Last news in Fakti

2 Юли, 2015 01:00 9 974 52

Иконата Subaru WRX STI срещу VW Golf R

  • subaru impreza-
  • wrx sti-
  • vs-
  • volkswagen golf-
  • r

Един от автомобилите, създали нишата на спортните седани, е Subaru Impreza. От другата страна пък е основателят на спортните хечбекове Volkswagen Golf. С идването на R версията на Golf той иска да отнеме потенциалните клиенти на STI, но въпросът е дали може да го направи. Боксеров двигател срещу редови и ръчна скоростна кутия срещу автоматична. Интересно ще е да видим и времената им за обиколка на писта.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иван Господинов

    3 4 Отговор
    Голфа го изяде с парцалите това прехвалено Субару
  • 2 перник

    3 3 Отговор
    Трябва да си идиот за да си мислиш,че голфа яде субаруту.

    Коментиран от #4, #24

  • 3 zlo

    0 4 Отговор
    e to 6to stana velika germania brutalni tez sme6ni galturkovci nemogat kola da zglobiat gorkite

    Коментиран от #25

  • 4

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "перник":

    Ами той го изяде бе пич, за мен Субару е по-спортната и вълнуваща кола, но факта си е факт на този драг Гоуфу е първи....
  • 5 stenly

    5 1 Отговор
    За мен двете коли нямат много общо по между си. Това че голф е по-бърз в никакъв случай не го прави по-добрата кола, но както имаше коментар фактът си е факт. При абсолютно различни обстоятелства, като планински проход например, ще си проличи истинската същност на STI.
  • 6 Кобрата

    1 4 Отговор
    Abe golf li e , ne mi go hvali , to nqma takiva 6taigi kato tqh,, em grozni em ne vurvqt , su4etaniq perfe za bg mi6le :D
  • 7 Gost

    3 2 Отговор
    Не съм фен на Субару но кои кара голф ? Като идеш да си взимаш кола ти казват , гледаи само да не е vw

    Коментиран от #26

  • 8 голфа е пло4ка

    2 3 Отговор
    Абе ва...та си е (') , нахакали му някакъв двигател от камион и го пуснали по права линия , мисля на пистата да се пусна срешту него с лагерната количка , голфа няма да стигне до финала просто
  • 9 BENZ

    1 2 Отговор
    Oka4vaneto na vw e na osnovata na 6taiga , te i za tova sa dobri v prenasqneto na kartofi puk i az kato gledam sobstvnicite im osnovo za tova gi polzvat
  • 10 бд

    3 4 Отговор
    Голф-R малко коли могат да го бият .Субару въобще не е от тях.И що за икона е Субару-грозен отвън и от вътре.Смешна работа.Този Голф е спортист от класа на Нисан ,Порше,Ламборгини.

    Коментиран от #31

  • 11

    2 2 Отговор
    На първия драг R-ата не успя да счупи DSG-то, на следващия е твърде вероятно.......
  • 12 ФАН

    1 1 Отговор
    Двойното си е двойно. Я да тръгнат по черно или на мокро...

    Коментиран от #27

  • 13 MERCEDES BENZ

    1 3 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=1JdMEq8HjIE

    ТУка Голфарата изяде бахура

    Коментиран от #38

  • 14 гоуст

    3 2 Отговор
    "Иконата Subaru WRX STI срещу VW Golf R"

    А голфа не е ли икона?

    Коментиран от #29

  • 15 Иво

    3 6 Отговор
    Първо не се сравнява коректно - ръчна кутия срещу автоматик - естествено, че автоматикът реагира по-бързо. После, сравнете ги двете , шофирани от един и същ човек! И не на последно място, когато голф - една работна кола достигне успехите на Субару, да ми се обадят хансовете ( визирам WRC )По принцип това Субару бих го изправил само срещу ЕВО. Всичко друго е компромис. А и кои са тия дето правят сравнението, кой им плаща?

    Коментиран от #17

  • 16 бд

    5 1 Отговор
    Една още по работна кола-Поло от 2 години мачка в ралитата.Къде са останалите?Ако решат Голф да участва в WRC шампионата резултата ще е същия.Хубав лош концерна Фолксваген прави невероятни коли.

