8 Май, 2015 08:48, обновена 8 Май, 2015 09:42 33 051 105

Ето я новата "тройка" на BMW

  • bmw-
  • 3er
Баварската компания официално представи обновената "тройка". Външно моделът впечатлява с козметични промени, но силовите агрегати са изцяло нови, като в моторната гама са включени и варианти с трицилиндрови двигатели. Налична е и хибридна силова установка. От компанията споделиха, че и скоростните кутии са модернизирани
Всички три-, четири- и шестцилиндрови бензинови двигатели на новото BMW Серия 3, както и дизеловите двигатели на BMW 316d, BMW 318d и BMW 320d са от новоразработеното, модулно семейство двигатели на EfficientDynamics. Благодарение на модернизирания турбокомпресор новите четирицилиндрови дизелови двигатели се отличават с още по-спонтанни реакции. За пръв път за новото BMW Серия 3 се предлагат трицилиндрови бензинови двигатели – новост в сегмента. Нов за BMW Серия 3 е и четирицилиндровия бензинов двигател на BMW 320i Седан/BMW 320i Туринг (среден разход на гориво: 5,9–5,3/6,3-5,5 л/100 км; СО2 емисии: 138-124/147-129 г/км).
Световна премиера празнува и четирицилиндровият агрегат на BMW 330i Седан/ BMW 330i Туринг (среден разход на гориво: 6,5–5,5/6,7–5,8 л/100 км; СО2 емисии: 151–129/157–135 г/км), както и шестцилиндровият бензинов двигател на BMW 340i Седан/ BMW 340i Туринг (среден разход на гориво: 7,7–6,5/7,0–6,8 л/100 км; СО2 емисии: 179–152/164–158 г/км). Въпреки повишената мощност ефективността на двигателите е подобрена. Разходът на гориво и емисиите на СО2 са намалени с до 11%. Новото 320d EfficientDynamics Edition Седан (среден разход на гориво: 4,3–3,8 л/100 км; СО2 емисии: 113–99 г/км) развива 120 кВт/163 к.с., като в комбинация с осемстепенната трансмисия Steptronic и серийни гуми изхвърля само 99 г/км СО2.
За повишаване на ефективността на всички варианти на модела допринасят и новите трансмисии. При двигателите с шестстепенна механична скоростна кутия например за адаптиране на оборотите при низходящо превключване автоматично се подава междинна газ. При низходящо превключване осемстепенната трансмисия Steptronic работи с многократни превключвания, което се отразява положително на комфорта на превключване и акустиката. Функцията безмоторно движение също има принос за допълнително повишаване на ефективността. Модернизираните амортисьори, по-стегнатото окачване и още по-прецизното кормилно управление на новото BMW Серия 3 гарантират значително повишаване на динамичния потенциал при запазване на високия комфорт на возене.
Всяко четвърто продадено BMW е BMW Серия 3 Седан или BMW Серия 3 Туринг. Това превръща моделното семейство в най-успешния модел на марката BMW. Сега по-модерният дизайн, още по-напредничавите технологии и най-модерните двигатели превръщат новото BMW Серия 3 Седан и новото BMW Серия 3 Туринг в още по-атрактивни автомобили.

Техническа информация за съществуващите BMW - 3er , ще намерите  ТУК


Поставете оценка:
Оценка 2 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 KING

    8 3 Отговор
    Това е еталон, с който всички до един трябва да се съобразявате. Казах!
  • 2 Иво

    3 7 Отговор
    Това е същия кош, който ни го пробутват вече 4та година, просто сменили мотора и хоп дай ми 100 хиляди лева за смешната тройка, конкурент на голф...
  • 3 Free

    8 2 Отговор
    Моля, хора, каращи коли на по 15 години за 2500лв., да не изказват ''компетентното'' си мнение за кола, доказала се безброй пъти през годините. Гроздето, че ви киселее- ясно е. Хайде, стига с тези комплекси, бе хора. Няма база за сравнение.

    Коментиран от #87

  • 4 Така се прави

    5 3 Отговор
    Ето така се правят автомобили. Стига сте хвалили разни рендета, дачийки, кии, пежаци и тем подобни с мега малумните обяснения, колко били икономични, как на тази цена били супер изгодни и.т.н.
    Раберете - хубаво и евтино няма! Само скъп автомобил, може да бъде добре направен и хубав. Тройката на БМВ си е гарант за адреналин и удоволствие, което се заплаща естествено. Кола със 100 - 150 к.с. удоволствие не доставя, това е!

    Коментиран от #13, #26

  • 5 Димитър

    1 3 Отговор
    Коментара ти е като резервно за теб изказване. Няма какво да кажеш и говориш каквото ти падне. В нито един коментар до момента не са споменавани рендета, дачийки, кии, пежаци и тем подобни. Тройката наистина беше еталон за много неща, но клучовото е "БЕШЕ". В момента е ПЪЛНА ЗАГУБА НА ЛИЧНОСТТА. Все едно гледам BMW 5-та серия. Тежи повече от тон и половина. Лошо управление в завоите. Слаби турбо двигатели и тн.
    Кълнял съм се, че никога няма да го кажа, но новият Мерцедес С класа е по-бърз, с по-добро поведение на пътя и с по-добър спирачен път. Къде по дяволите изчезна емблематичната 3-ка.
    А иначе да - Красива е - Кой си купува БМВ защото е красиво?

