joro

    3 1 Отговор
    АЛФА израства страшно много в последните 15 години,след топ модела 156(кола на годината 1998) през 159 и сега това чудо,,,,,много немски и японски марки ще регистрират спад......и на последно място когато голф от 4 нагоре бие алфа след 98 г. по здравина на всички сегменти да ми се обади.............
  • 25 янко

    2 1 Отговор
    по дизайн никой не може да ги бие алфите,а вече и по качестео мисля.................
  • 26 Shmeker

    1 3 Отговор

    До коментар #22 от "JTD":

    Еми не че нещо, ама визията на голфовете се прави от италиянци..... така, че по-полека колега
  • 27 алфист

    5 1 Отговор
    До Трифонов.Поредният дървен философ си Трифонов.Много ги разбираш нещата, също като Станчев.Само , че твоите БМВ-та са едни обикновени контейнери до 159-та , да не говорим как ще изглеждат до тази Алфа.Поразгледай малко , поограмоти се , има доста клипчета в които немците с прискърбие съобщаваха още преди време , че 159-та е по-кола от 3 та на БМВ и в директно сравнение , както с нея , а и с още няколко седана от тоя клас , ги дрънкаше.Ти обаче понеже си кон с капаци си знаеш твоето.Няма проблем , карай си скучното сиво БМВ и не давай акъли за алфа.Тебе никой няма да те забележи!

    Коментиран от #28, #32

  • 28 олелебоже

    1 2 Отговор

    До коментар #27 от "алфист":

    Скучно БМВ ??? Та я виж снимките, бе! На 1-вата снимка джантите са от новите модели на бмв, а отзад си е чиста 6-ер! И кога Алфа имат нещо по-технологично от немската тройка??
  • 29 трудно е да си прост

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Бате Боби":

    6-ер е на баба ти г**а, тази задница е от Жулиетата много още преди да излезе тази 6-ца за която ти говориш. A пък за джантите да не говорим от кога се предлагат такива по сергиите на Горубляне за БМВ джигити, още не са ги сънували в БМВ.
  • 30 Кокалчето

    0 2 Отговор
    Нещо разправят ,че много се чупели.
  • 31

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Трифонов":

    Първо: БМВ не е чак толкова надеждно, второ:: не се обнадеждавай, ние сме най-големите олигофрени, като се има напредвид как яко ни ш..ат управляващите ни, а ние си мълчим, евала на Румънците и Гърците, трето: не се кахъри за Алфата, даже да не е като на снимките съм сигурен, че ще е страхотна кола, особено щом се завръща към традиционното в миналото на Алфа задно предаване.

    Коментиран от #33

  • 32

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "алфист":

  • 33 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #31 от " ":

    1. Според статистиките все още 3-ка на БМВ е доста по-надеждна от 159.
    2. Не БМВ копира алфа, а алфа копира БМВ. Внедряват ЗАДНО предаване. А тия снимки са си чиста F10 с италианска предница, джантите на първата снимка са от БМВ.
  • 34 Трифонов

