27 Май, 2015 09:53 7 978 30

Големият Citroën се завръща през 2018 г.

  • citroën-
  • ds-
  • ds8-
  • c6

С едва 23 400 продадени екземпляра Citroën C6 определено не може да се нарече успех за марката. Французите обаче нямат намерение да капитулират и планират завръщане в горния сегмент на средния клас с нова лимузина. Тя ще се продава под луксозния бранд на "Шевроните" и най-вероятно ще се казва DS8, съобщава AutoMoto.

Новият седан ще бъде дълъг около 5 метра и ще бъде построен на модулната платформа EMP2. В съзвучие със съвременните тенденции в двигателостроенето DS8 ще се оборудва с четирицилиндрови бензинови и дизелови турбомотори вместо обемистите и тежки V6 и V8. Ще има и хибридна версия с четири задвижващи колела.

Флагманският Citroën ще се появи през 2018 г. и ще разчита на клиенти най-вече в Европа и Китай. Две години по-късно DS8 ще бъде лансиран и на американския пазар, където PSA започва да изгражда дилърска мрежа.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Спас

    0 0 Отговор
    Изглежда страхотно!
  • 2 Турбомания

    0 0 Отговор
    Дано не й развалят перфектната хидро-возия ...
  • 3 Стоян Стоянов

    2 0 Отговор
    Ако PSA успеят да възобновят някогашните си традиции в USA вероятно и значително ще увеличат продажбите. Като цяло в Европа почти не се харчат френски коли в по-горните сегменти. Виж - ако са бусове, баничарки и малки градски возила - там са сравнително добре. Всичко друго си е запазена територия на германците. Аз лично бих предпочел малък модел Пежо или Рено за джиткане из града, отколкото Голф или Поло например. Докато ако си избираш луксозно возило определено оглеждаш основно немското автомобилостроене. С някои изключения като Волво или Лексъс например
  • 4 ххх

    0 0 Отговор
    Пак нищо няма да направят като продажби в този клас...
  • 5 Графика

    1 0 Отговор
    На компютърна графика, всички изглеждат супер. След това излиза серийния модел и въобще не изглежда така приятен, хубав и "наточен", особено в по-базовите нива на оборудване. След това като започнат преките сравнения с немските му конкуренти и веднага се забелязват пропуски при задвижването (двигател/трансмисия) и.т.н. Накрая модела губи (така е било винаги до сега в луксозния сегмент). Така е защото не може с техниката от C4 или C5 да правиш коли в луксозния сегмент (всички народни марки така постъпват, по-евтино е). Все пак да не се забравя, че 2004 - 2005 г., срещу дизеловите френски 240 к.с., се изправяха 500 к.с. на германския премиум, а после нямали продажби (странно защо ли). Наличието на само 4 цилиндрови агрегати показва, че отново премиум претенциите на богатите клиенти, няма да бъдат задоволени, така че.......

    Коментиран от #6

  • 6 -_-

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Графика":

    Серийният Citroen C6 изглеждаше точно като прототипа, само немците ги правят тези номера да показват модели които никога няма да са серийни . Всъщност C6 беше прекрасен модел, който беше по-луксозен от всичките си немски събратя . Ситроен знаят, че няма смисъл от луксозна кола с много мощ защото един Лотус с 200 коня винаги ще е по-бърз от S-класа с 500 коня, защото е много тежък тегло над 2 тона, какъв е смисъла от огромна кола с голям двигател като един човек може да си вземе една истинска спортна кола и отделно да си има една за когато иска да му е комфортно .

    Коментиран от #8

  • 7 Графика

    1 0 Отговор
    Да, твърденията ти звучат чудесно, докато не погледнем фактите: 23400 броя Ситроени срещу стотици хиляди от която и да е немска премиум марка, премиум клас. Така че, явно по цял свят хората не мислят като теб. Естествено е че повече, означава повече, по-добре колата ти да е с 500 к.с. отколкото със 190 к.с., така че франсетата да си правят изводите. Предполагам, че до 2018 4 цилиндровите им турбо мотори могат да достигнат около 300 к.с. във върховото си изпълнение, но още от 2016 г. Е- classe AMG, M5 ще са по над 600 к.с., което отново обезмисля надпреварата, а и немците вече са на 9 степенен автоматик, франсетата са още на 6 степенен, технологичното им изоставане в премиум лигата е огромно, кола за около 125 - 130 000 лева трябва да е перфектна от всякъде, в този ценови клас клиентите са доста взискателни и капризни, искат всичко да е на топ ниво, двигатели, трансмисии, екстри и.т.н.
  • 8 Графика

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "-_-":