    Коментиран от #7

  • 6 mediator37

    2 1 Отговор
    Нека оставим пазара да говори. Ако и в бъдеще се харчат добре тройките, значи стратегията на производителя е правилна. Лично мен ме смущават тия трицилиндрови двигателчета. Не подобает ... някакси. Ако общото тегло също нараства, както пише №5, и това е смущаващо. Че то, има джипки по-леки от 1,5 тона.
  • 7 Така се прави

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "Димитър":

    Димитърчо, визирам всякакви изказвания по форумите, които непрекъснато хвалят евтините недоразумения, а яко хейтват хубавите и скъпи коли. А относно тройката, от твоето изказване е видно, че за теб гроздето е мнооого кисело, нали??

    Коментиран от #8

  • 8 Димитър

    1 3 Отговор

    До коментар #7 от "Така се прави":

    Това с гроздето го намесвате, когато нямате какво да кажете. Още повече, че съм притежател на две 3-ки, като едната съм си я купил чисто нова.
    Това, че не харесваш нещо, не значи че не можеш да си го позволиш. Щом толкова добре анализираш коментари, трябваше да си усетил моето разочарование от новата тройка.
    п.с. А от твоето изказване - Предвид годините ми, щом за теб съм Димитърчо, за теб гроздето е още по-кисело. Дори да можеш да си го купиш, нямаш зъби да го ядеш.

    Коментиран от #12

  • 9 некойси

    2 3 Отговор
    Ами че какво е новото? Тя като старата.
    Аааа, ейнджъл айс са светодиоднииии, ясно :)
  • 10 Иво

    1 5 Отговор
    Същия стар баварски кош за комплексари... поне могат да въртят гуми из студентски град !
  • 11 onq s konq

    0 3 Отговор
    Ако щопа беше каэал "От тройкато по-големо нема",щеше да иэглежда мн по-умен отколкото е.Но БМВ /каквото и да е то/ беэ як двигател е като "Старфайтър" беэ картечница.И пак ще повторя-"тройка" беэ 6-цилиндров двигател и метална верига и под 3 литра обем е просто ламарина с емблема.
  • 12 Така се прави

    0 2 Отговор

    До коментар #8 от "Димитър":

    Димитърчо, това с притежанието на чисто новата тройка в кой филм го гледа? Някой много фантастичен ще да е! А дори и да си я "купил" чисто нова, не си я купил ти, а баща ти, така че не коментирай неща, на които лично ти си неспособен!
    P.S. - Никога не съм бил фен на БМВ!

    Коментиран от #15

  • 13 Shmeker

    5 1 Отговор

    До коментар #4 от "Така се прави":

    На всички е ясно, че това е автомобил-еталон, обаче не всеки има парите да си го купи.
    Обаче на мен ми е странно друго - как има народ дето хейтва по тия доказали се коли.

    Коментиран от #40

  • 14 Георги

    2 2 Отговор
    Почти никакви промени язък за немците иначе хубави коли
  • 15 Димитър

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "Така се прави":

    За разлика от теб аз харесвам BMWи въпреки това смея да кажа, че вече не са това, с което станаха известни.
    Баща ми няма как да се защити, така че не го намесвай. О извинявам се, келешчета като теб винаги намесват роднини, когато нямат какво повече да кажат.

    Коментиран от #16

  • 16 Така се прави

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Димитър":

    Димитърчо, прочети коментар номер 13, той перфектно ти обяснява всичко. Не използвай епитети от рода на "келешчета", аз не те обиждам ако не си забелязал.
  • 17 ПЕРО ПЕРДЕТО

    0 0 Отговор
    Наш екип от мястото на събитието?
  • 18 Shmeker

    0 1 Отговор
    Лично на мен ми се искаше да има някаква италианска нотка в дизайна, както бяха старите модели. Обаче явно още държат старата мода, даже не са я пооправили като фейс.
    Ауди като дизайн имат по-добра визия при А4 специално.
  • 19 Димитър

    0 1 Отговор
    Келешчо, самият факт, че не уважаваш името ми, ме обижда. Самият факт, че говориш за баща ми без да го познаваш, ме обижда. Номер 13 е прав, че не всеки в България може да си купи новата тройка, но това важи за почти всеки нов автомобил.
    Като за финал - Има разлика между "разочарован" и "хейтване", но ти никога няма да разбереш каква е.
  • 20 гост

    0 8 Отговор
    Тесла модел 3 идва до една година! Със двойно предаване 5-600 коня и цена от 35000 долара.Казах ли ,че горивото е безплатно доживотно!

    Коментиран от #21

  • 21 Гост

    6 0 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    А кога ще дойде психиатъра у вас да ти даде хапчетата?
  • 22 Модел3

    4 0 Отговор
    Модел 3 определено ще е добър автомобил, но забравяш че първо токът с който зареждаш колата се плаща и второ батериите след 4 години за нищо не стават и трябва да се сменят а цената им е колкото цялата кола почти!!

    Коментиран от #42

  • 23 Кобрата

    4 0 Отговор
    BMW си е BMW, в последно време марката напредна доста в разработката на 3-та и 5-та серия. поздравления!
  • 24 HeLLSeHeR

    4 0 Отговор
    Като ви чета пререканията се смея, но и ми става тъжно...Както е казал Йовков "Боже, колко мъка има по тоя свят, боже".
    Как така всички са експерти по автомобилите и всяко мнение е компетентно?
  • 25 аз

    0 3 Отговор
    Освен за дрифтене по светофарите за друго става ли тая кола?
  • 26 До овчарските геги по-долу

    5 0 Отговор

    До коментар #4 от "Така се прави":

    За тези неща си прав - кола със 100-150 коня не дава такова удоволствие, както с 200 и нагоре. Обаче и в предишните "тройки" не всичко е 200 коня и трилитров обем, по-скоро малка част са такива.

    Има някои тук във форума, които директно дават мнение - "ма мерцедесът е по-бърз". Вземи си Мерцедес тогава, кой те спира?! Отиваш, караш, сравняваш, взимаш.

