Намалението на обема на двигателите ще стигне и до малките модели на Porsche - Boxster и Cayman. Според Car magazine шестцилиндровият двигател ще отстъпи мястото си на 2.0 литров четирицилиндров турбо двигател. Базовите модели ще са с мощност от 240 конски, S версиите ще достигат до 300 конски сили, а топ версиите GTS ще разполагат с 370 конски сили, което в комбинация със сравнително ниското тегло ще осигурява много усмивки в минута.
Възможно е за елиминиране на турбо дупката Porsche да инсталират електрически нагнетател, но това остава предположение. Единственият модел в гамата с атмосферен двигател ще бъде пистовото оръжие Cayman GT4, което се появи преди няколко месеца с гръм и трясък. Премиерата на агрегата се очаква да бъде в началото на следващата година на автосалона в Детройт или по-скоро на европейския Женевски автосалон.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 656
Коментиран от #2
13:19 01.08.2015
2 Цветомир Попов
До коментар #1 от "656":
Не е практично братле. Ще спреш да качиш две кифли от спирката и какво се оказва? Опа едната се качва , а другата ще чака автобуса или трамвая.Коментиран от #5
14:21 01.08.2015
3 qwerty
15:59 01.08.2015
4 опсумус
17:12 01.08.2015
5 Антон
До коментар #2 от "Цветомир Попов":
Едната кифла винаги е по-красива!,Така,че шкартото е за теб с повечето седалки.Казвам ти го от опит защото имам двуместна кола.Коментиран от #6
18:35 01.08.2015
6 dhcp
До коментар #5 от "Антон":
Па ако са еднаквокрасиви едната веднага да сяда върху мен, а другата ще почака на пасажерската седалкаТрябваше да има и турбо шестак...
18:50 01.08.2015