    Коментиран от #43

  • 17 VW RRR

    0 2 Отговор

    До коментар #15 от "Иво":

    Личи си, че не си се качвал на кола :D Всички състезателни модели са с РЪЧНА скоростна кутия. Много по-прецизно се сменят предавките, отколкото автоматика. За това ако сравниш 2 модела на една марка - единия с ръчна, другия с автоматична скоростна кутия - тоя с ръчната ще е поне 0.3 секунди по-бърз. Естествено би било по-добре да има пера на волана.

    Коментиран от #19, #30, #37

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Иво

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "VW RRR":

    Здрасти, може, ако си пилот. За обикновен човек съм склонен да споря...
    Идеята ми беше, че не е коректно да се сравняват две различни като механика коли - автоматик и ръчна кутия...
  • 20 xxх

    2 0 Отговор
    Nissan GT-R не е спортна кола? а да беше само той автоматик. Съвременните автоматици са много бързи в превключването. По-добре не се обаждай там където не разбираш.
  • 21 Пешо щайгата от Перник

    2 0 Отговор
    Така по данни от производитела:
    Голф с ръчни скорости, ускорение от 0-100 за 5.1сек;
    Голф DSG от 0-100 за 4.9 сек;
    Субито се предлага само с ръчка, от 0-100 за 5.2 сек;
  • 22 Истината

    3 0 Отговор
    Haters gonna hate...Жалка работа е как половината отдолу плюят по голф и ваг,като критиките им нямат никакво основание.Карат някакви японски таралясници и отричат чистата истина,хората нагледно им показали кой от двата автомобила е по-бърз,те си знаят тяхното и почват да правят сравнения на заводски автомобили и WRC изпълнения.
  • 23 Кобрата

    3 1 Отговор
    Още преди да пусна клипа си имах предчувствие, че Golf-ът ще му види сметката на това Subaru и така си и стана ...Дойч машина и това е!
  • 24 Кобрата

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "перник":

    Ами то клипът си казва бе ...Но ти явно не си гледал видеото и бързаш да коментираш.
  • 25 Кобрата

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "zlo":

    Ти първо се запиши на уроци по-български език или пък отиди да си довършиш образованието и тогава изказвай мнение по въпроса. И без това нищо не ти се разбира. Това е жалко, затова България ще се затрие, заради такива като теб!
  • 26 Кобрата

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Gost ":

    Ами, защо Golf са на 3-то място по продажби на автомобили в света като никой не ги купува?
  • 27 Кобрата

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "ФАН":

    Golf също се предлага с двойно предаване във версията 4MOTION
  • 28 гост

    2 1 Отговор
    Резултата е ясен още преди да стартират.
    Субаруто е силно в завои.
    Голф е с 200кг по-лек, 20см по-къс и със същата мощност като Субару. По каталог ускорява с повече от половин секунда от Субару, няма как да се получи друг резултат. Ако направят обиколка на писта би било по-различно, не че голф би се предаставил зле и на обиколка, но силата на Субару със сигурност не е драг състезанието, поне в стоково изпълнение.
    Ръчната скоростна кутия е по-бавна от модерните с двоен съединител, това е пределно ясно и ускорението е по-бързо, така че когато ги пуснат да направят обиколка на писта, тогава може да се говори за сравнение.

    Коментиран от #33, #36

  • 29 amateur

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "гоуст":

    Здравейте.
    Икона е Голф 1/2 в GTI варианта. На Голф R му трябва доста паници боб да консумира за да достигне правото да се зове Икона като споменатите му от мен предшественици.
    Но стига с дивотията, комплексарството и т.н.
    Която и от двете красавици да ми подарят не я отказвам. Друг е въпросът ако ми предоставят правото на избор между двете!
    Е тогава вече ще кажа като един: и двете дядо Попе и двете!
    Лек и спорен.
  • 30

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "VW RRR":

    DSG е със двоен съединител, сменя по-бързо от ръчни скорости.

