Колите се превърнаха в еднодневки – караш известно време, след което хвърляш и купуваш следващата. Всичко това звучи напълно в реда на нещата за повечето хора, но има и такива, които се привързват към автомобилите си и искат да им се радват дълги години, без да ги сменят. Лошата новина е, че от повече от десетилетие такива коли не се произвеждат. Добрата новина е, че все още на пазара има автомобили от старата ера, които при добро желание от страна на собственика спокойно могат да поживеят още някое и друго десетилетие. Общото между тях е, че са безбожно евтини, след време ще станат доста скъпи, но дотогава им трябва солиден ремонт и доста свободно време. Представяме ви 5 неостаряващи класики от 80-те години, чиято стойност само ще расте в бъдеще. Четири от тях са германски, което едва ли е голяма новина. 80-те е труден момент за повечето компании, които по това време произвеждат скучни автомобили.
Източник: blog.autocredit.bg
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ярослав станчев
Няма вече такива коли,няма и да има.
11:15 01.07.2015
2 Rafa
11:17 01.07.2015
3 Лолита
Коментиран от #10
11:18 01.07.2015
4 некойси
Това са интересни по свой собствен начин коли.
Нистина не ги правят така вече.
11:30 01.07.2015
5 Селянина
За Ауди-то всеки мангал кара 80-ка.
11:41 01.07.2015
6 ххх
11:55 01.07.2015
7 ждяш
12:19 01.07.2015
8 motorheadbg
12:20 01.07.2015
9 мрази простаците
13:39 01.07.2015
10 гоуфо
До коментар #3 от "Лолита":
е точно гоУфа е класика-мк1.иначе бмв,аудита-бол!а ситроена цв-грознейшо нещо,но някои си го харесват...единствено то може да шпори през нивите без никакъв проблем.справка-топ гиър и 5 предавка...13:57 01.07.2015
11 190евърхът
Коментиран от #16, #18
14:36 01.07.2015
12 Mercedes-Benz
Коментиран от #15
15:28 01.07.2015
13 Стамат
15:56 01.07.2015
14 Георги Колев
16:33 01.07.2015
15 кара Лада
До коментар #12 от "Mercedes-Benz":
Обаче от всичко това просто е останала една купчина овехтял смърдящ материал.Все още има хора с реални спомени, като изчезнат и те, автомобила ще е просто за всички една вещ за еднократна употреба както много други неща в живота ни вече.
17:03 01.07.2015
16 Никой
До коментар #11 от "190евърхът":
"Тази кола, позиционирана под Е-Class" ех само да четяхте малко повече...Колите са страхотни, много добра подборка. Сигурно след 30 години сегашните коли ще са още по-евтини и никой няма да ги иска заради ненадежността си..
17:38 01.07.2015
17 Телецентар
17:50 01.07.2015
18
До коментар #11 от "190евърхът":
Няма нищо за оправяне, трябва да се чете и тълкува написаното по-внимателно......18:09 01.07.2015
19
18:21 01.07.2015
20 Роман Ценов
18:52 01.07.2015
21 baraba
20:14 01.07.2015
22 Иванов
За да бъде скъпа класика една кола си има критерии, които явно автора и аутокредит си нямат представа какви са.
Гореизброените коли ще си останат евтини стари коли без стойност както и много други подобни
20:26 01.07.2015
23 Аз
В началото на 90-те, когато у нас започнаха да се появяват първите западни автомобили, с патос се обясняваше, че "истинските" коли били тези, произведени до 1980-а и никакви нови голф двойки, ауди 80, мерцедес 190 и бмв 5 не можели да се мерят с тях. И тогава се обясняваше, че новите коли били боклуци, пълни с пластмаса и електроника и глезотии.
После, в началото на века, се заговори колко хубави били колите, произведени до 1990-а, колко били здрави, надеждни и т.н.
Преди няколко години пък всички започнаха да се вайкат за яките машини, произведени преди 2000 година.
След още 5-6 години пък ще слушаме и четем, че световното авомобилостроене е приключило около 2010-а и оттам насетне се правят само боклуци. :-D :-D :-D
Коментиран от #43
23:52 01.07.2015
24 Японеца
Благодаря показахте с тази статия,за пореден път колко струват немските ...."'с/:;-(),!.?::;)/(;)-(-()::;(;!,!!,', разбрахте ли.
01:09 02.07.2015
25 Лео
еднодневки които след като им изтече ресурса от 5 години да отидат за скраб, но за бедния сънародник това е неприемливо.Затова предпочитам един хубав стар мерцедес примерно 123ка или пура от 80 те години който спокойно издържа без ремонти 40 години или 1- 2 милиона километра.Ето това е класика а не тези бангии които са наредили в статията по горе.