    Аз карам втора тройка, в момента 6-годишна и съм очарован от тази кола, директния волан, приятното поведение на пътя, сигурния мотор. Трилитров бензин с 218 коня. Имам и познат с Ц-класа на Мерцедес тригодишна дизел - бърза е, хубава е, глупакоустойчива. 220 ЦДИ 170 коня. Нито за момент обаче не съм приискал да отида в отсрещния лагер - независимо от по-високия комфорт на Мерцедеса, това че е по-нов, че струва малко повече на вторичния пазар.

    Абе, карайте си колите и стига зяпахте и завиждахте - калпав бил баварецът, за нищо не ставал, не бил " като едно време".

    Разкошен е!

    Коментиран от #28

  • 27 Капитана

    1 0 Отговор
    Не си купува и не кара Баварец тоз,който няма кинти да си го купи и подържа.БМВ е прекрасна кола,държи цена на вторичния пазар и то доста добра,обект е на бартери и т.н.лесно се продава.
  • 28 Така се прави

    5 0 Отговор

    До коментар #26 от "До овчарските геги по-долу":

    Супер як коментар! Да, хубаво е че си очарован от БМВ - то си. 218 к.с. са гарант за удоволствие, особено ако са на БМВ (има огромна разлика между марките - 218 к.с. имат едно поведение в БМВ 3 - та и съвсем друго поведение в Пежо 407 например :))
    А относно завиждането - национална черта е, какво да правиш :(
    В случая коментари от рода на, че 3-та е загубила чара си и вече не е това, което е била са тотално неуместни. Да, тя наистина не е това, което е била - сега е още по-добра от преди :)
    P.S. - Винаги съм бил заклет фен на Мерцедес (карам такъв и съм много доволен от него), но това не означава, че не трябва да се признават достиженията на другите марки!

    Коментиран от #31

  • 29 M POwer

    3 0 Отговор
    Дано някой ден имате възможността да се повозите поне в нея ;)
  • 30 Владислав Димитров

    1 0 Отговор
    Красив е, зараза.
  • 31 До овчарските геги по-долу

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "Така се прави":

    Пежо 407 е симпатично, карал съм такова от автосалон в Щутгарт - беше купе, страхотна визия, черно, лъскаво, направо убиец. Дори арматурното табло е приятно за окото. Вози много меко и гладко, но това е типично за Пежо-Ситроен!

    Предполагам, говориш за някой от общо трите двигателя с над 200 коня - двата дизела комън-рейл с 2,7 (204 коня)и 3-литров обем (241 коня) или трилитровия бензин с 211 коня.

    Все пак обаче, трудно може да се прави дори бегло сравнение с БМВ - френската машина НЕ Е между особено успешните модели на марката, има доста проблеми по нея, които си струват големи сумички за ремонт (например електрониката или ходовата част), по двигателя също немалко главоболия - турбо, филтър за твърди частици, клапаните, хидравлика...😂

    Иначе, привлича вниманието, но се сещам защо френските автомобили не държат нито на големи изминати разстояния, нито по много години - понеже съм чувал, че не се препоръчва покупката му ако е над 100 хил. км.
  • 32 mbmh

    1 1 Отговор
    Тази "нова" тройка съм я виждал някъде през 2011 година още :D :D
  • 33 Ituriel

    3 1 Отговор
    Въпреки, че съм твърд фен на японските марки, смея да отбележа, че модернизацията на БМВ-то е на доста високо ниво, добавили са наистина доста и стойностни подобрения, браво на баварците - постарали са се.
  • 34 azsum

    3 2 Отговор
    Интериора и задницата са същите. Дизайна е същия. Само предницата е изминена малко. Нищо ново... Интериора от 10 години е 1 и същ. Голяма марка са, но да се постараят малко...
  • 35 БМВ

    4 2 Отговор
    Купих 320Д 2013г. Разлика в дизайна не намирам с новата. Колата е добра, при скорост от 240км/ч. не се усеща нищо, сякаш се гмурва под въздуха. Разхода при тази скорост е 8л./100км. При скорост от 110км./ч. разхода с 5 човека ми беше 4.5л/ 100км. Малко ми е ниска при влизане и излизане но вътре е много удобна. Много е маневрена и волана реагира перфектно. За 7.5 сек. набира 100км, добре спира. Като нова е 92 500лв., сега е около 60 000лв. Карал съм всякакви марки, но БМВ доставя наистина удоволствие от шофирането. Имам познати с Мерцедеси, но непрекъснато им се повреждат, особено автоматиците им, които са доста скъпи. Мерцедес беше и пред фалит. От поне 15 години не могат да се сравняват с БМВ! Мисля, че само Порше може да се сравнява с БМВ, но те са много скъпи.

    Коментиран от #46, #52

  • 36 ластик

    2 0 Отговор
    Това че няма "нищо ново" по дизайна е показателно, че при навремето при пускането на модела дизайнерския отдел си е свършил работата и ако едно нещо е добре направено, не е нужно някой да го разваля после. Освен това се мисли и за клиентите вече закупили автомобила. Те не трябва да се чувстват че карат стар автомобил, а и цената при продажбата на вторичния пазар би била доста по-ниска. Иначе излиза че си купуваш кола която след2-3 години вече не е актуална. Давам един пример с последната Е-класа. Как би ли се чувства човек платил над 100к за автомобил, който самия производител толкова много не харесва че практически му променя изцяло визията му.