    Коментиран от #35

  • 31

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "бд":

    Посмали малко, че си на път да станеш смешен......
  • 32 Нема Бира

    1 0 Отговор
    Двоен съединител с "launch control" срещу ръчка.... Никакъв шанс за Субару!
  • 33 scar face

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "гост":

    Напълно съм съгласен. Не знам защо са ти дали "-",но и аз съм на твоето мнение.
  • 34 гост

    1 0 Отговор
    Цифрите не са всичко.... на 400 метра да те скъса по-добре подготвена кола не е срамно .. Много от хората не им достига капацитета да разберат,че най-важното в една кола - стара или нова е това дали изпитваш удоволствие от шофирането и дали се радваш всеки път когато седнеш в нея. Почитателите на Голф нека се радват все пак кола с по-малко тегло и супер бърза кутия с 2 съединителя няма как да не скъса това Субару за момента.. Но ако имате възможност изкарайте колите по планински път със много завои,след това на аутобан и тогава пишете,че със сигурност едната от колите е по-добра от другата.В много от такива статии като ви чета коментарите на повечето хора имам чувството,че пишат деца под 12 години още с бяло по устата....

    Коментиран от #39

  • 35 Коко Добрев

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от " ":

    Отново с компетентни коментари...балансирани,грамотни и без грам омраза!Браво!Поклон!
  • 36 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "гост":

    Вярно е.Обаче СТИ е по-мощно,с повече нютон метри и с по-голям обем.Което се компенците от по-високото тегло със 145 кг. от Голфа.На Нюрбургринг ВРХ дава по-добро време от Голф Р и то стария модел ВРХ.Обаче на Лагуна Сека,Хокенхайм и на шведската,забравих я коя беше,Голфа е по-бърз.
    Ако ще е за рали или кеф,може би Субару ще избера,не че Голфа не е резачка,ама просто не го харесвам.
  • 37 Maurice

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "VW RRR":

    Ти от пещерата ли излизаш бе приятел? Автоматика от 15 години надви ръчката. То вече няма спортен автомобил с ръчна кутия. С двойния съединител автоматика губи тягата при смяна за десета от секундата, а най-бързия човек ще го направи за 2-3 десети....
  • 38 Maurice

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "MERCEDES BENZ":

    100 коня горница.... Оставаше Голф да спечели. Да пуснат А-клас срещу лудия Голф 650 с двойно предаване.... Трябва да се сравняват коли със сходни параметри. Голф Р ще загуби от още 1740 коли с по 500+ к.с. и струващи 10-100 пъти повече.
  • 39 Maurice

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "гост":

    Ти сам си противоречиш бе човек. Уж Голф е по-лек, по-бърза кутия......., а чакаш Импреса да го скъса на писта?!?! Ако е на снежна писта или мокра със сигурност ще стане както казваш. По-малкото тегло позволява по-добро ускорение, по-добро спиране и по-високо странично ускорение при едни и същи гуми и еднакви параметри на двигателя. Освен това двойното на Субару му носи негативи на правата и помага само при бавните завои. Аз лично мислех, че Субару ще надвие с двойното си при старт от място, но уви. Явно комплектовката м/у двигател и кутия е много слаба щом не успя да остане повече от 20 метра пред Голф.

    Коментиран от #41

  • 40 Муха

    2 2 Отговор
    Смех... 'аси иконта... Връчиха и бинокъл! Хахаха....
    И никой ли не знае английски?! Човека ясно казва, че и двете са 206kw (голфа е дефорсиран заради топлият климат там) и двете са 4х4 и голфа е доооста по-евтин, около 20%! Ма на снег, ма на завои, ма на у на баба ви на дивана. Като ти връча бинокъла на светофара и на аутобана, ела после ми обяснявай (ако не те е срам), че по скъпата и по бавна японска консерва била по, ма ако...и акото цапа гащи и те така...
    Смееееех.
    И да, я познайте кой в WRC е N1? Хахахаха...
    Стига стари лаври бе... Архаични технологии в по скъпа кола и жълтите били по...и един мармот....
  • 41 Име (като гост):

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Maurice":

    "Ти сам си противоречиш бе човек. Уж Голф е по-лек, по-бърза кутия......., а чакаш Импреса да го скъса на писта?!?! "

    купи си един гоуф и бегай на остров Ман да минеш на Субару рекорда като си толкова умен
  • 42 Хенри Форд

    0 0 Отговор
    Новият Фокус RS е по-убав и от 2-те.
  • 43 Льоб

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "бд":

    Случайно да знаеш,че на Льоб му писна да ги бие и се отказа от wrc?Полото се състезаваше и преди Льоб да се откаже.Къде се класира тогава?

