5 Май, 2015 11:02 22 911 70

Серийно Peugeot с разход 2 л/100 км

  • peugeot-
  • 208-
  • bluehdi-
  • s&s
Автомобил на марката Peugeot, с моделно обозначение 208 1.6 BlueHDi 100 S&S постигна нов рекорд за нисък разход на гориво при пробег на дълго разстояние. Експериментът се проведе под наблюдението на френската организация UTAC (Технически съюз на автомобилите, мотоциклетите и велосипедите). Така с въпросното Peugeot бяха изминати 2 152 километра с 43 литра дизелово гориво, което представлява среден разход от 2,0 л/100 км.
 
 
Още нещо любопитно е, че дизеловият двигател BlueHDi отговаря на строгите Euro 6 норми за CO2 емисиите. Постижението е постигнато в края на април на тестовата писта на марката в Белшам, Франция, Любопитно е да се знае, че автомобилът е абсолютно серийно изпълнение с 1.6-литров дизел и петстепенна механична скоростна кутия. Пробегът, който направи е 38 часа, като за това време измина гореспоменатите 2 152 км изразходвайки 43 литра гориво.
 
 
По този начин новият PEUGEOT 208 постави абсолютен рекорд за нисък разход на гориво при продължителен пробег за сериен автомобил. За постигането на този резултат се смениха няколко шофьора като всеки направи пробег между 3 и 4 часа. Тестваното Peugeot 208 е версия “Very Low Fuel Consumption” (Много нисък разход на гориво), предлагаща се в дилърската мрежа като част от гамата. С официален среден разход на гориво от 3,0 л/100 км и CO2 емисии от 79 г/км. Интересно за версията е, че се характеризира с наличието на аеродинамичен заден спойлер и гуми Michelin Energy Saver+ с ултра ниско съпротивление при движение. 

Подробни технически характеристики за всички модели на Peugeot  - ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    4 1 Отговор
    Тва не е реален разход в реални условия.
  • 2 гост

    1 3 Отговор
    Карали са със средна скорост 56км/ч, константно на 5та предавка.
    Същите тези от Пежо да се пробват да направят това на улицата, по околовръсното в Париж да видят дали ще се приеме добре от другите участници. Ако постигнат този резултат при 90км/ч ще е по-реалистично.
    То и моята показва 3/100 на моменти, но реалният и разход при смесени условия е 5,6л и това през всичките сезони, а не само в благоприятни метереологични условия и ултра гуми.
  • 3 Гост

    3 1 Отговор
    да го видим с българската нафта какъв разхода ще даде :)
  • 4 гост

    3 5 Отговор
    Тесла има разход 20 киловата на 100 км,което значи 1,2 литра.Това за 7 местна кола,която вдига 100 км/ч за 3,2 сек.И същия на градско.

    Коментиран от #8, #15, #24

  • 5 Гост

    2 4 Отговор
    да но Тесла е хибрид има разлика !!
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Курvи бол

    3 0 Отговор
    Къв ХИБРИД е Тесла ве .... това са електромобили веее ...
  • 8 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Да ама тия над 2000 км ше ги пътува теслата половин седмица поне.. то тва минава 200-300 км и трябва да я зареждаш...

    Коментиран от #9

  • 9 Гост

    2 3 Отговор

    До коментар #8 от "Shmeker":

    Това е отчета от пробега от Източния до Западния бряг.През това време 3 от сервизните ПЕТРОЛНИ автомобили са дефектирали и оставени в сервиз.А и става през зимата на средна темп. -18 градуса.
    Tesla Model S Coast to Coast факти
    Общо време на пътуването 76 ч. 5 мин.
    Общо време на шофиране 59 ч. 34 мин.
    Общо изразходвана енергия 1,197.8 кВтч
    Поставяне на вериги 34 мин.
    Общо време за зареждане 15 ч. 57 сек.
    Общо изминато разстояние 5,518 км
    Най-дълго разстояние м/у зарядни станции 398 км
    Най-дълго шофиране м/у зарядни станции 4 ч. 56 мин.
    Най-ниска температура по маршрута –20°C
    Аварирали коли 1 бензинова
    Спестено гориво на кола (2 коли) 515 л.
    Спестена сума от гориво на кола (цена $3.2 за галон) 625 лв