    Коментиран от #38

  • 37 Майор Костов

    0 0 Отговор
    Новата Е класа е с нова технологична платформа. Това БМВ явно е само фейс.
  • 38 galaxy

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "ластик":

    Много точно изказване! Браво! Радвам се че има и умни и мислещи хора във форума, като теб! Удоволствие е като чета смислени коментари. Много точно сравнение.
  • 39 Иво

    1 0 Отговор
    Тествах една 3-ка дизелова преди два месеца. 2ка 184 коня 4х4 автомат - няма какво да говорим - хубав автомобил от където и да го погледнеш - и визия и комфорт, прилично пъргав - все пак е работен мотор, не от големите.Мога да кажа, че за първи път ми хареса да карам автоматик, иначе съм заклет фен на ръчните скорости.Има само един минус - скъпа е, но никъде не е казано, че всички трябва да караме БМВ.....
  • 40 Иван

    0 2 Отговор

    До коментар #13 от "Shmeker":


    На всички е ясно, че това е автомобил-еталон, обаче не всеки има парите да си го купи.
    Обаче на мен ми е странно друго - как има народ дето хейтва по тия доказали се коли. Доказали се с какво...?Че не излизат от сервизите ли??Колите са добри САМО за тези,които са готови да пръснат маса пари по тях и могат да си го позволят!
  • 41 Име:

    2 0 Отговор
    Очаквам да ви видя как най-после ще похвалите трицилиндровите мотори, сега откакто и БМВ ги слага, няма да има по-добро от тях!!
  • 42 гост

    2 4 Отговор

    До коментар #22 от "Модел3":

    Поне в сайта влизал ли си ,или си говориш по инерция.Целия свят вече разбра,че Тесла се зарежда БЕЗПЛАТНО на фирмените зарядни станции,а дори да те мързи да идеш да там,токът за сто километра от в къщи излиза под 2 лева.А батериите имат пълна гаранция 8/осем/ години и живот 15-20.Да не говорим,че никоя от тия тройки,дори М не може да и стъпи на малкия пръст по ускорение и поведение в завой.И ще забравиш какво е сервиз,освен ако си мазохист.Всъщност като гледам май ще се окаже и доста по евтина.
  • 43 Milen

    1 2 Отговор
    Честно да си кажа, мноо грозна тъз тройка. Надали ще изкарат по красиво от 46 и 92
  • 44 sava

    2 1 Отговор
    Да има едно момче идва от Пловдив с една Тесла и всеки път идва платформа да му я прибира :ЮД:Д:Д:Д:Д:Д:
    4

    Коментиран от #57

  • 45 аз

    0 0 Отговор
    Така е с конете-както 150кс при бмв едно вереме не са като подобните при френските-повече от секунда за ускорение до 100 за бавареца:-) :-) :-) :-)
  • 46 аз

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "БМВ":

    Тя не вдига толкова👄👄👄
    8 масло при тази скорост не е зле
  • 47 аз

    0 0 Отговор
    Тя не вдига толкова👄👄👄
    8 масло при тази скорост не е зле
  • 48 S Doichinov

    0 0 Отговор
    Вътре изглежда доста добре но това сигурно е топ изпълнение.Бих покарал една такава
  • 49

    0 2 Отговор
    Най красивата и хармонична като дизайн тройка е Е36.....
  • 50 Plovdiv

    0 2 Отговор
    Само да не беше предното предаване, с чиста съвест бих казал, че това е най-добрата марка... След Волво, разбира се...
  • 51 БМВ

    0 1 Отговор
    Оп ето. Ключовото "БЕШЕ" е като ключовото "НОВАТА Ц КЛАСА" БМВто не е ново, фейслифт е !!! Ако мерца не беше по-добър, щеше да е срамно и безмислено.
  • 52 onq s konq

    0 4 Отговор

    До коментар #35 от "БМВ":

    Със 320д НЕ МОЖЕШ ДА ВДИГНЕШ 240!Макса ти е 230км/ч,7,9 сек /100 ускорение/а не 7,5 както пишеш/ и то при положение че имаш 177коня и само эадно предаване.Ако искаш 245км-купи си 204коня като моята/330д-от 0-100-7,2сек,нищо че е модел 2004г:)

    Коментиран от #54

  • 53 Дошо

    2 2 Отговор
    Само бмв е колата най доброто якоо
  • 54 БМВ

    2 0 Отговор

    До коментар #52 от "onq s konq":

    Моето е 2013г.320д за което говоря е 184к.с и е с 8-степенна скоростна кутия. Това БМВ е последния модел. Всеки следващ модел има подобрение в скорост, разход , ускорение и ....... Колата вдига 240км./ч., няма защо да си го измислям. А иначе имам и БМВ с 313к.с. Набира 100км/ч. за около 5 сек. Тези БМВ-та за които пишеш са по-старите модели. Има разлика с по-новите.

    Коментиран от #55

  • 55 onq s konq

    0 2 Отговор

    До коментар #54 от "БМВ":

    Това "около" 5 сек. е точно 5,6сек при 313 конското эа което говориш ,а точните му коне са 306.Колкото обаче и БМВ-та да ми кажеш че имаш,сигурен съм че на нито едно нямаш плюшено кученце на эадното стъкло ,което може да си клати главата.А аэ имам!

    Коментиран от #61

  • 56 Голям смях

    1 0 Отговор
    306 к.с. е бензиновия модел 335i, а човека ти пише предполагам за дизеловия мотор с двете турбини който е 313 к.с., като не уточнява коя серия е БМВ-то. По каталог 335д е 4.8сек. до 100к.м. В предния ти пост пък очевидно не правиш разлика между Е90 и Ф30. А уж караш БМВ

    Коментиран от #58

  • 57 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #44 от "sava":

    А сигурно изобщо не си виждал един куп други марки,даже и такива като Ферари на платформи и то не защото не са в движение.Някои хора просто ги мързи или не са в състояние да карат и ползват колите си само за фукня,но си помисли защо вече се фукат с Тесла,а не с Мерцедеси и БМВ-та
  • 58 BMW BG

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "Голям смях":

    onq s konq, БМВ е прав. Дизела е с 313 коня. Най-простото е да влезеш да провериш, за точно 30 секунди става, преди да пишеш. Никой не очаква да знаеш всички двигател , коне и т.н. наизуст, но да се караш с някой без да знаеш не става.