    1 2 Отговор
    До "Алфиста": My Mеn... За съжаление, само на ник го докарваш. За да си Алфист, както се наричаш, не е необходимо само да сипеш празни хвалби по форумите. Ако зачетеш внимателно коментара ми ще видиш, че навсякъде говоря за "имиджа" на марката, за това, което "се говори" за надеждността и качествата на колите им. А не за действителното положение на нещата. Никъде не съм написал, че 159-ката не е добър автомобил. Но... в интернет има само едно клипче от тест на Ауто Мотор Унд Шпорт изданието (немското), където има сравнение в управляемостта между различни автомобили в С сегмента (което, убеден съм, имаш предвид), където 159 е класирана на 1-во място пред предишната тройка на БМВ. Но, загледай все пак, въпросното клипче. Ако го направиш ще видиш, че тестваният вариант на 159 е Q4, демек 4х4 срещу задното на 3-ката в случая. Но, независимо от това, 159 е много добър автомобил. Има също така и един тест на Ауто Билд, в крайното класиране на който, спирачките на 159 са оценени като по-добри от тези на 3-ката. Спирачките на един конкретен вариант на 159 и спирачките на един конкретен вариант на 3-ката. Но, това е общо взето всичко. Не зная ти каква Алфа имаш, но аз СЪМ ИМАЛ 156 twin spark 2.0 155 к.с., която карах близо 5 години. И всъщност съм Алфист... точно като теб. За разлика от теб обаче, съм и реалист. А за възраждането на Алфа са нужни специалисти - реалисти, а не ентусиасти - Алфисти. Щото заради осланяне само на последното, Алфа днес е нарицателно на "калпав автомобил". А най-ужасното е, че този "имидж" изглежда ужасяващо неразривно свързан с тази марка. И е толкова брутален, че безбройните прекрасни страни на автомобилите им изобщо не могат да изпъкнат. Загледай коментарите по-долу:"задните светлини били на Инфинити", "джантите били на БМВ", еди какво си било "на 6-та серия" и т.н. пълни идиотщини. Ама хората няма как да знаят, че дизайнът горе е абсолютно и само в традициите на Алфа Ромео, че този дизайн на задните светлини, който едва днес - 15 години след като именно Алфа започват да го развиват още от модела 145 - го виждаме при модели на споменатите по-горе други производители, че няма модел на Алфа, при който да не е спазено абсолютното правило в автомобилния дизайн, че общата височина на колата трябва да е равна или по-малка от диаметъра на колелото й х2, заради което страничната линия на всяка Алфа изглежда уникално, за разлика от колите на повечето от останалите, защото тази кола през последните 30 години просто НЕ СЕ ПРОДАВА добре и я няма. А за да бъде една автомобилна марка популярна, за да се говори за нея, като за произвеждаща "добри автомобили", колкото и да е парадоксално, хората трябва да виждат коли с тази марка всеки ден по улиците. Примерите с Феррари, Ламбо, Бентли и др. подобни тук, са неотносими. Тези производители са известни именно с това, че са редки. За останалите обаче това не важи! Непопулярността на Алфа на пазара на нови модели автомобили, прави невъзможно за хората да възприемат иновативността и оригиналността на моделите им. По улиците виждаме само стари Алфи. Възприемаме ги едва когато вече сме възприели техническите решения в тях за първи път в други коли. И сме с усещането, че не те са пионерите, а другите. Ето за всичко това говоря! Обръщал ли си внимание например напоследък колко много нови БМВ-та се движат по улиците. Има пет пъти повече стари, разбира се, но новите никога не са били повече. В същото време, БМВ е самостоятелна компания, която произвежда единствено премиум автомобили, демек по-скъпи представители в съответните сегменти от тези на непремиум конкурентите. Ръстът, който демонстрират през последните години по целия свят съвсем не се дължи единствено и само на добрите качества на колите им. Макар да са блестящи всъщност... във всяко отношение. Сега карам чисто ново БМВ и имам представа от прякото сравнение между Алфа и БМВ. Лично аз съм много доволен от Алфата си, но... БМВ-то е просто по-добро. Не много по-добро, но напълно достатъчно, за да го предпочетеш. А на плоскостта на качеството на изработката... приятелю, иди при някой дилър и разгледай в детайли, на