    Коментиран от #13, #52

  • 10 диан

    2 1 Отговор
    от къде са намерили 2150
    километра надолнище?
  • 11 йордан иванов

    1 2 Отговор
    Чиста проба реклама!!!!!!!!!!!!!!!
    ВЕРВАЙТЕ ИМ...............
  • 12 некойси

    0 0 Отговор
    Не казват какво има в горивото и как е направен разхода.
    VW XL1 прави разход 1 л / 100 km използвайки стейт оф ди арт хибриден агрегат, теоритично и практически е възможно, но според мен не и с технологията която се позлва в случая.
  • 13 Bravo

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    И ?
    Спамиш тука с един куп глупости и пак нищо не си казал, за това колко км минава "великата" Тесла.

    Коментиран от #14

  • 14 гост

    2 3 Отговор

    До коментар #13 от "Bravo":

    Явно не можеш да четеш.5518км за 3/три/ дни.Така по ясно ли ти е.И това през зимата при средна температура -18 градуса и снеговалеж,със слагане и сваляне на вериги и шофиране между две зареждания 5/пет/ часа.И всичко това при разходи 0/нула/ лева.

    Коментиран от #17, #51

  • 15 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Ами ти не спираш с лъжите си!!! 20 kW се добиват от 2,2 литра бензин!!! Казах ти, чети и се образовай, вместо да пиши глупости!!!

    Коментиран от #18

  • 16 гост

    2 3 Отговор
    http://ovkh.blog.com/?p=20 1л. бензин=12,3 квч еленергия.Това че бензиновите генератори горят три пъти повече е благодарение на огромното КПД на любимия ти ДВГ.
  • 17 Bravo

    2 2 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Tова баба ти от Тръстеник може да го реши.
    А сега го реши с интегрално уравнение.
    Кви математики ми разтягаш ?
    Много добре ме разбра какво питам.
    Ти ми кажи колко км минаваш c едно зареждане с тая Тесла ?

    Коментиран от #20

  • 18 гост

    2 3 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Да допуснал съм ОГРОМНА грешка.Не е 1,2 а 1 ,5 литра.Всичко останало важи.Това променя ли нещо съществено.
  • 19 Bravo

    0 2 Отговор
    "5/пет/ часа каране" - това нищо не ми говори.
    Някой може да стигне за 5 часа до Пловдив, други за 5 часа до Пловдив и обратно.

    Коментиран от #21

  • 20 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #17 от "Bravo":

    С едно зареждане минава 450-470 км,тоест 4-5 часа каране без да спираш.Ти по колко часа на ден шофираш без да спираш.И колко пари даваш за едно зареждане.
  • 21 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #19 от "Bravo":

    Доколкото си спомням статията беше за икономично шофиране.Ако ще ми говориш за състезания,там съвсем си изгорял срещу Тесла
  • 22 йордан иванов

    0 2 Отговор
  • 23 Иво

    3 2 Отговор
    Относно отчета на анонимния гост за пътуване от източния до западния бряг - мисля, че има измама в отчета:
    Общо време за зареждане 15 ч. 57 сек.
    Общо изминато разстояние 5,518 км
    Най-дълго разстояние м/у зарядни станции 398 км
    Ако е изминал 5520 км и се е налагало да зарежда през 380 км , то автомобилът е бил зареждан 14-15 пъти. Т.е излиза че са го зареждали по 1 час, което е в пъти по-малко от официалното време за зареждане (3,5 ч. с мощен захранващ кабел, осигуряващ заряден ток 70 A). Така, че не подвеждайте хората, ами посочете истинските данни или най-добре укажете източника.

    Коментиран от #27

  • 24 PlimP

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    4, малко се престара с тва 3.2сек. :)

    Коментиран от #28

  • 25 Bravo

    2 2 Отговор
    И кажи ми кой луд, ще даде един куп пари, за да кара с 90км/ч. Да минава 450 - 470 км за 4-5 часа ?
    Това исках да ти кажа, че докато гледаш да стигнеш до морето за без пари, аз вече ще съм на половината път за обратно.
    Не го приемай като заяждане, исках да кажа може би е по - добре някъв икономичен дизел с малко вредни емисии или някъв хибрид, който можеш да го караш и след като му свърши тока, вместо Тесла.