    Коментиран от #59

  • 59 Голям смях

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "BMW BG":

    Само не разбирам защо е адресиран до мен коментара, като и аз казвам същото. Предполагам че си искал да отговориш на "оня с коня" :)
  • 60 B M W

    1 1 Отговор
    BMW 3 Серия са това - е30 , е36 , е46 , е92 !!! Новите не струват
  • 61 БМВ

    2 0 Отговор

    До коментар #55 от "onq s konq":

    Като чета какво си писал: Все едно слушам някакво малко момченце дето иска да се налага. Не знам от къде черпиш информация, но тя не отговаря на действителността. Благодаря на BMW BG и Голям смях, че са ти дали вярна информация, която ти пояснят за какво става въпрос. Уточнявам, че имам Х3 313к.с. Дизел с двете турбини и набира до 100км/ч. за 5.3 сек, а тройката 313к.с. с двете турбини, както ти е писал Голям смях набира за 4.8сек. Наистина проверявай информацията за да не се излагаш. Пък дали ми вярваш, какво карам, то за мен няма никакво значение. Явно харесваме една марка коли, но ти ги караш след като такива като мен ги продадат за да си купят по-новия модел. Харесвам и Порше защото имат страхотно пътно поведение, но дори и Кайена ми е по-тесен и затова предпочитам Х3 и Х5. Така, че скоро ще продавам тройката и ако имаш 60 000 лева е твоя. Дано твоята по-стара версия да не ти е тавана на финансовите възможности.

    Коментиран от #70

  • 62 Иван Д

    1 0 Отговор
    Когато купувах моята f30, 320d, държах задължително да е със задно задвижване. Невероятно усещане по завоите, особено в спортния режим. Беше ми казано тогава от дилъра, че Ф-ките и като цяло специално най-масовият модел на БМВ - Der Dreier са доста здравички що се отнася до окачване и шаси. Но то май е логично, все пак не вярвам баварците да си позволяват експерименти с качеството специално в този модел. Обаче по родните пътища каквото и да караш, все си трака и си стърже, но пък си е тема на друг разговор.
    Основно във фейслифта, като изключим новата гама двигатели и засегнем дизайна, променени са предните LED светлини, както и тези на стоповете, но не много. Друго не е променяно външно. Интериора: хромирана лайсна при копчетата за ел. стъклата, капака за поставката за чаши вече се затваря (щото това с махането и поставянето в жабката за мен си беше глупост), гланц на средната управляваща конзола и нови цифри, серийна облегалка за ръката, нови цветове за платове и кожи, подобрени пружини по окачването, нови модели джанти, толкоз...

    Коментиран от #64

  • 63 ддд

    0 1 Отговор
    еее убихте се да коментирате и хвалите
    да ви дам тема за размисъл
    познавате ли някои да каже
    взех кола и живота ми се подобри значително?
    аз мога да посоча стотици които
    живота им е съсипан от кола:(
    даже и вие ще сте убедени че живота им е съсипан
    докато ползата ако има таква
    дано е от колата или марката

    Коментиран от #65, #68

  • 64 БМВ

    1 0 Отговор

    До коментар #62 от "Иван Д":

    Твоят коментар е приятен, полезен и с изразяване на собствено мнение. Хубавото е когато има креативност и полза от коментарите. БМВ наистина доставя удоволствието от шофирането и смятам, че доставя много приятни моменти и преживявания. Е , новата кола не е най-добрата инвестиция, защото цената и бързо пада, но ако ги има човек в повече е едно много приятно изживяване.
  • 65 mediator37

    1 1 Отговор

    До коментар #63 от "ддд":

    Ами, с чиста съвест мога да кажа, че животът ми се подобри значително, след като взех кола (джип) . До такива красиви и диви места сред природата достигам, виждам, опъвам палатка, на които могат да се преподават уроци по фън-шуи. Със старата кола това няма как да стане. Последно тези 2 почивни дни ошетах цялото крайбрежие от Александруполис до Фанари, кацнах на всеки бурун и трън, наврях се във всеки черен път, без притеснения, че ще закъсам (веднъж само се окопах по тумбак в пясъка , ама то от глупост). Спомени, впечатления, релакс, снимки, плажуване. И това благодарение единствено и само на Х3-та.
    Купи си проходима кола и ще видиш разликата.

    Коментиран от #73, #85

  • 66 ford57

    0 0 Отговор
    айде на новата придобивка на всички желаещи да висят по сервизите
  • 67 Всички селяндури и комплексари карат БМВ

    0 1 Отговор
    Поредният боклук и то скъп.
  • 68 mediator37

    1 0 Отговор

    До коментар #63 от "ддд":

    Забравих да кажа- за подобряване на настроението на магистралата от Стара до Нова Загора си правих гаргара с румънски мерцедес, а от Дидимотико до Алексанруполис с гръцки лексус. На 210 можеш да шиеш гоблени на задната седалка без да се убодеш.
    Накрая май поедителят ще е КАТ.

    Коментиран от #69

  • 69 тпп

    0 1 Отговор

    До коментар #68 от "mediator37":

    Купил си си женски псевдо джип, и се хвалиш по форумите как вдигаш 210 с него... Такива като тебе са заплаха за живота на околните, колко деца умряха заради ...... като тебе..