07:40 02.07.2015
26 Фен на японските коли
Коментиран от #27, #28, #29, #30
09:09 02.07.2015
27 ехеъ
До коментар #26 от "Фен на японските коли":
Хубаво е че има кой да ги помни и споменатите модели японски автомобили, но все пак "селските голфове единички" са основали "голфовият клас", нещо, което в днешно време трудно се прави от който и да е производител. Голфовете може и да са ни втръснали до небесата, но всички производители на хечове по тях се равняват.10:25 02.07.2015
28 само селяните карат мазда
До коментар #26 от "Фен на японските коли":
точно тези прослувути японски "коли" са нема що надежни неми ги хвали почти няма японски качествени плюс това японците крадат много технология и копират ако бяха толкова добри немаше да купуват лиценза от мерцедес за s klas да си прават копие или на ml ката мани стига с това японското немското е доказано и много добро10:38 02.07.2015
29 Калашников
До коментар #26 от "Фен на японските коли":
Ако ще и 200 000 000 км да са минали акорд, сивик и корола и тнт никога няма да бъдат класики. Просто няма какво да те грабне в тия коли, че да придобият стойност.Коментиран от #33, #42
12:04 02.07.2015
30 hienata
До коментар #26 от "Фен на японските коли":
В момента се продават в мобиле 53 японски коли произведени до 1989г от 1100. Само Мерцедесите произведени до 89г са повече. Масовите японски коли до 90-91г се "славеха" със скъпи резервни части и подръжка,ръжда и лошо качество.12:18 02.07.2015
31 most
13:20 02.07.2015
32 t0y0ta
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Camry#Sales
1-ви линк е за въпросната кола от 1986, а втория е за продажбите на въпросния модел.
14:40 02.07.2015
33 t0y0ta
До коментар #29 от "Калашников":
Не само, че могат да ме грабнат, а в момента си мечтая да имам наколко японски модела от 1980-те.14:43 02.07.2015
34 1983
14:45 02.07.2015
35 Само селяните карат тойота
Коментиран от #36, #37
18:16 02.07.2015
36 Име (като гост):
До коментар #35 от "Само селяните карат тойота":
пич - ти май си спал на течение?!?!20:49 02.07.2015
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 т0й0та
Коментиран от #40
11:59 03.07.2015
39 Атанаска Васикова
20:33 03.07.2015
40 само селяните карат нисан
До коментар #38 от "т0й0та":
японските не са добри с нищо незнам какво сте се влюбили в тея талиги00:35 06.07.2015
41 само селяните карат нисан
00:39 06.07.2015
42 недей говори глупости
До коментар #29 от "Калашников":
Ха много си смешен как може да казваш на японските коли ненадеждни като са най-здравите и надеждните в света и като казваш "нямало какво да те грабне в тях" ай моля ти се в голф да не би да има нещо да те грабне ама защо го имат за класика тази подвижна грозна и селска каруца ?! То българина си е консервативен каквото е било преди 50 години тва важи и сега и също така на много хора в България им е трудно да възприемат японските коли и си тачат немското и на българина и да му показваш факти и да му доказваш каквото и да правиш не можеш да го убедиш , че нещо е така все той е правия това са си типични балкански черти . и също така голф 1и 2 са произведени много по - късна година от японските класики и са бил с ръчки на прозорците и най-дървеното управление и окачване на света абе накратко давали са ги постни без месо без нищо докато японските коли още през 1979 година при Тойота Кресида е имала климатик,серво управление и електрически стъкла което немците започват да вграждат в колите си чааак след 1990 година немска кола преди 1990 година с електрически стъкла,огледала,централно заключване и други екстри няма и ми кажи колко Фолксвагена не визирам само голф са минали милиона тия курници най-много 200 000 ако ги издържат ще е на късмет и са по 7000 оборота като 99% от немските коли - набира до 6500 оборота и умира на такива коли им викам мъртвец пример за това е БМВ 320 2.0 150 коня с редлайн критични обороти при 6500 оборота така че това е само част от фактите че японците правят най-технологичните,здравите и надеждните коли но на прост човек и да му обясняваш не може да те разбере той си знае селския голф и до там му стига мозъка...17:55 08.01.2016
43 Ретроман
До коментар #23 от "Аз":
До някъде си прав, но какъв е извода?Автомобилостроенето върви все по на зле и позле.
Такива здрави автомобили вече не се произвеждат и няма да се произвеждат.
12:19 31.07.2016