    Коментиран от #29

  • 26 тирирам

    1 3 Отговор
    На някой прави ли му впечатление, че средната скорост е 56км/ч? Ясно е, че с двигател не може да си икономичен, освен ако не си възприел себе си за костенурка и да се движиш в някакво свое собствено измерение, където 56км/ч и разход от 2л. са общоприети.
    Който спомена за Тесла добре е направил. Това не са коли, а космически совалки. Вече нищо не може да ги спре освен липсата на зарядни станции. Ако тръгнеш за морето ще искаш да я настъпиш. С едно зареждане изминава 460 км горе долу, но не знам при каква средна скорост е изчислено. Най-вероятно при не повече от 80км/ч.
  • 27 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #23 от "Иво":

    http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/528-tesla-model-s-mina-prez-ciala-amerika-bezplatno Зареждането е било само на фирмените Суперчарджъри,където за 30 минути се зарежда ток за 320-350 км. и то безплатно.Това за което говориш е зареждане в домашни условия. Ако те интересува в сайта на фирмата има информация и карта на станциите.
  • 28 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #24 от "PlimP":

    Тесла P 85 D ускорение до 100км/ч -3,1 сек. Пише го в сайта ,а в тубето има един куп клипове даже с по-малко.
  • 29 гост

    2 3 Отговор

    До коментар #25 от "Bravo":

    Никой не е казал,че трябва да караш с 90,това е средна скорост.Освен това цена на кола се смята за определени километри и време,а там е доказано,че за 10 г. Тесла излиза по малко от Голф.И пак мисля че говорехме за икономично шофиране ,а не за максимална скорост.Плюс това след 2-3 години ако караш така,пощата няма да ти събере честитките,ако не дойдат направо да те приберат като в западните държави.

    Коментиран от #32

  • 30 Bravo

    3 2 Отговор
    Не знам. Според мен ей това Пежо горе е много по-добър избор от Теслата. Поне докато Теслата не я направят да се зарежда за един час на 100% и да минаваш 1000 км с едно зареждане, до тогава според мен и други ще предпочетат кола с ДВГ или хибрид.
    Просто тръгна за някъде да спирам само за нужда или за зареждане, и в двата случая е
  • 31 Bravo

    2 0 Отговор
    оффф, коментара ми остана наполовина, ограничение в символите ли има ?
    както и да е, в края на коментара ти се извинявах, че се заядох.
    Зарежи, карайте си каквото ви е кеф.
    Аз обичам да слушам редовия 6-так на БМВ, VR6 на Голф, V6 на Ауди и т.н.

    Коментиран от #34

  • 32 S Doichinov

    0 2 Отговор

    До коментар #29 от "гост":

    Цената не се смята за години.В магазина си я пише на табелата.Теслата дали има електроника?А дали дефектира?

    Коментиран от #33

  • 33 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #32 от "S Doichinov":

    А в цената написана в магазина за петролен автомобил пише ли за 10 г. колко ще дадеш за "обслужване,консумативи и ремонт" както и за гориво. Освен това има данъци,застраховки и т.н.Само от паркинг в София можеш да спестиш 8-10 лв. на ден,което е 3-3500 лв. годишно.Относно електрониката,не е повече от петролен автомобил и за 3,5 години производство дефектите са под 1%,което е нормално предвид много по простата и надеждна конструкция.

    Коментиран от #36

  • 34 гост

    2 3 Отговор

    До коментар #31 от "Bravo":

    В Тесла можеш да слушаш каквото си искаш.Има опция за любители на шумни мотори със записани над 50 от най-популярните ДВГ-та ,като може да се допълва с лични предпочитания.С тая разлика,че като ти писне можеш да го спреш.И тази година ще има нов модел 3 който ще струва 35000 долара.
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 S Doichinov

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "гост":

    Ако всичко беше така както го пишеш и Теслата е толкова уникална и се изплаща я ми кажи колко таксита в белите държави са Тесла?Мислиш ли,че фирмите няма да са съгласни да се изкихат с една добра сума но започват да печелят от първия час.Съгласен съм,че колата е добра но не е нещо толкова неземно колкото я изкарваш.Като електрониката не е толкова много в нея защо струва 75К долара?Какво е толкова скъпото?Не се заяждам и не ме разбирай погрешно.Интересно ми е а като гледам четеш много.