    Коментиран от #71

  • 70 scar face

    1 0 Отговор

    До коментар #61 от "БМВ":

    Колега, явно си нов във форума, тъй като си правиш труда да отговоряш на индивид, като този. Появят ли се "творбите" на тоя, веднага му нацъкват минусите. Колкото бмв, лично за мен е прехвалена марка.
  • 71 анонимен

    1 1 Отговор

    До коментар #69 от "тпп":

    Ти по какво ги познаваш женските и мъжките джипове? Такава глупост не бях чувал! Х3 е перфектен джип - бърз, комфортен, надежден, добър разход на гориво, широк отвътре, минава отвсякъде, а и по магистралите прескача почти всички автомобили. Скоростта в хубав автомобил не се усеща, а и бързо спират. Няма по-добър и универсален от него. Х5 е по-голям, по-луксозен, по-скъп, но и по-малко маневрен, като има по-често проблеми по предницата си заради теглото и се случва да криви джанти по-дупките в БГ. А, останалите марки джипове не са на нивото на БМВ за да ги коментираме. Много рядко по новините ще чуеш за катастрофи с нови автомобили, докато катастрофите с автомобили 3-та , 4-та, 5-та ..........10-та ръка са много често срещани. щастието да обикалящ света и БГ с нов автомобил или джип е огромно и неописуемо за дребните тарикати.
  • 72 Дошо

    1 1 Отговор
    До коментар #68 от " mediator37":


    Да бе с 210 км си карал във фантазиите си. Пусни да гледаме някой твой клип за да докажеш
  • 73 ддд

    1 1 Отговор

    До коментар #65 от "mediator37":

    да имал си известни грижи
    отиваш в Александруполис
    и ето беда последните 50 метра или 100 няма как
    с предната кола
    а сега обясни как колата ти ти е помогнала да
    отидеш там изобщо само за транспорт говорим
    за възможноста да си там колата няма касателство мисля:)
    защото 90 % от коментиращите тук мислят
    че като вземат BMW ще
    хванат господ за шлифера
  • 74 трабант

    1 3 Отговор
    Никой нормален човек в западните държави който изкарва под 15-20000 евро на месец,не би си купил БМВ,Мерцедес или Ауди,да не говорим за Порше и т.н.Тъй като се съмнявам някой от коментиращите да има подобни доходи и то за дълги години,всички обяснения за радостта от шофирането,високото качество и т.н. са просто прикриване на дълбоки комплекси и желание чрез автомобил да се получи чувство за превъзходство,измамно естествено.

    Коментиран от #75, #77, #81

  • 75 не ама да

    1 0 Отговор

    До коментар #74 от "трабант":

    с една нормална заплата от 3000 до 5000е ставаш абонат на въпросните марки, и ако искаш можеш да си караш така цял живот....няма смисъл да ти обяснявам как, след като си пуснал глупав коментар

    Коментиран от #76

  • 76 трабант

    1 1 Отговор

    До коментар #75 от "не ама да":

    С "нормалната" ,особено за България заплата от 3-5000 евро,би трябвало да помислиш първо за семейството си/освен ако не смяташ да си женен за колата си/,което включва подходящо жилище,деца заедно с отглеждането и образованието им,нуждите на съпругата,съответно почивки,екскурзии и т.н.,поне така разсъждават нормалните хора,а вече съпругите имат претенции за собствен автомобил,да не говорим за домашна помощница,така че най-много да ти останат за 6-7 годишно БМВ и то комби/за да има място/,което доста се е "порадвало" на пътуването.

    Коментиран от #78

  • 77 анонимен

    0 2 Отговор

    До коментар #74 от "трабант":

    Много дълбоки разсъждения правиш от ограничения ти ъгъл от който виждаш нещата. Чудно ти е, как по-заможни от теб хора въобще водят някакъв диалог с теб. Наистина за тях това е загубено време и рядко може да ти се случи такова нещо отново. Финансовото състояние в което се намираш сега е отражение на твоите възможности до момента. Ако наистина искаш да караш по-хубави коли, то първо трябва да промениш мисленето си и средата, която те заобикаля. Спирам да ти пиша за да не те заболи главата, докато се напрягаш какво съм искал да ти кажа!

    Коментиран от #79, #80

  • 78 Някой

    1 1 Отговор

    До коментар #76 от "трабант":

    Прав си колега по нашите ширини е пълно с комплексари които са готови да дадат последните си пари за БМВ като мислят че така ще станат нещо.А който не мисли като тях смятат че е беден. същества,които никога няма да разберат какво наистина е важно в живота.
  • 79 трабант

    1 0 Отговор

    До коментар #77 от "анонимен":

    Моя ограничен ъгъл на виждане се споделя както казах от над 90% от европейците,а ти можеш ако не те мързи да потърсиш маркетинговите проучвания на БМВ и да видиш каква им е таргет групата и какъв е средния доход на купувачите им.Да не говорим какъв процент от продажбите са служебни автомобили,където критериите са съвсем други.Но за теб по-важното е да се мислиш за разбирач.За моето финансово състояние не се безпокой,сигурно е по добро от твоето,но никога не бих си купил кола,която е синоним на мутри и наркопласьори.

    Коментиран от #82

  • 80 трабант

    1 0 Отговор

    До коментар #77 от "анонимен":

    Понеже знам,че даже не знаеш къде да търсиш,ще ти помогна малко.В 500 милионна Европа,БМВ има малко над 500 000 продажби,което е по малко от броя на милионерите в същата.Какво ще кажеш,голяма популярност извадиха.