спокойствие, една... 3-ка или 4-ка, да кажем. Огледай внимателно как е подреден двигателният отсек, как е предвидено да се отича водата под предното стъкло, как е сглобен интериорът и отделните му панели, как е облицован багажникът. После влез в интернет и намери клипчета, в които разглобяват врата на 3-ка или 4-ка... пак има какво да видиш. След това иди и разгледай внимателно една нова Алфа... тук там из представителствата може да се намери 159 или Брера в добро състояние, но и Джулиета да разгледаш, пак върши работа. Виж как й висят филцовете над педалите на шофьорското място, как мокетът на пода не достига на места, за да се скрие напълно под пластмариите и много, много други пропуски именно в качеството на изработката. Когато се наложи да монтирам преди години на 156-цата си аларма, се наложи да се разглоби един панел на таблото, на който имаше копчета. Не мога да ти опиша какво се откри отдолу. Изпокарах се с майсторите преди да разбера, че дупките за кабеляците отдолу са си така фабрично - все едно аз съм ги дълбал с швейцарско ножче - пълна трагедия! Да, всичко това са дреболии, но именно тези дреболии са разликата в това, като седнеш в една кола да я усетиш като нещо качествено, като нещо премиум - всеки детайл да те оставя с усещането за качество и надеждност. За да бъде произведен един автомобил с такова внимание към детайлите, с каквото са изработени БМВ, Мерцедес, Ауди, Порше и дори Фолксваген, е необходимо колите да са ти фетиш. Иначе не става. А на немците колите винаги са им били фетиш. И е достатъчно да загледаш как обикновените германци си поддържат колите и как го правят италианците, нали... не е нужно да привеждам примери. Някой ще възрази, че така трябвало, че колите били за ползване, а не за пазене. Така е, но това не се отнася за производствения процес. Там е необходим безкомпромисен перфекционизъм в абсолютно всеки детайл по колата... ако искаш, разбира се, да продаваш кола в С сегмента на цени от 56 хил. лева нагоре, та до 100 хил. и да си най-добрият в света в това упражнение. Тойота продавали повече. Да, продават повече - колко пъти повече? Щото един от най-продаваните модели на БМВ - Х5 струва колкото 5 Тойоти. А в същото време БМВ нямат модел, който да струва 30 хил. лв. Пък на Тойота продажбите им се дължат предимно на такива. И ако ти разправям всичките тези неща, то е защото тук става дума, освен за прекрасни коли, два пъти повече става дума за брилянтно управляван бизнес. БМВ в момента имат най-адекватната мениджър маркетингова политика от всички. Знаят точно какво, къде, кога и как да направят, за да им се получи. И така всички останали винаги изглеждат като догонващи и изоставащи. Дори Мерцедес и Ауди, които никога не са можели да се оплачат от продажбите си. И дори споразумението с Тойота има скрито рекламно послание, което БМВ изпраща до потенциалните си клиенти - "вече правим и най-добрите екологични автомобили". И това послание достига успешно адресатите си и феновете на еко вълната - ако решат да си купят премиум автомобил някой ден - то той най-вероятно ще бъде хибридно БМВ... а не хибридна Тойота. В замяна на дизелови и бензинови мотори, които БМВ винаги могат да си конструират, в момента изсмукват ноу-хау - то на Тойота в областта на хибридите и съвсем скоро от Тойота ще установят, че нещо продажбите на хибридни модели не растат, а хибридните БМВ-та стават все повече. Но вече ще бъде късно за реакция, защото приблизително по същото време, БМВ ще започнат да губят интерес към подновяването на споразумението - защото вече ще могат и сами да се справят с хибридите. Това, дами и господа, е света на бизнеса, който стои и зад автомобилите. Ще пребъде този от тях, който умее да прави добре три части бизнес към една част автомобили. При Алфа, за съжаление, съотношението е една част автомобили към 1/10 част бизнес. А последната формула може да гарантира максимум 200 - 300 хил. автомобила годишно. А с такива продажби, е въпрос на време, на кратко време при това, Алфа да последва съдбата на Ланчия и да остане само един спомен - добър или лош... ами, зависи всъщност от опита на този, който разказва историята.