    Коментиран от #38, #39

  • 37 123

    0 4 Отговор
    за пробег от 100 километра,това пежо може да изгори 2 литра но масло от двигатела
  • 38 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #36 от "S Doichinov":

    Скъпото в момента е батерията,защото се произвежда от други фирми,а и те нямат мощности за такива количества.Но Тесла строи собствена фабрика с капацитет 500 000 бр.,с възможност за увеличаване.Ще е готова до две години и ще свали цените с поне 30%.При достигане на производство 2 000 000 бр. автомобила,цената ще се изравни с петролен от същия клас ,а когато електромобилите станат 50% от световното производство,цената им ще бъде 30% по-ниска от петролните заради много по малкото възли и детайли.Относно такситата в момента за Тесла се чака между 1-1,5 години,толкова поръчки има. В Щатите на старо струва 30% повече от нова,такова търсене има.Така че всичко е въпрос на време,но резултатите са ясни.

    Коментиран от #40

  • 39 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #36 от "S Doichinov":

    Знам,че като го чуеш за пръв път изглежда нереално,но това е защото всички са толкова свикнали с терора на ДВГ-производителите,че не могат да повярват,че някой наистина може да направи кола която да ти служи безпроблемно и евтино,а не да е бездънна яма за пари и нерви.
  • 40 Смешника

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "гост":

    И какво ти е ясно? Когато електромобилите станат 50%, горивата толкова ще поевтинеят, че пак ще е по-изгодно да караш икономичен ДВГ!

    Коментиран от #42

  • 41 Гост

    0 0 Отговор
    Това е истината е реалния свят
    http://www.spritmonitor.de/en/evaluation/economic_models.html
  • 42 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #40 от "Смешника":

    За твое съжаление няма да поевтинеят,а даже ще поскъпнат,защото има закони и акцизи и всички развити и не дотам развити страни имат стандарти и програми за намаляване употребата на изкопаеми горива,които ще направят скоро използването на ДВГ невъзможно.Например в ЕС до 2025 г. 50% от новите автомобили трябва да са с 0 емисии,а всички големи градове още преди това ще забранят достъпа за автомобили с ДВГ.
  • 43 borislav

    0 0 Отговор
    56км/ч на специална писта с един човек в колата-напълно възможно.
  • 44 Мимо

    0 0 Отговор
    Това нещо в контролирани условия. В началото на 90-те останах без бензин и в едно село си изпросих 1 литър. Само толкова имаше човека. И нямаше като сега бензиностанции на всеки километър. С 4 човека в колата успях да измина около 30 километра с една Шкода 120L! Бабешко каране, но това беше резултата. Та сега ми се хвалят с разход 2 на сто на писта! Чудо голямо!
  • 45 S Doichinov

    0 0 Отговор
    Вярно,че има такива амбиции за непускането на автомобили с двг с големите градове от някоя си година.Колко пари обаче ще загубят държавите от акциз на горива,ддс и още други такси които идват от горивата?Коя държава е готова на тази стъпка?Тогава ми се струва,че електромобилите ще бъдат обложени с всички такси които са сегашните та и данък заради батериите за рециклирането им.Някой дали си мисли,че с настъпването на електромобилите ще е края на синя и зелена зона?Не на последно място-колко от производителите на автомобили са готови да затварят заводите си и зарежат всички разработки на сегашните си двигатели?Бъдещето ще покаже

    Коментиран от #46

  • 46 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "S Doichinov":

    Парите които ще загубят държавите от акцизи ще се компенсират много повече от намаленото замърсяване и съответните болести,както и от спрения внос на горива.Знаеш ли че бедна България дава всяка година 4000000000/млд./ евро за внос на петрол.Дори и да отпаднат данъчните облекчения,ще си остане никаквата поддръжка и нищожния или направо безплатен разход на гориво.При положение че и цената на автомобила ще е доста по ниска от сега ,а показателите доста по добри.А производителите ще обърнат палачинката като видят,че губят пазари.Американските вече показаха 3-4 нови електромобила.