    Да, твърденията ти звучат чудесно, докато не погледнем фактите: 23400 броя Ситроени срещу стотици хиляди от която и да е немска премиум марка, премиум клас. Така че, явно по цял свят хората не мислят като теб. Естествено е че повече, означава повече, по-добре колата ти да е с 500 к.с. отколкото със 190 к.с., така че франсетата да си правят изводите. Предполагам, че до 2018 4 цилиндровите им турбо мотори могат да достигнат около 300 к.с. във върховото си изпълнение, но още от 2016 г. Е- classe AMG, M5 ще са по над 600 к.с., което отново обезмисля надпреварата, а и немците вече са на 9 степенен автоматик, франсетата са още на 6 степенен, технологичното им изоставане в премиум лигата е огромно, кола за около 125 - 130 000 лева трябва да е перфектна от всякъде, в този ценови клас клиентите са доста взискателни и капризни, искат всичко да е на топ ниво, двигатели, трансмисии, екстри и.т.н.
  • 9 бд

    0 0 Отговор
    С 6- много чуплива кола и скъпа ,като нова. По света явно все още има 23400 тъпанара .Ще следим тяхната бройката при Де.еС.8.
  • 10

    1 0 Отговор
    Мен ми харесва, нещо по различно, никак не изглежда зле, колегата отдолу е прав, че една луксозна тежка лимузина и 1000к. с. да е, тя няма да стане пак особенно спортна поради голямото си тегло, 300-400к. с. може би са достатъчни ако не е от удължените по 4-5тона.

    Коментиран от #11

  • 11 Тегло

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от " ":

    Да не мислиш, че Ситроена ще е по-лек от немските си конкуренти.
    Надали! Ако е около 1600 - 1700 кг. по добре е да си с по-мощен мотор, а не HDI с 200 к.с.
    P.S. - И Мерцедес и БМВ вече имат 3 литрови дизели спо около 400 к.с.
    Както е казал колегата по-надолу, няма как с техника от по-долните класове, да блестиш в "премиум сегмента"!
  • 12 Роман (Маверика) Ценов

    1 1 Отговор
    Харесва ми този Ситроен. На балдъзата на нейна приятелка мъжа и имаше C6. Страхотен автомобил. Голям просторен и комфортен. Бих взел такъв.
  • 13 Shmeker

    0 0 Отговор
    Трябвало да му скрият задните гуми както си трябва
  • 14 Jordan

    0 0 Отговор
    жестоко вредни скенери /маскирани като лентови фарове има..да поставят нормални фарове ..иначе увреждат тежко околната среда ..милиони кубически километри защитен въздушен слой може д а увреди една такава кола за двадесет години..подава силно разтревожен от Алпохималайския масив...
  • 15 Гост

    1 1 Отговор
    Харесва ми! Има стил и класа! за предпочитане пред изобилието на немски каруци по пътищата!
  • 16 Нема Бира

    1 0 Отговор
    За всички "специалисти" по продажбите по долу от коментарите, малко статистика:

    BMW E39 M5 - 20'482бр. между 1999 - 2003г.
    BMW E60 M5 - 20'548бр. между 2005 - 2010г.
    BMW F10 M5 - 10'617бр. между 2011 - до сега

    Бройките на много от моделите в премиум сегмента и за други марки са подобни! Дали си заслужава да се произвежда при тези бройки...? Щом ги произвеждат!
  • 17 Бай Ганьо

    1 1 Отговор
    Страшен стил лъха от актуалните на пазара френски коли!
    Като почнеш от Peugeot 307, 407, C2, C4 (първо поколение) ...
    Да не говорим за тази красота C5 - първо поколение:)
    То е качество, то е лукс, то е дунапрен, то е стил!
    Наскоро имаше много хубав епизод на Top Gear за Peugeot.
    Както се изрази Джереми - Не може повече от едно десетилетие да заливаш пазара с боклуци и това да не е умишлено!


    Коментиран от #19, #26

  • 18 гост

    0 0 Отговор
    Това е Citroen Metropolis и е издаден като проект още през 2010 г.
  • 19 PSA

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Бай Ганьо":

    Първо на първо Top Gear е английско предаване, в което адмирациите отиват за английските автомобили предимно, второ англичаните мразят фразнцузите за това е тази омраза към френските автомобили, и трето незнам френските коли дали са боклуци ,но със сигурност знам ,че правят едни от най-добрите дизели да не кажа най-добрите които са с много нисък разход на гориво и цена на половината от немските таратайки които са на по 20 год и са навъртяли 1 млн. км

    Коментиран от #25

  • 20 Gost

    1 0 Отговор
    Само за информация през 2014 год.концерна Рено е произвело 2 712 000 коли и е на 3 място по производство в Европа на 4 място са Ситроен и Пежо ,така че отворковците нека си лаят, хората си харесват френските коли.
  • 21 само селяните карат РЕНО

    0 0 Отговор
    боклук с главно б
  • 22 GTA8329

    0 0 Отговор
    има ли хидравлика
  • 23 Лудия Макс

    0 0 Отговор
    Махайте ги тези кофи оттука, че ми се развали вечерта! Пуснете някоя статия за КОЛИ , а не за кене.и!
  • 24 аз