    Коментиран от #50

  • 44 гоуфо е трепач

    0 1 Отговор
    Я познай когато ситроен учавстваха в врц на кое място беше поло р?жокер-4 място.Когато котката я няма мишоците царуват;-DDD

    Коментиран от #45

  • 45 Муха

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "гоуфо е трепач":

    @44 "когато"?! Цък - WRC 2015:
    http://www.wrc.com/en/wrc/results/championship/teams/page/195-290---.html
    Цък: http://www.wrc.com/en/wrc/teams/team/citroen-total-abu-dhabi-wrt/page/873-94-873--.html?h=2015/teams/2
    Я, то и Льоб там бе, че и Ситронадата...
    Ко рече?
    Кой е N1?
    Мухахахаа....
  • 46 Муха

    0 0 Отговор
    Пък и Льоб не е Ситроен, а ако караше за друг? Нещо аргументите куцат...
  • 47 муха в главата

    0 0 Отговор
    Да правиш разлика между ситроен моторспорт и ситроен абу даби?Да правиш разлика между wrc и wtcc?Льоб не е ситроен но кара ситроен.ако караше за друг но не кара за друг.нещо ти куца англ.език май.То си го пише*Льоб не кара в wrc от 2013г."подреждането остава както е за момента а Себастиан Льоб е планиран да се появи в поне едно състезание като гост"Учи бре момко,не става само с ядене.хихихих аматьор

    Коментиран от #49

  • 48 Просто прозорец

    0 2 Отговор
    Не разбирам какво толкова му харесвате на тая баница голфа.
    1. Защо е автоматик и защо има перца зад волана като идеята на тая кола е била за хот-хеч? Единствено те и Рено го правят.
    2. Тези две коли въобще не могат да се сравняват защото едната е базирана на кубче с колела а другата на купе
    3. Субару имат много повече победи от Голф и мисля че ако ако Колин МакРей беше сред нас щеше да закопае Голфа на километри
  • 49 Муха

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "муха в главата":

    @47 А бе да ти кажа по добре муха в главата отколкото вакум м/у ушите! Чети (ако има с какво да го осмислиш де!):
    http://fakti.bg/sport/128726-sebastian-lyob-se-zavarna-s-gram-i-trasak-na-rali-monte-karlo
    http://www.auto-press.net/a:%D0%A1%D0%B5%D0%B1%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B0%D0%BD-%D0%9B%D1%8C%D0%BE%D0%B1-%D1%81%D1%8A%D1%81-Citroen-DS-3-WRC-%D0%BD%D0%B0-%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B5-%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%BE-2015

    Гледам и не вярвам на ушите си! "Себастиан Льоб със Citroen DS 3 WRC" Какво WTCC, какви 5 лева, какво кисело мляко?! А да знаеш кога бе януари и кой месец сме днес?!?!? Да ти минава през вакума м/у ушите, че ако спонсорът е вафла чудна, отборът ще е ситроен-кукуруку! Иначе според сайта на WRC!!!! (повтарям - WRC) излиза, че ситроен абу даби е създаден 2000год, ма не е...
    Като мноо начетен я ни светни как така?!?!
    Куца, куца колко да куца? Все пак не ми е роден, а ти гледамм с него имаш трудности! Пубер (момко съм бил 90-те!). Айде марш към читанките, че вакума е страшно нещо...
  • 50 Maurice

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "Льоб":

    Случайно аз знам! Полото се класира на първо място, а Ожие стана шампион. През 2012 ВАГ пуснаха Фабия, като подготовка за Поло Р. Така или иначе първия сезон на Поло беше през 2013 и смачкаха всички. Вярно е, че Льоб не направи пълен сезон, но беше победен в някои от състезанията в които участва от Поло Р.
    П.с. Не бях обърнал внимание, че Голф Р е с двойно, но това тотално отписва Субару, като бегачка.....
  • 51 Кольо Камиона

    0 0 Отговор
    Модерните скоростни кутии с двоен съединител превключват толкова прецизно и светкавично бързо, че трябва Аертон Сена да стане от гроба за да може същия модел да даде по добро време с ръчни скорости.
  • 52 WRX

    0 0 Отговор
    Костана https://www.youtube.com/watch?v=jyTjggB2S5M