    Коментиран от #47, #48

  • 47 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #46 от "гост":

    Ти си болен мозък драги - сън не те хваща, за да спамиш непрекъснато в теми за коли с ДВГ.
    Явно нямаш и грам мозък щом смяташ, че ако всички автомобили са електрически, пак няма да се плащат никакви такси и данъци за тях и парите за пътища и за бюджета ще идват от намаляването на въглеродните емисии.
    Приличаш ми на водещ от "Телешоп", който се опитва да промива мозъците на тъпите западняци, че неговия продукт е някаква панацея и няма никакви минуси.
    Само, че Тесла е американски боклук и норвежците започват да го разбират сами с многото дефекти в модула обединяващ електромотора, инвертора и редуктора (трансмисията) над задната ос:
    http://www.ecars.bg/blogs/parts-1/840-problemi-elektromotori-model-s-norvegia
    Това е една тежка и адски скъпа кола, която обезсмисля прокламираното от теб евтино задвижване.
    Сега хващай пак да тормозиш клавиатурата и да вадиш от 10 кладенеца вода, че тъпия американски тролей е голяма работа!!!

    Коментиран от #55

  • 48 S Doichinov

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "гост":

    Тая сума нещо не я разбирам каква е.Толкова пари не струва цялата държава. Ако се дават толкова пари за внос на петрол тук сложи още една нула отзад и ще видиш колко се връща след продажбата в хазната.Все тая,ще поживеем и ще видим какво ще стане но тенденцията е към постоянно поскъпване на живота.Безплатен обяд няма.

    Коментиран от #53, #56

  • 49 Jap

    2 0 Отговор
    Теслата е бъдещето несъмнено - остава само да пуснат по-дълготрайни и евтини батерии.В момента се работи над това - пробива е близко.
    Ако се зарежда за 30-тина минути,голям кеф -докато хапнем в Хепи,Бъргър Кинг,..... и колата се заредила- аре пак стъпка-безшумно плъзгане с 140 км/ч,красива работа!

    Коментиран от #50

  • 50 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "Jap":

    Правят я по-лека и по-компактна и батериите стават по-трайни. То тоя шлеп определено не е за такива цели.
  • 51 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Над 15 часа зареждане....
  • 52 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Тва прави средна скорост за времето без зареждане и поставяне на вериги 94 км/ч, което иде да покаже, че не са били чак толкоз лоши пътните условия... нещо послъгват някъде.
  • 53 Дядо Поп

    1 0 Отговор

    До коментар #48 от "S Doichinov":

    Човека е възможно и да е прав за сумата от 4 млд.,но
    едва,ли дори и при такава сума ще влезне 10 кратна
    сума в хазната,не пропускайте факта,че у нас доста
    се крадат (не плащат)данъци и акцизи от петрол.
    Дори и да направят перфектни ел.коли,то няма да
    стане за един ден да се мине на ток,ще минат години
    за това време държавата ще намери начин да ни
    дере по други начини.
    Истината е,че ние сме като голямо семейство и като
    изтичат пари за петрол,то тия пари изтичат от
    всички нас,вместо да се въртят тука тия кинти,и да
    способстват за развитие на икономика и живот,
    арабите в Дубай си правят ,каквото им душа иска.
    Да ама поне тука свирките на околовръстното са
    евтини,а те дават мило и драго за една свирчица
    от чуждо.

    Коментиран от #54

  • 54 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "Дядо Поп":

    Сумата за петрол може да я проверите във външнотърговския баланс и това е основната причина за огромното ни отрицателно салдо с Русия.И да това е валута която излиза безвъзвратно от България и никакви данъци не могат да я компенсират.А в момента имаме над 8000 мегавата бездействащи ел. централи които са достатъчни за над 12 000 000 електромобила и биха донесли много повече приходи в бюджета.
  • 55 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "Гост":