    Коментиран от #93

  • 81 asd

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "трабант":

    Естествено, защото при такава заплата отиваш на по-скъпи марки или топ моделите от БМВ, Мерцедес.
  • 82 asd

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "трабант":

    Трабанте, точно тези 90% от европейците са обикновени хора, точно като наще, просто при нас държавата е зле и се взимат по 500 лева, а там взимат по 1500-2000 евра, паунди и т.н. и тези най-обикновени 90% са работещите. Пак карат нови коли - някои от евтини марки, малко по-заможните нови БМВ и Мерцедес базови модели, изплащат и къща, на почивки ходят един път на година, всичко нужно имат, за семейството си се грижат и това е. През другото време ходят на работа. Така че мисленето ти е като на най-обикновените хора, било то и европейци и това ако те устройва добре, но иначе не си мисли че 90% щом са така и ти трябва да си като тях.
  • 83 asd

    0 0 Отговор
    Би могъл да направиш повече от тях с друго мислене.
  • 84 асд

    0 0 Отговор
    То това е и целта. Живеят повечето хоре добре, имат всичко , плащат данъци и не се оплакват и не мрънкат за нищо.
  • 85

    0 3 Отговор

    До коментар #65 от "mediator37":

    Джереми Кларксън добре обясни колко е прекрасно и проходимо Х3 в Топ Гиър.....

    Коментиран от #86

  • 86 Nie

    3 0 Отговор

    До коментар #85 от " ":

    Първо тук се говори за новото Х3 и второ за такива калчища се взима нещо евтино, за което не ти пука много, а не ново БМВ.

    Коментиран от #89

  • 87 баш

    0 2 Отговор

    До коментар #3 от "Free":

    Гроздето на Мерцедес е още по-високо,а ми се вижда по-сладко ;)
  • 88 330i

    2 1 Отговор
    Евала ! Направо новата "Тройка" ще е върхът,както казвате поглед на "акула",а също и голяма гама от двигатели и,то все по - добри с доста коне и т.н !!!! Баварците се покачват все повече и повече на горе.....! За,което се радвам много...! BMW FOREVER ;]]
  • 89

    1 2 Отговор

    До коментар #86 от "Nie":

    То високо проходимите им X-ки не стават за среден офроуд, седаните им със задно при два пръста сняг се чудят да тръгнат ли или не, само като пече слънце май се карат нормално.....

    Коментиран от #90

  • 90 the driver

    1 1 Отговор

    До коментар #89 от " ":

    И то само направо.Влезе ли по завои на мокро ела гледай какво става.Днес един смешник с тройка щеше да обере мантинелите по Гълъбец.
    Много комплексари карат БМВ не знам защо това явно е таргет групата им.

    Коментиран от #91

  • 91 тъй

    1 1 Отговор

    До коментар #90 от "the driver":

    комплексари са такива като теб, които постоянно плюят марката и притежателя...айде стига вече

    Коментиран от #95, #96

  • 92 NIE

    1 2 Отговор
    Ако някой кола няма да е стабилна по завоте, това е всичко но не и БМВ - най-добре балансираната кола в класа си и Мерцедес. А такива майстори на по 23-4 години с е46 тройка (какъвто сигурно е бил този който си видял) не са за коментиране и не можеш по тях да определяш какво може и какво не една кола.
  • 93 adsas

    1 1 Отговор

    До коментар #80 от "трабант":

    Да само че нали знаеш че тройката беше 9тата най-продавана кола в европа преди 2 или 3 години не помня вече. Няма друга кола от класа на БМВ която да се продава толкова нито в Европа нито никъде. Продават едиснтвено по-евтините марки повече. От класа на БМВ, БМВ продават най-много. ФАКТ !

    Коментиран от #100

  • 94 Монго

    2 0 Отговор
    Харесва ми, ако имах парите, щях да си я купя. Другото са празни приказки. Дай Боже на всеки средства, с които да може да си позволи любимата марка и модел кола. Седнали сме, като първите голтаци зад клавиатурата и плюеме това и онова, въобще всичко което ни падне. Нормално, нали сме българи...
  • 95 Easy ryder

    0 3 Отговор

    До коментар #91 от "тъй":

  • 96 Easy ryder

    0 3 Отговор

    До коментар #91 от "тъй":

    Ей това е истината момчета.Принца си е избрал правилната кола.БМВ да си карат келешите в България и да си мислят че са хванали Господ за шлифера.