    1 0 Отговор
    Пежо показаха прототип на 308 с 500к.с и 700нм.ДВГ и електродвигатели.Като нищо могат да направят нещо такова и с този кораб.Ако е и хидроактив тогава само S класа може да му оспорва возията.
  • 25 Бай Ганьо

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "PSA":

    PSA, ти май не си стигнал по-далеч от форума и селския майстор.
    Аз съм работил и с французи, и с англичани. Определено французите са ми по-симпатични, както и колите им в момента. В случая не говорим за френски и английски автомобили, а за френски и немски. И по конкретно - за актуалните в БГ модели на PSA. И аз харесвам френски коли. С радост бих карал и Peugeot 403, 404, 504 (особено кабриолет) Citroen 2CV, DS19, 21 и т.н. Защо англичаните не говорят лоши неща за Peugeot 205 GTI?
    В момента, англичаните нямат почти нищо, а единствените по-скапани коли от френските, са италианските.
    Фирмата, която си плаща на Top Gear е ясна и тя дори не е английска, а само се произвежда в Англия. Това съвсем не значи че всичко, което се представя по това предаване е лъжа.
    Само един изключителен лаик, който никога не е свалял декоративния капак на Пежо 1.6 HDI, може да напише подобна глупост за френските дизели. Сложили са го там, за да не ги е срам като вдигнат капака, че двигателят е нахврълян с лопатата и всички материали по него са консуматив.
    Покарай известно време дори VAG 1.9 TDI и някое Пежо 2.0 HDI, и пак си помисли за разхода на гориво. За вървенето да не говорим, както и за проблемите с EGR-клапани, ел. инсталация и т.н. Аз не бих сравнил Peugeot с Renault. Renault e класи над Peugeot, нищо че имат още по-скапана ел. инсталация:)
    Може би трява да си зададеш въпроса, защо немските коли са на 20 г. и 1 милион километра, и въпреки всичко хората са по-склонни да плати повече за тях, отколкото за повечето френски коли на 150-200 000 км.
  • 26 -_-

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Бай Ганьо":

    Ако си фен на Top Gear би трябвало да си гледал епизода със Ситроен C6 и колко пъти по-добра возия има от 5-та серия БМВ .
  • 27 Бай Ганьо

    0 1 Отговор
    Аз не съм карал C6 и не мога да коментирам.
    Сигурно това автоматично означава, че C6 е по-хубав от BMW?
    Една кола само возия ли е или е съвкупност от много неща?
    Дали повечето хора си карат C6-цата в калта и тревата, с камера, за да снимат конни надбягвания?
    А дали върти по-бързо обиколки на писта от BMW-то?
    Това прави ли го BMW-то непременно по-хубаво?
    А дали всеки търси кола за пистата?
    Дали на гладък асфалт също му е по-добра возията?
    Дали има по-добро поведение от BMW?
    Дали е по-приятен за шофиране от BMW?
    Дали Citroen Xantia e по-хубав от BMW 3-er?
    Или може би XM и C5 са по-хубави от 5-er?
    Според мен, гледай и останалите епизоди на Top Gear, разгледай и малко списания, после се разходи по пазара, качи се на няколко Citroen-а. Покарай ги. Качи се и на няколко BMW-та. И тях ги покарай. Виж кое как върви, как се управлява, колко проблема има, кое е по-ремонтопригодно, по-трайно ...
  • 28 bmw

    0 1 Отговор
    Имах едно BMW - после го продадох и си викам, дай да взема нещо друго... за разнообразие. Тръгнах да търся и само като им видя салончетата и изработката на другите бягам далече. То кофти визия, изработка, евтини части - лъха на мизерия, няма стил. Естествено си взех пак BMW. Това е марката - другото е дубле!

    Коментиран от #29

  • 29 субайро

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "bmw":

    Имах едно субару,продадох го.Викам да си взема едно бмв,така за разнообразие.Гледам целите в кал.Питам продавача защо е такава мръсна?Вика ми тая е много яка била е на Калояново.Вътре една кал,мизерия пълна.Продавача вика, направи си дубле,вземи си и едно субаро,че като закъса тая класна талига направена от скъпа пластмаса и смотани но ремонтнопригодени двг-та да има кой да те извади от калта.Гледам субайрото вътре лоша визия,изработка,евтини но здрави части.Естествено си взех бмв.Сега пиша от калояново,че не послушах продавача и съм закъсал малко.Нищо,скоро пак ще има събор и се надявам пича от миналия да е там,че не ми се стои цяла година тук.
  • 30 Трифонов

    0 1 Отговор
    Напъвай се, напъвай "субайро"... Човекът си кара БМВ-то, ти там яж л...а с тъпото Субару и си внушавай, че караш кола! Явно на себе си, си звучиш доста убедително.