    Коментиран от #37, #38, #45

  • 35 Трифонов

    1 1 Отговор
    Много се извинявам на всички за безобразно дългите постове, но наистина много се ядосвам на Фиат за престъплението, което извършиха спрямо тази легендарна марка - Алфа Ромео. Съсипаха Ланчия, сега са на път да разсипят и Алфа. Съжалявам, наистина, съзнавам, че не е приятно да се четат толкова дълги коментари, но... стане ли дума за Алфа, направо откачам... И не мога да се спра! Да се надяваме, че никой няма пак да се заяде, че отиде пак един час писане...

    Коментиран от #48

  • 36 keanu

    0 0 Отговор
    много ми харесва,ама сигурно ще е много скъпа
  • 37

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "Трифонов":

    По принцип си прав, че Фиат съсипват Алфа, но едва ли човек който се нарича Алфист ще си купи БМВ, щото дръжките и мокета и други детайли изглеждали по качественно и имиджа на Алфа бил помрачен, ти по скоро търсиш хладния немски перфекционизъм, Алфа никога не е била перфектна, но винаги страстна и ефектна надявам се да започне да произвежда колите си отново със задно предаване както в миналото и да не последва съдбата на Ланчия заради некъдърното управление на Фиат, това би било голяма загуба за автомобилния свят.
  • 38 Величко

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Трифонов":

    А бе Трифонов, ти да не си безработен? От къде намираш толкова свободно време да пишеш тези безмислици? Алфа ромео били легенда а стига бе като се върна назад освен трошляци не виждам нито един модел на марката който да блести с нещо заради което да бъде запомнен. Тъпите им боксери се трошаха като яйца да не говорим и за великите приумици наречени Туинспарк .Така и никой не разбра за какво им бяха тези 8 свещи които струват колкото половината кола. Окачването им не може да изкара и 3 месеца без да се разбие и да се наложи скъпо посещение в бокса.Италианска кола и да ми я подарят не я искам.
  • 39 Трифонов

