Lamborghini подготвя нов екстремен модел с името HyperVeloce ("хипербърз"), съобщава Motor Trend. Колата ще бъде представена на конкурса за автомобилна елегантност в Пебъл Бийч, Калифорния.
Бруталното Lambo ще бъде базирано на Aventador LP750-4 SuperVeloce и ще разчита на същия 6.5-литров атмосферен V12. Мощността му обаче ще бъде увеличена от 750 на 800 к.с. Други технически параметри все още не са известни.
HyperVeloce ще бъде произведен в ограничена серия от 20 купета и 10 роудстъра, всеки на цена над $2 млн.
Aventador LP750-4 SuperVeloce бе представен на салона в Женева през март. Купето е 50 кг по-леко от стандартния модел благодарение на широкото използване на въглеродни нишки. От карбон са изработени вратите, аеродинамичните елементи по каросерията и скелетите на седалките. Автомобилът ускорява от място до 100 км/ч за 2.8 сек. и вдига 350 км/ч.
Подробни технически характеристики за моделите на Lamborghini , ВИЖ
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иво
Коментиран от #2, #5, #6
12:09 04.08.2015
2 тошибиян
До коментар #1 от "Иво":
м даммм нищо по разли4но и наро4но се правят новите модели с по тежки детайли за да може после да е олекотен с 30 кила и да искат още милион отгоре щото е лимитирана версия и е олекотена а то същия дарак12:13 04.08.2015
3 некойси
Коментиран от #4
12:33 04.08.2015
4 Гост
До коментар #3 от "некойси":
Запознай ме със сестра си, че и аз да вляза в такова "обикновено" семейство, което си купува без проблем кола за 100 000$.13:33 04.08.2015
5 tdi
До коментар #1 от "Иво":
Хаха, много правилно колега. Те от Ламборгини да се благодарят, че все още не са снабдени с дизелчета TDI, обем 1,9!!! Все пак трябва да има "икономия", където се намесят ВАГ - винаги има проблеми !14:29 04.08.2015
6 Никой
До коментар #1 от "Иво":
Разработването на такива V12 двигатели изобщо не е евтино. Нормално да използват един и същ с малки подобрения в много коли, за да си избият парите. Дори и Ферари и Пагани правят така. V12 двигател се прави веднъж на 30 години.17:21 04.08.2015
7 Vasik Atanasova
19:07 04.08.2015
8 Доко
22:37 04.08.2015
9
Коментиран от #10, #12
00:06 05.08.2015
10 незнайко
До коментар #9 от " ":
Много си прав. Но той е Японски а не европейски. В Европа парата прави борбата.08:07 05.08.2015
11 Дошо
09:42 05.08.2015
12 Milen
До коментар #9 от " ":
Можеш ли да посочиш кой точно заводски Нисан, в каква точно дисциплина може да се мери с цитирания автомобил, освен с по-ниска цена? Гледате някакви клипове на надути Нинтендо-та и се превъзбуждате... Помислете какво ще стане, ако този автомобил го пипне някоя тунинг компания...!?Коментиран от #14, #18
09:51 05.08.2015
13 Гошо
10:40 05.08.2015
14 ала бала
До коментар #12 от "Milen":
''освен с по-ниска цена'' - 20 ПЪТИ по ниска цена - това е мнооого пара, я се замисли малко? или си голям баро и парите са като вестници а ? Коли от този род ще гледаме само на снимки в нета. И хиперкара ти като го пипне някоя тунинг компания ще стане $ 5 000 000 с незначителни подобрения. За мен това е безмислено скъп автомобил, който не може да се похвали с нищо особено.Коментиран от #17
12:02 05.08.2015
15 незнайко
15:07 05.08.2015
16 опсмопсус
16:16 05.08.2015
17 Milen
До коментар #14 от "ала бала":
Щом за теб постижение под 7 минути на Северната дъга е "нищо особено"... Аз нямам какво повече да ти кажа - за момента само два шосейни автомобила са го постигали. Това са 918 Spyder и Aventador SV. Според мен, а и според много други хора, това постижение е далече над "нищо особено"...00:41 06.08.2015
18
До коментар #12 от "Milen":
Дори да е малко по-бавен от Ламбото за мен ГТР предлага предостатъчно за цената си.Коментиран от #20
06:55 06.08.2015
19 аз
16:17 06.08.2015
20 Milen
До коментар #18 от " ":
Аха, виж това е друга тема. Но да се твърди, че ГТР е по-расовият и по-бързият автомобил - не съм съгласен. В ГТР съм се возил, не съм карал - мога да кажа, че е с впечатляваща динамика, отвратителна возия/нормално за спортна кола/ и доста кофти изработка на интериора. До Ламбо не съм се докосвал, но съм убеден, че ще ме впечатли повече - атмосферен мотор V12 с впечатляващ рев - централно разположен, клиновидна форма и доста спойлери и дифузьори. Отделно, за да постигне това време на Северната дъга, тази кола е настроена за каране, не за форсиране на място или даване на газ по светофарите...17:08 06.08.2015