    Браво,браво почваш да четеш правилната информация,може и да ти влезе нещо в главата.Само че там не пише нищо за боклуци,а за най-елементарен дефект,нормален за едно ново производство и отстранен доста бързо.За дефекти в ДВГ и сервизни акции за милиони четем всеки ден при всички производители и то след 150 години производство и развитие,а тук говорим за първа генерация произвеждана от по-малко от три години,така че не се радвай толкова След още три четири години тези дреболии ще са спомен,а елмоторите и акумулаторите не са показали и 30% от потенциала си за развитие.
  • 56 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "S Doichinov":

    Не знам къде си прочел че сумата за петрол се връща десет пъти,но това изобщо не е вярно.Акциза на бензина в момента е 0,65 лв. на литър,пише го в закона за акцизите.При производствена цена 1,30-1,40 това е по-малко от 50% и с него освен другите неща трябва да се плащат и таксите за емисии за които държавата има квота и добре че в момента няма много работещи предприятия,иначе повече от половината акциз ще заминава пак навън.
  • 57 гост

    1 0 Отговор
    2152км за 38 часа ... това си е средна скорост 56,6 км/час
    Това ... по писта , ами че то е почти по инерция
    БРАВО НА ПЕЖО!!!!

    Коментиран от #59

  • 58

    1 0 Отговор
    В реални условия 100% ще изгори двойно повече.
  • 59 Darkbound

    1 0 Отговор

    До коментар #57 от "гост":

    Тъкмо това щях да казвам, то и едно поло да хванеш при 60 км/ч сигурно ще гори толкова..
  • 60 Barziq

    1 1 Отговор
    има ли лъвче,п....ка и борче е боклук с две думи френски боклук

    Коментиран от #61

  • 61 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #60 от "Barziq":

    Браво,супер разбирач си,направо пращиш от интелигентност.Може да е прогнил кошник с пушещо кюмбе за мотор,но важното е да е немски.
  • 62 Георги

    0 1 Отговор
    Колегата до някъде е прав и аз един път сам карал фреска кола и то нова 2010 втори път няма да повторя в живота по добре руско и грубо отколкото тези кошници пълни с женски превръзки.
  • 63 1234

    0 0 Отговор
    Не им вярвам на теста!Нека направят тест по маршрут,от точка А,до точка Б,но да бъде през различен терен,то иначе какво е?въртиш в крък по едно и също трасе,и после като купиш такава кола излиза,че гори7/7,5 но 100 км.....

    Коментиран от #64

  • 64 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "1234":

    Да,така е и така ще бъде,просто защото това са възможностите на ДВГ.Никой производител не може да промени фактите,а те са че петролните автомобили харчат около три пъти повече енергия,отколкото им е нужна за движение.Останалата част се превръща в топлина и излиза през ауспуха и радиатора.Затова всички производители ще продължават да използват измислени методи и стендове за разход,за да могат да влязат в изискванията по закон.Но вече има изисквания за 0 емисии и то в недалечно бъдеще,така че виждате последните напъни да се запази златната кокошка на старите производители.
  • 65 пежо

    1 0 Отговор
    Във Франция карах точно такова Пежо под наем . Разхода по компютър за 1000км смесено каране - градско и извън градско беше точно - 3.6/100 . Уникална кола без аналог в класа си !

    Коментиран от #66

  • 66 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #65 от "пежо":

    И смяташ,че 3,6 литра разход за кола за двама с два големи куфара,която едвам отлепя на светофар е голямо постижение!!!Ами когато спрат да я пускат в градовете за какво ще я ползваш,за украса на интериора.

    Коментиран от #67

  • 67 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "гост":

    Едва ли е зле на светофарите. Но все пак има и по-мощни версии, тая е 100 коня само.

    Коментиран от #68

  • 68 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Shmeker":

    И по мощните версии естествено ще имат по голям разход и на гориво и на обслужване,което пак произлиза от възможностите на ДВГ.

    Коментиран от #69

  • 69 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "гост":

    120 коня има малко по-висок разход. С около половин литър по каталог.

    Коментиран от #70

  • 70 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "Shmeker":

    Мисля,че вече цитирах разход от 1,5 и то в реални условия,включително и градско на кола със седем места и два багажника,която ще вдигне сто за времето,за което тази ще включи на първа,а по завоите ще я затрие за първите 4-500 метра.