    0 2 Отговор
    До "Димитър Колев": Не си много прав. Едва ли не ме обвиняваш, че съм изневерил на марката. А не е така. През 2010г. вече бях на ниво да не искам да карам вече стари коли. Ако Алфа имаха адекватен нов модел в класа, който търсех, щях да си купя Алфа. Независимо от пропуските, за които писах, независимо и от адски непрофесионално работещия официален представител в България (от опит - петнадесет минути стоя в шоурума - 2011г. юни - въртят се разни хора и никой не ми обръща никакво внимание. На два пъти се опитах да заговоря някого, а той, като усеща, че ще го направя и така ще му създам работа, фуква забързано нанякъде, все едно е много ангажиран. Не знам дали ще ми повярваш. Манталитет на държавно предприятие отпреди 1989г. Накрая заговорих един много недружелюбен човек на едно бюро, който се оказа, че е някакво шефче. Заведе ме при една съсипана 159-ка, обявена за нова, на едно поле, седяла на пека, жегата, дъжда, снега и вятъра, вероятно минимум на две години, със съсипани хромирани детайли, с един пръст ръжда по дисковете, със спаднали почти до джантата гуми, а таблото и кожения салон бяха така изсъхнали от слънцето, че имах чувството, че ако седна и ще ги сцепя. Но беше поправимо всичко. Склонен бях да я купя и да си я оправя, ако разбира се, палячото бе склонен да се представи като търговец, а не като глупак. Бяха я обявили за 40 хил.лв., а това беше твърде висока цена за това, което виждах пред себе си. Като го попитах за отстъпка от тази цена, предвид състоянието на колата, той ме погледна злобно и каза:"Каква отстъпка? Тази кола, като нова, струва 56 хил.лв." Да, рекох му, докато беше в производство, докато беше наистина нова, а не както е в момента - теоретично нова, но кола, която изглежда по-зле от 3 годишна ежедневно ползвана кола. След което си тръгнах и повече не се върнах. След това следих известно време обявата за тази кола в сайта им. Не я продадоха до есента на следващата година. Колата изчезна от сайта им на цена от 29 хил.лв. А истината е, че аз щях да я купя на цена от 30 - 34 хил., стига глупакът да ми го беше предложил). Купих си японска кола, в резултат от което ги намразих тия напълно - няма по-големи боклуци от тях! Как им ги купуват хората, че и ги харесват, направо акъла ми не го побира, но това е друга тема. Купих я, защото струваше 30 хил. лв. и за да изчакам новата Алфа. Е... не я дочаках. След третото отлагане и обявата, че вече дебютът няма да е през 2013, а през 2015, а продажбите ще стартират едва през 2016, реших, че животът е прекалено кратък, за да пропускам възможността да карам хубава кола в името на една идея, при това идея, оспорвана почти от всеки. Продадох японския кошник на 2 години - как го понесох толкова време идея си нямам! Огледах се и се спрях на последния модел на БМВ. Не защото бе последният модел, а защото, според мен, това Е най-красивото БМВ в моделната им гама в момента. Колата бе представена в началото на 2013, на пазара в Германия се появи през октомври 2013г. Поръчах я лятото на 2014 и от официалния представител ми направиха без да се замислят отстъпка от 12% от конкретната цена. Колата, както казах, беше току-що излязла на пазара, последен модел. Отделно, беше напълно нова серия за БМВ. Не е и от най-скъпите модели, а отделно и аз бях съвсем нов клиент. Т.е. нямаше никакви обективни предпоставки да ми правят отстъпка. За отношението, вниманието и професионализма им изобщо няма какво да ти обяснявам. Недостижими са за всички останали. Имам представа и от представителството на Мерц и на Ауди и на Лексъс. Всички работят добре, но и дума не може да става за сравнение с представителствата на БМВ. Оферти, документация, отговори на всякакви въпроси - всичко се извършва мигновено. Няма да чакаш, да напомняш и т.н. Сервизите им и обслужването в тях е като на спешно отделение - оказва се, че собствениците на нови БМВ-та, са едни от най-вманиачените в колите си, хора. Представителствата работят перфектно с най-големите застрахователи, а ако се застраховаш в Армеец, нямаш никакви ядове с щети, прием на колата за ремонт и т.н. Имах дребна щета по предната броня. Армеец ми направиха оглед, заснемане и издаване на възлагателно писмо в Събота - деня след инцидента, а в Неделя??? колата беше оставена за ремонт. Всичко бе поръчано в Понеделник, колата беше готова точно за една седмица - поръчка на части, чакане на доставка, боядисване, монтаж - всичко чисто ново, всичко за... една седмица. И това се случва в момент, в който по сервизите им все още имаше остатъчен натиск от градушкови коли. Влез във форума на Алфа - в случай, че не си - и виж какво говорят момчетата там за обслужването в официалния сервиз и главно за щетите. Е... как в тази ситуация да си кривя душата!? И караш кола от марката с най-добър имидж сред всички марки в света... а не само сред автомобилните марки... Наскоро имаше резултати от такова изследване. Google е чак на трето място. Пет години съм карал Алфа. Имам опит с обслужването в т.нар. официални сервизи. Има много аналогични на моята оценки из интернет за обслужването им навсякъде по света и главно в Европа. Повярвай, когато даваш една торба с пари за кола, глупаво е дори да предполагаш, че ще имаш проблеми с обслужването в официалните представителства и сервизи. Десетилетие да се развиват в правилната посока, в което сериозно се съмнявам, че ще се случи, Алфа дори няма да се доближат до нивото на обслужване и професионализъм на официалните представителства на БМВ. Те от Мерц и Ауди не могат, какво остава за Алфа, които до обслужването на Ситроен не могат да се доближат. "Звучиш ми много млад, ще мине време, ще покараш коли и ще разбереш в крайна сметка, какви да караш" - ми написа преди години някакъв човек, който признаваше само Мерцедес и БМВ - в някакъв форум. Запомних го, запомни го и ти. Днес няма да се съгласиш, но утре - със сигурност. Огледай се около себе си - младите хора карат всякакви коли, но 95% от СЪСТОЯТЕЛНИТЕ хора над 40 години, в крайна сметка се возят в БМВ, Мерцедес или Ауди. Е, да, някой от най-състоятелните от тях, пазят в гаражите си и по някое Феррари или Мазерати...
  • 40 Трифонов