    Коментиран от #102

  • 97 Трифонов

    3 0 Отговор
    До "Димитър Колев": Колега... да си фен на Алфа е прекрасно, но това ти качество сериозно се дискредитира, когато започнеш да плюеш по марка като БМВ. Изобщо не си заслужава всъщност да се коментират изказванията на знайни и незнайни герои тук и на други места от типа "немски боклуци", "немски еднодневки", "БМВ еди какво си, за нищо не става" и т.н. и т.н. Разберете, че на този свят има автопроизводители, по отношение на които подобни коментари биха предизвикали у околните само снизхождение и съжаление към автора им. И не заради предположението, че е млад или тъп, а защото всеки е наясно, че тези коментари се дължат на чиста завист спрямо тези, които могат да си позволят да си купят такива НОВИ коли. Защото производителите правят колите, за да се купуват НОВИ. Другото са тъпотии. БМВ е производител с изключителни традиции в производството на качествени моторни превозни средства, в чиято история никога не е имало такива сериозни сенки на съмнение, каквито съществуват в историята на Алфа например... а и на редица други автопроизводители, включително на всички японски такива. Това повишава още имиджа и цената на колите им. Не е вярно, че е имало етап в историята на двете марки, в който Алфа да е произвеждала по-добри коли от БМВ - напротив. БМВ винаги са имали по-иновативни и чувствително по-мощни мотори от тези на Алфа. Макар, че в определени периоди, Алфа също са били един от еталоните в света в двигателостроенето, но... "един от". БМВ винаги са предлагали повече модели. Имат и редица модели, чиито дизайн чудесно конкурира този на Алфа от същите години. Единствената разлика между сега и тогава е, че тогава Алфите са били достатъчно добри, за да бъдат купувани от достатъчно много хора, което да гарантира съществуването и печалбите им. За разлика от настоящия момент, когато БМВ продължават така, както винаги, а Алфа са на счетоводна загуба от 15 години насам... т.е. ако не бяха част от Фиат, теоретично не би следвало да съществуват в момента. И за да не си говорим празни приказки, избери си силен период в историята на Алфа, например 1940 - 1970г., влез в mobile.de и извади техни модели от този период, а после извади модели на БМВ от същия. Ще се убедиш, че някои модели на Алфа превъзхождат някои от тези на БМВ единствено в дизайна, но дори те не са много и превъзходството не е съществено и със сигурност спорно. Що се отнася до твърдението ти за снежното, мокрото и сухото време. Пълни глупости са това. БМВ-тата от години нямат никакви проблеми в това отношение дори да не са xDrive. Разбира се, задното предаване изисква привикване и се кара по-особено, но във всички случаи една дестабилизирана кола с предно предаване се овладява много по-трудно от една дестабилизирана такава със задно. Просто трябва да пробваш, за да разбереш. Освен останалото, последните стабилизиращи програми на БМВ правят колите им изключително идиотоустойчиви, а това също е важно.
    За тоя отдолу... с принца... изобщо няма да говорим. Този пък, дето е принц на Англия, го карат в Ролс Ройс. Те са собственост на БМВ... Той ми се вижда една идея по-съществен принц.
  • 98 Иванов

    0 3 Отговор
    БМВ може да е всичко друго но не и качествен автомобил.Там целта е друга.С показна външност да се привлекат хора които си мислят че ще са нещо повече от другите ако карат такава кола.
    Маркетингът им работи по този начин продавайки илюзии.БМВ е силно обезценяващ се продукт поради силно надутата си цена.
    Понеже видях че са пуснали клип с Лексъс ще кажа че това е много по качествен и бездефектен автомобил от БМВ но таргет групата му е друга.
    Що се отнася до английските аристократи нормално е да карат Ролс Ройс все пак това е традиционна английска марка и голяма част са точно старите модели.Както сам казваш не карат БМВ а Ролс Ройс а това на кого са акциите днес няма значение.В Монако няма автомобилно производство и човекът си е избрал Лексъс не БМВ.На принц не му трябва евтин блясък какъвто търси стандартния клиент на БМВ,там трябва да има аристократично излъчване.
    За стабилност няма да говорим стабилизиращите програми вършат чудеса и на каруца да ги сложиш.В днешно време всяка кола от среден клас ги има и БМВ е на опашката по въвеждането им.В челото естествено са Волво и Мерцедес.Интересното е че дори Хонда една по евтина марка в далечната 2004 година имаше на колите си от класа на тройката системи за безопасност които БМВ въведе години след това.Така че нека не прекаляваме с хвалбите.

    Коментиран от #101

  • 99 гост

    1 2 Отговор
    В "класа"на БМВ в Америка най-много в момента продава Тесла,в Азия
    това ще стане до две години и то защото досега имаше изкуствено ограничение заради "патентни" проблеми,а в Европа става същото като в Америка,но с 4-5 години закъснение.Ако не знаеш" дребната " фирма Епъл /480 млд срещу 45млд за БМВ/разработва и ще пусне до 2019 електромобил от класа на БМВ.Доста "розови" изгледи !
  • 100 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #93 от "adsas":

    Долния коментар се отнася за теб.Освен това 9-тата най-продавана кола е доста смешно предимство и то при положение,че първата най-продавана е направила 8-9 пъти повече продажби.Всичко това говори за небалансиран автомобил,който предлага показатели несъществено по-добри от останалите при двойно и тройно по висока цена. Както е написал "трабант" продажбите на БМВ са два пъти по-малко от броя на милионерите в Европа,така че дори те не я смятат за толкова добра и екслузивна,а по скъпите от нея всички накуп имат наполовина по-малки продажби.
  • 101 s klasa

    2 0 Отговор

    До коментар #98 от "Иванов":

    Иванчо ръсиш пълни глупости дето само ти си вярваш как може да кажеш на БМВ че е некачествен автомобил колко трябва да си ограничен с автомобилите седни почети малко па тогава говори как може да коментирате кола коя сте виждали само на снимака едвали ще си я купете скоро БМВ СИ БМВ катко са казали радоста от шофирането идва от БМВ. Такаче вие коментирате а хора си правят кефа с БМВ а на вас ви се икривяват вратовете като мине БМВ по край вас ама то злобата и зависта нямат край
  • 102 xaxaxaxaxa

    1 1 Отговор

    До коментар #96 от "Easy ryder":

    принца пич мяза за хомоориентиран и за това си е избрал правилната кола, по глупавите ти коментари съдя че и ти си от неговара партия ;) караи си китаиската кочина, и не пиши за бмв. лека вечер
  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 105 БМВ Rulez

    0 0 Отговор
    Аз например се насочих към БМВ,не да избивам комплекси просто такава динамика и удоволствие от шофирането само БМВ-то оставя! И са много здрави във всичко и аз бях от хората които мразеха марката,защото другите така говорят,но ядоаах един авер,че говоря против БМВ и каза:Качвай се да караш,да видиш какъв боклук е БМВ? И от тогава,друга марка не признавам,а беше хем една изтръмбушена 316-ка 97-а! Така,че качете се покарайте и пробвайте дадена марка,та да придобиете представа за нея? П.С. Беше през зимно време и без да имам опит в шофирането на кола със здно предаване,се набухах в нивата и изрина снега,барабар с пръстта!