    2 1 Отговор
    До госта "Величко": Не знам. Може и безработен да се нарека... всъщност. То пиниза, приятелю, е да накараш палячовците като теб да бачкат, докато ти си правиш кефа и им хвърляш по едно око. Т.е., да правиш пари без да работиш. Аз досега човек, който да е станал милионер с бачкане, не съм срещал! Та... не се занимавай ти с моята трудова ангажираност. Тези постове ми отнемат не повече от 15 минути. На теб, вероятно, биха ти отнели цял ден, но... въпрос на потенциал. И... ако ще коментираш, направи си поне труда да прочетеш това, което съм написал. Че май и това ти създава трудности, какво остава за писането? Вижда се от коментара ти, че си се отказал на петия ред. Аз пиша много - факт! Но и много съм изчел преди това. И така знам, очевидно за разлика от теб, че нещата се превръщат в легенди по необясними причини и много често зад този факт трудно могат да се открият обективни причини. А истината е, че в света на автомобилостроенето има само една истинска ЛЕГЕНДА и това е FERRARI Странно е, защото не са нито най-старата марка, нито най-продаващата. Но са ЛЕГЕНДА, според Джеръми Кларксън "Ferrari е умалена версия на Бог!" Е, може да ти се струва необяснимо, но митичната аура около едно име просто се появява в някакъв момент и е много трудно да се обясни защо се е появила. А всъщност това е и без значение. Единствено важното е, че я има!

    Коментиран от #41

  • 41 Величко

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "Трифонов":

    Много думи пишеш Трифонов а всъщност не казваш нищо съществено.Всички знаят за "качествата" на италианските автомобили. А и то си им личи по търсенето и начина по който им пада цената от момента в който излязат от магазина.Та в този аспект едва ли е нужно да нареждам като теб по 200 реда за да ме разберат хората.А и да си бачкаш за себе си не е лошо , но дори и тогава ако не друго поне мозъка ти трябва да е зает с правенето на пари на гърба на другите иначе просто няма как освен ако баща ти не е цар Киро!
  • 42

    0 2 Отговор
    Закривам темата, за тия капризни красавици, пораждащи смесени чувства, че много сложно взе да става.........
  • 43 alfist

    3 0 Отговор
    Не знам колко от вас са карали Алфа Ромео, но аз карам и то чисто нова излязла от магазина. Аз съм първият й и единствен собственик до сега. Когато я закупих беше на 8км в дилърси режим. За 3 години и 40 000км единствената причина заради която съм посещавал оторизирания сервиз на Алфа Ромео е за смяна на масло и консумативи! Величко да си кара 20 годишната немска кранта и да не лее акъл коя кола каква била без да се е качвал дори в такава кола.....
  • 44 алфист

    2 0 Отговор
    И стига сте обяснявали как дизайна бил копиран от БМВ. Задната част на колата е взета от АР Жулиета!
    http://www.alfaromeo.bg/gallery/giulietta12.jpg
    Къде я видяхте тази прилика с БМВ, да ви се чуди човек. От един дизайн не отбирате, тръгнали да обясняват и кое колко е здраво!
    http://www.bmw.bg/_common/shared/newvehicles/3series/sedan/2011/showroom/gallery/BMW_3series_preview_07.jpg
  • 45 megamind

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "Трифонов":

    Байо,карал си бил 156..,абе вземи и покарай 166 известно време и пак ми говори за качество на детайлите,комфортна возия и най-удоволствие от шофиране на автомобил,произведен през миналият век ;)
  • 46

    0 0 Отговор
  • 47 botev

    0 0 Отговор
    Не че нещо, ама качвали ли сте се в поддържани алфи? Защото аз да, и мога да кажа че супер количките. Имат добри ламарини, добра шумо-изолация, добра електроника, екстериора и интериора са просто уникални спрямо аналозите в същият ценови клас и година, да не забравяме и добрата возия. А дизеловите им мотори, които се слагат в алфа/фиат/ланча се славят с това че са много здрави, и доказано за мен вървят! За бензиновите.. не мога да кажа същото, поне за twin spark-a :D

    Коментиран от #49, #51

  • 48 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Трифонов":

    Много си прав за Алфа. Последната истинска за мен си остава Алфа 75. Но и там си има достатъчно фиато-жигулски истории, които да ти правят проблеми.
  • 49 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #47 от "botev":

    Не че нещо, ама знаеш ли каква е поддръжката на Алфа? Извинявай, но за тези пари по-добре да поддържам Фаетон!!!
  • 50 гост

    0 0 Отговор
    Shmeker провери първо къде внедряват задното предаване
  • 51 кАЛФА

    2 0 Отговор

    До коментар #47 от "botev":

    Да се качиш и возиш в поддържана алфа е много , много различно от това да поддържаш алфа - прави разлика!!! Да поддържаш алфа е резултат да внасяш редовни вноски в автосервиз.
  • 52 Алфата

    1 0 Отговор
    На жената миналата година взехме ново Дъстър-че. Много е хубава Дачийката. Върви навсякъде, вкл. по поляни и чукари и най-важното, няма такъв икономичен "жип" - няма и 6 градско нафта!!! Аз обаче вече 7 год. си търкалям 156-чката и скоро няма да я сменям. Друго е усещането, когато "оплювания" 2.0 TS 155 HP стъпи на магистралата, а "чичака" с новата 3.0 дизел петица на БМВ недоумява как го издърпваш бавно, но закономерно с 220+ км/ч! А звука на мотора с над 4000 об/м... няма такъв хеви метъл! А основната причина още да си я търкалям! Ами много, ама много е надеждна! Човек на средна възраст съм, сменил съм много, ама много "таралясници". Това ми е третата алфа, като и от другите две (155 и още една 156) също бях много доволен. Мога да кажа, че единствената марка за мен, която доближава алфата по всякакви критерии е БМВ (и от тях съм притежавал два екземпляра). Винаги съм (и продължавам) се питал, защо е това негативно отношение, особено към 156 - доказан автомобил отвсякъде, легендарен модел на легендарна марка! Модел поставил нови стандарти в автомобилостроенето в края на 90-те по всички параметри - технически и стилистични! Апропо, мисля, че засега върха на алфа са фейс-моделите на 156 и 147. Не мога да разбера, защо толкова се "боготвори" 159?! В сравнение със 156 от 2004 до 2006 не мога да се съглася, че е по-красива, а и е как да кажа, един мини танк за такъв клас автомобил! Не си заслужава просто, стига да можеш да преживееш интериора! Абсолютният връх за момента е 156 Q4 Crosswagon! Иначе прототипа горе... много е як! Най-накрая комбинираха хубавото дупе на Жулиета (отпред тя много ми куца) с уникална предница! Но този автомобил просто ще е на уникални цени, дори и като "нов внос"!
  • 53 трапона

    0 0 Отговор
    Ха, развесели ме - "....А основната причина още да си я търкалям! Ами много, ама много е надеждна!...." Наистина много се смях. Точно думата "надеждна" не можеш да я свързваш никак , ама никак с алфа!

    Коментиран от #54

  • 54 Алфата

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "трапона":

    А ти как я установи тази лъженовина? Най-вероятно защото някой или някои са ти го казали - типичен БГ фолклор. Напълно съм наясно, че и да ти докажа, че тази кола в сервиз не е влизала за 100 хил. км при мен няма да повярваш! Разбира се с изкл. на текущи обслужвания и ремонт на предница по "новаторски" БГ технологии, след които стана бетон и 60 хил. км е "Чук и Гек".

    Коментиран от #55

  • 55 трапона

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "Алфата":

    С тези твои думи"...ремонт на предница по "новаторски" БГ технологии, след които стана бетон и 60 хил. км е "Чук и Гек". ..." напълно потвърждаваш , за слабата ходова част на алфа. Защо трябва да се доотремонтират и побългаряват - значи нещо не е наред! И между другото - притежавал съм алфа и то доста години и не говоря от хорски приказки. Доволен бях едиствено от двигателните характеристики като задвижващ агрегат. Но като цяло - Общо впечатление за колите - ЛОШО